Úgy tűnik működik a dolog. Segített az órajelek visszavétele. Sikerült összekaparni az 1 hetes prémium tagságra az aranyat. Most élvezkedem, meg gyűjtöm az 1 hónaposra.
Nyugi prémium lesz ;) Más japó egyébként most nem is jön, de valszeg 1-2 patchen belül érkezik az A7M2 is erősebb fegyverzettel és motorral, miután megszedték magukat abból, hogy a japcsi fanok ha A7M szériával akarnak repülmni akkor még csak ez van.
Nagy esély van rá, hogy videokártya probléma. Nekem is így viselkedett a játék. Nvidia 660-as videokártyám van. Visszavettem 20MHz-et a GPU órajelből, 10MHz-et a video kártya órajelből. Ez után teljesen stabillá vált a játék, és ezek a kicsi módosítások észrevehető teljesítmény csökkenést nem okoztak.
Az ehhez szükséges állítgató programot a videokártya gyártója biztosította (gigabyte).
1.53 tölthető a dev kliensben! Valószínű hogy a héten már lesz dev szerver nyitás is. Aki fel akar majd menni, az már most töltse le, mert több mint 8 GB lesz a frissítés!
Win 7 használok. Korábban, csak nagy ritkán fordult elő crash. Talán 3-4 alkalom 2014 tavasza óta. Most viszont nagyon besűrűsödött. A gépet teljesen újra indítom, csak ekkor tudom elindítani a játékot. Hétfőn volt, hogy elindítottam és kidobott. Újra próba, ekkor bejelentkeztem, elindítom a csatát. Tölti a pályát és kidob. Még egy próba, ekkor már betöltötte a pályát, választanám az eszközt, megint kidob. A gépet újraindítottam és tökéletesen működött. Én azt feltételezem, hogy menet közben a szerveren módosítgatnak. A chras reportot hagytam elküldeni. Azért át fogom nézni a drivereket is, hátha ott akad meg a játék.
Ilyen hihetetlen lepattanók mindig is voltak, amikor be van drogozva a random generátor, de a stabilitási gondok már gyanúsabbak. Hétvégén squadron csata közepén kettőnknek is lecrashelt a játék, pedig nálam ilyesmi még sosem fordult elő. Bár nem tartom kizártam, hogy a kb 1 hetes win 10-em a hiba oka. Ha valakinek a neve előtt csillag van, akkor az PS4-en regisztrált a játékba, ezzel jelzi a rendszer. Asszem a PS4-en alapított klánokat is csillaggal jelöli.
A játékon belül is, és a crew-nél is ezt írta. Volt hasonló tapasztalatom Spittel is. Mostanában megszaporodtak a furcsaságok. Többször kidobál asztalra, megnövekedett packet loss. GF-nél olyan lepattanó, amik hihetetlenek. T-34 tornyát löttem meg 122mm-essel oldalról. Pontosan merőlegesen állt, nem is mozgott, de lepattant. Ekkor 0% volt a PL. Illetve több embernél látom, hogy a neve előtt egy csillag van. Az mit jelent?
Annak a kijelzőnek ne higgyél, elismerten bugos, akárcsak a várólistán, hogy mennyien várnak csatára, és az adatlapodon a statisztika is. Egyszerűen képtelenek megjavítani már időtlen idők óta.
Megint csal a játék. Ezt tegnapelőtt vettem észre. LA-5 raktam be a BR-je miatt, arcade csatába mentem. Miután kivették a fejlesztés alatt lévő IL-2-emet, tanakodtam, hogy mit vigyek be. Akkor láttam, hogy az LA-5-ös emelkedője 30,9 m/s. Be is vittem, és úgy is emelkedett. A meccs végén a hangárban szintén ezt az értéket jelezte. Pár óra és egy ki-be lépést követően visszaállt. Ezt miért csinálja? Utoljára szerkesztette: Panlaj, 2015.10.14. 10:26:48
köszönöm de nincs szükségem még egy munkahelyre, éppen elég a jelenlegi :)
Hello! Leírom, akit érdekel csatlakozzon bátran! A DCS Virtual Hungarian Air Force egy zárt csoport! Azért hoztam létre, hogy egy helyen legyünk, akik HASZNÁLJÁK ezt a szimulátort. Digital Combat Simulator. Ezáltal mindenki számára elérhetők a létrehozott események, oktatási anyagok és információk. Céljaink között szerepel, hogy egy jó társaságban, kulturált keretek között tudjunk online repülni, képezzük magunkat, a kezdő pilótákat is. Olyan jelentkezőket veszünk fel, akik aktívan részt vesznek a közös többjátékos repüléseken. Az új jelentkezőknek részt kell venni egy TeamSpeak_en történő beszélgetésen, ez a felvételhez tartozik, valamint az alábbi adatokat el kell küldeni: Neved, a játékban használt neved, kedvenc géped, mennyi ideje használod a DCS-t! A tagoknak ajánlott, hogy repül online közösségben, a csoport által szervezett repüléseken, részt vesz. Jelentkezés és infó küldése ezen az elérhetőségen: [email protected] Üdv, HUNter DCS Virtual Hungarian Air Force HUNAF <-- FaceBook Csoport
Sokkal több van kész mint 4, de a fejlesztők nem akarják részletekben berakni, csak akkor ha kész az összes ami kell a kezdéshez. Ez 27 tankot jelent.
De hát... De hát ez így nem lesz jó, nem? Ha nem mehet a Me-262 Mig-15 ellen, akkor kit fognak lelőni szegény komcsiimádók? Ez így túl jó a németeknek, itt valami átbaszás van.
Teljesen zéró információ. Amit tuti, hogy kövi patch angol prém tankok, és ha minden igaz kb 1 hónappal később a farmolhatóak is jönnek, amint kész van a minimális mennyiség. Elvileg utána kezdenek el újra komolyabban dolgozni a hajókon, de ez nem zárja ki, hogy előbb még az olasz repülők jönnek. Viszont mostanában szóba se kerülnek és a WoWS miatt valószínűbb, hogy a hajók lesznek most az elsődlegesek,
Szeva. Itt a lista: Árkád/Realisztikus/Szimulátor légi csata játékmódok: Csak repülők Árkád tank csata: Csak harckocsik (vannak fél perces légi események, de mindenképp tankozni kell és nem a saját gépeddel repülsz) Realisztikus tank csata: Harckocsik és repülőgépek is használhatóak, de ahhoz hogy repülhess, előbb harckocsival elég pontot kell szerezni, hogy második spawnolásra repülővel mehess Szimulátor tank csata: Mindenkinek használható 1 db harckocsi (némelyik kétszer használható) és 1 db repülőgép
Szevasztok nemrég kezdtem játszani van olyan hogy tank és repülő egy csatában megy? Mert én inkább repülők haverom meg tankal nyomja.
Nos, "ez az egy csata alatt vissza az eltűnt" modul nálam 3 nap volt mire újragrindeltem ill. visszaállítottam a régi állapotot a 78 járgányomnál. Plusz 14k rp az IS2-44el az új lőszerhez ... Volt pár repcsi ahol 30k modult kellett visszahúzni úgy helyreállt egy csata alatt. De bekaphatja a gazsi. Részemről a briteket még megnézem, oszt jónapot. Utálom a szemét húzásokat.
Infók a kövi patchről, a kínai teszt szerver alapján. http://live.warthunder.com/post/257194/en/ Btw, jól kicsesztek azokkal akik abban bíztak, hogy egyből mehetnek a Hawker Hunterért :(.
Figyelj, ne nekem kelljen már korábban elit járműveket így javítgatni, hanem változtassák már meg a kódot, mely elqurja a modulokat minden patch után!
Ez az alap. Nézze már meg, hogy jé, ott egy jelzés. Az elit. Ahhoz nem nyúlunk. Erre de ...
Bakker. Minden repcsim elit, a tankjaim közül 5 db nem az, ráadásul mind megvan, erre a szaros patchel kivesznek 79 gépet az eliteim közül? És ezt minden patch után sikerül összehozniuk, bár ennyit még sosem qurtak el ...
Az elit legyen már 'elit'. Akármit is raknak hozzá.
Amikor a WoTot elkezdték kevergetni, reseteltek crewt, meg más hülyeség, akkor hagytam ott őket a csipába. Megnézem a brit tankokat, és ha nem szoknak le erről a b.zeráns ruszki szokásról, jövök vissza, amikor jövök. Mert ebből marhára elegem van, hogy a kevés időt, amit ezzel a szarral töltök, az ő hülyeségeik javítására költsem. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2015.09.24. 06:33:28
Olvasd el a hírt róla, közvetlen a posztod alatt ;) A végén ott van, hogy az eltűnt modifikációkat azonnal visszakapjátok, amint egyszer beviszitek csatába az adott járművet.
Egyébként ha megnézed a második táblázatot, az alján át tudod állítani a "Modification Changes" fülre. Ott kilistázza hogy egy rakat gépen ki lett cserélve egy modi, míg egy másik nagy adagon hozzáadták a motor befecskendezést
Nem jött be új tank, erre az amcsiktól 17, a németektől 27, a szovjetektől 17, a britektől 15 a japóktól pedig 3 gépet kaptak ki tőlem ami korábban elit volt.
Látszólag semmi új nincs, csak leszívták a modulokat ezek a barmok, hogy dögölnének meg!
Üdv. Valaki elmagyarázná hogyan kell a korai Japán vadászok "távcsöveivel" célozni? Ugyebár belső nézetből játszom (még realt, és arcade-et is) de egyszerűen alig 1-2 hitet tudok csak elérni mivel a: Folyton mozog az egész szerkezet. b: Ha ez nem lenne elég még mozgatni is tudom :D Ennek így mi értelme? Szerencsére a későbbi szériákon (Ki-61, A6M2-3) nincs ilyesmi, de pl a Ki-44-en meg a Ki-27-en nagyon zavar.
Gyakorlatilag megegyezik a már játékban lévő SB2C-1C típussal, csak ezen külső pilonok is vannak. copy-paste gép, nem volt sok meló vele, és így ellőhették a "játékosok kérték" szöveget ;)
Egyre esélyesebb, hogy 1.53-ra hivatalosan bekerülhet a magyar fordítás, ezért továbbra is nagy erőkkel dolgozunk, hogy minden hibát kijavítsunk. Ahhoz viszont ketten kevesek vagyunk, hogy minden hibát megtaláljunk, ezért arra kérünk mindenkit aki a magyarítást használja, hogy ha hibát találtok, vagy olyasmit ami máshogy jobb lenne, azt ebbe a táblázatba írjátok bele, és a következő frissítésre kijavítjuk.
Jelenleg az álcafestések és a matricák leírásán végzünk átfogó ellenőrzést és hibajavítást, ezért ezekkel kapcsolatban egyenlőre nem várunk jelentéseket.
aha meg ahogy én azt megálmodtam, visszavonok mindent... rb modban ez egy nettó faszság brit oldalon, az ellenséges vadászok még hadiján de azokat az ai bombázókat leszedni képtelenség ezekkel a 7.7mm megymagköpködőkel, amint célba érnek szarrá bombázzák a hajókat és game ower... játék tartott két és fél percig 0 player kill 0 assist 0 ai kill.