Mármint nekem. Lásd lent. BG II EE, Risen II, két NWN II kieg és NWN I modok. A Eternityre is befizettem. Ennyi játék nekem cirka 3 évre elég. Jön az RTW 2, most jött ki a Sim City, amit sanszosan soha nem fogok megvenni, mert idõm nem lenne egy sandbox játékra.
Olvasd el a goalokat és látod, hogy bizonyos összeg elérésénél új emberek csatlakoznak.
Gyorsabb biztos nem lesz (Én a jövõ téli megjelenést is fenntartással kezelem), inkább több pénz - több content szokott lenni a kickstarter projekteknél, és úgy tûnik itt is azt az utat követik.
A plusz forrást költség inkább arra, hogy temérdek tesztert alkalmaznak, hogy ne bughalom legyen a vége. Vagy több pénz = több fejlesztõ = gyorsabb fejlesztés?
És tudod mi a legviccesebb :) Betartották, fenn van a video, számomra örök number onék egyike, Avellone végigjátszotta :) Fenn van a dzsutubon :)
Jópofák ezek a debil "strech goal"-ok :D A Project Eternitynél is jó volt mikor a végére már nem tudtak mit kitalálni, és az maradt, hogyha elérik a 4 millát akkor az egyik fejlesztõ végigjátsza az Arcanumot :P
David és Monte csak névrokonok, semmi családi kapcsolatuk nincs. :) Zeb volt az, aki kitalálta a PS-t és megírta az alapdobozt, aztán lelépett a TSR-tõl. A világ Monte és Colin (mint az AD&D 2nd Ed egyik vezetõ fejlesztõje) kezébe került, akik végül megírták a többi kiegészítõ nagy részét. Colin késõbb a PS:T játékban is oroszlánrészt vállalt, de Monte abban már nem vett részt.
szellemi utódja.. a fõhõs itt is arra lett kárhoztatva, hogy újra és újra meghaljon és feltámadjon... vagy legalább is én valami ilyesmit értettem ki az egyik videóból.. és gondolom hozzák a Planescape:Torment némileg darkos hangulatát, a sok narratív szöveget, az extrém helyszíneket és lényeket
dnd rendszer + gondolom maga a Planescape világ is a Hasbro-nál van (eredetileg ügyebár TSR, 97-ben felvásárolta a WotC, amit aztán a Hasbro vásárolt fel és lassan 10 éve már csak Wizards-ként utalnak a cégre)
az mondjuk jó kérdés, hogy a Planescape: Torment világ kitalált karakterei (Nameless One, Ignus, Morte, stb) kihez tartoznak jogilag..
bár ha tippelnem kéne, akkor az Interplay-nél, lévén a Black Isle-t annó "bezabálták", nemrégiben újra megnyitották (bár csak 2 ember van benne az eredeti gárdából)...
btw Monte Cook ügyebár segített a Planescape világ megalkotásában..
viszont a wiki szerint a fõ designer David "Zeb" Cook volt..
a nevük alapján rokonságban állhatnak, bár utalást nem találtam rá sehol.. errõl tud valaki valami pontosabb infót?
Durva - reggel néztem ~ 1,6 millió dollár volt.
Most, este 7-kor: 1,8 millió dollár!
Majd mielött kijön a játék egy kicsit jobban beleásom magam a numenera szabályrendszerébe mert ha lehet ilyet mondani a AD&D már véremben van azzal könnyebb lett volna.
A következö év mindenesetre megint talán visszahozza a crpg-s fényes múltat mert igény az ugy nézz ki van rá.
Mondjuk én egyáltalán nem bánom, hogy nem lesz ADnD, fõleg hogy a Planescape is elég lazán kezelte már a szabályrendszert. (a harcok elég ganék is lettek, bár ez nem sokat számított szerencsére)
Legyen valami új és friss amit még nem láttunk - ha hozza ugyanazt a színvonalat akkor szerintem még jobb is lesz mintha egy újabb planescape kaland lenne.
Azért nekem ez a névsor, mégha neked úgy néz ki nem jön be annyira, teljesen megfelel. :) És ezzel Wedge és a többiek is így vannak :) Hiába az amatõrök beérik kevesebbel is :)
"tabletop" <> "táblás" :) A "tabletop RPG" az asztali szerepjátékokat jelenti. A Numenera rendszerét és világát (fõleg) az a Monte Cook írta, aki ott bábáskodott az AD&D-s Planescape világnál, a D&D 3. kiadásánál és még sok egyéb szerepjátéknál. A készítõknek viszont esze ágában sem volt az AD&D-t használni, eleve modernebb rendszert akartak, a Planescape játékvilág jogait nem tudták megszerezni (a WotC-tõl), ezért nem használhatják a nevet. A Torment játék, karakterei és jogai az Interplay-nál voltak, onnan talán a Hasbro-hoz kerültek a felvásárlással, de azzal sem tudtak mint kezdeni.
Szóval jön egy játék, amit megpróbálnak az eredeti nevével eladni, ugyanakkor valójában semmilyen köze nem lesz hozzá. :) Ennek ellenére megtámogattam õket én is (25 dolcsival), mert Colin McComb is ott van, aki szerintem jobb, összeszedettebb író, mint Cook, és mert a játék kifejezetten egy karakterre van írva, ami szorosabb történetvezetést feltételez majd.
Nincs is vita. A változások már 2009-ben elkezdõdtek :) Jelenleg az akciósított játékok korát érjük lassan felesleges lesz kategóriákat állítani. Hiszen ha belegondolsz nem sok rpg elem maradt már a skyrimba se.(Teljesen mindegy milyen az ellenfél, milyen fegyvered van, etc, a story másodrendû) Itt van a Tomb raider is ami lehet jó a storyja de nagyjából ennyi maradt. ) Most ez a kor van késõbb más lesz majd.
Nekünk meg itt a kickstarter :) És ne aggódj ezek jók lesznek
Ráadásul még ott van a Lost journey folytatása is!!
A Skyrim egy mainstream AAA játék, egy népszerû mainstream játéksorozat többedik része és még ehhez képest is kiemelkedõen sikeresnek számít.
Nem igazán összehasonlítható ezzel - vagy a Project Eternityvel, ráadásul így, hogy a Kickstarterrel elérték a játékok kültségeit (de még hogy), nekik minden eladott példány már gyakorlatilag tiszta hasznot jelent.
Most már csak legyen is olyan a végsõ produktum mint amilyennek ígérik :)
A világot ugyanazok tervezték akik a Planescapeet anno, talán nem csinálnak szart...
Persze egyenlõre ez is a "nagyon sok jól hangzó dolog de ki tudja mi sül ki majd belõle" fázisban van, de szerintem én ezt is backelni fogom a Project Eternity mellett.
Számszerûleg nem olyan sok ez, mármint gamer :) Fõleg, nos tegnap olvastam mennyi eddig az eladott példányszám a három platformon a skyrimból, elérte a 10m-ot.
Elsõ napos adakozásban lehet, hogy már rekorder. Honnan van ez a sok rajongó? Anno a PScT anyagilag nem volt nagy siker tudtommal. Itt meg két pillanat alatt annyi pénz jött, hogy más játék ennyibõl nem készült anno összsen. :)
A játék címe Tides of Numenera, nem Tides A Numenera.
Egyébként a Planescape: Torment nagy kedvencem volt, kíváncsian várom.
Lehet én is küldök pénzt, meglátom. Egyik legmorbiddab világ amit valaha láttam, de fantasztikusan eltalált. :) Azt sajnálom hogy nem sikerült az ADD jogokat megszerezni azzal lett volna az igazi.
A kérdés már csak aze, hogy lesz -e ebbõl új KS rekord.
Egy újabb sikeres kickstarter projektünk van mégpedig a Torment: Tides of Numenera.
Brian Fargo vezette inXile csapat késziti ezt a izometrikus nézetü crpg-t amelyet a Planescape: Torment szellemi örökösének szánnak.
Amit eddig lehet tudni:
- mivel a jogokat sajnos nem sikerült megvenni igy a játék nem a AD&D szabályaira épül hanem a Numenera’s Ninth World nevü táblás játék szabályait fogja alkalmazni természetesen pc-re átszabva.
- a játék nem lesz szerves folytatása a Planescape: Torment-nek és az ottani szereplökel sem fogunk találkozni
-DRM free lesz a játék
Természetes lesz epikus story, companions és morális döntéseinknek is lesznek következményei.
Minden további infó a játék kickstarter oldalán ahol a kitüzött 900k már megvolt öt óra alatt.