Este elvittem a kastélyos részig. (Nem spoiler.) Nem tudom, hogy a hülye illúzióm vagy tényleg annyira hasonlít a Resident 4-hez. Bár mintha a Resident 4 átgondoltabb lett volna, fegyverekre is több tuning lett volna.
nalam is volt tobb is. de nem az fps esestol hanem a novekedestol :D fix 60 -nal crash, teljes unlock -nal meg püh... maradt a locked 30 - le van cajva
Nem volt személyeskedés,sem vita,ha úgy érzed, bocs.:) Nyilvàn ennek a gennek a végén is ahogy ìrtam elverik az olyan konfigokat amik eleinte KICSIT el voltak húzva. De ettöl még a tények azok tények. És tényleg befe.:) Utoljára szerkesztette: Skyline, 2014.10.15. 11:07:45
A lényeg, hogy még véletlenül se írjunk a játékról, mert hát mi a fasznak. Tényleg folytassuk inkább a parttalan konzol vs pc vitát, mert ezt még igazán nem unja senki.
Oks. Rádbízom. Jó gémelést. De ennek semmi köze a ps4-hez meg hogy ki hova csatlakozott, az előző generációban a konzolok 512MB rammalkipakolták a durva játékokat a tv képernyőjére, míg a pc az ikonra nyomva ennyivel még a menübe sem tudtál belépni, szóval légyszives ne tereld személyeskedésre a témát, mert semmi köze ahoz amit én teszek a magánéletemben. Ezek tények.
A wolf is szebb volt pc-n. Az evil is szebb lesz,legalàbb az élsimìtàsok miatt. Elhiszem hogy nemrég becsatlakoztàl a hozzànk a ps4 tàborba és kell a hype,de ettöl még ami tény az tény... Az meg hogy vàrjak..Az eleje òta ez a szöveg megy. Vàrok. A 660-at elöbbutòbb lenyomja a ps4. A 770-et egyelöre kétlem.
Az evil hasznàlatàt több oldal és user is tesztelte, 1080p-ben kimaxolt làtvàny mellett (igen ez legalàbb élsimìtàsban több a nextgennél), 30fps locknàl 1.6-1.86 giga vramot hasznàl a jàték.
ah Skyline igen ott en is elakadtam egy rovid idore mert nem sikerult megtalalnom a kulcsot. De csoppnyi boklaszas utan rajottem, hogy van egy rejtett ajto a pajtaban es ott volt. rohadjon meg -.-.
jaja DS qrva nagy volt :DDDDDDD de majd beszartam, paragecie az egesz.
---
ertem...
Kettö gépem van jelenleg. Egy i5 egy gtx 770 mellett. És egy gtx 660-al szerelt melòsgép. Az ubifost cìmein kìvül a 660-al szerelt gépen minden jobb minöségben (értsd:azonos beàllìtàsok,több fps) megy mint a ps4-emen.. A 770-el szerelt géphez kàr hasonlìtgatni...:)
Ja és lehet azért gondolod mindezt, mert azt hiszed a mostani játékok kihasználják a mostani konzolokat?
:)
Várj még ezzel egy csöppet. Tuti nem hozhat ki pc ugyanakkora vagy nagyobb minőséget kevesebb erővel, ez gyakorati lehetetlenség. Hiszen a konzolok direkt ezért vannak fux hardver , jobb optimalizálás.
Te futtathatod az Evilt 2 i7-es cpu-van, meg 128GB rammal, akkor sem lesz szebb, mert van egy maximum minőség, csak akkor más mondhatná hogy ja akkor olyan gép kell neki amibe 2 cpu van és 128GB ram. Holott nem, csak annyi hogy nem használja.
Mondjuk Evil használ több ram-ot, vagy használna, nem is értem milyen programmal vizsgáltad meg hogy mennyi vramot használ épp a játék.
Elötted van egy nextgen gép és két pc vagy elöttem? Tele a net valòs összehasonlìtàsokkal amikben egyértelmü hogy a nextgen nem hozza a pc full szintet vagy sem? A ps4 hardvere nagyjàbòl egy közepes amd cpu-nak és egy 7870-es radeonnak felel meg. Nézz utànna a 7870 mit tud a gtx 660-hoz képest. Ezutàn tedd fel a kérdést: Hogy lehet hogy pc-n a húdeszar optimalizàciòhoz képest a gtx 660 egy közepes Amd mellett simàn hozza a nextgen szintet,vagy néha még többet is. Valòban nincs értelne beszélni ròla,de nem azért mert "nem ìgy van" hanem azért mert kismilliòszor lefutott körök.
Megnéztem a konzolos húzòcìmeket. És mint mondtam egy gtx 660-al szerelt pc azonos,néha jobb minöségben kitol mindent. Amìg nem mutatnak olyat ami pc-n lehetetlen (a mai napig nem sikerült semmiben,ide értve az AI-t is,az ubi mellébeszélése a direkt butìtàsok utàn meg nem érdekel), nincs miröl beszélni. Amìg egy picivel erösebb hardverrel rendelkezö pc mindent kitol a nextgeneknél jobb minöségben,addig föleg nem.
Igen rádobják sok esetben régi cimeknél hogy a prevgen egyenlő egy pc minimum beállítással, holott egy nem ennyire egszerű mert sok tekintetben mondjuk megegyezik a low-al, de vannak effectek amik pc-n low melett hiányoznak, szóval a régi konzolos játékok costum beállításnak feleltek meg valahol a low és high profilok közt.
Fizikai interakció/AI már használja a lehetőségeket. Effektek is előfordulnak, melyek direkt VGA-val nem valósíthatóak meg, illetve sokkal kevesebb számítással és jobb minőségben hozhatók létre APU-n. Megnézed a konzolos húzó címeket PC-n ugyanahhoz a látványhoz 5-6x-os telejsítmény kell. Effektekből viszont nagyon kevés ilyen van. Kell még minimum 1 év a kiforráshoz. Másrészt amit lehet megoldják PC-n máshogy, hogy hasonló (de csak hasonló) legyen. Lehet picit rosszabb minőségű, többet kell számolni és dolgozni hozzá a VGA-nak és CPU-nak, de ott lesz. Utoljára szerkesztette: yesname, 2014.10.15. 10:33:30
Mély tisztelettel mondom neked , hogy felhergelt állapotban vagy és nem olvasod el miről van szó. :)
Én öont azt mondom hogy elfut a játék maxon 1gb-al is nálam, csak a motor a háttérben felülírja a beállításokat, az hogy a menüben bekapcsolsz valamit az egy dolog.
De mindegy , én elmondtam a ti dolgotok lesz értelmezzni.
"a szinte azonos specifikájú pc azonos,de néha még jobb minőségben kitolja a címeket dx alatt."
Na ez az ami marhára nem igaz. :) Messze elmarad az azonos számítási kapacitással rendelkező VGA-val játszott játék megjelenése/minősége egy konzolos verziótól. Nagyon-nagyon elmarad.
Ezzel nincs is gond,a szokásos hazugságáradattal van gond,ami szerint a pc gyengébb,meg nem tud olyat mutatni mint a konzol. Mindezt főként ubisoft ömlengésekből összeollózva..Ugyanakkor ahhoz képest mennyire lowlevapit használnak a nextgenek,elég cinkes hogy a szinte azonos specifikájú pc azonos,de néha még jobb minőségben kitolja a címeket dx alatt...
Pedig marhára igaza van Abu-nak abban, hogy az APU (közös címtér) milyen előnyökkel és új megvalósítható effektekkel stb. rendelkezik. A lehetőségek határtalanok ilyen módon és bizony jelentősen gyorsabban végezhetők el vele a műveletek, algoritmusok egy ugyanolyan teljesítményű direkt VGA-hoz mérve. Egy APU-n megvalósítható dolgot egy ugyanolyan számítási kapacitással rendelkező direkt VGA-val kell összemérni, nem egy 10x nagyobb teljesítményűvel. A textúra popup hiánya is a közös címtérnek (APU-nak) köszönhető konzolon úgy, hogy elég neki 100-150MB memória. A direkt VGA zsákutca ezt mindenki tudja aki ért hozzá (hardvermérnökök, fejlesztők) csak a laikusok fröcsögnek miközben akkora zöldségeket tudnak mondani, hogy szétszakadok rajta sokszor. Maradjanak inkább a kaptafánál... A teljesítmény már más kérdés. Majd ha az APU-k grafikus részének a teljesítményének jelentős növelése technológailag megoldható lesz akkor eljön a kánaán.
Ki beszélt itt effektekről?! FULLON megy 1080p-ben fix 30-al egy 2gb-os gtx 660-al... Hagyjuk már ezt az Abu nyomoroncot,amióta van nextgen állandóan pclejárató cikkeket nyom,rendszerint pofáraeséssel. Nem beszélve a ps3 időszakról amikor butítottak egy játékon az E3-hoz képest jól láthatóan,és ez a paraszt próbálta védeni a fejlesztőt mondván nincs butítás csak máshonnan jön a fény (ettől nyilván gagyik lesznek a textúrák is,lol)...Amikor már nagyon süllyedt a szarban hirtelen előkerült egy full friss reg,aki "részt vett a játék fejlesztésében és Abunak van igaza"...Szánalmas madár...
A játéknak 4k felbontás mellett sincs szüksége 4gb-re..Milyen érdekes hogy 2-3gb-os kártyákon problémamentes és több AA-val elfut mint a nextgen verziók...Azt meg hogy egy eleve szenny motor amit fix fps-re optimalizálgatnak,és ha többet kap hibát okoz ki nem szarja le.. Nem a pc hibája... A nextgen változatok sem 60-al futnak,de még a full grafot is megkérdőjelezem,az fps-t meg úgyis megmérik megvan-e a 30...
RAM: 4 GBs RAM VGA: GeForce GTX 670 or equivalent with 4GBs of VRAM"
Ami neked meg nekem biztos nincs, tehát amit te suhanásnak élsz meg az ez:
""Az id Tech 5 ugyanis fixen megpróbálja tartani a megadott értéket, így inkább a felbontást csökkenti, ha az előző képkocka számítása túl sokáig tartott. Ez automatikus és kontrollálhatatlan, noha van egy minimális felbontás, aminél a rendszer nem megy lejjebb, így nem kellően erős gépen a sebesség is csökkenni fog. A The Evil Within esetében is ugyanez a helyzet, csak éppen 30 képkocka/másodperces limitáció mellett. A Bethesda már megerősítette, hogy fejlesztői módban elérhető lesz egy olyan konzolparancs, amivel az említett érték növelhető, de ez az id Tech 5 működése miatt egyrészt automatikus felbontáscsökkenéssel jár, másrészt nem garantálják, hogy másodpercenként 30 képkockánál nagyobb tempó mellett nem lesznek a játékmenetben hibák."
Nem mindig fogod a teljes pompájában látni a játékot, nem drasztikus romlással de lesz negatív hatása, ahoz képest akinek megvan az adott 4Gb Vram-mal rendelkező hardver."
Az én gépem még a minimumnak is szar. Utoljára szerkesztette: DarkSector, 2014.10.15. 08:28:48
Amúgy nem mindegy milyen ram-ról beszélünk, mert nekem nem volt egyértelmű. Ha rendszermemória, akkor nincs problem, manapság mindenkinek van legalább 4 GB, ez az általános, ez Vram esetén gáz.
Mert baromság a cikk,ahogy az is hogy 4gb kéne. 4K felbontáson használ 2.6gb-t...1080p-ben 1.6-ot..Egy gtx 660-al gyönyörűen fut a játék fullon. Az meg hogy beteszi és játszik..Mert nincs más választása. Ew-t telepítettem,indítottam,hibátlan,leszámítva a képarányt,amit bármennyire próbál ragozni warezos barátunk,bizony az őskonzolosok szemét is szúrja...Pc-n legalább lehet orvosolni..
Ez van , nem szószerint azt mondják hogy pc-t leszarták, mikor portolásra került a sor, de a lényege ez. Mit mondanak? Vegyél 4Gb-os kártyát ha jót akasrz, vagy viseld el a hibákat.
Egyébként nálam minden gyárilag fel van tolva, 1080p, core i5 + 8GB RAM és GTX660, tökéletesen fut ... a 30 vs 60 fps téma meg nem igazán érint, mivel egy ilyen játéknál bőven elég a 30, a játékmenet sebessége gyök kettő :)
Már meg tudod oldani, hogy ne legyen ha nagyon zavar.
Mindenféle konzolom van ami csak létezik, de valljuk be, a konzolos berakja aztán élvezi úgy ahogy van, mert esélye sincs semmin sem változtatni ... majdnem dupla játék áron .... itt meg legalább bármit lehet.
Igazad van. Játszottam tovább, és előjöttek a régi szép idők érzései. Bár még mindig kb az első részeken vagyok (még mindig csak bicegek), de most már eszembe sem jut, hogy ezt magasabb frame-en kéne tolni. Nagyon beszívott a hangulat és kezdek parázni :D A keretek eltüntetését ki sem próbáltam, de nem is fogom, ez így üt. Régi feelingek jönnek elő így, sokkal hatásosabb, mintha teljes képernyőn vakarásznál. Igazi old school feeling :D
Sziasztok, a játékban hogyan tudom eltüntetni ezt a szélesvásznú filmeknél ismert alul-fölül húzódó baszom nagy fekete csíkot?
Ja, összehasonlításként a Shadow of Mordor teljes ultrában ( a kiegészítő textúra pakk nélkül ) gyakorlatilag folyamatos 60 fps ( 60-ra maximálva az opciókban )
"A konzolokon a megatextúrázás nem nagy dolog. Ott az id tech5 136 MB-ot különít el a VRAM-ra és a textúra mozaikok streamelése egy 50-150 MB-os megosztott területen történik. Már onnan láthatod, hogy másképp dolgozik az id tech 5 konzolon, hogy van hardveres és 16x-os anizotróp szűrés, illetve a címfordítás is hardveres. Ezek a PC-s verzióból hiányoznak, a címfordítás még mindig egy shader+LUT, ami miatt két egymástól függő textúra fetch kell, plusz szoftveres az anizotróp szűrés. A sok VRAM PC-n az adatmásolás miatt kell, mert előbb a rendszermemóriába kerül a mozaik, azt kikódolja a processzor, visszaírja a rendszermemóriába és onnan megy a VRAM-ba. Ez a konzolnál annyi, hogy a mozaikot kikódolja valamelyik egység és rögtön használható."