Igen láttam róla videót. Elsõ részre lettem volna kíváncsi, mi van ha legyõzzük mind a 4 helyen ahol megjelenik. De ezek szerint semmi. :) Pont most vittem végig az elsõ részt, imádtam minden egyes percét, jöhet a kövi rész. :)
Más: Ahogy elnézem itt is feltûnik Wicked K. Mondjuk a kérdés az elsõ részhez szól. Ha ott legyõzzük mind a 4 helyen ad valami bónuszt vagy csak poénnak szánták és a 2. részben kap komolyabb szerepet?
Sziasztok. Lenne egy olyan gondom, hogy nem látszanak a karakterek a játékban, nem tudom miért mert eddig minden rendben volt vele, ezt azóta csinálja mióta újraraktam a gépet, tudnátok segíteni?
Igen az elsõ résznek sokkal jobb és pörgõsebb volt a storyja, ezt én is nagyon hiányoltam itt. Death-el szerintem az volt gond, hogy mindenki azt várta (legalábbis én), hogy mindenkit félre seper a célja érdekében, de ehelyett inkább mindenki utasítgatja és ha még morogva de akkor is megcsinálja ezeket a feladatokat, szerintem sokkal jobb lett volna pl ha megtudjuk tagadni a küldetéseket vagy ha nem is megtagadni de más módon teljesíteni azt, hogy csak nekünk legyen elõnyük belõle stb remélem értitek mire akarok kilyukadni. Szerintem amúgy a végsõ Boss is lehetett volna sokkal keményebb mert kb alig tudott valamit csinálni és máris kicsináltam (Az elsõ részben se volt annyira erõs a végõs boss, de talán ennél még õ is keményebb volt), pedig apocalyptic-en toltam és a játék befejezése se lett olyan epikus mint az elsõ résznél szerintem. Nekem hiányoztak az átvezetõ Cinematicok is, amibõl volt egy csomó az elsõ részben. Azért nem mondanám, hogy rossz játék lett, sõt szerintem egyik legjobb volt 2012 (pl a Lootolás, Skillfa, Crucible stb nagyon jó ötletek), de a Darksiders 1 valahogy jobban tetszik és mindig is a szívem csücske marad.
Véleményem a játékról:
Az elsõ rész magasra tette a mércét sztori, fõszereplõ, játékmenet terén. A grafika is teljesen kellemes volt, komoly problémát nem is tudnék felhozni a játékkal kapcsolatban. 10-bõl 8.5 pontot adtam volna rá, nagyon vártam a folytatást.
Nem csalódtam, remek új funkciókat tettek a játékba (lootolás, fejlesztés, képességfa, stb.) emellett telinyomták minibossokkal ami jót tett az akció részének. Negatívumként a sztorit hoznám fel, hiába az érdekes szereplõk és a 'nemes cél', valahogy nem kötött le. A másik Death karaktere; War a mély hangjával hatalmas kardjával elég tökös karakter volt, azt hittem itt rádobnak egy lapáttal hisz magát a Halált irányítom de nem.. nekem hiányzott War :( Utolsó negatívum a portolás, sokadik patch kellett ahhoz, hogy valami grafikai beállítást kapjon a játék, kissé felháborító.
Összességében megadnám a 9 pontot a játéknak és roppantul sajnálom, hogy a fejlesztõknek új munkaadójuk lett és nagyon nem érdekli a Darksiders-széria. Szerintem egy tisztességes befejezõ részt még megérdemelnének, ahol mind a 4 lovas szerepel (a hölgyeményre kíváncsi vagyok)
Akinek tetszett az elsõ rész ne hagyja ki, jó játékot.
A játékot még csak most kezdted és máris kézikönyvnek álltál neki úgy, hogy angolból is kezdõ vagy? Nem lenne könnyebb a dolgod ha elõször kijátszanád?:)
Szerintem nincs sok csavar a történetben, egy darab jégsárkány pedig az Arguls Tomb végén van. (ami amúgy egy semmitérõ DLC lett)
Skillek, "gyüjtõgetni valók" ezeknek a helyét nem írtam le, mert én is csak most lendültem bele a játékba, nem szeretnék spoilert látni, de lefordítottam, hogy egyes tárgyak mit jelentek, mi a szerepe stb. + még alapvetõ dolgokat írtam le a játékról. Állítólag a possesed fegyvereknél a képességek adagolása nem véletlen, arra beillesztettem pl. egy kis táblázatot.
Csináltam 35 oldalas kézikönyvet a játékról kezdõknek, angol szöveggel együtt lefordított magyar szöveg is benne található. Gondoltam valahová fel kéne tölteni, ha esetleg erre van javaslat elõre is köszi a választ! Egyébként angol nyelv elsajátítása kapcsán kezdõ vagyok, de a fordítás nem lett rossz, ez azoknak jó ez a kézkönyv, akik számára új a téma.
Ps3-on 18 fontba kerül: Darksiders 1-2 + dlc (Abyssal forge, demon lord belial, death rides pack + összes fegyverzet pakk, képesség és a kétségbeesés gyorsítása) a season pass, cruicible pass, argul tomb kívételével. Season pass-t nem számolom bele, mert abyssal forge-t, a belial-t és az egyik fegyver pakkot tartalmazza. argul tomb és az aréna mód meg az újonnan vett eredeti játékhoz letöltõ kód birtokában ingyen letölthetõ.
Spoiler
Véletlenül láttam hogy az Abaddon gonosz és õ a fõellenség a játékban. Van még ezenkívül csavar a játékban, vagy a legelején is lehetett tudni vagy sejteni, hogy õ a gonosz, más szóval a pusztító? Véletlenül láttam, több ilyen játékkal foglalkozó oldalt nem is nézek, mert láttam a spoilert. Kíváncsi voltam arra hogy vannak e sárkányok a játékban, mert az hiányoltam, és így láttam meg a spoilert. Még a játék elején tartok. Fogok találni még valami figyelemre méltót a játék történetében?
Crucible-ben az utolsó kört (75-100wave) csak 25. szintnél kapom meg?
23. szintû vagyok és jóformán már csak a fõküldetés endingje maradt, hogy belépek a Well of Soulsba.. hogy lépjek 2 szintet még?
Helló Van valami orvosság a kissé akadozó játékmenetre? frissítések, dlc-k felrakva gépem: corei7, 8 gb ram, GTX660Ti,windows 7 64bit
vsync-el és nélküle is akadozik. Nem bántóan, még játszható de zavarja a szemem.
Ja még annyit, hogy a Health Steal az kivégzéseknél is tölt vissza Hp-t, bár ez nemtudom bug vagy direkt így van, de mindenesetre hasznos mert kb mindig szinte max hp-ra tölt olyankor.
Health on critnél mindig megvan adva az érték pl "50 Health on crit", akkor az azt jelenti, hogy minden kritikus ütésnél csak 50 hp-t tölt vissza. A Health Steal meg minden alap és kritikus sebzésnek az X%-át tölti vissza. Nincs mit amúgy, remélem hasznos volt akkor amiket leírtam :P.
Köszönöm a segítséget! és köszönöm a lenti válaszra is elõre a segítséget és a választ!
Ha jól értem health on crit és health steal, között az a különbség, hogy a health on crit a kritikus ütésekhez (sebzésekhez) kapcsolódik, míg a health steal minden sebzéshez. Gondolom a health on crit-nél a kritkus ütés x százalékát tölti vissza, míg ahogyan te is írtad, a steal viszont a sebzés x százalékát.
Az ütések és a krtikus ütések, a szörny feje fölött van a képernyõn, sárga a kritikus, a kék vagy zöld lelkek wrath vagy health, a sebzés viszont a szörny(ek) legyilkolása után az összesített pontszám, ami a bal képernyõn jelenik meg, ha jól gondolom.
Azt tudom, hogy a kék vonal a wrath, a zöld vonal az élet, a fehér vonal a kivégzés és a reaper energia az a lila kör, ami a kaszás formáért felel.
A Strenght az alap sebzésedet és a Harbinger ágon lévõ képességek sebzését növeli, az Arcane meg a Necro ág , reaper form sebzését és ha jól vettem észre a fegyvereken az elemental sebzést is növeli. A Crit Damage és Crit Chance az alap sebzéshez köthetõ az Arcane crit Damage/chance meg egyértelmüen a másikhoz. A fegyverek szintje meg nem számít, néha van olyan, hogy egy kisebb szintü fegyvernek jobb statjai vannak pl magasabb alap sebzés stb. Asszem mindenre válaszoltam, ha kihagytam valamit akkor bocsánat :D.
A Health Steal és a Health per hit az két külön stat. A Healt Steal az a sebzésed X%-át tölti vissza a másik meg minden ütésnél annyit amennyi az értéke tehát a Health Steal sokkal erõsebb(Szerintem). A Possesed fegyvernél az a lényeg, hogy ha pl Ice Damaget akarsz rá akkor minél több Ice Damage-es cuccot "áldozol" bele és amikor szintet lép akkor ott lesz a kiválasztható statoknál, annyit még fontos tudni, hogy ha a Possesed fegyveren van már valami másik elementális sebzés akkor másodikat már nem lehet rárakni meg annyi, hogy egy possesed fegyverre max 4 új statot lehet rárakni és összesen egy fegyveren 6 féle stat lehet ha jól tapasztaltam. A lelkek meg a Healt/Wrath Steal/per hit/on crit effectjeit jelzi a játék, pl ha van Health on Execute statod és kivégzel egy ellenfelet akkor zöld lelkek repülnek ki belõle, asszem Wrathot alapból bármi speciális stat nélkül is kapnunk harcért meg ölésekért. Amúgy ezeket mind tapasztalatból mondom, 180+ órám van eddig a játékban, de ha valamit mégsejól tudok majd kijavít valaki :D
Ezelõtti hsz-emnél (1437 hsz) csak érdekességet írtam, de azt megelõzõnél viszont volt kérdésem, ha esetleg arra valaki válaszol, elõre is köszönöm. Ezt csak azért írtam le, hátha valaki nem nézi végig, amit írtam és nem látja az 1436-os hsz-nél a kérdésemet.
ÉRDEKES CIKKEK másoknak: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2908738 2 mystics + 1 resistance = arcane crit damage iirc 3 resistance = +20 resistance 3 strength = +5 or 10 str? crap I don't remember the best thing i've found though is 2 strength 1 mystic = +2% crit chance 3 mystics = +5 arcane
3 Mystic = 5 Arcane 3 Power = 5 Strength 3 Resistance = 20 Resistance 2 Mystic + 1 Power= 2% arcane crit chance 2 Mystic + 1 Resistance = 10% Arcane Critical Damage 2 Power + 1 Mystic = 2% critical chance 2 Power + 1 Resistance = 10% critical damage 2 Resistance + 1 Mystic = 20 Wrath 2 Resistance + 1 Power = 20 Defense 1 Power + 1 Mystic + 1 Resistance= 30 Health 3 strength is +5 strengh. 10 would have been a "holy crap"
ign necromancer harbinger
teleport slash This skill allows Death to deliver a fatal scythe attack by dashing toward the target in a blink of an eye - hence, the name of this sub-tree. Aside from delivering damage, this attack also recovers a bit of HP and will allow Death to slip past through an incoming enemy attack, making this a life saver in dire situations. Teleport Slash
Death teleports and delivers a scythe attack that deals heavy damage and restores a portion of his health.
Harvest is a Harbinger skill, allowing Death to shape his Dual Scythes into his ultimate weapon, Harvester. In combat, Press X, X, (Delay), X, to unleash a spinning throw after a wide slash. It should be noted that this will stagger all opponents except sub-bosses and bosses.(Savage Stalkers, ect.) More upgrades link to this, including Reaping, Trauma, and Red Harvest, all amplifiers of this skill. Harvest
Death's Reaper Form is unleashed for a brief moment while doing a spinning scythe attack, dealing damage to surrounding enemies.
LV: 5 Pre-Requisite: None
Level 1
Costs 200 wrath Deals 1210 damage
Level 2
Costs 200 wrath Deals 1478 damage
Level 3
Costs 200 wrath Deals 1747 damage
Reaping
Increases critical hit chance when using Harvest
LV: 8 Pre-Requisite: Harvest
Level 1 Critical hit chance + 15% when using Harvest Level 2 Critical hit chance + 20% when using Harvest Level 3 Critical hit chance + 25% when using Harvest Trauma
Enemies struck by Harvest briefly increases the damage dealt by Death's attacks for a short time.
LV: 8 Pre-Requisite: Harvest, Reaping
Level 1 Damage increased by 10% per enemy hit Level 2 Damage increased by 15% per enemy hit Level 3 Damage increased by 20% per enemy hit Red Harvest
Enemies hit by Harvest generate Reaper Energy.
LV: 12 Pre-Requisite: Harvest, Reaping Trauma
Level 1 Adds 8 Reaper Energy per enemy hit Level 2 Adds 10 Reaper Energy per enemy hit Level 3 Adds 12 Reaper Energy per enemy hit
unstoppable This sub-tree allows Death to go on a carnage by increasing his strength, critical damage and critical hit. Unstoppable
Death's strength is enhanced for a short time.
LV: 8 Pre-Requisite: None
Level 1
Costs 300 wrath Increases strength by 30 Lasts 8 seconds
Level 2
Costs 300 wrath Increases strength by 40 Lasts 8 seconds
Level 3
Costs 300 wrath Increases strength by 50 Lasts 8 seconds
Inevitability
While Unstoppable is active, Death's critical hit chance is increased.
LV: 12 Pre-Requisite: Unstoppable
Level 1 Critical hit chance + 10% Level 2 Critical hit chance + 15% Level 3 Critical hit chance + 20% Empowerment
Increases critical hit damage when Unstoppable is active.
Level 1 Increases duration by 3 seconds Level 2 Increases duration by 4 seconds Level 3 Increases duration by 5 seconds Ez volt a Harbinger fa
Most a szellemidézõ következik:
exhume: Exhume is a greatly beneficial skill tree. Exhume allows for Death to summon ghouls to his side in a fight. These ghouls can deal a great amount of damage and can even distract enemies, buying you those precious extra seconds in combat. Branching of Exhume
Exhume - Default move in skill tree. Costs 300 Wrath
Lv 1; Prerequisite - None
Level 1 - 26 damage per attack, 2 ghouls summoned Level 2 - 40 damage per attack, 2 ghouls summoned Level 3 - 53 damage per attack, 2 ghouls summoned
Undying - Increased Ghoul health
Lv 3; Prerequisite - Exhume
Level 1 - Health increase of 451 Level 2 - Health increase of 632 Level 3 - Health increase of 813, summon 1 extra ghoul
Enervation - Damage dealt gives Death wrath
Lv 3; Prerequisite - Exhume, Undying
Level 1 - 1 wrath given per attack Level 2 - 3 wrath given per attack Level 3 - 4 wrath given per attack
Fiery Souls - Ghouls deal fire damage
Lv 5; Prerequisite - Exhume, Undying
Level 1 - 13 fire damage, fire aura deals 16 damage every 0.5 seconds Level 2 - 20 fire damage, fire aura deals 32 damage every 0.5 seconds Level 3 - 20 fire damage, fire aura deals 32 damage every 0.5 seconds, gains 5% Arcane Critical Strike Chance
Aegis Guard is a skill that is all defense. Well...mostly defense and some retaliation. Either way, if you are hurting for some defence, resistance, or anything similar then Aegis Guard is for you. Branches of Aegis Guard
Aegis Guard - Default move, Death surrounds himself in a shield; Costs 300 Wrath
Level 1 - Lasts 3 additional seconds, reduces cost by 10% Level 2 - Lasts 4 additional seconds, reduces cost by 15% Level 3 - Reduces cost by 20%
murder Murder is a move that allows for Death to summon a muder of crows to aid him in his fight. Murder mainly contributes to resupplying Death with health or reaper energy.
As you upgrade/follow it's tree Murder allows for you to summon up to three muders at once, deal ice damage, obtain reaper energy, and steal health.
Murder is a great move to utilize if you need some extra health or damage while you dodge. The enemies will still focus on Death, but Murder will continue to attack the enemies and give you health. This is why it is especially useful. The ability to give you health and possibly freeze your enemies while dealing damage is the main draw of Murder. Branches of Murder
Murder - This is the default skill you need to purchase at first. Costs 300 Wrath.
The Harbinger skill tree focuses on enhancing Death's offensive capability. The sub-trees under this skill tree increases the lethality of Teleport Slash, the damage of standard attacks, increase wrath gain and Reaper energy to name a few.
Teleport Slash: Death teleports across the battlefield and delivers a violent scythe attack that deals damage and restores Death's health.
Immolation: All enemies struck by Teleport Slash are set ablaze. Inescapable: All enemies struck by Teleport Slash are slowed by Frost. Rage of the Grave: Death gains health from enemies killed by Teleport Slash. Unending Fury: Enemies killed by Teleport Slash reduce the Wrath cost of Death's Harvest attack. Death Blossom:
Harvest: Death's true incarnation appears, unleashing a spinning scythe attack that devastates surrounding foes.
Reaping: Reaping increases the chance of scoring critical hit on enemies struck by Harvest. Trauma: Enemies struck by Harvest increase the damage dealt by all of Death's attacks for a short time. Red Harvest: Enemies struck by Harvest grant Reaper Energy.
Unstoppable: Death's unearthly strength is increased for a short time.
Inevitability: While Unstoppable is active, Death is more likely to deal a critical strike. Empowerment: Death's Critical Strikes deal additional damage while Unstoppable is active. Killing Blow: While Unstoppable is active, Death has a chance to deal a second strike with each attack. Call of the Grave: The duration of Death's Unstoppable ability is increased. Frenzy: Death is infused with unnatural speed and ferocity. Enemies move slower while Death moves faster
Necromancer wikipedia The skills are listed in the order that they can be unlocked.
Exhume: Death summons bloodthirsty Ghouls from beyond the grave to fight alongside him. Undying: Increases the health of the summoned Ghouls. Envervation: Damage dealt by the Ghouls is awarded as Wrath for Death. Death's Allure: Death's enemies are driven to attack the summoned Ghouls. Fiery Souls: Ghouls deal additional fire damage to surrounding enemies. Corpse Explosion: Summoned Ghouls explode when killed or the ability ends, damaging and knocking back nearby enemies. Aegis Guard: Death surrounds himself with a necromantic shield, significantly increasing his Defense and Resistance. Grave Defense: Aegis Guard enhances Death's Arcane attribute while the ability is active. Reflect: Death's Aegis Guard reflects a portion of any damage dealt to Death back at its source. Grounding: Threads of lightning arc from Death while Aegis Guard is active, damaging nearby enemies. Enraged Guardian: The arcane power of Aegis Guard increases Death's Arcane Critical Chance while active. Death Guard: Death's Aegis Guard lasts longer and requires less effort to summon. Murder: A murder of crows emerges from the ether, called by Death to attack his foes. Bless: Death's crows restore their master's health by attacking his enemies. Heralds of Death: The summoned crows restore Reaper Energy to Death with every strike. Ice Crows: Death's crows, imbued with the chill of the Abyssal Plains, deal ice damage to all enemies they strike. Frenzy:Death uses any wrath available and unleashes it to attack.The amount of damage done depends on how many souls are summoned.
Harbinger wikipedia darksiders cikknél Teleport Slash: Death teleports across the battlefield and delivers a violent scythe attack that deals damage and restores Death's health. Immolation: All enemies struck by Teleport Slash are set ablaze. Inescapable: All enemies struck by Teleport Slash are slowed by Frost. Rage of the Grave: Death gains health from enemies killed by Teleport Slash. Unending Fury: Enemies killed by Teleport Slash reduce the Wrath cost of Death's Harvest attack. Death Blossom: Enemies slain by Teleport Slash blast apart on impact, damaging nearby foes. Harvest: Death's true incarnation appears, unleashing a spinning scythe attack that devastates surrounding foes. Reaping: Reaping increases the chance of scoring critical hit on enemies struck by Harvest. Trauma: Enemies struck by Harvest increase the damage dealt by all of Death's attacks for a short time. Red Harvest: Enemies struck by Harvest grant Reaper Energy. Unstoppable: Death's unearthly strength is increased for a short time. Inevitability: While Unstoppable is active, Death is more likely to deal a critical strike. Empowerment: Death's Critical Strikes deal additional damage while Unstoppable is active. Killing Blow: While Unstoppable is active, Death has a chance to deal a second strike with each attack. Call of the Grave: The duration of Death's Unstoppable ability is increased. Bone Maelstorm:Death's flesh,and bone comes off,and creates a storm around him made of bone,flesh,and wrath energy.It damages anyone caught in it.
Talizmánok he Legendary Talismans covered here will be only the legendary talismans since they have a set level and set attributes for them that wouldn't be found in normal talismans.
In-Game Description: Of this amulet's creation and history, only rumors and legends exist. Many claim that the amulet once belonged to the enigmatic warrior know as Wicked K. What is certainly true is the talisman's power-Blade Master, and the amulet came to be known, possesses the knowledge and skills of a peerless warrior, a champion of a thousand duels. The amulet can impart some of this knowledge of war to its Wielder.
Location: Death Tomb, The Forged Lands Demonheart Talisman lvl: 14Edit Demonheart TalismanDemonheart Talisman
Special Ability: Demonheart
Increases the chance of obtaining Possessed Weapons
In-Game Description: This talisman is the heart of a Demon Lord, one of Lilith's rivals who ran afoul of her fury. Now, his once-ambitious heart rewards whoever holds it by infusing common items with devouring spirits, increasing their value.
Location: Death Tomb, Kingdom of the Dead Grim Talisman lvl: 9Edit Grim TalismanGrim Talisman Special Ability: Grim
The Grim Talisman makes any weapon wielded by its owner build Reaper Energy with every successful attack.
In-Game Description: A maker known only as the Mad Smith forged this talisman using the arms and armor of slain warriors from the Dead Plains. Grim, as the talisman was named, was crafted to distill and concentrate necromantic power from the Abyss.
Location: Reward for completing Shaman's Craft, from Muria Heartstone Talisman lvl: 11Edit Heartstone TalismanHeartstone Talisman
Health: +100
In-Game Description: This talisman has kept many warriors alive when they would have otherwise fallen upon the field of battle. The heartstone talisman throbs with restorative energy, a bastion that enhances its wielder's health.
Location: Rewarded after completing wave 1-25 in the Crucible Hoardseeker Talisman lvl: 18Edit Special Ability: Hoardseeker Hoardseeker Talisman
In-Game Description: The Demon merchant Vulgrim discovered Hoardseeker within a long-forgotten tomb in the Dead Plains. The talisman he found had an inexplicable link with all of Creation, able to unerringly draw uncommonly valuable treasures to its owner. Whenever the bearer of this talisman slays an enemy, there is a small chance that a powerful item will appear.
Given by Samael after you defeat him in battle during a New Game + who is most likely the said 'wanderer' as 'The Red Wanderer' is one of his many titles. DescriptionEdit “ An ancient legend of the makers describes the origin of this weapon thusly: A master smith, proud and vain, met a wanderer who posed him a wager. The wanderer claimed that none could forge a weapon that blended both the essence of fire and ice together in balance. Determined to win this challenge, the smith bent his considerable skills towards the crafting of The Mace of the Everflame. This weapon stands as a testament to that legendary smith's skill, and as a trophy of his victory in the wanderer's wager.
Ez dlc: Mace Maximus Edit Talk0 389pages on this wiki 2012 08 15 00001 AttributesEdit Required Level:
5 Damage: 199-217 Damage Type: Slow LocationEdit
Unlocked through a dlc code. DescriptionEdit “ A weapon of incredible power, forgotten to the eons. Formerly brandished by an ancient lich warlord whose reign of conquest faded into dust. Locked deep in the tombs below the Dead Plains, thought never to resurface. The only remnant of his tale is inscribed in runes on the weapon's blades.
fegyver Vulgrimtól
Absolution Edit Talk0 389pages on this wiki AbsolutionAbsolution AttributesEdit Required Level:
Absolution is given by mail system from Vulgrim after you kill Absalom in New Game +. DescriptionEdit “ Absalom never spoke where he acquired his axe, Absolution, but there is no doubt that it is no common tool of war. Absolution channels the righteous fury of its wielder into powerful blasts that slow enemies and knock nearby foes away. – In-Game Description, Darksiders II ”
Absolution is a powerful axe obtainable in Darksiders 2 and was once the personal weapon of Absalom. It later came into the possession of the Horseman, Death after he killed Absalom TriviaEdit
This weapon has largest damage stats for any axe in Darksiders 2.
Gondoltam ezeket érdekességként behivatkozom, hátha valaki csak most ismerkedik a játékkal. Egyes talizmánoknál amit behivatkoztam, azt nem is talizmán hanem fegyver, remélem nem gond.
Grim talizmánra felhivnám a figyelmet, mert az gyorsabban visszatölti a reaper energy-t, amitõl a halál kasszássá változhat. Még a kasza használata növeli a reaper energy-t, a kaszás energiáját.
Volt amelyik kérdést vagy kijelentést véletlenül elírtam. bocsi!
HIBA: "A health steal és health per hit ugyanaz." Nem kijelentést, hanem kérdést szerettem volna írni. Kérdés: health steal és health per hit ugyanaz?
Ezt is elírtam: " crit chance ennek a súlyát a crit damage ennek a nagyságát mutatja." crit chanc ennek az eshetõsége nem a súlya az a damage véletlenül elírtam bocsi.
Arra lennék még kíváncsi, hogy a legyõzött ellenfelekbõl kiszakadó lelkeket láttam youtube-os videónál, még az elején tartok a játéknak. Az egy képesség, vagy csak a játék meghatározó részénél lesz látható? Szerintem ez koronázza meg legjobban a játék hangulatát, az hittem hogy csak az elsõ részben van ilyen, eleinte sajnáltam hogy második résznél ilyet nem látok, egyébként pakkokat és az elsõ részt majd csak jövõhéten veszem meg.
Possesed fegyvernél ezt találtam angolul, amit lejjebb behivatkoztam. Ezzel kapcsolatban is lenne egy kérdésem ha nem gond, elõre is köszi! Possesed fegyvernél képességek alakulása hogyan történik? Meghatározott szabályok szerint? Azért kérdezem mert nekem úgy tünt, hogy véletlenszerûen adagolja a képességeket. Természetesen lenti szöveget majd lefordítom, de gondoltam, hátha tudod ezekre a választ.
"Priority levels #1 - Health -> Wrath -> Strength -> Arcane -> Defense -> Resistance #2 - Crit Damage -> Critical Chance -> Execution Chance #3 - Elemental Damage #4 - Health Per Kill -> Health On Crit -> Wrath On Crit #5 - Health Steal -> Wrath Steal"
E szerint alakulnak képességek? Pl. ha nem volt health-em, akkor healthet kapok elsõ szinten. Ha elsõ szinten volt healthem, akkor a health-ból wrath lesz. Azt tudom hogy öt szintig lehet fejleszteni. A health steal és health per hit ugyanaz. Azt tudom hogy healt per kill azt jelenti hogy health-et kapok ha megölöm az ellenfelet, health on crit amit te is meg én is leírtam. Healt steal-nél nem vagyok tisztába.
Arcane crit chance és Arcane crit damagage, az azt jelenti, hogy amikor kaszás formában vagyok mennyi az esélye annak hogy ilyen formában kritikus ütést ütök és ennek mekkorra a nagysága. Arcane és a Strengh-t hogy kötödik a Harbinger vagy a Necromancer ághoz? Ha jól értem, akkor az Arcane a szellemidézõ, a strengh a fizikai sihoz kötödik, és amikor ezeket használom, akkor szintén felvetõdik a kritikus ütés eshetõsége és annak nagysága. Kritikus ütés ha jól értem azt jelenti, hogy a normál ütésnek kétszeresét jelenti, crit chance ennek a súlyát a crit damage ennek a nagyságát mutatja. Melyiket érdemes fejleszteni a harbinger-t (fiziaki sík) vagy a necromancer-t(szellemidézõ)? Én mindenekelõtt harvesterer gondoltam, mert anélkül sok esetben nem megy. Skill up-oknál a szint(level)növelésének van értelme? Még egy utolsó kérdésem lenne? Annak van jelentõsége hogy alacsonyabb szintû fegyvert használok de több a statja (wrath health resistance) mint magasabb szintû fegyvernek? Azért kérdezem mert van olyan fegyverem aminek a szintje (weapon level) csak 7-es, de több stat-tal rendelkezik, míg a nyolcas szintû fegyvernél egy stat sincsen, közönséges (common white) fegyver. Tudom sok kérdést tettem föl, nagyon szépen köszönöm a segítségedet és a türelmedet. Még egyszer köszi!
"Possessed Weapon Guide Upgrading possessed weapons is a very easy process when you know how it functions. Every possessed weapon can have a maximum of 4 attributes applied to it. Elite weapons always have 3, rares have 2, uncommon 1, and commons have 0. However, possessed weapons will not always have attributes on them when they drop. Sometimes they have one or two, but never more than that. Because of this you must “sacrifice” items to your possessed weapons, in order for them to gain additional attribute properties as well as increase the values of the ones it already has.
High level, high quality quality items are worth the most experience when sacrificing them. The most valuable item you can sacrifice in terms of pure experience, is a fully upgraded (max level) possessed weapon. The next best thing is an elite scythe and secondary weapon, followed by elite amulets, then elite armor. This trend persists at all rarity tiers.
When you have sacrificed enough items to fill the experience gauge at the top right corner of the screen, the possessed weapon will level up. When this happens it will let you choose to take on the attribute properties of the items that you fed it, or increase one of the current values. The properties it takes on are in no way random, meaning if you feed a weapon nothing but critical chance and critical damage items, it will only let you choose between critical damage and critical chance as a new attribute. It is also worth noting that each of the skull icons represents one level that has been gained on the weapon. Once all five skulls are filled in you can no longer upgrade that possessed weapon, as it is essentially "maxed out".
Each time your weapon levels up, the maximum number of attributes you will be able to choose from is 4. So if you feed it 5 different items with a total of 10 different properties, it will choose 4 of those for you to add or increase the value of. To eliminate the chance of this happening it is best to feed it only the attributes you want to add to the weapon when it levels, and nothing else.
This guide will teach you how to eliminate randomness and ensure that you build a weapon with precisely the attributes that you want. It will also offer you tips and techniques to make the process easier in general.
Step 1: Choosing the attributes Before you begin upgrading your possessed weapon you will want to pick out what attribute properties it will have. For the sake of this guide I will go through an example weapon.
The example weapon I’ve decided to make will be a pure Necromancer/Reaper build weapon. With this type of build I want to pick out wrath steal, arcane critical damage, arcane critical, and arcane. That is a total of 4 properties that it will have. Now that I know what I want I can move on to the next step.
Step 2: Collect items that have the properties you want In order to successfully build the weapon you want you must first have two things: a possessed weapon and items that already have the attribute properties you want to add to said weapon. You can find the items from chests and monsters, as well as from the vendors. Because Gilt has relatively no use, I suggest purchasing cheap items that have the attributes you want as a last resort. Or, if you have an abundance of cash buy really good items instead, because it will level the item faster. Once you have all of the items you need you can move on to the next step.
Step 3: Save the game Now that you are fully prepared to upgrade your weapon you need to save the game. This is so that if for whatever reason you make a mistake or don’t get the result you want, you can quit out and start over again. No harm done.
Step 4: Sacrificing the items This is a crucial part of upgrading your weapons. The key is to always add the most important attribute to your weapon first, and go in descending order from there—from most valuable, to least. The reason for this is as your weapon levels up the existing attributes will gain additional points. So, to maximize stat gains you will always put the main attribute you want on the weapon first.
The trick to getting the attribute you want onto your weapon to begin with can be a bit complex. You will want to try your best to sacrifice no more than 4 attributes to it at a time, or make sure the priority levels are correct. That way you will always get to choose from the attribute that you want, 100% of the time.
What I mean by priority levels is that certain statistics are weighted more than others. So, for example, if you were to put 3 attributes up against another 3 attributes, you could accurately work out what the final 4 would be on an upgrade with perfect accuracy.
Here are what the priority levels look like for all tiers, as well as within their own tier in descending order:
Priority levels #1 - Health -> Wrath -> Strength -> Arcane -> Defense -> Resistance #2 - Crit Damage -> Critical Chance -> Execution Chance #3 - Elemental Damage #4 - Health Per Kill -> Health On Crit -> Wrath On Crit #5 - Health Steal -> Wrath Steal
Test cases: Spoiler! (click here to reveal)
So if you sacrifice an item that has health/defense/resistance and an item that has shock damage/wrath steal/crit chance, you'll always end up with the following choices to choose from as a new attribute: Crit Chance, Health, Defense, Resistance.
In addition to the above properties there are also inapplicable properties, which are ones that cannot be applied to a weapon. They are found on armor and amulet pieces. When you attempt to add one such attribute to your weapon it will instead add a completely predetermined, yet different attribute. Below is a list of such attributes as well the property that is added in its place.
Inapplicable Attributes Experience=Arcane on Necromancer items, Strength on Harbringer items. Glit Found= Piercing Damage Thorns= Arcane on Necromancer items, Strength on Harbringer items. Wrath Cost=no attribute
You can tell if the item is a Harbringer item or Necromancer item its name. For example, if the item has a magic sounding name like Magus, Warlock, or outright Necromancer, it is a necromancer item. If it is something like Slayer, Executioner, or Juggernaut, it will be a Harbringer item.
To be quite honest it is best to avoid sacrificing armor whenever possible, simply to avoid the chance of an inadvertent stat property appearin"
"Leveling up
Darksiders II features an Action-RPG system which enables Death to earn experience from slaying enemies and completing sidequests. The experience bar is located above his health bar so you'll have a full view of his progress towards the next level. For every level up, Death gains one Skill Point. This important point can be used to enhance Death's currently unlocked skills or purchase new ones.
Death's skill tree is divided in two: Harbinger and Necromancer. (Consult the Skills section for a more in-depth discussion of his skills and skill trees) You must carefully study the skills you want to upgrade or purchase so they can work well with your play style. It is not possible to purchase and level up all skills in one playthrough. In case you decide later on to reset your skills and recover your skill points so you can redistribute them, you must purchase a Respec from Vulgrim. This is quite beneficial if you messed up selecting the skills that you don't use often or if you want to change your Pale Rider's “build”. Attributes
Death's attributes or stats will increase as you level up though some of them can be enhanced further by equipping various gears and weapons. Here's a quick rundown of Death's attributes:
Health Determines how much damage Death can withstand before losing his soul Wrath Displays the amount of wrath Death can use to activate his skills. Strength This stat determines the damage Death can inflict using his weapons. The higher the value, the greater the damage. Defense This stat determines the damage Death can endure when hit. The higher the value, the lesser the damage he takes when struck. Arcane This stat shows how much Arcane damage Death can inflict while in his Reaper form. Resistance This determines the damage Death can endure when hit by non-physical attacks such as magical and elemental. The higher the value, the lesser the damage he takes when hit. Primary Weapon This shows how much damage Death can inflict with each strike using his scythes. Secondary Weapon This shows how much damage Death can inflict with each strike using his current secondary weapon. Primary Weapon Damage Per Second This determines the average damage Death's weapon can inflict per second. Critical Chance This is the percentage of the chance Death can trigger a critical hit on his enemies. The default value is 3%. Critical Damage This shows the percentage multiplier of the damage inflicted when a critical hit is landed. The default value is 100% which means double damage is inflicted per critical hit. Health Regen This stat shows how much health Death regenerates per second. Unless he equips a weapon or gear that provides this benefit, the default value will be zero. Wrath Regen Same as Health Regen but shows how much wrath Death can regenerate per second. Unless he equips a weapon or gear that provides this benefit, the default value will be zero. Arcane Critical Chance This shows the chance of landing an arcane critical damage while in Death's Reaper form. Default value is 3%. Arcane Critical Damage This shows the percentage multiplier of the damage inflicted when a critical hit is landed while in Death's Reaper form. The default value is 100% which means double damage is inflicted per critical hit. Execution Chance This stat shows the percentage of Death's chance to trigger an execution move against a foe. The default value is 10%, meaning he can execute 1/10 enemies."
Hali! Hát a Lila fegyverek adják a legerõsebb statotak meg a legtöbbet is, ha összehasonlítasz pl egy kék meg egy lila tárgyat ezt látni is fogod. Szerintem túl komolyan veszik sokan ezt a possesed fegyver készítést, olyat csinálj, ami neked tetszik :), de hogy mondjak is valami hasznosat persze vannak olyan statok amiket érdemes rá rakni vagy ezekbõl legalább egyet, ilyen például a Ice Damage, Health/Wrath Steal, Health/Wrath on crit, Health/Wrath per hit vagy Crit Damage(Harbinger Skillfa), Arcane Crit Damage(Necro Skillfa) vagy az Execution Chance is nagyon jó stat stb. Az utolsó mondatodba, ha jól értem a Health és Wrath Steal kérdezed, hogy mi? mert ha így van akkor az az, hogy a sebzés X%-át tölti neked vissza HP vagy Wrath-ba. Remélem tudtam segíteni!
Uncommon (zöld) rare (kék) elite (lila) fegyver mire jó
Miben látom, hogy másabb mint a közönséges?
Possesed fegyvernél lehet találni neten olyat, ahol leírják hogy milyen szabályok szerint csináljak fegyvert, nem szeretném hogy valami gagyi legyen az eredmény
wrath or health on crit-nél értem, hogy ha kritikus ütést ütök ami sárga számmal van jelölve a játékban, a százalék gondolom wrath vagy healthe növekedését mutatja, és nem az ütés bekövetkezésének a lehetõségét.
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ez nagyon jó, de remélem konzolra is hamarosan lesz javítás.
Sziasztok! Sajnos beigazolódott amit lentebb írtam :( Ha a Save file mérete eléri a 299 kb-ot akkor utánna a játék kifagy mentésnél/automentésnél. Utána is keresgéltem ennek, hogy van e valami megoldás erre és találtam: Link1 link2
Ezek megoldják a fagyás gondokat, de csak PC-n lehet ezt megcsinálni, szal konzolosoknak várniuk kell sajnos. A link1-es verziót próbáltam ki, azóta a nem fagyott ki a játék egyszer se és a save file mérete is megtud nõni, akik gondolják próbálják ki, de elõtte érdemes biztonsági mentést csinálni az elõzõ save fileból és akinek steames a játék annak érdemes a steam cloud-ot (vagy steam synchronazitation már nemtudom pontosan) kikapcsolni, mert a régi fileokra egybõl akar majd frissíteni és akkor felülírja ezt. Remélem tudtam segíteni!
Nekem annyi elég lenne ha a felszereléseimet áttehetném, a checkpoint nem lenne lényeges.
Bebugolt az egyik questem és nem tudtam megcsinálni elkértem havertól a mnetést de nálam se ismerte fel igy kénytelen voltam az egész adott részt újra kezdeni !
vitt már át mentést valaki-valahogy warez-bõl az eredeti játékba?
Mert nekem nem ismeri fel sajna.
Nincs Xboxom, sajnos így nemtudom megmondani, hogy a mentést hol találod. Amúgy eddig úgy tûnik, hogy nálam tényleg ez volt a fagyás oka. (Vagy csak szerencsém van és most nem fagy ki egyáltalán :P) De sajnos az a gond, hogy a mentés egyszer úgyis eléri ezt a méretet megint :( jó lenne ha ezt javítanák, már ha tényleg ez okozza a bugot.
Érdekes elmélet. Idõközben észrevettem, hogy nem csak a Demon Lord Belial DLC közben fagy meg a játék (xbox360), hanem az alap "kampányban", illetve a döbbi DLC-ben is. Szóval akár még helyes is lehet ez az elmélet. Hol tudom megnézni boxon a mentés méretét? Ha igaz, akkor nagyon sajnálom, hogy ilyen hibát követtek el a készítõk. Így kezdhetem újra egy teljesen új karakterrel és megint vihetem végig 2x, hogy hasonlóan erõs legyen a karakterem, mint ezelõtt.
Hali! Akiknek kifagynak a DLC-k azoknak írnám, hogy elméletileg ha a mentés eléri a 300 kilobyte-ot akkor fagy csak ki, én is kezdtem egy teljesen új végigjátszást, mert nekem is kifagyott a Demon Lord Belial és level 23-an kezdtem neki a DLC-nek, asszem kb 100 kb-ot érte el a mentés ilyenkor és most nemtudom, hogy véletlen vagy tényleg ez volt a baja, de most egyáltalán nem fagyott ki egyik DLC se. Remélem tudtam segíteni azoknak akiknek hasonló gondjuk van. Ja és még valami, ha már 299 kb-ot elérte valakinek a mentése és nem szeretne újat kezdeni akkor elméletileg a játék magától írásvédetté teszi a mentési file-t ezt ki kell venni és elméletileg így is mûködik. ( Ezt az utóbbi módszert nem próbáltam, mert sajnos késõbb találtam csak rá)
Köszi a választ! Igen, tudom, hogy nekem kell eldönteni, csak azért kérdeztem, hogy akkor ezek jók-e?:)
Én ezt a "reaper madness-t" tápolom:) Eléggé addiktív a játék... az elsõ résszel nem tudtam ennyit játszani egyszerre:D (félbe is hagytam... anno sokáig eljutottam, de elakadtam, most, hogy nemrég meglett eredetiben újrakezdtem, de meguntam annál a résznél, hogy meglett a paci... jobban izgatta a fantáziámat a második rész:D)
Teljesen OK mindegyik ezek nagyon jó COmbo-k de azt neked kell eldönteni melyik irányba haladsz !
Én a Normal végigjátszás alatt Harbinger voltam Apocalypticon meg már Necromancer !
Build terén ezt találtam (1. google találad:D): "Maximum Healing – Teleport Slash (maxed out) + Harvest (with Trauma) + Murder (with Bless) You will be able to do damage and also earn some health.
Wrath of the Death – Teleport Slash (with Unending Fury) + Exhume (with Enervation) + Frenzy You can be owner of infinite Wrath which can be useful specially when you are fond of using Teleport Slash.
Reaper Madness! – Harvest (with Red Harvest) + Aegis Guard (with Grave Defense and Enraged Guardian) + Murder (with Heralds of Death) The combination will decimate even strongest of the enemies without any fuss."
Ezek úgy mennyire okésak szerintetek?
Bármikortól érdemes. Nem maradsz le semmirõl, mert késõbb szerezhetsz ujabb Possessed-eket és fejlesztheted õket más tulajdonsággal, csak annyi hogy majd legfeljebb pénzt kell farmolnod.
Olyan kérdésem lenne, hogy mikortól érdemes Posessed weaponöket fejleszteni? Inkább ezekkel "kísérletezzek", mint, hogy a cuccokat árusoknál eladjam? Mi a véleményetek errõl?
Illetve tudnátok linkelni egy jóféle character buildet?:) Köszi!
Nincs egyikben se. De mind1. Nem is érdekel már. Elrohantam addig a részig, ahol elõjött a bug és most jó. Hallelujah! :D Még szerencséje, h jó játék és ezért megbocsájtok neki az ilyen apró botlásokért :P
Megint sírok. Újból kezdtem a játékot, mert elakadtam a hülye bug miatt. Az elsõ mentésemnél kaptam Online inbox-ba 15-ös szintû szettet a fejlesztõktõl. Persze most, hogy újrakezdtem, nem kaptam. Szal ez is elment a pi-be.
Jah, a lovat tudom. Az elsõ rész is megvan (végigjátszottam is már 3x :D) és abban is úgy van. Csakhogy pont ott bent mentett, szal újraindítás nem segít. Az lesz a vége, h most felidegeskedek, bosszankodom, aztán holnap elkezdem elejétõl a játékot :D. Elvégre úgyis még csak 4 órát játszottam kb. :P
Hát ez beszarás. Elakadtam egy részen a játékban, mert bugos. Egy szobor kezében egy golyónak kéne lennie, amit lerobbantok és aztán begurítok egy lyukba, hogy kinyíljon egy ajtó. Csakhogy a szobor kezében nincs golyó. (rövid megjegyzés: tört verzióval ilyen problémám se volt)
Nekem lenne egy kerdesem, a phareseers tomb vagy valami hasonloban leestem a liftrol amikor a videot beadta(ajtonyito kulcs utan mentem volna a 2. szintre) es a video alatt atestem a liften..a lift jo helyen van de nem jon le en pedig nem tudo felugralni/maszni ra..az autosave meg ramentet az elozo mentesre igy ha betoltom ugyan ugy alatta vagyok..van valami mod ezt megcsinalni vagy beszoptam?
Nálam ilyen gond nem volt persze a kereskedõknél nekem is volt olyan néha hogy akadt 1-2 másodpercet és csak utána jött be a menü de ezen kívül más hiba nem volt nálam !
Egy kis segítségre lenne szükségem. Játszottam valamennyit a csúnya verzióval, de aztán abbahagytam és nemrég elkezdtem eredetivel. Az a vicc, h a tört játéknál nem volt semmi problémám az eredetinél pedig van. A gond az, h sokszor véletlenszerûen leugrik az fps a béka segge alá, a másik meg, h a menük (kereskedõknél pl.) nagyon lassan töltenek be. Értsd: megakad a kép, várok pár másodpercet és kidobja a bolt inventoryját. Ahogy mondtam tört játékkal nem voltak ilyen problémáim, azóta semmit se változtattam a gépen és nem is a géppel van gond, mert minden más fut normálisan...
Na most mi van ezzel a lord demon belial dlc-vel? Megvettem 800 pontért és az elsõ ajtón nem tudok bemenni, mert lefagy. Valami tipp?
Nehogy megvegyetek ilyen season pass-t meg ilyeneket. A steamen most az egész pakk:
-Darksiders -Darksiders 2 - 12 DLC a Darksiders 2-höz
Az egész egyben 15 euró! A hülyének is megéri kapsz két teljes játékot és az összes eddig megjelent DLC-t 15 euróért, persze csak 1 napig tart az akció, mint ilyenkor mindig karácsonykor, úgyhogy akit érdekel az ne habozzon.
Ha rámész ott van a leírásban hogy miket tartalmaz: abyssal forge, lord demon belial, maker armor. Tehát nem az összes dlc-t. Ezeken kívül még a Death Rides nevû dlc-t érdemes megvenni a többi már csak olyan fegyver amit hamar "kinõ" a karaktered, magyarul lesz náluk sokkal erõsebb is.
Sziasztok! Egy picit össze vagyok zavarodva... a season pass most akkor tartalmazza az összes DLC-t? Mert meg szeretném most venni a DLC-ket steamen... mit érdemes megvenni?
Nekem Steamen van meg, tehát eredeti a játék és az össze dlc is.
Én annyit kérdeznék tõled, hogy honnan szerezted be a Dlc-ket,(rendelted), és tölteni le lehet e valahonnan?? Ha nem akkor megveszem mindet mert hiányom van. :)
Valószínûleg nem vetted ki a Serpent Tome-ból az itemet ami engedélyezi az oda utazást. Amúgy valaki itt próbálta már a Demon Lord Belial DLC-t? Nekem sajnos szinte majdnem mindig kifagy a játék tõle, az elõzõ dlc-kel nem volt ilyen gond. :S
de ott nincs semmi potty hogy oda tudjak jutni a fast travellel.
Fast Travellel menj oda,nincs oda külön út,csak teleporton keresztül tudsz oda jutni!!! :)
Valaki segítsen már abban hogy hogyan tudok eljutni az arénába a térképen a bal alsó sarokban már jelzi a térkép de nincs út ahogyan oda tudnék menni. Vagy elõtte beszélni kell valakivel?
Lenne rá pénzem,és szívem szerint meg is vennék minden kiegészítõt hozzá,de bízok benne,hogy ahogy az Arsguls Tomb Dlc felkerült egy Update-el,úgy az Abyssal Forge és a The Demon Lord Belial Dlc is fel fog kerülni valamilyen formában torrentre.. Tudtok errõl valami információt mert várom már nagyon?!?! :)
Még nem, de megyek is MS pontot vásárolni, aztán töltés :)
Nekem semmi sem eredeti a játékból szóval várom,hogy feltegyék valahova ezt a dlc-t is,nem tudom miért nincs még fent,máskor a kiadás elõtt már fent szoktak lenni a játékok..na mind1 majd csak felkerül valahova :)
Abyssal Forge befejezve. Nem volt túl hosszú, kb olyan 2 óra alatt végigvihetõ. De voltak benne jó kis fejtörõk és fasza ellenségek. Bár ahogy én láttam inkább voltak ezek régi ellenségek új köntösben, na de mind1. Nekem 800 pontot megért és jól szórakoztam és szerencsére nem volt bug a végén, mint ahogy azt sokaknál olvastam.
Gondolom a fegyveres lövésedre vonatkozhat,más ranged damage-t nem tudok :)
Aréna befejeztével kaptam az Assasin Talisman-t. De nem tudom mit ad ez a Ranged Damage Mod. Aki tud segítsen már pls. Köszi :)