Hát, bugos még mindig, mint a fene, viszont akkora a játék, hogy ez egy darabig nem is fog változni szerintem. Rendszeresen patchelik, dolgoznak is rajta, de azért még én is beleszaladtam egy-két zavaró bugba. Questet nem lőtt még le, tehát semmi komoly csak némi pici inkonzisztencia meg beragadt quest state stb. Nyugodtan nekiugorhatsz. A legjobb dolog, ami WH40k-val történt. Végre nem egy lövölde vagy rts.
A sokszáz órás monstre játékok a nyúgdíjas évekre vannak betárazva, kb akkor fogok ennyire ráérni. Egy BG3-nak még lenne is esélye, de a turnbased miatt erősen kétséges, hogy geyáltalán végigmenne. WH40K nem az én világom.
Jó lenne, ha 2024-re is jutna két ilyen. A No rest for the Wicked lehet az egyik. Talán. Majd kiderül.
Viszont jön konzolokra a System Shock remake. Azt jó szívvel ajánlom bárkinek. Tavaly két játék volt, amiért érdemes volt bármilyen gépet bekapcsolnom: a Hi-Fi Rush volt az egyik, a másik a System Shock. Erre a két címre emlékszem a híg gané tengeréből. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.12. 21:33:48
A hétvégén kezdtem bele. A videók alapján sem kapott el megjelenéskor, és az az 1 óra sem, amit most nyomtam vele. Lehet, hogy majd még próbálkozom, de őszintén szólva abban a Lords of the Fallenben még a videókon is több a bugi, mint ebben játszva. Csak ez ingyen van(gamepass), azért meg fizetni kellene, és játékot én már nemigen veszek, és még abban sem látom azt, hogy tudnék én azzal órákon át játszani, netalán még végig is menne. Talán a No Rest for the Wicked-el kívételt teszek áprilisban, de nem igen van több játékra tervem (meg igényem sem) az idei évből. Sem megvételére, sem a játszására.
/ja és undorító, ahogy ricegve fordul a karakter. A from is hóthülye technikailag a játékokhoz, de akik őket próbálják másolni, még ott sem tartanak sajnos. Ez a Rise of the Ronin is...atyaég. A csoda niohk után már a WoLongot kiadni is gáz volt (az mondjuk legalább végigment), de ezért már nekem is szekunder szégyenérzetem van. Utoljára szerkesztette: Moby, 2024.03.12. 21:28:36
Eléggé rendben van, azt mondanám, hogy a soulsborne koppintások közül az egyik legjobb. Hangulata nagyon jó, és a ballansz sem ment nagyon félre, ami az egyik legfontosabb az ilyen játékokban. Nekem egyedül a parry rendszerrel volt bajom, kicsit unfair-nek éreztem sokszor, de mindenképpen megér egy végigjátszást.
Lies of Pi-t nyomta itt valaki Bloodborne-huszár? Tegnap elkezdtem, egyelőre nem tudom mit gondoljak róla, van némi Bloodborne-féle hangulata, kérdés, érdemes-e időt beletenni.
Amúgy egész jól néz ki de nekem még mindig ilyen középút a stílus. A karakterek arca manga ez nem tetszik,más igen:D Nem tudom bázison milyen játék alatti zenékre lehet váltani de a demo-s végigjátszás alattival inkább offra tenném:)
Nem zárom ki hogy egyszer megveszem!
Úgy tűnik, a Stellar Blade fejlesztőinek is tetszett a Resident Evil 6. Az ADA-s szerkót EVE is megkapta (legalábbis nagyon hasonló). :D
Tegnap késő este elérhetővé vált a Stellar Blade demója (amit amúgy áprilisra ígértek, de a Sony megint bénázott, ebből is látszik, mennyire komolyan kezelik ezt az egész PS5-ös érát), de 1-2 órán belül a Sony le is vette az áruházból és elvették mindenkitől (a digitális vásárlás "pozitív oldala".) Szerencsére akadt 1-2 leleményes, aki még le tudta tölteni a játékot és tudott játszani a demóval...
Örülök, hogy sok-sok év után újra kapunk egy woke propaganda mentes AAA játékot. :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.09. 08:10:15
Az a baj, hogy az eddigi videók, meg infók alapján én nem látok benne semmi olyasmit, amit eddig máshol nem, vagy akár olyat, ami kicsit is kiemelné a tökátlag akciójáték kategóriából. Ez persze nem feltétlenül baj, ha igazán faszán lesz összerakva, akkor nem kell megváltania a világot, de kicsit szkeptikus vagyok. Persze kíváncsi is. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2024.03.06. 10:51:57
- Development began in 2018 - Set in space and a ravaged Earth - Nier: Automata was the biggest inspiration - Combat is flashy but tense - Defend, parry or use evasive moves - Parrying enemies will make then "groggy" to open up an attack window - Consecutive parries lead to dealing a huge blow to enemies - Assassination combat options - Wanted to make a game with an ending - Difficulty options - Will have a Story Mode but battles will still be fun - Eve is human - Eve can be seen "as an angel that descended from outer space with a sword" - You can make story decisions, but not too much freedom - Outfits are cosmetic only (about 30 outfits) - More outfits are planned for after release! - The Stellar Blade is Eve's only weapon - Weapon critical hit and speed can be upgraded
Néhány új screenshot:
A ME nagy kedvenc, de minden kritika, amit írt a kommenttárs megáll és valós. Az 1 valóban eléggé jank, a 2 meg a 3 meg inkább akciójáték lett. Mindez lényegtelen, mert a karakterek, a világ, a történet és a hangulat kárpótolt mindenért.
A ME legnagyobb előnye az, hogy három részből áll. A karakterek jól vannak megírva, de az ME1 önmagában kevés lenne az élményhez, kell hozzá a 2 és a 3 is. Jó ötlet volt egyes karaktereket a 2-ben "átugrani" és a 3-ban visszahozni. A 3. játék végére, a citadel dlc-nél konkrétan nem csapattagokban, hanem családtagokban gondolkodik már az ember. Az évek alatt hozzánk nőttek a karakterek. Ez egyben meg is magyarázza az ME Andromeda egyik nagy kudarcát: úgy akart ugyanolyan érzéseket kiváltani a játékosokból, hogy nem dolgozott meg érte. Nem véletlen a 3. játék után lett a citadel dlc és nem az első vagy a második végén. Mert Garrus, Liara, Tali addigra "megdolgozott" azért, hogy megkedveljük őket. Ehhez egy játék kevés, ezért volt üres a ME:A végén a Liam-mel meg Coraval meg a többiekkel a hasonló szabadidős lazulós izé. A citadel dlc nem működött volna, csak ott, ahol volt: a trilógia végén.
Azt is osztom, hogy én is mindig egyféleképp játszom végig: male shep, soldier, paragon, default kinézet. Romance option-nél variálok néha Liara, Tali, Ahsley vagy akár Miranda, de minden más marad. A döntéseim is maradnak ugyanazok. Bár Kaiden és Ashley között szoktam néha variálni, hogy ki maradjon életben. Utoljára szerkesztette: lwb, 2024.03.06. 09:09:53
Ez tök jó sztori! :) Akkor ez a PC verza lehetett, mert konzolon én nem emlékszem magyar feliratra.
Szép volt, jó volt, kár, hogy elmúlt. Nagyon szerettem ezt a játékot.
Nekem nem volt választásom, mert amikor a magyar megjelenés előtt becsődölt az első hivatalos magyar fordítás, a CDP felkért egy fantasy írót, aki összehozott egy új csapatot (ennek a tagja voltam én is). Szóval némi pénzért végig kellett játszanom a játékot (többször is) és screenshotolnom a fellelt helyesírási és nyelvhelyességi hibákat. Végül több, mint ezer screenshotot készítettem (a többiek is rengeteget dolgoztak). Aztán abban a megtiszteltetésben is részem volt, hogy a magyar kézikönyvbe én screenshotolhattam a képeket. Mindezért az igazi jutalmam, hogy a magyar verzió credits-ében ott vagyok a stábban (Amiga és a valódi nevem). Szerk: Azt hittem a kézikönyvbe is bekerültünk, de abba most belenéztem és nem látom. :D Biztosan nem lett tökéletes a magyar verzió, nagyon kevés időnk volt és rengeteg munka volt javítani az elszúrt eredeti fordítást, de talán a PC Guru írta akkoriban, hogy jó lett a felirat, erre azért büszke voltam/vagyok. :) Így az első részt mindig fura kicsit játszani, mert eszembe jut a munkával töltött idő is. :D Utoljára szerkesztette: Amiga, 2024.03.05. 15:46:51
Amúgy az az érdekes, hogy a játék első részét, akkor még lewarezolva elkezdtem, mondván, hogy mindenki hogy isteníti. Addig jutottam, amíg találkoztunk Talival a Citadelen, és akkor félredobtam, hogy mi ez a szar, na, én ezzel tuti nem játszom.
Hozzá sem nyőltam egy évig, majd ismét elővettem, és akkor beszippantott. A többi már történelem.
Igen! Teljesen megértelek, nálam is ugyanoda futott ki minden végigjátszás. Nagyon emlékezetes számomra a harmadik részben, amikor a Citadellán buliznak Shepard lakásán. És közben ott lógott a fejünk felett, hogy talán senki nem éli túl ezt az egész reaper-inváziót. Nagyon tetszett, hogy a karakterek között igazi barátságok szövődtek. Nem sok játék van, ahol az NPC-ket ennyire közel éreztem volna magamhoz. Egy sem jut épp eszembe. :)
Nem számoltam hányszor, de jó néhány alkalommal végigtoltam a trilógiát, és mindegyik után elhatároztam, hogy na, most más döntéseket hozok. És mennyire nem tudja az ember meghazudtolni magát, sosem sikerült, azt vettem észre, hogy mindig pont ugyanúgy játszom, ugyanazokkal a karakterekkel. Kaident például mindig megöltem az első részben, annyira nem bírtam azt a semmilyen, feminin karakterét. Wrex mindig óriási kedvenc volt, sosem bírtam ki, hogy ne sunázzam meg Kelly-t, szóval pontosan ugyanarra mentem minden alkalommal. :)
A játék legnagyobb sokkja pedig az volt az első végigjátszáskor, amikor nem csináltam meg a Family Armor küldetés-t Wrexnek, és ez az életébe került. Amikor eldurrant a shotgun, és összeesett ott a vízparton, emlékszem, tátva maradt a szám, annyira ledöbbentem, és másodpercekig nem tértem magamhoz, hogy akkor ezt most hogyan. :)
Én is bírtam, és bárki megélheti a történelem legnagyobb élményeként, csak a ténybeli állításokat érzem túlzónak, és ezért más játékokkal szemben unfairnek.
Őszintén szólva az 1-et a maga idejében is janknek éltem meg*, a 2 pedig túláramvonalasítással "oldotta meg" a problémákat, de az alapok amúgy is erősen korlátozottak voltak (menni és lőni, majd a dumánál eldönteni, hogy kék vagy piros). Sok dologban gyenge vagy közepes volt. Tervezem azért az újrajátszást, csak én kritikusan élvezem ki :)
*Az a gunplay, az az inventory, az az itemization... Iszonyú fájdalmas gyengeségei voltak.
Igen, nekem is fantasztikus emlékeim vannak. :) Néha arra gondolok, ha lenne rá pénzem, megépíteném a Normandy-t egyfajta Mass Effect múzeumnak. Be lehetne járni, felidézni a hajón történt eseményeket... Aztán persze elszontyolodok, hogy erre sosem lesz pénzem.
Nekem a kedvencem a második rész, de az egész trilógia gyakorlatilag talán a legjobb játék számomra a BB után. Olyan aprólékos, konzisztens világgal rendelkezik, olyan szerethető és utálható karakterekkel dolgozik, amit más frencsájzokban nem találtam meg. Sosem felejtem azt az izgalmat, amit a Suicide mission alatt éreztem, meg a végén, amikor a fél csapatom elhullott. Teljesen lelombozódtam akkor. Wrex és Liara egy életre hozzám nőtt, imádtma a zenéjét, a hangulatát, fantasztikus volt az egész.
Meg is van a trilogy, a felújított, de már felújítva is csalódás lenne, hisz eltelt már 10 év, így megmarad az egyik legjobb játékélményemnek.
Valamelyest javult a véleményem, de egyelőre nem látom a 10/10 élményt amire a média felszopta. A harc továbbra is katyvasz, olyan le van ide - oda dobva dolgok érzés, talán indulásra is túl sok a lehetőség, (már az előző részben, de itt sem értem a summonok megjelenését, h mikor jönnek) számomra a kártyázás is negatívum…
Szóval szerintem ez megy használtra.
Nekem nagyot ütött a második rész is, de nem vagyunk egyformák. Én nagyon beleéltem magam Shepard szerepébe, a harmadik részben is komolyan vettem a feladatot, hogy meg kell mentenem a világot. Óriási élmény számomra az egész trilógia. Persze, történetalapú játékok már jóval korábban is voltak.
Nem tudom, a ME1 önmagában csak a történet eleje, nem egész, a 2 meg főszálon már nem ütött akkorát. De korábban is voltak történetfókuszú játékok, köztük RPG-k, a tálalás volt kevésbé filmszerű. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2024.03.01. 09:51:37
(a lap alján) Bemutatkozott egy új társ (Companion) Tachy személyében + kaptunk új in-game videókat a harcrendszerről és a különböző harci mechanikákról. A harc nagyon jónak tűnik. Kíváncsian várom a játékot!
A megjelenés továbbra is: 2024. április 26.
És igen Eve még mindig olyan szexi, mint az eddigi videókban (főleg abban a feszülős latex ruciban), (még) nem nyúltak hozzá a nyugati cenzorok "kedvéért". :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.03.01. 09:17:18
Ne is mondd, a Mass Effect hihetetlenül egyedire sikeredett, Nem egyszerűen megelőzte a korát, hanem mutathatott volna egy olyan irányt, amire sajnos kevés kiadó mozdult rá. Vagyis a nagyívű, epikus történetmesélésre gondolok, ahol a sztori nem csak alibi a játékmechanika mellett, hanem egy kész, megálmodott, egységes egész. Az FFVII mégis csak egy felújított jrpg, innen nézve bátor és zseniális újragondolása az eredetinek. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2024.03.01. 06:37:41
Bár hatalmas kihagyott ziccernek érzem, hogy a Remake utolsó mentett állása nem vihető át a Rebirth-be (hozná a progresst, az összegyűjtött cuccokat magával és a karakterekkel való viszonyt), az még nagy csavart adna az egésznek, nem csak újrajátszhatósági szempontból. Mert ugye a klasszikus játékban eléggé más szinten voltunk, amikor az itt látható Rebirth területeire mentünk. Itt meg kicsit olyan, mintha megint a nulláról kezdenénk a játékot. Kár, hogy ilyen funkciót csak a Mass Effect tudott, annak is már vagy 14 éve (Mass Effect - Mass Effect 2). Ha ilyen twistet beleépítettek volna ebbe a trilógiába, akkor messze az évtized egyik legjobb játék trilógiája lenne (sokáig emlegetnék vissza), így "csak" 3 nagyon jó játék marad. És ugye, ahogy a Mass Effect trilógia úgy a Final Fantasy VII trilógia is Unreal motorra épül. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.02.29. 21:22:54
Nekem kicsit sok, a harc kaotikus, úgy általában szép a grafika, de némely NPC még az előző generációban is elmaradott lett volna. Egyelőre nem jön át. De még holnap nyomogatom.
Igen, addig jó, amíg ilyen gondok vannak. Gratulálok a zsákmányhoz! :)
:))) Megérkezett a játék, mind az alap fémtokos kiadás, mind a Deluxe verzió. Szerencsére egyik sem sérült, bár elég jól becsomagolták (a Tifás fémtok eléggé menő). Boldogság van, ha oda jutok, csatolok fotót is róla. El sem hiszem, hogy még tavaly szeptemberben rendeltem meg őket. :) Jó lenne játszani vele este, de még a Crisis Core-ból is sok van hátra. First World Problems. :D Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.02.29. 09:14:27
Néhány órája megjelent a Final Fantasy VII Rebirth bizonyos országokban, ennek hatására már mennek a streamek szerte a neten, illetve rengeteg spoileres videóba lehet már belefutni a YT-on (főként ending részekbe), úgyhogy csak óvatosan!
Rajongói rajz:
Szerencsére a Remake Artbookját nem tudják "patchelni" (vagy inkább cenzúrázni) 4 év után sem. :DDD
Én már egy kicsit félek tőle - főleg a tegnapi Square Enix cenzúra és woke támogatás miatt (új patch a 2020-as Remake-hez). De szerencsére lemezes és, ha tényleg tele lesz cseszve woke propagandával, akkor mielőbb megszabadulok tőle (amíg még ér valami kis pénzt a piacon). Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.02.27. 08:59:10
Most hívtak a Platinumshop-tól. Beérkezett hozzájuk a Final Fantasy VII Rebirth (legalábbis a raktárukba és nem a boltba). Sajnos csak csütörtökön lehet érte menni a boltba/hozza a futár. Addig nem adhatják át. :( (Most kaptak bőven ajándék Steelbook-ot és Deluxe változatot is!)
FINAL FANTASY VII REMAKE Update 01.001.000 Released! Update Size : 4.652 GB New Full Game Size : 81.728 GB
Frissítést kapott a Remake!
A PS4-es verzió is frissült az 1.03-as verzióra. Ott írják, hogy mi módosult, de a PS5-ös verzió esetében még nincs Patch notes.
FINAL FANTASY VII REBIRTH Download Size : 145.7 GB Version : 1.010.000 Pre-Load : Feb 27 - Midnight Release : Feb 29 - Midnight
A Suicide Squad már a kiadó Warner szerint is megbukott ("várakozáson alul teljesített"). Kérdéses a játék jövője és a további tartalmak érkezése! (Steam-en is már csak maximum 800 emberke játszott vele egy időben. Hamar elvérzett ez a "szolgáltatás" is.)
Japánban is elindult a Stellar Blade előrendelése (a tokokban nincs lemez, csak reklámanyag az egész)!
Illetve a tegnapi Final Fantasy VII Rebirth-ből (a kikerült Tifás fotók miatt) kilőtt az előrendelések száma (de lehet, hogy a pozitív tesztek miatt) néhány bolt szerint. Square Enix ennek ellenére tolja a játék marketingjét ezerrel, de hisz mi szükség marketingre, ha van egy Tifád? :D
Az IGN szerint: "Final Fantasy VII Rebirth may not be available until February 29 but fans are already obsessing over Tifa." :DDD
Már látom előre áprilisban... "Stellar Blade may not be available until April 26 but fans are already obsessing over Eve." :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.02.23. 14:06:17
Megnéztem a demót és... Nemrég tettem le a Remake-t és ahhoz képest itt a demóban sokkal finomabb és folyamatosabb a harc, és jóval szebb az összkép. A demót Quality grafikai módban játszottam. Abszolút nem zavart a 30 FPS, ami érzésre teljesen röccenésmentes. A Remake is abban ment, mert engem nem zavar az alacsonyabb FPS szám, ellenben hozza ki a lehető legtöbbet a gép a játék vizuális oldalából. Élesebbek a textúrák is (igen még a távolban lévő feliratok/táblák is), több az animáció és olyan jobb érzést kelt az egész. És a nagy szabadság és tennivaló érzet is teljesen más élményt ad a játéknak. (Kár, hogy a Remake ezután olyan sutának, fapadosnak és behatároltnak tűnik, pedig amúgy 1 ugyanazon játék lenne, mint 97-ben). Audio-vizuál fronton nagyon minőségi a játék. Gyönyörűek a karakterek is, rengeteg tennivaló és gyűjtögetni való lesz a játékban. Ez jóval tovább fog tartani nekem, mint előre gondoltam, de nem is bánom. A játék minden szegletét be akarom majd járni. Minden tekintetben hatalmas és tartalmas játék lesz ez! Nem is bánom, hogy 2 féle kiadásban vettem meg. :D Viszont nettó rohadékság, hogy a legjobb résznél ér véget a demó. :) Főleg a demó végén lévő videó teszi nehezebbé a várakozást. Már csak az a kérdés, hogy ezt hogyan fogják majd felülmúlni a Trilógia zárórészére. Nem lesz egyszerű az biztos. Nagyon úgy tűnik, hogy ebbe belepakoltak mindent, amit ez a Final Fantasy világ elbír (de komolyan a Final Fantasy 15 és 16 is tele volt rengeteg tennivalóval, de itt úgy tűnik, hogy még azoknál is több cucc lesz). Mikor lesz már jövő hét csütörtök???
Emellett frissült a Final Fantasy VII Rebirth demója is a hibajavításokkal és az új elérhető területtel! Még 8 nap a teljes változat megjelenésig! :) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.02.21. 13:23:17
Én csak abból indulok ki, hogy nincs értelme hasonló áron, hasonló teljesítményű konzolból megvenni azt, amelyiken nincs exkluzív, szemben azzal, amelyiken meg van. Jelenleg is övék a legerősebb konzol, a series x, ettől még a ps5 kenterbe veri őket. Ígéretből tele a padlás, azzal konzolt eladni nem lehet.
Igen, nem lehet megállapítani, hogy csak pletyka volt az egész meg túltolás vagy valóban tervezgettek, aztán megijedtek. Én azt gondolom, ha az egész egy "taxis" képzelgése lett volna, akkor Phil Spencer azonnal ezt mondja twitteren és nem vár egy hetet vele, miközben égett az egész brand.
Azért a Play Anywhere tud vonzerő lenni. Nekem legalábbis nagyon kényelmes, hogy amit megkezdtem Boxon, azt folytathatom PC-n (más kérdés, hogy ennek ellenére inkább a Steamet és GOG-ot preferálom). Amennyi játék jön PS5-re (és jellemzően azok is várhatók PC-re), az alapján én azzal nem tudnék mit kezdeni, mivel nem vagyok egy nagyüzemi day1-vásárló, pláne nem, ami a 30 ezres AAA csúcsneveket illeti. A Game Passt külön nem mondom, mert ott a PS Plus is, de tény, hogy Boxon még nagyobb a mozgástér az olcsósításra (ahogy a játékoknál is). A retrót sem mondom, mert az van Boxon is (mondjuk, én konkrétan ezért is vettem, a PS-esek jobban megvoltak korábbról, így a "BC" miatt lehet boxosakat is pótolni), olyan is, ami máson nem érhető el, legfeljebb emulálva.
Persze a többség megy a márka és a haverok után, nem mondom, de ez eddig is így volt, legfeljebb teoretikusan fokozható lenne.
Mindenesetre attól, mert valamit komoly helyeken is találgattak, még nem biztos, hogy pont úgy volt, illetve egyetlen lehetséges irányként merült fel. Persze ha valami nem történt meg, attól tervezhették, de ebben a formában túltolt volt a kétségbeesés, azt leszámítva persze, hogy megmutatta a "közhangulatot".
A következő generációt ez akkor sem érintette volna, ha most tényleg minden exkluzívról lemondanak azonnal. Az már más kérdés, hogy ez hogyan érintette volna az eladásokat. Ezek most sem túl jók, pedig most még van is értelme xboxot választani ps helyett. Ha kimennének az exkluzívok, akkor nem lenne semmi értelme sem.
Holnap frissül a Final Fantasy 7 Rebirth demója (Junon területből egy részlet játszható lesz, illetve javítják a demó teljesítménybeli problémáit a 60fps-es módban).
Továbbá előkészítési fázisban van az FF7R3 is, a trilógia záródarabja. Milyen jó is lenne, ha 2027-re (a klasszikus játék 30. évfordulójára) elkészülnének vele... de az már valószínű, hogy PS5-PS6 crossgen cím lesz.
A taxisok meg mittudoménkik az a teljes média volt, Forbestól kezdve IGN-ig. A szivárogtatók meg az a Jeff Grubb és a többiek, akik minden leaket ki szoktak tolni és elég megbízhatóak úgy általában. Az xbox és a MS gaming feje személyesen csináltak egy nagy hátraarcot, mert globális shitstorm alakult ki, ennyi történt. Ettől még nem került le az asztalról az, hogy a Starfield meg a többi is PS-en kössön ki a nap végén, csak nem most, mert most túl nagy volt az ellenkezés. Ez most damage control volt. Próbálod ezzel a taxis fszsággal bagatellizálni a dolgot, közben akkora volt a botrány, hogy Phil Spencer személyesen nyugtatgatta az xbox-részleg alkalmazottait.
Mindez ugye nem változtat azon az eredeti kiindulási ponton, hogy ha tényleg meglépi ezt a MS és az xbox full third party kiadó lesz, nem marad egy first party exkluzív címük sem, akkor azzal a lendülettel ki is vonulhatnak a hardware piacról, mert kutya nem fogja az ő konzoljukat megvenni a sony konzoljával szemben.
Szerintem beszartak attól, hogy a gonosz, jól értesült taxisok kiszivárogtatták az üzleti titkaikat, és pár nap alatt gyorsban összedobtak egy másikat. De ez már nem segít rajtuk, az xbox gépek megszűnnek, ha nem most akkor a nap végén. A sony viszont egyedül maradt a piacon, mert náluk szerencsére annyira dübörög bót, hogy egy darabig inkább nem is adnak ki játékot. Nincs hely már a lóvénak. Minden szög és tű és hajszálpontosan úgy történt, ahogy a belső pletykák jósolták. Hiába, ma már nincsenek titkok a neogaf, resetera, meg hasonló fanboykeltető, faszefejek gyülekezete előtt :D
Közben kijött a negyedik játék is: Grounded. Switchre is mennek.
Na, xbox business update lement, három ideges ember csinált egy nagy hátraarcot. :)
Se Starfield, se Indiana Jones, sem egyik nagy cím nem megy PS-re, ment a damage control, ahogy várható volt. 4 játék, mindegyik 1+ éves legalább lesz ott, ebből hármat már most tudunk: Hi Fi Rush, Penitent és Sea of Thieves, ezek mennek. Később megnézik, hogy mit adhatnak még ki, de a terv az, hogy a nagy exkluzívok nem mennek, inkább live service meg kisebb játékokat terveznek kiadni PS-re is. Legalábbis egyelőre ezt mantrázzák, aztán meg majd meglátjuk.
Final Fantasy 7 Rebirth demó frissítés érkezik: The #FF7REBIRTH demo version update scheduled for February 21st (Wednesday) will support "Improvement of image quality when selecting "Performance" in the screen mode of graphics settings." (Azt írják, hogy a teljes verziót nem érinti ez a frissítés, mert ott "nincs szükség rá". Hát... reméljük!)
Emellett a jövő heti frissítés után tovább játszhatunk a demóval egy új területen (régi-új társakkal)! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2024.02.14. 15:13:26
A héten elvileg kiderül. Bár a legújabb szivárgások szerint megijedtek a botránytól és pl a Starfield esetében már hátraarcot is csináltak, mégse jön PS-re. Meglátjuk, mit mondanak majd.
Ott van az asztalon, meg a pakliban, meg mindehol ott van minden. Meg ha nem most akkor egyszer. És ha nem akkork, majd később. Vagy lehet, hogy előbb. Az. Pontosan ennyi rálátása van erre a témára egy taxisnak. Meg a kövér fasságokkal egymást zsibbasztani végtelen terjedelemben :D A nap végén meg lemegy a nap. Ennyi történik :D
Kettőtök vitájában a legérdekesebb az volt, hogy egyikőtök a "szögpontosan", a másik a "tűpontosan" kifejezést használta. Szerintem a "hajszálpontosan" a helyes, így én nyertem.
Remélem ezt a posztot viccnek szántad. Mármint azt a részét, hogy ugyanaz, mint amikor a sony PC-re is kiadta a játékait. A sony mikor adta ki az exkluzívjait a rivális konzolra? Az xbox játékai eddig is kijöttek pc-re, a sony azonos lépése érdemben nem érintette a rivalizáló konzolokat, mert .... dobpergés baszki, figyelj .... nem jelentek meg a másik konzolon. Csak pc-n. Ahol az xbox már korábban is jelen volt, érdemi változást tehát nem hozott. Ehhez képest gondolkozz már el, hogy mit tervez a pletykák szerint a MS most: az új exkluzívjait, olyan pár hónapos játékokat, mint a starfield vagy éppen még meg sem jelenteket, mint az indiana jones akar ps-re vinni. Nem pc-re, hanem a rivális konzolra. Plusz, ha már Sony, nézd már meg, hogy miket ad ki a sony pc-n: Uncherted hány éves volt? GoW hány éves volt? Horizon mikor jött ki pc-re? Spiderman mikor jött ki pc-re? Spiderman 2-re mennyit kell várni? Világos a sony taktikája: exkluzívok ps-en, aztán pár év múlva mégegyszer egy kasza pc-n és ennyi, xbox-ra nem mennek.
Miután az FSR kapcsán ezen a fórumon kiderült már, hogy amit te holtbiztosan állítasz annak tűpontosan az ellenkezője szokott megtörténni, én azért óvatos lennék az arcoskodással. Meg most konkrétan meg is ijesztettél. Eddig csak pletyka volt - bár mondjuk hihető forrásokból és Phil tweetje minden volt, csak nem megnyugtató -, de most már úgy 99%-ra teszem a valószínűségét, hogy több van ebben.
"Az xbox hardver nem fog megszűnni, mert nekik a saját storebéli eladás is kell, meg a gamepass eladás is kell, azokat meg nem engedi be a sony." Ja, kell a store-beli eladás, csak ugye ahhoz kellene egy olyan vas is, amit meg is vesznek az emberek. Azt nem kétlem hogy el akarnak adni valami vasat, azt már igen, hogy lesz olyan marha, aki meg is veszi. A game pass-t meg engedd el, a bevallott terv az, hogy a nap végén a tv-den is menjen minden játék cloudban és én azt sem zárnám ki, ha átmegy (visszamegy) full kiadóba a MS, akkor igenis lesz game pass ps-en is. Simán benne van a pakliban. Miután te kizártad ennek a lehetőségét még az esélye is megugrott, hogy ez be fog következni. Talán nem 1 év múlva, lehet hogy 5-6 akárhány év múlva, de ott van az asztalon.