A Wall küldetés az utolsó. Már nem emlékszem hogy volt, de szerintem valami bug lehet.
Fenrir: az alapjátékban a sztori is felkínál helyszínt, bár nem emlékszem, hogy kötelezõ-e. De megéri. Én a Savini rezidenciát mondanám (ami a legnyugatibb városrész keleti oldalán van, egy híd mellett- sõt még az egyik szereplõ is ajánlja, vagy valami kis küldetés is van róla), ahol van a fára szerelt kisházikó is.
Én még nagyon az elején járok. Jelenleg a templomban van a bázisom, innen melyikre érdemes tovább költözni ahol már több embert tudok majd eltartani?
Na, az alap játékot végigtoltam. Miután megvan a Wall küldetés, visszatesz a bázisra és újra megtudom csinálni. Az lenne a kérdésem, hogy ez normális vagy valami bug?
Melyik modot vagy steamworkos kampányokat használják leggyakrabban, mit érdemes letölteni? Köszönöm elõre is a segítséget.
Jah, vagy alt+tab és másolatot csinálsz a mentésfájlról :) Persze az is jó lehet, amit te mondasz... :P
Mondjuk 3 nagyobb adagban játszottam ennyit, mikor megjelent megvettem, nyomtam, aztán egy darabig nem, majd megint ... s mivel a valódi idõt is figyelembe veszi volt, hogy mire újra játszottam meghalt emberem meg ilyesmi. Mindegy, végül is a játékra nagy hatása nem volt, mert alapjáraton nem volt nehéz. Sokáig spóroltam a gránátokkal meg mindennel, de mikor elkezdtem a játék 70% után folyamatosan használni, akkor minden leegyszerûsödött ... jöhetett bármekkora horda, egy lépésre aktiválódó vagy üveges molotov, és mindenki elpatkolt. Igazából csak a nagy benga állatoktól fostam, mert azok 2 emberem is széttépték :) kocsival is macera õket leverni, tropára megy tõle a szekér :)
Majd lehet elkezdem megint, már sokkal több lehetõséget látok, és látom nem kell spórolni az inf-el meg egyebekkel, azzal mindig tele leszek ... mondjuk leginkább kaja, építõanyag és bázis lõszer hiányban szenvedtem leginkább ... de ez valszeg annak tudható, hogy a 3 település közül igazából csak az egyiket pucoltam ki és fõleg ott tevékenykedtem :)
A DLC nem ennyire rohangálás az elsõ 6-7 szinten még- utána lassul a menet és elõ-elõfordulhat.
Amúgy aki "csalni" akar az emberekkel: amikor jól mennek a dolgok, akkor lépj ki menübe esc gombbal, akkor küldetések között mentést csinál.
Ellenben ha az embered már mondjuk másodjára hal meg félig (amikor space gombot kell püfölni, hogy feltápászkodjon), és csak nem tisztul a környezeted, akkor abból halál lesz... tehát még azelõtt, hogy benyögne valamit a halála elõtt (mondjuk épp valamelyik erõsebb zombi most kapott kétmarokra hogy széttépjen vagy harapdáljon), nyomsz egy alt+f4-et. A játék kilép, mentést nem képes csinálni, a bajba került fazon meg a játék betöltése után ott álldogál a bázison, egészben. Persze ez csalás:)
Az outpost jó megoldás, ha a bázishoz vezetõ útvonalakon el tudod õket helyezni, pl. a Savini-rezidenciát elég jól körbe lehet bástyázni, sõt ha a hidat és a másik északi bevezetõt (a raktár környékit) lezárod ilyen módon, a nyugati rész majdnem tiszta is maradhat.
Egyszer végigmentem az alapjátékon, 24 óra játékidõ volt ... de még így is mesterségesen kitoltam, mert azt a küldetésszálat direkt hanyagoltam. Ennek 80%-át az alap táborban, a templomban töltöttem ... sõt, azt a kis falucskát full kipucoltam, a többi várost/települést alig, a vidéki részeket meg semennyire, így is tele voltam fegyverekkel meg mindennel. 3-4 emberkém halt meg az irányításom alatt, aztán még pár magától vhogy. Nem is jutottam odáig, hogy a 12 fõs raktárba beköltözzek, csak a másik város 8 fõs házába. Szintén 80%-ban nem is használtam az ALT-ot, el is felejtettem, outpostot is csak a végefelé csináltam 1-2-t :) szintén a végefelé kezdtem el használni a scavangert, addig mindent én cipeltem. A többi support lehetõséget nem is használtam soha. És baromira frusztrált, hogy állandóan vinnem kellett mindenkit kis zombi verésre, nem lehetett nyugodtam kóricálni, valakinek mindig volt valami nyûgje, vagy valakit idõre kellett segíteni/elintézni. Baromi nagy rohangálás a játék :)
De kirr volt :)
Most nekikezdtem a DLC-nek.
Nem lehet az max bug volt.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy autó platón lehet-e vinni több hátizsákot, mert amiket a Ytubon láttam, nem jönnek be; nekem a levegõben marad, ha elindulok.
Na oké, én a 11. szint végén jó idõre be is fejeztem a Breakdown-t... olyan szinten már az "izgalmat" túlhaladja az unalom, meg a frusztráció:)
Egészen üres helyeken egy kis verekedési zajra odarohan 4-5 sima zombi, meg néha 1-1 robbanós vagy ugrálós, és akkor egyedül a legjobb hõs is gázban van. Kevesebb a magányos zombi máshol is, kettesével vannak a hordák 50 méteren belül, így infestation is gyakoribb. A cuccok eléggé elfogadható mennyiségben találhatóak még itt is, bár üzemanyag még mindig ritkának mondható.
És a kocsi hiány... Marshall területén mondjuk van összesen 8-10 autó, a kezdõ szintek 15-20 autójával (nagyságrendrõl beszélek). És Marshall nem kicsi terület. Nagyrészt kombik és pizzásautók, szedán és rendõrautó kevés, pickup meg nem szokás arrafelé. Mivel több a zombi, többet kell csapkodni (ha haladni is akarsz, és kinyírni õket kiszállás elõtt), ergo hamarabb is rongálódnak... Egyértelmû a workshop minimum 2-es, de inkább 3-as szintjének fontossága.
A lakókocsisra én is a 6. szint végén találtam rá:) Amikor minden kész a kocsival, akkor elõször egy másik ikon jelenik meg zölden ott, ahol szerelgetni lehetett. Egyszer megnyomod, Lily benyög valamit rádión, hogy távozásra készülünk. Ez után a csapattagok menüjében egy-egy fazonra kattintasz egyszer, majd az E gomb (to RV) beülteti õket a lakókocsiba (kiszállítani is ugyanígy lehet, ha mégse õket akarod).
Ha valakin az E gomb mellett check in felirat van, az azt jelenti, nincs otthon, valahol kolbászol- de erre a parancsra bejelentkezik, és látható lesz a mapon. Odamész hozzá (ha nem bírsz várni rá), és személyesen mondod neki a beszélgetésmenüben, hogy go to RV. Ekkor otthagy csapot-papot, rohan helyet foglalni az ablak mellé:)
Lily és az éppen aktív személy mellett talán még 5 vagy 6 személy fér el, ha tele lesz (nem a gatya:), akkor Lily bemondja, hogy oké, ennyien férünk el, hacsak nem utazik valaki a tetõn (poén).
Ilyen bezsúfolt állapotban a korábban ismertetett RV szerelõ menüben egy másik ikon jelenik meg (kocsi nyíllal talán). Azt megnyomod, örevoár, irány a következõ szint.
Na én ezt hagytam ki, és kétszer is kattintottam, úgy sebtiben. Aztán néztük egymást Lily-vel a lerobbant lakókocsi mellett a következõ szinten. És egy emberrel (magaddal) emberek beszervezéséig mindenhová egyedül menni... izé, kampó. Ezért valahol 3-4 szint körül indítanom kellett új játékot azon a szinten (ilyenkor már elérhetõ, ha a játékosprofillal eljutottál arra a szintre). Olyankor hozzád vág még 2-3 random fazont, úgy egy kicsit könnyebb már- de a lényeg az, hogy ugye tovább vigye az ember õket .)
Lenne két hülye kérdésem.Hogy lehet specializálódni fegyverrel? Folyamatosan ütök nehéz fegyverrel de nem fejlõdik semmit.
A másik hogy lehet a lakókocsival több embert vinni a következõ szintre?
Ennek ellenére értem a kérdést.
Találkoztam olyannal, hogy egy raktár építési anyagot jelölt (a menüben nem outpost jelölés (õrtorony), hanem építési anyag volt látható. És emlékeim szerint így történt, találtam cuccot, de nem vettem ki.
Tehát ha marad ott nyersanyag, akkor csökkenti a nyersanyagok napi (valós, 24 órás) fogyását úgy, hogy kis mennyiségben "termel"- ellenben minden outpost 1-el több material nyersanyagot fogyaszt naponta.
Mindig csak egy fajtát képes csinálni, abc sorrendben megy rajta végig, ha egy valami kell, hagyd csak azt ott. Ammo>Food>Fuel>Material>Medicine Egy nyersanyagtermelõ outpost kipakolható azután, hogy létrehozásra került, mint termelõ outpost, akkor már nem számít.
Huhh, lenne még egy kérdésem.
(Alap játék esetén)
Ha olyan helyre építek Outpostot ahol mondjuk találtam ételt, vagy lõszert, de "nem vettem ki a szekrénybõl" akkor ad elvileg napi +x utánpótlást?
Vagy ez típustól függ? Ma épp egy GunShopban nyitottam egy outpostot, de nem adott bónuszt, szóval kell benne hagyni némi pakkot és akkor ad?
Elnézést a hülye a fogalmazásért, de hulla vagyok, és még én sem értem nagyon, hogy mit szeretnék tudni.
Elõre is köszi :)
Akkor szerezz fegyvert:) Én a 10. szinten vagyok vele, és szerintem jól be van lõve a szintenkénti nehézség növekedés.
A skilleket úgy fejlesztheted (automatán csinálja), hogy játszol a fazonokkal.
Cardio- futással nõ, több lesz a stamina+2 spec. technika Fighting- közelharccal nõ, maximum életerõt növel, fegyverspecializálódást, és gyilkos ütéseket nyit meg Shooting- lövöldözéssel nõ, javítja a pontosságot, fegyverspecializálódást technikát nyit meg Wits- keresgéléssel nõ, csendesebb és gyorsabb keresés magasabb szinten
Megvettem a Breakdown-t, hamarosan elkezdem a vég nélküli zombi irtást. Az utolsó küldetésnél a kezdeti feka srácnak 2-t is elemkedett a cardio szintje, korábban egyetlen karakternek sem. Ezt hogyan lehet fejleszteni?
Igen alapjáték.
Köszönöm a válaszokat, lehet lesznek még kérdéseim :-)
Eszközöket (gránát, molotov) és gyógycuccokat, valamint zajkeltõket (petárda, vekkeróra) úgy lehet használni hogy egérgörgõvel kiválasztod, majd megnyomod az F gombot. Amit elhajít, azt kb. úgy dobja el, ahol a képernyõn a kamerával középre nézel. Részben talán távolságot is dob, ki kell tapasztalni.
Az on a mission küldetést automatikusan hajtják végre- ha bajba kerülnek, elõbb-utóbb kapsz egy szép kis küldetést a felkutatásukra, amikor össze tudod õket szedni- elkalamojolva nem halnak meg, csak ha a megmentési feladatot nem hajtod végre, emlékeim szerint. Ha veled vannak egy küldetésen, vagy csak fedeznek, akkor képesek megdögleni.
Ha a két embert kiválasztva nincs olyan hogy check in (E) a képernyõn, akkor így fog történni. Ha jól látom sima játékról van szó.
1. Billentyûzet esetén, hogy lehet molotvot (gránátot, etc) eldobni?
2. Illetve, hogy két emberem jó ideje már valamilyen küldetésen van (on mission) or far from home. Térkép nem jelzi õket, egy aktív küldetésem van, hogy nézzem meg a courthouse-t SpencerMillben.
Esetleg van rá tipp, vagy valami hogy a két kis elkószált legényt megkeressem? :D
Elõre is köszönöm.
Írok már pár tippet ahhoz, hogy lehet a Breakdown-ban elõrejutni azt figyelembe véve, hogy szintenként a cél a továbbjutás: tehát lakókocsi megtalálása, megjavítása, tisztítása, feltöltése, lelépés a környékrõl.
- Az elsõ szintet kivéve ugye a lepukkant RV (lakókocsi) mellett találod magad, némi ellátmánnyal, illetve az aktuális szereplõn kívül azokkal, akiket beültettél az RV-be.
Ha nincs legalább 5 ember (felül írja), szerezz- eleinte könnyen adja az új embereket. Ennyi minimum kell új otthonba költözéshez. Elsõ lépés a körbekémlelés (mindig egy ilyen torony közelébe "robbansz le"). Autót kell találnod, anélkül az alacsonyabb szintek is nehezebbek, hát még a magasabb szintek. Az autóval könnyebb rögtön elmenni a már ismert lakóhelyekre (a templomhoz 5 ember, 20 építõanyag, a Savini rezidenciához 6 ember 30 építõ kell), elõfordul, hogy rögtön az elején már költözhetsz is, megvan minden. Magasabb szinteken az északi kisváros-szerûségbe (Trumbull county) helyez, ahol szinte semmi nincs kutatnivaló, menekülni kell onnan a fentebb leírt helyekre. 9-es szinten odafenn egyetlen helyen találtam, a cirkuszrész bejáratánál egy rendõrautót - de ha nem tudod hová kell menni, lopakodni kell :) Az autó ugye meneküléshez, hordakinyíráshoz, mindenhez elkél, szóval muszáj.
- Ha beköltöztél, elsõ lépések (a sima 1 percig tartó feljavítások után)
Ha nincs, akkor workshop, medical facility, bedroom a sorrend (általában bedroom van, az alapból 8 személyes, ráér akkortájt). Ha nincs, akkor felhúzni a tornyot, illetve raktárt, esetleg kert (de kaja nem fogy nagyon, ha 12 alatti csapat van, és folyamatosan játszol, pár nap alatt össze lehet szedegetni az élelmeket).
Étkezõ (dining) felesleges, könyvtár csak ha hosszú menetre játszol.
Az alapokat fejleszteni kell: a workshopot, hogy autót is javítson a parkolóban, illetve a medicalt, hogy gyorsabban és jobban gyógyuljanak.
- Mindig a környékbeli házakkal kezd a kutatást.
Ha több nyersanyagot találsz, és nem akarod, hogy másik társad jöjjön érte, akkor vedd ki (persze le kell rakni a hátadról az aktívat, különben a másikat nem felveszi, hanem szétszedi alkotóelemeire, és nem nyersanyagként viszed haza...) majd rakd le a földre vagy az épületben, vagy ha nincs környéken ellenfél, akkor az úttest mellé, hogy ha arra jársz, csak kiugorj érte a kocsiból. A gyors kutatást (SHIFT-el) csak akkor használd általában, ha társsal vagy, vagy pedig ha ígyis-úgyis észrevettek már, és sietned kell (mondjuk hiányzik valami nyersanyag, amit végre találtál).
- Felkészülten indulj el
Általában 2 közelharci fegyver (leginkább, ha nincs másra speciális képzése, akkor pengék, kardok, éles fegyverek (ha eltörik az egyetlen egy harc közben, az kissé frusztráló:) 2-2 életerõ és stamina növelõ, esetlegesen 3 molotovkoktél és egy lõfegyver (nagy szórású, nagy tûzerejû, hangtompítós, ahogy gondolod) min. egy tárnyi lõszerrel. Ha nagy hátizsák van, még így is fér bele, hiszen a nyersanyagzsák külön használatos. Mivel hármasával foglalnak egyet az apró dolgok, elfér így is. Ha van bõven influence, hívd el egy társadat is, megoszlik a zombik figyelme- de azért ne hagyd magára. Bár az aprónéppel elboldogul, az erõsebbek képesek secperc alatt kinyírni társainkat.
Ha más társaságok küldetéseit csinálod, és jönnek veled, ne légy rest a környékbeli házakat átkutatni (1-2 elég), ingyen fedezetet nyújtanak. Azonban ha közben befejezõdik a munka (1-1 speckó szörny kinyírása pl.), akkor úgy lelépnek a környékrõl, mintha sose láttak volna: egyedül maradtál :D
- Ne légy rest felfedezni
Nem csak a kilátókból lehet felfedezni a kocsikat, hanem ha elhajtasz mellettük, akkor is. A kocsik életet menthetnek, ha tudod hol keresd õket. Pl. ha megborulsz az egyenetlen talajon, és fejreáll, akkor nem lehet beleülni, menekülni kell, hamarosan robbani is fog (bármilyen állapotban is volt). Ha akkor állsz neki az út felé lopakodni, nem tudván, hogy van-e ott kocsi, akkor izgalmas kalandod lesz:D Amúgy pedig nem szükséges minden toronyba felnézni. A városokban 1-1, Marshall városban 2-3 elegendõ a körbenézéshez.
- Nagy szörnyek, küldetések
Besieged küldetés: ha a környéken látni nagy szörnyet, biztos megjelenik a barikádos küldetésben, bekopogtatni :) Ha van kocsid, és hely a furikázásra, a ház körül megéri elcsapkodni õket. Ha nem vagy kellõen felszerelve és erõs a karakter, oda se menj. Nem éri meg.
Dagadthústorony szörny: Autóval elütni gáz, mert totál tönkreamortizálja, a felnin gurulva bármelyik zombi leelõz... Használj molotovot, robbanószert, illetve csak fejre célozz. Vagy kerüld ki. Bloater gázfelhõs: Távolról lelõni 2-3 lövés, felrobban, ennyi. Kocsival nekimenni nem jó, ráragad a kocsira a trutyi, hiába mész onnan, leveszi háromnegyednyi életerõt, staminát. Ha úgy mész el mellette, hogy a kocsi farával megfaroltatva elsodrod, akkor a robbanás már akkor terjed szét, amikor odébbvagy, és nem kap el. Ajtónyitással ezt nehéz megoldani. Ugrálós sárga: Próbálj elsõnek csapni. aztán másodszor-harmadszor. Ne hagyd élni, aztán ha lefeküdt, kivégzés. Lõfegyverrel eltaláni nehéz, kocsival szintén. Talán ha nem vagy egyedül, könnyebb, ha mással foglalkozik :) SWAT,army zombi: Kicsivel tovább kell ütni, mint a normál enemyt, ennyi. Sikítós, kar nélküli hullafehér: Ne menj a közelébe, próbálj fejlövéssel irtani. Ha közelmész, 2-3 csapás, és már fekszik is...
Ha nagy zombitömegbe vagy, gyakran használd a védekezés (C) gombot támadás közben, hogy kerülgessen, próbálj ugrani, illetve ide jó a nagy szórású fegyver is.
Most ennyi :D
A játék alatt pedig 1 játékkal töltött óra ott 12 órát jelent- tehát 2 játékórával eltelik egy nap.
Én amúgy már a 8. szint vége felé járok, de mivel a hatodik végén jöttem rá, hogy be kell ültetni az embereket a lakókocsiba a végén, soha nem jöttek velem addig, csak Lily mellett az jött tovább, akivel éppen aktív voltam :) Vagyis újra kell, hogy tápolja az ember õket ha hozzád kerülnek. És a kilencedikre kell egy pár ember felmaxolva:)
Csalni kell. Azaz ha abbahagyod a játékot és visszatérsz 1 nap valós nap múlva akkor az nekik 12 óra úgy, hogy rájuk sem bagóztál. Ezért mindig vissza kell állítani a gép óráját, hogy érezzék a folyamatos törõdést :)
Nosss..... sikerült elköltöznöm, minden fasza, azonban az emberek szép lassan elhagynak engem, úgy, hogy foglalkozva van velük,párbeszéd, közös missziók stb. mégis.... megoldás?:)
Az alapjáték az küldetéses, sok mellékküldetéssel együtt. Billentyûzettel és egérrel teljes mértékben használható, már ne szükséges kontroller hozzá.
Remélem lesz második rész ahol egy picit összetettebb lesz majd a játék. Több építkezés és szabadabb kéz jobb lett volna.
Megmondtam, hogy olyan helyre lehet átköltözni, ami 'Potential home base' néven látszik kereséskor, ha bemész meg más neve van, pl. Alamo, Kirkman residence, stb. Kiírja, amikor bemész, a bal felsõ sarokban a nevet a kívánt nyersanyag és embermennyiséget.
Amire te rányomtál, az a set outpost (és nem a kellõ set homebase) gomb volt. Azzal helyõrséget csinálsz, amely biztonságos területet és hozzáférést biztosít az otthoni raktárhoz.
Elviekben nem tudom, hogy egy beköltözhetõ házat helyõrséggé lehet-e VÉLETLENÜL alakítani, szerintem nem. De ha igen, akkor az ilyen helyõrséget (és minden helyõrséget, amit elfoglalsz) az otthoni építkezõs menüben otthon ki ki lehet választani, és törölni.
De mint mondtam, ha nincs set homebase választás, akkor azt nem is lehet otthonná alakítani. Még ha nincs megfelelõ anyag és ember hozzá, a megfelelõ helyeken az a rádióopció akkor is ott kellene, hogy legyen.
Ja, és ugye ez már nem béta/early access/fullofbugs állapotú? :)
Lassacskán végzek az elõzõ játékkal (Dark souls :) ), és azt hiszem ez lesz a következõ áldozat.
- a DLCt érdemes beszerezni, ad a rendes single player játékhoz vmit, vagy csak az új játékmódot hozta be?
- egérrel-billentyûbvel jól irányítható vagy inkább kontrollert kíván?
Sunsetjoy! Help me pls! :) a játék szinte legelején járok, megvan a megfelelõ materials a költözéshez, megvan a létszám, kiválasztottam egy házat, egy teljesen más vidéken, bementem, de a rádió hívások között nincs még ott az általad említett " set homebase ",mégis rányomtam valamire ( 2 alternatíva volt ) aminek következtében a térképen egy zöld kis vár jelöli mostmár a házat, amibe szándékozom költözni, viszont semmi pakolászás nincs :) ... kell még valamilyen küldetést csinálnom, avagy nincs elegendõ csillagom?
Most hogy mondod, lehet. Régen vittem végig az alapot, naponta a kieggel játszom, már keverem. De a kérdezõ lakókocsit emleget, az meg a kiegészítõben van.
Gondolom az alapjátékra, és nem a kiegészítõre gondolsz. Ott ugyebár a templomban vagy elõször rendes menedékhelyen, és onnan költöznél.
Elköltözni meg úgy kell, hogy a pályán elszórt tornyokból, tetõkrõl, stb. körülnézel (ezeket a kilátókat ugye jelöli a térkép), és keresel olyat, hogy Potential home site. Ezek nem változnak helyileg, mindegyik (kis)városban található 1-2, kisebb-nagyobb épületek (házak, raktár, vendéglõ). Ezekre a helyekre lehet elköltözni.
Az kell hozzá, hogy bemész az épületbe, ott majd kiírja, hogy mennyi nyersanyag (resources) és ember (people) kell ahhoz, hogy beköltözz. Ha ezek a dolgok megvannak, van annyi, akkor ki kell választani a rádiós menüben a megfelelõ lehetõséget (ha jól emlékszem set homebase).
Ehhez kell reputáció is (az a serifcsillag szerû számláló), de általában ilyenkor már van annyi, amennyi elég rá.
Szisztok! Kezdõ State of Decay- os vagyok, szeretném megkérdezni, hogyan tudok elköltözni mihamarabb ?! ha lehet részletesen írja már le valaki köszönöm! :)
Az elsõ szinten az elején egy közösséghez csatlakozhatsz. Minden további szinten egy lerobbant lakókocsi mellett találod magadat pár társaddal. És el kell jutni egy olyan helyre, ahová beköltözhetsz. Persze ezek egyrészt messzebb vannak, másrészt vagy ember, vagy építõanyag is kell. Azt meg össze kell gyûjteni, verbuválni. Amúgy azok a beköltözhetõ helyek vannak ugyanitt is. A többi random. A lényeg, hogy találsz majd egy lepukkant lakókocsit, amit szintén nyersanyagokkal ki kell javítani, hogy utána elhúzhass... egy másik szintre.
Ahogy lépdelsz fel a szinteken, egyre több és erõsebb zombik (nem ugrál akkora nagy lépésekkel, de érezhetõ) lesznek, egyre több olyan hely lesz, ahol nem találsz már (vagy annyit) nyersanyagot (pedig alacsonyabb szinten volt), sõt a megtalált lakókocsihoz is egyre több minden kell, hogy mûködjön.
Ha jól olvastam, a készítõk a nyolcas szinten dobták be a törölközõt...
Ti lõfegyverrel toltátok vagy csak a cséphadarókkal? Én a rohadt zombik kivételével nem is használtam pisztolyt.
Ha mindig ugyanaz a pálya akkor a már eredetiben lévõ elfoglalható helyekre költöztet be?
Én végigtoltam és sokmindent hiányoltam benne. A játék nem volt elég komplex, nagyon meg volt kötve a játékos keze, több nyersanyag kellett volna bele, több építgetõs rész. Talán a 2. részben ezt megcsinálják :)
- Bug, november végi patch cseszte el. - Nyersanyag egy részét átviszik, de fel kell építgetni a dolgokat. - Unarmed Combat | Counter-Attack | Special Attack | Special Technique Sajnos elég rendezetlen a wikia, de hirtelen ezt találtam, fõleg az elsõ lehet hasznos.
Sziasztok, remélem tud valaki az alábbi kérdésekben segíteni: - Mindig összegyûjtök egy rakat lõszert, azonban az új belépésnél visszaáll a készletem 50-60 lõszerre (ez az egyéni lõszer, ami a szekrényben van). Ez valami bug? - Ha átköltöztetem a bázisomat, a korábban felépített létesítményeket újra fel kell húzni? Ha pl. volt könyvtáram és már túl vagyok néhány kutatáson, ha új bázisra költözöm, ezeket a kutatásokat újra kell indítanom? - hol találok egy korrekt útmutatót a bill-egér irányításról? Konkrétan a harci rész érdekelne és azon belül a speciális ütések, rúgások. Pl. hogy csapok egymásnak 2 fejet, ha a karakterem erre már elvileg képes?
Elõre is köszi
Az,hogy lehet,hogy egy ember be van osztva a megfigyelõ toronyba de nem õ hanem egy másik ember áll ott és szedi a zombikat?
Hello, nemrég kezdtem el a játékot és még nem igazán értem,hogy is mûködik az,hogy mutatja a stockpiles-nél hogy van 11 élelmiszerem és fogy belõle naponta 11(11 túlélõ van), de nem fogy annyi naponta.Ezenkívül hogy lehet élelmet hozzáadni a stockpiles-menühöz?
Én azt egy kezdõ karakterrek sikeresen megcsináltam, nagy mákom volt. A másik karakterrel volt elfoglalva amíg én hátulról lecsapkodtam.
Nekem az elsõ elhalálozás az elõtte lévõ szomszédságnál volt amikor szintén meg kellett védeni. Keményen kimentem erre egy feral jött a semmibõl és kicsinált.
A cuccokat egyébként fel lehet venni egy másik karakterrel.
Heló, a Breakdown dlc-vel játszom és a karakterem fáradt státuszban van és asztmás is,ezeket hogy lehet orvosolni? Folyamatosan csökken ezáltal a staminám.
Választ elõre is köszi! :)
Magyarítás, hogy halad? :)
Szerencsére van a játék annyira jó, hogy az egér+bill irányítás betegségei felett szemet lehet hunyni ... van ugyan X360 kontrollerem, de a fegyveres célzás sokkal jobb egérrel.
Én nem igazán véleményeztem az irányítást, mert alapból controllerrel áltam neki (TPS-eknek úgy szoktam), de a sok sírás hatására ránéztem bill+egér kombóval és nekem úgy is rendben volt.
Számodra ebben sosem lesz rendes az 100%. (Nem mellesleg semmi baja nincs részemrõl mint általában bármelyik játékban ahol megy a sírás)
Vissza kell menni, ahol meghaltál és ott lesznek a cuccok, kivéve ha bug miatt eltûnnek, ami sajnos elõfordul, elsõsorban épületeknél a padló alá beesnek a tárgyak.