Kicsit (nagyon) gagyi a játék látom , egy ideig , jelen esetben egy óráig el lehet vele szórakozni. Túl lineáris , túl bugyuta , pedig az alapötlet jó lett volna kár , hogy a kivitelezés már nem sikerült.
Sziasztok! 2 egyszerû kérdés. 1 Ad valami extrát ha megvannak a borosüvegek és az aranyrudak? 2 DLC-ben ha kész a Führer ad további DLC pályát?
Köszi.
Sziasztok a mentéseket hova kell be másólnom?Válaszokat elõre is köszönöm
"SNIPER ELITE V2 FRISSÍTÉS, INGYENES DLC JÖN
A Rebellion hamarosan ki fog adni egy TDM-szerû új, exkluzív játékmódot, valamint egy új, rejtélyes DLC-vel fogja meglepni a Sniper Elite rajongóit. Természetesen teljesen INGYENESEN!
A javítás tartalma a következõ:
Eredeti Changelog: Fixed failure to progress beyond the lobby in peer games after playing a dedicated server game. Player names in lobby chat are no longer coloured according to the player’s current team. Player HUD now hidden on death. Dedicated server – max players can now be set before adding any maps to the rotation. Kill notifications should no longer occasionally show the wrong victim or killer. Wind now correctly disabled when set to None in the server settings. A new best shot score or best shot distance in an individual session will no longer overwrite the best for all sessions (unless it is the best overall). When dead in multiplayer, input in the game menu will no longer be used to respawn the player. Multiplayer server list now populates while searching, instead of only when the search completes. Multiplayer game time now only starts when the warmup time has elapsed. Fixed player getting stuck in the carrying pose if a body is dropped while falling. Fixed corruption of player stats after multiple leaderboard updates. Attempting to join a passworded server through the Steam overlay or friend invites will now bring up the password entry box. Player connection and disconnection notices now shown in the chatbox. Various optimisations for people experiencing lower framerates in the full game than in the demo. Distance King kill notifications now show the correct score for the game mode instead of the single player score. Fire in the Church map will no longer cause instant death on one-hit-kill servers. Improved performance/FPS across “Church” multiplayer map. Added “-60Hz” command line option to force a maximum refresh rate of 60Hz, for users who find the game always boots into an unsupported resolution in fullscreen mode. All unlocked levels are now available in the co-op lobby screen, to resolve progression blocker after Flak Tower."
Mondtad de nekem nem irta steam hogy pecset tölt le...
amúgy igen húzza nem is kicsit.
Nekem eddig mert 1920x1080-ban 40FPS-t mondjuk most a képen lévõ maxhoz visszaszedtem 1280x720-ba hogy ne akadjon a játék, vagyis elég keményen dolgoztatja a gépet de láthatóan szebb.
Miért nem? ne mond már mikor tök másképp támadnak, volt hogy messzirõl lõttek, volt hogy 2-3 tag meg addig hátba került befutva az épületbe. Ugyanúgy rejtõzködnek.
ja-ja elite fokozaton kell kezdeni a többit meg szükség esetén customize elite fokozaton elég erõs az AI ugyanakkor az is tény, h inkább össze-vissza rohangál az AI és/ vagy rohamozva beközelít rejtõzködni, taktikázni viszont még elite szinten sem fog
Amúgy az AI-ról annyit hogy ne könnyû fokon vizsgáljátok. :) Sniper Elite-en brutál izzasztó a dolog. :) Nehezebb mint a demo.
Mikor adják ki hozzá az 1.03 patch -et Egyszer elindult, azóta sem tudok játszani vele, fekete képernyõ, vagy kivág az asztalra egybõl. Már mindent kiprobáltam, de azt írják, hogy az 1.03 patch -ben javítják a hibát, de mikor
Az lett volna az igazi ha kiadnak egy pályaszerkesztõt is a játékkal. Mostanra lenne már özönnyi letölthetõ pálya.
Ez a legjobb szó. Hiánypótló. Nekem is ezért tetszik. Ha akarod kihívás a küldetésekben, vagy kacsavadászat. Buta AI ide vagy oda azért meg tud izzasztani idõnként. Mint írtam rákattantam a Challenge Wave részekre. Éppen a Headquarters részt tolom, feljutottam a 9. hullámba tudtam volna még egyik nap tovább is menni, csak nem volt már rá idõm. Remélem adnak még ki majd kiegészítõket vagy lehet pályákat készíteni hozzá, hogy más terepeken vagy helyszíneken lehessen majd ilyen rohamvisszaveréseket játszani. 112 killem volt a 9. hullámig. Nekem tetszik :) El tudnék képzelni egy ilyen Wave részt, duálban :) Két sniper beássa magát egy házba több emelet, csapdákkal stb stb. vélemény ?
igen, igen szórakoztatás picit félreérthetõ voltam :) a játék 1ébként rendben van (arra, amire készült) nem szabad komolyan venni és akkor O.K. :) ArmA-val az a gond, h a régi rész grafikában már nem annyira vállalható az új részek meg full-optimalizálatlanok és emiatt atomerõmû kell hozzájuk konzolra meg NEM akarják kiadni.. :/
na, nem baj :) majd a Ghost Warrior 2 augusztus végén remélem :)
Na megnéztem, ha bekapcsolok mindent, még élsimítást is akkor most fullhd mellett 40fps, zárt helyeken természetessen felljebb is megy...nekem ez elég, de élsimitás nem is szükséges így fullhd mellett.
Nah akkor javítom magam, ha minden be van kapcsolva, akkor 40fps-em van és én egy úgymond gagyi konfig vagyok...a mai gémerek közt.
Most megyek mert totya felizgatott, felteszem steam-en a game-et és megnézem az fps-t, mert demoban 1000% hogy a régi 1680x1050-es monitorommal 50-60fps volt.
Meg végleges játékba is mikor 1-2 hete belenéztem ennyire emlékszem most megnézem újból pontosan mennyi.
Én karimat nem szívessen adnám el ilyen állapotba nem tudnék felelõsséget vállalni érte. Amúgy nekem 4 évet kiszolgált, nagyon fasza, csak ugye a 320MB memória....:S
Mostani olcsó volt keveset fogyaszt (egy gyerek szerint majdnemhogy a legkisebb fogyasztásaal rendelkezõ vga, a teljesítményhez képest) 12/65 W. És tudtam maxon Battlefield 3-azni is... Persze mikor vettem nem BF3 szintû kari kellett csak alap mondjuk medium szinten azért menjenek a gémek kari.
Néztem mit vegyek:
4670, 5670 és 6670. mivel a 6670-bõl találtam olcsót, amúgy 24ezer volt más helyeken. Ezért ezt vettem, ha nem akkor lehet 5670-em lett volna. de így utólag látva hogy alapon 12 w-ot fogyaszt megérte nekem.
Egyetértek, kellemes kis játék. A karakter mozgáskultúráján kívül nekem semmi bajom nem volt vele.
Annyit hozzátennék hogy igenis lehet közelre lövöldözni mesterlövész puskával is, csak a puska ironsightját kell használni hozzá(Ctrl), nem a távcsövet, valamint a tûzgyorsaság miatt nem árt öntöltõ puskát vinni hozzá, mint a G43 vagy az SVT-40.
Én 8800 GTS Sli-t akarok majd csinálni egy régi gépbe, Q6600-as proci stb stb :D csak nem tudom Albatron miatt sírni fog-e. Nekem meg kellett süssem a karit, hogy jó legyen
Na viccet félretéve. enyimnek beszart a ventije. Becsíkozódott. Haverral újrapasztáztuk most a 2 DVI csatiból 1-en van kép, és hibátlan, kapott egy új ventit.
Csak 1 baj van ha ezt nem a 6670-es vga után javitjuk meg nem dobok ki 18 ezret feleslegessen vga-ra, vagyis most van egy 8800GTS-em a szekrényben, ami nekem eddig is elég volt most is elég lenne...mindegy jó lesz tartalékba ha ezzel baj lesz. :)
Hozzá kell tenni, hogy ez dx11-es játék, és az õ kártyája támogatja. Enyém jobb teljesítményben de csak 10-es az enyém. Azért megy neki jobban. Meg lehet ATI-kat jobban szereti a játék, ezt nem lehet tudni.
Vagy 10 hozzászólással ezelõtt írtam hogy kb. megfelel az én kártyámnak, ezért nem reális az a hatalmas teljesítmény többlet amit írsz. Mindenesetre pár képernyõmentést nyitott helyen városban fps értékkel megnéznék.
Szerintem félreértettél, az aláírásomban lévõ VGA az már az a 18ezres amit pár hónapja vettem mert kikerült a régi az a 2008-ban vett "MSI 8800GTS 320MB"
Olvastam, ezért tudtam írni hogy nekem is ilyen gépem van. Persze ha kamu adat van ott, ahogy írod, akkor nyilván nem érvényes. Erõsebb vga-val nyilván jobban fut a játék.
Nekem is elképzelhetetlen. Nekem 4 magos procim van, meg HD4870-es VGA-m. Jó a ramból 1gb-al kevesebb van, de az annyira nem számít, és mediumon fut 20-30fps-el.
Az hogy mikori a gép az nem mérvadó, 2012-ben is össze lehet rakni olyan gépet hogy 5 fps-t kapsz vagy annyit se :)
Bár más alaktrészekbõl áll, az én gépem hasonló teljesítményû mint a tiéd, biztosan kizárt hogy mindenütt 50-60 fps-t kapjál, fõleg full details meg full hd felbontás mellett. Szóval ez egy vicc. OS-nek windows 8 van írva, lehet az tesz valami csodát :) Nem kevered össze véletlenül a Sniper Elite 1-el?
van vmi fegyver-összehasonlítás (fõleg sniper)? táv, erõsség, ilyesmik ?
és tapasztalataitok alapján melyik a legjobb, miért ?
Szerintem elég vicces, hogy az én 2008-as gépem full details, fulhd felbontás (1920x1080) mellett megy 50-60fps-t. Mai játékok mellett ez igencsak jót jelent.
Arra reflektáltam, hogy vki itt becsült számokkal dobálózott... tessék kiszámolni, majd korrekciózni. Aztán a beállítás... akár optika, akár más, a maga módján. Szóval lövedék akkor is annyit esik... csak az irányzékkal megfelelõen korrigálunk, a gravitáció bezony: mûküdik.
Igen ám de a puskák irányzéka (az optikai is) eleve 100 méterre van kalibrálva, tehát már kevesebbet esik, ráadásul szinte kivétel nélkül állítható az össze irányzék szóval nem kell a célpont fölé célozni. Elég csak eltekerni a távcsõ tetején egy csavart és voilá kedvünkre állíthatjuk a távolságot...
Jó, picit elvan túlozva - amúgy tök mindegy mekkora a kaliber, a gravitáció állandó. A 200 métereden, a 0,25 sec alatt teszi meg, ~31 centit fog esni. 600 méteren (legyen 0,8 sec - persze az idõk hasra mennek) viszont 3,2 métert !!!
Megértem amit mondasz és részben egyet is értek. Mint írtam, ha szimulátor lenni mint ahogy pl tudtommal az ARMA akkor ezek az apróságok tényleg idegölõk lennének az átlag játékosoknak. Valljuk be, nem sokan lõttek igazából még ilyen fegyverekkel így kevesen tudják milyen távolságból mit lehet kihozni. Akik meg már pórbálták igazi ilyen fegyverekkel azok sandán mosolyoghatnak, hogy persze, ez csak egy játék. Kár hogy nem jobb vagy több de ez van. Talán majd lesz olyan cég aki a valóságközeli sniper simulációkat veszi majd célba és nem a szórakoztatást. Szerintem a Rebellion célja inkább az utóbbi lehetett ... bár, lehet meg kellene kérdezni tõlük mi volt az alapelv. Ahhoz képest már sajnálkozhatnánk dögivel :)
szép és jó, amit mondasz viszont érdemes tudni, h a valóságban 4-500 m az a távolság, ahol minimálisan kalkulálni kell elevation adjusment-tel (ott még csak max a szél + terepviszonyok) gravitáció, idõjárás, páratartalom, napszak, coriolis-effect csak késõbb jön na, most pont ez a 'secure the plaza' küldetés volt az ahol azt mondtam
custom elite-en viszem, jönnek a ruszkik hullámokban halál pontos lövésekkel gépkarabéllyal ott szambázik elõtted 80-90 m-re a kertben becélzod és rájössz, h még ilyen távolságból fölé/ mellé kell lõni EBBEN A JÁTÉKBAN ez mi a lóf.sz? 80 m-re még egy pisztoly is majdnem pontlövõ, nem hogy egy sniper rifle nagyobb baj, h konzolos verzióra sose jön patch max, ha dlc-kel kiadják majd karácsonyra újra full-verzióban
Végigvittem a játékot, hát nem tökéletes annyi biztos. De annyira nem is rossz, hogy ne vigye végig az ember. Viszont vannak benne olyan baromságok, amik azért idegesítõek. (nekem legalábbis) Például: nagyon jó, hogy szimulálva van a lövedékek esése, de könyörgöm a valóságban 200 méteren nagyjából (durván számolva) 25 cm-t esik egy nagyobb kaliberû puskagolyó. A játékban meg vagy egy méterrel az ember fölé kell célozni... Akkor ott van a tankok felrobbantása... Komolyan belelövök a Tigris légszûrõjébe és az felrobban?! Na ne már, ennél jobbat nem tudtak kitalálni? Az olyan apróságok, mint a valószerûtlen szálkeresztek ( a valóságban nem így néztek ki), zoomolás a fix nagyítású távcsövön, valóságnál kevesebb lõszer a tárban (10 helyett 7- G43) már csak hab a tortán. De a killcam iszonyat hangulatos, meg az egész látványvilág nagyon ott van. Szóval szerintem tûrhetõ kis játék, 8 óra szórakozás, de semmi több. Személy szerint én jobban örültem volna valami kicsit komolyabbnak, de egynek elmegy így is.
Már bocs, de az ilyen hozzászólásoktól a kicsi bicska nyílik a zsebemben. Nem feltétlen csak neked szólnak az alábbi mondataim, hanem amolyan összefoglalt gondolatcsomag a "fikázóknak" és az überspeelereknek.
Egyrészt, nem tudom, hogy ki hogyan játszik vele, de én folyamatosan "Elite" nehézségi fokozaton tolom (a custom részben talán még lehet nehezíteni egyéb aszisztanszok kivételével) és közel nem tudtam 8 óra alatt végig vinni. Lehet az a gond, hogy amikor újratölti a pontokat nem elégszem meg egy sima testlövéssel, csak a fejlövés vidít fel (?)Bevallom nem is akarom ledarálni mert szomorú lennék de csak azért mert hiányozna egy-egy új pálya. Nem tartom magam kezdõ játékosnak, az elsõt is végig vittem de hogy a V2 egy gagyi Remake lenne azt cáfolom. A fizika szerintem teljesen el lett találva, bár lehetnének nagyobb távolságokra is lövési lehetõségek. Nagyon élvezetes beleszámolni a távolságot és a szélirányt+erõsséget egy lövésbe.
A BulletTime effekt engem személy szerint szórakoztat, akármennyit végig néztem még mindig nem untam meg, mindig vannak új effektek amit még nem mutatott attõl függõen, hogy hol találom el az ellent. Egyetlen hátránya, hogy pár másodperc késéssel tudsz csak új célpontot befogni és lõni. A pályák szerintem változatosak fordulatosak és nem is rövidek. Újrajátszás esetén természetesen már sokkal gyorsabban végig megy az ember rajtuk de ez nem von le az élvezeti fokozatból. Egy egy pálya sok meglepetést tartogat és elég jó kihívást.
Mostanában sokat játszom a Wave (hullám) részekkel amik minimális taktika és "lopakodás" nélkül full ölés-lövés játék rész. Telitalálat. Ha csak lövöldözni van kedve valakinek akkor ezek a pályák szerintem jól szórakoztatnak.
Pár finomság. Érdemes figyelni hogy ha csak megsebesítesz egy karaktert, sebesültként fog fetrengeni,segítségért kiabál és a többiek odamennek hozzá. Ez jó célpont csalogató megoldás. Plusz pont. Az AI, nem annyira ostoba mint ahogy egyesek leírják szerintem. Persze, sasszeme van és jól lõnek de nem elviselhetetlen ...
Belinkelek egy filmet, az én olvasatomban itt se valami nagy észkombájn az "AI" :)) egy ilyen "tulajdonság" szerintem túlságosan unalmassá tette volna a játékot.
Egyébiránt azok a pályák amikor a zaj elfedi a lövéseket detonációk,hangszóró vagy egyéb hangos zajoktól nem tudja az Ai honnan lõsz ott nem sasszemezik az ellen. Keres, érzékeli, hogy nincs minden rendben de lövése sincs honnan lõttél. Ez ül a játékban. A nagyon pontos lövéseivel sem értek egyet mivel a fülcsengéses sebesülés amit kapsz, nem halálos lövés de jelzés arra, hogy közel volt a golyómennyiség amit kaptál, jó lesz helyzetet változtatni más fedezéket keresni ha van ... ugyan ez amikor egy lövésszel kell "megküzdeni" ... ha jobban figyeltek a scopejuk is felcsillan és ha "idõben" be tudod célozni, akkor megelõzheted egy jólirányzott lövéssel, még akkor is ha rádlõ, megsebesít, bepirosodik a látómezõd, ha elég higgadt vagy és korrigálsz akkor ki lehet szedni az ellen snipert is.
Meglepett, hogy ha észrevesznek akkor szinte az egész pályát átkutatják és hiába bujkálsz elõbb utóbb megtalálnak, bekerítenek. Ez jó pont mert a hesszelésre így nem sok lehetõség van, taktikázni kell. Mivel ez egy sniper játék, tehát lõni kell se a hangtompítós se a nyaktekerõs megoldások nincsenek pontokkal honorálva. Kár de ez van.
A meglövöm, megbotlik, megy tovább effektusra meg az a megoldás hogy pontosabban kell célozni. A távolság és a hajlásszögek miatt sosem a célkereszt közepén van a célpont egy pontos lövéshez. Mellette, felette fõleg a 100-150 méteres lövéstávolság felett. Gyakorlásra jó segítség tud lenni a Wave játékrész, full segítséggel ahol egy piros pötty mutatja a pontos lövés helyét vagy a katonák irányát honnan jönnek vagy lõttek. Gyakorlásra jó. Ha megszoktad a rászámolásokat már aszisztansz nélkül is pontosan tudsz majd lõni akár nagyobb távolságra is.
Tudom, hogy a valóságban lényegesen nagyobb távolság kellene hogy legyen egy egy pontlövés de gondolom a játékon belüli fizikát így tudták megbízhatóan megoldani. Elvégre nem azt írták a játékra hogy Sniper Simulátor ... ezt az ûberspeelereknek jelzem csak, mert megértem az elégedetlenségüket a távolság+ hajlásszögek miatt. Nyílván a játék játszhatóságát is szem elött kellett tartani, lévén, hogy nem árt ha a célcsoport játszani is tud rajta és nem csak idegeskedik mert nem sikerült egy-egy vagy sok lövés. Nem nehéz kiszámolni a mozgó futó célpontokat se, nyilván elé-fölé kell (távolság függõen) célozni és nem rá ha fut egy katona. De sokszor figyelni kell a szélerõsségre is amit még hozzá kell adni és lesz pontos akár headshot lövésed is 200-300 méterrõl. Nem véletlen vannak a távcsöveken halszálka beosztások. A célzókereszt felett a kis fehér "mutató" ahány egységet kimozdul jobbra vagy balra (arra fúj a szél) a célkereszt rovátkáin jobbára annyit kell horizontálisan jobbra vagy balra tartani, plusz vertikálisan a gravitáció a lövés hajlásszögét kompenzálni attól függõen milyen távolságra lõsz.
A közeli lövésekre (5m?) meg nem véletlen van pisztolyod és géppuskád. Vétek közeli távolságra távcsövessel felvenni a harcot mert szinte mindig veszteni fogtok. Nem tudsz annyira vissza zoomolni hogy pontosan tudj lõni.
Amit hiányoltam az elsõ részhez képest, pl. a fedezékek hatékonysága. Az elsõben írta hogy 25-50-100% vagyok rejtve itt csak azt látom hogy árnyékba vagy fedezékben vagyok de hogy ez mennyire hatékony azt már csak gondolja az ember. A taposó aknákat effektíve bárhova kirakhatom, nem kell rejtenem, simán rálépnek. Játszhatóság könnyítésnek betudom.
Összességében ez is mint minden játék nem fog mindenkinek tetszeni de attól még jó. Kár fikázni csak mert többet vártatok mint ami. Talán lesznek pachek vagy MODok amik a feltételezett hibákat majd orvosolják addik is óvatosabban a nagyon zúzással mert kár elvenni mások lelkesedését egy ilyen kellemes játéktól szerintem. Egyelõre ennyi jutott eszembe. Jó ellenkezést :)
Ha tetszenek a videók írnátok visszajelzéseket? vagy fel is iratkozhattok :D ( Persze ha tényleg tetszik)
secure the plaza küldetés mindenkit kiírtok és nincs továbblépés rohangálok fõtéren, de nincs következõ waypoint
vkinek hasonló? mi a megoldás?
Sniper Elit V2 - gameplay 2/2 :
Neo90 üzenete:
Gondolom ezt akartad betenni Neo90. Bocs hogy helyetted linkeltem, csak láttam neked nem akart összejönni. :D
Üdv mindenkinek! Pár napja telepítettem fel a Steam-ot a multi kedvéért, mûködik is , de azóta egyedüli játékban nem történik mentés, állandóan újra kell kezdenem az egészet. Tudna valaki megoldást a problémára?