kis zenei emlékeztetõ...még mindig no words kategória.
offolni kell a dolgot...mert most 1 nap alatt teljesen rákattantam, elõtte meg csak akkor néztem mikor bejelentették. most meg már lesem, mikor jön valami új infó, text, hang, videoanyag...lol:):/
Egyébként nemtudom mi a tendencia, pl SW:TORnál mivolt, de olyan 1 millióan gondolom azért jelentkeznek a bétára.
vannak jo kommentek Chillin for retail release. I know this game will eat my soul.
I just want to give you my money for your game already
lmao the wife is bugging the crap out of me. She wants in the beta so bad
You've ruined Elder Scrolls... Why would a Nord ally with a Dumner? Why would a Dumner ally with the Argonians? They all HATE EACH OTHER... This is just a cash cow for fan boys/girls
Hahaha:DD viszont bírom, hogy ma kedveltem az oldalt FB-n, és azóta nemtom hány post volt már...jófejek és igazán odateszik magukat azért, ilyen kis apróságok is tudnak számítani...
mint ez a szöveg ni :D
"We're receiving a high number of questions about when beta invites will be sent out, and we wanted to clear up any confusion. Currently, we are only sending out confirmation emails after you've successfully signed up for The Elder Scrolls Online beta. That confirmation email (not a beta invite) should arrive within 48 hours from when you submitted your beta application. If you have not gotten your confirmation email, we encourage you to please check your spam folder and contact us via our support page if it's not there.
http://help.elderscrollsonline.com/
We are not sending out invitations to the ESO beta test quite yet. When we do start sending out the first wave of invites, we'll make an announcement on our website, here on Facebook, and our other ESO social media pages so that everyone knows to keep an eye on their email.
Thank you all for the overwhelming support and interest in The Elder Scrolls Online beta test!"
kb semmi új, inkább csak egy-két érdekesség. ja lol jóóó....már majdnem megkérdeztem, de aztán szerencsére csak elnáztem elõbb. Az a 2000 játékos az csak Cyrodiilra vonatkozik persze.
The 'Introduction to Elder Scrolls Online' video (embedded above) has a massive PvP siege battle which looks like hundreds or even thousands of soldiers facing off against each other. Is a battle of this magnitude actually possible in the game, made up of human players?
Every one of the figures in that video was a human player. We got all of our devs into the game for a PvP test, and then captured that sequence with them. It was all in-game. Cyrodiil (the PvP map) is open-world and supports up to 2000 players in it at the same time. ESO’s client is designed to be able to handle (on the recommended spec) 200 players on screen at the same time. That particular scene had about 115 players on each side.
megint posztoltak vmi kérdést...a véleményeket, válaszokat sose teszik ki? vagy majd egyszer? - most is video responseba tolja a játékos be nekik hogy mit gondol
Ja, ez így jó is lesz:) Végülis elég sok elõnye van az egyediségnék meg a külön történetszálaknak, és ha így a végére ugye összejönnek a dolgok, ahogy te is mondod, az zseniális lehet. Kezdenek eloszlani a kételyeim. Ez lehet elsõ igazán(!) jó és sikeres mmo WoW óta. Kicsit nagyobb reklám még majd stb és könnyen összejöhet. Jólenne. Február vége felé indulhatna legkésõbb már a béta...cant wait!
Ez az atjarhatosag vagy tiltasa meg kerdeses, hogy milyen formaban lesz megoldva. Vagy egyszeruen meg lesz tiltva, vagy at lehet majd menni, de kveszteket nem lehet felvenni, nem lehet tudni. Azt tudni, hogy kulon kulon sztori menten fejlodik a harom szovettseg egy-egy jatekosa, ami majd a kozponti tartomanyban csucsosodik ki, egy hatalmas haboruban.
A serverlista kep a videoban pont az ellenpeldat mutatta, hogy olyan nem akarnak. Ket okbol. Egy: barmikor egyutt tudj jatszani barmilyen ismerosoddel, servertol fuggetlenul. Ketto: ha egy server megmarad lowpop szinten, ne szopjanak emiatt az ott jatszo jatekosok.
Chat ablakon en is gondolkoztam mar, hogy hova kerul... Fogalmam sincs, valoszinu marad a hagyomanyos fules megoldas, mint a legtobb mmo-ban.
Fegyver skillek eseteben olyasmi lehet a helyzet mint a GW2-nel. Csak mivel a tamadas itt egerrel tortenik, a skillek inkbb csak idoszakos buffot vagy specko tamadasi kepessegeket (charge, whirlwind, stb) adhatnak. Lenyegeben a tobbi mmoban altalaban hasznalt minimum 15-20sb skillt/spellt/abilityt most kb 8 slotban kell megoldani. Ezert is lesz fontos az ugyesseg, mint sem a betanult rotacio.
Szinte minden tartomany elerheto a jatekban, legalabb egy kis zona erejeig. A hirek szerint lesznek helyszinek, amelyiket csak kesobb fognak elerhetove tenni, kieg vagy content peccsek kereteben. Elvileg minden tartomany minden fovarosaba el lehet menni, de majd kiderul a betaban. A TES III es V-ben megismert varosok tutira benne lesznek, hiszen kell a "folytonossag" a jatekosoknak. Hiaba jatszodik 1000 evvel korabban a jatek, muszaj, hogy a jatekosok nagy reszenek legyen ismeros par helyszin, hogy meg kozelebb erezze magat a vilaghoz.
Köszönöm. Akkor ez így jó is lesz...a fontosabbakra most biztos választ kaptam:) A területnek is örülük, eszméletlen lesz...és ígyvan a felfedezés stb. az nagy alapja az egésznek és zseniális is. (googlen kerestem gépigenyt, persze nem volt még, de mégis bevolt írva, hogy 30giga hely kell tán neki...el is tudom ezt így képzelni)
viszont akkor elvileg nem lehet majd átmenni egyik fõ részrõl a másik kettõre?:o azért ez lámaság lenne. gondolj bele, oly simán megoldhatnák, bárhogy bármilyen módon az átkelést.
illetve, hogy akkor a 3 nagy zóna ugye különösebben nem szimpatizál egymással, kivéve egy fõ célt. csak azért említem mert a nem battlegroundos PvP is eszembejutott ugye, mint a WoWban, hogy mész és meglátsz egy Hordást és megtámadod simán...
itt esetleg (márha a megaszerveren belül lesz különbség, egyik videoban mutattak egy képet egy szerverlistarol, az nemtudom melyik akkor) - mert ha csak egy fõfõ szerver lesz, akkor nem igen tudsz választani PvE-PvP-RP között tehát hogy esetleg akkorlehetne-e úgy, hogy tevagy mittomén az északiak csoportjából (nevét nemtudom most) mondjuk Nord vagy...akik még erre a területre tartoznak azokkal nem, de a másik kettõvel ugye hadban állsz és ugye nagy fan és feautre lenne az egészben, ha lehetne ölögetni egymást pl. - apróság de mégis sokat dobna rajta... mert itt nem kettõ (horda, alli) szövetség van, hanem 3 - ha úgyvesszük végülis...
na de ha nem lesz ez az átjárás akkor érdekes, mert bukik a dolog (mondjuk talán hülyeség ez h nem lesz, mivel: hangoztatják ezt a friend dolgot, ezért is az egy szerver, namár most ezt ecsetelték és ha például azt veszem, hogy én kezdek itt, te ott...és ha nem lehetne átjárni stb. akkor nem találkozhatnánk, ami ugye hülyeség lenne akkor érted :D)
ja és a HUD csekélysége miatt, a chatrõl is érdekelne info majd:D [ja meg akkor azokat a skilleket amiket mondassz, azokat ugyanúgy billentyûrõl lehet majd tologatni befelé, tehát harcban: WASD, egér+még egy pár skill gomb a billentyûrõl, ha jól értelmezem] (illetve, hogy szerinted mik a nagy fõvárosok TES világából, amik itt fõ pontok lehetnek:))
- 2 gombos harcrendszert mar elmondtak: egy az egyben mint a TES jatekokban, annyi kulonbseggel, hogy targetelni is tudsz. - Minden classnak lesz sajat specialis skill rendszere, amelyekre pakolhatod a pontokat minden szintlepeskor. - Nem tudsz magebol harcost csinalni, ket kulonbozo class marad vegig, lasd Sorceress es a Templart (bar utobbi inkabb paladin jellegu lesz). Kulon lesznek a weapon skillek es kulon a class skillek. A weapon skilleket egy-egy fegyvert hasznalva tudod majd unlockolni. A class skilleket pedig a karakter generalas soran kapod meg, es adhatsz rajuk 1-1 pontot szintlepeskor, amelyek idovel egy ujabbat nyitnak meg. Skyrim perk rendszerere gondolj. A fegyver skillek eseteben pedig a GW2 skill rendszerere. - Lesz waypoint rendszer a gyors utazashoz), illetve lesznek mountok is. Repulo mountok nem lesznek. - lvl50 utani dolgorol keveset tudni, azt mondjak mindig, hogy az 50-et elerni csak a jatek harmada, a maradek es az igazi fun majd csak 50 utan kezdodik. PVP a kozpontban 50-esen fog menni (akar felskalazva a kicsiket), de ezen kivul biztos, hogy lesz meg mas is. Lesz hazvasarlas, vszinu 50 kell majd hozza, de mas inforol nem tudni, majd egyszer elmondjak. - Lesznek raidek, lesznek instanceolt dungeonok es ezeknek lesz heroic/hard verzioja. Ezekbe csapattal kell majd menni, lasd WoW. Viszont a vilag tele lesz publikus dungeonnal, ahova barmikor lemehetsz, es beszallhatsz party neklul is az adott boss vagy champion monszta agyonveresebe. Ha csak egyszer megutod, mar kapsz te is lootot - lasd gw2 rendszere, illetev a wow is kezdi atvenni ezt az otletet. Itt alap lesz minden mob eseteben, ami nem instanceolt teruleten van. - Nem tudni, hogy mekkora raidek lesznek, de volt arrol szo, hogy nem akarnak tul nagy szamokat, vagy tul keveset, ezt vszinu a beta alatt fogjak beloni, a jatekosok viselkedesere alapozva. 10-15os raidekre tippelek en szem.szerint. - Endgame tartalomra ugyanaz vonatkozik, mint az 50-es utani eletre. - Elhangzott tobb interjuban vagy podcastban, hogy a terulet iszonyu nagy lesz. Mivel - sajnos :( - az egyes frakcio teruletei (zonai) atjarhatatlanok lesznek jelen allas szerint, haromszor kell egy 1-50ig tarto szintezeshez biztositani a teruleteket, ami osszessegeben nagyon nagy jatekteret biztosit (es aminek a bejarasahoz vszinu 3 karaktert kell minimum krealni...) Peldanak hoztak Skyrim teruletet, mint friss elmenyt a jatekosok szamara, a TES Online beli bejarhato Skyrim tartomany nagyobb, mint a 2011-es TES V-ben bejarhato Skyrim tartomany. Egy korabbi videoban lehetett latni Mournhold kornyekenek map nezetet, es benne a felfedezni valo/felfedezett helyek jeleivel (banyak, templomok, barlangok, varosok, stb - mint Skyrimban), ha azt osszeveted a reszletes Tamrieli terkeppel, akkor bizony lesz terulet boven, ahol lehet bohockodni. Mivel a jatek egyik alapeleme a szabad felfedezes, ezert muszaj volt a fejlesztoknek ehhez egy nagy terepet is biztositani, mert annak nincs ertelme, hogy 2 nap alatt korbefutom Tamrielt, aztan jonapot.
DE!! Minden infot ilyen korai szakaszban helyen kell kezelni, mert ugyebar a fejlesztok szeretnek neha nagyokat mondani, illetve szinesebben leirni azt, ami. Ha csak a fele igaz annak, amiket elmondtak az elmult fel evben, akkor kapunk egy igazi TES jatekot, csak most npc-k helyett jatekosokkal fogunk kalandozni Tamriel osszes tartomanyat erintve.
egyébként szerintem a spin-off szot kár használni:d gyengíti az egészet...mert hát azért valjuk be: elég nagy volumenü ez a cucc, mint hogy egy kis kitekintés legyen csak (spin off?)
szal, hogy nem lsz túl egyszerû pár dolog a játékban?
ez a két gombos harcrendszer pl - meg sok dologról még nem beszéltek skillek ? drop, loot - leszne kegyáltalán normalis skillek kasztokra bontva stb. illetve, hogy mivel egyszerûsített az egész, ezeket hogy lehet majd betolni.
Ja és szintén a váltakozást hozom elõ és bár oké, hogy a TESekbe is valahogy ígyvan, DE!
itt azért mégse lesz annyiféle pont, stb. jutalomrendszer amibõl az átalakításokat lehet végezni - ergo lem lesz az szar, hogy félóra alatt magebõl harcost csinálunk ??? (két ilyen gyüjtögetö pont vagy milyen rendszert hallottam h említenek, nevüket mar nemtudom)
traveling, mountok érdekelnének még
illetve amit kérdezgettek már tõlük és persze tudom úgyse tudjuk míg oda nemérünk, de lvl50 után mi várható ?
ami elhangzott eddig: karakterek maxolgatása, új területek bejárása stb. ide kapcsolódó kihívások.
akkor: nagyon hozzák a pvp-t eddig annyira nem fogott meg, 1 pályarészt mutattak belõle, zöldes, füves dombos csata - nem tettszik igazából.
véleményem szerint a PvE-re iszonyat rákell menniük, bár nyilván úgy nincs is ezzel gond meg minden, DE:
a RAID szót spha nem használták még, nem hangzott el sehol...ilyne olyan instance, heroic mód meg minden, de az igazán 20 fõs raidek, csakhogy mondjak egy számot, vajon lesz-e a játékban ? Hogy igazán lehessen fejlõdni...
HIGH-END Content se gyakran hangzik el, mint szó, de ez kb ugyanaz amit fentebb írok... viszont tettszik a tag(nekromanta) mint a játék alap fõgonosza úgymond, azt tényleg jól válaszották ki.
Na már most a TES fanok stb jobban ismerik a lore-t, és jobban tudhatják mennyire lehetségesek ezek a nagy fõs PvE, WoW szerû instanceok.
Szóval sok mindenre mondják hogy unique meg többi mmoba nem igy meg nemúgy, szal h sokminden levan egyszerûsítve esetlegesen...ezek aggasztanak kb.
Pl. érdekességképp még: reálitás talaján maradva miatt teszem fel a kérdést, vajon egy Skyrimhez képest mekkora lehet a terület (mert nyilvan nem akkora mint az összes TES rpg területe összerakva lol)
Fõvárosok csak lesznek, remélem - travelinget mondtam, combatot igen - NPCk (bár errõl is alig láthattunk) de ahol kell remélem népes lesz a dolog.
ja mondjuk igaz...de basszus most idegesít, hogy eleg sok mindent beakartam írni, közbe átkattoltam masik lapra stb. és félbehagytam a posztot és mindent elfelejtettem:)
várom nagyon, ma megnéztem eleg sok vidit, meg interjúkat stb.
(majd ha eszembejut felteszem, hátha tudja már valaki azokra a valaszt)
TES jatekokban is barmikor hasznalhattal barmit, maximum a skilljeiden kellett picit tornazni, illetve ujonnan a "perkjeiden". A TES Online-ban is hasonlo lesz, mint a GW2-ben, vagyis minel tobbet hasznalod a fegyver, annal tobb skill/spell/bonus nyilik meg a fegyverrel kapcsolatban.
Egyre jobban tettszik a cucc...zseniálisnak tûnik, és tényleg so huge, hihetetlen szinte csakúgy a semmibõl jöttek ezzel az egésszel
viszont egy pár dolog kérdéses, h mennyire lesz jó stb.
ez hogy csakúgy összevissza használhat mindenki minden fegyvert stb. (nem biztos h jólesz és ezt mindenki akarja majd)
húúú basszus, elfelejtettem a többit:SSS
Remélem bekerülök majd a tesztre.Mondjuk úgy töltöttem ki mindent ahogy az igaz is sõt még szerintem pár béta tesztet mikor kéri,hogy adjam meg még keveset is írtam. Pár mondattal fejeztem be a kérdõívet,hogy az se maradjon üresen,gépem sz.tem jó lesz a tesztre.Szerencsére nem akarom bízni a dolgot mert az ilyenkor nekem nem szokott lenni:/
Hat van meg hatra a centibol boven... messze meg az ev vege.
Koszi mindenkinek a "jelolest", de nem szivesen lennek HG. Ugyanis se energiam, se idom nincs arra, hogy a moderator topikban magyarazkodjak majd nap mint nap a premier kornyeken, csak mert toroltem/kivagtam par olyan hirhedt provokator es/vagy troll emberket a topikbol, akiket altalaban ki szoktunk tiltani az mmo-s topikokbol (akik ezek utan mennek sirni, magyarazkodni, majd ujabb alreggel folytatjak). En pedig ahelyett, hogy a elveznem a jatekot, vagy kovetnem a jatek hireit, fejlemenyeit, ovodas emberekkek vivjak szelmalomharcot napi 10-12 oraban? Kosz, de nem :)
Szerintem Fred legyen házigazda, készüljön banner, hasznos linkek, elderscrolls.hu legyen kilinkelve... egyelõre ennyi jutott eszembe. Problem?
mert szarul csinálják. nem fix idõpontra kell tenni hanem szabadon felhasználhatóvá. voilá problem solved. :P mindenre van megoldás...az más kérdés hogy van e rá akarat. általában nincs . :(
Ha jol csinaljak meg, akkor a shop semmit sem csesz el. A welcome back weekend/week pedig eleg ritkan esik egybe azzal, amikor pont kedved lenne visszanezni. :D
Pontosan. Az ember simán visszanéz, ha nem kell érte fizetni, viszont, ha ki kéne érte csengetni 15 dollárt/eurot már mindjárt másképp gondolná. Ha stabilabb, nagyobb játékosbázist akarnak hosszabb távon, akkor a B2P az egyetlen megoldás
Jaja De példáúl a Gaming Profile résznél a Primary Guild Name és a Guild Website rész az mit takar? Mindenki jelentkezett ár?
Nem futnak meg a serverek. Nem tudni milyen fizetesi modellt fog hasznalni. The Elder Scrolls Online, egy mmo a TES sorozat spinoffjakent Barki jelentkezhet A signup kerdoiv soran ott van, hogy mit kell tenned es mi kell hozza.
Igen is, meg nem is. Jobb eger tamadas(vagy spell), bal eger blokkolas (vagy oda beallitott spell), hosszan tartott klikk meg powerattack. Ellentetben a TES singleplayerekkel, muszaj lennie target rendszernek, vagyis a mobokat kijelolheted, tamadhatod oket, nem tudtak megoldani egyelore, hogy realtime menjen a harc, mint singleben, vagyis a lock on target effekt itt is meglesz (ahogy a "hokoveto fireball" is sanszos). Target hasznalata nelkul pedig utsz, aki elotted all. Nem lesz autoattack, a legutolso infok szerint, bar ez valtozhat - remelhetoleg marad igy, aa nelkul.
A harcrendszerrõl tudnál mondani valamit, az is Skyrimos lesz, tehát pl oda ütök a kardal, ahová akorok, és amikor megnyomom a gombot?
Csak mert a WoW/Kotor/Witcher és hasonlók "harcrendszerétõl" (kijelölöm a célpontot és magától üti, és a "harc" kimerül a csilivili képességek aktiválgatásában) engem a mai napig a röhögõgörcs kerülget, egyszerûen szánalmasak, egy olyan harcrendszerû játékra még ES rajongóként se lennék kíváncsi.
Illetve, tegyuk hozza, hogy a Tamrieli provinciakat kb a Morrowind ota szeretne minden jatekos, es a TESO-ban erre most lehetoseg lesz, amelyre az Arena ota nem volt pelda. De az meg egy 20 eve volt, es azota picit fejlodott technikailag a vilag.
Anno az Arena es a Daggerfall csak "retegjatek" volt, csak azok talalkoztak veluk, akik szerettek az rpgket, es direkt vadasztak ra vagy ilyen jatekra az ismerosok lemezei kozott guberalva.
Amikor kijott a Morrowind, nagyon sokan azt sem tudtak, eszik-e vagy isszak a The Elder Scrolls nevet, viszont a nyitott vilag, a 2001-ben technikai bravurnak szamito megvalositas lenyugozott mindenkit, es kezdtek megismerni a jatekot. De meg mindig kevesen voltak azok, akik komolyabban belevagtak, mert szokatlan volt akkoriban (2001), ez az openworld sandbox stilus. Amennyire csabito, annyira volt ijeszto is. (es persze ott volt az akkori "gonosz ellenseg", a Gothic 1 resze is)
Az Oblivionig eltelt 4-5 ev alatt a TES-t megismerte mindenki, ha jatszani nem is jatszott vele, de hallani tuti, hogy hallott rola. Az Oblivion megint hozott egy olyan technikailag tokeletesen ujnak szamito sandbox vilagot (Facegen, Speedtree, Radiant AI, stb), amely miatt az is kalandozott benne par orat, aki egyebkent eleteben nem jatszott rpgvel. A TES kozosseg pedig eleg korrekt szamura nott, PC-n es Konzolon egyarant. Eladasi rekordot hozott a TES IV, es meg a Gothic 2-tol is sikerult elcsabitani nagyon sok embert. Ami a Morrowinddel elkezdodott, az Oblivionnal beteljesedett, egyertelmuen a jelenkori singleplayeres szerepjatekok kiralya lett a TES aktualis resze. (mind penzugyileg, mind kritikailag, mind dijak szempontjabol mindent vitt...)
A Skyrimet tavaly ebbol kiindulva pedig szinte mindenki varta, es a megjelenes napjan ujra megdontott minden eladasi rekordot digitalisan, steamen, stb.
Eladasi rekordok alatt ertelemszeruen a kategorian beluli rekordrol beszelek, nem egy GTA, vagy COD szintu eladasokrol, ott meg nem tartunk.
Ezek utan a TESO-ra is biztos, hogy nagyon sokan fognak raugrani a premier napjan. Nem lesz akkora az eladas, mint a Skyrimnal, nem fogja "eltiporni" a WoW-t, se GW2-t vagy SWToR-t. De lesz egy stabil kozosseg az elso idoszakban, amire lehet majd epiteni.
A jatekmenet, akar hiszi az ember, akar nem, nagyon kevesben kulonbozik a fentebb emlitett Skyrimtol. A vilagban minden targy megfoghato, ellophato, odebbteheto, minden fogkefe, sepru, vodor, kalapacs, rozsabokor, rozsdas bicikli felveheto, elteheto, eladhato, vagy lebonthato es craftolhato belole valami. Mindenhova be lehet menni, minden npc-t ki lehet fosztani (illetve meg lehet probalni), stb. Jelen allapotaban a jatekmenet, a harc, a kvesztrendszer a Skyrimben latott, termszetesen mmo kornyezetben. (sajnos az egyes teruleteken fix tol-ig zonak vannak, vagyis a fejlodes emiatt kisse iranyitott utvonalon halad). Nincsen ninjazas, nincs tageles, adott zonaban a boss vagy champion mobok skalazodnak attol fuggoen, hogy hanyan utik, emiatt megolheted egyedul is, de akar egy 20 fos bulihoz is csatlakozhatsz (persze lesznek instanceolt dungeonok is, direkt partyknak). Es akkor az SWtoR fele fullszinkronos interaktiv film szeru tortenetmeselesrol nem is beszeltunk, ami vegigkoveti a jatekost az 1-50ig vezeto szintezes soran.
Ami a lenyeg, hogy jelen esetben a TESO egy GW2/WoW/SWtoR kevereknek tunik, mindenhonnan lenyulva a jobb reszeket, ugy, hogy hangsulyozzak, 50-et elerve csak a jatek kb 30%-at teljesitettuk, a java majd csak utana jon.
A Beth szokott nagyon nagyokat mondani a hype idoszakban (lasd Radiant AI rendszer anno, es amit kaptunk :)), de ha csak a fele igaz abbol a sok featurebol, amit irtak, akkor a TESO boven jo lesz. De ha csak a hype es a pr gepezet mondatja mindezt, es a valosagban nem igy fog kinezni a TESO, akkor sajnos nem lesz hosszu eletu a dolog, es a TES VI. singleplayer lesz az, amit varni fog mindenki, nem a TES mmo-t...
"Nos akiket nem tudott a GW2 hosszútávon lekötni azok szerintem nem így gondolják. :)" A legtöbb ilyen játékos a játék nagy részét nem is látta, fel sem fedezte, ki sem próbálta. A GW2-ben elég sok tartalom volt már a megjelenéskor is, még is sok embert elvesztett, mert sokan nem találták a helyüket a játékban. A különbség ott fog kezdõdni, hogy egy b2p-nél még talán visszanéznek késõbb, vagy havonta belogolnak, de fizetni ki fog ezért manapság? Senki. Egyébként ettõl a játéktól sem kell majd csodákat várni, annyit kell várni, amennyit mondanak, se többet, se kevesebbet és akkor nem lesz csalódás. Minden másra meg egy tapasztalt mmo játékos fel fog készülni.
Itt nem arrol van szo, hogy a GW2 milyen tavon kot le valakit, hanem arrol, hogy x honap utan gondol egyet az ember es visszanez, mert megteheti mindenfele havidij fizetese nelkul. En mar nem szivesen kezdenek bele p2p jatekba, illetve valami nagyon nagyot kell produkalniuk, ha meg akarnak tartani.
"egyikben sincs semmi igazi mélység" ezzel megfogtad a lényeget . nagyon sok mai mmoban nincs annyi tartalom hogy hosszú távon lekösse az embereket így nem csoda ha gyorsan továbbvonulnak. :)
"GW2 mellett egy fizetõs új mmo-t bevezetni kész öngyilkosság"
Nos akiket nem tudott a GW2 hosszútávon lekötni azok szerintem nem így gondolják. :)
Az hogy a TESO milyen lesz nem tudhatjuk de le merem fogadni hogy ha hozza azt a szintet amit itt mindenki elvár akkor csengetnénk érte szó nélkül akár havonta is . ;)
Hiába a világ, vagy bármi más, a GW2 mellett egy fizetõs új mmo-t bevezetni kész öngyilkosság. Lehet megragadnának a játékosok 1-2 hónapra, de aztán ugyan az lenne, mint minden mostani játéknál, a játékosok nagy része husss... Más világ járja manapság, a mai fiatalságot, már kb a b2p rendszerrel sem nagyon lehet megfogni, mert az egész világuk arról szól, hogy mindenbe bele kell kapni pár hétre, aztán futnak tovább... Minden erre épül, filmek, zenék, játékok, egyikben sincs semmi igazi mélység, egyik jön a másik után, egyre rövidülõ periódusokban. A legszebb, hogy már az emberi kapcsolatok is a fogyasztói társadalom mintáján üzemelnek, mindenki gyorsan elveszi azt amire szüksége van, aztán repül tovább, gyönyörû...
Frászt kopott el. Érdekes hogy pl a Rift még mindig vígan elvan a p2p-el míg az SWToR ami nagyobb név és késõbb jelent meg már f2p. Jajj miért is. Na ? Ez az egész F2P , B2P egy felfújt lufi ami majd szép lassan kipukkan. Mindhárom modellnek ( p2p, b2p , f2p ) megvan a létjogosultsága , az már a kiadó dolga hogy rendesen belõje hogy is lehet egy adott terméket eladni és fenntartani.
Remélem B2P lesz de nem csak a pénz végett,jó lenne minél több játékos. Nem mindenki ragad le Guild szinten,akinek nincs sok ideje annak megy a PUG viszont nem havidíjas rendszerrel. Gondoljanak csak mindenkire és legyen B2p. A trailer nem gyenge:)
Kizartnak tartom, hogy havidijas lesz. B2P + tranzakcios modell az, ami befutonak tunik, illetve a suru DLC-k es kiegek sorozatban. Komoly penzt es idot forditottak tavaly arra, hogy felmerjek a jelenlegi helyzetet, es kizart, hogy 2012-13 kornyeken barki is hinne az elofizetes modellben egy "UJ" mmo eseteben. Mert pl a WoW-t meg akkor is fizetni fogja az ember 10 ev mulva, amikor mar nincsenek is szerverek, csak megszokasbol. De egy uj mmo eseteben mar nem fog menni. Nem tudsz ujat mutatni annyira, hogy azert havonta fizess mar. Szep volt, jo volt, de az a korszak mar vegetert.
Direkt kezdenek 50-es levelcappal es jopar teruletre nem tudsz majd belepni, amelyeket a fizetos kiegek es "DLC" fognak majd unlockolni. Ne felejtsuk el, hogy a Bethesdarol beszelunk, az egyik legelso DLC a jatekok vilagaban hozzajuk kotheto, a lopancelos (Horse Armor) par dolcsis vacakhoz. Onnantol kezdve erdemes osszeszamolni, mennyi DLC jelent meg a TES jatekokhoz. Kizart, hogy szakitanak ezzel a modellel, akar singleplayer, akar mmo. Persze, madj kiderul, de komoly osszeggel mernek fogadni a b2p+mikrotrans rendszerre.
Sok penzt koltottek exclusive jogok eladasara, lasd Skyrim DLC-k egy/tobb honapos xbox kizarolagossaga, vagy Skyrim/Oblivion/TESO elso infok (first look) cikkek egy-egy gamer magazinban. Csak hat 2013-ban a nincsenek titkok, egy-egy cimlap, kep, cikk, hamarabb kikerul, mint azt a szerkeszto maga veglegesitette volna :)
Mindenképpen az, ha hozza ha nem. Amikor olyan minõségû B2P MMOk vannak a piacon, mint a GW2, nagy havi frissítésekkel, ott nincs helye már elõfizetõs MMOnak. Teljesen elkopott ez a modell.
Meglatjuk, anno az Oblivion premierje elott kiszivargott szkennelt ujsagcikkeket hamar lekaptak a netrol, tobbek kozott mi is kaptunk egy vicces levelet, hogy legyunk oly' szivesek eltakaritani a linkeket, es a cikket, amiket az alapjan irtunk. A vicc az volt, hogy a oblivionportal vagy hasonlo nevu oldalon volt minden anyag, en csak egy linket raktam ki magunkhoz, hogy "ott vannak a kepek, akit erdekel", sose volt az eshun vagy a HQ oldalakon, illetve az ott osszeszedett infokat es a szkennelt cikkbol forditott osszegzest raktam ki csak magunkhoz. De az sem maradhatott, majd csak 2 het mulva, az ujsag megjelenese utan lehetett visszarakni az immaron official kepeket, es a cikkeket... :)
Skyrimnal mar nem volt ekkora szigor, szal lehet, konnyebben lesz friss real info iden, mint anno.
Hat kiderult, szerintem az elso bar tesztre biztos, hogy NDA lesz. Tavasszal jonnek az GameInformeres elso videok es pontos beta review, majd utana megy minden publicba, es kezdodik a hype vegso szakasza.
De en lennek a legboldogabb, ha nem lenne NDA egyik fazisban sem, mert lehetne cikkezni orrverzesig.
"Csak hat NDA lesz ervenyben, igy vadaszni kell majd nagyon az infokra."
Elmúlt pár évbõl kiindulva annyira nem is biztos, fõleg, hogy aki egyszer kap meghívást nem biztos, hogy kap megint így simán leakelhet következmények nélkül :)
Vegighallgatva a podcastot es a mmorpg interjujat a mai este, EU nem lesz mostohagyerek, sot... Az elso closed betara csak keves embert hivnak be, es ahogy irtad te is, fokuszalt tesztek lesznek, 2-3 oras sessionokkel. Egyszer a karaktergeneralast, egyszer a kvesztrendszert, craftot stb-t kell majd kiprobalni, vagyis aki azt hiszi, hogy egy beta key-jel beloggol es jatszik ahogy akar, az csalodni fog (vagy nem ismeri a mostansag zajlo teszteket). Az is eljon majd, valamikor a vege fele, amikor barmit lehet szabadon, hiszen lesz stressz teszt ahova mindenkit behivnak aki el es mozog, nem sokkal a launch elott.
Direkt mondta Firror, hogy minden regiobol, minden geptipusbol es specialis hardwerbol/oprendszerbol/stb valogatnak majd embereket (ezert is kellett dxdiag), hogy atfogo kepet kaphassanak a helyzetrol. Sot, kulon lesz tesztelve a webes account management, forum es egyeb offline es ingame szocialis rendszer is.
Csak hat NDA lesz ervenyben, igy vadaszni kell majd nagyon az infokra.
The regions eligible for participation in The Elder Scrolls Online beta will change from one beta event to another. We encourage everyone to apply, regardless of location, and we will select participants based on our developers' needs.
Na "remélem" EU megint megkapja a szokásos mostohagyerek szerepet
Ami jó viszont, hogy itt is fókusz teszt lesz, mint GW2nél pl és nem folyamatos beta.
We have begun gathering applications for entry into The Elder Scrolls Online beta as of Tuesday, January 22, 2013. The actual start of The Elder Scrolls Online beta events will take place in the weeks and months to follow.
En is a 2013 osz, 2014 elejere tippelek. De a beta elso resze szerintem meglesz mar tavasszal, es harom lepcsoben fog lezajlani. Mivel harom frakcio 3 szeparalt teruleten fog indulni, nem hiszem, hogy egyszerre fogjak tesztelni ezeket, inkabb 2-2-2 havonta, szovetsegenkent. Osszel egy nagy utolso teszt fazis, majd karacsony/2014 elejen premier.
Scriptelt ingame jelenetek mar voltak, de hamarosan jon majd tobb media is, elkezdodott a hype. Ismerve a Beth stilusat (es feltetelezve, hogy a ZOS is hasonlo elveket vall), hamarosan jonnek az exclusive ujsagcikkek, exclusive videok, stb, es beindul a gozhenger.
Es ne felejtsuk el, hogy a kovetkezo resz, a TES VI elso hirei is jonnek majd iden, az is be lesz jelentve, hogy 2015-16 korul mit kapunk singleplayerben.
Szép lett bár ingame videót szívesebben néznék. Abból nemigen árasztottak még el minket bár valószínû a (pre)alpha állapot miatt. Beta gondolom nyár elõtt nem nagyon fog elkezdõdni és a megjelenés 2013 vége, MMO csuszásokat beleszámolva 2014 eleje körül várható
Azzal a pici különbséggel, hogy ez egy TES mmo lesz. ami azért a fantasy játékok közül az eggyik legjobb univerzummal rendelkezik:) itt számomra inkább az lesz a mérvadó, hogy a sajátos TES feelinget,játékmenetet hogy tudják belecsempészni.