A mikrotranzakciós forma bejött nekik. De tényleg 3x-ra felment a részvényeik ára kb. A bukott játék meg a rétegjáték között különbség van. De ez off itt nagyon. Meg nem is érdemes folytatni. 2010-ben megjelent expansionból két éve hajtják be a pénzt. Okosan csinálják.
"Végül a bukott szartól nagyon messze van. :) Te szeretnéd így gondolni"
Nem , a játékosok többsége gondolja így. Persze a cég szempontjából a pénz a lényeg .Szóval ha nyereséges lett akkor nekik jó , meg a befektetõknek is. Gondolom hogy az lett mert a TSW-re csak elõteremtették a pénz valamibõl.
Nos nekem egy class volt, és akkor még elég sok idõt öltem bele, kb 2 hónap nagyon nyugisan kb 4 hónap most. Aztán meg ne magadból indulj ki lehet rossz eredményre jutsz :) Nem tudom hogy hoztad össze ezt a postot nem is izgat, de annyit hozzátennék a funcom elég jól kereset az AOCal az elõzõ évbe. És igen Két külön stílus az EVE meg a Conan de szerintem mindkettõ jó. Végül a bukott szartól nagyon messze van. :) Te szeretnéd így gondolni de szerintem menj vissza a wowodhoz mert várnak a haverok :)
Remélem ne olyna lesz hogy rá kell kattintani a köcsögre, utánna meg a kép ernyö alján lévö ikonokra, amivel lehet löni a hökövetö spelleket.
áruld már el mi a szar olyan nehéz az aocba? egy bukott szar mmo amit állandóan bálványozol és más játékokhoz hasonlítasz. az már csak hab a tortán hogy az eve-el egy lapon emlegeted.
"1 hónap alatt egy átlagos haver 3 classot felhúzott" mert nincs élete azért. végül is sokkal jobb volt aocban a helyzet...2-3 hét alatt 80-ra felmászhattál.
Nezd, akinek nem jon be a TESO, az megvarja a par ev mulva erkezi kovetkezo TES reszt, addig meg kihuzza a Skyrim modokkal es az erkezo kiegeszito szintu dlc-kkel. Ez nem folytatas lesz, parhuzamosan folyik a fejlesztes tovabbra is a singplayer es az mmo kozott. Meg a fizetesi modelrol sem tudni semmit, sok elemzo azt mondja hogy havidijas lesz, de van aki azt mondja, hogy f2p. Semmit sem tudni egyelore a jatekrol, a pr cikkek es a GI cikkeken tul, nagyon a reszleteken ragodni, vagy aggodni, vagy leirni elore egyelore felesleges. Meg kepek sincsenek, csak par szkennelt verzio.
Igen ez mind szép. Én is nézegetem külföldi oldalakat. Sok egyedi ötlet van. Ezért is lettem szomorú hogy pont ilyen mmo-kat neveztek meg, de most már mindegy. :( Ha meg tudják oldani hogy a zónák több szintû belépést adjanak. Az minden réteg számára lehetõvé teszi a neki megfelelõ élmény elérést. A gond az hogy, és ezt már tényleg láttam, hogy aki alacsonyabb nehézségû belépést választ az reklamálni fog a nehezebb hard modok nerfje miatt.
Juni eleje. Mostansag jelentgetik be, ki megy es ki nem. Elvileg a Bethesda ott lesz a Dawnguarddal, es a Zenimax Online is a TESO-val, de a hirek szerint a TESO bemutatasa zartkoru lesz, a sajto kivalasztott kepviseloinek, es majd csak rajtuk keresztul kapjuk az anyagokat.
Lesznek instanszolt highlvl dungeonok es instanszolt progress raidek. Ezen kivul lesznek random publikus bossok hatalmas romok es dungeonok melyen, akiket 10-20-50 ember fog megkeresni es beleverni a foldbe, X idokozonkent - termeszetesen ha a masik ket frakcio ezt hagyja. Ezen kivul lesz egy kozponti nagy pvp zona, Cyrodiil, amelynek elfoglalasa es totalis kontrolja a cel.
Mivel a pvp zona eleg nagy hasonlosagot mutat a GW2-vel, siman el tudom kepzelni, hogy a tobbi zonaban is meglesz ez a skalazodas, erre utalnak egyelore a nyilatkozatok, vagyis a jatek megadja a teljes szabadsagot a kalandozashoz. Ezt mondjak legalabbis, meglatjuk.
Mindenesetre phasing technika is lesz, vagyis a frakcionk altal elert sikereink es a jatekos dontese kihat a vilagra, es az valtozni fog. A kerdes csak az, hogy ez mekkora mertekben, mert a phasing jo dolog, de lenyegeben ez is szetvalaszthatja a zonaban jatszokat ugyanugy, mint ha instanszolva lenne. De okosan csinalva elsulhet jol is, es tenyleg a frakcio jatekosainak sikeressegen mulik minden. Mindez csak ha.. ha... ha..., E3-on remelem kiderul valami tovabbi okossag is.
Nos a conaba a T4 elsõ bossát egy német guild 3/4 év után tudta le elsõnek a mitrán és nem azért mert nagyon el volt rontva vagy bugos lenne. Idõ volt míg rájöttek hogy lehet megoldani. Nekünk, nem egy hülyékbõl álló csapatnak 1 év 3 hónap volt míg eljutottunk a T3 utolsó bossáig. És élmény volt minden egyes boss. De nem egy volt wow-ost ismerek mostmár magyart is, aki rákapott a conanra, nincsenek sokan minden 5-bõl egy marad, de azt mondták kivétel nélkül az aoc raidjai õket a kezdeti wow-ra emlékeztetik csak az nem ennyire látványos mit a conan. Ennyi amit hallottam. És van egy wow-os aki elég részletes véleményt írt az sg-n is. De ízlések és pofonok akiket imserek wow-sokat azok a withc king-tõl eredeztetik a színvonal zuhanást. Nem emlékszem mikor próbáltam. Ami tetszet az a random event támogatás volt akkor az ügyes.
Nem akarom a Wowot vedeni - bar closed eu beta ota jatszok vele, van nemi tapasztalatom -, de a konnyusegrol annyit, hogy a raideket es a fobossokat a szokasos nerfeket es a kovetoezo tierek megjeleneset megelozoen a guildek csupan 5, max 10%-a veri le. Vannak pro guildek, akik a megjelenes utan 1-2 hettel mar heroic contentet is kivegzik, de ezek profi, mar-mar esport jatokosok. Az atlagos jatekos hetekig, honapokig kuzd meg Ragnarossal, Deathwinggel (csak hogy friss peldat hozzunk), es nagyon de nagyon sokan csak a nerf es a 10-20-30% buff utan oli meg.
Nem mindenkinek olyan konnyu az a wow content, ahogy azt gondolod. A statisztikak ellentmondanak neked.
Ok húúú visszaolvastam sorry mindenkitõl :( Nem tudok gyorsan írni de erõltettem. Fejben már elõrébb voltam mint amit le tudtam írni így hiányoznak szavak belõle :(((
Ok sorry természetesen..nem ez az alap. De ha lesz benne araid az ne már két nap alatt letudható legyen mint a wow-ban. Márpedig pont a megnevezett mmo-k ide tartoznak Jobb lett volna ha nem neveznek meg mmot :(
Lehet akikkel beszéltem azoknak ez az egy gondja volt túl gyorsan végig lehet vinni. De mondom az SWTOR az kilóg mert Bioware és jó story és még sokminden biztos ki fogom próbálni. Önmagában a wow probléma tömegjáték. Aminél a jellemzõ az hogy az elérhetõ maximális nehézség. A kulcsszó az elérhetõ. gyorsan leküzdhetõ, mert az emberek 90% nem szereti ha nem tudd letudni valamit egybõl. De igazából már a Skyrim elég nagy pofont adott már nem bizok a Bethesdába. Ráadásul nagyon rossz tapasztalat volt Tod-al is egy forumon történt beszélgetés után. A Bethesda már nem az én világom szerintem. Könnyû játékokat csinálnak..
Aki egy honap alatt kepes 3 classt felhuzni a TOR-ban, annak nem valo egyetlen mmo sem, hanem valami orvos es megfelelo csaladi/barati segitseg :) Mar bocsanat, nem bantaskent irtam, de ez igy orvosi eset.
Melyik részét? Hogy ha ezen mmo-k lesznek a célközönség akkor kb nehézségi szint a skyrimal megegyezõ lesz? Magyarul 1 hónap után unalomba fullad jó esetben 3 hónap. ok sorry túl hosszú voltam.
Hat nem tudom. A cikkekre hagyatkozva inkabb tunik egy hibridnek. Barmerre mehetsz kalandozni mint a TES jatekokban, barkit olhetsz es fejlodhetsz barhol, de csinalhatod ezt akar kuldetesek utjan is. Nagyon kivancsi vagyok az elso tenyleges tesztekre, mert a cikkekben mindenki azt mond, amit akar, de az igazat a jatekos fogja tapasztalni.
Mondjuk en elfogult vagyok, de rohadtul orulok annak, hogy "osszelopkodja" a jobb reszeket a TESO a tobbi mmo-bol, csak a kerdes mindig az, hogy ez hogy fog mukodni.
Elõrébb járok...Ha ezen mmos rétegre építenek akkor nem lesz nehézségi szint és akkor az lesz amit azSWTOr-ba láthatsz 1 hónap alatt egy átlagos haver 3 classot felhúzott. Most nem az swtor a lényeg. Persze nincs jelentõsége mert ebben a cikkben és ebbena három megnevezett mmo bevételt jelent. Saját szempont ettõl még lehet nagyon népszerû lesz. Csak magam részérõl ez most rossz hír. Már a skyrim jelezte a Bethesda már nem az morrowind idején volt. De még az oblivon. Egyáltalán nem vagyok meglepve. Nekem eddig semmi bajom nem volt vele se grafikailag se egyéb modon de ez nagyon nem az én világom, Kettõ mmo kizárva, Rift, WOW, a z SWTOR meg azért nem illik bele mert Bioware ami még mindig jobb mint a Bethesda.
Nem tudom, nekem az jött le a cikkbõl, hogy kiemelte, melyik jó részt veszik át az egyes játékokból + keverik össze a TES-re jellemzõ elemekkel. Hogy jön ide a nerf? :)
Vay minden dungeonhoz kell csinálni HM modot de akkor meg azért fognak sírni hogy nerfeljék azt is ezt már ismerem a conanból. Mostanra már 100-ad részére lett nerfelve a dungeonok zöme és még nem elég nekik. Tehát ez veszélyes nagyon. inkább ne nevezzenek meg célközönséget. Mert a nehezebb mmok-ban mint AOc,EVE, etc a wow szitokszó.
De sajna ez nekem elég ha ezek az mmo-k kerülnek megnevezésre és õket szólítják meg akkor felejtõs lesz. Mert ezen népek ha egy hét alat nem letudható egy dungeon akkor odébb állás van. Namármost vagy ostobák hogy ezeket nevezik meg vagy befürdés lesz mert egy mmo-nnál nem állítható a nehézség. Pl. De ez hosszú téma....
Rovid osszefoglalo, hogy a TESO melyik mmo-bol kb mit vett at, illetve mit hogyan csinal maskent (WoW, SWTOR, Rift), illetve mi koszon vissza a Skyrimbol, vagy a korabbi TES jatekokbol.
Harcrol meg irtak egy olyan, ami erdekes lehet, hogy pl a magus lerak egy tuzoszlopot valahova, amibe a harcos a pajzsaval beleugrik/beleporog, es ezzel millio tuzlabda szeru kis szarsagot szor szet a teruleten.
De a legjobb, hogy a hirek szerint, aki az endgame PVP-ben a legjobban teljesit majd a gyoztes frakcio tagjakent, azt bizonyos idokozonkent csaszarra koronazzak :D Az elfoglalt Csaszari Fovarost (Imperial City) pedig kifoszthatja a gyoztes frakcio tagja a csata utan.
Az valtozik, mert mmoban nehez lenne kivitelezni a lag miatt, viszont hasonlo lesz. Actionbarra lesznek kirakva a kepessegek, amelyek annak megfeleloen valtoznak, ahogy mas fegyvert kapsz elo. Pl duplakardrol(dualwield) ha atvaltasz kard+pajzsra, akkor ennek megfeleloen azonnal tudod aktivalni a vedekezo, blokkolo kepessegeket vagy akar nyomhatod a pajzs-charge kepessegeket. Ahogy egy battlemage is valthat staffrol (ranged) kard+pajzsra (melee), barmikor. Staminato fugg hogy mikor mit tudsz majd veghezvinni, illetoleg azt mennyire pontosan, vagy erosen. Es hangsulyt kap a "skill combo", amelyek hasznalataval lehet csak igazan nagyot irtani majd.
A jatekban elvileg az a cel, hogy egyutt kalandozzon mindenki, es egyutt harcoljon, vagyis - az egyik pelda alapjan -, az tolvaj szetlocosl valami gyulekony anyagot a teruleten, amelyet egy mage langra lobbant a megfelelo idoben (lasd pl Skyrim dungeonjaiban az olajfoltok), stb. Elvileg minden akciod utan novekszik a finesse pontjaid szama (pajzs hasznalta, varazslatok kivedese, interrupt es egyeb cselekedetek), amellyel a harc kozben ujabb, erosebb tamadasokat/akciokat tudsz majd vegrehajtani, amennyiben eler egy adott mennyiseget. Errol pontosabbat egyelore nem tudni, csak felmondatok alapjan alakult ki ez a feltetelezes egyelore a TESO forumokon.
GW2-nek köze nincs a koreai kinézethez, pont azért játszok vele, mert a müvészeti stilusának köze nincs az Aion-hoz, vagy Tera -hoz, amitöl hányingerem van.
Nagyon jol hangzik minden, amit eddig nyilatkoznak a jatekrol, de remeljuk mindez meg is lesz valositva, Mert ha kapunk egy TES fele kalandozos szabad vilagot, es egy DAoC fele PVP-t, akkor ez tenyleg utni fog. Meglatjuk mi lesz, en bizok a csapatban :)
Ízlések pofonok nekem pl semmi kedvem egy "koreai" kinézetû GW2-vel játszani.ráadásul a harc az annyira bárgyú :) Elsõre kicsit érdekesek a képek meg az infok. De úgy tûnik nem akarnak abba a hibába beleesni hogy olyan mmo-t csinálnak ami csak "néhány gépen" fut el. Így az elsõ infok alapján lehet jó lesz lehet nem ez még kevés hozzá. Egyébként meg már a Skyrimnek se sok köze van a TES elsõ részéhez. Sokat igazodott a mai igényekhez ha finoman akarok fogalmazni. Ráadásul ha játszottál már mmoval tudod hogy jelentõs részük nem játszik solo gameel. Mert pont az a lényeg hogy ne egyedül legyen. Tehát a Zenimaxnak meg kell találni azt az utat ahol az mmo játékosok, akiknek egy részének fingja sincs a TES világáról, részére is mûködhet és nyilván lesznek olyan TES rajongók akik meg mmoval amúgy se akarnak játszani. Bármenyire is nagy bevétel volt a Skyrim, ráadásul ez pont azért lett ekkora bevételt és lett ilyen mert már nem azok részére készült elsõsorban akik eddig rajongók voltak, de így se összevethetõ az mmo piacon jelenlévõ 20 millió vagy több játékos piacával. Az meg már a Skyrimnál is látható volt hogy a Bethesda már nem az a cég aki az Obliviont kiadta bugosan de több mint 300 dungeonnal. Ma már úgy látom olyan profi cég aki tudja hogy a játékosok elsõsorban a bugra és a hibákra ugornak, fellépet az EA szintjére tetszik nem tetszik, de nem lehet mondani hogy rossz játékokat csinál. És itt nem fog csak a tes játékosokra építeni ez teljesen elfogadható mert a bevételhez az mmo piacon kell megéljen. Akiknek lehet hogy csak egy része ismeri a TES-t.
Direkt hangsulyoztak, hogy azokat a jellemzoket, amelyektol TES jatek a TES jatek, azt probaljak atultetni. Persze, lesznek olyanok, amelyek nem lehetsegesek, ez biztos, de varjuk meg, hogy mi is a pontos feature lista, mert eddig csak a mai GI cikket ismerjuk, meg 18 szkennelt kepet.
A felháborodástól még mindig jó messze vagyok, én inkább azt próbálom kiemelni, hogy az mmo-játékokban jelen lévõ mûfaji kötöttségek, illetve az Elder Scrolls univerzum tartalmi gazdagsága miatt sok olyan dolog fog itt elveszni, ami a TES-játékokat naggyá tette. Ehhez pedig kb. semmit nem kell látnom a játékból, elég tudnom hogy ez egy TES mmo lesz. A TES-t szándékosan emeltem ki, mert nyilván nem minden mmo-ról vagyok ilyen véleménnyel. És ha elolvasod a saját, #149-es hozzászólásodat, akkor már nem is olyan érthetetlen, amirõl beszélek. A TES-játékok mindegyikének megvannak azok a karakterisztikái, amelyeket te is leírtál. Persze hogy az offline játékokhoz fogják sokan hasonlítani ezt a programot. Végülis The Elder Scrolls névvel akarják majd eladni nekünk, nem? És igen, készül már a The Elder Scrolls: Makkoshotyka ami 2017-ben fog megjelenni XBOX 720-ra, és nem hiszem hogy bármilyen problémám lesz vele. Miért? Mert meglesznek a TES-játékokra jellemzõ karakterisztikák, ahogy eddig is. De itt most másról van szó.
#152 Nyomja õket a piac, félelem attól hogy nem jut szelet az mmo-tortából. És ha már itt van a sikeres TES-franchise, Morrowind is és Oblivion is siker lett, akkor próbálkozzunk be. Kell a zsuga a kiadónak hidd el.
Sehol nem volt híre annak mikor elkezdték fejleszteni ezt a játékot,hogy melyik mmo-t mikor adják ki,mik lesznek,mi lesz belõlük. Én még azt mondom,hogy teljesen jó idõben fog megjelenni TES Online,számíthatnak a sikerre.
Az egész gondolatmenetben ott a hiba! hogy nem azért buktak el ezek az MMO-k amit te leírtál... hanem mert nem volt end-game content! magyarul fölszintezték magukat az emberek 2-3 hét alatt és álltak mint fasz a lakodalomban hogy na most mit:DD
Ezt a Bioware-nak sikerül megfejelnie egy olyan enginnel ami alkalmatlan a PVP-re.. most akkor mért is csodálkozunk hogy bukta lett mind? Nem kell csodálkozni ha valaki szart csinál akkor az bukni fog.. 5 éve kalapálják meglátjuk.
Ahogy a mondas tartja, igazan magasrol lehet a legnagyobbat esni. A TES szeria minden tagja magasan megelozte a korat, es korszakalkoto volt, mind grafika, mint jatekstilus tekinteteben az rpgk kozott. A jatekosok ohatatlanul is ehhez fogjak az mmo-t hasonlitani. Pont ezert akarjak legalabb a szabadsagot, a szabad, kotottseg nelkuli kalandozast megtartani. Hogy sikerul el, kiderul.
Nincs aggro, nem lesznek classok, skill alapu fejlodesrendszer lesz, minimalis instanceolt terulettel, millio rommal, dungeonnal, kriptaval, es a vegen egy totalis haboruval 3 frakcio kozott. Grafika - mivel mmo lesz - nem lesz Skyrim szintu, de ha a jatek elmenyt nem cseszik el, akkor a grafika lesz a legkisebb dolog. A designerek nem ujak a TES vilagaban, hanem a jatekot eddig is keszito csapat Bethesdas fiuk, akikhez felvettek 200-220 olyan embert, aki ert az mmo technikai oldalahoz (motor, netkod, stb). Ennek ellenere, el lehet kemenyen cseszni a dolgot, de bizzunk mar egy picit valamiben, ne rohanjunk mar egybol eret vagni, jo szokasunkhoz hiven :D
Nem fogok belemenni szajkarateba, a kommented alapjan ezt szurtem le. Csodalkoztam is, mert ismeros volt a nikked, es nem az ignore listarol. De akkor meg plane nem ertem a felhaborodast, hiszen nem megy a single jatek karara, ugyanugy folyik a Dawnguard fejlesztese, ugyanugy jonnek a kiegek es majd a TES VI.
A GW2 kapcsan pedig olyan szovegkornyezetet rittyentettel kore, hogy ez jott le. Abban egyetertunk, hogy kivalo lesz a GW2 (amit eddig tapasztaltam belole, mindenkeppen), de ettol fuggetlenul miert kell midnen mast lehuzni, ami nem GW2 klon, mert hogy az verprofi (ami pesze meg sem jelent meg)
Na mindegy, viszlat a TES jatekok topikjaban, itt valoszinuleg nem nagyon lesz jelenesed, ezt tiszteletben tartjuk.
Jah, hát ez csak az én véleményem, nyilván nem láttam többet a játékból, mint bárki más :) Persze hogy van különbség mmo és mmo között, de én nem is errõl beszéltem, hanem az üzleti modellrõl. Teljesen más játék a GW, az Age of Conan, a TOR...de attól még ugyanazon a piacon kell megmaradniuk.
Én meg azt nem értem, hogy mibõl raktad össze hogy le se szarom a TES-univerzumot? Ez a játék nem érdekel. Az offline TES crpg-k az örök kedvenceim közé tartoznak.
"csak a guildwars2 az, aminek van letjogosultsaga, masnak nincs"
Na igen. Nekem pl A guild wars 2-vel az a bajom, hogy - látva a játékról készült videókat - túlontúl hentelõs az egész. Meg kissé furán néz ki egy - két karakter.
Háááát. Azért a guild wars és az Edler scroll világa között elég nagy a különbség. Már csak játékstílusát tekintve is. Valóban magában hordozhatja a veszélyt, hogy elcseszik a készítõk - lásd Star Wars Old Republik és KOTOR - de azért ne törjünk pálcát felette úgy, hogy még sem játék közbeni videót nem láttunk, sem zárt béta tesztben nem vett részt senki sem.
Hulyere keresik magukat a TES jatekokkal, csak a Skyrim annyit fialt, hogy barmit megtehetnek es megvehetnek (lasd a felvasarolt cegeket, es lincenszeket), miert ne probaljak ki magukat az mmo-kban is? Nem kenyszeriti oket senki, nem surgeti oket senki, es mivel a Bethesda tovabbra is csinalja majd a TES single jatekokat, addig a testverceg miert ne probalkozhatna egy TES MMO-val?
Azt nem ertme, ha teged nem erdekel a jatek, nem is jatszanal vele akkor sem, ha hozzaddobnak, akkor mi kesztetett arra teged, hogy zero tudassal mar most eltemesd a projektet, mondvan, csak a guildwars2 az, aminek van letjogosultsaga, masnak nincs. Miert faj az neked, ha egy altalad le se sz*rt univerzum is kap egy mmo, hogy a TES fanok kozul aki akar, jatsszon mmo-val is?
Nem a te penzed, a te adodat masok lopjak es csaljak el, nem a Zenimax/Bethesda, haborogj miattuk, ne a TESO miatt :)
Szerintem ennek a proginak csak a Guild Wars-féle üzleti modellel lehet némi esélye a hosszú távú sikerre, és még akkor sem sok. Az Elder Scrolls-nál nagyobb frencsájzok is rendre elbuktak a WoW-féle üzleti modellt követve, gondoljunk csak az Age of Conan-re, Warhammer Online-ra vagy a nemrég megjelent The Old Republic-ra, ami szintén ki fog múlni lassan, de biztosan. Amúgy engem nem izgat ez a játék, szerintem akkor sem játszanék vele ha ingyenes lenne. Ilyesmire ott lesz a Guild Wars 2, ami nem egy kényszer szülte mmo lesz ami az offline játék sikerébõl táplálkozva próbál az online piacra betámadni, hanem egy vérprofin összerakott dedikált mmo játék havidíj nélkül. Mi olyat tudna ez a játék nyújtani, amit ne kaptunk volna már meg korábbi mmo játékokban? Akit meg a TES univerzum érdekel, az jobban jár ha végigjátssza legutolsó 3 TES-játékot, ne adj isten az összeset.
Nincs informacio egyelore az uzleti modelrol, de van ra esely.
20 perces, csak interju elso ranezesre, sajnos hataridos melo miatt csak otthon lesz idom vegignezni. Akinek van ideje ra, osszefoglalhatna addig is, hatha elhangzik valami okossag.
Az oke, de az E3 elott, ezen a heten meg erkezik uj anyag, a GI cikk highres kepen kivul egy videointerju, benne par pillanatnyi ingame resszel, arra vagyok kivancsi.
Pfff. Mar megorultem, hogy valami uj - mert hihetetlen, hogy ma meg semmi uj anyag nem szivargott ki -, csak az unalom ismetelt GI cikk szkennelt kepei. :)
Inkabb testvernek neveznem oket, akiknek kozos az anyjuk, de mivel a testverek egymason viselik a csalad jegyeit, a bugos premierektol mindenki tart, aki ismeri a TES jatekokat. De koszi az korrekciot, jogos volt.
Az eleve bizalomgerjesztõ hogy bevállalták a 3 frakciót!!!
Olvasva az eddigi hireket es leak infokat, a tervek jok. De majd a jovo heten lesz kezzel foghato cucc is, addig minden csak talalgatas. Bizom a sracokban, nincs aki surgesse oket, penz van dogivel, 5 eve fejlesztik "titokban", akkor jon ki, amikor akarjak. Bar az is igaz, hogy a Bethesda hires a bugos premierekrol, de legalabb a Skyrimet is rendberaktak aranylag hamar, szinte gyorsabban mint a community a modokkal :)
Akinek nem jon be az TES:O, az meg par ev mulva megkapja TES VI-t, es addig meg multizik mas jatekkal.