Hátja. Az sem baj ha valaki a grafra gyúr, persze vesz egy csúcsgépet akarja használni, de arra még várniuk kell. Én pont az ilyenekre lõttem be a konfigomat, ezek még mennek a Crysis 3 talán low-on.
Körbenézegettem közben a neten, és találtam egy érdekes infót, ami szerint 19 fejezetbõl áll majd a játék, és kb 2x olyan hosszú lesz mint a dead space 1 vagy 2. Ez azért nem egy rossz ómen, ráadásul nincs benne a co-op végigjátszás. :D
Mondjuk nálam mindig is szépnek számított a dead space, szóval ez csak azoknak fontos hír, akik a crysis-en nevelkedtek.
Ez kinek új hír? :D Eddig sem volt több változás (csak nem vallották be) csak felnyomtad a felbontást, de most biztos mindenkit sokkol és nem fog vele játszani.
Amúgy nem értem akkor ezekután milyen dx11 van a gépigényben.
meg halkan megjegyzem hogy mert nincs grafikai tunning az nem egyenlõ a dx11 jelenlétével.
A PC-s Dead Space 3 port semmilyen elõnnyel nem indul a konzolos változatokhoz képest, még a textúrák felbontása is ugyanaz marad, tudtuk meg a fejlesztõktõl. Pápá, DX 11-es álmok!
A mai nap nem a Dead Space 3 rajongóké, hisz ez már a harmadik megosztó jellegû hír a játékkal kapcsolatban. Elõször a Mass Effectbõl importált N7-es páncél csapta ki a biztosítékot pár fanatikusnál, majd kiszivárgott, hogy a fegyverek nemcsak a játékban talált tárgyak segítségével lesznek fejleszthetõk, de valós pénz befizetésével is erõsíthetjük õket.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhetõ lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerõs játék-PC-ink az égvilágon semmilyen elõnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetõen a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erõsebb, mint bármelyik most kapható konzol.
Hát elbaszni el lehet, de azért mg korai ez a 2 dolog miatt összevetni más részekkel :P
nem én már elhatárolodtam a demotol csak lehet nem értettél.pl az elsõrészt is felhoztam példának.de tényleg semmi bajom na csak igazából remélem nem lesz elbaszva a nehzéség ennyi :D
Ezt mondom te a full-ban egyszerûen feltolod a nehézséget és megoldva, nem klell alap vagy easy fokon menned...ezt nem vágom hogy ez miért probléma? :D
jó ebben lehet igazad van,de viszont van egy balansz,amit szeretek egy játékban ha van,nem az hogy mondjuk van egy rész ahol egy 5éves is boldogul van ahol vért izzadsz mert szopatnak xd bár ez a játék nem volt ilyen ,de volt 1 genyó rész az 1ben még azthiszem amikor tologatni húzni kellett a markert,kicsit frusztráló volt .amúgy meg full könnyû az egész.na de csak azt akarom mondani hogy remélem teljesen normálisan nehéz lesz mindenhol:)
Persze de nem azt kell írni hogy túl könnyû hanem a demo könnyû. A végleges játék egyik sem könnyû, nincs olyan hogy könnyû játék, csak olyan hogy könnyû fokozat. :D
Még egy Spoileres videó: Isaac a Földön is nekrókkal küzd?
nem csak a demo alapján mondom mindezt,de igen most hogy én játszottam vele így éreztem:) igazából semmi gondoom a játékkal.de am a hardcore-on nem tolom.normal nehézségen játszok mindent,max másodszor nehezebben,de ez is ritka,annyira nem élvezem ha vért kell izzadni xd
Amúgy most jövök csak rá: Ha mikrótranzakciót akarnak, akkor nyilván tiltani fogják a trainereket... tehát akkor FOLYAMATOS INTERNET KAPCSOLAT FOG KELLENI A JÁTÉKHOZ? Csak mert máshogy nem tudom elképzelni.
Figyelem Spoileres videó: Bepillantás a Dead Space 3 elsõ fejezetébe, csak akkor tekintsétek meg, ha nem féltek a spoilerektõl.
Nem azért, de nem ilyenek miatt vannak a trainerek? Hogy plusz cuccokat adjanak?
Hát elsõ végigjátszáskor nem igazán akar ilyen könnyítéseket az ember, de 2x-ra fun-ból már lehet hogy kell valakinek, és ha opcionálisan választható akkor olyan mintha nem lenne, vagyis baj csak azzal van amit a játékosokra erõltetnek. :)
"Kevesebb a horror." Ezzel várj, ez csak egy demo. :)
"Több az akció és túl könnyû" A demoban egyeltalán nincs sok akció, több része azzal megy hogy csak barangolsz elõre a hóba. Nehézségi fokozatot meg megintcsak a FULL-ban találod a Dead Space minden csak nem könnyû.
srácok megvolt a demo nekem is:) aztmondom én is hogy kevesebb a horror.több az akció.van ahol túl könnyû de pl a drillnél annyian jönnek néha hogy húúú :d kellemes volt bár majdnem kiesett a contorrel a kezembõl annál a résznél xd nem vagyok hozzászokva és amúgyis rég lövöldöztem.nekem nagyon tetszik a játék,várom a teljes verziót.a történet érdekesnek tûnik.kiváncsi vagyok Ellie-vel mi történt.kicsit baromság az hogy a coopos társunk a végén ott van velünk a boss fightos cinematic alatt,elõtte pedig csak 1x ugatott le egy platformról hozzánk,tulajdonképpen ki a szar ez:) erre is kiváncsi leszek
Szerintem se. Nem kötelezõ és különben is mit is veszítesz? Spécibb cuccot, ami könnyítené a játékot. Így csak jobb lesz.
Az, hogy egy túlélõ-akcióhorror játékban alapjában véve nincs helye mikrotranzakciós rendszernek, arról nem is beszélve, hogy ilyen extra sebzés és hasonló dolgokért kérnek pénzt.
Inkább csak arról lehet szó, hogy az elözõ részek kötött játékmenetéhez képest lesz nyitott a világ. Ha már össze-vissza lehet mászkálni lehetne respawn is, rpg-ben utálom de itt jó volna ha nem csak üres területeken lehetne vissza menni.
50-70 óra, na ez majd kiderül, ez baró lenne kellemest a hasznosal összekötni mert open-world horror-t még nem láttam, kivéve a Silent Hill-ben a város miatt. Az komoly mert ott is sok apró challange van meg secret a városban....
Ha itt is ez lesz leszopom magam, csak nehogy elbasszák.
Valahol én is olvastam/hallottam az open world, sub-mission részeket a játékba. Hog yplusz cuccotkat, ifókat és sztori elemeket találhatsz. mint az ME side questjei pl. Azt is írták tán, hogy 50-70 óra is lehet az idõ így. Nekem az 1 cirka 12 óra volt elsõre, most 6-8 Hardon, mentés nélkül és plasma cutterrel. :D A 2 kicsit szívósabb, legutóbb Zealot-on 8 óra volt. Az utolsó két fejezet szivatós.
Lehet mégis jobb, hogy az Aliens-t válaszottam, ennyiért egy 8-10 órás játék... Az elsõt 5 euróért vettem steam, a kettõt ingyen a GMG (trade, voucher).
Te konkrétan melyik bekezdésben olvastad? Azért majd kíváncsi leszek erre. Mert a Demo az demo, de abból ez nem így jött le...az meg hogy mehetsz egyik helyrõl a másikra, az a 2.részben is így volt.
Sziasztok én már végigjátszottam a játékokat párszor fõleg a 2. részt.De valami nem világos.Most a markerbõl jön ki az a fertõzõ repülõ lény vagy hogyan van köze ezeknek a merkerhez?
"Pro: jó atmoszféra érdekes fegyverek izgalmas háttéranyagok
Kontra: környezet kidolgozottsága sablonos sztorielemek rövid játékidõ"
Bazzze. Nem hiszem el.
Igen akkor bocsesz legutóbb azt írták a neten hogy nem lesz. Lehet azóta változott a helyzet.
Új hír és vidi: Mass Effect páncél a Dead Space 3-ban
Az Electronic Arts és a Visceral Games egy videót tett közzé, melybõl kiderül, hogy a Mass Effect ikonikus N7 páncélja feltûnik a hamarosan megjelenõ Dead Space 3-ban. Shepard parancsnok szelleme tovább él! :)
A PC-s demoról tud valaki valamit ?Laughing soft Elméletileg holnap jön nem ?
Jó mert a 2.részben volt elõször multi. :) De kitudja mit találnak majd ki. :)
Sõt GeoW-ban volt egy cuki megoldás, ami jó szerintem, akinek a gépén volt elõzõ mentés azt tapazstaltnak véve normál fokon engedte, aki új játékos volt annak a játék könyebb fokozatú lett. :)
jó az lehet, de más játékokban mást kaptál, GeoW-ban is asszem még a multi beta-ra is kaptál, xp-t fegyverskin-eket stb. Itt lehet az elsõ részben csak ennyi volt nem figyeltem, de annak is van értelme csak a látszata kevés. :)
Megkaptad az elsõ rész dizánjával a plasma cuttert de tök ugyanaz volt az új is csak pepitában, ennek nincs értelme szerintem, semmi pluszt nem adott a játékhoz.