hál istennek ezért van a prite hive szerver amin aktív admin van. dayzero a legjobb példa rá.Beregisztrálsz hozzájuk.ezután ha fellépsz a szerverükre ami neve dayzero 1 és lootolsz majd szervert ugrasz és mennél a dayzero 2-re nem enged be mivel figyeli hogy elõbb aktív voltál a másik szerveren.Ez jó pár órás várakozást jelent.természetesen az elõzõ szerverre ugyanúgy visszamehetünk csak nincs szerver hopping.
Ami most sokaknak a dayz SA legnagyobb gyengesége/hibája az a combat loggolás.Azaz rámlõnek,megsérülök,alt+F4 és itt jelen van a szerver hopping és így meg lehet úszni a dolgot.Ha bekerül az ami a modban benne van(itt ismét kiemelném hogy mi a jó büdös francért nem rakták bele mikor egy évig ez volt a modban is a legnagyobb probléma!! és kijavították már élvezhetõbb is lett) teljesen megváltozik a játékstílus is.nem lehet instant elmenekülni.amíg lõnek ránk vagy zombi van a közelünkben értsd attackban vagyunk bezony ki kell várnunk vagy visszatámadni.én úgy gondolom ezzel nem lesznek bambivadászok sem pedig olyanok akik tudják hogy pár óra alatt pikkpakk újra felgearelõdnek. óvatosabb csapatorientáltabb lesz.csak gyõzzük addig kivárni :)
Én is megvettem, és hozzátettem ahhoz a statisztikához. Kellett vele játszanom, hogy rájöjjek, hogy papíron jól hangzik, gyakorlatban meg nagyon nem.
Egyébként meg attól, hogy valami népszerû, még nyugodtan lehet szar, sõt...
De van objektív szempontom is: ha a játékot nem úgy játsszák, ahogy azt "kell", akkor az az adott játékmechanika megbukott. Márpedig a csóka nem egy párhuzamos világokból álló multiverzum szimulátort akart csinálni, hanem egy zombis túlélõs FPS-t.
Amiket én felsoroltam, hogy bajnak tekintem, az egyértelmûen és kizárólag a perzisztens karakter koncepciójából, és az ebbõl következõ párhuzamos világokban ugrálós meta-játékból származnak.
Én úgy látom, hogy ez a koncepció érdekes kísérlet volt, de megbukott, mint élvezhetõ játékmechanika.
Nem arra gondoltam hogy a játék alapmechanizmusát ( lásd perzisztens karakter ) hanem a többit amit írtál. Ebbõl nem kell más játékot csinálni csak a meglévõ hibákat kigyomlálni és bõvíteni...mert ez még továbbra sem a végleges fõleg a #4274-ben leírtak alapján.
Ez alapvetoen egy ilyen jatek!:) Feltapolod magad, osszeallsz mas arcokkal, epitkeztek, jarmuveket raktok ossze es a vegen harcoltok, hogy megvedjetek magatokat es a cuccaitokat. Apokalipszis van!
Ez barmikor meghalhatsz es elvehetik a cuccaidat erzes nekem szemely szerint nagyon bejon.
A játékkal nekem egy bajom van. Céltalan. Ezen javíthat valamit, ha a megszerzett javak elhasználódnak. De még akkor sincs célja. Ha felszereled magad akkor vége. Erre kellene egy jó ötlet.
Rég nem játszottam, de emlékszem, hogy én mint gigafosó galamb is simán felszereltem magam a két nagyváros egyikében pik-pak. Futni kell és pont.
Ezt a problémát alapkoncepciónak tekintem (nem emlékszem már, mert rég volt, mikor foglalkoztam vele, de sztem a Rakéta gyerek kifejezetten említette egy interjúban, hogy a perzisztens karakter az az egyik fõ jellemzõje a játéknak). Ennek megváltoztatását javasolni kb olyan, mintha azt mondanám, hogy "te figyumár, ez az FPS mûfaj nekem nem tetszik, nem lehetne ugyanez a játék véletlenül point'n'click kaland..?" Innentõl kezdve meg nem fogok beleugatni, inkább keresek másik játékot.
De még egyszer: NEKEM nem tetszik. Attól még neked tetszhet, de én sajnálom erre a játékmenetre az idõmet, meg az idegeimet. Sõt, még azt is mondom, hogy maradjon csak ilyen, és mindenki tapasztalja meg így, ahogy van, mert érdekes élmény. De én az élményen túl vagyok köszönöm szépen, és magát a játékot meg nem találom szórakoztatónak.
Mondjuk most, hogy megnéztem pár "bandita" videót kissé szomorúbb a játék összképe. Miután megszerezted a legjobb felszerelést, puskát, álcaruhát kb. abból áll a játék, hogy a többi játékosra vadászol vagy kirabolod õket egészen addig ameddig téged is ki nem irtanak. Erre a játékra egy az egyben ráillik egy Batman-film idézat: You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. Lehet, hogy rosszul látom a helyzetet, de úgy tûnik ennek a játéknak a banditizmus a végjátéka.
Ez a kifogás elég röhejes, tekintve hogy a legalapvetõbb játékmechanikáról beszélünk, ami a fejlesztõcsóka fixa ideája. És már az elején kijelentette, hogy nem érdekli senkinek a véleménye, ez a játék olyan lesz, amilyennek õ akarja, mindenki másnak kuss.
Innentõl kezdve nagy összegekkel mernék fogadni rá, hogy marad a párhuzamos univerzumos sliders játékmenet örökre.
Ha ezt megváltoztatja, akkor az már nem DayZ lesz, hanem egy másik játék, és akkor nyilván a kifogásaim sem fognak rá vonatkozni. De jelen pillanatban az állításaim igazak a játékra, és szerintem ez így szar.
Please keep in mind that we do not expect to reach Beta status sooner than the end of 2014.
Server performance, stability and security Animals & hunting Cooking & gathering resources Playable user customizable vehicles Player created constructions in the environment More complex interactions with the environment and crafting options Streamlined user actions and interface Control and animations expanded and improved for fluidity Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.) Support of user mods and more flexibility for user hosted servers and game types
Úgy látom Neked se nagyon esett le a tantusz még miszerint ez jelenleg alfa így igen komoly hiányosságai vannak nem csak technikai hanem játékmechanikai téren is.
Hát ja, "napokig"... Az azt jelenti, hogy ha hetekig játszol, akkor _rendszeresen_ lelõnek és elbuksz mindent. Még akkor is, ha jó vagy. Pont ezt mondtam.
És egyébként a Sliders-effektus szerintem tönkreteszi az egész játékot. Én pl nem bírtam megállni, hogy úgy gyûjtsem össze a cuccaimat, hogy: 1. Elmentem a nagyváros (Zelenogorszk, vagy mi? Nem emlékszem a nevére pontosan, Elektrozavodszk mellett nyugatra) északi részére, a lakótelepre. 2. Kiléptem a szerverrõl, kerestem egy olyat, ahol éjszaka van, és 3-8 player a játékban. 3. Kifosztottam a lakótelep 5 házát, ami olyan 50 tárgyspawn hely. 4. GOTO 2. 5. Stary Sobor, sátortábor, kifoszt, slide, kifoszt megint, stb.
Kb 6-8 szerverugrással össze lehet szedni minden fontosat a lakóteleprõl, csubakkaruhától iránytûig mindent. Aztán fegyverrel ugyanez Stary Soborban, és kész a felszerelés.
A másik probléma a Sliders-témával a harc. Haltam már meg úgy, hogy éppen becsatlakozó emberbe eresztettem bele az egész tárat, ami a csatlakozgatás miatt nem sebzett semmit. Cserébe ott álltam az orra elõtt letolt gatyával tárazás közben, mikor végül betöltött neki a játék. Kerültem el biztos halált úgy, hogy elég gyorsan rányomtam az ALT+F4-re, és a játék nem regisztrálta, hogy meghalok. Spawnoltam be közvetlen ellenség elé, akinek csak meg kellett nyomnia a bal gombot... Loptam ATV-t, mert jókor spawnoltam be, és a gazdái valahol kicsit odébb lövöldöztek. (Aztán fejreraktam két kilométerrel odébb... :P)
Szóval minden pozitív dolog ellenére arra jutottam, hogy ez a rendszer játszhatatlanul szar. Egy darabig érdekes tud lenni, de túl sok a hibája, és túl sok a kiskapu - amit ha kihasználsz, elbassza az élményt, ha nem, akkor meg hátrányban vagy a többi játékossal szemben.
Nem akarok senkit lebeszélni a játékról egyébként, mert ezt a parát a kemény munkával összegyûjtött, bármelyik pillanatban bebukható felszerelésrõl nem baj, ha mindenki átéli. De hosszú távon számomra ez teljesen anti-játék, amire drága az én idõm...
Azért jó csapatban játszani, mert ha meg is ölnek õk felszedhetik a cuccom, vagy legalábbis egy részét, vagy védik míg oda nem érek. Ha pedig õk is meghalnának, együtt könnyebb beszerezni a felszerelést mint egyedül.
Egyébként én most ezt nézegetem: http://www.youtube.com/playlist?list=SPuMTZBpxpB0cB3p3ewQT3KTdZ6szpBYSZ
A csávó napokig képes egyes egyedül életben maradni és 3-4 fõs csoportokkal végezni. Elég tanulságosak a videói.
Az a helyzet, hogy vagy hozzászoksz, hogy legyilkolnak, és elvesztesz mindig mindent rendszeresen, vagy nem fogsz a játékkal játszani, mert félsz, hogy lelõnek és elveszítesz mindent.
Igen érdekes pszichológiai hatást vált ki ez a játék, megérne egy tanulmányt.
Jó kérdés, én pl. total kezdõ vagyok és jó lenne egy közösségben együtt játszani, talán ha 3x játszottam a játékkal. Egyedül nem élvezetes ezért is lenne értelme egy magyar "csoportnak" akik védik egymást és kiállnak egymásért...
Sziasztok! Nagyon gondolkodom azon, hogy megveszem a játékot. De nem akarom, hogy a banditák legyilkoljanak. Szóval van valami klán vagy közösség, ahol a magyarok együtt játszanak az EU szerveren, vagy még túl korai ilyenrõl kérdezõsködni.
Change Log - 0.30.113953 JANUÁR 5. - HICKS_206 New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Dead player cleanup (time based) Design: M9130 Bayonet can now open cans Server: BattlEye Anti-Cheat (Client as well) Server: Initial implementation for Sub-Private Hives (ongoing) Server: Initial implementation for regular & hardcore Public Hive
Fixed:
Server: Dedicated Server crash related to player skeleton Server: Player location rubberbanding (ongoing) Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris"
Én most megvettem a játékot, most megyek fel, nagyon kíváncsi vagyok rá.
Nem tudtok egy TS servert, met a fent lévõ nem jó
Nem voltál félreérthetõ! :) Csak picit tovább gondolkodtam én is ... :)
Persze én tisztában vagyok ezzel,pontosan ezért várok még néhány combosabb updatet :) Nem hajt a tatár senkit sem... Jó játék lesz ez,idõvel... Ugyanúgy ahogy a mod is kinõtte magát.
Szerintem is türelem rózsát terem, aki nembír várni az meg menjen játszon Hello Kitty kalandjaival!
Nem a flame folytatása a célom, de tényleg nem értelek. Én nem vettem meg, ezt elõre leszögezem. Szerintem ez a módszer jó, te megveheted olcsóért, nekik van elõre pénzük. Ha nem vagy biztos benne, hogy jó lesz ,akkor várj ki vele és hallgasd meg a többiek véleményét. Az Arma 3-at megvettem alfában...
A pénz dolgot megint nem értem. A játék fejlesztés nem az a dolog, amit 8 nap alatt felpörgetsz. Kaptak egy valag lóvét, mondjuk ebbõl felvesznek/ráállítanak 10-20-50-100 embert a dologra. És? Mikor lesz ebbõl felpörgés? 2-3-5 hónap múlva. Ez nem hólapátolás.
már kifejtettem korábban,hogy azt hittem /és rábaxtam/ ,hogy minimum egy DAYZ mod közeli játékot kapok...ez az Alfa állapot és ez fog a full verzióban a mod fölé emelkedni! ennek ellenére egy 800 évvel ezelõtti csicsás csokimázas üres tojást kaptam:) megbékéltem vele,mert nem vert földhöz a pénz és remélhetõleg még ebben az évben elkészül:P,DE mindenképpen gusztustalan a cégpolitika a figyelmeztetõ szöveg ellenére ami meglehetõsen megtévesztõ ha azt veszem alapul,hogy sokan úgy gondolkozhattak a játék állapotával kapcsolatban mint jómagam!
ha ilyen ütemben haladnak,hogy 8-10 naponta egy ilyen "fantasztikus" fejlesztéssel rukkolnak elõ akkor még 2015 karácsonya is kérdéses idõpont lehet.....
Denevérember: szerinted az nem a témához kapcsolódik,hogy a fejlesztés hatékonysága igencsak megkérdõjelezhetõ? fõleg annak a tudatában,hogy nem gyenge összeget zsákoltak be eme furfangos húzással,hogy 10 megkérdezettbõl 11 azt gondolta DAyZ mod körüli tartalmat fog majd kapni a pénzéért.....
WARNING: THIS GAME IS EARLY ACCESS ALPHA. PLEASE DO NOT PURCHASE IT UNLESS YOU WANT TO ACTIVELY SUPPORT DEVELOPMENT OF THE GAME AND ARE PREPARED TO HANDLE WITH SERIOUS ISSUES AND POSSIBLE INTERRUPTIONS OF GAME FUNCTIONING.
Elõre "szóltak" neked,hogy mit vásárolsz meg. Ezek szerint nem voltál elég körültekintõ,és azt hitted,hogy egy teljes értékû játékot fogsz megvásárolni 23,99 - ért.
Mielõtt még tovább elharapódzna itt a helyzet megkérdem hogy tudod e mit takar az a kifejezés amit bazi nagy betûkkel odaírtak a steam oldalára a játéknak hogy "EARLY ACCSESS GAME"?
igen megveszik,de én lassan 10 napja nem léptem be...minek tenném? hogy kinyissak bajonettel egy konzervet?,mert kb ez a maximum amit most csinálni lehet......
édes fiam! megvetted a játékot?! ÉN MEGVETTEM tehát engedtessék már meg,hogy elmondjam a véleményemet! bezsákoltak töbmillió dollárt és b+ ennyire futja? Oké hülye voltam,mert hittem nekik fasza lesz a standalone!,de 2 ft-ot nem ér és kibaszottul beleszarnak a fejlesztésébe az a bajom! meg abba,hogy a fanboiok nem látnak tovább az orruknál és beleugatnak a felnõttek dolgába
Nem értek hozzá, hogy mennyi idõ egy program elkészítése, de az tény, hogy a BIS a csillagokat is leígérte az égrõl ARMA-val kapcsolatban korábban. És szerintem a Day Z fejlesztése is nagyon béna MARKETING szempontból. Szerintem ezt ilyen talált pénznek gondolták, majd rájöttek hogy arany bánya és túlgondolták. Ennek ellenére az alfát viszik mint a cukrot.
Inkább te fogd vissza a trollkodást. Az objektív kritikával semmi bajom nincs, de a baromság irritál.
Észrevetted hogy ünnepek vannak? Bent maradt dolgozni 1 - 2 ember, mert elfogyhattak a szabadnapjaik vagy mert unatkoztak és te levontad messzemenõ következtetéseidet a fejlesztés tempójáról, brávó!
ne vidd túlzásba a fanboikodást hanem gondolkozz már reálisan! ennek a játéknak most az nagyon kellett,hogy megoldják,hogy bajonettel is kinyithass egy konzervet......
Újabb hatalmas adag update érkezik hamarosan.:) Íme a változások.
New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Dead player cleanup (time based) Design: M9130 Bayonet can now open cans
Fixed:
Server: Dedicated Server crash related to player skeleton Server: Player location rubberbanding Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris"
Sziasztok. Lenne egy kérdésem.Rendelkezem az Arma mindkét részével ami szükséges a játékhoz. Viszont az nem Steam változat hanem rendes dobozos. Szugseges-e megvásárolnom a Steame-n a Combined Operations csomagot, vagy elegendõ a DayZ-t. Elõre is köszönöm a segítségeteket.
Heló!
Olyan csapatot keresek aki a DayZ epoch móddal játszik. Magamról annyit hogy 16 éves vagyok körülbelül másfél éve játszok a Dayz különbözõ módjaival. Jó helikopter pilóta vagyok és a repülõt is tudok vezetni és elég sokat csipáztam a játékba. Megtaláltok skypeon:monsterkid981 és teamspeaket is használok szóval ha adtok egy IP szívesen felmegyek.
Ja és még pár infó: Kinyitottam a portot amit a szerver használ azzal nincsen gond kinyitottam a Xampp nak a MYSQL porját is.
Hali. Remélem itt valamelyikõtök tud segíteni. Készítettem egy DayZ Epoch Cherno szervert és mikor DayZ Commanderbõl akarok belépni publikus IP vel akkor azt írja hogy Connection Faild. De ha a 127.0.0.1 el lépek be akkor pedig beenged. Tud valaki valami segítséget erre.
Még mielõtt megkérdezitek eredeti az Arma II õm!
Mai Update - Change Log - 0.30.113925
New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Enhanced Server-side security & customization options Design: .357 Magnum Speedloader should now spawn Server: First Person only servers are now supported (Seperate Hive coming later on)
Fixed:
Design: Player corpses should no longer despawn upon disconnect Server: Respawning should now function properly - in some cases you may have to wait a few seconds. (during high death/respawn times) Design: 357 Magnum spawning fixed
Amennyit én hallottam, városonként perpill nincs is több 4-5 zombinál, ami elég elszomorító.
Én viszont továbbra is fenntartom, hogy a probléma nem az SA "szegényességével" van, elvégre alpha stádiumban van, és remélhetõleg rendszeresen frissítik és foltozzák majd, az én problémám sokkal inkább az, hogy 8-10+ hónap devidõ után mindössze annyira futotta, hogy a zombiapokalipszis közepén nagyon pöpecre fel tudod öltöztetni a karakteredet.
Ami nekem pozitívum, az a craftolás (ruhából kötszer, pl), a fegyverek modolhatósága, a durability rendszer (lássuk be, egy valós szituációban is romlik a fegyver minõsége a használattal), és hogy végre nem csak a hátitáska számít inventorynak, hanem a nadrágzseb, holsterek, ilyesmik is.
Ami negatív, az a zombik mennyisége (õszintén, nem is értem hogy miért csak ennyit raktak be, talán stressztesztelni akarják mennyi zombit bír el egy szerver, vagy még nem véglegesek az animációk, de ez így picsafüst kb), az hogy a karakter folyton rinyál gyakorlatilag a spawntól kezdve, illetve az, hogy momentán rá vagy kényszerülve az eszközhasználatra (pl. konzerv kinyitása), de a szükséges eszközökbõl csak nagyon kevés akad, nehéz találni.
Persze, ezek nyilván változnak a késõbbiekben, de az én személyes véleményem szerint az ebben a stádiumban lévõ alpha nem ér meg majdnem 25 eurót, max 10-15-öt. Azt az üzletpolitikát pedig végképp nem tudom hova pakolni, hogy állítólag a fullos verziónak duplázódni fog már az ára, és 50 euróba fog kerülni.
És még egy kis negatívum. Szerintem túlságosan is hamar lesz szomjas a karakter.
Ja és még valami. Külön jó, hogy van LED lámpa amit a fejedre tehetsz és tudsz vele világítani és fegyvert használni egyszerre.
Úgy mondtál róla véleményt, hogy még ki se próbáltad? Gameplay videók és más emberek szavait használtad fel az értékeléshez. Alpha bugos és optimalizálatlan (Hála annak a szar armás enginenek. Az Arma 3 sem jobb e téren.) de ha továbbra is ilyen részletgazdag lesz a játék akkor a végeredmény mindenkit kárpótolni fog.
Ahogy elnéztem a játékban talált cuccokat akkor lehet, hogy elég részletes lesz a jármû beszerzés is. Rengeteg szerszámot lehet találni a játékban. Csavarhúzó, kalapács, franciakulcs, villáskulcs.
Ezeknek szerintem nem puszta melee weponként lesz szerepük. Legalábbis remélem. Ahogy a hordozható gáztûzhelynek sem.
Lesz itt tartalom türelem.
Amit az optimalizáltság és a zombik hülyeségein kívül tapasztaltam az a szövegek. Sok helyen nem jelenik meg a szöveg csak egy üres kis menü. Ezt az inventoryban tapasztaltam. Lehet, hogy a játék többnyelvûsége miatt van ez. Legalább is én erre gondolok. Elvégre található a játékban pár magyar dialógus is és elképzelhetõ, hogy a jövõben az egész játék magyar nyelvet fog kapni.
Nekem hiányoznak a hudok. Bár az inventoryban színskálákkal jelzi a játék, hogy épp mennyire vagy éhes vagy szomjas de, hogy mennyi véred van arra mindig csak tippelni tudok. Elég sok orvosi kütyü is megtalálható a játékban és találtam olyat is amirõl fogalmam sem volt mi a szerepe.
Keveslem a zombikat. Vyborban is max 4-5 ha volt. A hullájuk azonnal eltûnik amint kiütöd õket.
Fegyverek. Hát eddig 3 fajta lõfegyvert láttam a játékban. 1. Mosin 1930 (Nem biztos, hogy pont ez a típus) 2. Egy kis pisztoly. Márkájára nem emlékszem már 3. M4
A fegyverek remekül módolhatok. Ez nagyon tetszik viszont lõszer az nagyon kevés van. Szóval tényleg meg kell gondolni, hogy mire lõsz rá.
Lehet papírt és tollat is találni a játékban. Ezzel akár üzenetet is hagyhatsz a többi túlélõnek. Ötletes de nem láttam még, hogy használta volna bárki is.
Több dolog most nem jut eszembe a játékról. Azok akik megvették ne felejtsék el, hogy ezzel a játék fejlesztését támogatták ás ez egy Alpha így egyértelmû, hogy szar lesz. Nem tudok nektek olyan játékot mondani aminek király lett volna az alpha változata. Bár ezt az árat sokkalom érte (de ennél csak drágább lesz) és vicc, hogy még az ünnep alatt sem volt leárazva.
Kedves fórumozó társaim. Kérlek titeket, hogy nem mondjátok a többieknek, hogy szar és ne vedd meg csak mert neked nem tetszett. Lehet neki meg tetszene.
Ha az optimalizáltság nem változik én egyben biztos leszek. Mégpedig abban, hogy a játék végsõ verziója rettentõen ki lesz dolgozva a legapróbb részletig is.
Ezúton is szeretnék mindenkinek elõre is boldog újévet kívánni.
Azt kihagytam,hogy nem a torkodnak akarok ugrani,csak nem egyezett az én véleményem a tiéddel. persze én is még alfa lejárta elõtt megveszem.
De igen,én nem konyítok a programozáshoz egy cseppet sem.amiket írtam csak saját tapasztalat és/vagy próbálkozás. De legalább kettõnk hsz-eibõl mindenki képet kapott milyen most :)
"A második mondatod pontosan illik a standalone-ra remélem tudod. Összvissz 20 perc kell ahhoz hogy fullos karakterrel lõdözhess mindenkire." Pontosan illik a techdemora (hogy téged idézzelek), persze lehet a végleges formája is ilyen lesz, amit kétlek, és akkor tényleg felesleges volt az erõlködésük.
"De nekiugrok röviden. Tehát egy évvel ezelõtt bejelentették hogy jön a standalone. Aztán két hónapra rá jött pár ingame kép. Aztán 4 hónap és elindult a devlog yt-on ami úgy lett volna hogy rendszeres idõközönként pénteken frissül. ez is havonta sikerült,HA sikerült. Ezekben láttunk sok jót,ami benne sincs a mostani verzióban.Ha visszanézzük a devblog-okat akkor ott beszélnek arról mi lesz majd az alpha tesztben.Fele sincs meg." Dean Hall jelentgetett be mindenféle baromságokat mert semmiféle tapasztalata nincs azon a területen ahova tették. Ez persze a BI felelõssége. Az egy másik megközelítés, hogy azt jelentenek be amit akarnak, max a hitelüket játsszák el (az eladásokat látván ez sem történt meg). Ebben a témában egyébként nem akarom a BI-t védeni, az Arma3 kapcsán már kiábrándultam belõlük, ez a játék is csak Dean miatt lesz jó ha jó lesz szerintem.
"Aztán elmentek egy hónap pihire a mount everestre.ott nem volt meló.utána kimaradt a devblog is,mivel kell a pihi nekik.Standalone kijött." Dean ment el mászni aki egy alkalmazott és jár neki szabadság. A többi alkalmazott ezalatt dolgozott tovább. Persze nem dolgoztam még a BI-nél, lehet ott mindenki a tökét vakargathatja és még fizetnek is nekik érte :)
"új motor,új map(jelzem ezt a mapot már a dayz+ ban is kipróbáltuk cirka fél éve) Hát ha én így dolgoznék engem úgy rúgnának ki hogy a lábam se éri a földet." Te szoftverfejlesztõ vagy? Én az vagyok, megtudom ítélni a látottakba befektetett munka mennyiségét, te is? (Kis segítség AAA címeket több száz ember évekig készít).
"Természetesen nem a SA ellen vagyok,mert örülök hogy kinn van.És tudom hogy ez early access alpha. De hülyeség olyat mondani hogy azért nincs benne fegyver meg jármû mert nem a mod fegyverei lesznek benne." Fegyverek: 1, átdolgozták a fegyverrendszert, most már komplex objektumok a fegyverek (arma 2-ben ugyebár nem voltak moddolhatóak, nem tudtad darabjaira szedni õket, nem volt minõségbeli állapotuk stb), tehát úgy egészében kukázhatták volna eleve az összeset, még a modelljeik is fejlesztve lettek, tehát azok is kukázva 2, civil fegyverek lesznek leginkább a játékban (legalábbis errõl van most szó), már csak emiatt is kukázhatták az arma2-õs arzenált Jármûvek: Tényleg bárkinek hiányozik az arma2-õs jármûfizika ? Nekem nem.
"Szimplán ennyi elég két fegyver,egy kis ráncfelvarrás és pár feature egy techdemo szerûséghez.jó ha nyárra élvezhetõ lesz.szerintem." Igen, a játékfejlesztés egy ilyen lassú és nyögvenyelõs történet :) Egyébként elég egyértelmûen a tudtunkra volt hozva, hogy mit kapunk a pénzünkért.
Egyébként nem meggyõzni akarlak, én mint programozó máshogy látom ezt az egészet, te meg aki a végterméket szeretné látni, te megint máshogy tekintesz rá.
Jól összefoglaltad. Sajnos tényleg ez a helyzet... De én abban reményekedem,hogy most hogy kiadták,és nem keveset kaszáltak vele,talán az ünnepek után amikor már kipihenték magukat ismét... Belevágnak és mutatnak is valamit
A második mondatod pontosan illik a standalone-ra remélem tudod. Összvissz 20 perc kell ahhoz hogy fullos karakterrel lõdözhess mindenkire.
Innentõl kezdve felesleges megmagyarázni miért is írtam a lustaságot mint jelzõt.
De nekiugrok röviden. Tehát egy évvel ezelõtt bejelentették hogy jön a standalone. Aztán két hónapra rá jött pár ingame kép. Aztán 4 hónap és elindult a devlog yt-on ami úgy lett volna hogy rendszeres idõközönként pénteken frissül. ez is havonta sikerült,HA sikerült. Ezekben láttunk sok jót,ami benne sincs a mostani verzióban.Ha visszanézzük a devblog-okat akkor ott beszélnek arról mi lesz majd az alpha tesztben.Fele sincs meg.
Kikerült a netre az a verzió is ami az e3-on volt.aki leszedte csak ámult mennyire rettenet lett. Aztán elmentek egy hónap pihire a mount everestre.ott nem volt meló.utána kimaradt a devblog is,mivel kell a pihi nekik.Standalone kijött.
új motor,új map(jelzem ezt a mapot már a dayz+ ban is kipróbáltuk cirka fél éve) Hát ha én így dolgoznék engem úgy rúgnának ki hogy a lábam se éri a földet.
Természetesen nem a SA ellen vagyok,mert örülök hogy kinn van.És tudom hogy ez early access alpha. De hülyeség olyat mondani hogy azért nincs benne fegyver meg jármû mert nem a mod fegyverei lesznek benne.
Szimplán ennyi elég két fegyver,egy kis ráncfelvarrás és pár feature egy techdemo szerûséghez.jó ha nyárra élvezhetõ lesz.szerintem.Addig meg marad a mod.Azt még hozzátenném amit többször is kiemelt Dean Hall,hogy a standalone is moddolható lesz.tehát megint a community fogja kicsiszolni a hibákat(dayzero,origins,epoch).
Kukáztak mindent mivel játékmenetileg nem mûködött a dolog (legalábbis számomra). Aki 1 - 2 óra alatt fel akar öltözni high end katonai cuccokba és utána team/death match-elni azoknak továbbra is ott van a mod. Mondjuk ha ezt kiadták volna standalone néven kicsit polírozva rajta azért én nem fizettem volna.
A lusták dolgot, hogy érted? Alkalmazottak dolgoznak ott napi x órában havi fizetésért. Gondolod bemennek lóbálni a lábukat és a hónap végén megkapják a bérüket?
nemnem,azért mert lusta f*szok! Susarc-nak igaza van.Több évnyi fejlesztgetés után kukáztak mindent kb és most kezdik standalone néven a legelején.
És ne mondja senki hogy azért mert ez csudiszupi új motor,mert arma3-ra kb két nap melóval átdobálták az arma2-es modokat.lásd breaking point zombie mod.
ez szimpla lustaság.
Azért, mert nem az arma 2-õs jármûvek és fegyverek lesznek benne.