Azt a mindenit de komoly kis cucc volt ez, a végére meg hát khmm. sikerült a kísérlet is :) Kíváncsi leszek az új Amnesia felül tudja-e majd múlni ezt.
Nagyon tetszik a game, csak félek hogy lassan vége.:) Nem akarok vele sokat játszani egyszerre, nem akarom gyorsan végigvinni. Azoktól kérdezném azoktól akik végigvitték, hogy mennyi van még onnan, hogy
a papot kell követnem, és megtaláltam a 3 aksit, hogy kivehessem a kulcsot. És most a vér irányába kell haladnom.
A Daylight lesz még hasonló. Bár az csak ~ 30perces lesz. Állítólag minden indításnál random lesz generálva az egész tehát akár 5x egymás után letolva az a 30 percet full más lesz a game!
Ha meg egy csukott ajtón mész be úgy is szem elõtt lesz, hogy itt valami történni fog, vannak klisék...
A mai technikával már egy átvezetõvel is simán tudnak félelemfaktort generálni, de egy idõ után úgy is megszokod és nem ijedsz meg...:D
Nem kell veszekedni senkinek.Személy szerint én olyan 2-3 óra útán is képes voltam megrémülni amikor pl befordúltam egy sarkon,és hirtelen ott volt.Ez a kamerás nézet egy új hangulatot adott a Horror játék müfajnak.Nem tudom,hogy ezen a játékon kivül már használta-e egy ilyen fajta játék,de szerintem egész jól müködik.Jó,hogy az Amnesia 2 kb akkor jelenik meg mint az Outlast.Így lesz mit összehasonlítani,hogy melyik az ilyesztõbb. :)
Talán azért nem tûnik fel mert az már gyenge fos (minden csak nem ijesztgetés)Az elsõ fél órába ütõs a dolog utána nem is tudok mit említeni,hogy volt-e említésre méltó akármi!
A Fear 2-vel is anno az volt a baj. Demóba ellõtték azt a 2 részt ahol esetleg megijedt az embert és ennyi a teljesbe nem is volt több :(
Késõbb ugyanúgy ijesztget csak akkor már nem tûnik úgy fel, szóval. Szavaidat meg megválogathatnád jobban is, egy nyilvános fórumon vagy, nem pedig a határban a libákkal!
Te nem érted hogy te mit beszélsz! Dark Sectortól megtanultad a faszságait!
"DE nem lehet végig tartani, mert utána meg már azt tudnád, hogy mire készülj, ez ennek a mûfajnak a legnagyobb hibája, ha hosszú a játék akkor már megszokod a dolgokat"
Az ismeretlen váratlan ijesztgetést se sosem fogod megszokni mivel váratlanul jön ahogy itt is is az elsõ 20 percbe!
Akkor biztos megszokod hogy már kétszer tolod az elsõ 20 percet akkor persze hogy nem fogsz megijedni mert már voltál ott tudod mi lesz. De ha még 4 órát ijesztgetett volna tovább a semmibõl az nagyon jó lett volna . És azt nem szokod meg mivel amit elsõre tapasztalsz tuti felmegy a pulzus/megijedsz stb.
Baromság amit beszélsz! Az elsõ 30 percbe se tudtad milyen hang effekt vagy akármi hozza rád a frászt és ha a további 4-6-8-20 órában ugyanilyenek lennének azzal semmi gond nem lenne! Remélem majd legközelebb sikerül nekik!
DE nem lehet végig tartani, mert utána meg már azt tudnád, hogy mire készülj, ez ennek a mûfajnak a legnagyobb hibája, ha hosszú a játék akkor már megszokod a dolgokat. Inkább egy olyan számláló kellene ami anno volt a kaland játék kockázatos elátkozott házas kötetben, amikor félelem pontokat kapott a játékos az életerõ helyett és ha elérte a 100-at akkor bizony gáme óver. Na itt is lehetne ilyesmit, hogy ha pl. közvetlenül kamerával pont belenézel egy hirtelen felbukkanó dilisbe, vagy akasztott emberbe stb. akkor nõne a félelem, ha sokáig kell menekülnöd szintén, ha sokáig lapulsz valahol szintén és így tovább, "gyógyulni" meg lehetne pl úgy, hogy ha behúzódsz egy nyugis zárt szobába akkor valami minimálisat de maxra nem lehetne, na úgy lenne igazán kemény a játék. Valami hasonló persze van pl .az Amnesiában csak ott ugye az õrületre mentek rá, meg ott nem is volt annyira kiélezve a dolog.
Tényleg jó lett ez a játék, az pl. nagyon tetszik, ahogy egyre félelmetesebb dolgokat látunk, ahhoz mérten változik a légzésünk, egyszerûen lehet hallani, hogy be vagyunk szarva, qrva jól megcsinálták! :D
Még egészen az elején, amikor megszereztük azt a belépõkártyát, és megyünk visszafele, akkor ránk veti magát a tolószékes zombi. Ott hogyan tudom letaszajtani magamról? Mert mutatja a játék, hogy az egérrel kell valamit, és biztos csak én vagyok a béna, de nekem nem sikerül. :S
na basszus akkor megvárom én is.köszönet a fordítónak
Állítólag 650db sor van hátra szóval a játék magyarítása kis híján készen van. Állítólag vannak még szerkezeti hibák pontok,vesszõk nem jó helyen van,és elgépelések is vannak. Ezt követõen jön a tesztelése,és állítólag nem ebben a hónapban szeretnék ki adni hanem a következõben ami számomra érthetetlen egy nap alatt le lehetne tesztelni szóval ezt a fordító brigád tudná el mondani miért váratnak vele egy hónapot.
Üdv.Valaki tud valamilyen hírt arról,hogy készül-e valamilyen magyarítás a közel jövõben a játékhoz ? Elõre is köszönöm a választ.
Elképzelhetõ bár lehet,hogy nem véletlen lendületet adsz az ugrásnak bár ha meg állsz egy másodpercre is elveszítetted a lendületet az már csúnya egy bug. Igaz én Kontrollerrel játszottam végig ott nem volt baj a futás ugrás kombóval nagyobban ugrottam szóval nem tartom kizártnak,hogy ezt peccselni fogják. Klaviatúrán lehet más a helyzet nem tudom már nagyon régen játszottam vele valahogyan a Kontroller kényelmesebb,és egyszerûbb bár sokak nem ezt a véleményt osztják meg értem nehéz az elején hozzá szokni.
Nem az volt a gond. Rájöttem ,hogy ha nyomom a futást és közben az ugrást is akkor bizony nem ugrik, ugrás pillanatában fel kell engedni a futást és úgy már sikerült. Hogy ez most bug ,vagy mi nem tudom de legalább már rájöttem.
Persze ezért adtam rá 8 pontot. Amúgy az ellenség elöl többféleképpen lehet el bújni ezért adtam 8 pontot. Ha van idõd légyszi privátba írd le,mert sajnos nem konyítok az idegen nyelv irányába ezért egy kicsit kusza lett a történet ami leszûrtem. Elõre is köszi amennyiben segíteni meg érteni a játékot. Az alapok meg vannak,de a vége fele az a labor össze kavart,de nagyjából sejtem mi lehetett.
Ha jól emlékszem akkor van ott némi bútor darab asztal,ágy vagy valami ilyesmi a létra közelében. Arra kapaszkodj fel,és onnan ugorj a létrára. Amúgy végig vittem cirka 4 óra alatt három óra 30perc felvétel készült. A játék nagyon jó lett. Grafika 10/9 Hangok 10/10 Játék élmény 10/10 Szavatosság 10/8. Adok ért 10bõl 9.5 pontot megérdemli már csak a tizedikét kell meg várni,és jön egy következõ horror aminek a második része készül majd el Amnesia azt hiszem. Az Magyar feliratos lesz ehhez több mint valószínû egy két hét múlva,vagy legrosszabb esetben a hónap valamelyik napján érkezik a fordítása amit a magyarítások forum pontjában olvashatunk. Jól haladnak kevés a jegyzet kb összesen 20 oldal,vagy még annyi sem. A kommunikáció kissé kevés a megszokottól szóval ezért készül ilyen hamar el a fordítása kevés a lefordítandó szöveg. Aki teheti várjon egy hónapot aki nem bírja mint én álljon neki meg éri kétszer is ki játszani.
Azt sajnálom az egészben, hogy a kezdeti ijesztgetéses hangulat késõbb gyakorlatilag eltünik és nem lesz több benne!Rögtön az elsõ max percben elsûtnek mindent és onnan már csak a sötét van semmi több :(
De kezdetnek nem rossz, remélem lesz valami hasonló tõlük amibe végig ott lesz ez a ijesztgetés!
Ahogy olvasva mégis rápillantok.Azt olvastam,az elsõ fél óra tény s való nyomasztó és spooky de szép lassan leül a dolog és rutinná válik a menekülés.tényleg?
Nagyon jó volt! 3 óra 50 perces szösszenet(így éjjeles után alvás nélkül nem is rossz),és teszi a dolgát ahogy kell.Nem nagy volumenû a játékmenet (csak szaladgálni kell és keresgélni) de a hangulat atmoszféra mindenért kárpótol!
9/10 ,de csak mert lehetett volna szebb is
Nekem is nagyon tetszik. Szép is, hangulatos is, besza-behu is. 35 percet játszottam tegnap, ma este folytatom. Sötétben, fejhallgatóval az igazi.
Nagyon jó lett!Igaz elég rövidke,de hangulatos ,beteges.
40 percet játszhattam vele tegnap este. Kétszer kaptam olyan frászt, hogy után fél percig hatása alatt voltam. Részemrõl ez már elismerés. Olyat is ritkán éreztem eddig számítógépes programban, hogy émelyegni kezdek a látványtól és ez itt megvan.
Az elmegyógyintézet a szemcsés effekttel (film grain) és az Unreal motorral eszement jól néz ki. A kamera jó ötlet és információgyûjtésre is alkalmas. Éjszakai módban pedig a koromsötét helyeken hasznos. Még félelmetesebbé téve az amúgy is elég erõs atmoszférával bíró helyszínt és magát a játékot.
Hangokat is profin implementálták. Az újságíró karakter félelme szerintem eddig példátlan módon lett megvalósítva. Erre szokott még egy kis zenei aláfestés jönni és komolyan a beszarás határán leszel.
A játékmenet egyszerû. Felfedezõsnek mondanám. Viszonylag lineáris útvonalakon haladva kell a feladatokat megoldani. Eközben idõnként elemeket lehet felszedni a lemerülõ kamerához és dokumentumokat gyûjteni a történet teljesebb megértése végett.
Meg persze elbújni, ha éppen úgy adódik. A megítélésem kifejezetten pozitív 40 perc játék után.
Úgy gondolom, ami ebbõl kimarad, az benne lesz a jövõhéten megjelenõ Amnesia folytatásban, így nincs is komoly hiányérzetem.
Végszóként: Várom, hogy este folytathassam.
AZ elsõ 10 perc a játékból:
Az is lehet, hogy többféleképpen lehet megcsinálni, de lehet keverem a közeljövõben megjelenõ Daylight-tal.
Amnesia is a sokatik volt, Penumbra sem az elsõ volt, ez sem az utolsó lesz. Horror-kaland-fps. Rengeteg van. Ezzel az erõvel, minden FPS Doom, vagy Wolfeinstein sablonra épül.
ja mint a haverom, aliens vs predatorral,sötét szoba füles,hallja jön a pofaszopó,dob egy hátraarcot hogy kifut a szobából erre az arcára ugrik,haver meg konkrétan hátraesett székestõl ordítva:D
most akartam pont csinálni neki topikot.VAlami beszarás lesz.
csakis este egyedül fülessel játék lesz!
Colorado hegyeibe invitál bennünket a frissen alakult Red Barrels csapat.
Nem, nem a Ubisoft fogott bele egy új franchise fejlesztésébe, de a Red Barrels csapata csupa veterán arc, akik olyan projekteken dolgoztak, mint az Assassin\'s Creed, a Prince of Persia: Sands of Time, vagy a Splinter Cell: Conviction. A montreáli srácok most saját játékkal jelentkeznek, ami sajnos csak jövõre érkezik PC-re. Az Outlast címre hallgató alkotás túlélõ horror lesz, ám ezúttal mellõzik a zombikat. A fõhõs egy újságíró, aki egy elmebetegeket kezelõ klinikára érkezik, ám kiderül, hogy a viccosztály nem is olyan vicces. A készítõk elmondása szerint azért nincsenek zombik, mert manapság mindenki attól fél, hogy felfalják az agyát, ám az Outlast azért leszen félelmetes, mert tudod, hogy akik vadásznak rád, még rendelkeznek a fent említett szervvel. Alant egy teaser, és hát várjuk bõszen.