Vannak történések, amik egy életre "eltárolódnak" az emberben, szerintem ez is az volt. Kipróbálom majd azt a mod-ot is, tudom, hogy bízhatok az ízlésedben. Remélem, hogy Te is részt veszel a LA magyarításában! Az SGM-ben nagyot alkottál!!!
Amúgy épp a napokban kaptam elõ megint a SHOC-ot de nem tudom milyen moddal nyomjam... OGSE 0.6.9.2 R2-t próbálgattam meg ZoA-t. ZoA-ban tetszik a tárazás megoldása, baromi jó lenne ha 100%-osan mûködne (pici bugok vannak benne de semmi komoly), kár hogy nem terjedt el az a mod.
Nekem ha fegyvert szegeznének a fejemhez, akkor se ugrana be egyetlen taktus a stalkerbõl... sõt eddig az se rémlett hogy volt benne egyáltalán zene :)
Ukrajnából rendeltünk árut pár nappal ezelõtt... Ma érkezett meg a kamion..., látom, hogy a szélvédõ egyik sarkába egy sugárveszélyre figyelmeztetõ matrica van ragasztva. (Felcsillantak a szemeim. ) Elõször nem mertem szóba hozni a S.T.A.L.K.E.R.-t, nehogy hülyét csináljak magamból... Ekkor megcsörrent a sofõr mobilja, ez volt a csengõhang: http://www.youtube.com/watch?v=ao16a0EZseE Odaköszöntem neki: Zdravstvuj Stalker! Kikerekedtek a szemei..., kézfogás helyett egymás hátát lapogatva vigyorogtunk. "Él" a S.T.A.L.K.E.R. , jó nap volt a mai!
Misery nagyon jó szerintem. Az oroszok állatok mod téren,csak sokszor oly bugos hogy a játék/mod élmény rovására megy. Ezt eléggé patchelik én ezt ajánlom míg nem jön ki a lost alpha és a smrter mod. Szerintem ez a kettõ durran akkorát hogy sokan leporolják a dobozt vagy a steam libraryt-!
Szerintetek melyik a legjobb mod ami kész van? :) Mind1 hogy melyik stalkerhez de ami a legélvezhetõbb és legtöbb újdonságot nyújtja?:) Továbbá szerintetek melyik résznek a multija a legjobb? :)
reméljük hogy lesz annyira jó, hogy nem kellesz modolgatni, csak játszani vele és élvezni :)
Persze, úgy mint a többi, ez is be lesz csomagolva db formátumba, kell majd egy db unpacker hozzá (a már kintlevõ toolok ki tudják tömni, teszteltük), utána lehet szerkeszteni a dolgokat. Tervben van még 1 friss sdk build kiadása is, de ez nem megerõsített még.
Sajnos nem volt 7.62-es, mert akkor egy fejlövéstõl megfeküdt volna az enemy... Ha nem is hal meg a találattól, a lövedék (becsapódáskor) leveri a lábáról.Akkor is, ha golyóálló mellényben van!!
AK-ban en is csalodtam de aztan rajottem, hogy amikor en voltam katona (baromi regen) akkor meg 7.62 volt a kaliber, a jatekben meg az uj 5.45. van. Egyebkent valamelyik FAQ-ban irtak, hogy nem valtoztatnak a balisztikan.
nagyon jó játék, a múltkor meg is vettem a steamen kemény 2 euróért :D jön a folytatása is nemsokára amúgy!
@Dez0wave, várom már a játékot én is :) Nagy stalker fan vagyok, az összes részt végigvittem egy csomószor. Egy valami nem tetszett az alapjátékban, az AK változatok sebzése (egy tár az ak-ból alig volt elég egy katona ellen, meg az a szórás...én 3 évig voltam szerzõdéses katona, elég jól ismerem az AK változatokat, de a játék sajnos meg sem közelíti a valóságot ilyen téren. Olyan érzésem van hogy az AK addig jó amíg nem találok másik fegyvert.)Persze ezen lehet vitatkozni, de én gyengének érzem. Ugyanígy a pisztolyok, kb. semmire sem jók az alapjátékban. Ezekben a dolgokban (ballisztika, sebzés, stb.) lesz valami változtatás? köszi a választ elõre is!
Lesznek-e hasonló "homemade" fegyverek a LA-ban, mint a Volt Driver, vagy a Helsing?
Dezodor Mester! Játszottál-e a METRO 2033-al? Szégyenszemre csak most kezdtem el, éppen a könyvtárban járok... A S.T.A.L.K.E.R. a szívem csücske, de ez a világ is percek alatt magába szippantott.Imádom a pályák közti introkat, bárcsak hagytak volna nagyobb bejárható tereket, legalább a felszínen! A játék elõtt olvastam el Dimitrij Gluhovszkij könyveit (2033,2034). Bár a játék nem követte szorosan a regény cselekményét, de néha így is felcsillant a szemem, amikor ráismertem egy-egy helyszínre, karakterre.
wohoo, akkor talán 4 giga ram e7500 és 5770en nálam is süvít majd!
egyébként van valami terv a jövõre tekintve? egyéb mod, esetleg más stalker részhez vagy játékhoz? tudom, még ez sincs kész, de tervek mindig vannak :)
zmok: eléggé ledöbbentek, de ugyanakkor a tulajdonos kezében van a döntés. Azt tudni kell G-rõl, hogy sosem tesz elhamarkodott döntéseket, és utána sosem változtat azokon. Nem igazán pénzzel volt a gond, hanem inkább azzal, hogy látta hol áll a project, plusz ebben a mai világban eléggé rizikós pc exclusive játékokat csinálni, más platformokra meg nem volt felkészülni a régi stalker-team, ezért inkább úgy döntött, hogy nem csinál pénztemetõt, hanem még idejében leájjítja a folyamatokat. A játék maga nincs eltemetve, se nem kidobva, csak majd ha lesz rá elég ember, és elég tapasztalattal más platformokra is, akkor folytatják. A cég még nem zárt be, elég sok kósza pletya megy a neten, de ezt én cáfolni tudom, mivel napi kapcsolatban vagyok velük, és látom, hogy melóznak. Aki kicsit utána is jár, a dtf és linkedin oldalakon lelhet jócskán gsc alkalmazottat, van ott pálya szerkesztõ, modellezõ, minden ami kell. Egy éra véget ért, a stalker team lelépett, "majd lesz más", én nem aggódnék feleslegesen.
------
Cradle pálya dizájnja személy szerint nem tetszik, túl sivár, elbírna még jó pár fát, bokrot a terep, a házak berendezése tetszik, és a sztori is jól hangzik. Habár manapság inkább játszom poszt-apokokaliptikus játékokkal, mint fantazi kalandokkal. Survarium az nagyon jól néz ki, végre nem szûkölködik a táj a növényzetben sem, egyedül csak az online játékmóddal nem vagyok kibékülve, de biztos meg fogom nézni, ha kész lesz. Ami még érdekes most, az a Nuclear Union.
----
Gépigényrõl annyit, hogy a SoC-hoz képest magas, mai viszonylatban normál. Nekem egy régi 2009es konfigom van, e8400as proci, 8g ddr2 1044mhz ramok, meg egy ati hd5770 1gb vga, és zökkenõmentesen fut 1920x1080ban maxon. A pályák nagyok, sok a növényzet rajtuk, meg a fû is sûrûbb és nagyobb, ezek összességében eléggé terhelik a gépet, ezért is írtam, hogy a SoC-énál magasabb a gépigénye.
Amm igen szerintem se kapkodjátok el legyen jó minden és akk adjátok ki :) A magyarításról meg annyit h személy szerint én se vok egy nagy angolos szal csak reménykedek h lesz hozzá magyarítás :D Akárki is de ha meg tenné... Sok ember hálás lehetne nekik :)
Tudom, hogy lesz majd Cradle, meg Survarium.... , ezekrõl mi a véleményed?
Nem lettem volna a GSC-s srácok helyében, amikor bejelentették, hogy nem lesz S.T.A.L.K.E.R.2. Hogyan élték meg? Biztosan a szívükhöz nõtt az évek alatt.
Olvastam GSC forumon, hogy rengeteg foldalatti palya lesz benne. Mondjuk en pont ott vagyok a legjobban betojva.:) Esetleg a gepigenyrol irnal valami tajekoztatot?
Értem. Igaz hivatalosan nem tudok angolul, de fordítottam már Call of Pripyat-hoz modot, ha majd végleges lesz a progi és esetleg segítség kell szívesen beszállok a fordításba.
Örülünk, hogy ennyire várják itthon is, nem gondoltuk volna, olyan kevés "élõ" fórum van már. A megjelenésrõl nem tudok bõvebbet mondani, van még pár hónap az biztos, mivel a sztori még nem teljesen jó, vannak benne kisebb hibák, amik nem mindig jönnek elõ, de épp ezért tesztelünk sokat, hogy minimalizáljuk a hibák lehetõségét... persze az engine már elég régi, de elég sok okosságot belétettünk már.
Exkluzív infókkal csak módjával szolgálhatok, mivel elõbb v. utóbb úgyis kikerül minden, és nem akarunk spoilerezni, nagyon nem.
Itt egy kép, darkvalley északi részét megtoldottuk 1 picit, és egy meglepetés pályára visz az út:
Zsír! :D amm kérdeztem privibe de nem tom h jelzi szal meg kérdem itt is h van valami elképzelés h kb mikorra várható ? :)
No most már vagyok géprõl. Be is tettem a honlapunkon a headerbe magyar fórumnak ezt a topicot. Nem ígérem, hogy minden kérdésre válaszolhatok, illetve tudok válaszolni, de megpróbálok a lehetõségeinkhez mérten kicsit bõvebben beszélni.
Jó ötlet! :)Hûûû de várom.. :D Zóna már nagyon hív ^^ Ebben a játékban van valami.... Valami nem tudom mi :D
Szevasz! Ez szerintem is egy jó ötlet lenne, reméljük sûrûbben fogod látogatni, a linket meg mindneképpen tedd közzé, gyarapodjon csak a tábor :D
Én személy szerint már mocskosul várom, hogy végre kiadjátok, talán tavaly õsz óta "figyelgetlek" titeket, amennyire emlékszem azóta már volt pár dátum:D No de sebaj, a lényeg, hogy egyszer majd újra találkozhatunk a zónában!
esetleg valami exkluzív infó a honfitársaknak?:D vagy bármi, ami publikus, de még nem látott napvilágot! infot képet videót és még több képet+videót nekünk :D
Udv a fedelzeten. Nagyszeru otlet a hivatalos forumma avanzsalas. En tamogatom es biztos vagyok benne, hogy a tobbi topiklako is orommel fogadna az elso kezbol jovo informaciokat.
Udv nektek, dez vagyok, csak gondoltam beugrok, latom ez egy aktiv topic , eleg ritka, epp ezert nem keszitettunk eddig hivatalos magyar forumot, de itt latom van elet es erdeklodes is. Mi lenne ha ez lenne a hivatalos magyar forumunk? Be tudjuk linkelni a honlapunkon, igy a magyarok egybol tudnak ide jonni. Van meg egy masiktopic az uhsf forumon, de az zart kozosseg, nem sokan regeznek ott, es vendegkent olvasni sem lehet, talan azert is van az, hogy nem tudnak rola sokan. Bocs ha kicsit magyartalanul irok, de utobbi idoben tobbet beszelek angolul , mint magyarul...
Októóóóber :DD Ha minden tökéletesen megy akk e hónapban kiadják neeem? :DD
"Now the principal thing is to concentrate to bug fixing ,testing things ,the team work hard on each aspect of the game ,is need a lot of atention and skills ,we want to make L.A a good game as posible. Of course we tnx to all fans who a have patience and understand us ,this is not a easy job to do :)"
Hmmm :D Lehet én vok csak ennyire türelmetlen deeeee..... Biztos nehéz lehet programozni én nem tudok de azt a rengeteg parancsokat észben tartani stb.. na mind1 is de lassan kijöhetne már ez a lost alpha... :D
Lineárisnak tényleg lineáris, de sztem cserébe marha jó hangulatot sikerült összehozni. Én is 2x futottam neki, elsõre egész hamar feladtam, aztán 1 évvel késõbb nekifeküdtem mégegyszer, és sajnáltam amikor vége lett.
Néha jó egy olyan játékot tolni ahol megmondják merre kell menni - annak ellenére hogy alapvetõen én se vagyok a csõ fpsek híve. De ez mindenképpen unikum volt nekem, így utólag sajnálatos lett volna kihagyni.
Aztán elolvastam a regényeket is :D
Én inkább azon gondolkoztam hogyan tudnak ott lent áramot termelni, meg mit adnak azoknak a disznóknak enni stb.
Mivel a játék a könyv alapján készült, ezért gyakorlatilag lehetetlen lett volna, hogy olyan legyen mint amit leírtál...
elsõ tervekben úgy lett volna hogy egy nagyjából centrális helyen lett volna a szállás és ott felvehetõ küldetések lettek volna.Majd több irányba szerteágazott volna a csatorna sok irányba.Kb. mint a berlini metró vonal(ha jól emlékszem az olyan).A felszínre elvileg ki se lehetett volna menni.nem mintha az lenne a bajom,csak nekem nem tetszett.Mást vártam. A Fallout mondjuk tényleg nagyon jól meg van csinálva.
Hát egy metróhálózat a karbantartó folyosókkal együtt nem tudom mennyire lehet nem lineáris :) Mondjuk a Fallout 3-ban is egész jól megoldották a metróhálózatot
S.T.A.L.K.E.R 2. 2003 korul a GSC teljesen megvaltoztatta a keszulo SHOC-ot, palyakat kihagytak, atdolgoztak az egeszet. Az LA megprobalja az "eredeti" jatekot ujrateremteni. Teljesen onnalo jatek lesz. (ingyenes) A GSC egyebkent mar egy ideje segiti a moddereket.