azért kicsit félek hogy ez alatt is a hero engine fog muzsikálni. a 3 frakciós megoldás viszont nagyon tetszik. itt is egy területen (Cyrodiil)lesz majd pvp hent.
Jó jó de arra gondoltál:) de én nem bánom ha valami jó azt átveszi bárki.. Igen, olvasnék részletesen a rendszerrõl a játékban, arra lennék kíváncsi hogy mikor jönnek rá a cégek(ezek valszeg tudják) inkább a kiadok hogyha nyomják ezt a klisé/wow klón cuccosokat az megy a levesbe 2 hónap után.,...
Kicsit mintha a Dragon Age képvilágával ötvözték volna...
Nem tudom kinek mi jut eszébe ezek alapján a képek alapján de elég kevés van köztük ami a TES világához kötõdik. http://rpgames.hu/cikk/the-elder-scrolls-online-az-elso-kepek Ennek alapján még lehet érdekes de nem véletlen magyarázkodik már most a Bethesda szerintem a rajongók felé.
Nem a Bethesda fejleszi, hanem a direkt erre a celra alapitott Zenimax Online Studios, a Bethesda segitsegevel es felugyelete alatt. Kb mint a Fallout New Vegas eseteben az Obisidian es a Bethesda viszonya volt. A singleplayer csapat tovabbra is fejleszi a kovetkezo AAA jatekot, amig a ZOS hegeszti a The Elder Scrolls Online-t, lassan 5 eve mar, tobbek kozott a Skyrimmal parhuzamosan (onnan is latszik, hogy siman mukodik a parhuzamos fejlesztes, nem ment a Skyrim karara)
Fallout is erkezik hamarosan, valoszinuleg az E3-on mar lesz rola info. Hogy single vagy mmo, kiderul.
Most jött ki a skyrim ne csinálják már. Elöbb egy új fallout aztán jöhet ez. De ha istencsászár a Bethesda és mindkettõn egyszerre fog dolgozni nekem úgy is megfelel :D
Elég nehéz úgy be írni hogy bannolva van!! Egyébként nincs olyan hogy most:) mert még soha nem volt... hanem van itt egy mélyen szeretett népi cserépedény moderátor aki azt hiszi azt csinál amit akar... és lényegében csak címszóval 1 hónapra bannolta... no comment SG!!!!
Hat koszonom, de ket okbol sem. Kb egy evig nincs meg szukseg HG-ra szerintem, illetve se energiam se idom arra, hogy - latva a tobbi mmo topikot, es latva, hogy mi lesz itt majd egy ev mulva -, ezt a munkat bevallaljam. Eleg a sajat fenntartasu forumok. :)
Oké!! Na talán az EVE online. De az se széles tömegek részére készült. Nyilván nekem a Conan de az detto. De mindegyiknek éveken keresztül lag és egyébb problémáik voltak. Mondhatom a Conanba nekem sokáig megmagyarázhatatlan ctd-im voltak amit a funcom se tudott magyarázni. És szerintem ez nem csak a conanra igaz. Szerintem minden mmora igaz lehet. Ha így nézzük akkor ez engem a pc-s játékok 90-es évek végének idõszakára emlékeztet.
Na topik nyitónkat banolták lol
*Nem tera rift
WOW? Tera meg Mortal free time persze csak rövid ideig. De van igazad. Mindössze azon alapul a véleményem hogy eddig még csak agyonfikázott mmoról hallottam. Olyanról amire azt mondták volna hogy jó még nem. Talán majd a GW2 lesz az elsõ. a Wow-t nem akarom ide sorolni.
Szóval még egy évtized szerintem mire igazán solo szinten jól mûködõ mmok lesznek. Ez az egész még gyerekcipõ de nagyon.
Az is félév volt mire rendesen ment. nem olyan egyszerû egy mmot jól megcsinálni még nem láttam olyat amit ne fikáztak volna. És ha emlékszel amikor unchained lett és 100.000-es tömegek jöttek vissza, és akkor már nagyon jól futott a motor és mégis 2 hétre lehalt minden szerver. Te is ott hagytad a Conant akkor. Szóval ez az elõnye a wow szintû grafikának ugyanannal a kapcsolatnál sokkal tovább bírják a szerverek szerintem. tehát nem csak felhasználói oldalon érdekes. Legalábbis szerintem.
De ez a jövõ zenéje még. Magam részérõl inkább egy morrowind remarknak örülnék :D
Ja most már jók de 3 évig lag feszt volt ott durván.Úgy sikerült úgy is hagyták.Aztán összekapták magukat(3 év!)javították kapott újabb grafikus motort is. Nem nyilatkozhatok TESO:) ügyben mi lesz hisz semmi infónk szinte nincs azt se lehet tudni milyen engine lesz biztosra.
A gond az hogy jelenleg nem létezik olyan szerver szerintem ami ki fogja bírni ezt a felbontást meg a terhelést együtt. Mégha úgy veszem hogy 2013-ba már jobb lesz az átlag felhasználók gép configja.
egyébként meg ha feltételezzük hogy az eddig látott képek valósak akkor minõségben a Rift-hez áll a legközelebb. az a lentebb írt gépen nálam max beállításokkal sem akadt még rift eventeknél sem. csak egy jól optimalizált engine kell . ennyi a titok nyitja.
Igazad van ebben nem is vitatkozom. kicsit félreérthetõ voltam talán. A Gond akkor van amikor komoly pvp event van nagy létszámmal ott nagyon nem mindegy a grafika. Tehát Tomy az jól érzi a problémát. Merto tt már nagyon számít a vas meg a kapcsolat. Nem az a kérdés hogy egyedül jól megy e. De persze én csak a Magyarországi viszonyokat ismerem és gondolom kelet európa is hasonló nekünk ez nem egy átlag gép egy pcs eladó is mondta bizony még a Core 2 duo elött tartunk.
Külföldön meg bemész a boltba pc-t venni akkor olyat dobnak az orrod elé,hogy itt megirigyelné bárki is..
nézd a TERA-t ilyen gépen próbáltam ki : C2D 2.1 Ghz , 4 gb ram , 4870 512mb ram. fullHDban high/medium beállításokkal szépen futott. nem mellesleg a skyrim is highban. és ez még itthon is egy átlag gép már szerintem.
Nos ez nem kevés ha emlékszel a conanba az 50vs50 ostromok is komoly terhelést adtak a szerverre beszartak már a csúcs gépek is rajta minimumnál magasabb terhelésnél. Nos mire kijön talán nem lesz hasonló gond mint nekünk a conba volt. Mert 2 éve bizony még minimumon is teljes halál volt. Pedig a funcom szerverek elég jók 2000 felett is bírják még.
Szóval ki lehet adni TERA szintû grafikával mmokat de az ugyanaz az effekt mint a conan nem lesz tömeg mmo ha más okból is. A felhasználók zöme nem számítógép mániás szerintem és nem is akar komoly pénzt ölni egy gépbe egyszerûen leül este és játszik egyet azzal ami fut a gépén és ez talán világszerte igaz. Ez volt a zseniális a wowba hogy ezt nagyon jól kihasználta. A Biowarenak talán nem sikerült. De szintén szerintem ezért döntött egy viszonylag gyengécske grafika mellett. Szóval még 5-10 év mire az átlagos gép olyan lesz hogy nagy tömegeket lehet elérni a Skyrim szintû mmo-val. Persze ez szigorúan saját magánvélemény.
"SWTOr nem egy ilyen gyermeteg grafikával hozta volna ki. " swtornál a heroes engine a ludas.
Nos nem tudom,de sok helyen nyugaton ahol megveszik az xbox-ot meg mellé valami gépet szövegszerkesztésre meg levelezésre pláne a puritán országokban. Ott nem ölnek sokat a pc-be. A nyugati ismerõeim zömme a conanba HD5570-estv agy milyet használ nagyjából van egy olyan gépük mint nekem vagy gyengébb inkább meg persze a full extrás xbox. Amelyik egyáltalán játszik solo játékkal. De igen õk megengedhetik maguknak. Mindegy szerintem ha igazad lenne teljesen akkor az SWTOr nem egy ilyen gyermeteg grafikával hozta volna ki.
Az SWTOr sem véletlen ennyire alacsony pixel bontást használ. Egy mmo nagyon sokba kerül és jelenlegi átlagos felhasználói gépek nem a Core 2 duo jellemzõ. Pontosan látom a conanál is sokan egyszerûen a magas gépigény hiánya okozta alacsony fps miatt hagyják abba, pedig most már egész jó minimumon nagyon jól el fut egy átlagos gépen de persze az ember ilyenkor a maxot akarja azt meg nem tudja csak egy Core2 duo 2GHz meg legalább egy HD5xx-es kártya a jobbikból. Ez nem átlagos gép ma még.
Igazad van. A lényeg az hogy hány szerverre és mekkora terheléssel futtatják.
Nos megnéztem nagyon kíváncsi leszek a javasolt igénnyel hogy fut, egy Core2 Duo sem alap mindenkinek még. Ez a játék egyértelmûen nem a WOw babérjaira törik. De tényleg szép.
UE3 engine-el nincs semmi gond , ezt a TERA most bebizonyította. szép és nagyon jól fut. a Mortal alapvetõ problémája az hogy amatõr programozók próbálták az elképzelésüket megvalósítani. túl nagy fába vágták a fejszéjüket.
nem tudnának olyan széles réteget lefedni ami jó bevételt produkál. de ha jól tudom te is ismered a mortal online az is belsõ nézetes és az is eszméletlen modon eszi az erõforrást. Ha jól tudom quake vagy unreal motort használ. És elég kevesen is vannak meg bugos mint az atom. Szerintem az mmo mint ipar még gyerekcipõben jár.
Szerintem a grafika, a motor már a conanhoz is nagyon erõs vas kell és a skyrimé erõsebb talán de ez csak így gondolom.
(Bar bizok benne, hogy lesz meg a hetvegen valami kezzel foghato anyag is...)
Gondolom a GI cikk elott nem akartak nagy dolgokat mondani/mutatni (ezert is vetettek le a kepeket), ha mar egyszer a GI megint fizetett egy szep osszeget a world first preview-ert. Na majd a cikkben es az E3-on kapunk az arcunkba mindent.
Elvileg ma lesz videoanyag is - bar szerintem max egy teaser, semmi ingame jelenet, vagy max az is csak kepkent, de bizzunk benne lesz valami kezzelfoghato is, es tobbet fogunk tudni a harcrendszerrol :)
"nem lesz aggro/threat " Darkfallban ez jó móka volt :D mondjuk ott fps/tps harc van ( melee tps , archer/mage fps ). ha vmi olyasmit hoznának össze mint DF akkor nem lenne rossz.
A szkenben is ezt irtak, hogy nem tudjak teljesen ugyanazt prezentalni az mmo-ban, mint a singleben, de megprobaljak osszehozni az arra a leheto legjobban hasonlito rendszert. Hogy ez mit jelent, a fene se tudja egyelore. De mivel nem lesz aggro/threat jelen allas szerint, valoszinuleg nem a "hagyomanyos mmo" utat kovetik.
hmm itt meg ezt írják : "due to online latency, the combat system will not be the same real time combat the Elder Scrolls games are known for." akkor ha jól értem nem olyan lesz a harc mint TES-ben :(
Meg nem mondom neked, tegnap este ota ugralok egyik cikkrol a masikra, a legtobb ugyanaz - erhetoen -, de itt-ott irnak par ujdonsagot is. Azert is irtam oda, hogy "elmeletileg", mert mindaddig, amig nincs hivatalos allasfoglalas vagy prezentacio a jatekrol/bol, addig minden csak pletya, fikcio vagy vagyalom. De ez a szep benne, hogy a premierig hetrol hetre valtozik minden... :)
2006-7 korul licenszeltek, meg az Oblivion es a Shivering Isles utan. Mivel azt irjak, hogy 4-5 fejlesztik, ha csak nem csinaltattak egy motort az idokozben felvasarolt id-vel, es/vagy nem licenszeltek ujabbat, akkor "felo", hogy a Hero Engine lesz a motorja. Ha hozzaertok fejlesztik, amire megvan az esely, akkor ez jol is elsulhet. Ha nem, hat az keserves 2013-as evet hozhat, nekem legalabbis mindekeppen.
Jo kerdes. Elmeletileg lesz hotkeyes fps es actionbaros tps nezet is, mindketto mukodo es harckepes lesz, de a konkret harcrendszerrol sok info nincs. MMO-rol beszelve (es ismerve a HE motort) felek, hogy itt is "hokoveto fireballok" lesznek, es nem tudod kitancolni azokat, mint mondjuk a singleplayerben. Okosabbak leszunk par nap mulva, bar bizok benne, hogy a Beth/Zenimax a vegletekig ragaszkodik a hagyomanyokhoz, es csak akkor mond le roluk, ha azt teljesen lehetetlen megvalositani.