Nálam is volt ilyen egyszer. Asszem kellett nyomnom egy full reload-ot, de szerintem másik BD-nél. (Játék kilépés, visszalépés és megjavult) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.10.28. 08:53:52
A Poem of the Atoms zen mesteres mellékküldinél más is járt úgy, hogy az utolsó résznél (a körforgalomnál) a bd elindulása után a loading screen loopolni kezd? Végigmegy, villan egyet, megint végigmegy, stb.
Sajnos igen. Idén se dlc, se nextgen peccs. Jövő év elejére talán jön az utóbbi, dlc-ről egyelőre nincs info, gondolom valamikor utána.
Ha engem kérdezel: készítik az új Witchert. Lesz persze dlc a CP-hez is, de kicsit elengedték szerintem ezt az egészet. Az erőforrások már az új Witcherre vannak ráindítva.
Amúgy most akkor ISMÉT nem sikerül semmilyen korábbi ígéretet betartani erre az évre vonatkozóan? Egy DLC-t sem sikerül kitojni magukból, komolyan? Egy év eltelt...1.31-nél járunk. Oké. Használhatóbb a kistérkép, a küldetések mellet - néha, mert nem mindegyiknél - jelezve van kis képeken, hogy kik szerepelnek benne stb. Johhny alternatív kinézete talán nem olyannyira jövő idegen, mint a korábbi, eredeti stb. stb. DE EGY ÉV ALATT SEMMI ÚJ ÉRDEMLEGES TARTALMAT nem sikerült prezentálni? Ráadaásul megint nem ez volt igérve! Emlékszem az év elején úgy indultunk, hogy "nagyon hamarosan jön egy DLC", aztán később egy fajsúlyosabb fizetős... Lassan már arra sem veszik a fáradtságot, hogy hazudjanak valamit. :D
Nemrég egyébként állásokat hírdettek meg, amiben oylan fejlesztőket kerestek, akik képesek élő-lélegző világot alkotni. :D Aztán olvasni lehetett arról is, hogy egy külső, már gyakorlott céggel kereszt fejlesztésben vannak, vagy valami spin-off félén dolgoznak amazok valamlelyik nagy címükön emezeknek (Witcher vagy Cyberpunk) Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.10.26. 18:19:55
Ok, ma is tanultam valamit. Amúgy nekem akkor is fura volt, mert ugye ott halunk meg és ott a "nevünk" egy kereszt mellett...
Igen. Nem is lenne értelme V-nek, mert akkor még egy senki vagyunk, egy névtelen kleptopunk, ahogy Kerry mondta.
Miután elcsesztük a Conpeki plázát a No Tell Motel-ben: V és egy kereszt... Eddig észre se vettem.
Azért vicces 1 év után az a trailer amit beraktak oda. :) Más. Elkezdtem megint egy netrunnert a változtatások óta. Kicsit nehezebb de elég jó. Kicsit lassabb igy a játék.
Series X-en van performance mode, ahol a dynamic resolution miatt 4K közeli felbontás és 60 fps. Legalábbis a digital foundry mérése szerint. Ez is csak az xbox one x változat persze, de a series x tulajok mázlistábbak, mert a ps4 pro változatban sajnos nem volt performance mode, de a boxon last genen igen.
Lassan 7 éves játék, persze, hogy konzolon olyan :D De a nextgen patch örömteli, amint kijön indul nekem is az újabb Witcher kaland, pedig már kijátszottam 7szer :D
Igazából ps5-ön nagyon égető ez a patch, mert ott még mindig a ps4 pro változat fut mindenféle módosítás nélkül. Ez magyarul 30 fps-t jelent, ami vicc.
Nem tudni egyelőre, de sanszos, hogy ray tracing meg egyéb nyalánkságok. Kis mázlival DLSS-sel együtt, hogy rendesen fusson is. De állítólag kap némi extra contentet is majd a Netflix show apropóján, de erről még kevesebbet tudni. Lehet, hogy csak alternatív skinek lesznek.
EPIC-en 3500 Ft a witcher 3 GOTY. Erősen gondolkozom. Eddig csak "virágbolti" verziót toltam, de annyit megér... Ott is megkapjuk majd ingyér' a nextgen patch-et? Mi is lesz az pontosan? (eddig nem nagyon foglalkoztam vele)
Erősen úgy néz ki, hogy ebből is meg a W3-ból is a next-gen változat átmegy 2022-re. Szinte minden megjelenést áttoltak a jövő évre, de engem nagyjából csak ezek érdekeltek.
Köszönöm a sok választ! Lehet, akkor rosszul emlékeztem a kezdést illetően, ez egy régebbi mentés.
Nekem elég volt a főszál. Inkább örültem volna egy reaktívabb világnak, olyan bandákkal, amiket ígértek, valódi trauma teammel meg több olyan dologgal, ami élőbbé teszi a várost. Aztán jöhetnek a dlc-k, amik adnak még küldetést meg tartalmat, de a váz már az alapjátékban készen lett volna.
Mindegy, majd a CP 2-ben, ha lesz. Remélem lesz. Az alap jó itt is, csak hiányzik még ez-az.
Igen unfair összehasonlítás volt, bár ha jobban belegondolsz abban amikor szerepelt lehet még marginálisabb szerepe is volt mint Jackienek.
Igazat adok a 20-30 órából eleget kapott, de abból a szempontból viszont nem, hogy sehol nem volt kőbe vésve hogy 20-30 óra kell hogy legyen. Nagyon sok mellékküldetést beáldoztam volna szívesen egy dupla-tripla ilyen hosszú főszálért :D
Azért a Witchernek 3 játéka volt erre, mire kivégezték Vesemirt, persze hogy jobban hat. Bár a másodikban egyáltalán nincs Vesemir, csak az elsőben. De ott vannak még a könyvek is, a W nyilván előnyből indul emiatt.
Jackie nekem nem volt annyira szimpi, nem érdekelt a halála sem. De azt nem tartanám jó ötletnek, ha egy kb 20-30 órás játéknál további órákat vesztegetnénk el egy amúgy annyira nem is fontos mellékkarakterre. Jackie szerepe szerintem marginális, ha kihagynánk az egészből, a történet akkor is kerek lenne. Johnny és V története ez, Jackie nem sok vizet zavar.
Vesemir-t vesztettük volna el. Igyekezett a Cyberpunk a zenékkel stb nagyon igyekezett de egyszerűen nincs kötődés egy olyan karakterhez akivel 1 küldit nyomtál le tulajdonképpen. Vesemir-re ott volt 2,5 játék és nagyon működött is a hatás. Itt meg teljesen súlytalan, ha azokat a küldiket lenyomjuk, beszéltetik Jackiet, van vele sokkal több mellék biszbasz biztos itt is működött volna de lehet tényleg Keanu miatt kellett ezt hanyagolni :( Emlékszem mikor az anyja ideadta a motort is úgy voltam hogy kösz de mostmár kocc nyanya, annyira nem hatott meg az egész és mentem volna inkább tovább. Mindezt úgy hogy egyébként egy szimpatikus karakter volt Jackie csak 1 küldetés tényleg semmire nem elég.
- mindhárom előélet sztoriban feltűnik, a nomadnal konkrétan közös küldetés is van - Sandra Dorsett - lövöldözés a hazafelé úton - a maelstrom küldetés - a nagy balhé a szállodában
Ez legalább 2-3 óra játékidő, ahol legalábbis a környékünkön van, sokszor velünk együtt. És ugye a játék lényegében ott kezdődik, ahol ez véget ér, ott kapjuk meg a title screent is. FO4-ben 5 perc kb. amit a családdal töltünk. Nem is lehet nagyon kitolni, mert ha sokáig tökölsz pre-war sanctuaryben, akkor jön a bomba és game over. És FO4 egy open ended bethesda sandbox, többszáz órányi játékidővel, míg a CP2077 eléggé lineárs és 20-30 óra alatt végig lehet vinni simán. Ebből 2-3 óra Jackie, szerintem korrekt.
Hát, én igen :) Illetve nem is a "hiányolom" a jó kifejezés, inkább az "örültem volna neki, ha van". Picit az a szitu, mint a FO4-ben, egyszerűen annyira rövid a bevezető, hogy nincs meg az az emócionális kötődés a tragédiában, ami miatt azt mondod, hogy na akkor hajrá, szétcsapok mindent miatta.
Jó, Jackie esetében azért fényévekkel jobb a helyzet, meg lehet kedvelni így is valamennyire - plusz a szertartás is szerintem zseniális lett -, de simán el tudtam volna képzelni több időt vele az elején az erősebb kapcsolatért.
Ez a montázs volt az első "gameplay", amit megmutattak a játékból. Amikor Jackie megy előttünk, majdnem fellökjük a fekete telefonálós faszit stb. Nem tudom, mi volt a terv, de ide speciel pont nem hiányolok egy full lineáris játékrészt. Nekem ezzel nem volt bajom. Ha valami, még így is túl hosszú volt a játék bevezető része, mielőtt megkapjuk Johnnyt és az igazi játék elkezdődik.
> Ez nem hiszem, hogy ki lett volna vágva, ezt eleve így tervezték,
Anno volt valami leakelt anyag, küldetések, szövegek, miegymás - nem emlékszem már - ami alapján ez egy végigjátszható rész lett volna, nem csak egy montázs.
Ja és ezek a cutscene-ek, átvezető mozik amiktől elszoktunk a mai battle royale online lövölde-világban, de a történetvezérelt játékok tele szoktak lenni velük. Ez teljesen normális, főleg mondjuk játékok kezdésénél a bevezető mozi. Egyébként nagyon sok nincs ilyen a játékban, a legtöbbnél, a kamerát legalább azért tudod mozgatni meg van dialógus. Egy rpg-nél ez nem akkora baj szerintem.
Igazából a karaktered talán ha kétszer látod kívülről ezen felül a játékban még - nem ideszámolva a motorozást persze.
Ehhez nem kell spoiler tag, ez konkrétan a játék első 10 perce :)
A street kid kezdésnél kocsit akarsz lopni, összefutsz egy másik versenyzővel, mindkettőtöket elkapnak a rendőrök. A gazdag tulaj azt akarja, hogy végezzenek veletek, de a rendőr nem gyilkos és egyszerűen leüt, aztán kidob egy sikátorban. Ezzel összebarátkozol a másik tolvajjal, Jackie-vel és jön egy montázs-rész, ami pár percben bemutatja, hogy mekkora cimbik lettetek. Ez nem hiszem, hogy ki lett volna vágva, ezt eleve így tervezték, jelentősége csak annyi, hogy a kiválasztott előéleted és a játék tényleges kezdése közti hónapokat (?) valahogy megmagyarázza. A játék igazából ott kezdődik, hogy mentek Sandra Dorsettért. Onnantól minden kezdés ugyanaz.
Nos, ha már az elején furának találsz pár dolgot, akkor készülj föl, mert a java még csak ezután jön... :)
Amúgy az általad leírt események nem a nomád, hanem az utcagyerek előzmény választás folyományai. Szóval, ha vidéki gyerek szerettél volna lenni, valahogy mégis városi gyerek múlt sikerült.
Aztán a sértett nyilván nem gondolja komolyan, hogy a zsaruk egyszerűen nyirjanak ki minket a hivatalos ügymenet helyett...a lényeg, hogy nincs kedve feljelentéssel bíbelődni, aztán meghallgatásokra, tárgyalásra mászkálni, így a zsaruk el kell, hogy engedjenek.
A Jackie-s közös felcsövelésnek - pitiáner lúzer szintről a balek szerepkörbe - azért nem lehetsz tevékeny részese, mert talán nem akarták, hogy nagyon összeszokj vele, és/vagy a valószínüleg drága pénzért utolsó pillanatokban bevásárolt Keanu Reeves kb. a játék feléig ne legyen szerepeltetve, esetleg mivel ez a rész sem lett kész, majd megcsinálják valamikor, és a a birkának nézett vásárlók majd DLC formájában pénzért megkapják ezt a "kimaradt jelenetet" ... addig pedig ott a montázs videó, és hát a CDPR-es srácok, hogy is mondjam csak, mint tudjuk jobban szeretnek videót gyártani, mint játszható játékrészeket...
Attól az animáció mozitól most nagyon éld ám bele magad hogy mekkora haverok vagytok Jackievel mert később még fontos dramaturgiai elem lesz, de azért ne nagyon ostorozd magad ha neked sem sikerül a beleélés mint ahogy kb senkinek sem.
Gyakorlatilag a történet eleje ki lett vágva, illetve nem tudni egyáltalán elkészült-e, vagy csak annyira siettetni akarták a fő konfliktust hogy inkább kihagyták ezt a részt. Gyanítható hogy az egyik nagy DLC Jackie történetét fogja elmesélni, így valamennyire kompenzálva leszünk.
Ilyen az, amikor a leforgatott rendezői változat 5 óra, de a moziba meg a 120 perces megvágott verzió kerül, aztán pislogsz a moziban egyes jeleneteknél, hogy mivan, ezt-azt-miért-minek? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.10.10. 20:03:18
nomádként kezdtem, az első megbízásom egy puccos autó ellopása lett volna, de nem sikerült, lekapcsoltak. A rendőrök mellett megjelent egy japán faszi is, aki azt mondta, hogy dobjanak a tengerbe összebilincselt lábbal. A következő jelenetben viszont ott ültem Jackie Welles-el egy lépcsőn és ment a kesergés a rosszul sikerült balhé miatt. Ez most hogy? :)
Ezután jött egy animáció, ahol szintén Jackie Welles-el nyomultam, de voltaképpen csak egy mozi volt, semmit nem lehetett csinálni... mindenféle események történtek, csak azt nem értem, ennek miért nem lehettem aktívan a részese.
A gumibot tompa fegyvernek számít? Csak azért mert akkor az utcai bunyósra teszem a skilleket, viszont a fegyver leltárban a pengék között van.
Kedvenc számom a játékban. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2021.10.09. 11:57:24
Remélem így is marad az élményed és a lelketlen mellékküldik nem égetnek majd ki. Persze a fő karakterek mellékküldiei jók viszont a többi nagy része grind lett sajna. A főszál sem lesz hosszabb, ugyanúgy 3 küldetésnek fog érződni az egész, hiába változik 10-en párszor a név, ugyanúgy törj be, gyere rá mi a fene is történt, állj bosszút lesz a játék 3 fő küldetése, Jackie halála is ugyanúgy semmitmondó mint akkor. Abban egyetértek hogy van a játéknak egy atmoszférája és beszippantja az embert, de akkor sem egy igazán jó játék még akkor sem ha azzal is egyet lehet érteni hogy veri a konkurenciát de ez nem a Cyberpunk dícsérete inkább a konkurencia szánalmas teljesítményének teljesen jogos kritikája.
Én ezt éreztem már az elején is. Persze nyafogtam, mert túlhype-olták és nem azt kaptuk amit igértek, de én már akkor mögé láttam. Aztán nekem is volt 10 hónap pihi és új karakterrel megint beletoltam 75 órát. (72nettó). Ez ilyen. Nálam a fizetős kieg is 1day buy lesz, nem érdekel hogy milyen, csak hozzátenni tudnak.
Meg kell kövessem magam. Annak idején én is hatalamas elvárásokkal voltam a játék felé, épp ezért némi keserű szájízt okozott hogy nem egészen azt kaptam amit ígértek. Haragudtam, talán joggal. De azért most eltelt tíz hónap és lehiggadva, objektívebben nézve a dolgokat, azt kell mondjam hogy kihagyott lehetőségei ellenére még mindig veri a konkurenciát.
Kevés játék tudja elérni nálam hogy észre se vegyem az idő múlását és mire feleszmélek hirtelen elröppenjen négy óra. A Cyberpunk ilyen. Benntart. Jó vele játszani. Mondjuk a nyílt világ sose volt a kedvencem, mert amikor meglátok egy hatalmas térképet amit elborítanak a tennivalók egy nagyot sóhajtok mintha nagy munka várna rám.
És hát valóban munka is valamilyen szinten. Fel kell építeni egy karaktert, ez pedig rengeteg időt és energiát követel meg az embertől. Az új AC-k kapcsán ezért csömörlöttem meg, mert nem éreztem hogy volna értelme a fáradságnak, hogy hülyének néznek a fejlesztők. A Cyberpunk varázsa, hogy nem sajnálom rá az időt.
Pedig ez is megrettentett mikor megnyitottam a térképet, de mégis amikor elkezdtem vele játszani, mintha valami drog lenne egyre többet akartam belőle. Nem tudom miért van ez, tegnap még kételkedtem akarom-e, most meg nem tudom abbahagyni.
Egy csomó mellékküldetés csak akkor elérhető, ha már előrehaladtál a történetben. Illetve az sem mindegy, hogy oldasz meg egyes feladatokat. Pl. ha kinyírsz valakit, akkor további vele kapcsolatos mellék küldetések már nemigen lesznek. :)
El kell, hogy szomorítsalak, de ezen játékok szerves része a mellékküldetések végigdarálása, pláne ennél az elqurt, szintje van mindennek rendszernél - egy Wildlands-et kezdő felszereléssel, a karaktert nem bütykölve is végig lehet vinni (yt-on fönn van), de ezt nem. Csak a fő szálon manőverezve eléggé elsatnyul a karaktered, már az első harmadában a történetnek, így nagyon sok dolgot kell majd otthagynod, vagy sokkal rosszabb helyzetből megcsinálnod. Ha nem tudsz alkalmazkodni ehhez, akkor tényleg a #5513-ben vázoltak szerint kéne eljárnod...
Nem tudok ilyen modról. Szerintem egyszerűen csak told a játékot és azokat a küldiket csináld meg, amik érdekelnek. Néha a gigek között is van jó, nem csak a side questeknél. Ha nem a titkos befejezés a cél, akkor nem érdemes túlizgulni ezt az egészet, bármilyen szinten végig tudod vinni a játékot.
Szóval a kérdőjelekhez mindenképp oda kell mennem? Engem épp ez zavar, hogy amíg fel nem veszem a küldetést nem tudom miről van szó. Nem akarok fáradni azzal hogy a térkép minden apró szegletébe elutazzak, hogy aztán kiderüljön csak annyi a meló hogy lopjak el valamit. Tudom ez rinyálás, az rpg játékok rákfenéje hogy ugráltatják az embert, mégis jó lenne ha minden előre, szelektálva fel lenne tüntetve a térképen. El vagyok kényelmesedve tudom, ezért kérdeztem van-e valami mod, még ha ez bizonyos értelemben csalás is. De egyszer már mindent megcsináltam, másodszorra csak azt akarom amit valóban érdemes is. Karakter tápolás nem érdekel.
Elvileg az ilyen melóknál is, ha felvetted őket, akkor más ikonnal jelöli a más-más típust, de ehhez előtte legalább meg kell kapjad a fixertől (sabotage mission, merc for hire, thievery stb.).
Újra elővettem a játékot, nem látok lényegi lényegi változást azon kívül hogy stabilabban fut. Még mindig zavarónak találom hogy minden küldit kérdőjellel jelölnek, a fixer megbízásokat csakúgy mint az autóvásárlást, az event jellegű és sztorihoz kapcsolódó tennivalókat is. Amíg oda nem megyek nem derül ki micsoda. Az első végigjátszásomban mindent megcsináltam, most szeretném kihagyni legalább a fixer melókat. Nincs valami mod arra hogy külön ikon jelölje a feladat típusát? Rengeteg időt meg lehetne spórolni.
Eddig annyit tudtam meg róla, hogy kicsit uncsi, jellegtelen, 10 óra alatt végigjátszható, de jó az újrajátszhatósági faktora... Talán ha leakciózzák megveszem.
Johnny szerintem végig egy pozőr seggfej, de legalább konzisztensen az. Ilyen a karaktere, ez szándékos. Az tény viszont, hogy igazából rosszat V-nek csak az ébredéskor, abban a káoszban akar, utána nem, Johnny alapvetően egy pozitív karakter, néha kicsit too much, de ugye egy rockerboy a CP-ban az ilyen.
Szerintem nagyon eltalálták a karakterét. Nélküle a játék sokkal-sokkal rosszabb lenne.
Na látod én a sokadik végigjátszás után kezdem azt érezni, hogy johnny kb csak az elbaszott heist utáni ébredéskor seggfej. Utána nekem nem tűnik annak, sőt.
Szia. Ezt tolod? Nagyon tetszetősen néz ki! Meg hogy sokféleképpen lehet csinálni dolgokat. Mesélj az élményeidről lécci, mert gondolkodom, hogy megvegyem.
Nem furi az, Johnny személyisége olyan, hogy az elnyomást utálja a legjobban. Soha nem lenne képes erőszakkal elvenni valakinek a saját akaratát, ideiglenes átveszi a kormányt, az oké, de ez kb teljesen a személyisége ellen lenne, ha ő pontosan azt csinálná kicsiben, amit az Arasaka és a többi társaság csinál nagyban a társadalommal. Johnny elég nagy seggfej, de legalább vannak elvei és valamennyire konzisztens velük.
A téma hasonló, cyberpunk, csak egy picit más RPG!
"ON"
Sokminden kusza, ahogy haladunk a vége felé, egyre inkább sajnos. A röpködő autók, emberek, T alakok, zombiként kerengő gyalogosok stb. mit sem érdekelt...engem a történeti banalitások zavarnak leginkább, a többi idővel toldozható-foldozható. Még egy észrevétel: PC-n kezdtem el ismét szórakázni, Nvidia Geforce Now-n keresztül, minden fullon stb., bár kicsit zavaró a 4k kijelzőn 1080-ban tolni a dolgokat, de ez van, mindig minden kompromisszummal jár... Viszont hibák azért így is akadnak még szép számmal PC-n is, engem ezek nem érdekelnek, aki olyan rég ül a gép előtt, mint én, az látott már sok csodát, szerintem együtt lehet élni az ilyen dolgokkal. Na de rátérve a lényegre, még csak most szálltam be Dex-hez, ahhoz a dagadt rohadékhoz, eddig csak mellékküldiket nyomtam városszerte - már amekkora rész bejárható ekkor még - és feltűnt, hogy eső eddig csak egyszer volt, amikor Jackie hazavisz az elején, főleg nappal és verőfényben történnek a dolgok. Holott épp napfénynek alig kéne lennie...legalábbis hangulatát tekintve a játéknak...
Jó lenne feltenni, megnézni a klímaváltozás modot, de ez Geforce Now-n keresztgül egyelőre esélytelen. :)
Na, végigtoltam az összes befejezést... Fura hogy igy utólag is mennyire nem akarja johnny hogy átadd a tested neki a végén... 3-4x megállít, hogy ne add fel, menj vissza, stb. Ez fel sem tűnt először. Viszont az Arasaka endingekben a telefonbeszélgetések full el vannak baszva (az mellékes, hogy a kettő (aláírod vagy visszatérsz) tök ugyanaz. Az öngyi ending továbbra is kiakasztó...
Nekem csak PC-n van benne 4 teljes és 2 fél végigjátszásom kb 450 óra (gog szerint) játékkal. Nem bántam meg. Bár jöhetne valami komolyabb kieg vagy ilyesmi, mert már nem sok maradt hátra nekem amit tudnék kipróbálni. Tán még egy shotgunos pszichopata pasi esetleg lehetne, bár nem hiszem hogy sokban különbözne a mostani géppisztolyostól...
Én most már megvárom boxon a nextgen peccset az újabb végigjátszással, 2-2 végigjátszásom van benne pc-n és boxon és egy ps5-ön. Ennyi egyelőre elég volt. A játék tele van hibával, ez nem vitás, de így is messze a legjobb játék volt 2020-ban, a legtöbb időt ezzel csesztem el. Van benne összesen a három platformon együtt vagy 500 órám és egy percét sem bántam meg. Ami ennyi időre képes lekötni és szórakoztatni, azt nem tudom utálni én sem.
tegnap este befejeztem az újabb végigjátszást (very hard, minden gig, mellékküldi, judy románc panam ending). 72 óra (nettó). Pár grafikai bug volt, meg lebegő autók, de semmi kiakasztó. Néha elment a futás hangja valamiért (jellemzően akkor amikor NPC által vezetett autóból kellett kiszállni). Amit utáltam, hogy nem lehetett elnyomni az NPC-s autókázást. Régen lehetett skippelni, most nem. Valamint az sem tetszett, hogy azokat a blueprinteket is felajánlották az árusok amiket már megvettem. (régen csak az újak voltak bent igy nem vettem duplán). Ennek ellenére ez a játék számomra még mindig kegyetlen király!
megjöttek Judy ajándékai is az apartmanba. Szivecske alakban kirakott kaják valamint a viz alatti templomos kép a falra. Szóval ez is javitva lett.
Tetszik, hogy mostmár nem random kapod a mod fejlesztéseket, hanem szinthez kötött. Eddig random dobálta a legendary armadillo-t mostmár fixen azt tudsz gyártani ha eléred a megfelelő tárgykészités szintet. Ez király igy.
Nálam egyszer sem ragadt be a gepárd gyerek. Pedig végigtoltam párszor. Közben meglett a házi cica is, találkozz takamurával a büfében után unlockolja. Jött újabb patch is a szokásos faszságokakkal, csak nem értem ez miért 800 mega. Mindegy.
Olyan nagyon sok mellékküldetést nem lehet megcsinálni, mert zárlat van, amíg nem haladsz előre a történetben. Johnny dumái egyrészt már a fülemen jönnek ki, még az évvégi játszadozásokból adódóan, másrészt annyira nem hiányzik a pofája sem. :) Regina kiberpszichói meg a szokásos rendőrségi besegítés játszik egyelőre, illetve a fehér felsős japó csóka meg a lökött másik, amelyik valamilyen nagymacska nevével fémjelzi magát. Ő volt az, aki a javítások előtt szeretettel ragadt be, és maradt velünk. :D Hozzáteszem az ő küldetése vagy 3x kisiklott, hogy miért, rejtély, beszállt velem a kocsiba, elindultunk a kistérképen jelölt úton, és egyszer csak bedobta, hogy a csókának annyi, és jött Regi lebaszása, miközben a csóka ott virított mellettem, és közel, s távol egy japó bandatag se volt... Ja volt még Garry a próféta, első felvonás, de az egy nagy lófütty... :) Koldult egyet, azt' jó'van... :D
Amúgy én nem érzékelem a gyorshekkeléses "baráti ügyintézés" nehezítését. Hullanak sorban ahogy kell, túlmelegítés, kiberver hiba, rövidzárlat váltva használva, ha pedig észrevesznek, és rám rontanak, kiütöm mindet a gorilla karjaimmal, egy-két kalimpálással. Néha eleve ezzel kezdek, ha túl sokan vannak, mert unalmas és fárasztó hosszútávon a gyorshekkelgetés...:D Az ikreket 120-as életerővel gorilla karok nélkül is kifektettem. :) Az összes fegyvert, legyen az szúró-, ütő-, vagy lőfegyver szerelem szét, vagy adom el. Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.09.14. 21:52:22
Sad panda Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2021.09.14. 17:58:07