még a játék meg se jelent de páran már nagyon okosak, honnan tudod hogy az ígéretekbõl mi lesz megvalósítva? ezeket az okosságokat az area commanderbõl szûrted le?
nem fektettek bele túl nagy pénzeket azelõtt,hogy valami végleges képet kapnánk a játékról?
túl sok az ígéret.....,mert nekem egyelõre úgy tûnik itt csak repkedni meg lövöldözni lehet lehet maximum....esetleg mindenféle csúszkákkal meg grafikonokkal eladni-vásárolni....
úgy mégis egy "végtelen" univerzumban hogyan fogják megoldani az egyes bolygókon fellelhetõ látnivalók bejárhatóságát? a felfedezést?
nagyon szép ûrhajós szimulátor,de semmi több.....illetve az a több amit ígértek még a kanyarban sincs, Óvatosan a költekezéssel :P
Annyiból NEM Mass Effect. Ezt írtam. Igen nem TPS, nincs benne mágia hála az égnek és elvileg jóval szabadabb lesz a világ. Mivel nincs nagyon ilyen játék ezért nehéz is mihez hasonlítani. Legfeljebb a Dust 512-re hasonlít majd, gondolom, de azzal meg nem játszottam lévén, hogy konzol exkluzív ezért arról nem is alkothattam véleményt. Mondhattam volna, hogy battlafield, csak sci-fi és hajókra is lehet átszállni. Tényleg az FPS-ben volt hír róla, hogy lennének-e földi jármûvek? Ezeket akár szállítani is lehetne.
Az a gázkar. :) Azzal tudod a sebességet szabályozni, valamint van rajta egy rakás gomb és tekerõ meg ha jól rémlik egy csúszka valamint, egy pici egérként is használható pöcök. Egyébként jó választás az x52 (csak a sima, a Pro egy rakás trágya), szilikon zsír kell majd a joy tengelyének gazdagon, mert a mûanyag-mûanyagon csúszás elég gyorsan megöli egymást, ezen kívül tényleg jó választás!
egy hülye kérdést fogok most feltenni, a Joystick mellett látható másik kar, azzal az LCD kijelzõvel micsoda?
A Saitek joyok általában minden árkategóriában egész jók, szóval 10 körül nyugodtan nézhetsz olyat is, mellé nem fogsz vele.
Viszont amit a széthúzásról írsz... Én is a saját bõrömön tapasztaltam meg milyen is ez, 2 hónap után soha többé nem mentem magyar Corp közelébe az EvE -es éveim alatt. Valószínûleg, ha még élek mire ez aktuális lesz, nem fogom bánni, hogy nem magyarokkal vagyok körülvéve...
Annyiból Mass Effect? A Mass Effect nézdahátam izé volt ez meg -mint írtad- FPS nézetes.. Nem lesz 3rd person, nem lesz rpg, de jah, tiszta Mass Effect.. :D
@59th LeFty: A "story mód" (Squadron 42) jön ki elõször...
Értem. Köszönöm a válaszokat. ÉN egy valami miatt aggódom, lesznek hajók amikhez kell 20-50 fõs legénység. Na már most köztudott, hogy a MAGYAR JÁTÉKOSOK körében erõsen jelen van a széthúzás, majdnem mindenki alapít magának egy klánt. Valahogy ITT ezt orvosolni kellene, és tapasztalt játékosoknak összefognia a kevésbé tapasztalt játékosokat. Biztos, hogy vannak itt olyanok, akik értenek a "vezetéshez" Bár ahogy elnézem a dátumokat ezen gondolkodni még nagyon korai. A másik, gondolkodom, hogy beszerzem egy joystickot. Nem nagyon van 20-30.000FT-m egy X52-esre úgy hogy ilyen max. 10.000FT-ért tudnék most venni. HA valaki tudna ajánlani egy jót (viszonylag jót, gondolom ebben az árkategóriában egyik sem hû de jó) annak megköszönném. Van most egy Ozone Rage ST "fülesem" de már kezd szétmálni, néztem egy újat Corsair Vengeance 1300 errõl valaki tud valamit?
Igen egy élõ univerzum lesz. Annyiból nem Mass Effect, hogy FPS lesz a játék. Lényegében lesz benne egy konkrét lövölde mód is. Földi harccal, hajóelfoglalással és egyebekkel. Itt van egy link ez mutatja a modulok állapotát.:Modulok.
A Mass Effect-et keverd össze az EVE Online-al, illetvr az alábbi két játékkal. De hogy story mód mikor lesz... arra még várhatunk egy kicsit, úgy érzem :)
Ha jól értesültem akkor itt a Star Citizenben egy teljesen bejárható "univerzumot" kapunk, leszállhatunk bolygókra és különbözõ interakciókat hajthatunk végre? Tehát olyasmi lesz ez az egész mint a Mass Effect?
Ha jó lesz a balansz akkor bármelyikkel érdemes. Nekem az volt az elvem, hogy alulról akarok indulni, kicsit túl is léptem azzal, hogy fejlesztettem LN-re az aurórámat, de itt meg is állok. Majd a játékban szerzem meg a következõ hajómat. Tudod az immerion a lényeg, amelyik jobban illik a várható stílusodhoz illetve a személyiségedhez azt válaszd. Ha nem tetszik egy egy modul azzal ne törõdj, mert úgy is fejleszthetõ és személyre szabható lesz minden jármû.
Kezdõként melyik ûrhajót lenne érdemes megvásárolni? (amivel lehet repülni) Max. 60 dollárt tudok rászánni.
Mivel az LN még nem repülhetõ ezért "tapasztalt" különbség még nincs. Ha az a 4 ájró nem vág földhöz akkor viszont inkább az LN-t vedd meg. Papíron mindenben jobb mint az MR.
Itt vannak a különbségek:Aurora Reklám Én LN-t vettem nekem megérte. Elég jónak ígérkezik, viszont azt hiszem az LN-en nincs jump drive gyárila, de lehet rosszul emlékszem.
Srácok, Aurora MR+ és Aurora LN között valaki tud mondani tapasztalt különbséget? Megéri az a +4 euro?
Hat, addig is ha gondolod, a gog-on most meg kb. 17 oran keresztul a teljes Wing Commander szeria (1-5 + Academy + Armada), hozzacsapva Privateer (1-2) csak 10 dodo, extraval, win7 tamogatassal, stb. :)
Valahol azt olvastam, hogy 2014 végén/2015 elején jelenik meg a teljes játék. Máshol pedig azt, hogy 2016 végén. Mi az igazság?
Fõleg Processzor teljesítmény kell neki, a IFCS miatt, meg a sok objektum miatt a térben. Nekem QX9650 @3.6GHz, 4GB RAM 7870, el 1680*-ba High-on, minimális FPS droppal 30 környékén van, de ez egy cca. 6-7 éves processzor.
Nos nekem szintén 7870 van , viszont Core i5 és 8 Gb ram. FullHD-ban maxon szépen megy AC.
Nah havert megkerdeztem, valami Core i5 proc van neki (2 eves talan) GTX 460 1GB es 4 GB DDR3. FullHD low, akadasmentesen megy, de erezni, hogy "nyulik a kep" vagyis idonkent alacsony az FPS.
Nem tudom, hogy számít-e valamit, de a Crysis 3 HIGH-on ment 30+ FPS-el.
Köszönöm a válaszod. Csak lesz valaki aki letudja tesztelni. Bár annyi biztos, hogy Full HD-ban több RAM-ot eszik mint mondjuk 720P-ben vagy rosszul tudom?
Nekem AMD 6x 3,5 GHz proc van a gepemben es full HD medium grafikan megy. A kerdes a 4 GB mert elmeletileg 8 GB kell hozza (nekem 16 GB van benne). Ja es Radeon 7770 1GB a videokartyam. Sajnos meg azt sem tudom, hogy kiszedek ramot, mert 2x8 gb van benne. Remelem van valaki, aki ki tudja neked 4 GB-al probalni. Ja, mediumon is befosasszep :)
nekem már az is elég, ha HIGH-on, 720P felbontásban tudok 30+ FPS-el játszani.
Reménykedem benne, hogy tudtok segítõkész választ adni kérdésemre. Van egy AMD Phenom II X4 B55 3,20GHz-s processzorom. Egy ilyen processzor "boldogulna" az SC-vel? (további PC paraméterek 4096MB RAM, ASUS 7870 2GB)
Na de sok hozzászólás! NEm tudom mi baj van az irányítással, nekem X-52-vel teljesen okés, simán kavargok az ellenfelek után. Kicsit még csiszolnak rajta teljesen okés lesz. Csináltam is videót:
Ez meg csak egy sima spacewalk mert jól néz ki :)
Megtörtént. Köszönöm a válaszod. Legközelebb inkább elsõnek jobban körülnézek, aztán kérdezek. :) Nagyon jónak ígérkezik ez az egész. Egy új "reménycsillag".
Regisztrálsz , csomagot kiválasztod , kifizeted , örülsz . Ha AC-t is ki akarod próbálni akkor kell AC modul pass-t is venni plusz 5 dodóért .
Olvastam, hogy lehetõség van alpha/beta hozzáférés szerzésére, úgy, hogy megvásárolok egy 35$ értékû csomagot. Szeretnék egy ilyen 35$-os csomagot vásárolni, ebben kellene a segítségetek. Hogyan zajlik, mi ennek a vásárlásnak a menete?
Nem baj az legalább sokáig tart majd a kergetõzés. :D
Jelenleg gimbalos (class 2-es) minden fegyver (az is ami a véglegeseben class 1-es lesz) de a fejlesztés folyamán javítani fogják. Igaz senki sem fog vele eltalálni semmit, de sebaj.. :D
egyébként ha jó a a balance ez annyira nem gáz, azért "2700ban" nem nagy hülyeség ha van auto targeting, elvégre csak nem 2. világháborús célzással harcol mindenki
tessék, itt lehet látni egy fegyvert ami tényleg autoaimot használ, persze gyengébb volt mint a többi, ez is a konzolok miatt valszeg 2002ben, jah és ehhez is CRnek volt köze
Azért ez egy ûrhajón szerintem normális. A mai vadászpilóták is ránéznek sisakban a célpontra, a szoftver befogja azt, tüzelnek, az elektronika meg követi a célt. Magyarul a valóságban is "autoaim"-ot használnak:)
Ez még akár magyarázhatná is a dolgot, viszont itt nem a hajó orrával volt gond, hanem a célkereszttel! Ha a fegyver kitéríthetõ az csak azt jelenti, hogy nem kizárólag tengely irányban képes tüzelni a pilóta, viszont a célkeresztnek a fegyver "csövét" kell követni, különben semmi értelme. Attól tûnik AutoAim-nek, mert a célkereszt a semmibe néz, a lövedék mégis megy a cél felé...
Yah, érdekes olvasmány. Ezért tetszik a játék, remélem lehet majd piszkálni a rendszer paparémtereit, az a karakterisztika nem fut fel elég gyorsan :).
te azt nézted be hogy itt nem fixen vannak felszerelve a fegyók,azaz nem oda lõ ahova a hajó orra néz,hanem van egy minimális kitéríthetõsége. úgy képzeld el mint a helikopterek mozgatható gépágyúit,tehát a fegyó a célza néz még akkor is ha a gép orra másfelé van. itt egy vidi róla,hangarban. Megvan a fix felfüggesztés de a fegyónak attól függetlenül van mozgási lehetõsége. nyilván a nagyobb mordályok fiek lesznek.
Pontosítok : mivel lesz pvp - gyk a játék alapját képzi - ezért ügyelni kell a kb+m - joy egyensúlyra irányítás/ célzás miatt. Ezért joy esetén úgy néz ki mintha lenne némi rásegítés. Mivel a mostani TM HOTAS-om nem ismeri fel AC - pedig kéne - ezért nem tudom 100 %-ra mondani hogy így van viszont remélhetõleg nemsokára megjön X52 Pro így akkor majd konkrétan meg tudom mondani neked. Viszont kb+m irányításnál nincs autoaim , ez fix.
Van egy olyan feature hogy teljes befogas utan a targeting computer ad rasegitest a celpontra, de ez csak arra valo, hogy a hajon maradjon neha a celkereszt es mondjuk specifikus reszeket lehessen kiloni.. Mindemellett azert a repulesre is erosen oda kell figyelni:)
Csak meg kell nézni a videót. Nyilván nem a rakétáról van szó, hanem a sugár/részecske fegyverekrõl. A user csak Kb. oda lõ ahol a cél van, a lézer mégis pont oda megy ahova kell. Ez az AutoAim. Egyértelmûen látszik. A célpont hirtelen kifordul, a célkereszt a semmibe mutat miközben a lézer (vagy egyéb particle cannon) még mindig a cél felé tüzel! Tipikus konzolos bullshit, amit azért találtak ki mert a konzolos kontorllerrel nem lehet precízen célozni. PC-n ez ultra gáz, aki PC-t használ (vagyis key+mouse párost), annak semmi szüksége erre a gyerekes megoldásra. CR inkább foglalkozna ezzel, és talán kevéssé szeresse önmagát...:-)
õ arról beszél hogy minden topikba konzolos fosozik még arra is amire pcsek dobták össze a lét, sajnos nem fogja fel hogy manapság a többségnek ezekre a "buta" egyszerû játékokra van szükségük, még akkor is ha a star citizen a mai átlag AAA játékok között elég komplexnek számít, valszeg Jakuza álregje
ez az autoaimos célzás meg valszeg valamelyik új designer drog utóhatása, bár lehet hogy neki az az autoaim hogy a rakéta befogja majd követi a célpontot
Gyenge...Eleve, tisztán látszik, hogy Auto Aim-es a célzás ami egy konzolos fosnál alap, de PC-s szimulátornál gáz. Ugye itt arról volt szó, hogy elsõsorban PC-re fejelsztik. CR régi motoros és mint ilyen, tisztában van vele, hogy igazán komoly szimulátort csak PC-re lehet írni. Nos, amit itt látok, az egy konzolSHIT autoAim-es arcade lövölde... Hangsúlyozom, amit ITT látok. Nyilván lehet ez még jobb is. Sõt, jobbnak kell lennie, mert ez eddig csak egy szép grafikával ellátott tucat lövölde...
Pontosan, bármelyik variánssal rendelkezel, kapsz egy tréning hajót, ami az alap változata annak amit vettél és azzal tudod kipróbálni az AC-t.
Pontosan, bár nem alpha access-t kapsz, hanem hozzáférsz az AC-hez, de a további modulokhoz, majd megint venni kell pass-t, ha azokat is ki akarod majd próbálni.
Uhh, na megnéztem azt a 48 screenshotot, és sajnos most már biztosan adakozok Mr. Roberts-nek, hogy tuti ami tuti, meglegyen az az 50 milla. Nagy egyetlen kérdésem az egybegyûltek felé:
Jól sejtem, hogy ahhoz, hogy alpha-access-em legyen meg arena modulom, ahhoz legalább a 40$ aurora MR+ modult kell megvegyem + az 5$ arena commander modult?