Már kezd visszaéledni a fórum,sok funkció újra müködik,majd lassan visszaáll a rend,amig újra be nem rakják ezt a hülye órareklámot.
Elvileg most A20-ban megint vannak zombik a városokban, nem is kevés. De amúgy ja, én szerintem megvárom az Undead Legacy-t. Max ha a többiek nagyon szeretnék, akkor megyünk vanillával.
Hát ja ez most nagy változás talán mióta követem a legnagyobb. De. A virágokat még mindig tépik, nem pofozzák... Furcsa nép ez az amerikai :) Sebaj. Van mod erre. Is. Meg a sok plussz loot miatt a nagyobb inventory-ra is. Meg arra is hogy müanyagból is lehet nyilat csinálni, stb. stb. Jó lesz ez. Modokkal :) ja az a mod amiben vándor horda van, és nem blood moon na az az igazi. Ha jönnek kb instant kill annyian vannak. De ez a mod inkább szerkesztett térképen működik. Ha nagy a térkép lehet beléjük se futsz sokáig. Van olyan mod is ami emeli csak a városban a zombik létszámát (mint valóságban is lenne) és a vadonban csökkenti.
Nem kell várni, ez már a rendes verzió. Következő update az A20.1 lesz majd valamikor jövőre. Mindig a legutolsó javított experimental-ból teszik ki a stabil verziót. Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.12.22. 18:15:45
Sziasztok egy kérdés. Rögtön a játék elején elhagytam a claim block-ot és nem tudom hova tűnt azt hogy lehet újra vissza szerezni?
Te vagy a béna, mert ha az experimentalt keresed akkor a "latest unstable build" tehát a legalsó kell neked. Ha meg az A20 stable-t keresed akkor mit keresel a béták között? válaszd az egyik sem-et és megkapod a stable A20-at. Egyébként egyenlőre Stable A20= utolsó experimental verzió!
We are looking for a chunk error bug. We have opened one of our testservers to the public, hoping for lots of traffic, forcing this bug to show its face. It is currently a 32 slot server, available for anyone to play on for a while, please remember we officially support 8 players in MP. This server will NOT be available as a long term alternative to play on through the release of A20. We might have to restart the server or world during that process.
185.209.179.61:25008 Changelog b232&b233 Added
Coffin/Casket open & close sounds.
Changed
Clamped item stack counts to 65535 when saved "DecorateChunkOverlapping biome null" warning to show chunk Improved path node penalty clamp and added log Updated metal hit metal and metal destroy sounds Dynamic mesh default to land claim only
Fixed
Several pipe weapons have random stats. No primitive items should have any. animalZombieDog sticky projectiles offset from model Block preview displays wrong rotation for cupboards Fixed missing texture in house_modern_05 Explosions still destroy water and drop the block Damaging volume enemy from outside a sleeper attack volume did not wake the volume Sticky Crossbow Bolts are floating Sticky Arrows are penetrating too far through zombies Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.19. 04:04:16
Nyilván nem az, erre van az experimental, hogy kijavítsák a nagyobb hibákat.
Még nem tökéletes ez az alfa 20,most is jött egy update az experimentalra: Changelog b219-b231 Added :
City_center_01 tier 4 "Olgiddy & Brother" ad agency POI. Held candle light visibility VoteRequirements for buff and progression. Random pitch support to sounds played at a position (like impacts) or in head LighLODHeld flickerRadius which does algorithmic motion (added to candle) Changed
Removed infinite blocks/paint from cheat mode Added missing random loot counts to some raw food crafting ingredients Iron Bars now upgrade to concrete Increased player's held light visibility when world darker Lowered the max texture quality VRAM requirement to 3 GB Living off the Land level 2 now has a 50% chance to harvest 1 additional crop Updated the verbiage referencing the land claim block in the game mode tool tip Slightly lowered the stamina use of the pipe baton Improved wording on LandClaimExpiryTime and BedrollExpiryTime comments in serverconfig.xml Increased sound clip randomness and don't repeat the same clip In A19 items got increased scrapping speed when scrapping to iron. Updated all other scrap actions to the same speed. Rare or progression relevant items can not be scrapped or smelted. This includes crafted workstations, vehicles and their assembled parts, workstation tools like an anvil or beaker and sewing kits. Reduced the magazine size of the pipe machine gun Lowered the Max Durability of all ranged pipe weapons Most pole and smaller sized shape HP values reduced by 75% Most plate and similar sized shape HP values reduced by 50% Added missing light opacity property to "most" block shapes that have holes or do not fill more than 50% of the voxel space to allow indoor or underground farming Commercial_strip_02 tier 2 questable. .44 magnum rounds are now found earlier in loot progression Reworked the loot found in caskets and coffins Updated LiteNetLib to 0.9.5.2, includes some disconnection fixes House_modern_05 updated Additional changes to store_autoparts_01 Fixed
Teleporting from the boss horde fails the event. Running from the boss hordes no longer rewards you a crate. Boss hordes should stay focused on the target player. Boss hordes could fail if someone leaves the party. If any of the boss horde despawns, despawn the rest. Incorrect wording in twitch settings for custom events. User created map waypoints do not display text Some new blocks like shutters have a stack count of 1 Issue with UV's on scaffolding_plank_supported_center Brawling perks and books can be in effect while driving a vehicle since the player is technically using hands during that Advanced Generation RWG GC Memory Allocation Crash Player placed light sources did not increase visibility of player except on dedi Rain can be seen inside POIs Radiated and feral Mutant zombies don't have spit attack Zombie dogs missing flame effect #reverse now flips the velocity of the vehicle as well. Traders protection buffer area overlapping into POIs outside of the tile Fixed remnant_oldwest_07 z fighting Drone mods of the same type stack. Cargo mods are allowed to stack. In current RWG Oldwest towns can spawn in water NRE when generating 2 worlds without closing the client Party member with shared quest for same restore power location causes current restore power quest to break. Issues in current RWG including Generated World name Removed recognizable credit card logos from ATM Custom POIs added via the "Mods" folder are not spawning in Random Gen Docks_03 in navezgane is almost full of water now. Pregens Trader space adjustments and oldwest_corner fix KeyNotFoundException in advanced gen on 2nd consecutive generation Town tiles can overlap one another, including/cutting in half POI's Missing red tint on cntBuriedLootStashChestInsecure Wrong icon for wedgeNarrowTipLeftTrim2SidedRail 3rd person arrows are pink Vehicle headlight and personal flashlights had different actions, making it impossible to assign the same keyboard button when reassigning TerminalWindowEnabled setting not respected when starting a dedi server No flame on candle when equipped Zombie AI gets stuck attacking 1/2 block pillar EntityLootContainer "unloadEntity !dict" can cause NRE Flipped normal on cube_half_bottom_pole_1m_top collider allowed entities to fall into it Improved PathAbstractions performance during game sessions Timed charges arming audio Burning buff now plays burning sounds. Burning Shaft mod causes pink & different lighting effects Spears missing material when in midflight Multiple restore power quests at the same location cause a corrupted quest Businessman zombie head flopping around during ragdoll
Edited 9 hours ago by Hated (see edit history) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.17. 01:42:59
Szintúgy... elég lesz "tesztelni" a //stabil// verziót.
Ha nem találnak sok hibát,akkor igen.Azért nem kezdek bele játékba én is,mert úgyis sok helyen wipe lesz,a stabil miatt Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.11. 19:45:47
Mennyi idő míg kilép experimentalból? 1-2 hét?
Az a baj ha az ember belekóstol a jobb fajta modokba, már túlságosan silánynak, unalmasnak fog hatni utána a játék. Ugyanígy vagyok én is az Undead Legacy miatt, anélkül már az A20-nak sem fogok nekiállni... :D
Nekem így elsőre, csak a modok hiánya az ami feltűnik. Ennyire szar volt az eredeti UI? Nem is emlékeztem. Meg annyira könnyű te jó ég. Zöld kék cuccokat találok 2. nap, és még csak meg sem ütött senki. Megint meg kell várnom amíg a modokat átírják erre a verzióra mert így ez nem játék, attól tuti nem hogy hd textúra van a zombin... Pedig az átírt loot rendszerben bíztam nagyon.
Egyetértek Random_ . A város eltalálták , az építési elemek az csodás 1360 bloknál néztem nagyokat. sok jó dolog van benne ami pozitív!
Srácok a város hangulatosabb lett lényegesen ezzel a verzióval. Az építőelemek száma mely olyan szintű ami már bőven sok. Élvezet lesz építkezni. Tetszenek az új loot csomagok és hogy tier 1 teljesítése után kaphatunk egy biciklit. :D
A streamerek elvileg úgy kaptak hozzáférést, hogy kellett ám mellette teljesíteni. Sok videót csinálni, a19 előtt asszem. Meg nézettség is kellett, meg nem volt mindegy milyen nyelven stream-el valaki. De javítsatok ki persze.
A videók alapján hangulatosnak tűnik a dolog, a videókban nekem nem tűnt előre ennyire újítottnak az a20. Meglátjuk mit ad valójában. A zombikat tényleg ennyire nehéz most kivédeni mivel kúsznak meg ilyenek? Érdekes gordavárókra számítok. Vajon a lebegő bázisokat megtudták már oldani valahogy?
Indítás előtt a Roaming/7dtd/generatedworlds mappa tartalmát törölni kell. A korábbi mentések is inkompatibilisek, ha nincs rá szükséged azt is törölheted.
Köszike
Tegnap este óta kint van. Steam-ben a bétáknál a latest experimental build verziót töltsd le és kész is. :)
Ma mikor vártható az update?
Azért van pár olyan streamer is,aki szivvel,lélekkel csinálja pár ember nézőközönséggel,és nem nagyon érdekli hogy van-e bevétel,vagy nincs.
A legtöbb az kutya ütő és nem ért ahhoz amit csinál, nekem akar stremelni 20 órája van a 7 days to die-ban nekem 1000+. Neki joga van játszani valamivel amit talán meg se vett nekem nincs, pedig megvettem. Csak azért mert ő "streamer"? Szerintem ingyenélő bohócok, simán működne tovább a világ ha nem lennének. Mondjuk tudom hogy én vagyok a villamos, mert soha nem nézném azt ahogy más játszik, vagy "meg él egy élményt" ahelyett, hogy én is játszanék és élnék. Attól még neked sok sikert :)
Miért azok? A legtöbb azért normális produktumot és szórakoztatást nyújt azoknak akik nézik. Mint amatőr/kezdő szinten lévő streamer én is látom, hogy k*va sok munkát kell belefektetni, hogy valaki olyanná váljon amiből meg is tud élni / jövőt építeni.
streamerek...
Ez egy ilyen csapat... Egyszer már kifejtettem a véleményem ezen az oldalon. Ha már szóba hoztad az A1-et, abban egy egyenes vonal sem volt...
Most, hogy a világ bohócai és ingyen élői, kipróbálhatták az A20-at, olyanok is akik idén hallotak róla először, most már lassan mi parasztok is, akik az A1 óta követjük és meg is vettük ezt a játékot, talán mi is hozzáférhetünk ahhoz, amiért fizettünk. És ez mindenki szerint rendben van így, csak én vagyok villamos... Utoljára szerkesztette: hapi, 2021.12.05. 22:13:02
(azért érdekes hogy már nem experimentalról beszélnek) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.05. 12:20:43
Jó kis összefoglaló az újdonságokról:
Erre már nem igazán van kedvem reagálni, főleg mivel már elmondtam korábban a véleményem. Én türelmes vagyok, nem érdekel már igazán meddig tart nekik, van mivel játszani addig is. A reklamálók nagy része úgyis fog vele játszani megjelenés után ha addig nem is, ezt már most megmondom. Hogy miért? Mert nem lesz másik, ehhez fogható hasonló játék sem :)
Más:
Hétfőn elvileg jön az A20. Hogy experimental vagy sem, azt nem tudom, bár az eddigiek alapján először az lesz 99%.
Mivel a válasz gomb nem működik. Lehet hogy el vagyok tévedve sok dologgal kapcsolatban. De ti is olyat vártok olyan fejlesztőktől akik felett el járt az idő. Ez már tisztán látszik sajnos az egyik nagy kedvencemen a 7d2d-n. A rust hasonlat sokszor le lett tisztázva. A fejlesztők hozzáállása, következetessége, és célhoz vitele a fő különbség. A rombolhatóság? Te nem úgy volt hogy a rust fejlesztőiből páran besegítettek a funpimpsnek mert látták a szerencsétlenkedést? mert erről volt itt is szó többször is. Ha akarnák, megtudnák oldani a rombolhatóságot Rust is.
Ha UNDEAD LEGACY-t pedig szivesen. Nem sokat toljátok itt a modokkal kapcsolatos dolgokat, én régebben sokszor javasolgattam.
Sziasztok! Lenne egy lama kérdésem, hogyan tudok azoknál az itemek-nel típust váltani, ahol lehet ? Pl fal, tető, catwalk, szék, stb. A leírás szerint a Shift+ bal egér hozna elő az ablakot, ahol ki tudnám választani ami nekem kell, de nem működik.
Tudom,én is átállítottam a volt szerveren,hogy jöjjenek a zombik a városokban,csak alapból van elcseszve.
6.89 euró a játék,most steamen a Halloween sale alatt!
Populációt eddig is meg lehetett oldani 3-4 config paraméter átírásával :) Én szépen fel is húztam mikor játszottam az Undead Legacy-val hogy mindig legyen akció
Egyetértek szinte minden dologgal és nem a Rust védelmében beszélve, mert én mind a kettőt kedvelem, de az előbb említett játék szerintem nagyon is ötletes és ugye a sokszor elhangzott hardcore PVP túlélő orientált. Ui.: Még mindig nagyon köszi annak aki(k) ajánlott(ák)a az Undead Legacy-t. Amíg nem jön az A20 rendkívüli "kis" mód! :) Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.10.02. 22:17:58
Én már nem is foglalkozok inkább az ilyen "minden szar" jellegű negatív gondolatáradattal megtűzdelt hozzászólásokkal. Nincs értelme, győzködni felesleges őket. Majd ha eljön az ideje úgyis rájönnek hogy sosem volt igazuk :)
Látod,ezt magyaráztam én is már többször,hogy sokan nem értik meg,de azért lökik a saját hülyeségeiket itten.A voxel alapú játékokat,az alapjaiból teljesen máshogyan kell leprogramozni,mint a többi hagyományos lövölde játékot.Lehet alatta Unity vagy Unreal motor,teljesen mindegy a grafikus motor,de a voxelezés,egy külön téma,ahol az egész háromdimenziós táj fel van szeletelve,akár többmillió kockára,vagy gyémánt alakú modellre,és itt bizony minden egyes modellnek külön tulajdonsága van a térben.Persze addig amig nem módosítod az adott blokkot.(pl kirobbantod,vagy beleütsz párat) Addig érintetlen marad,és a program nem foglalkozik vele.Amikor beleavatkounk egy kis blokkba,és módositjuk,akkor azonnal tárolódik a tulajdonsága.A program meg induláskor összerakja a teret,ezekből a sok kis kockákból.Iszonyat mennyiséget kell kiszámolni a programnak,játéknak.Ez nem olyan mint a Rust,az is jól néz ki,de más a szisztéma,felépítés. Ebbe a játékba amúgy már az elejétől több egyedi ötlet került mint a Rustba,nem is értem miért kell összehasonlitgatni avval.Az egy ötlettelen,egyszerü túlélőjáték,semmi más.
"Sajnos ez a játék már látszik hogy nemsokára így marad" Ezt nem tudom értelmezni, de ha arra gondolsz amire sejtem, hogy gondolsz akkor sem értem, épp itt az A20 előtt! Rust rombolhatóságáról megint csak tévedsz. Meg kb úgy mindenben el vagy tévedve nem kicsit...
Mit össze szólalkoztok egy jelentéktelen, és réges régen halott játék miatt :D Ezt a játékot már az is láthatta, letorrentezve kipörgethette aki nem akarta. Sajnos ez a játék már látszik hogy nemsokára így marad. Csak hagynák már abba és hagynák hogy a modderek csodát tegyenek vele. Mert ők csak megteremteni tudták, és egy idő után már szeretni se. A pénz szeretete viszi még előre... Talán...
Ha a rust fejlesztői eljutnak a unity engine-ben odáig hogy meg tudják oldani a rombolhatóságot asszem sok sok hasonló játék mehet a süllyesztőbe. Szerintem szándékosan nem erőltetik. A rust a megjelenés óta fejlődik folyamatosan. Unity engine.
Hamár szóba a Rust,próbáljátok ki az ingyenes Beached nevü játékot steamen,nem rossz!
Madmole nagy rajongója,a TES szériának,meg is mondták hogy a következő játékuk hasonló rpg lesz,vagyis ők úgy képzelik el.Na akkor belehúzhatnak,hogy még azt meg tudjam élni.
Az első xp rendszer az Elder Scrolls szériából jött,amikor bármit csináltál,növekedtek automatikusan a statok.Elég ha ugrálsz,vagy futsz,akkor az atlétika nőtt,ha fát vágtál,akkor a favágóképességed nőtt,és egy idő után már több szálka jött le a fából.Amúgy ez a rendszer nekem sokkal jobban bejött,mint ez a könyvkeresősdi,meg keserves pontelosztás.
Az elektromosság biztosan a Rust-ból jött meg az xp rendszer vagy mi volt az amikor ész nélkül kellett a kőbaltákat craftolni. Hirtelen ennyi,aki akar járjon utána, főleg aki nem hiszi el.
Mindegy mire hasonlít a subsistence, lelkesen készíti egy ember. Ott a No mans sky, ott is dolgoznak a srácok ezerrel.
Azt elismerem, hogy nem halad nagy tempóban a fejlesztés és ahogy korábban leírtam szerintem tök jó dolgokat kidobtak és újakra fecséreltek időt. A pályagenerálás is hullámvölgyet mutat van amikor jót találnak ki van amikor totál elszarás. Ami engem bosszant, hogy nem tesztelik legalább kiscsoportosan ezeket a dolgokat? Akkor kijönne, hogy valami szar.
Annak örülök, hogy minden alphával új cuccok jönnek be vagy átvariálják annyira, hogy új taktikákat kell kitalálni a boldogulásra. Nekem ez jó kihívás. Persze van aki csak épít kockákból egy bázist és a környező területet telebassza tüskékkel és várja a zombikat. Annak a szemében semmi újdonságot nem nyújt a játék.
A POI készítése nagyon időigényes, ha valaki épített bonyolultabb épületet az tudhatja, de sokan ezt nem értékelik. Pedig nagyon sokat ad a hangulathoz.
A Subsistence is megvan, de csalódtam benne. Mikor néztem annyira erősen hasonlított a Rust-ra, hogy inkább annál maradtam. Itt főleg az építési rendszerre és a környezetre gondolok.
De ha lenne ló a játékban azt meg a Rust-ból nyúlásnak titulálnád.
Most komolyan ennyit tudsz hozzászólni? Nem egyedi? A sok munka amit a srác belerakott az semmi? Arról beszéltem hogy nem lógatta a lábát mint ezek akik 3 patch alatt csináltak annyit mint most 1 patch alatt. Szóval ennyi az észrevételed? XD
A 7 dayz meg zombis és Minecraft. Ennyi leegyszerűsítve.
A Subsistence-ben,egy egyedi ötlet van,méghozzá az hogy nem játékosok épitenek bázisokat,hanem gépi botok,és egy idő után szépen el is látogatnak hozzád.Mondjuk ez a fajta módszer az rts játékokban megszokott idáig,főleg a warcraft vonal,ahol a gépi ellenfél,elkezd fejlődni,épitkezni,meg területeket hódítani.Itt banditákkal fogsz összefutni,és az épitett bázisaikkal,plusz még elszórva a pályákon airdropok.Közösen jó móka lenne,de egyedül azért eléggé szenvedés,főleg ha meghalsz,és kilóméterekre dobja el a cuccosaidat.Ja,és magyar felirat is van benne.CSak az állatok ne lennének ilyen immunisak a golyók ellen,nyillal simán kiirtod őket,de valahogy fegyverre nem jól reagálnak benne,ez egy ősrégi hiba még.
Current features: * Singleplayer and Co-op PvE sandbox experience. * Crafting mechanics. * Dynamic base building. * Dynamic seasons and weather systems. * Weapon upgrade system. * Mining and refining of ores. * AI Hunters (with AI base building). * Farming. * Animal husbandry. * Food cooking mechanics. * World day-night cycle. * Temperature change based on time-of-day and altitude. * Character hunger/thirst/strength mechanics. * Character clothing system. * System for inviting/removing players to access bases. * Central power system for bases (base items require power to function). * Npc enemy leveling system. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.09.15. 20:32:23
Még utánanézek hogy van e benne storyline, vagy n+1. sandbox "Szórakoztasd magad" survival játék... azt nem szeretem amikor a játékban az egyetlen cél hogy le tudjam craftolni a magasabb szintű tárgyakat azt kész... (ebből a szempontból nálam a 7days is gyenge lábakon áll sajnos) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.09.15. 20:23:57
Igaz alpha a subsistence, engem nem zavar ha 20. évig ott lesz. Lényeg, h foglalkoznak a játékkal. Nekem a majdnem az első kiadás óta meg van és látom azt a temérdeknyi munkát amit belerakott a srác. Szóval ott az izzadtság szaga.
"minden egyes alpha egy új verzió" (mi a francért nem lehet commentből copy-pastelni???)
Na ez érdekes mert én pont nem ezt látom. Nem látok radkális újdonságokat a különféle alpha verziók közt (most ne az alpha 1 meg az alpha 19 közt nézzük, hanem az egymást követőeket), pont hogy az én szememben alig történik valami (de bevallom csak a notest olvasom meg átfutok néha egy-egy bejegyzést), és ehhez képest rohad lassúak. A világgenerátort már nemtom hányszor olvastam hogy "namost aztán radikálisan új lesz, meglássátok", aztán egyfelől szerintem semmi baja nem volt már jó ideje, másfelőlszerintem bőven lenne máshova fókuszálni a játékban.
De ahogy irtam, ettől nem megyek a falnak, ha 10 év múva lesz kész, vagy 5 év múlva lesz jelentős újitás a játékban, ráér, van rengeteg más...
"fejlesztőként joguk van" - nos, senki sem vitatta hogy kb joguk van azt csinálni amit akarnak. Attól hogy joguk van valamihez, az nem jelenti azt hogy az jó is.
"örülhetünk annak hogy még törődnek vele" - ebben egyet is értek veled meg nem is :) Igen, ahhoz képest hogy más cégek/fejlesztők mit művelhetnek valóban örülhetünk. Másfelől az idealista énem meg azt mondja hogy ez a MINIMUM ami elvárható egy fejlesztőtől, és az összes olyat aki fogd a pénzt és fuss taktikával abandonwarekat gyárt, irgalmatlanul meg kéne b*szni :)
Szerintem pont a játékostársadalom ilyen irányú engedékenysége és beletörődése (meg a vidd a pénzem csak hadd játtszak a pre-alpha játékkal mert új meg hype van körülötte) tette a játékpiacot azzá ami. Az egész early access-t sokkal szigorúbban kéne venni/kezelni, de hát ez van...
Szóval én valahol NorbertBoy és a Fanboi-okközé teszem magam a7dyasben... az árát megéri, ez vitán felül áll, de amit madmole művel az messze szuboptimális, lehetne sokkalta de sokkalta jobban csinálni, akár még 1 személyes developer stúdióként is.
Én az A12-ben csatlakoztam. Kb 1300 órám van a játékban és egy éve nem játszottam vele. Igazából a lassúság és a közösségre való szarás b@szott fel. Volt olyan, két alpha között pics@füst változás történt. (nagyjából 7 hónapos fejlesztés után) Akkoriban ormótlanul szar grafika párosult egy indokolatlan magas gépigényhez. Ott van a minibike, az meg mi a fos? :) Egy normális állatot nem tudtak megalkotni, giccs volt az egész. Ezek meg élvezték az életet a kastélyban,amit már megírtam.
Most a játék fejlesztése dübörög ahhoz képest amilyen volt.
A fejlesztési idővel kapcsolatban van némi igaza. A többi csak felesleges hisztéria, hirtelen felindulásból fakadó pocskondiázás szvsz. Viszont fejlesztőként meg joguk van húzni az elkészülési időt, tesztelni, változtatni a koncepciókon kedvük szerint. A15-ben vagy A16-ban csatlakoztam be a játékba, innentől csak az A18 maradt ki nálam, és bele is tekertem több mint 1500 órát összesen a játékba (vannak akik 10.000 felett is járnak már). Egyáltalán nem bántam meg a vételt, azt a 7-8€ -t bőven megérte amibe került, nem sok játékról mondhatom el hogy ennyit játszottam vele. Ha azt nézzük hogy manapság 50+ euróba kerülő játékok nem kötik le az embert 20-30 óránál tovább (sőt, igazából már ez a szám is átlagon felülinek számít...), ez a játék ebből a szempontból nézve is erős ár/érték aránnyal rendelkezik. Sajnos ezekkel a dolgokkal sem törődnek nagyon sokan.
Egyáltalán kb örülhetünk annak hogy még ennyi eltelt idő után is törődnek a játékkal illetve törekednek arra hogy be is legyen az fejezve. Rengeteg esetet lehetett hallani hogy elindult early access-be a játék aztán végül sosem készült el mert vagy elfogyott a pénz, vagy egyszerűen csak leléptek a fejlesztők a bevétellel. A TFP meg ha 8 év után is, de legalább eljutott oda hogy konkrétan megvan a tervük hogy meddig és hogyan fejezik be végre a játékot (persze ez is változhat)
Innentől részemről ez a téma lezárva, nem fogok semmilyen negatív hozzászólásra reagálni mert nem szeretnék vitát sem generálni. Panaszkodni meg amúgy sem itt kell, lehet menni a hivatalos 7 Days fórumra ostorozni a fejlesztőket aki így gondolja. Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.09.15. 11:19:53