1. Szerintem sehol egy db szót nem írtam róla hogy bejön-e. Videok alapján semmi kimagasló nincs benne.Eddig ami pozitívum hogy nem 5-7 órás lesz mint az átlag szarok. 2. Elég bevétele lesz a cégnek nélkülem is. Ha én 1000ft-ot adok érte akkor annyit. Lehet hogy annyit se fog érni majd kiderül ha végigvittem. 3. Szánalmas nem szánalmas ha nincs védelem viseljék a következményeket
// Amennyire vártam,ezeket a videókat nézegetve annyira kezd érdektelenné válni... A SILENT Hillek nyomában sincs ezek alapján sajnos ugyan olyan idióta akcióhorror mint a legutóbbi RE címek...
Bizonyára megveszed ha ennyire bejön. Ja..nem...:)
Engem csak az vigasztal ,hogy kb annyira béna a fazon, mint én voltam anno a RE4-ben kontrollerrel, vagyis akkor lehet annyira mégsem voltam az? :D (dehogynem)
Next genen tökéletes.PC-n is az lehetne,ha nem szarnák le a platformot.Részükrõl annyi a pc-s support kb,hogy "örüljetek parasztok,hogy legalább kiadjuk"
Sajnos nem aknázták ki a pc adta lehetõséget.Konzolon ugyanis nincs ilyen. PC-be is direkt megcsinálták ,hogy jó legyen pont a Rage ugyanezen hibáján felbuzdulva,erre ....tak kihasználni.
The Evil Within Release Date: Evil Takes Hold in August
We’re pleased to announce The Evil Within, the new survival horror game from legendary director, Shinji Mikami, will be available in North America on August 26, 2014 and throughout Europe on August 29, 2014. The Evil Within is in development for the Xbox One, Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation 4 computer entertainment system, PlayStation 3 computer entertainment system, and PC.
elmehetne a picsába, meg a filmek is, hogy 2014-ben nem léptek még túl ezen a szar idegesítõ dolgon. Elsõsorban filmek.
a játék a 2.35:1-es cinemascope képarányt fogja használni a filmszerû érzet miatt, így szerintem 16:9-es cuccoknál lesz fekete csík. lassan amúgy tényleg mutathatnának egy új trailert vagy valamit, mert 10 hónapja bejelentették a játékot, azóta pedig szinte minden kép és videó ugyanazon két helyszínt mutatja be, amit már a szeptemberi gameplay videóban is láthattunk.
a condemned 2 nem nagy szám a deadspace 1 már alakul, de ez az ûr helyszín nálam 1x játszóssá tette a condemned 1 -gyel 1 óránál tovább nem tudtam játszani... igaz, h szándékosan este és basszuskiemelõs fejhallgatóval pedig galamblelkûség nagyon nem jellemzõ rám... :) te nyomtad már a condemned 1-et?
egy nvidiás interjú végén shinji elárulta, hogy a prezentációk egyik jelenetében látható lerombolt városkép a sztori egyik kulcsa lesz. valaki gondolkodott már azon, hogy vajon hogy függ össze a modern elmegyógyintézetes sztori a concept artokon látható néhol már-már monumentális középkori helyszínekkel és egy földrengéssel(?)?