Minimum: Windows 64 bites Vista, Windows 7, Windows 8 Processzor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.66Ghz, AMD Phenom II X4 940 3.0Ghz 6 GB RAM Grafikus kártya: GeForce GTX 460 25GB szabad hely a merevlemezen
Ajánlott: Windows 64 bites Vista, Windows 7, Windows 8 Processzor: Intel Core i7-3770 3.5 GHz, AMD FX-8350 X8 4 GHz 8 GB RAM Grafikus kártya: GeForce GTX 560 ti
...csak nekem gyanús, hogy folyton ugyanazt a 2db! termet mutogatják, ugyanazzal a 2db ellenféllel? Pár hónappal a megjelenés előtt azért ez felettébb érdekes
"Mostanában egy AAA-s játék PC-n 11-13k körül mozog" Maximum azoknak akik Steam-en vásárolnak 0-day. Dobozosan, vagy egyéb digitális áruházban én még nem nagyon találkoztam 10k feletti árral, kivétel néhány EA, Blizzard és Activision termék, bár azok is 1-2 héten belül leesnek 6-8k-ra. A legtöbb címet 25-30 dolcsiért meg lehet venni akár elõvételben is.
hahaha,de bolond vagy :D amúgy új cím elsõ próbálkozás szerintem azért ennyi.:) nemtudom engem nagyon meggyõztek jó kis dark souls stílus árad belõle:)
Én is remélem nem arról van szó, hogy ezért a játékért nincs pofájuk többet elkérni. Mostanában egy AAA-s játék PC-n 11-13k körül mozog megjelenéskor. Azt gondoltam, hogy ide azért nem merték bepozicionálni. De így meg nem merem megrendelni; szólok is majd a boltban, hogy többet írjanak a számlára, csak hogy jól érezzem magam.
Gyanús, hogy mindig ugyanazt mutogatják. Mindenesetre ha másban nem is de bugokban biztos tudják a DS szintjét hozni, grafikában meg túl is szárnyalják majd a többi meg majd kiderül :)
Azért a Dark Souls 2 fõszála elsõ normál végigjátszásra nem hinném, hogy 10 óra. Nekem biztos 40-60 felett lesz. (Lehet, hogy ebben opcionális pályák/bossok is vannak) De szóljon valaki, akiknek ez 10 óra körül van, mert akkor nagyon béna lehetek. Itt pedig erre adta meg Tomasz Gop a 15 órát. Ami számomra vagy kevés helyszínt, vagy kevés ellenséget, vagy könnyû játékmenetet jelent. Esetleg mindezeket együtt. :)
Dark Souls 2 sem hosszabb 10 óránál, ha a fõcsapáson haladsz végig (speedrun-ban 2 óra). Amikor azt mondja a kiadó, hogy 15 órás a játék, akkor az a fõszálra vonatkozik és minimum óraszám. Ahogy a Dark Souls 2-t sem 10 óra alatt játszottam végig elsõre, hanem 80 óra alatt, hiszen rengeteg egyéb tartalom van benne.
Éppen most néztem meg, tõled teljesen függetlenül... :-) nem tûnik rossznak, a megjelenésrõl van már infónk? Már látom, h. a játék, PS4 vásárlással együtt fog járni... bízom benne, hogy nehezebb lesz, mint a DaS... :-)
Remélem mindenben felfog nöni a DaS szintre és itt most én inkább a DaS1-re gondolok. A például az már pozitiv, hogy minden halállal bukod az összes addigi megszerzett xp-t / lásd DaS / és ng+ alatt felvehetsz egy új classt, valamint megnyilik egy új spell tree is. Egyedül a 15 órás játékidö ami eddig nagyon karcsúnak tünik.
Most nézem, hogy a Bandai Namco (DaS sorozat) fogja kiadni a játékot. Így már mindent értek:) Remélem alaposan a CI körmére néznek rendszeresen:) Hálisten a fejlesztés nagy részét nem a CI, hanem a Deck13 végzi (Venetica, Jack Keane, Ankh)
Challenge trailer Egy kicsit talán érdekesebb gameplay bemutató, mint a korábbi volt: itt már végre bemosnak egy párat hõsünknek.
The basis for Lords of the Fallen‘s presentation and graphics is a new proprietary engine built specifically for next-gen hardware created by CI Games and Deck 13. “We’ve built our own engine for this,” Gop explained, “not just because we want it to look cool, but so we can tweak any gameplay element to our liking.”
Hm érdekes hogy csináltak egy újat amikor ott az UE3 és a Cryengine licenszük is.
Zeldát ne hagyjuk ki mert a videó szerint onnan is vettek át elemeket.
Már meg is válaszoltad magadnak, kihalt üres minden, egy-egy harcok, stb, nagyoktól lehet lopni a lényeg, hogy jól csinálják. Én is írtam, hogy egy jóval komolyabb rpg-t vártam de ebben a videóban csak a harc volt bemutatva. Mondjuk azért sejthetö milyen erõs lesz benne a szerepjáték ha ök maguk is a DaS/Darksiders párost emlegetik mint forrást...
Hát nekem ez elég tré eddig.Komolyabbra számítottam.Titkon bízok benne (vagy lehet késõ) hogy jobb kalandgame lesz nem csak ilyen szétcsapom aki jön.Elég kihalt/üres minden. Az meg hogy Dark Soulstól loptak nem értem. Mit hol melyik elemet?Nekem semmi nem volt onnan ismerõs, ez egy sima átlagos kaszabjakab rendszer. Ha minden fõboss ilyen lesz akkor semmiféle nehézség nem lesz ebben a játékban.
City eddigi legjobb játéka lesz az már biztos ,de gyenge eresztés.
A harcoknál nekem is egyböl a DaS ugrott be de mondjuk ezt be is vállalták, hogy onnan fogják lenyulni. A grafika is elég pofásan néz ki és az egész összkép eddig messze a CI szinvonal felettinek tünik.
Felemás érzéseim lettek ezt a gameplayt nézve. A játék szerepjátékos részébõl ugyanis semmit se láttunk és én Goptól a witcheres múltja miatt leginkább ezt vártam volna. Viszont a harcrendszert ugy tünik tényleg egy az egyben lenyulták a Dark Soulstól ami nagyon jó mert nekem mondjuk az nagyon bejön.
Stefano Bernardi: "We understand that people really want to see gameplay and.. we can promise you'll see it *really* soon. All the wait is only to make the game look as good as possible. We know we only have one shot at first impressions with gameplay . To quote a classic 'The board is set, the pieces are moving.' Before next week is over, you will have seen something ."
Ritka az az õszinteség, amivel a Lords of the Fallen fejlesztõi elõálltak.
Egy friss interjúban Tomasz Gop, a Deck 13 producere arról beszélt, hogy a Lords of the Fallen nem egy olyan program lesz, amit eddig még soha nem láttunk. Helyette inkább azt nyilatkozta, hogy "olyan lesz, amiben tömörítjük a legjobb elemeket az eddig megjelent alkotásokból." Ez azonban teljesen mûfajfüggetlen lesz, így RPG, verekedõs és stratégiai elemeket is kapunk. Ráadásul megjelenik az úgynevezett büntetés nélküli kihívás megoldás, ami annyit takar, hogy halál vagy hiba esetén megmutatja a gép, hol rontottunk.
"Ez egy olyan rendszer lesz, amit nehéz megtanulni, de biztosan minden játékos megbirkózik majd vele. Ennél fontosabb, hogy ez nem egy büntetõ-élmény lesz, sokkal inkább tapasztalati folyamat, hiszen rámutatunk, mit rontott el. Minél több információt adunk a nagyobb harcok elõtt, minél több dolgot rejtünk el útközben annál kevésbé lesz frusztráló az élmény."
info: SG
Valóban, egy csomó infó, meg interjú van, sok helyen az év legjobban várt játéka, de gameplay videók, vagy screenshot-ok még mindig nincsenek a játékról. Mondjuk én is nagyon várom :) fõleg a Dark Souls-os párhuzam miatt. A Deck13-nak volt már egy kellemes Venetica-ja, nekem legalábbis az bejött, viszont annál azért nagyobb mélységeket várok.
Lords of the Fallen Gamescom 2013 Cinematic Trailer.
A The Witcher atyja, Tomasz Gop jelenleg a lengyel Deck 13 csapatát erõsít, ahol egy igazán ígéretes szerepjátékot készítenek Lords of the Fallen címmel. A stúdió most lerántotta a leplet a játék fõhõsérõl. A rejtélyes fickó Harkyn névre hallgat, képesek leszünk a saját stílusunknak megfelelõen fejleszteni, rengeteg képességet szerezhetünk meg, se ehhez három skillfa lesz a segítségünkre.
Harkyn az egyetlen, aki véget vethet a harcnak, melyet a bukott istenek hívõi robbantottak ki. A Deck 13 célja az, hogy minden játékos számára egyedülálló élményt nyújtson a karakter. A történet mély és titokzatos lesz, a felfedezést pedig külön díjazza a program. Harkynnek saját háttértörténete van, ám krónikájában vannak homályos foltok, amikre a játékban fényt deríthetünk. Gop megígérte, hogy az idei E3-on a Lords of the Fallen harcrendszerét is bemutatják, és az alkotás már játszható lesz. A Deck 13 játéka már két éve készül, mûfaját tekintve stratégiai, TPS-nézetbõl irányítható RPG. - GK