a kamerakezelést és a programot játszó balfaszkodását leszámítva továbbra is nagyon ígéretes, én azt sem értem, hogy a grafikára miért fújnak páran, teljesen jó egy ilyen játékhoz, plusz azt sem lehet tudni, hogy melyik verzióról készült a videó. nagyon kíváncsi vagyok a történetre, csak adnának már valami megközelítõleges megjelenési dátumot.
egyél egy kakaóscsigát komolyan,nekem 1 dolog nem tetszik ami a resident evilben sem hogy bevagy zárva egy szobába és ömlenek az ablakból a dögök,ez nem élvezetes kicsit se a többi mind nagyon jó szerintem is,de ezt kár erõlteni:)
Azért mondom még csak felvetésképpen is sértõ hogy tucatjátékot csináljatok vagy mások ebbõl, ez úgy lesz tökéletes ahogy van. :) Én csak örülök ha a régi RE-t idézné.
jónak tûnik,tetszik de ebbe is eröltetik amit a Resident Evilben hogy vagy egy szobában és ömlik rád mindenféle dög,aztán midnent ellöttél akkor vége van xd nagyon izgi komolyan...de a többi rész tetszik fõleg az eleje ahogy menekülni kell az elég parás tud lenni :)
Egyszerüen tragédia ez a gamepados célzásal való szerencsétlenkedés... Szerencsére a játék nagyon jónak tünik csak most láttam, hogy ezek szerint érdemes elégetni a monsztákat mert lehet egyébbként felkelnének.
Hát jah tény hogy nem sandbox, de a csõvet nem feltétlen helyre értem, hanem a MP3 jáátékmenete a végtelenségig egyszerû. Mész egyenesen mindenkit lelõsz, igazából nem is kell forgolódni, mindenkit eléd rak a gép céltáblának.
Most nem értelek már bocs, ez kurvajó, most hogy a fák olyan ocsmányak mint minden más játékban az egy dolog.
Kapcsold már be a RE6-ot, az amivel nézd össze, messze szebb. Messze. :)
Vagy szerinted mihez képest csúnya ez? :) Most komolyan, szerintem most nagyon nem látod jól a dolgokat. Nézd meg a pályák is faszák, részletgazdagok, a téglák a falon faszán néznek ki, semmi spórolás, fény-árnyék, stb.
Csak a technika fejlõdése, semmi más :) Amúgy meg ah megnézed, csak a karakterek vannak részletesen kidolgozva - de azok már-már tökéletesek. A többi játék változó...de a legtöbbje fel tudja venni a haladást. Nekem számít a kinézet is. Colonial Marines-ból maradjon csak egy - persze picit túlzás, de érted...:D
Mikami tökéletes egyensúlyt akar a horror és az akció között. Fordulatok helyett állandó misztikumot akar.
A fõszereplõ egy Sebastian nevû nyomozó, társa Joseph lesz. Egy hölgy is csatlakozik majd hozzájuk, rá "Kölyökként" hivatkoznak.
A kamera Sebastian válla mögül követi az eseményeket.
A fejlesztõcsapat sok idõt szentel a teátrális, filmszerû élménynek.
Noha a játék félelmetes és filmszerû lesz, az irányítást mindez nem érinti negatívan.
A játék az id Tech 5 motor alaposan átalakított változatára épít.
A túlélésben rendkívül fontos szerepe lesz annak, hogyan mozgunk: ha egy szörny a közelben van például, osonnunk vagy kúsznunk kell. Az animáció szintén az alapján változik, hogy van-e szörny a környéken.
A producer szerint manapság nehéz megijeszteni az embereket, ezért faragták Sebastiant a lehetõ leghétköznapibb karakterré - így a játékosok is tudnak azonosulni vele.
Az egyik szörny neve Hentes lesz, hatalmas láncfûrészt lóbálva üldözi Sebastiant, aki a környezet elemeit használva, például üvegekkel tudja összezavarni a csúnyaságokat. Egy másik egy hatalmas, soklábú és sokkarú szörny lesz. A standard ellenfelek a zombikra hasonlítanak majd.
Az IGN-nek mutatott demó elsõ része egy elmegyógyintézetben játszódik, utána egy rövid kórházas átvezetõ következik, végül kültéri események jönnek, Sebastian egy elhagyatott viskó felé veszi az irányt. Ezen a ponton a játék lineáris, viszont bizonyos részeken jóval szabadabb lesz a játékmenet.
A játék folyamatosan váltogatja majd a szûkebb, klausztrofóbiát okozó helyszíneket és a szabadabb területeket, ahol fellélegezhetünk.
A demóban egy ellenfélhordát úgy iktatott ki Sebastian, hogy az ajtóba taposóaknát rakott, a robbanás után megmaradt szörnyeket pedig pisztollyal lõtte ki. Azok persze az ablakokon is megpróbáltak bemászni.
A demóban a Silent Hillre emlékeztetõ "környezetváltás" is látható volt, utána Sebastian az elmegyógyintézetben ébred.
Minimalista HUD-ot kapunk, a használható tárgyakat a szokásos módon, a megnyomandó gomb ábrája jelzi. Ezen kívül életerõcsíkot kapunk, és ha fegyvert használunk, a lõszerek száma is feltûnik a képernyõn. Utóbbiból nem lesz sok a pályán persze.
Az Evil Within 2014-ben jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és next-gen konzolokra -GK
A Tango Gameworks alkotása hamisítatlan túlélõhorrornak ígérkezik. Érdekesség, hogy Japánban Psychobreak címen fut a játék, amivel a rendezõ, Shinji Mikami végre visszatér ahhoz a mûfajhoz, melyhez mindig is értett. Technológiai szempontból nem lehet okunk panaszra, a The Evil Within alatt az id Tech 5 motorja duruzsol. Fõhõsünk egy Sebastian nevû nyomozó, aki egy brutális tömeggyilkosság helyszínére utazik partnerével. Elsõre nem is sejti, hogy titokzatos, hatalmas erõ les rájuk. A páros tanúja lesz a helyszínelõ rendõrök halálának, s Sebastianra is rátámadnak, aki eszméletét veszti. Fõszereplõnk egy idõ után magához tér, és egy olyan világban találja magát, ami már nem olyan, mint korábban. A halál ott lohol minden sarokban, saját épelméjûsége is kérdésessé válik. Sebastiannak a saját félelmeivel kell szembenéznie, miközben a túlélés érdekében utazásra indul. Vajon felfedezi-e, hogy milyen titkos hatalom rejtõzik az árnyékban? A mûfajból kifolyólag a játékosoknak szûkös erõforrásokból kell gazdálkodniuk. Folyamatos szorongással és leírhatatlan terrorral kell szembenéznünk. Halálos csapdák várnak ránk, melyektõl könnyen fûbe haraphatunk, de idõnként az ellenségeinket csalhatjuk bele. A The Evil Withinben látott táj, a folyosók, a falak, az ajtók, a szobák és az épületek valós idõben alakulnak át, jó pár fejtörõvel nézünk majd szembe, a fenyegetések minden irányból jönnek. Mikami 2014-ben érkezõ játékában minden karakternek saját egyénisége lesz, csiszolt történetet kapunk, és a félelem lassan feszültséggé és szorongássá alakul át. Ezt az élményt csak a The Evil Withintõl kapod meg, legalábbis az ígéretek szerint. Bõvebb részletek hétfõn érkeznek az IGN jóvoltából.
Jófélének ígérkezik! Várom az elsõ gameplayt! Egyelõre vétel gyanús a dolog!
A Resident Evilrõl ismert Shinji Mikami és csapata, a Tango Gameworks még 2012-ben mutatta be új horrorjátékát, a Project Zwei-t, és bár azóta semmit nem hallottunk a projekt felõl, most már készen áll arra, hogy lehessen mutogatni.
A fejlesztõcég mögött álló Bethesda ezt a bejelentést teaselte a hét folyamán, ehhez képest a leleplezés kurtára sikerült: mindössze annyi derült ki belõle, hogy a játék The Evil Within címen fog futni, és 2014-ben jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és a next-gen konzolokra. Élõszereplõs teaserünk már van belõle (de még milyen!), a részletekre viszont hétfõig várni kell.- GK