Aha szóval ha már nincs benne multi akkor nem is kell értem !
Én örülök neki hogy nem lesz benne multi hanem csak Single Player lesz !
Meg aztán ki is van emelve hogy csak X360 Controller Only támogatás van és csak késõbb jön a bill+egér támogatás !
Meg aztán az Early Access-nek is megvan az elõnye ugye a Community tagjai reportolja a bugokat ezerrel és már tegnap is kiadtak nem egy patchet hozzá ami ezeket a bugokat javitja !
Az is le van irva hogy ha megveszed az Early Access-t akkor ingyen megkapsz mindent ami a Final végleges verzióban lesz értsd ugy veszel most egy játékot amiért már nem kell fizetned többet !
Akinek meg nincs x360 Controllerje az vagy vár a keyboard+ egér támogatásra vagy megvárja a Final verziót !
csinálnak egy, egyenlõre class 4 kódnév alatt futó játékot, ami a state of decay alapokra épít, csak sokkal nagyobb bejárható területtel rendelkezik, MMO játék lesz.
Steamen direkt ki van emelve, hogy kontroller kell hozzá, illetve kontroller only a játék. A kiadásnak pedig megvannak az elõnyei is, lásd bevétel, most a top sellers 1 helyén van steamen, a pénzbõl lehet a projektet futtatni. A másik meg a community tudja tolni a bug reportot, ami sokkal könyebbé és egyszerûbbéteszi a bugfixet, mintha 3an nekiülnének.
Ezt igy kiadni pc-re...még böven van mit csiszolni rajta mert ez igy játszahatatlan bill+egérrel.
#67 A Dead Island frencsájz akkor már inkább hasonló mint a Fallout mert az rpg.
Azért játszható bill-egérrel is, csak kicsit mazochistának kell lenni. Én kb 10 percig bírtam, de a lényeg, hogy ha jól megcsinálják az irányítást akkor nagyon jó és igazi hiánypótló alkotás lesz. Én legalábbis nem tudok más tps/sandbox/zombi/nem mmo játékról Pc-n.(hacsak a fallout nem így nézem)
Ja ok. Valóban... pedig egyszer mondták a készítõk. Mindegy, akkor ez a játék nem nekem való. Még jó, hogy nem adtam rá ki pénzt hirtelen felizgulásból.
Na én nem fogok ezzel tovább szenvedni... megvárom míg lesz coop és egér bill támogatás.
Ideje lefeküdni. Durván bevonzott. Azt hiszem két kezemet összetehetem, mert valahol egy ilyen jellegû zombis játékra vártam már mióta.
Még annyi, hogy a térképen az általad kifosztott helyeket megjelöli a program így oda már nem kell visszamenni. A játék legelején volt egy küldetés, miszerint fel kell mászni egy víztorony tetejére és onnan szemrevételezni ezt azt. Ötletes volt, mert elõször csak kérdõjelek formájában mutatta mit is lehet felfedezni, de aztán nevén nevezte azokat és a 2D térképen azonnal be is jelölte õket. Tökéletesen lehet így tájékozódni.
Kellemes csalódás. Grafika igen kellemes, a gammán állítottam, mert kissé sötét vagy túl kontrasztos. Hangok is elég halkak, de ezen segített a hangerõ feljebb tekerése.(Többi játék már ordítana azon a hangerõn, hogy értsd.) A mozgások kissé darabosak. Aztán itt vége is a negatívumoknak.
A játék igencsak hangulatos. Nagyon tetszik, hogy több karakterrel lehet együtt menni, akár váltani is köztük. Mindenkinek szép adatlapja van, meg lehet nézni miben jobb. A képességek fejlõdnek. Az inventory normálisan néz ki és van egy súly kapacitás amire figyelni kell.
Keresgélés közben zajt lehet csapni, az odavonzza a zombikat. Jut eszembe zombik. Tök jól néznek ki. Szép vörösen izzó szempár és kulturált mozgáskultúra. Ahogy kell. Néha begyorsulnak, remekül tudnak futni. Ez ugyan nem elõny ránk nézve.
Minden történés jegyzetbe íródik, bármikor vissza lehet olvasni. Térkép hatalmas. Kezdõ részen csak egy "kis" erdei kempingben lehet kószálni, de már abba is belelehet 1 órát tenni. Ez a rész a nagy térkép 3% körül lehet. Autó persze lesz, ekkora távokhoz elkél.
Safehouse. Ez egy menedékhely. Már a játék elején is van egy. Itt van pár pórul járt társunk és némi tartalék. Mikor az ablakhoz mentem engedte bedeszkázni is azt. Szimpatikus. Amúgy itt feladatokkal látnak el. Ettõl függetlenül lehet saját szakállra felfedezni. Alapvetõen sandbox a játékmenet. Tehát eldöntöd mit akarsz és azt csinálod.
Mozgások bár darabosak, azért elég jók a mászás, alacsony téglafalon átugrás (kissé parkour hatású), kerítésen átmászás és a futás animációi. No meg ott van még a lopakodás is. Mert, hogy ilyen is van.
Amire felfigyeltem még: Társ idõnként lefogja két kézzel a zombit és neked elég beadni az utolsó ütést. Fontos, hogy zombinak vagy szét kell rúgni a fejét vagy valamilyen fegyvernek látszó tárgyal szétverni azt. Ellenkezõ esetben szeretnek elmászkálni.
Fegyver is jó, csak az hangos, odavonzza a többi járkáló figurát. Akik ha netán megharapnak, nagyjából nem para, mert van némi kötszer, fájdalomcsillapító és az visszagyógyítja az elvesztett életerõpontokat.
Egyelõre ennyi. Nekem bejött.
nem is olyan gáz az irányítás,bele lehet azért jönni,igaz a vizszintes forgás nehézkes elõször.engem ami zavar a túl élénk színek.amúgy a hivatalos fórumon irják hogy meg lesz csinálva az irányítás,ne irják a hibajelentéshez!! ja,és nemtudom,de nekem könnyünek tûnik elsõre,lehet késõbb nehezebb lesz!! tiszta Dead Island koppintás!
persze ismerem sacc/kb a sandbox az atomzsír,de ha kósza másik játékosokkal is találkozhatnál az lenne az ûberfaxa:) azért megvesszük! Zombik+ apokalpiszis= IWIN:)
Ismered a játékot? Ez egy hatalmas sandbox világgal rendelkezõ zombi apokalipszisrõl szóló játék. Ráadásul a készítõk egy random generátoros sandbox módot is beépítenek, így lesz ami fenntartsa az érdeklõdést.
Ide nem is illene a multi egyébként meg ez nekik az elsõ játékuk szóval nem fogják a csillagokat elsõre lehozni az égrõl. Majd az SoD 2-ben talán.
pazmeg 2013 ban ,hogy nincs múlti egy játékban az ultragáz:S a készítõk magukkal basznak ki,mert ha van multi kb. évekkel nyújtják meg a saját bevételüket,.....nah mindegy
Hihetetlen módon hiánypótló ez a játék. Nem is értem miért nincs több ilyen. A zombis és postapocaliptikus témájú filmek és sorozatok hasítanak és játékban nincs ilyen szabad világú túlélõ játék. Csak a "csõ" szörny lövöldék.
Szerintem baromi jó lett.Hangulatos, igazi túlélõ játék
A karakterek, menhelyek, élelmiszer, gyógyszer, fegyverek stb menedzselése tényleg komoly lett.
Minél többen vannak a túlélõk egy helyen,annál nagyobb meló a napi betevõt felkutatni. Zsörtölõdnek, veszekednek egymással. Aztán persze eljön az idõ mikor a környéket kimerítettük, tovább kell állni egy nagyobb,biztonságosabb helyet keresni A házakat át lehet kutatni, helyõrséget csinálni belõlük, és így terjeszkedni.
Minden fogyó cucc, még az autók is, pl elsõ kisvárosban van kb 12 db, ha összetöröd annyi, nincs több, szóval nem lehet Carmageddont játszani a zombikkal,mert hamar lestrapálódik. Bár ki lehet fejleszteni garázst,ahol javítják, de elég lassú mûvelet.
A bázis védelmére õrtornyokat lehet felhúzni, bele snipert,aki nemegyszer megmentett már,miközben loholtam a bejárat felé, nyomomban meg jöttek a zombik. Loholásról jut eszembe, sztaminára erõsen figyelni kell, kifulladunk, fõleg ha egy nagyobb adag élelmiszert, lõszert, építõanyagot cipelünk a hátizsákban, értelemszerûen gyorsabban fogy, hamar kimerülünk.Ha sokat sebzõdünk, vagy sokszor kifulladunk,akkor az alapérték 20%-kal csökken , és ez egyre rosszabb lesz,ha nem pihenünk. Ilyenkor jön jól,ha összehaverkodunk a túlélõkkel,mert így "barát" státuszba kerülnek és csak ilyenkor tudunk velük cserélni, így a másik karakter kipihenheti magát.
Küldetés is rengetegféle van, persze egy idõ után monoton lehet majd(még nem az:D), hogy házakat kutatunk át adott cuccokért, túlélõket,sebesülteket mentünk ki, a diszpécser csaj állandóan nyaggat majd minket. Egyes karaktereknek van külön sztorija is, pl családtag kimentése egy szorult helyzetbõl. Ha ezt nem csináljuk meg, kb buktuk,hogy az a tag a barátunk legyen
Harc. Még egyszer sem sütöttem el fegyvert,csak ütõ, vágó szerszámokkal mentem neki a zombiknak. ELég alap cucc ebbõl a szempontból, üsd amíg meg nem pusztul(általában 3-4 ütésre loccsan a fejük, de ha földre kerülnek egy hátbacsapástól,akkor egy ütés is elég)A fegyverek állapota romlik,szóval majd javíttatni kell õket, nincs annál rosszabb mikor bekerítenek és a egy reccsenéssel eltörik :)
Mi van még. Grafika. Ocsmány :D ,de nem érdekel,mert annyira bejön az egész hangulata, hogy nehéz abbahagyni.
Ja mégvalami. Nincs olyan hogy kap egy potiont a meghalt karakter és feltámad. Ha meghalt hát meghalt. Baromi szar érzés volt,mikor az 5-6 óráig fejlesztett karakteremet egy benga zombi szanaszét tépte :(
Fejlõdés aszerint zajlik,ahogy játszunk. Sokat futunk nõ a cardio. Sokat harcolunk egy fegyverrel annál hatékonyabbak leszünk vele. Etc.
Egyelõre ennyi, még csak az elsõ városban vagyok, biztos tartogat még meglepetéseket a játék. Katonákat már láttam,de elküdtek melegebb éghajlatra, õk ugyan nem az én megmentésemre jöttek ide :) Gondolom majd jönnek "tisztítani" késõbb.
A fejlesztõk oldalán ez van:
State of Decay is our ambitious zombie-survival open world game currently under development at Undead Labs for release on Xbox 360 / Xbox LIVE Arcade and PC.
Én bizom a PC-s megjelenésben.
A nyárra ez az egyetlen cím amit várok, nem akarok csalódni.:)
A "Developers version" már játszható! (xbox 360-on)
Érdekesen hangzik, remélem nem megy el nagyon a "vásárojjvalódipénzér' kéccázezer fityfirittyet hogy ne rohanják le a bázist automatikusan a zombik" irányba.
Kissé érthetetlen volt belátom. A boxos verziót csinálják de a pc is tervben van.valamit magyaráztak anno hogy a pc-s verzió azért nehezebb falat mert multi módja is lesz,míg ennek nem.
A Dead State pontosan ugyanezzel az alapszituval indult, azzal mi lett?
Most vagy párhuzamosan ment a fejlesztés vagy tervben van. Mert a kettõ bizony nem ugyanaz.
Én, amit láttam a hivatalos oldalon a pc-snek még nincs megjelenési dátuma, szóval lehet megvárják, hogy szerepel konzolon, aztán csak akkor portolják át.
Annak, hogy kész van, de ott pihen a fiókban semmi értelme nem lenne.
A State of Decay egy vidéki kisvárosban és környezetében játszódik(kb 4x4 km a térkép). Alapköve, mûfajából adódóan, a túlélés, de nem úgy mint az eddig megszokott módon. A pontos mûfaja: túlélõhorror szimulátor(!). Egy szimuláció, amivel átélhetjük a zombik által benépesített világ végét. Nem EGY karakter fejlesztése lesz központban, hanem egy túlélõ közösség/bázis kialakítása. Kapcsolatokat kell kiépitenünk a túlélõ társaink között, fejlesztenünk kell bázisunkat. A történet(klisé warning) egy Marcus nevû családapával kezdõdik, aki visszatértekor megdöbbenve látja, hogy a környék ahol élt már cseppet sem olyan mint volt. Az élõholt horda vette át az uralmat szeretett otthonán. A játékot tutorial módban kezdjük, egy már felépített bázisban, amit a gyakorló mód teljesítése után el kell hagynunk, hogy saját magunk szerencsét próbáljunk. A helyszín elhagyása után, keresnünk kell magunknak egy biztonságos helyet, ez lehet egy családi ház, raktár, iroda, ahol megbújhatunk az emberevõ horda elõl. A játékban kb az épületek 90%ba beléphetünk. Kisebb-nagyobb akadályokba ütközve rájövünk, hogy nem értünk egyszerre a bázisépitéshez, fõzéshez, növénytermesztéshez, így szükségünk van néhány \"szakemberre\". Ha találunk túlélõket felvehetjük õket csoportunkba. Adhatunk nekik feladatokat, vagy tudásuktól függõen a hozzájuk kapcsolodó munkához automatikusan hozzálátnak.
Csoportunk tagjai között válthatunk. Ehhez elõbb el kell nyernünk a tiszteletét annak a személynek, akit irányítani szeretnénk. A karaktered elfáradhat, ilyenkor váltani kell egy másik túlélõre és vele kell folytatnunk küldetésünket. Az életerõre is vigyázzunk, mert a játékban a ZombiU-hoz hasonlóan örök halál van. Ha életerõnk a 0-t eléri akkor végünk. Soha többé nem irányíthatod karaktered. Társaink barátok, vagy ellenségek lehetnek. Ha valaki túl sok zûrt kelt társadalmunkban, dönthetünk úgy, hogy a delikvenst elküldjük a csoportból. Ez változást hozhat a Morálon, attól függõen hogy a kitett személyt szerették vagy utálták. A morál fontos tényezõ csoportunkban. Ha sok támadás ér minket, vagy a halálesetek száma megszaporodik, a morál lezuhanhat ami következményekkel járhat. Az emberek betegek lesznek, elhagyják a csoportot, lophatnak a raktárunkból, megölhetik társukat, szélsõséges esetekben önmagukkal is végezhetnek.
A játék realtime-ban fut, kivéve a napszakok váltakozását ami 2 óránként történik meg. Amikor építkezünk ki kell várnunk azt az 1 percet vagy akár 1 napot ami szükséges az építkezés befejezéséhez. Sosem áll le a világ! Ha megnyitod a menüt vagy az inventoryban turkálsz akkor is fut a játék. Ha kikapcsolod a gépedet vagy csak egyszerûen a játékbõl lépsz ki, akkor se állnak meg a történések a játékban. Ugyanúgy a csoportban konfliktusok törhetnek ki, az építkezés folytatódik, a készletek folyamatosan fogynak. Szerencsére ilyenkor nem lehet számítani horda támadásokra. A készítõk nem akarták, hogy a kedves játékos, szorongva töltse éjszakáit, hogy vajon reggel mi fogadja amikor visszalép a játékba(azért egy kicsit megmarad a szorongás :) ). Fegyverekbõl nem lesz hiányunk. A State of Decayben több mint 99 fajta fegyverrel találkozhatunk. Ezekre lehet hangtompítót vagy távcsövet szerelni. Lesznek mûködõ autók, amik szintén jó eszközként használhatók a gyilkolásban. Ha sok fizikális behatás éri jármûvünket használhatatlanná válik és lerobbanhat. Viszont, ha a bázisunk elõtti parkolóból indultunk el, akkor újra ott lesz használható állapotban.
Építhetünk raktárat, konyhát, edzõtermet, dojot(!), õrtornyot és még sok más helyiséget. Ha találunk tárgyakat, ételt, fegyvereket a közeli épületekben azokat berakhatjuk táskánkba, vagy szólhatunk rádión társainknak, hogy kellene egy pár segítõ kéz. Ilyenkor egy tûlélõ elindul a csoportból és segít átkutatni az adott épületet, majd magával viszi a használható tárgyakat amiket a bázison a raktárunkban elhelyezve találunk meg. Rádión nem csak így kérhetünk segítséget. Ha a zombik beszorítottak egy épületbe, vagy felkényszerítettek egy tetõre, akkor is segítségül hívhatjuk barátainkat.
Más csoportok is mûködnek párhuzamosan a miénkkel. Ellenséges viszonyokat nem táplálhatunk velük, de kereskedhetünk, felvehetünk embereket tõlük, vagy átküldhetjük sajátunkat. Ha támadás ér minket, segítségüket is kérhetjük, fordított esetben pedig mi is felajánlhatjuk, hogy kihúzzuk õket a bajból. Ha a támadás sikerrel jár a zombik részérõl, akkor el kell hagyni \"otthonunkat\" és át kell telepíteni a csoportot egy másik helyre. - Gamepod.
State of Decay Debut Trailer
A játék 2013 júniusában jelenik meg PC-n és Xbox Live-on.