Az egykor Project Adventurer munkacímen futott fejlesztés mára megkapta a végleges elnevezését, sõt megjelenési dátumunk és új elõzetesünk is van az Uncharted hangulatát majmoló FPS-bõl. Persze Uncharted-szerû körítés ide vagy oda, az új elõzetes utolsó másodpercein elég rendesen lehet érezni, hogy a játékot fejlesztõ The Farm 51 korábban a Painkiller-sorozaton is dolgozott. Noha ez a másfél perces trailer még nem mond el semmit, lesz mit lõni a játékban, ez garantált. A Deadfall Adventures még tavaly nyáron mutatkozott be Project Adventurer munkacímmel, ahogy akkor is megírtuk, az FPS PC-re és Xbox 360-ra fog megjelenni. A történet szerint 1938-ban járunk, és egy James Lee Quatermain nevû kalandort irányítunk majd, aki elkíséri Jennifer Goodwin amerikai ügynököt Egyiptomba, hogy az megtalálhassa az \"Atlantisz szíve\" névre hallgató kincset. A játékot kiadó Nordic Games szerint július 30-ra várható a premier.
A The Farm 51 boszorkánykonyhájában készülõ Deadfall Adventures címû FPS története 1938-ba vezet el minket, amikor is James Lee Quatermain világraszóló kalandra indul a szépséges Goodwinnel az oldalán, hogy olyan kalandfilmeket idézzenek meg, mint az Indiana Jones, a Múmia, a Smaragd románca és a Nílus gyöngye, vagy a játékok világából az Uncharted.
Az Unreal Engine 3.0 hajtotta játék november 15-i premierjekor a sima változat mellett gyûjtõi kiadást is kap, amely dobozban és a Steamen egyaránt megvásárolható lesz, PC-re és Xbox 360-ra, apró eltéréssel a két platform között. Íme a tartalom:
Az alapjáték DLC 1: Allan Quatermain Revolver skin (egy- és többjátékos módhoz) DLC 2: 3 exkluzív többjátékos skins (Arab Mercenary, Arctic Quatermain és Skeleton) Így készült film (DVD) A játék zenei anyaga (Audio CD) Artbook (a lemezen) Kézikönyv (nyomtatott)
Se a CDgalaxisban, sem az 576ban nincs még listán se, pedig õk tényleg minden szart hirdetnek. A Gameshopban láttam PCre. Ennyire szar? Majdnem 9 óra annyira nem rossz idõ.
Off Deadfall Adventures Deluxe Edition-FTS
500 MB-os hotfix is figyel már
Az elso fel ora utan, a grafika stilusa tetszetos, jo erzekkel vannak elkeszitve az elejen a palyak. Alatt az engine kb 10 evvel ezelotti szinvonal, minden szempontbol. igy olyan regi gepen is biztosan elfut. Az atvezetok rem benak es unalmasak. a credits lista nelkul ravagnam, hogy egy jobb indie game szinvonalat hozza, de annal azert tobben ugyeskedtek rajta, leginkabb valamelyik eszaki szomszed orszagban a nevek alapjan.
A fecselndult zenek viszont igen hangulatosak eddig.
Most a grafika szép vagy nem szép, mert ha 10 évvel ezelõtti színvonal az hogy lenne ma már szép?! Mellesleg ugyanaz az engine van benne, mint a BioShock: Infinite-ben, persze biztos nincs is olyan látvány azért...
Szerintem leirtam, szepen meg vannak tervezve latvanyilag a palyak,(az elejen amig lattam) lasd grebber kepei, de mindezt egy minimum 10 evvel ezelotti engine-nel, 5 poligonbol, semmi dinamukus feny, effekt, fizika, tores, level mozgas, rongybaba fizika, mindenen ateso pl dinamit, minden targy csak egy rajz.Kb a telefonomon elfutna jatek, de komolyan. De ezen biztos sokan tul fognak ezen lendulni, meg en is megtettem volna, de A jatek mechanikaja, harc is amugy fortelmes szamomra, idoutazast vissza a multba csak a regi kedvenc jatekaimmal teszek :) Mehet a levesbe.
Ha csak a cry engine 1.0-at liszenszeltek volna, kb eg es fold lenne a kulonbseg.
Vagy ugy is lehetne fogalmazni, ha mar divatos szidni az uj cod reszt, hogy az 10 eve ugyanaz az engine, az kb technikailag ez elott jar 10 evvel, szoval kb 20 ev minuszban van ez a jatek, ami minden masodperceben visszakoszon.
Azt nem tudtam, hogy a bioshock is ezzel az enginnel keszult, de legalabb magyarazatot ad nekem arra, ott is miert ereztem pont ugyanezt. Max 1 fokkal volt ennel jobb. A nep azert bezabalta, senki nem ordibalt emiatt, furcsaltam is.
Bár értenélek, de inkább nem törõdöm ezzel...hiába 3-5-7 éves ha jól néz ki. Az effektek hiánya viszont valós érv lehet, de majd megnézem.
A gepem az uj kartyammal, fullon, max eddig 340 wattot fogyasztott. Jellemzoen 300 watt felett eszik a mai jatekoknal. Ezen jatek alatt, max grafikaval, 200 W-ot fogyaszt a gepem, (vsync on 60 fps) ha igy jobban erted. (mellette meg bf4-et is tolhatnam, az sem erezne meg, hogy mas fut mellette, ha mennenek egyidoben :))
Bahh, elinditottam megegyszer, most latom, hogy ez unreal engine. Akkor tokeletes mintapelda arra, hogy tok feleslegesen vasaroltak meg. A portolast biztos megkonnyitette, de azon felul...A dx9-es a jatek, olyan mintha max dx7-es tudasig hasznaltak volna ki a technikai lehetosegeket. Meg annak a rohadt faklyanak sincs semmi fenyjateka semmire sem, a kihalt piramasiban. De anno is azert megoldottak, ugy mintha lenne, na itt nem vettek ra a faradtsagot. De ezek mozgas kozben jonnek elo, szep kepeket lehet loni a jatekbol. Unity engine alatt is keresni kell az ennyire egyszeruen megvalositott dolgokat.
De igazabol ne foglalkozz azzal amit itt osszehordunk, probald ki, ettol meg neked lehet bejon, mint latvanyila, mind jatekmechanikailag. Bar akkor tunek szebb, jobb 10 eves cimeket ajanlani :p
Vajon a kovetkezo dlc-ben a dragon pass palya, a jo oreg dragon valley ujragondolasa lesz? Latok ra eselyt.
Ha olyan lesz a többi pálya, mint az elsõ... akkor abszolút meg leszek vele elégedve!
Jó-jó-jó. Nem erre számítottam, egy jó erõs közepes alkotás. Azt nem mondom,hogy technikai awardot nyerne, de jól néz ki. Remélem lesz benne több akció is majd egyhuzamban.
uhh basszus. Így 1.5 pálya után azt mondom hogy ennyire vontatott, unalmas, 0 hangulattal rendelkezõ, amatõr játék már rég volt a kezemben. Pedig bíztam benne hogy ezúttal sikerül valamit villantaniuk a Nordicos srácoknak. Még adok neki némi esélyt, de szerintem menni fog a levesbe.
1-2 példa hogy mi vele a problémám:
- Kezdeném a botrányosan hányadék animációkkal. Komolyan ez mi a f*sz? - Szinkronhangok. A beleélés teljes hiánya. (de legalább passzol a kifejezéstelen arcmimikahiányos fejekhez) - Hülyének nézi a játékost. Kinek volt az a remek ötlete hogy a képernyõ közepén percenként villogjon a nézd meg a naplód hülyegyerek felirat? - Unalmas hangulattalan játékmenet, ami ott szopatja a játékost ahol tudja (az utóbbival nem lenne baj, ha lenne valami hangulat, de eddig nem nagyon találkoztam ilyennel) - Unalmas átvezetõk amit sok esetben 25x kell végignézned (mint pl a második pálya elején) mert a checkpointok k*rva rosszul vannak elosztva.
..és akkor még a grafikát nem is említettem, de az igazából a játék legemészthetõbb pontja, még akkor is ha nem egy nagy só.
no offense,akinek tetszik játsszon vele, nálam ez nagyon 0 kategória. (eddig)
Én is így vagyok vele, nem az év játéka de eddig lekötött :)
Nekem is tetszik. Bár az egyiptomi templomban azért realizálódott, hogy nem egy AAA játékról van szó, de most itt az Antarktiszi részen ezen már túlléptem. Grafikája meglehetõsen szép (nagyon jól végzi a dolgát az U3 motor) és bár az animációk, a sebzésrendszer, meg a kissé statikus rombolhatóság ront az összképen, el kell mondjam a játék hangulatát ez nem rontja olyan mértékben, hogy ne lehessen elkapni azt a bizonyos fonalat.
A párbeszédek meg tipikus mederben zajlanak, de legalább viccesek és persze eléggé klisés, ide ez kell. Minden ilyen jellegû film is ezekkel az elemekkel operál.
A kincseket felkutatni jó dolog. A térkép nem ad egyértelmû helyet, arra inkább az iránytû a jó, de az is csak akkor, ha kellõ közelségben van a kincs. Egyébként csak jár a mutató körbe-körbe.
A fejlesztési rendszer ok. Ennél többet ide úgy is felesleges lett volna betenni. Arra jó lesz, hogy nagyobb rátájú legyen a túlélési faktor.
A mentési rendszer az szívatós. Kicsit (nagyon) frusztráló, de figyelni kell. Ha újból és újból éppen egy átvezetõs részt kell megnézni, ott jól jön a SPACE. Ezzel azt le lehet állítani. Frusztráció -1.
Szerintem végigviszem. Már csak a helyszínek miatt is.
Kb ilyennek kellett volna lennie az új tomb raidernek. Talán még jó is lehetett volna.
Kipróbáltam, elég bénácska de mégis van benne valami ami hajtja elõre az embert. Lehet az, hogy visszahozza a régi kalandfilmek, kincskeresõs hangulatát, amikbõl manapság igen csak hiány van?
Én személy szerinte nem tudok olyat mondani ami miatt ez jó játék lenne.
Ez a kincskeresés@fejlõdés is full felesleges semmi értelme. Most pc-n másodszorra direkt hardon tolom hátha ott számít valamit ,de semmit.Értelmetlen.Ez is csak a tegyük bele ,hogy ne csak tömeghentelde legyen. Grafikára se lehet olyan hüde jót mondani ,na jó egyet hogy legalább jól fut (mondjuk az be is ..szna ha ilyen látvány mellett nem futna jól) Physx jelenléte számomra olyan megmagyarázhatatlan (mert gyak semmi fizika nincs) mint az hogy miért titkolják a földönkívüliek létezését! Ami visít róla,hogy Uncharted copy akart lenni,de vér gyenge kivitelben!
Ha egy komolyabb csapat kicsit komolyabb anyagi háttérrel csinálta volna akkor bizony nagyon jó lehetett volna ez a játék, mert sok helyen olyan fapados megoldások vannak, pl a bánya berobbantós rész is olyan vicces, egy normális banda ezt igényesebben megoldotta volna.
Pont ez miatt bukik el, mert az alapötlet jó és nem is egy konkrét Tomb Raider vagy Indiana Jones sztoriját meséli el.
*Inkább több játékból tevõdik össze: No One Lives Forever + Tomb Raider + Indiana Jones + Uncharted.
Vagyis csak szeretne ezekbõl összetevõdni mert láthatóan semmi nem sikerült ezekbõl. Ha fizetnének érte se mondanám azt hogy ez 50%nál magasabb értékelést érdemel!
Nekem tök olyan mindha néznék azt az indiana jones copy filmet, amit 3 részes és a Carted doki játszott benne (Noah Wyle) olyan gagyi de mégis...nemtom érdekes :D
Igen, annyira béna ,hogy szinte már jó, amúgy nekem a helyszínek tetszenek szerintem ez lehet a kulcs :)