Off.: Pont az a retardált semmitérő ember teszteli le azt a játékot? :D Nem értem, miért nézik ezt ennyien?! Vagy ez a SZINT a sikerhez? Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.05.15. 20:08:24
Engem az ilyen nomad stílusú túlélő játékok annyira nem vonzanak, a Green Hell bőven elég volt ilyen true survival játéknak nekem. Ilyen zombis hentből még jöhetne 1-2 hasonló mint a 7 days, mert ebben is lenne még bőven potenciál de baromi lassan készülget...
Alpha 19.4-es verzióra keresek magyar módot ha van. Nem muszáj teljes magyarítás csak kompatibilis legyen a verzióval.
Köszönöm a segítséget.
Hajrá :D Nekem tetszik :)
Azt még elfelejtettem hozzáírni a schematic-oknál, ha megtanulsz craftolni egy cuccot, annak alapból csak a leg gyengébb változatát fogod tudni megcsinálni. Minden szerszámnak, fegyvernek, armornak 6 féle minőség osztálya van, leggyengébbtől a legerősebbig:
E (barna) --> D (Fehér) --> C (Zöld) --> B (Kék) --> A (Lila) --> S (Narancssárga)
Tehát alapból E -ről indulsz, ahhoz hogy jobb minőségűeket tudj gyártani, research pontokból ki kell minden cuccnak a jobb minőségű változatait fejleszteni a research táblánál. Mondanom sem kell nem lesz rövid idő mindent kimaxolni... :D Találni persze lehet random jobb minőségű cuccokat a megfelelő loot bónuszokkal, de az sem garancia arra hogy folyton jót kapj, így a gyakran használt cuccokat mindenképp érdemes felfejleszteni. Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.05.07. 18:18:15
Köszi köszi! Már talán ezelőtt is valaki (talán pont te) írt róla egy ismertetőt, de most mégjobban megadtad a kedvet hozzá, mert pont ilyesmiket hiányoltam az alap gémből, ellenben pedig várom az A20-at. Mindenesetre ezzel most majd el leszek egy jó ideig.
Ha valakinek eddig kimaradt az Undead Legacy mod vagy unatkozik, tegyen egy próbát vele mindenképp ha vanilla+ élményt szeretne, vagy a Darkness Falls túl nehéznek bizonyult (nekem speciel ezek a demon zombik nem nagyon jöttek be, nem igazán passzolnak a játékba). Fontosabb dolgok a modról:
- Megjelennek újra a random zombik a játékba, nem csak 1-1 van itt ott mint vanillában, hanem éjszaka volt hogy 15-20 zombi lett hirtelen körülöttem, pl. kutyák is. - Craftolás bonyolultabb lett, több az alapanyag, receptek nehezebbek lettek, sok recept csak bizonyos craft asztaloknál készíthető el, amiből van vagy 10 féle, plusz valamelyikhez 2. vagy 3. szintű asztal kell az adott fajtából. - Már egy egyszerű wood frame vagy ajtó lekraftolása sem egyszerű, már ezekhez is külön asztal kell (pl. carpenter's table) - A cipelhető cuccok mennyiségének problémáját úgy oldotta meg a mod készítője, hogy alapból nyitva van 300 slot az inventoryban, viszont minden egyes item a játékban kapott egy játékbeli valós súly értéket, és van egy súlylimitje a karakternek amit elbír. Ha kis mértékben meghaladod az alap súlylimited akkor lassulsz, ha nagyon meghaladod akkor tovább lassulsz egy lajhár szintjére és már ugrani sem fogsz bírni... :D - Súly limitet lehet növelni pl. steroid tablettával (+100 kiló, de ez csak ideiglenes), van chest armorba rakható különböző méretű backpack mod (+20kg +50kg +80kg) vagy két féle perk ponttal is (lehet kombinálni is őket, amivel több száz kilóra is ki lehet tolni a súlylimited) - Bekerült egy csomó plusz fegyver és szerszám a játékba (Pl. Famas, Glock, Carpenter's Axe, vésőgép, gyémántfúró, vagy akár minigunt is lehet találni később) - Több fajta jármű van az alapokon felül, mint pl. a Sedan autókból 2-3 fajta, Dune Buggy, SUV terepjáró, de akár lehet teherautód is. Ezeknek eltérnek a tulajdonságai, mindegyiknek van egy max teherbírása amit ha meghaladsz nem tudsz mozdulni a járművel. Ráadásul belekalkulálja a játék a karakterednél lévő cuccokat is az összsúlyhoz, tehát nem lehet csalni hogy a motorba belepakolsz pl. 500 kilót, és még nálad van mondjuk 200 pluszban. Drasztikusan eltér a súlylimitjük (pl, motor 500kg max, SUV 1500kg cipelhető), a fogyasztásuk (Motor 1.5KM/L, SUV 0.4KM/L), sebességük is. - Bizonyos receptek itt már nincsenek perkekhez kötve, minden receptet random meg lehet találni a játékban, a szükségtelen vagy már megtanult recepteket le lehet scrap-elni research pontokért, amikből új schematic-okat lehet craftolni a research station-nél (3 szintje van ennek is). Viszont ahhoz hogy új receptet kraftolj, szükség lesz az adott dolog prototípusára is. Pl. van 500 research pontod (most csak írtam valamit, nem tudom fejből mennyi kell hozzá :D), és kraftolnál egy pisztoly schematic-ot, akkor szükséges hogy találj vagy vegyél egy pisztolyt is hozzá, mert kéri a schematic receptje azt is. - Visszatértek ide is az action skillek, amik a fejlődéssel bónuszokat adnak (pl. futás, lopakodás, különböző fegyverek és szerszámok használata, vagy épp a lockpick), ezekhez is lehet random könyveket találni amik +1 pontot adnak a skillhez (ezek is scrapelhetőek research pontokra)
Van még rengeteg apróság, pl. belenyúlt 1-2 POI-ba a mod készítője, de mindent nem tudnék amúgy sem felsorolni. Jelenleg nálam ez a mod a favorit, pont annyit változtat a játékon hogy legyen újdonság érzés is és megmaradjon vanilla amennyire lehet. Igényes, nem összetákolt érzése van az embernek, látszik hogy foglalkozik vele a mod készítője. Ja és folyamatosan fejleszti, jön majd még hozzá egy csomó érdekes plusz dolog.
De sok mindenröl megkérdezték már a vicces csávót. Azt mi lett belőle. Csúsztatták betákon át. De legyen igazatok. Bárcsak. Ja a fórumrol meg annyit mióta az alfa 19 előtt a faszi széttrollkodta a smile.kkal a mikor jön dolgot azóta semmit. Max a moddereknek. Azok tartják a szavukat. Szinte mind akik modpackokat csinálnak.
Mostanában újra játszom a Project zomboid-al, nagyon kemény. Eddig hamar haltam mindig, max 3-4 óra játékidő volt egy menet. Mondjuk az irányítás furcsa benne, legtöbbször ezért is halok meg. Nagyon összetett a karakter biológiája és érzései. Van csomó mod is hozzá ami jobbá teszi az alap játékot.
Van most egy béta verzió, ott sok újdonság van. Érdemes kipróbálni ha igazi zombi apokalipszist akarsz átélni. Utoljára szerkesztette: Norbertboy, 2021.05.06. 21:09:37
Ja ezzel most mellélőttél, mert ez pont RWG-ből van :)
Forumon azt írja a fejlesztő, RWG-ben tesztelik az új utakat padkával és forgalmi lámpával. Csak városokon belül lenne ilyen. Nem hiszem hogy szükségük van még Clickbait-re ennyi eladás után...
Jaj de sok ilyet láttunk már te jó ég. Aztán semmi se. Persze majd random ilyen utak, meg zebra. Ez tudod honnan van? Az épitett pályáról. Nem a random genről. Clickbait semmi más.
Mindig lesznek új játékosok, akik rátalálnak és megveszik, nem azzal van a gond. Szerverre is fel-felnéznek teljesen kezdők is, de a kitartásuk szörnyű. Van, aki az első halál után lelép és soha nem látjuk. Sokan még vissza se köszönnek, kérdezni meg pláne, hogy luxus, nem kérnek legalább szóbeli segítséget se, hiába rákérdezel. Ezen felül jönnek az új játékok és azt a kis bázist is elszipákolja, aki volt. A szerverek panganak, erre meg a FP apró és felesleges dolgokkal jön ki. A jó irányt elvesztették (rég), sztem.
Még a mostanin kívül egy alfa verzió lesz ha minden igaz, A22 után pedig indul a béta teszt majd jön a release. Akkor még valszeg meg fognak ugrani az eladások, rengetegen kivárnak a játékkal a megjelenésig. Nem kell ezt még temetni.
Gondolom már unják a banánt meg már nem megy annyira az eladás (akit érdekelt megvette), szóval ki akarnak szállni belőle. Se tervek, se roadmap, se semmi, ez csak hasraütésszerű "na mostmár elegünk van" release lesz
Na azta milyen feature uristen. Újak a hangok? Van hawai inges? Hűha. Van már benne szerelhető autó mint modban? Van már benne csilliónyi küldi mint modban? Vannak már benne npc.k mint modban? Van már szebb 3d.s növények mint modban? Ja nincs.
És ennyi lesz a sztori? Vagy azért valamit hozzátesznek? Mert eddig a legjobb verzió történet mentesen a 16.4 . Nagyon gáz.
Mondjuk 1.5 év elteltével érdemes ránézni a cuccra, vagy csak himbálózik a fejlesztő 2 ötlet közt (lásd van dagadt zombi, nincs dagadt zombi), és néha ad valami apróságot bele?
A játék áll, mint a ló a dohányba, a fórum hónapok óta kihallt, a szerverek panganak, az újjonnan játék megvásárlók két három nap után eltűnnek, jobb esetben játszanak 1-2 hetet...de ennek ellenére van vagy 20-25 magyar szerver??!!?? Érthetettlen! A magán kicsi szerverekről még nem is beszélve, ami nem látható vagy nem folyamatosan látható a listában. Ha akik kitartanak a játék mellett és összetömörülnénk 4-5 szerveren, akkor jó kis csapatokban lehetne nyomatni a dolgot, e helyett száz felé húzunk. Magyar mentalitás... Meg jönnek szerverre újak, akiknek esetleg nem tetszik vmi, akkor anyáznak, kutyáznak stb. eszem megáll néhány játékostól. És az ilyen csapatszellem romboló emberektől meg elmennek a szerverről vagy még a játékot is törlik a gépükről. Szerintem ennek a játéknak a csúcsát már mi öregek megéltük, nem hiszem, hogy lesz feljebb, hiába jönnek majd az új alfák és újjítások. Perzse ez csak az én véleményem, és már én sem ülök tülkön, hogy mikor jön az új alfa...
Off: Ez a Valheim nevű játék igen jó móka. ;)
Mennek en is,de nem tudom mi van velem, dec.27 ota semmivel nem jatszottam csak filmeket sorozatokat nezek....
Ránéztem az alfa20 fejlesztés hogy halad,tavaly november óta nem frissült az info oldal a fórumon.Mondjuk ez a csigatempó megszokott a Fun Pimpstől,szerintem nyár előtt ne is nagyon számítsunk rá.Nembaj addig elvagyok Random szerverén,gyertek minél többen,jó kis társaság szokott lenni ott. (igaz a héten meló volt nekem,de jövő héten visszatérek megint a játékba)
Na ez az új zombikutya jobban tetszik,mint a régi.Ideje volt már lecserélni,pedig rohadtul utálom őket! Na és az égő zombi is új HD textúrát kapott az alfa 20-ban!
Vanillában még semmilyet, majd A20 vagy A21-ben jönnek a jármű modifikációk. Jelenleg Darkness Falls modban vannak jármű modok is amiről én tudok, persze lehet más modokban is használnak ilyeneket.
Sziasztok. Autóba milyen modifikációt lehet beletenni?? Segítséget előre is köszi.
Szerintem sem volt semmi baj azzal, hogy kinlodni kellett mire lett egy fegyverem. Igaz en 1-2 es szinten mar templomban az alagsorban hatul a hatso helysegben kotorasztam a pancelban es a tobbi ladaban es sokszor ott sem volt semmi :) Lootolgatasbol hamar osszejon akkor is egy gyenguszabb AK is es lehet jol haladni.... Utoljára szerkesztette: LaLee67, 2021.01.18. 18:30:24
Az a sűrített levegős puska, a metro játékokból van kb lenyúlva. Kicsit cyberpunk kinézete van
Az a fazonú sárga lámpa tényleg létezik, nálunk is volt egy pár darab belőle, csak zöldben. Ha azt rábarkácsolod a fegyver elejére, nem tudod megtartani.....na mindegy Miért nem jó az a koncepció, hogy elindulok a játékban, aztán vagy találok valamit vagy nem. Kábé mint a valóságban. Bemegyek egy házba és vagy találok valamit vagy nem. Nem azért nem fogok találni jobb dolgokat, mert csak most kezdtem a "házba bemenés lootolást" hanem mert nincs ott. Gondolom a betörőéknél se úgy van, hogy aki most kezdte a szakmát az csak futtatott bazári nyakláncokat fog találni, a garázsban meg csak csepel biciklit ezres swift mellett...
Jók ezek a barkács fegyverek mindig is irigyeltem ezért a Rust-ot., Fogom várni nagyon mert a játék elején tényleg alig van lőfegyver választék. Madmole nagy szerelme ezek a fegyverek szerintem.
A romos poi is jó lesz, ha jól hallottam ezzel a wasteland-et akarják színesíteni, hogy ott a lerombolt vidékhez megfelelő poi is legyen. Igazából pár meglévőt kell leromboltra átalakítani, de azért ez is nagy meló.
sigh annyira bírom ezeket a concept art okat mindig mindig totál más lesz a gameben mint amit látsz végül :D (vmi gatyib, egyszerűbb)
a kész fegyó ami kinéz game ben konkrétan olyan mint a (nem tudom most a nevét de olyan fegyver amivel a töltények a levegő nyomás hatására távoznak gyorsan a fegyverből) csak itt nem látom a gáz palackot a fegyver oldalán
mondjuk ez a gáz palackos nem is lenne rossz fém szögeket baromi gyorsan lőne ki nem kellene réz bár a mostani mechanikával már tele az ember tölténnyel meg réz el.. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.01.12. 19:04:39
nem értek hozzá! de biztos reális ha scope-ok az ütő szegnél vannak becsavarva? mert amennyit én codoztam életemben (nem sok) ezek mindig kaptak egy sínt a fegyverre vagy egy egész testes borítást amit a szeg alatt rögzítettek össze szerintem
tényleg nem kötözködni akarok lehet mostanában sokat cod-oztam :P de a lámpát oda ragasztjuk de a scope -ot becsavarozzuk??! vagy túl feltűnő lenne ha a lámpa csavarja a csőbe fut? :D a sárga lámpa meg szerintem baromi nehéz maga a fegyver is de ha lehuzza a kezemben előre.. ráadásul pár shoti lővés után szétesne nem bírná. Utoljára szerkesztette: Infrath, 2021.01.12. 18:54:16
Ezek a leg gyengébb tier-es fegyverek lesznek. Gyengébb lesz mint az összes többi, early game-re valók lesznek, elvileg könnyű lesz őket lekraftolni. Azért teszik be őket mert rengetegen panaszkodtak hogy nehezen találnak fegyvert a játék elején.
Üdv Elindult a Darknessfalls 7 Days to Die szerverünk. A Szerver 10 slotos és eddig 4 en játszunk rajta, ha esetleg valakit érdekel Írjon Discordon!(https://discord.com/invite/x5zhnxk) Keresd Manna,Fule
A19.3 b3 is coming to EXP! Please as always start a new game and or make a backup of your stable savegame.
With A19.3 we bring you: Better network package security A fix for SI exploits
Have a good weekend everyone!
A19.3 b3 Added Network layer encryption Connection rate limit More feedback for clients on why they are not allowed to connect Message on the client when they got disconnected because the server is shutting down
Changed Improved supply plane drawing Replaced static NetPackage list with runtime dynamically assigned IDs for more flexibility Wandering horde zombies are not alert, so stealth attacks work on them Wandering horde 1 second delay between spawns
Fixed Floating Frames and blocks Can't target, shoot or repair through Molotov Effects Set player made door stability support to false to prevent AI exploitable building Using admin/whitelist/ban on users with special characters in their name breaks the serveradmin.xml Console command "water" hidden by console command "thirsty" DecoManager large FPS drops when saving to a slow drive DecoManager written log always having a count of 0 and added duration ZombieOldTimer has no flame particles
Ez a játék még koránt se kész! Alfa 20 és 21 betervezve! Nagyon sok változtatás fog következni,és még egy grafikus motor update is. Szóval kapaszkodjatok,mert minden át lesz alakítva,és sok új dolog jön!
Konkrétan még nem olvastam utána, de én úgy godolom, hogy némelyik POI-t nem tölti be rendesen. Nekem kb 20 inditásból talán ha 1x előfordul, vagy még ritkábban. De láttam már J.C. csatornáján is.
Ez a textura bug (amikor ez a márvány textura kerül rá valamelyik POI-ra és pl. az ajtó is ugy néz ki mintha márványfal lenne de át tudsz menni rajta) na ez nekem soha nem volt csak az A19 óta. tud rá valaki valami megoldást? Olvasom hogy ez egy tudott dolog és csak újra kell indítani, de nekem most szinte mindig van...
Csak rád fognak menni és sehol sem leszel stealth-ben.
Sziasztok! Kb 5-6 év után vettem elő újra a játékot. Jelenleg hordamentesen élvezem a gyűjtögetés, barkácsolás örömeit. Meg tudja valaki pontosan mondani, hogy az éjszakai hordák kizárólag a karakteremre gerjednek-e, vagy valami másra is? Példaként, ha mondjuk 4 helyszínre, 100 méteres távolsággal leteszem a hálózsákomat, majd a hőt termelő építményeket (tábortűz, kovácsműhely), illetve a ládáimat, a negyedik helyszínen pedig szeretettel várom a zombikat, akkor rajtam kívül érdekelni fogja-e őket a többi helyszín is? Úgy tudom a hő vonzza a "screamer"-eket. További kérdés, hogy a hőforráshoz csak odamennek-e, vagy kárt is tesznek benne, ha már ott vannak?
Egyik szerveremen beüzemeltük az Undead Legacy-t. Mindenkit szeretettel várunk, természetesen a már ismert szabályok betartásával. Békés társaságot szeretnénk itt is kialakítani.
nem a mesterséges intelligencia tehet róla. pont az a baj, hogy nem azt használják. ezek még mindig szótárjellegű fordítások, amik sosem lesznek jók. amikor ezeket elkezdték farigcsálni, még nem voltak neurális hálózati algoritmusaink. most már van, ideje lenne arra áttérni.
Ez nagymértékben függ az adott nyelvtől. Pl. Angolról, németre pontosabban fordít az automata, mint magyarról angolra, vagy angolról magyarra. Klingonról, eszperatntóról vagy romáról magyarra szintén pontosabban fordítana mint angolról. Itt még bőven van hova fejlődjőn a mesterséges intelligencia.
Elkezdtem egy új vanilla világot, 19.2(b4). A land claim blockot, nem lehet lerakni POI-kban? Vagy csak én vagyok béna. :)
na igen, nem is értettem míg el nem olvastam angolul.:))) érdekes, hogy hány éve fejlesztenek fordítókat, azonkívül mesterséges intelligencia meg mifene technológiák, és itt tartunk. szerintem egy alap neurális hálózattal megoldható lenne. megtanulná és alkalmazná amit tanult. mi is így csináljuk.
Undead legacy egyik nagy újitása google szabad fordtásban: "Your inventory or vehicle inventory slots are no longer suffering from the harsh limits of slots like in the vanilla game. The new system adds weight to all items and blocks in the game featuring scrolling inventory for player, vehicles and storage containers and instead of unlocking new slots through progression, you increase your carry capacity limit.
This was a crucial change so that in the future the mod will be able to support thousands of custom items and blocks and you will be able to carry lots of different things in the inventory without having to worry about the harsh limited inventory space in the vanilla game."
"Készlete vagy járműnyilvántartási helyei már nem szenvednek a résidők szigorú korlátjaitól, mint a vanília játékban. Az új rendszer megnöveli a játék összes elemét és blokkját: gördülő készletet tartalmaz a játékosok, járművek és tárolóedények számára, és ahelyett, hogy új résidőket nyitna meg a progresszió révén, növeli a teherbírás korlátját. Ez kulcsfontosságú változás volt, így a jövőben a mod képes lesz több ezer egyedi elem és blokk támogatására, és sokféle dolgot hordozhat a készletben anélkül, hogy aggódnia kellene a vanília szigorúan korlátozott raktárterülete miatt. játszma, meccs."