A pre-awa skilleket erősítették fel a succ. skillekkel. Mert ugye az awa sokkal erősebb, mint a pre-awa, így ha haladni akartál, akkor muszáj volt azt használnod. Most itt a lehetőség, hogy visszatérj a gyökerekhez, ha az jobban tetszik - ahogy mikro is írta (pl. ranger, berzi ezeknél sose értettem az awa-t hogy hozták össze). És ugye vagy succ-nal, vagy awa-val mész tovább, de nem egyszerre a kettővel.
A succession skill ág amolyan alternatíva. Ha jobban csíped az "alapértelmezett" fegyverzeted és a hozzá kapcsolódos killeket, akkor itta ráncfelvarrt "új" skill ág neked. Ha awakeningben nyomulnál, akkor meg ott az eddigi. De ez a succession is amolyan hibrid ami innen -onnan összekalapozza az értékeit, így itt se lehet kihagyni egy-egy fegyver fejlesztést ha jól értem. A warrior elég mozgékony lett ezzel a skill ággal. Hurrá, egy újabb "melee" akit nem lehet befogni mert lerohan mire ellövöd az "Instant" varázslataidat. A hosszabb castosakról meg ne is álmodj. Szuper.
Pontosan mit akartak a successionnal? Az awakening két skill kivételével kuka? Értem én, hogy van pár skill, ami jobb lett, mint az alap, de pl. a maehwanál rengeteg apró skill volt amit ha jól használtál, egész jó dolgok is kisültek belőle, de ezzel a patchel - ugyan lehet pl. Tigerbladenél Red Moont használni, de még át kell látnom, mert a Kerispearnek úgy látom tulkép. vége.
Nem néztem a többi class successionjét is. Szokni kell, bár a többség temeti a maehwat. :(
Amit nem értek, a succession skilleknél ha van absolute skilled, nem tudod a suc skillt felvenni. De miután felvetted, a simák közül az absoluteot felveheted. Egyelőre még nem látom még át, de van értelme? Vagy az ultimatek felvételének? Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.12.18. 18:27:14
patch note-ban nincs leírva mik az új skillek amúgy?
Bár nem értek én az ilyen kasztokhoz és a youtuber se annyira ismert nekem. Lehet kutyaütő. :D Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2019.12.18. 15:23:51
Jól látom, a Ranger-nek csak egy Invincible skill-je van? Karanda köpködését (vagy mi az) hogy lehet kikerülni? Kettőt köp ugye, de gyorsabban, mint a skill cooldown-ja.
Nincs valami közelebbi radmap hogy SHAI pölö mikor lesz PS4-re?
No megvettem PS4-re akcsiósan. remélem bejön majd :)
Vagy ennyi a vörös-fekete sivatag elnevezések alapja?
"Nevertheless even today the forces of Calpheon and Valencia - referred to as the "Army of the Black Desert" and the "Army of the Red Desert" - clash still in the desert."
Északi és déli fele a sivatagnak fekete, vagy vörös. (vagy kelet és nyugat?) Ahogy utazol a sivatagban kapod is a jelzést a "határ" átlépésekor. Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2019.11.18. 15:47:08
Én csak 1 sivatagról tudok, meglestem bdocodex-en, az alapján a red desert anno arra utalt, hogy öldökölték egymást (https://bdocodex.com/us/theme/3388/).
BDO-ban nincs Crimson Desert nevű zóna, az egyik privát szervert hívták csak így. Amúgy afaik sose volt róla szó, hogy bármi köze lenne a BDO világához, csak valamelyik nyugati YouTube videó alá valaki beírta hogy a BDO előtt játszódik mielőtt lett mágia/black spirit, aztán mindenki átvette, de hivatalos forrásból sose hangzott el.
Amúgy elvileg nem is túl sokára lesz majd béta/alfa szóval kiderül, hogy pontosan milyen, de nem hinném, hogy PA magának gyártana konkurenciát.
Picit olyan előremenekülős dolognak tűnik az egész. Úgy harcolnak a konkurenciával és a kalóz verziókkal, hogy folyamatosan fejlesztik a játékot. A játékmotor fejlesztésnek megvan a korlátja, így teljesen újat csinálnak ami "fejlettebb" és jobban illeszkedik a jelenlegi hardver-szoftver környezethez. A BDO-t felesleges temetni. Aki eddig játszott és tejelt az nem fog kiszállni csak mert 1-3 év múlva talán lesz valami más. Már úgy megszokták a korbácsot és az éhezést, hogy jobbat nem is akarnak.... kb.
Azért ezzel (főleg a kommunikáció hiánya miatt) elég nagy öngólt lőttek maguknak, ez a trailer megjelenés napján már meg is látszott a PA részvények árfolyamán :D Baromi sokan temetik miatta a bdo-t, és valahol joggal (emiatt simán lehet hogy a pearl shop sem fog annyira jól pörögni) a baj az, hogy nem tudni hogy mi is a fejlesztők valódi terve. Csinálni 1 "klasszikus" mmo-t dungeon*ökkel,visszafogott pvp tartalommal, a bdo-t meg meghagyni jelen formájában. vagy idővel teljesen "kukázni" a bdo-t, és a Crimson venné át a helyét. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2019.11.18. 11:27:53
A Crimson Desert (ahogy a nevéből is látszik) eredetileg a Black Deserthez kapcsolódó lett volna. Ugyanaz a világ csak egy korábbi időben. Ezt időközben "Kinőtte" a játék és most már önálló játék/cím lesz. A neve azért megmaradt a BDO egyik zónája.
Ahogy a trailerből is sejthető lesz egy külön solo (vagy co-op?) campaign-ja is, ahol az elérhető öt zsoldos egyikét irányíthatjuk. Az MMO részről sok infó nincs. Erősebb PvE tartalmat ígértek elvileg. Aztán bármi lehet még. Az első bétateszt valamikor 2020-ban lesz, ha meg nem csúszik a fejlesztés.
Nagyon kevés info van egyenlőre róla.Egy nyílt világú mmorpg amely nagy hangsúlyt fektet a történetre.Későbbiekben meglátjuk hogy mi lesz belőle. :)
Ez a Crimson Desert nevű új pearl abyssos cucc mi lenne?
KR-ben már 1 éve kint van meg pár nyugati országban is. Igazából van egy erősebb városépítős rész benne + grinding + lifeskill + pvp aréna. Bár elvileg nyugatra elég patkány p2w-nel jön a keletihez képest.
Hunok guild tagfelvételt hirdet amely összetartó közösség létrehozására törekszik. Elvárások:Játsz aktívan a játékkal, illetve Tiszteld a társaidat és segítsd öket ahogy tudod. Elérhetőség: Terrana#4185 discordon v KazumiHUN karakter SanjounoHaruhime family név. Általában 19 és 22 között lehet megtalálni ingame.
Én sosem voltam híve a Level alapú MMOknak. Ritkán is vágtam bele. A DAOC volt az első MMO amit kipróbáltam, viszont az SWG döbbentett rá, hogy kb. erre vágyom. Ugyan sok grind volt az utóbbiban, mégis elfogadható volt, mert ha elértél egy fázist, akkor kész lett a karid, és utána a itemeket, peteket, stb. tudtad megszerezni. Minőség alapú craft volt, kicsi házakban kicsi saját vendorokkal. Ha akartál BH voltál, ha akartál Ranger, és mellette te döntötted el, hogy pistoller vagy carabiner leszel. Sok kis apró dobozkának a kixpzéséből (hívjuk grindnek) érhetted el ami lenni akartál, miközben ezeket bárkikor ledobhattad, változtathattad. Bár egy karid lehetett, a végén ha jól emlékszem már három slotod is volt rá, amikor a jedivé váltál vagy szakmák megtanulásával, vagy falusi úton. Közben ugyan a játékosállományt elszívta a level alapú WoW, mégis, az SWG valami olyat adott az akkori játékostársadalomnak, amire azóta is keresem a folytatást, de nem lelem, pedig volt már SW alapú MMO milliókból, mely mára már szintén nem fizetős, hanem tucat az is. Az SWG még havidíjas volt, de ha véget ért a grind, kész lett a kari, csak arra kellett ügyelni, hogy minél jobb cuccokat rakjál össze a ritka lootokból (nem volt tucat lootkodás, egyebek), pvpzzél azokkal, AKIK BEKAPCSOLTÁK A PVP funkciót. Remek pvp raidek voltak minden este, baromi jó funny role play résszel. Factionözhettél lázadóként-birodalmiként, de nem volt kötelező a pvp, viszont sima faxa kis szerepjátékozás, ami az MMOkat akkoriban működtette (most már tucat az egész ipar) ezerrel mehetett. Ha akartál gyógyítottál, buffoltál, táncoltál, miközben chateltél ingame, ha akartál harcoltál, ha pedig a craft, a kereskedés vagy egyebek ütötték meg a lelked, akkor a harc közelébe se mentél. Saját házad lehetett, szinte bárhol letehetted, és saját magad alakítottad a contentet a player városokkal. És közben szólt az ikonikus zene egy ikonikus terepasztalon. Ha nem volt elég, a havidíj mellett ha akartál havi 15 dollárért forintért egy másik karit is üzemeltethettél, mert a lotok száma kevés volt, és ha valaki bányászni akart, házat akart, és még guild leader is akart lenni, akkor kellett hozzá két kari. (Már a bányászás is értelmesebb volt. Minden héten vagy tíznaponta változott a területeken található lehetőség, és akkor ha nem volt az az anyag, leállt a bánya. A bányát - és a házat - fizetni kellett ingame manival, mert különben egy idő után füstölni kezdett, majd elrohadt. Ez költséges volt, de bárkire ráírhattad a lotot, és akkor te vitted a cuccát. (Ha kiszállt, nem törlődött a karija sokáig, volt akinek soha, és ha valaki kezelte, nem is kellett másik kari semmire. Volt benne lutri, hogy ha a sony vagy a tulaj törli a karit, ugrott a raktárad, az összegyűjtött cuccaid, de mégis ez egy elképzelt lehetőség volt, általában senki sem törölte - kivétel egy szlovákiai játékostársam a sajátját részegen, hirtelen felindulásból -, megszopatva vele a guildet, de ez van.) Ugyan a Kakaohoz képest a SOE nem rögtön 1ről a 7re jutott, mint Feri bácsi, viszont mindenképpen értelmesebb volt egy ilyen MMoval játszani, mint 50 dollárokért skineket vásároltatni a népekkel. És amikor kijött a WoW, a Sony megijedt, és olyan ikonikussá tette a játékot, hogy a jedi alapclass lett, és megjelent a level alapú baromkodás. Pedig az NGE előtt szinte tökéletes volt a game. Az űrharc rész, a három frakcióval pedig telitalálat volt. Az NGE után sokan csak emiatt maradtunk online. Az NGE után beleölt contentel, ha nem is ölte volna meg a WoWot, hülyeség volt az egész, ennek és annak is korrekt rajongótábora volt, egész jól bírta volna a strapát, mert kevés játék volt amelyben földön és égen is harcolhattál, és a SW univerzumban kalandozhattál, de úgy érezték, hogy a 750k játékos a WoW millióihoz képest kevés, és léptek az NGEvel, aztán bár a barom aki kitalálta páros lábbal repült a játékosok elvesztése okán, a keménymag maradt, de nem számított, nem hozták vissza a régi rendszert. Aztán jött 2011 és a már kicsinált, de még mindig egész jó játékot bezárták, hogy teret adjanak a LA új WoWgyilkosának, a SWTORnak. Kár volt érte! Egy SWG2 NGE előtti állapotával bármikor jöhet, vevő vagyok rá.
Mára viszont bár már leszoktak a WoW gyilkos MMOzásról, mindegyik MMO egykaptafa. Harcrendszerben még csak-csak, contentben is elég faxa a BDO, sok jó ötlet van ebben is, de ugyanúgy, mint az SWG óta azt hiszem egy játék gyakorolt rám nagy hatást, de mindegyikből hiányzik belőle az az érzés, hogy ne akarj csak ezzel játszani, mert ebben megvan minden, amire vágysz. És itt jutottunk el oda, hogy ahogy írjátok, afk. De akkor ez nem több, mint egy mobil game. Arra pedig ott a mobil, nem kell PC.
Én se szeretem a P2W dolgokat, ez a BDO is mára inkább egy p2w alá alá alá, de tény, hogy baromságokat kell megvenned ahhoz, hogy azokat az alap funkciókat megkapd, ami egy korábbi MMOban alap jogon a tiéd volt. Ugyan havidíjas volt, mégis, sose éreztem akkora lehúzásnak a szerverpark üzemeltetése és a content árán az árakat, mint a BDO esetében az 50 dolláros skineket. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.10.25. 15:40:15
Mindig is Archeage klón volt. Az Archeage debil kistestvére, scak szebb. Ugyanazok a tartalmak kicsit másként. gagyibb trade, sekélyesebb life skill rendszer kezdetben. Sokat változott, de kezdetben úgy tűnt, hogy kb a fejlesztők lelesték mi fáj az archeage játékosoknak és azt megadták a BDO-ban. Így itt lett például instanced housing. volt még 1-2 olyan részlet ami BDO indulás előtt AA-ban vitatéma volt és sokan akarták az olyan változást ami épp lett is BDO-ban. Meg persze a csali: a "no p2w"-t. Amit mondjuk épp nem tartottak be sokáig. Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2019.10.25. 13:32:48
Kapsz ingyen hajót, ha elkezded az új quest linet ami bejön. A hajó dolgait újra tudod tölteni a whar managernél, nem kell hozzá más, arra kell figyelni, hogy ne a tengeren fogyjon ki. Az hogy megéri-e jó kérdés, így hogy az alap ládákért is viszonylat ritkább itemeket kell leadni szerintem nem, de tudja a fene.
#7261: tudni kell szünetet tartani, 1 ideje én is csak horgászok meg lenyomom a napi energiát sorozatozás közben, nem szabad kiégni :)
Tökre vonz ez a játék, de egyben menekülök is előle, mert iszonyat sok idő. Nem tudok és nem is akarok ennyire kocka lenni. Úgyhogy ez a content még inkább arra felé visz, hogy a napibentléten kívül másba ne pakoljak időt. Egy igazi afk gameként működik nálam, ami nem jó. Igazából kiszállhatnék, de azzal, hogy ha elmegyek melózni megy a game, semmit sem vesztek, viszont bent maradok. Ellenben vonz, játszanék vele, de pl. tök jól érzem magam most a Breakpointtal is. És mától egy rakat jó játék szintén jön, plusz Mandalorian, meg még egy SW game, stb. Ennyi idő viszont nincs. És ez a content nagyon kellett már, de pl. a Shai helyett ez jobb lett volna előbb. Egy MMOnál azonban kell a folyamatos ottlét. Az AFKvel ezt érezte meg jól a készítő, viszont az, hogy 50 dollár egy rohadt hajóskin, meg egyéb drága baromságok, na kösz nem ... És itt a dilemma, hogy érdemes-e ez a játék még több időre. Én ált. ugyanis úgy játszom, hogy akkor mindent bele. Viszont ennél a játéknál a mindent is kevés. :(
A sailingem 0%on. Sokat nem jártam ki a vízre amióta a sailing benne van a játékban. A cucc, ami a legénységet tölti, abból pedig 0 db van a marketen. Így nem is fogok. Kaptunk olyan kis horgonyokat. Most akkor ez úgy működik, hogy karakter/sailor, vagy family/sailor vagy hajó/sailor?
Érdemes kimenni akkor? Főleg az áruszállítás jövedelmező? Mert ha magas a javítási költség, akkor van értelme kimenni?
Még egy kérdés, anno a Sausan Garrison Wharfnál volt a vitorla meg még ki tudja milyen biz-basz árus. Most már ugyanez csak Veliaban van, vagy mindenhol, minden Wharfnál lehet venni mindent? Maradt a Sausanoknál ez a vendor?
Nem nagyon hajóztam, amióta a Bartali shipeket betették, pláne nem. Viszont most kizavarnának a tengerre. Ha kipurcansz, akkor ami nálad van, az ugyanúgy sérül, mint ha máskor pveben meghalnál, vagy ilyenkor csak a hajód? (Pl. a kristály a fegyverben, a visszaeshet a páncél, stb.)
Ki mondta hogy kötelező? :) Legalább kezdtek valamit 1 félig befejezett kb cél nélküli contenttel. Én személy szerint örülök neki. Így már megéri akár soloba is kimenni, elég jól lehet vele keresni.
Rájöttetek már, hogy lehet az új rendszer szerint hajóból kézileg ágyúzni? Van a rakterében golyó, de mikor az ágyú mögé állok, azt írja ki, hogy 0.
Miért csináltak ebből a játékból ArcheAge klónt? :)
A rengeteg szárazföldi kaland mellett most kizavarNÁNAK mindenkit a tengerre. Ennyi napi játékidő nincs. Max. a nagyon kockáknak.
Napi gazdaság
Majdnem fél milla söröm áll raktáron, a patch után fogtam és elcraftoltam minden alapanyagomat ami raktáron volt. Erre pont idén nem volt még sörfest event, és olyan ára van jelenleg a sörnek, hogy NEM ÉRI MEG gyártani, eladni meg pláne. Szerintem a piacon az elfekvő készletek vannak még kint. Most éppen már csak 1000+ darab. Úgy levitték az árát, hogy ennyiért senki sem teszi ki. A Laras quest miatt pedig érdemesebb most már flourt készíteni, a processing miatt sokkal több jön össze egy alapanyagból, mint a sörből összejönne, ráadásul a sörhöz még további alapanyagok is kellenek. Régen pont fordítva volt, nem volt flourra kereslet, de most a wheat, potato, corn, barley és sweet potato flourban több mani van, mint a sörben. Ezt is megértük. Amíg 1500+ volt a sima sör, a kék pedig 3500, addig megérte gyártani, de a sok gyökér úgy levitte az árakat, hogy már nem éri meg. És ez szomorú. :(
Ja ez az! Azt hittem, hogy az, amit Veliában a guru ad, hogy becserélheted tonikra. :D (Amit írtál nem is hiányoltam. Hónapok óta nem grindeltem, most meg fel se tűnt. :D)
Más. Lara napi questből elvették az ezüstöt és a skill pontokat. A patch leírásban ez nincs benne. Hová tették?
Most így fél nap után: katasztrófálisan szar lett az NPC interakció. Bonyolult, lassú, túl nagy az egész. Ráadásul külön lenyíló fül lett az egész szutyok. Nem középen van. Elég lett volna, hogy az energy meg egyéb buffok kerülnek külön fül alá, nem az egész. De nem véletlenül lett ilyen egyszerűen ótvar. megint PCről átfejlesztettek a qurva konzolra. Van 3 konzolom, semmi bajom vele, de sosem rajongtam az ennyire nagy és elqurt kezelőfelületekért. És közben megnyirbálták a questeket is ... Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2019.10.09. 06:55:21
Nemrég elkezdtem böngészni a hivatalos oldal fórumjait, és ott olvastam, hogy minden ilyen akció konkrét leanimált frame-hez van kötve, nem pedig delta time-hoz, mint minden normális játékmotorban :D Vagyis, ha nem animál le egy frame-et, mert mondjuk olyan gyenge a videokártád (mármint az enyém :) ), akkor az ahhoz tartozó cselekvés, pl sebzésszámítás, nem hajtódik végre. :DDDDDDDDDD
Illetve, ha több az FPS-ed több a dps-ed is, beállítottam full min grafikára + full screenre, így lett 60-ról kb 140 FPS-em és kb +200 trash 1 óra alatt.
Pont ezt akartam elkerülni. :D Nálam az a baj, hogy a jutalmak közül IS eltűnt. Már számol is vissza a mai első belépésemtől, holott még csak nem is mentem rá arra a karakterre, amivel az első dobozt kiváltottam. :/ Sőt egyáltalán nem is nyúltam hozzá a 2. dobozhoz. Fogalmam sincs miért történt ez. Próbáltam valami választ találni, de eddig semmi.
Csak egy kérdés: ez a Tungrad box többször is teljesíthető vagy csak egyszer? :) Utoljára szerkesztette: Zegi Norbi HUN, 2019.09.26. 13:20:11
A dobozban több doboz van, ha a rewardok között ott van még a másik akkor nincs para (én kivettem és kinyitottam mindkettőt, így pont egyszerre jár le a 2 ugyanolyan szet :D)
Azt írta kaptam az 56. és 58. szintért is dobozt a TRI szettel és az egyiket ki is nyitottam, de a másikat bent hagytam. Viszont észrevettem az inventoryban a 2. dobozt is, holott nem kellene ott lennie mert azt későbbre tartogattam direkt. Ráadásul be sem léptem azzal a karakterrel. :/
Tapasztalt valaki hasonlót? Esetleg írnom kellene a supportnak?
Felhívod az ESC menüt, van benne egy olyan plakett, hogy Events, azon belül megnézheted, hogy épp mik mennek. Ha most megnézed, látod hogy Gold Rush II van. Októberfeszt nincs.
Srácok, most van sörfest vagy nincs? A questet adó makit nem találom. Régen az utca túloldalán adta egy tag, viszont a hordók (event) ott vannak. Mi adja most a questet ami adja a bigyót amiből + 50 sör lehet eventes hordókat csinálni?
Próbáld ki akkor ezt, illetve amit írtam #7227-ben, elixir/kaja fontos. Próbáltam ma egy arshát is, reggel egész nyugodt volt, 3. órában volt 1 guild waros, de 3 halál után lelépett, esett 13 kavics meg 55 scroll :D
aha hát nálam a spottal vannak a bajok. Én ott szoktam körözni felül annál az arénánál, ahol a lépcső meg van törve. A kill sebesség kb ugyanaz mindkettőnknél ahogy nézem.
A pvp-sek érezhetően erősebbek. A shift+f miatt nagyon sok a down attack, sokat critelünk, magical lighthouse miatt meg back attack is van bőven, szóval jóval többet ér az a 10% down/crit/back + 5% down attack mint a monster damage amit a pve kaja/draught ad. Illetve az black spirit rage elszívásából jövő 30 AP + 25% casting speed 1 perce is sokat dob. Egyszer csak próbáld ki, arra érdemes figyelni, hogy a PvP draught nem ad hp-t hitenként, szóval picit óvatosabban kell (mondjuk a lag ellen semmi se véd :D).
Lighthouset amúgy nem tudom vágod-e, de ha rift bossoknál lerakod akkor kb végig csak back attackolni kell őket és feléd se hederítenek, pár hete olvastam csak, de ég és föld.
beast deaughtot tolok, a 25 AP-s cron kajával (energizing tán) + vell heart. Awa buff mindig megy mikor lejárt a cd, a magical lighthosue meg alap. Az egyik leghasznosabb skillje a witchardnak :D
Nouverral 6800 körül volt a trash, Kutummal 7.2k körül. Illetve ami marha sokat számít az a pvp-s cron kaja + draught. Illetve a rotation meg hogy hogyan ölöd a mobokat is sokat számít. Jövőhéten kb fel tudom venni, hogy melyik spoton ölök, lehet az segít, bár igazából annyi a fontos, hogy Z és Shift+E buff menjen cooldownra, a piros bogyó sokat segít, a shift+lmb-re rakd rá a monster damage skill addont és 2-3 mob miatt ne maradjan sose egy helyen, úgyis követnek a következőre.
aha, itt nouverrel van 273/274 (szintén witch) Ugye itt (már és még) nem igazán kell a kutum. Pár hete eladtam mert kellett a kess :D majd olyan 280 körül már érdemes ujra gondolkozni a vásárláson.
Akkor ezek szerint ennyit számít, vagy tényleg én vagyok balfax. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2019.09.14. 18:18:28
7.2k trash körül vagyok óránként 260/270 AP Kutummal, Witchként elvileg Hystria jobb lenne, de arra még nem voltam, Archer ugyanilyen gearrel 10k körül szed ki ugyanit.... A scrollok parák eléggé, olyan 12-20 között szokott jönni, de gyanítom, hogy a 12 közelebb van a valósághoz és a 20 körüli érték csak az 50% buff alatt volt. Az ékszer meg ja, eléggé random.
puszta kíváncsiság. aakmanból mennyi ap-vel gyűlik össze ez az összeg? Mert gyanítom hogy én valamit nagyon rosszul csinálhatok, pedig a gear megvan bőven. olyan 5500 körül trash, és 8-10 scroll ill 3-4 kristály szokott összejönni/óra. (meg ugye az ékszer ami nagyon rng, bár múltkor 1 órán belül 2 is jött, az 1 jó kör volt... csak ez max szökő évente ugye :D )
szerk: Star's End ha csak a trashlootok összegét nézzük, kb ugyanez. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2019.09.14. 16:38:05