Ez biztos költséges élõszereplõs átvezetõk viszont nagyon tetszetõs.Mondjuk egy Ubisoft-nak ez nem akadály.Hajrá,várjuk(ha már red dead-et nem kaptunk pc-re akkor legyen új CoJ)
A live-action trailer hangulatos. Látszik hogy egy badass protagonist akartak a játékba tenni ,ha már nem lesz Ray spin-off végett. Nekem mindkét COJ tetszett, a Cartel-hez még nem volt szerencsém(?), de tény a western téma ritka.
De lett volna még egy jó ötletem a készítõknek: sci-fi western COJ! Mint a Serenity/Firefly vagy a The Adventures of Galaxy Rangers rajzfilm volt.
A legutolsó és egyben legjobb Call of Juarez amivel játszottam az a Bound in Blood volt. Ha ez tudja hozni azt az élményt és minõséget akkor kedvencem lesz. :)
A Call of Juarez: The Cartel csúfos bukása után egyértelmû volt: vissza kell mennyi az eredeti vadnyugati témakörhöz, és nem bolygatni azt, ami tökéletesen mûködött és vélhetõleg fog is mûködni. A sajtó szerencsésebb tagjai már láthatták az új epizód elsõ, játékrészleteket is tartalmazó videóját, amirõl pozitív hangvételû beszámolókban emlékeztek meg. Szerintük a lövöldözés nagyon stílusos, pumpálja az adrenalint, fröcsög a vér és sok mindenért pontot lehet kapni.
A kapott pontok azonban nem csak a score érték növelését szolgálják, hiszen belõlünk fejleszthetjük a karakterünk képességeit. A megfelelõ skill megtanulásával például növelhetjük a bullet time idõtartamát, vagy épp csökkenthetjük az újratöltéshez szükséges idõt. Érdekes újítás, hogy az ellenfelek fegyvereit addig nem tudjuk felvenni a földrõl, ameddig nem tanultuk ki azok használatát. Sajnos a program sokkal árkádosabb lesz, mint elõdei voltak, így nem biztos, hogy az elsõ két rész rajongói kedvelni fogják az új epizódot. Kapunk például egy úgynevezett killchain feature-t, vagyis ha bizonyos idõn belül öljük le a soron következõ ellenfelet, akkor exra pontokat kapunk, viszont ha megszakad a sorozat, akkor nulláról építhetjük fel megint. Ezek a többszöri killek szépen telítik a Sense of Death csíkunkat, ami ha megtelik, akkor lehetõvé teszi, hogy kikerüljünk egy egyébként halálos lövést. Ilyenkor a kamera a golyóra közelít, és belassul az idõ, hogy le tudjunk guggolni, vagy épp el tudjunk ugrani.
A lövöldözés része a játéknak nem teljesen lineáris, de ne számítson senki se nagyobb szabadságra. Ezzel együtt lesz választási lehetõségünk, a demóban bemutatásra került egy ilyen helyzet. Egy pajtában hat rosszfiút lát meg a fõhõs, a játékos ekkor dönthet, hogy betámadja-e szembõl õket, vagy szépen oldalra kerülve, a meglepetés erejét kihasználva csap le a gonoszokra.
A játék nem teljes árú program lesz, dobozosan nem fog megjelenni. A Call of Juarez: Gunslinger PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra lesz kapható a kapcsolódó online szolgáltatásokon keresztül, valamikor a jövõ év elsõ negyedében.