ja éertem. nekem alapon csak 64-es fájlok vannak, ezzel nem lehet trükközgetni sajna, nem olyan mint egy compatibilitáás mód ezt nem lehet kevergteni hogy 32 biten 64 bites szoftverek menjenek, akkor senkinek nem kéne a 64 bites rendszer. :D
Pofon egyszerû az egész, tegnap én is egy fél órát szarakodtam vele mire leterítettem. Igazából csak lõni kell a robinak a kabinját, és a lényeg hogy mozogni kell egyfolytában, a lézerstuki meg mindig legyen feltöltve. Érdemes a fal mentén körbe-körbe futni a lángcsóvákat elkerülve, majd lõni, aztán megint futás, stuki töltés, futás, lövés és így tovább... Ha van pár gránátod az is sokat segít.
Valaki akinek még fenn van és szaggat, próbálja már ki, hogy létrehoz Az "AppData/Local"-ban egy "MachineGames" mappát abba pedig egy "Wolfenstein The New Order" mappát, pontosan így. Elvileg ezzel a játék automatikusan ide fogja menteni a gyorsítótárban levõ textúrákat és gyorsabban fut.
Ha valaki kipróbálta erõsítse már meg, hogy mennyivel fut jobban, inkább 3 magos CPU-n érdekelne a különbség, mert nálam ezen szaggatott, de nekem már nincs fenn, de kiváncsi lennék tényleg használ valamit vagy sem.
Nekem is ugyan olyan a kartyam ,driver is a legujabb, de nekem high bealitason nagyon jol fut.
van itt minden dugás, fej szétlövés meg ilyenek :D
nagyon kemény a Betales mint Kafers, és a blue submarine a yellow submarine helyett olyan poénok vannak a játékban hogy sírok... eddig ez keményen az év fps-e, durván jó játék (és nagyon szép is, simán 2014-es színvonal)
Fájdítsátok a szívem)
mi a fenét lehet csinálni hogy rendesen fusson?hasonló problémáim vannak mint a rage-nél.(athlon II x4, HD 6850, 4gb ram és legújabb ati driver)ez így sajnos élvezhetetlen
szerintem is nagyon jó lett ez a wolfenstein ilyet még nem láttam mostanában :)
Végigjátszottam és nagyon tetszett, számomra egyenlõre az év FPS-e.
Szoval jó játék.. lol Nekem meg pont egy hete kakeszolt be a giga R9270 vidkarim.((
Fasza jatek volt, mostanaban nem volt szerencsem ilyen jatekhoz .:)
Jaja, de õ arra gondol, hogy minden tereptárgy mozdulatlan meg emellé vannak olyan érdekességek is, hogy rajzolt tárgyak, pl. toll...sajan ez a RAGE-ben is látszott, ez a motor sajátossága, akárcsak a 2D-s hínár.
Viszont az tényleg hangulatfokozó, hogy a fedezékek apríthatóak, a Brothers In Arms: Hell's Highway-be voltak ilyenek.
Amúyg egy kérdés; mi annak a neve amivel lerombolják a hidat és a végén az épületet, arra a bunkó-ra gondolok, amiket ki kell engedni a gátnál a vízbõl, de ötletem sincs mi is az.
Hát egy CoD-hoz képest mindenképp, minden tekintetben. De ha fizika, a Half-Life 2? régi játék. Igazából mai napig abszolút kedvenc FPS-em, de ott szinte minden tárgyat lõhettünk mozgathattunk. De jó hát nem olyan nagy hiba ez, csak lehetne jobb fizika, meg kevesebb grafikai probléma, ez egy kicsit ront az összképen. De ezzel együtt is jó lett.
Egyetértek, de lehetne szebb, és lehetne bõvebb a fizika...azért 2014-ben jó lenne ha tárgyakba ha belelövök ne álljanak statikusan a helyükön. De annyira nem rovom fel hibának, mert sok minden mással kárpótol a játék. Rég játszottam ilyen hangulatos FPS-el. és a retro...amikor iskolásként, a win 95-ös akkori csúcs gépeken nyomtuk a régi játékokat...
Azert holdon egy folyoson 100% doomos erzesem volt, mintha abban maszkalnek egy gepekkel teli folyoson BFG-vel a kezemben, ott rohogtem is rajta (meg hogy nemelyik gepen elso wolfensteint jatszik vki))
Nem tudom ki hogy van vele, de szerintem eléggé eredeti az egész. A retro elemeket teljesen sikerült visszaadni, mint a régi részben, tényleg igazi retro feelingje van. Ettõl eltekintve hatalamas elismerés, ahogy összeollóztak filmekbõl elég hitelesen visszaadva.
Ha nem is teljesen sikerült visszaadniuk az alternatív világot, csak különbözõ pontjait, még akkor is egy egyedülálló darab. Már az átvezetõk játékmeneten kívül is képernyõ elé szegezõek. Kevés ilyen eredeti darab van még a piacon azt hiszem, bár még több tartalmat láttam volna benne, de ez is egy fejlõdés, fõleg a sztori és a tálalás szempontjából is.
Én azt mondom tudnak egyes csapatok, ha akarnak és nem agyatlan és buta lerágott csontot adnak el...egy teljes értékû filmet azért ebbõl megnéznék. Már nagyon a játékmenet le se köt egy videójátékban, mert repetitívek is kiismerhetõek (persze az is tény, hogy nem 10 játék van a múltam mögött).
Egy szó, mint száz; valahol itt kezdõdik egy Wolfenstein, fõleg ezekkel a pihentagyú német mentalitást ahogy beiktatták, úgy ámblokk az elejétõl a végéig, arra nincs is szó :)
Csak így tovább Wolfenstein - DOOM - Quake - RAGE (mint eredeti id gyerekei) én azt mondom.
akik már mind a két szálat végignyomták, kérdezném, hogy a pályák eltérnek bárhol is egymástól? Érdemes végigjátszani a két különbözõ szálat, vagy kb. ugyanaz mindegyik?
A Rage-rõl volt szó, amit õk csináltak. A Return to Castle Wolfenstein-t egyébként az ID Soft készítette, bár nem egyedül, a Gray Matter-rel együtt. (hogy Carmack részt vett benne vagy nem, az lényegtelen)
De egyébként meg nyilvánvaló, hogy max technikai segítség nyújtásról van szó (Quake 4, Wolfenstein 2009), hiszen ezeknél a munka oroszlánrészét a Raven Soft végezte - akik egyébként az ID SOft-tal együttmûködve dolgoznak a 90-es évek eleje óta.
Nekem játék közbe, megáll a kép néhol 2-3mp-re. Gondolom azért mivel az egész játékba nincs betöltés ezzel oldották meg. Hogy lehetne csökkenteni mert másnál gameplayba nem láttam ilyet.
"Egyébként Carmacknak már nem sok köze volt ehhez a játékhoz, ahogy a volt csapatának, az ID Softnak se."
Ööö, a technikai támogatást leszámítva elõzõ két Wolfi játékhoz volt? Most annyit változtak a dolgok, hogy most mát a motorjához se lesz ...
Azt hiszem eseted nem egyedi, mivel mindenkinek 14.4 drivert ajánlották és van akinek az CF-ben is csak egyik kártya megy. Talán két darab HD7950-e volt?
Nekem 13 óra volt a végigjátszás és abban max egyetértek, hogy nagyon jól sikerült az új Wolfenstein egy apró hibával, de azt írjuk a gépem számlájára... Ja, és Blazkowicz továbbra is nagyon nagy badass.
Szasztok! AMD 6990-es videókarim van. A 14.2 beta1.3 driverrel tök jól futna a játék, de itt-ott fehérek a textúrák. CLEAN UNINSTALL után felrakom a legújabb 14.4 WHQL drivert. A fehér textúrák eltûntek, viszont EGYMAGOSNAK ismeri fel a kib***ott videókártyámat. Találkozott már valaki hasonlóval? Directx, Microsoft.NET4.51 stb. faszságok orrvérzésig frissítve!
Az Idtech motorra különösen jellemzõ a probléma nem kell ferdíteni. Ugyan ez volt a Rage-nél, és ennél is. A játékot nem szídom, tényleg bejön, sokkal jobban szórakozok mint a COD-okkal, fps-ek között rendesen felüdülés mostanság. De ezt a grafmotort nyugodt szívvel el lehet ásni Carmack-al együtt, ha a saját csapata nem képes a saját motorját rendesen optimalizálni bugmentesíteni, mit várnak más csapatoktól?
Tényleg vicc kategória hogy az amúgy teljesen átlagos (és sokszor átlagon aluli) látvány mellett néha érthetetlen módon kb 10 fps-re zuhan az amúgy atomstabil 60-ról a sebesség. A legnagyobb tereken iszonyatos harcban full stabil 60...Aztán jön mondjuk egy 2 négyzetméteres szoba, ugyan olyan mint elötte a többi. Amint átlépem a küszöböt puff 10 fps. Vicc de tényleg...
nekem tegnap még nagyon rosszul futott, most újraraktam a net framework 4.5.1-et, és fullon úgy fut mint az álom, semmi röccenés, minimális textura betöltés. nem tudom hogy a framework oldotta-e meg, de gyönyörûen fut full hd-ban, mmajdnem maxon. És egyébként tetszik is a játék, kb. erre számítottam.
Ok, hogy valakinél ennyire szar, de ez minden játékra igaz. Daylight pl. sokaknak el sem indul, ez legalább fut :D Ráadásul ilyen elrettentõ példákat a játékok 90%-ból lehet hozni. Arról meg nem beszélek ,hogy az itt hõbörgõk nagy része tuti csak lovagol a témán de igazából a játék nem is érdekli, vagy ha igen akkor még nem ért le neki a 40 giga a torrentrõl és így csapja el az idõt, mert furcsamód a játékról alig esik szó, pedig igen jól sikerült, csak a köpködés megy.
Ja igen, AI, hát simán hátba kerültek, meg elsunnyogtak, és ilyesmit elég régen nem láttam már fps-ben, nyilván vannak bénaságai de messze nem egy COD szintû valami.
Nézd meg lejjebb a terminátoros képet. Valakinél ennyire szar.
Attól függ melyik/mikori játékot nézzük. Az új Bioshock pl nálam elég szarul fut, vagy a Bulletstorm, de a Borderlandstól kezdve, Gears of War, Singularity ésatöbbi, mind hemzseg a tipikus Unreal-os gyermekbetegségektõl - ott miért is nézik el az emberek ezeket?
Az meg, hogy szebb látvány egy Unreal játék, szvsz ez eléggé nonszensz. A Rage baromi gyönyörûen nézett ki, bár voltak benne iszonyatosan fosul megcsinált textúrák, de az összhatás így is elvitte a hátán egészet. Ugyanez a helyzet a Wolfensteinnel. Ilyen füst, por és robbanáseffekteket maximum a Crysisban lehet látni, sehol sincs ehhez képest az Unreal motor. De említhetném a karakterek arcát, a mimikát, a mozgásanimációt, ezek is mind remekül sikerültek.
Egyébként most értem a játék végére (kb 15 óra lehetett a játékidõ), és hát rég szórakoztam ilyen jól:) Iszonyatosan fílinges ez a 60-as évekbeli cyber-náci környezet, amit csináltak, és bár a AI néha elég fura dolgokat mûvel, azért néhol kellõen megizzasztott a cucc. Sok fegyver visszaköszön a régebbi részekbõl, de persze vannak újak is - illetve sok helyen olvastam, hogy konzolos az irányítása, én ilyet nem tapasztaltam. A 2009-es résznél sokkal jobban sikerült, amolyan vérbeli Wolfos hangulata van az egésznek, szóval fasza game:)
Hát ez a játék teljesen rendben van, igazi régi vágású, pörgõs, hangulatos fps, látványal semmi gond nincsen, pár textúra kissé elnagyolt de az összkép nagyon rendben van, ahogy a Rage-nél is rendben volt. A sok nyavalygást a textúra utántöltés miatt dolgot sem értem, mert annyira minimális, hogy fel sem tûnik.
én még épp hogy csak belenéztem de szerintem hangulatos,fél év múlva majd beszerzem PS4-re...
"Pont az Unreal Engine? Az amelyik szintén az orrod elõtt rajzolja ki a textúrákat (és szintén tele van a játék low textúrákkal)?" Ha találkoztam is ilyennel (nemigen), akkor is a játéknak jóval szebb látványa volt kisebb gépigény mellett...:)
"Nem ertem ezek miert nem szurja a legtobb ember szemet"
Gondolom azért nem, mert játékélmény szempontjából tökéletesen lényegtelen, hogy leesik egy lámpa vagy nem. Nem ettõl lesz jó egy játék. A Rage sem a megatexture (és a fizika hiánya) miatt bukott meg, hanem mert kibaszottul monoton lett egy idõ után, amellett, hogy amikor akció volt, akkor viszont baromi jól mûködött. Az IdTech 5-re épülõ Wolfban a Rage legtöbb hibáját kijavították, és ha továbbra is az zavar, hogy nem törik egy-két tereptárgy, vagy bele van rajzolva az asztal textúrájába néhány tányér, és emiatt nem tudja valaki élvezni, azt nagyon tudom sajnálni.