Nem vágom honnan vették ezt a 3 évet, csak annyit írnak, hogy 2009 óta fejlesztik. Minél többször nézem meg a videót annál inkább kell nekem ez az oroszlán warrior.
Annó az EQ2nek azért volt nagy a gépigénye mert anyag hû megjelenítésre törekedtek ( emlékszem mennyire leesett az állam a ratongák szõrétõl , elképesztõ volt ). Most azért kicsit más a helyzet inkább cartoon irányba mozdultak szóval nem biztos hogy olyan nagyon aggódni kell emiatt.
Landmark úgyis jön idén ha minden igaz ott majd meglátjuk mi a helyzet.
Ez a rombolás / építés dolog nekem nagyon bejön. Arra azért kíváncsi leszek, hogyan fogják megoldani azt, hogy egy adott területet ne lehessen teljesen lerombolni. A tapasztalataim szerint a rombolási kedv mindig nagyobb, mint az építési :)
Emlékszem, anno milyen nagy gépigénye volt az EQ2-nek, de ahogy elnézem, a látványra ezúttal sem lesz panasz.
A webkamerával rendelkezõk pedig megkapják az EQ2-ben bevált emote rendszert, vagyis a karaktered olyan képet vág, mint te a gép elõtt. Ez egy apró dolog, de nálam + pont.
+fav
Azon a fa romboláson van még mit javítani, de így elsõre egész pofás.
Anno EQ2-nek is brutál gépigénye volt, de aki bírta vassal az nem nagyon panaszkodott a grafra. Többek között én sem
No igen, a gépigény valóban kérdéses lesz. Én is tartok tõle, hogy egyszerû mezei user-eknek problémát okozhat a game futtatása. A játék megjelenéséig még van pár év, talán sikerül valami megoldást találniuk a gépigényre. Érdekes lesz látni, hogy a sok felsorolt feature közül mit fognak megvalósítani, és mi fogja a kukában végezni.
Mikor majd kijön 3 év múlva, olyan iszonyatos gépigénye lesz, hogy ilyen 16 mag lesz a minimum követelmény...
A videók alapján ígéretesnek tûnik a projekt, kérdés, mit tud ebbõl a SOE megvalósítani. Mûfajteremtõ játékuk ( EverQuest ) és annak folytatása után ( EverQuest 2 ) van elég tapasztalatuk az MMO-k terén, így akár még valami nagy durranás is kikerülhet a kezük közül.