Nem kell a hostra várni,bármikor be lehet csatlakozni a pályára,viszont ennél a játéknál többfajta mentés is van,egyrészt a szerver is menti a játékot 10 percenként,másrészt a sátrakban is lehet menteni,azt meg ugye saját magunknak menti le ha jól tudom. Legtöbb ilyen játéknál,ha kilép a host,akkor vagy alaphelyzetbe áll a pálya,és kezdheted újra,vagy kiléptet a játék.Változó lehet co-op játékonként.Jobb a szerver,az biztosabb.
Amúgy kannibálok nem nagyon akarnak előjönni még hála istennek,ne is jöjjenek,de hangokat hallok azért az erdőben,tuti már befigyelnek.Ha megtalálom azt a gyönyörűséget,akkor onnantól gondolom már jönnek is rendesen.
176.57.181.40:28415 Ironman Sons of forest server (a dedicated szervereknél irjátok be keresőbe hogy ironman,akkor is,ha nem talál szervert)
jelszó:barack
Na az zsír jó szórakozást hozzá.
Jaj.Megnézed te a hivatalos oldalakat is,vagy csak fejből nyomod a rizsát? A Dayz köszöni jól van,3 napja jött ki az új patch,az 1.24. Nem kicsit égtél most be.
https://dayz.com/
Amúgy kösz hogy felcsigáztál,már engemet is érdekel,idáig nem vettem meg.
Csak hány ilyet látni azt mennyi olyan volt, hogy elindították azt egy halom üresség volt az egész, dayz pl. Azóta arról teljesen megszünt létezni a hírek mi lett vele.
hát akkor legközelebb próbálj meg némi információt csepegtetni a hsz-edbe. mert amit írtál, nem azt jelenti mint amit írni szerettél volna. attól mert 1.0-ás közel sem jelenti, hogy nem bugos. nekem megvan az első naptól, nem sok bugot érzékeltem. teljesen jól játszható az első pillanattól fogva.
This patch adds a new boss battle along with a new cutscene to the end of the game, as well as drivable golf carts, a rifle which can be found in one of the caves, frogs that sit on lily pads and chirp, the ability to chop heads off dead animals and use them as wall decorations, a bunch of stone building improvements and lots more for the full list check below.
We’ve also added our first pass at dedicated servers, for detailed instructions on how to set up and host a dedicated server check out our guide here:
Dedicated Server Guide
As always, please continue to post your bug reports and feedback in the Discussions area of the Community Hub.
Features
New end boss battle and cutscene Dedicated servers Drivable golf carts Rifle Decorative frogs Animal head trophies Stone doorways, struts, windows and pillar detached placement New stone holder structure Window shutters Updated environment on East side of the map with more streams, waterfalls, lakes, ponds, cannibal villages, rope bridges and more Some new story note pickups added Dirty/clean water system added
Improvements
Stones now apply damage to things when thrown You can now attach stones or any length of log to ziplines rather than just full logs A held relocated structure is now thrown if the player opens their inventory Added new cat food visual Wall shelves can now store cooking pots Kelvin can now finish building stone fireplaces Improved look of burning sticks material Improved look of boiling water Improved performance of trees in winter Improved stone/rock text localization Cannibal winter clothes now burn when the bodies are burned "Collected" and "added to backpack" text when picking up items is now localized Added LOD support so that items in storage holders will disable when far away Fixed issue with armor pieces on shelves having expensive scaled mesh colliders Adjusted some duck landing spots on water that were over land Repairing floors no longer re-orders its planks Disassembling a Custom Effigy now takes the limb you are targeting instead of the last limb added It should now be easier to place furniture in crowded areas Improved player on fire visuals Added an idle variation to ducks and increased their drinking and eating rate when on lakes Added new stone building tutorials to book Added some small cannibal camps to cave D Light bulbs can now be used from the grab bag and can be added to shelves Player can no longer perform interactions when aiming their weapon Player can no longer open their inventory right at the same time that they trigger a hatch or security door interaction Fish on spears will now fall off when the spear is put away or thrown Set armor racks to only allow a single user to interact with them at a time Added some hot springs to some mountain areas Dismemberment blood splat optimized Visual fixes for cave entrances : shimmering density, seeing through entrance from distance Improved lava impact visual Setup stone beam & pillar electric wire elements Pillar detached placement now works with any combination of log quarters or stones
Balance
Drinking dirty water will now cause a small amount of health damage, boil water or collect in rain collector for clean water Added custom game setting to allow players to toggle the pausing of the world sim when in inventory Pausing in inventory now defaults to false in hard survival Demon boss reduced health and damage it delivers. Some attacks have longer cooldown and increased it’s damage against structures Added additional ammo and health pickups to corridor before gold room Added rifle ammo chance to ammo cases Doubled strength of stone structures Gold Armor now reduces incoming non-demonic damage by 30%
Fixes
Fixed Knight V’s and gliders vanishing in some save games Improved and fixed most cases of artifacts caused by having too many built lights Improved weather occlusion and added a quality option that can be turned up if needed to fix issues of occlusion visually breaking Fix demon boss in overworld rescaling during some attack animations Fix for idle heavy male cannibal audio being audible from far away Removed deprecated option to place wire on standing stick Fixed pillars placed at the corner of two connected stone beams shifting if a stone is removed from one of those beams Fixed incomplete stone beams allowing removal of sibling beams supporting a pillar Fixed dismantling first stone from a complete stone beam not cleaning up links to supported structures until the last stone was removed Fixed stone fake pillars remaining on when disassembling a grounded stone Beam in a specific order Fixed stones allowed to be added to quarter log pillars Fixed using a repair tool on a second story leaning beam causing it to clip into the pillar its leaning against in a specific context Tweaked stone beam visual so lightbulb fits under it Fixed placing a strut underneath a tarp causing the tarp to collapse Fixed dismantling and replacing ramps resulting in broken weather occlusion for those tiles until game was reloaded Improved weather occlusion inside of the beached yachts Fixed being able to remove a pillar supporting a strutted beam if there was a linked beam with a strut on the other end Fixed cut pillar calculations sometimes preventing cutting a half log high pillar into a quarter log high pillar Fixed invalid linking issue when adding a pillar bellow a beam that connects a pillar to a wall Fixed various small building issues with struts and beams Fixed being allowed to cut pillars that are supporting furniture Skinned animals now have head removed Fix player sometimes stuck sliding on ground while in knocked down state Fix "Take Item" Kelvin order causing player to try to equip previous item before opening grab bag Fixed placing a beam between two pillars with a full wall underneath not linking that beam with those pillars properly, which resulted in a beam impossible to dismantle while it has sibling beams linked to it Fixed half log spawned when cutting window sometimes staying stuck in the wall Fixed second stick placement failing when building a fire in a stone fireplace Fixed error spam when placing a leaning beam on beams supported by a wall in some context which would prevent the beam placement Fixed stone fireplaces getting destroyed too easily Fixed struts broken off of a structure not spawning a pickup Fixed picking up a held item while holding multiple stones causing player to only drop one stone pick up Fixed error spam on multiplayer client side any time a trigger touched a log pickup Fixed placing door not orienting it as the inside towards the player consistently Fixed stone structures not affected visually by snow and wetness occlusion volumes Fixed Defensive Wall Gate handles changing orientation when repaired Fixed cooking pots not always having the correct stew after save load Fixed adding the the first item to a storage holder being difficult in some cases Fixed issues with the cooking pot loosing its recipe in certain situations Fixed issue in multiplayer where the cooking pots current volume on the fire was not being updated when another player takes liquid from it Fixed pots with stew turning into water when moved from one fire to another Fix for erroring when trying to pickup any item that is a volume container but does not have a recipe Fix for empty cooking pots getting destroyed when a campfire burns out completely Fixed issue where dumping out the flask or cooking pot would also dump out the other if the other had been equipped before going into the inventory Fixed issue with shelves where some spots on shelves would not save properly Fixed standing fire UI interaction positioned too high Fix for getting into a broken state if the player tries to open the guide book when in inventory Fixed issue with multiplayer clients not being able to send objects on ziplines in both directions Fixed Kelvin sometimes able to get pickups far out of reach Fixed ducks sometimes getting interrupted while going to lake Fixed some activation and render distance inconsistencies on enemies and animals Fixed bug where it was possible to skin animals or creepies through collision In peaceful mode, villages will no longer have a chance to get covered in creepy spittle Chair inside bunker food will no longer show up in the inventory view Fix for having to look away from the zipline for its interaction UI to update Filling a held pot with stew that’s on the fire will now look like the correct stew Fix for opening inventory when the waiting for sleep interaction is active getting player into a bad state Fix for being able to eat from pot and light fire at the same time when loading into a game that had a cooked pot on an unlit fire Amount of stew remaining in a pot on a fire is now synced across multiplayer clients Fix for sometimes getting into a bad state with held items when equipping previously held item at the same time as performing another action like eating Fix for ziplines not getting destroyed when attached to trees that are not LOD 0 or other destructible world objects that are not trees Fixed missing visuals for one of the mushroom pickups Fix for boiling audio continuing to play if the fire that an active cooking pot is sitting on is destroyed Fixed cooking not always taking the satisfied recipe that has the most ingredients Fixed sporadic collision on laptops after they have been broken
Audio
Added all the missing mouseover and pickup events (Action Camera, seeds, lightbulb heads) Updated distances on flare audio attenuation and tuned levels Impact sound effects are now also triggered when they hit other pickups so that a pile of pickups would make sound
Megjött a dedicated szerver a Sons of forestben! Ha valakit érdekel,akkor beinditanék egyet,ha nem lehet akkor is elindítom :)
Hello. Valakinek sikerült a Sons of forest magyarítást a telepitőjével feltenni, mert nekem hibával is indul el, le sem tölt semmit. kipróbélva win7, win10. .Net frissitve legujabbra, nvidia driver is frissitve stb. A játék maga elindul hiba mentesen. Lehet más megoldás rá?
Oké, most úgy megmagyaráztad hogy neked legyen igazad. :)
Nem lift, hanem kocka. Másrészt attól egyáltalán nem egyértelmű. Az csak egy kivetítés, olyan mint ha a Star Wars alapján kijelentenéd, hogy van a földön kívül is élet. Ha definiálni kellene, inkább "a kockából beleláthatunk a jövőbe". Viszont azóta pakoltak bele, erre utaló jeleket. Az ufó illetve űrhajó biztos, mert van rá utalás, az időutazásra pedig több jel is utal. Ebből lehet az egyik elem a kocka.
Szerintem lesz a játékban ufó történet, és/vagy időutazás. Egyre több jel utal erre.
Na a tegnapi peccs óta kicsit játszhatóbb. Bár kicsit túltolták a balanszot, de jó pár dolgot átírtak. Azért Kelvin még mindig egy baromi hülyegyerek. Nem elég, hogy lusta, még hülye is szegény. Kíváncsi vagyok mikor lövöm már le.
Én már végig toltam, kényelmesebb így "teljesen felszerelésben" Kalandozni a szigeten. Mivel elég béna vagyok kemény volt a barlangokban és sokszor a felszínen is a harc az életért. Sokszor elég masszív csapattal találkoztam és persze nem mindig voltam toppon a felszerelésben.
Az első komoly patch,igen sok dolgot adott hozzá a játékhoz.Érdemes akkor várni ezek szerint.Távcsőőőő,megjött a távcső!
Azért ez is brutális,nem lennék meglepve,ha nemsokára látunk műlesiklásokat a játékban.Amúgy én is elképzeltem már,mikor jöttem le a hegy tetejéről,egy sítalp elkéne.Jó kis zipline rendszert alkottak ide:
Abban én nem bízok de nem is kell multiba. Sőt nekem már Single-be sem:) Ez az AI ilyen formában nem igen jött össze. Újdonságnak elmegy egy túlélő játékban de gyakorlatban ezzel a szövegfelolvasással bajos
Amúgy early acces ide vagy oda,tényleg odab&sz,hogy aki segít hordani a fákat,meg a stickeket,egy csapásra kivágja alólunk a fát,ahova építkeztünk.Legalább tudná szerencsétlen,hogy melyik fát lehet kivágni.Gondolom ez a köv. patchben már benne lesz.
Sajnos még nincsennek dedicated szerver fájlok,pedig már nagyon sokan várják,addig itt egy kis humoros videó a játékból:
Kezdtem egy custom játékot de realistic idő az nem működik még.Állítólag az évszakok 90naposak de az idő ugyanúgy 1perc az 3-4mp. A legjobb lenne 1perc az fél perc ingame idő. Remélem megoldják..
G-portalon hamarosan lehet szervert bérelni,már rajta vannak az ügyön.
Apropó víz!Játékelemek már úgy ahogy megvannak de vizet nem találok,inni semmiből nem tudok(kivétel energy drink dobozokból)
Hát ez nagyon jól sikerült Forest 2! Virginiát cserkészem már azt elértem hogy kezében hoz valamit de még mindig elfut:D
Nagyon szép a játék és izgalmas.
Aki társat keresne itt egy Facebook csoport. Használatához regisztrálva kell lenni a facebookra! Utoljára szerkesztette: Norbertboy, 2023.02.25. 16:44:40
t=19949 -nél "Várj ledobom a fárol" mekkora bonkot kapott :DD
Mármint gépet? Még nemtudom milyenek vannak most fronton alaplapok,körbe kell néznem,nem is akarok most belemenni,főleg nem ebbe a topikba.
Milyet veszel?
Szóval nemtudom ez hol early acces,de már most zseniális az egész.Optimalizáció nálam nagyon jó,vsync maradjon kikapcs,fps limit maxon,szokásos beállítások.Motion blur utálatos,bloom-t én meg alapból ki is lövöm.Nekem még elég gyorsan megy az ősrégi gépemen,idén tervezek úgyis gépcserét,majd meglássuk.
Nekem most pár perc időm volt kipróbálni,nagy véleményt még nem tudok mondani a játékról,de amit idáig láttam belőle arra nincsennek szavak.Zene nagyon profi,és dinamikus,még a főmenüben is,amig állitgatunk az opciók közt,addig le is halkul magától.Az intro nem nagy téma,szokásos lezuhanós,de az intróban viszont a laptopon lehet nézelődni,meg kiválasztani valakit az elveszett emberek közül.Lehet később ennek nagy jelentősége lesz,nemtudom.Viszont már rögtön az elején kapunk egy túlélő npc-t,nem kell egyedül bóklásznunk ha singlében vagyunk.Multiplayer-t pedig nem is próbáltam még. Viszont a grafika mesteri,meg a környezeti hatások,és elemek.Lábbal lehet havat kotorni.A hóban elsüllyednek dolgok.Táskákra kell vigyázni,mert túl könnyen arrébb dobálja őket a szél.
Nehogy lefelé induljatok az elején,ki tudja milyen veszély les rátok,felfelé van egy tábor,tök egyszerü az út felfelé a hegyen.A táborban lehet pihenni,meg állást menteni
Nekem amúgy tetszett az első részben is hogy egyesével kellett köveket hordani,és láttam hova illesszem őket,itt nem látok tervrajzot,csak ha közel érek egy házhoz,akkor ossza szét a kivágott fákat.A dinamikus időjárás,meg évszakok nagyon tetszenek.Nem elég az épitkezés,még fel kell kötni a gatyát télre is.
Csütörtökön valami jön!!! Készüljetek!
Gyönyörködjetek a legújabb mai/tegnapi trailerben!
Na ez odavágott rendesen engem is! Lesz NPC akinek utasításokat adhatunk majd,meg ezt a mesterséges intelliganciát amit majd levágnak nekünk a kannibálok,meg a mutánsok! 4x nagyobb térkép,meg személyre szabható épitkezések! HA ez mind igaz lenne amit a videóban láttunk,szerintem a túlélőjátékok királya lesz,és leckét fog adni minden elkövetkezendő játéknak.
(azért ezek az illúziók késnek majd,jó ha 5 nap múlva majd azon görcsölünk hogy miért szaggat be a játék,meg mi ez az optimalizálatlan szar,sajnos erre számítani kell,mivel korai verziót fogunk tolni,és messze nem lesz benne semmi,amit a videóban láttunk)
Játékhoz honnan lehet letölteni a 100%-os magyarosítást?
Erdő rajongók! Már a Green hell is co-opban tolható a mai naptól! Akit érdekel,és 25 százalékkal olcsóbb a játék. https://store.steampowered.com/app/815370/Green_Hell/
sziasztok! a keresésnek vége! csak nem tűnik túl aktívnak a fórum aztán nem akarom hogy 1 év után is rám írjanak még emiatt köszöntem^^
akit esetleg érdekel a csapat keresés, a facebook csoport szerintem jobb rá sok szerencsét!
én és egy ismerősöm gondoltuk újra kezdenénk egy szervert elölről tisztalap new game stb. és érdekelne van e még vki aki szívesen csatlakozna jöhet tapasztalt is, de viccesebb/jobb lenne ha lennének kezdők is :)
saját szerver lenne szal nem várok itt egy sereg jelentkezőt csak kraftolgatunk beszélgetünk felfedezünk story zunk esetleg achi hunt ha meg nincs meg vmi, vagy város építése bármi emberektől és hangulattól függ ;) semmi komoly
természetesen olyan 20+ korú embereket keresek discord vagy teamspeak -el :) küldj privát üzit ;)
Elég pöpec ez a pár képkocka. Nagyon jó kis játék, tuti előveszem kicsit újra, hogy társaságban kalandozzunk/túléljünk egy kicsit :) Kösz az ajánlást :)