Én a Breakdown DLC-be fektettem piszok sok időt. Annak nincs igazi vége, illetve lehetőséged van egyre nehezebb és nehezebb játékba kerülni. Több és erősebb zombik, kevesebb nyersanyag és autó, ahogy haladsz egyre magasabb szintekre.
Na, 17 oranyi jatek utan kinyirtak a foszereplot Pedig mar eleg tapos volt. De hat megleptek, ejszaka az erdoben. Stilszeruen. Kicsit mas volt a jatek mint amire szamitottam, de elegge lekotott igy is, jo volt. Bar nekem az I AM ALIVE volt az igazi, szeretem a lassu tempot, a felfedezest es a keves (de kemeny es taktikazast igenylo) ellenseget.
Ez is jo jatek volt felfedezes szempontjabol, tetszett a vilaga nagyon. Csak eszaknyugatra nem tudtam atjutni, le voltak zarva a hidak. Gondolom kesobb a tortenet feloldotta volna. De meg ilyen megoldast hogy a fohos halala vegleges Utoljára szerkesztette: Aborg, 2016.01.20. 17:49:56
Ahá! Szóval ENNYIRE újonc voltál:) Semmi gond, én is magam jöttem rá szinte mindenre, aztán nyomtam hetekig :) Sőt, ebben a topikban múlt év kb. elejétől többször írtam oldalakat a tippekről, stb.
Üdv! Új helyiségbe tudsz több fekhelyet rakni, a templomnál üres helyek csak kívül vannak, 3 darab. Ha egy üres helyre kattintasz, akkor (ha van hozzá 5 építési nyersanyagod) tudsz létrehozni hálótermet (alapból sleeping area a neve). Ha nincs már üres helyed, akkor le is lehet bontani épületet, de csak azokat, amelyeket te építettél, tehát a bázison alapból megtalálható helyiségeket nem. A templomban a gyári hálószoba (pastor's quarter) nem fejleszthető tovább, így több ágy nem fér el.
Az éjszakát nem lehet így alapba átugorni, külön alvás nincs benne, várakozás is csak úgy, hogy megállsz valahol (mondjuk a bázison), és állsz. Meg állsz. Meg állsz és várakozol. Ha eközben kilépsz alt-tab kombinációval windowsba, akkor még megy a várakozás. Ha esc gombos menüben vagy, ott NEM megy közben az idő. Csak épp alaphelyzetben egy valós óra, tehát 60 perc játékidő a nappal, és ugyanennyi az éjszaka is. Ha jól gondolom, biztos van mod ahhoz, hogy megváltoztasd az idő múlását, de ilyenekre nem kerestem rá. Vagy csinálhatod azt is, hogy várakozás közben a szereplőkkel FUTSZ, tehát nem sétálsz körbe-körbe a bázis körül. Ezzel lehet növelni a cardio értéküket, vagyis később már jobban bírják majd a futást, kevésbé fulladnak ki bele.
Udv! Meg ujonc vagyok... a templomi bazison kellene tobb fekhely. Hogy tudok csinalni? Nem tudok rajonni. Es a sotet ejszakat nem lehet valahogy "atugorni"? Peldaul alvassal vagy varakozassal?
Ja ja alapjáték :) Két napot toltam folyamatosan a story módot nem mutatta. Mindig baja volt valakinek. Hol itt kellett,hol ott kellett segíteni. A gócokkal meg az a baj a morált,vagy a félelmet növelik. Volt mikor zombihordát kellett likvidálni. Mikor 2 órát 10 autót füstölővé varázsoltam mondom k anyád abba hagyom XD Valami Bírónő aki nem épp szimpatikus dumál állandóan. A kérót még nem hagytam el majd később. Hely őrséggel meg annyi,hogy mindig fedezd fel a területet. Mondom anyád. Már 200 x bejártam. Össze gyűjtöttem vagy 50 emigránst erre 8 volt a kéróban. Lehet ennyit bír el. Mondom faxa. Neki állok megint a Windows össze fosta magát újra raktam,de nem baj Márkusz barátom nincs ketté tépve az ugrálós zombi miatt. Ahogy meglátom lentebb a kolega segítségével Alt F4 lesz a megoldás. Volt kettő amit ki nyírtam meg püföltem Vécépumpával,vagy kefével már nem tudom. Remélem el kerülhető lesz ALT + F4 el a következő beli találkozásom azzal a lénnyel. Van egy dagi óriás na azt Koktéllal,vagy ólommal meg itatom azzal nincs baj. A nagyobb csótányokhoz monotofkoktél,és kész a zombisült. Nem rossz a játék. Módoltam úgy,hogy 10 méteren belül vesznek észre a zombik. A horda persze a sugaron belül. Futni annyira nem tudnak mint én gyorsan le sprintelem ez nagy segítség. Kevesebb kalapács,husáng,pumpa,feszítővas,balta megy tönkre. Az ellemlámpát is meg buheráltam. Eredeti sárgás fényt áraszt ami reális. Még van egy Sweetfx is benne nagyon szép lett az árnyékok,sötétebbek a textúrák nem folyik ki a szemem szóval nem kell az új kiadás meg van virágboltiban ahhoz nincs magyarítás. Abban 3ezer vagy mennyi + szöveg van. Magyarítva tolom persze :) Angol nem megy Magyar megy csak néha félre írok,olvasok,mert diszleksziás vagyok,de az élmény megvan :)
- Van a játéknak befejezése igen (az alapjátéknak, a State of Decay-nek, illetve a második DLC-nek, a Lifeline-nak. Az első, Breakdown kiegészítőnek igazi befejezése nincs, csak egyre nehezebb helyzetekbe pakol). Ha rákeresel Youtube-on a State of Decay végigjátszás videókra, találni egy olyat, aki kb. 15-16 óra alatt végigmegy rajta, és NEM KÖLTÖZÖTT el a templomból! Nem tudom miért, ezek szerint nem létfontosságú.
- Ha az alapverziós State of Decay játékod van, és angol nyelvű, akkor létezik hozzá magyarítás (magyarítás). Bár, lehet, hogy azt már felraktad.
- Magyarul nem igazán találtam szöveges leírást (a fentebb említett videós végigjátszásokon kívül), angolul van sok, 'walkthrough' meg 'guide', meg 'tips, hints' címszó alatt.
Voltam a kéróban. A spannal megálltunk a kéró előtt spoiler ! Össze hányta magát megvadult az ipse. Akkor valami bírónő dumál voltam nála is na az is a mekiben eszik :D A lényeg lehet építési anyagokat kell gyüjtenem. Viszont egy kérdés. Van a játéknak befejezése ? Folyton csak góc pontok. Ennek eltűnt a tangája,annak a homokozó lapátja. Megcsinálom,és semmi dobja tovább. Már unom mikor viszem haza az anyagot erre bontok neked egy sőrt. Na ez a szemétség. Bár lenne annyi söröm amennyiszer bontottak nekem. Ha valaki tudná sajnos lehet látni helyesen nem írok diszlekszia miatt Angol sem megy sajnos. Valaki tömören,vagy magyar tömör leírást tud linkelni meg köszönném :) Legyen szép Karácsonyotok :)
Ha a Jacob csávóval voltál más házakat is megnézni, akkor az már az a küldetés lehet. Az új helyszínek (mert több is elérhető) területére akkor lehet beköltözni, ha van elég embered és építési anyagod (building materials). Ez általában 8 ember és 30 építési anyag a bázisodon. Ha új helyre akarsz költözni, be kell menni az új helyre (belülre), majd a rádión (azt hiszem Alt gombbal) ki kell választani a költözést/új bázis építését, tudomismár hogy hívják. Ha minden megvan hozzá, azonnal megtörténik a költözés.
Ha kellően tudsz angolul, akkor itt az infóoldala: link Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2015.12.24. 19:00:25
Küldöm az Angyalokat. Marad is így akkor. Köszi a tippet az a Gechi Francia Mágnespicsájú qurva ugrálós békás dög egyszer földbe vert,és másodjára Márkuszt szarrá tépte. Mindent vele csináltam meg. Két napom egy retkes Gechii nyomorék dögnek köszönhettem,hogy vége. Amúgy van egy jó mód. A zombik csoszognak. 5 méter után már nem szaladnak. Na ez jó a kéziszárszámok,és a gyógyszereknek. Na meg az újjamnak. Amúgy a Story,hogy megy? Mivel lehet pörgetni három napot tóltam egyszer sem engedte költözni,de a kérót megmutatták a városban. Sok gócpontot ki takarítottam. Embereket mentettem,és mindent elszállítottam felderítettem. Nem tudom mi a menete,hogy a sztorit teljesítsem. Meg érdekelne hol kell követni a sztorit,mert a góc pontokkal teli a faszom meg a hordákkal. Fél kocsi állományomat azok trancsírozására pazaroltam. Radoom ledobálja bezzek a szutyok fix mennyiséget ad.
Sziasztok! Egy ötlet, két fajta csalásra mentésügyileg. 1. Megkeresed a mentésfájlt, és minden mentés után nyomsz egy alt+tab kombinációt, hogy visszalépj asztalra. Itt fogod, és átmásolod (tehát az eredeti helyén is megmarad!) egy másik mappába a mentésfájlt, ahová a program nem dolgozik (bárhová máshová). Ha gebasz van, ezt az elmásolt fájlt rakod vissza indítás előtt (ugye szabvány kilépésnél ment a játék). 2. Amikor látod, hogy rohadt nagy baj van, teszel ellene: épp mondjuk felkapta marokra az ugráló retkes dög (ha felkapta marokra, már szét fogja tépni) (az első vállrafektetést még kibírhatod, ha lerúgod magadról, ha ugyanaz a dög utána még egyszer vállra fektet, nyomogathatod a gombot, szart se ér, szétszaggat). És hogy mit teszel ellene, amikor baj van? Nyomsz rohadt gyorsan egy alt+f4 (bezárás) billentyűkombinációt. Mivel nem esc menüből lépsz ki, nem ment el semmit. Ugye amikor kilépsz esc menübe (pause), akkor ment a küldetések alatt. Ha "kirúgod a program alól a széket", akkor nem ment. És mivel utolsó mentésednél általában küldetésbe indultál, vagy csak kóricálni, ezért mentés nélkül az aktuális fazon magától hazakerül (mivel nem volt mentés), a küldetés sincs felvéve általában, így semmi rossz nem történt.
3. lehetőség az, hogy keresel valami savegame-managert a nexus oldalon, vannak modok a State of decayhez is. Én nem néztem utána, hogy van-e ilyen több savegame-mentő alkalmazás, de nem lepődnék meg, ha legalább kétfajta ilyen program lenne fenn :D Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2015.12.24. 13:49:44
Az a szívás újra kell játszanom. Windows megbolondult :D Most megint vele leszek,és az ütődött fertőzött spanjával :D Neked is Boldog Karácsonyt,és minden kedves csoport tagoknak :)
Skacok nagyon fontos. Sima régi DLC vel van felrakva a játék. A baj az,hogy Markus barátomat egy ugráló retkes dög ketté tépte. Az ideg szétbasz. Kedvenc karakterem 2 napja csak vele megyek,és mindent kikraftoltam nálla. Nincs lehetőség vissza hozni valahogy ? Ahogy meghalt egyből ki is léptem azóta hozzá sem nyúlok.
Felraktam a Year One-t és sajnálatos módon az egér sohasem ott van ahová húzom hanem mindig egy picikét arréb. Mi lehet ennek az oka?
Azt a 3-4 embert BIZTOS, hogy te hívod el magaddal (személyenként 100 influencért)? Mert ugye 3 ember is jöhet veled, ha új embereket sikerült toboroznod (azokon látszik a nagy hátizsák), én is szoktam néha véderőnek hurcolászni magammal kicsit gyűjtögetni, mielőtt hazaviszem őket. Vagy 2 fazont szokott adni ugye a fertőzésgócok kiiírtásához.
De ahogy utánanéztem gyorsan, van egy bug a játékban, amivel kis trükközéssel egy állandó követőt tudsz magadnak csinálni, csak oda kell rá figyelni, amikor küldiket veszel fel. Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2015.10.20. 14:34:16
Elején tartok, asszem 2-es szint. Igen, amíg a Lifeline-ban a katonákat el lehetett küldeni, sőt el is mentek keresni, kutatni, addig itt csak elkószálnak és szinte csak bajba kerülnek :) Azért gyűjtök ennyi túlélőt, hogy tudjak válogatni orvost, szerelőt, harcost, katonát, szakácsot, stb-t, amik majd kellenek később, addig képzem őket.Pl asszem a 26. túlélő után dobta be az orvost...meg amúgy sincs szívem elküldeni őket. Asszem szintén bug a YOSE-ban, hogy egyszerre csak egy követőd lehet, olvastam cikkeket, meg néztem videókat, ahol 3-4 is volt melletted, de lehet, hogy az az xbox-os verzió volt... Egyedül a Lifeline-ban kellett több modot használnom, mert eléggé hibás és nagyon nehéz volt. De a Siege-nek iszonyú jó hangulata van, főleg ha tudod, hogy nyerni fogsz :) Ott tanultam meg és szerettem meg a Flame Fougasse-t, meg az aknákat, addig nem használtam őket.
Hú, nem tudom, nem használok modokat, még a Lily pofázását kikapcsoló/lehalkítót sem... :) Az ilyen elkószálókból lesznek olykor-olykor küldetések, néha missing-re vált a fazon, aztán ha nem akarja bedobni a megkeresős küldetést, mire legközelebb betöltöd, szinte biztosan kipurcan (néha mondjuk visszatért nekem magától, attól függ talán, hogy talál-e a környéken outpostot). Néha pedig swat/feral/bloater/juggernaut küldetést, esetleg figyelemelterelő küldetést dobnak be (főleg, ha már nincs más enklávé, vagyis csoport rajtad kívül, mert akkor tőlük jön a misszió), hogy ne legyenek unalmasak a hétköznapok...
Nálam 24 volt a max létszám egyszer talán, feljebb nem mentem.
Tényleg, lehet valamit tenni hogy a túlélők ne kószáljanak el? Most ott tartok, hogy 36 túlélőm van, igaz csak 24-nek van ágy, de mindegy, mert a háromnegyedük mindig "away from home" azaz nincs otthon. Asszem van valami mod, ami legalább a fejlett karaktereket "otthon tartja", legalábbis ezt olvastam a nexusmod-on. Én elhiszem, hogy unatkoznak, de még mindig jobb, mint főételnek lenni :) Az őrtoronyba nem mindig másznak fel, a Snyder Trucking Warehouse-ban, bár asszem ez bug, ezt csinálták a sima SoD-ban is.Használok egy-két modot, de csak olyat ami a játék hibáit javítja. Az elején azért rinyáltam, mert nem akartak csatlakozni, most meg egymás után hármasával jönnek, csak nem tudom hová rakni őket.Jó, tudom, ki kell válogatni, be a buszba, oszt' újrakezdés...
Én Feralnál azt szeretem, hogy amikor kocsival vagyok, képes nekiugrani a kocsinak menet közben. Lefejeli, és beledöglik :D Mert amúgy elég gyorsan elugrik előle, ha üldözöm.
Okés, semmi gond, csak felajánlottam. OFF: Egyébként műszaki-egészségügyi fordításokat (is) végzek, főként egészségügyi berendezések használatiját és műszaki leírását, de ez csak egy töredéke a munkámnak.
ON: Vissza a játékra, igen csak addig igazán veszélyes, amíg egyedül vagy a hordák között, ha "van hová hazamenni", már valamivel könnyebb.Asszem majd én is úgy fogom játszani a BD-t, ahogyan azt kell, egyelőre csak élvezem, mint a sima SoD-t :) A Big Un'-t én nem is bántom, csak ha nincs más megoldás, a Feral-nál hál Istennek az elütés megy, ha kellően közel engedem a kocsihoz. A Screamer-re általában rágyújtom a házat infestation-nél, a Bloater-t meg puskával szedem le. Ha nincs kocsim és van Feral, akkor meg másod-harmad magammal esek neki.
Fordítás: Aki a projektgazda volt, az csak bejáratott fordítóval dolgozik (én is kérdeztem tőle anno, hogy nem vesz-e még be valakit mellém - én a sima verziós alap+2 dlc fordításában vettem részt olyan 35% körül, meg tesztelés). A YOSE változat aktualizálása elviekben még nyár vége körül esedékes volt, de hivatalos munkái jöttek közbe, stb. De valószínű, hogy nem lesz elsikkadva. Fordítói segítség nekem jönne jól, más fordítási projektben :D
Játék: És még én írom, hogy milyen nehézség... 8-as szinten talán (amikor szint-folyamatában játszol, akkor) felrak az északkeleti részhez, nem messze a leszakadt hídtól, valamivel messzebb a délebbre fekvő közúti alagutas résztől, egy két épületes nyersanyagraktár mellé. Na ott semmi reputációval (nincs kipakolás a széfből), egyedül eljutni onnan egy autóhoz... bármelyik irányba mész, 1-2 juggernaut, 2-3 feral az alap. Ekkor már a térkép nem jelzi a zombikomákat se, szűk a terep (ellátni egyik "faltól" a másikig), rádgyűlnek gyorsan, mint légy a xarra :D Mindig az eleje a nehéz, amikor kocsit kell szereznem, vagy eljutnom valami bázishoz. Most hogy itt járok, 2 széttépett csapattársnál járok :D Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2015.10.16. 11:42:31
Igen, én is rengeteg dolgot elolvastam, meg tippeket is. Ez az a fajta játék amiben nem éri meg csítelni, mert az adja meg az ízét, hogy kutatni, keresni, és életben maradni kell. A Lifeline-hoz szedtem le pár mod-ot, amivel valamelyeset könnyebb lett, de ott is inkább az volt a gáz, hogy nincs erősítés, tehát hiába állítod be a katonáknak a "Search and rescue" parancsot, sosem találnak semmit, így a legelején összeszedtem, akit tudtam és nagyon vigyáztam rájuk.Mondjuk elég hülyeség, hogy jön a helikopter a civilekért egy-egy siege után, mi meg nem szállunk fel rá :) , de akkor meg nem lenne értelme a játéknak.Én nuke-val fejeztem be a Lifeline-t, így ugyan a rádiós csaj ugatott velem... Már korábban is ismertem a SoD-ot, de volt egy akció nyáron a Steam-en, így vettem meg a YOSE-t és egyáltalán nem bántam meg.
A Skyrim-et 400 óra alatt 99%-ra végigtoltam, az X-Rebirth-tel 2730 órát játszottam és írtam hozzá egy 80 oldalas kézikönyvet a magyar közönségnek :).Ezzel is el leszek pár órácskát, ezért jók a sandbox játékok. Fordításban tudok segíteni, ha kell, csak kell a szöveg, meg hogy kinek küldjem.
Én is úgy voltam vele, hogy nehézség szempontjából alapjáték-Breakdown-Lifeline. Bár ha a BD-ben felmész tízes szint környékére, már megfordulhat az irány. A Breakdown-ban én nem simán játszom, ugye ahogy megvan a menekülő lakókocsi, megyek is felsőbb szintekre. Annak idején ebben a topikban számos tippet és trükköt is leírtam, ahogy játszottam vele sokat. Aztán amikor csináltuk a fordítást, megint végigmentem az alapjátékon és újra elindítottam elejétől a BD-t is.
Ilyen az aktív és dinamikus munkavégzés :) s bőven belefér a meló mellé. Egyébként abbahagyhatatlan játék, ami ráadásul még aktuális is...migráns hordák-zombi hordák...sajna a valóságban nem trancsírozhatom őket, mert bűncselekmény, így marad ez. A SoD-ot és a Lifeline-t már végigtoltam, most a Breakdown-ban szórakozok, bár igazándiból ezt is lejátszhatnám, de élvezem, hogy 24 fős túlélőcsapatom van és trancsírozunk-zúzunk. A Lifeline elég nehéz, azt újra is kezdtem egyszer.A Breakdown is nehezebb, mint az alapjáték, de nem olyan vészes, mint a Lifeline.. Apropó, ha valakinek tetszik a Siege alatti zene, akkor itt van:
Én a YOSE-val tolom már jó ideje, otthon ATI kártyával, munkahelyemen Nvidia-val. FPS esést akkor tapasztalok, amikor kocsikázok és egy-egy újabb részt tölt be, de az is csak addig lassul, amíg "elhelyezi", "bespawnol-ja" az ellenfeleket. ATI-val az idegesítő képernyő remegéses hiba mindig fennáll, Nvidia-val soha. Az ATI kártyám Radeon R9 280X, az Nvidia az egy gyengébb GTX650.Az ATI mellé régi I5-750-es megy, az Nvidia-t I5-4570-es procival használom. A laggolás nálam csak addig tart, amíg úgymond betölti a területet.Sajnos, ahogy nézem a látható terület mértéke nem szabályozható.
A magyarítás a YOSE-változatra a fő fordító, lostprophet feladata, egyértelműen tervben van, de ahogy tudom sok hivatalos munkája van most amúgy is. Láttam kérdezted abban a topikban is.
Lehet itt az ATI lesz a baj. Hibajelenség annyi, hogy bemegyek a városba és grafikai beállítástól függetlenül, ha egy bizonyos irányba nézek, akkor a fix 60-ról leugrik 30-40-re, azért ekkora ugrás az elég kellemetlen. Főleg, hogy bázisom a kellős közepén van ennek a pontnak. Tehát jobbra nézek fasza,balra akkor meg el kezd laggolni, lassulni. Ez esetben tény, hogy balra van a város közepe, de azért semmi olyan grafikai cucc nincs benne, hogy ennyire meg kéne akadjon a dolog. Autót vezetni elég nehéz így.
Másik kérdésem, ha már itt vagy Sun. Magyarítás át lesz majd ültetve? Volt róla szó, de már nem most.
Az én új gépem gyengébb a tiednél (egy picivel, prociban, i5-4400), de nvidiás kártyám van (gtx 750 ti 2gb van a te r9 270x 4 gb kártyád helyett).
És nem tapasztaltam a legkorábbi változatnál sem fps-dropot, pedig felnyomtam maxra. Patcheket most gyorsan megnéztem, de egyrészt xbox-ra jöttek inkább, plusz játékmenethibák kerültek javításra. Ha ilyen problémáid voltak vele, jobban utánanéznék külföldi fórumokon vásárlás előtt. Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2015.09.21. 10:01:19
Üdv. Hogy muzsikál a Year One? Láttam, hogy jött ki hozzá pár patch? Mennyire tudták optimalizálni? Mikor kijött, kipróbáltam kicsit, de elég sokszor esett le az fps, amitől kicsit megcsappant a kedvem, de ha javították ezeket, akkor lehet beruháznék rá, mert nagyon bejön maga a játék.
A State of Decay Year One Survival Edition-ra ez a magyarítás NEM RAKHATÓ fel. Az elkészült magyarítás csak a sima (régi) változatra jó. Ha ezt a régihez való magyarítást felrakod az új változatra, grafikai hibákat okoz. Ez le is van írva a honlapon, meg a magyarítás telepítőjében.
Az új Year One Survival Edition- hoz tartozó magyarítás még készül (néhány ezer új sor szöveg van benne).
Kipróbáltam az új verziót- mivel a gépem már megvan hozzá (régin el se indult), így 1920x1080-ban, full beállításokkal kipróbálhattam. Grafikailag szép, de az UI megváltozása nem tetszik. Vagyis nem konkrétan az UI, hanem pont az ikonok (olyan "nagyok" lettek, meg megváltoztak), meg a TAB-menü fülei nem tetszenek- hogy addig ! jel látható mindenhol, amíg "el nem olvasom", még ha nem is érdekel az a dolog. Persze ha előtte nem nyomtam volna többtucatnyi órán keresztül, alapból, aztán a fordításunk/hibakeresésem alatt a sima verzióval majdnem ugyanennyit, hanem rögtön ezzel indulok, akkor nem lenne olyan zavaró számomra...
Nagyon köszönjük a fordítást!
én is elkezdtem, de kicsit fura az írányitás, sehogy nem akar egyenesbe lenni, elég nehéz eltalálni az ide-oda ugrálo zombikat
Jó játékot mindenkinek és hatalmas köszönet a tesztelőknek!
Nézd meg a Steam értékeléseket:) Én mondjuk egyébként sem venném meg még egyszer csak az új kinézet miatt. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2015.04.29. 22:14:53
Konyhán lehet kaját és kávét főzni. Ammunicios épületben lőszert csinálni. A szomszédoknál lehet távolsági és közel harci fegyvert venni. Zombik kaptak új animációt. Új fegyverek és autó. Új küldetés:Signál jelnél van supply de sok a zombi ott. Végre nem korom sötét a játék és jobban fut.Meg icon cserék is voltak a tárgyaknál.
Virágboltban vettem meg, eddig csak ránéztem kb 2 percig, mert várom a fordítást. Annyi jött le, hogy Ultrán is faszán megy 60fps-el, eddig ez nem így volt! :D
A State of Decay nyersfordítása úgy tervezem, most a hétvégén elkészül. Megbízható, magyarul (is) tudó emberekre mindenképp szükségem lenne a teszteléshez (lehetőleg nem olyanra, aki csak a játékot akarja végigjátszani, hibákat viszont nem jelentene felém).
Igaz hogy most adják úgy, ahogy nagyjából elsőre is kellett volna, de ahhoz képest hogy első játéka volt a labs-nak, elég jól sikerült. A microsoft-al aláírták hogy One-ra is megcsinálják a játékot, ill egyúttal pc-re kiadják a felújított verziót. Az hogy milyen címeket írtak még alá és min fognak, vagy dolgoznak épp azt nem tudom.
Ha megveszik az újat sokan, legalább megvalósulhat hogy csinálnak újabb részt, ami nem DLC, hanem mondjuk SoD 2 :D
Én csak box-ra vettem meg megjelenéskor, pc-n már kihagytam. ill kipróbáltam, de nem kezdtem el. Főleg a magyarítás hiánya miatt. Viszont a fordítás már 90%-on van, hála Lostprophet-nek, s remélhetőleg nem sok idő lesz átültetni a felújított verzióba. Na akkor szerintem meg fogom venni. Van olyan jó játék, hogy megér annyit nekem.
ez csak bőr meg pénz nyúlás.. inkább a coop kellene bele meg új terület az eredetihez.. nagyon jó hangulatú a game de kevés.. és rövid
Gondolom, azt tudod, hogy a High Value Assets ebben az esetben a fontos személyeket takarja, akiknek a kimenekítése fontos... Tehát, két zombi támadás között szépen menekítsd ki az akkor kapott rádió adások alapján a fontos személyeket, és a civileket is, tápolj, és lehetőleg ne halj meg :)
Az lenne a kérdésem, hogy a Lifeline-an csak a zombi támadásokra kell várni és visszaverni? És amíg várakozok mit csináljak? Szinte mindent felszedtem, egyedül a danger zone-ba nem nagyon merészkedtem be.
Nekem tetszik a grafikája, szerintem ad egy kis pluszt is a hangulathoz.
Egyáltalán nem, semmi bajom nincs vele. Nem vagyok grafporn-beállítottságú :) Ha viszont ez úgymond nyugtalanítja a szemed, akkor lehet hogy kártya/driver/játék/monitor hármas nem szeretik egymást. Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2014.12.10. 14:34:29
Nektek nem zavarja a szemeteket a grafika? Király játék lenne de nekem durván b*ssza a szemem, egyetlen más játéknál sem volt ilyen. Jó játék lenne de így nem játszok vele.
Elkezdtem a Lifeline-t. Lassan már mindent összeszedtem, amit csak lehet. Azt vettem észre, hogy volt amikor telepakoltam egy kocsit, ott hagytam (gondoltam milyen jó lesz az (pl. material) később), majd a következő játéknál eltűntek a zsákok a kocsiból. Ez mi lehet? Viszont van olyan kajás zsák amit csak a földre dobtam, és még mindig ott van.
A bázist eddig kb. 3x rohanták meg a zombik, de eddig nem sok fejfájást okoztak. Persze a kerítést eddig kétszer be is törték, gondolom később még durvább lesz. De lehet, hogy azt már nem fogom megvárni mert: nem nagyon tetszik, hogy állok mint l.f.sz a hideg vízben és nincs semmi feladatom. Beülök egy kocsiba kicsit furikázok aztán néha jön, hogy valakit szedjek fel. Kicsit unalmas így a játék. Lehet, hogy nem kellett volna mindent kifosztanom az elején?
A lényeg, nem nagyon tudom, mit is kell csinálni. Vagy ennyi ez a dlc?
A "Maverick" - Survive 2 minutes within a Danger Zone teljesítményt valahogy nincs kedvem megcsinálni. Tuti elhalálozás.
Mivel a Fathert az elsőtől lehet kinyitni, érdemesebb alacsonyabb szinten rámenni. Külön nem írkálja ki, hogy mi van kimaxolva (én legalábbis nem találtam). Amúgy ez a nem hazavivős ötletet én is használtam, 2-3 oldalt érdemes visszaolvasni itt a topikban, több bekezdésnyi infót tippet írkáltam én is. De amúgy a több embernek egy jó ideig hasznát veheted, több figura marad otthon, elbánnak az esetleges hordákkal, maguktól hordanak cuccokat is némi ellátásra. Persze ha csak a zsákokra mész, nehéz más túlélő csoportoknak dolgozgatni, hogy jöjjön az ember :)
Amúgy én első két nekifutásra annyira nem voltam képben, hogy nem ültettem be senkit a lakókocsiba, így 5-6 szintig egyedül mentem, Lily meg a rádiót basztatta a lepukkant kocsi mellett... szóval hülyeségemből kifolyólag elég nehézkes úgy.) Jelenleg a harmadik szinten dekkolok (sokadjára ugye), mert szedem össze azokat a hősöket, akit itt fel lehet szedni. Aztán majd feljebb kell menni, van olyan, akit ott lehet csak megcsinálni. Most pl. 14 emberrel zsonglőrködtem Savininél, hogy egy ideig nem jutott mindenkinek ágy, mert nem volt hely, kimaxoltam egy-két kisebb cumót- fel-le építgettem dolgokat, ahhoz meg ugye könyvtár is kell. Pl. a raktárnál is (a legnagyobb homebasenél) a beépített műhely miatt nem lehet továbblépni a kémiai műhelyre, ezért oda kellett csinálnom egy plusz műhelyt az épületkimaxolás miatt.
Mióta Savinibe veszem kezdés után az irányt, felgyorsultak az események. Most jön a 18-as szint. Megvan a 7 emberem - gyakorlatilag alig vagy sosem csatlakozik hozzám más túlélő - csinálok velük pár küldetést és már mehetek is lakóbuszt keresni. Ami nagyon befolyásolja és lassítja az eseményeket, az az, hogy kezdéskor hol találok autót. Eddig szerencsém volt, mert viszonylag közel tett le járműhöz. Megtanultam osonni is.
Most már szinte csak zsákokat szedek fel. Amiből kell a busz javításához, azt a ház elé, az útra gyűjtöm, hogy ne használják fel. Különben tuti nem lesz elég matéria vagy üzemanyag a VAN-hoz. Szóval Savini jó ötlet volt, köszi.
A Challeng-ek közül hiányzik: - "The Father - max out every type of facility", csak 4/11 van meg belőle - mondjuk ebben a játékstílusban nem tudom felfejleszteni. A mennyiségre megyek, nem a minőségre. :) Amúgy hol tudom megnézni, melyikeket maxoltam eddig ki? - The sniper - szerintem lőttem már 5 headshots-ot egymás után, mégis 0/25 - bár ezek szerint mégsem. Na ezt, ezen a szinten már nem fogom tudni megcsinálni.
Szóval ez a játék, bármennyire is monoton feladatokkal teli, egyszerűen megunhatatlan. Ha elkezdem, magával ragad a hangulata.
Személyek speciális képessége személyek köthető- mindig ahhoz, ahol aktiválod. Ha józsi bírja a strapát, attól még katinak nem szükségszerű, lehet, hogy ő meg lopakodni tud :D A rage technika mindenkinél kijöhet, mert az a szimpla bunyó magasabb szintjénél nyílik meg, de pl. a ninjázás, sokáig futós, satöbbi sokkal ritkásabb lehet, mert az lassabban fejlődik.
Elkezdtem a 13-as szintet. Észak-keletre, a Wilkerson-ranch és a főút közé tett le. Olyan mákom volt, hogy a lakókocsiparktól nem messze találtam egy kocsit. Közben majdnem megettek, kellett is lövöldöznöm mint Bruce Willisnek, de sikerült elrobognom Savinihez. Utoljára szerkesztette: Bluuzia, 2014.10.31. 14:42:26
Köszi az infót. Akkor erősen ajánlott használni a speciális adottságokat. Az egyik figurámnál aktiváltam a RAGE technikát (small stamina back when you kill an enemy). Ez elég hasznosnak tűnik. Ha a fegyver spec-et aktiválom, akkor az mindegyik karakternél változik? és csak egy félét lehet? Bocs a rengeteg kérdésért. Pár órám már van a játékban, de sok mindent még nem tudok.
Külön infót nem kapsz annyira a fáradtságáról. Amúgy az otthon menüben van a nyersanyag fül, ahol látszik az ágyak száma. Ha kevesebb az ágy, mint az ember, akkor teljes kialvást nem kap, hamarabb befárad. Ugye az alvóhely alapból csak matracok sokasága (írja is), plusz építési nyersanyagba kerül ágyakat ácsolni a helyiségekbe. Mivel ott a szerelőműhely, az úgyis kijavítja a fegyvereket is, amik besárgulnak- így kevesebbet is kell gyűjteni sztem.
A speciális képességeknél a verekedési dolgokra gondolsz? Azokat erősen érdemes használni, pl. a rugdosódás is, ha a söprőrúgást használsz, akkor a körülötted állókat mind földre rakja, aztán már csak csapkodni kell őket.
Sejtettem, hogy azért húz haza, mert fáradt lehet. Ha nem kék az ikonja (tired), hogy lehet még kideríteni, hogy nem sokáig bírja? Persze, ha nem rég vele mászkáltam, egyértelmű. De néha olyan mintha nem érnék utol magukat a pihenéssel. Kéne plusz ágy?
Azt én is úgy csinálom, hogy a felszedett emberekkel megyek kutatni. Néha egyből lecsapják a zombikat.
Amit még nem használtam, azok a speciális képességek. Gondolom érdemes aktivizálni. (?)
Viszont ami idegesít, hogy nem fér több cucc a "hűtőbe". Mindig sakkozni kell, ha találok valami értelmeset pl. lőszer, jó fegyverek (vagy már nincs értelme felvenni?). Nem győzöm kiszedegetni a franciakulcsokat és társait = az influence pontjaim meg erősen fogynak ilyenkor. Néha úgy lemegy, hogy nem tudok magammal vinni senkit. Szóval szorul a hurok.
Ha már fáradtan (Tired) vagy sérülten (tehát amikor már lelöknie kell magáról a zombikat, sérültté, injured válik) viszed el , akkor előfordulhat, hogy megunja a banánt, és amikor lehetősége van kiszállni, húz is haza (It is time to go home).
Én egyszer-egyszer megcsinálom, hogy amikor hozok új embereket (ami 3 mindig), elindulok a necces helyekre gyűjtögetni nyersanyagokat (a platós teherautóssal), és máris hárman vigyáznak a seggemre :) Ugyanígy járok el, amikor a gőzt kell kiereszteni egyes figurákkal (despair, rage...), akkor két három ház mindig útba esik:) Plusz influencebe nem kerül ugye így, mintha elhívnád a bázisról, sőt a végén te kapsz influencepontot, hiszen feladatot hajtottál végre.
Sőt, amikor más szomszédoknak kell fertőzésgócot segíteni kiirtani, akkor addig követnek és segítenek, amíg a célpont fertőzést ki nem pucoltátok- tehát akár a környékbeli többi fertőzést is ki lehet velük pucolni. Ismét csak 2 plusz ember a hátsód megvédésére... néha amikor valamiféle vad zombit keresünk, akkor is megcsinálom ezt.
Snyder a legjobb placc, ez tény, viszont az én általános tapasztalatom az, hogy a Savinivel magasan jobban jársz breakdownban (már csak a kész watchtower miatt is). Az Alamot meg semmi pénzért :P
Lehet, hogy a következő szintet már Savinivel kezdem, köszi a tippet. Én mindig a Snyder Trucking Warehouse-t építgetem. Tény, hogy ahhoz plussz ember meg nyersanyag kell, de valamiért az maradt meg + ugye a többiek odahoznak autókat, amiből így 4 db is parkolhat, javulhat, ami elég fontos szempont ezen a szinten. Mondjuk simán átlehet költözni Saviniből, ha már megvan a 10 fő.
Legutóbb a nagy Bronto-gas benzinkútnál születtem le. Elindultam az egyik tanya felé, messziről láttam, hogy van ott autó. Aztán eszembe jutott, hogy az csak roncs. Kicsit sietnem kellett visszafelé. Szerencsére egy max cardios csajjal voltam, sikerült időben elmenekülnöm.
Az miért van, hogy elviszek magammal valakit, megcsinálom az adott küldetést (pl. megtaláltam a lakókocsit), visszafelé megállok egy épületnél, hogy kifosszam, erre a segítőm elkezd hazakocogni? De nem mindig csinálják ezt. Utoljára szerkesztette: Bluuzia, 2014.10.30. 09:58:20
A múltkor 10-es környékén (bár többször előfordul), hogy kirak a p*csába valami földútra, a közeli helyszínen sehol egy autó. Felmész körülnézni, vagy találsz, vagy nem. Ha pl. felrakott akkor északkeletre a természeti parkos részre, ott nem nagyon van kocsi... és akkor elindulsz lopakodva keresni egy kocsit (esetleg egy nagydarab mellett is), szóval para. Volt olyan, hogy a földúttól 2 embert is kinyírt a környékbeli zombisereg (nem horda) és vadzombik, ahogy elmentem körülnézni. Amerre csak néztél, zombik. Aztán, hogy a harmadikkal mentem... SEHOL nem volt senki (mármint zombiészlelési távolságban) !
Nekem mindig az első feladat: kocsit keresni, aztán elhajtani Marshallba, a Savini rezidenciához: ahhoz megvan a nyersanyag az elején. Magasról teszek a környékre, azt a részt jobban lehet védeni is.
Egyszer kicseleztem ott északkeleten egy nagy darabot- van az a rész, ahol le van szakadva a híd. Leugrottam, miközben követett. Ő később leugrott utánam, én meg át a túloldalra a sziklán felkapaszkodva. Ergo lent maradt :D Utoljára szerkesztette: Sunsetjoy, 2014.10.29. 10:18:10
...hát, már itt 12-es is elég durva. Az autók is, elég hamar leamortizálódnak. Mondjuk, azt észrevettem, ha sikerül tábort vernem, akkor elég valószínű, hogy meglesz az adott szint. Addig viszont életben kéne maradni.
A 3 rész egy szövegfájlt képez, ahogy jöttek ki, úgy kerültek bele a fájlba - tudomásom szerint, mert igazából a Breakdownt nyomom naponta. És úgy kerültek bele, hogy nincs túl sok összefüggő terület, hogy innentől-idáig ez, utána meg ez. Előfordul hogy 100 bejegyzésen belül előfordul mindből valami. Szóval egyben lesz, de egyértelmű szerintem, hogy amilyen játékot nem talál, azt a szövegrészt nem használja - de a technikai megoldásokat és magyar karaktereket lostprophet hozta létre, ő kezdte el, én csak szimplán szöveget fordítok és tesztelek majd.