Overview : My main objective was to balance the game, rather than making it easier or harder. Some people however may find it easier than before due to these changes.
Cannibal AI : Less than 1% chance to use player position unfairly for searching Search range and Roam ranged tweaked Fear and Aggression stabilized over the different days. Plane crash causes fear which lasts one day Aggressive Combat tactics modified to allow additional actions like tree and rock use, switching to stalking and backing off Default Combat tactics modified to increase variation of actions witnessed Cannibals now slowly die when knocked down (still dragged off by friends) Vision angles and distances modified to be more realistic
Animal AI : Spawn area for animals increased to 100m Despawn distance increased to 100m Rabbit Flee distance doubled Bird take-flight distance doubled Lizard run distance doubled Animal speeds tweaked Birds are now allowed in a much larger area around you
Fire : Fire now only burns the player for 5 seconds (you are the only way to set yourself on fire) Fire now only burns Cannibals for 10 seconds and will not kill a "fresh" cannibal Fire more likely to spread to other plants
Combat : Damage done to player by Cannibals slightly decreased Damage done by player in Melee increased (too much?)
Player : Player health now regenerates up to 15% instead of 5% Stick stamina use reduced in combat Spear stamina use reduced in combat Rock stamina use increased a little in combat
Survival :
Chocolate bars give little health at all Cooked food is the best non med way for health Meds are picked up instead of being used if health about 50% Full cold (frozen screen) drastically drains stamina. keep warm Being hungry (x on stomach) drains energy Health and Fullness and Stamina increases reduced on all supplies
Graphics : Tweaked level of detail distances a little to fill out bushes to grass distance
What effect will this have on your game?
It is now important to choose a good location to setup your base. Ensure you choose somewhere without any effigies nearby to stay hidden for a few days (if your lucky)
Cannibals that come to the crash site on Day 1 will keep a very far distance from you (such that you may not actually see them) and they are too afraid to generally approach
After Day 3, Cannibals no longer go crazy. Their aggression is higher, but they will still back off if you push them
You may go many days without seeing mutants, but not always
Moving to a new location if you are found (but not followed) will not have the mutants immediately find you again when you start building
Combat with axes is now actually plausible
Fire is no longer the hack way to kill mutants
Some Notes : This is not thoroughly tested (its a big complex game, and Im one guy!) so please let me know any weird stuff you see!
Installation :
Install the mod into your The Forest Folder, replacing files. (Steam Verifycan be used to revert your game) Example install location : %steam_installation_folder%steamappscommonThe Forest
Do you need to start a new game? No, however I would highly recommend it, as the default AI will have setup a lot of effigies in your game already, giving them an advantage in finding you.
Én le a tengerparthoz szoktam építkezni van ott egy rész ahol jól be lehet látni egy szép nagy területet. Így tudok reagálni ha jönnének. Meg szoktam lerakni különbözõ kis totemszerûségeket a bázisom köré. :D
elvileg tölti az energiád :D Amúgy zenét hallgatni :D
Szerintem ugy mukodik a jatek hogy ha lerakod a hazat akkor az amolyan trigger pont az AI-nak igy egybol mennek arra. Ha utoljara hagyod a hazat es addigra van csapda es fal akkor konyebb szerintem. Ahogy eszrevettem amig nincs smmi hazad addig igen ritkasak az ellenfelek. CSak ott a riziko ha meghalsz akkor kezdheted elorol. De lehet tevedek :) csak egy tipp.
Na ezt irtam én is anno,jól megszivattak.Szerintem legjobb módszer ha elmenekül elõlük az ember,nem érdemes harcra szállni velük.Vagy elriasztani õket valamivel.
Hehe, elsõ próbálkozás patch után 1 nap. :D Szokásos helyre letelepszek megcsinálom a sheltert, raktam alap tûzet és a semmibõl 3 bennszülött jelenik meg. Eddig nem volt gond lecsaptam õket kis veszteséggel, de aztán megint megjelent a semmibõl még 2 akik kinyírtak. Jó elsõ halál barlang és lesz fegyver, de vicces ám a játék mer mikor csiholtam egy kis fényt csak 4 bennszülött vetette rám magát miután felkeltem a barlangban. :D
Aki okosítottal nyomja, a 0.02-esbõl melyik változattal érdemes próbálkozni ?
nem is negativitasnak illetve leszaroznak szantam szerintem egyertelmu :) nagyon jo kis jatek lesz ez biztos. alpha mar most teljesen jatszhato ezerszer tobb mindent tud mint mas korai hozzaferesu alpha jatekok. csak tudod jatszana vele az ember mert megfogta a jatek a sajatos atmoszferajaval de nem tudok mert ott vannak a pici bugok ami szejjjeeeee qúúúúják az agyamat :D (tudom, deal with it... probalom :D)
meg mindig robbannak a hullak hogy baxodjon meg.. ketszer kezdtem ujra, tobbszor neeeem. komolyan varakozo ponton leszek. azt meg le is szarnam hogy az inventory ures visszatoltes utan meg alpha meg blabla ez igy eddig sem idegesitett. de hogy vagom a fat es elrepulok felezer kilometert meg gyujtogetem a bennszulott testreszeket es felrobbannak a hullak. ejjjjjjj......
Nagyon jó kis update. Kipróbáltam. A teljesítmény szemmel láthatóan rengeteget javult. Csak dicsérni tudom a készítõket. Cápákat eddig csak a hajónál láttam. És még nem tudom, hogy mi az a meglepetés tárgy ami bekerült a játékba.
Version 0.02 Changelog (Saved games from 0.01 won’t work with this version)
New features and gameplay tweaks:
Sharks Simple raft now buildable via book (No Sail yet!) Walls can now snap to form floors and roofs (experimental, can defy gravity) New suprise item added to yacht When being knocked out for first time you will now wake up in a random cave Lowered fall damage amount Birds can be killed with fire Stamina recharge now takes longer You can now block attacks with the red plane axe by holding down right mouse button Timmy taken scene a little more dramatic, better lighting, sparks Lowered intensity and range of fire light Lowered health on turtle Improved fish movement Increased range of lighter Enemies will drag downed friends out of danger again Females will sometimes freak out at dying family members
Performance:
Improved load times Reduced stutter Overall performance increases Big memory optimizations, should help crashing on some pc’s Improved cave wall memory usage Dropped sticks and rocks are now pooled and shouldn’t increase memory over time Optimized hud rendering (10% faster on cpu)
World:
Improved lake water swim zones Ocean swim zones now correctly rise and fall with tide Underwater visuals improved Improved terrain in some areas, reduced lumpiness in rocky area, fixed issues with caves poking through terrain Fixed super deep ponds that could kill players by falling into them Small old boat collision added Plane exterior collision added Improved balance on some grass textures (less bright) Lowered top heavy pine tree to be easier to cut Lots of small material/texture tweaks Sunset/sunrise made brighter Beach cave entrances made bigger and easier to enter Improved world collision in some areas Improved low resolution mountain textures Improved terrain rendering and missing specular improved cave lighting and details (caves 4,5)
Bugs:
Fixed countdown timer not taking different time zones into account Fixed some spelling mistakes in tutorials and in survival book Fixed shelter on fire spawning infinite logs Fixed bug where day count was 1 more than it should be Fixed issue where sticks,rocks and logs needed could go to -1 Fixed not switching back to default weapon after holding lizard, rabbit or fish Fixed player not colliding with things tagged ‘Prop’ Fixed light leaking into parts of some caves Fixed bug where you couldn’t cook multiple times on same campfire Fixed spear being able to cut down trees Fixed ponds flickering at certain distances Fixed some items not being saved in inventory when game is loaded (some might still vanish, expect more saving fixes/improvements soon) Fixed log holder not saving logs on load/save Fixed twinberries not having eat icon and having wrong leaf texture Fixed bloody tables in cave not being cut out of nav mesh Fixed lizard and rabbit skin triggers not being connected to ragdoll body Removed extra set of teeth and eyes appearing behind Timmy Chopping dead bodies no longer results in player flying into the air Animals no longer spawn multiple copies if on fire Cannibals shouldn’t run underwater or follow player out to the boat (they might run a little bit into water however) Fixed some bushes missing vertex colors when cut Fixed birds landing in sky, improved bird a.i. and performance
Pedig már a bekerített kis táborom is elkészült. :)
Csak azóta nem vagyok igazán bátor hogy a cuccaim nagy része nem látszik az inventory-ban és csak 1 húst enged felvenni valamiért többi eltûnik. Szóval kezdõ fejszével mászkálok minden más eltûnt. :(
Valtozo nagyon a terep ahogy eszrevettem :) de ha mas nem szerezz halat :D nekem volt hogy a taboromhoz jottek a gyikok belemasztak a tabortuzbe es meg is haltak rajta csak lenyuztam felszedtem oket ... :D De volt hogy nem nagyon talaltam en se. De lehet beljebb vannak.
Valaki tud tanácsot adni azzal kapcsolatban hogy nyulakat és gyíkokat hol javallot keresni? Elég keveset találok és így kicsit nehéz megmaradni. :)
Vagy valami jó tipp kajára?
Írjatok majd valamit mert melóban leszek nem tudom majd tesztelni!
Na elvielg ma delutan jon egy patch kivancsi leszek ra mennyire sikerult jutniuk es mit javitottak :)
egy kis össze ollózott videó
eszrevettem hoyg a hangot nem lehet levenni ... :(
haha :D 3 napot huztam egy kannibal bazis melle epitettem magam :D kemeny voltam 3-at megoltem :D utolsoval egyszerre doltunk el ... :D aztan a barlangban valami fura lenyek tamadtak meg ember felek.
Egesz otletes :) Remelem gyorsan haladnak majd vele :)
Most próbáltam megint. Szerintem ha túl sok alkoholt veszek fel akkor lesz bugos, mert gondolom alapból maximalizálva lenne a száma, de ha túl sokat veszek fel, akkor végtelen lesz, hiába használom nem fogyik, amit nem ment el rendesen.
nalam is ugyan ez van. deee szerintem nem eltuntek csak nem latni. marmint probaltam barmit felvenni es semmit nem tudok. ergo ott van csak nem lehet latni (tudom nem sokat segit). aztan felraktam erre a verziora az inventory fix -et. inventoryt meg sem tudom nyitni. meh :D
Na felraktam a legfrissebb verziót tegnap. Jó is volt a mentés. Ma tölteném be és eltûnt megint a legtöbb cucc. :( Valakinek valami ötlete? Nektek megy rendesen?
leszedtem, nem joe u.u marmint csinaltam gyorsba egy campinget, vissza is tolti, de folyamatosan beleragadok a grafikaba, kihullok a palyarol es ennyi :D
Engem most nagyon szar helyre rakott le megint.Sziklák tetejére ahol szinte alig volt növény,fáért is beljebb kellett menni,hát persze hogy észrevettek a mocskok,még víz se volt ahol lemossam véres kezemet.D 3-an estek nekem,semmi esélyem nem volt.Az elején nagyon nehéz a játék,alig várom hogy smg-vel irtsam a rohadékokat.(ami gondolom nem lesz a játékban)
el vagyok veszve a kiba.. nonstop mini/micro hotfixekben. most akkor mi kell pontossan ahoz hogy minden rendben legyen amihez eddig fix jott ki? csinalj mar egy listat legyszives linkekkel HA van idod. puszikoszi :D
Memória kevés! Ma már nagyon kell a 8gb RAM,fõleg az Unity motorhoz! Nekem 4gb rammal is beszaggatott a 7Days to die,le kellett minimumra vennem minden beállítást hozzá! Azt is ugyanez a motor hajtja! Nálam most minden highre van állítva,és tökéletesen fut a játék!
full minimum, 2fps bravó. Játszhatatlan kalap sz az egész. Resetelnem kellett a gépet, mert 5 perc töltés után lejátszotta a repülõgép lezuhanásának a hangját fekete képernyõ mellett, aztán 5 perc múlva megjelent az elsõ képkocka, ami kb. percenként ment a következõre. Gratulálok. Másodikra 5 perc töltés után elértem, h 1-2 fps-sel menjen..játszatatlan. Ilyen szarul játék még nem ment. Egyedül az Alan Wakere emlékszek, hogy ekkora sebességgel ment, mikor véletlenül maxra húztam az Anti-aliasingot, utána alig tudtam levenni, mert kb fél FPS-sel ment az egész játék. Vmi ötlet esetleg?
Úgy tûnik már jó a mentés teljesen. Legutóbb már megmaradtak a molotovjaim. :)
1 tipp. Én mindig a barlang széle mentén haladtam. Ott nem leszel veszélyben. Ha ügyes vagy akkor meg fogod találni a kijáratott. :)
1 napot se éltem túl,szemét kannibál 2-3 ütésre kivéreztetett,majd a barlangjukban ébredtem,ott meg olyan sötét van hogy gyújtóval is alig lehetett látni,beléjük is futottam.D Hogy lehet onnan kimenekülni?
Engem most a tengerpartra rakott le a gép a játék elején.Egy rohadt kannibál mindig megtalál.Szerintem direkt scriptelve van így!
na jó megveszem én is :)
Nekem eredeti van de miután betöltöttem a mentést egy csomó item eltûnt.
Csapdát hogy lehet újra aktiválni? Köszi a választ.
Bízzunk benne hogy két héten belül javítják a bugokat és pluszba jönnek új dolgok :)
Én még régebbi (mentés nem volt - az újabbat meg idõ hiányában nem tudtam kipróbálni) verzió alatt tapasztaltam olyat, hogy ha új területekre mentem, fedeztem fel a szigetet, egyszerûen alig volt állat a környéken. Ha volt is pár nyúl, akkor meg nem tudtam megenni sütés után, mert nem jelent meg a C gomb, amivel el tudtam volna fogyasztani. Szóval idõ kérdése volt csak a halál.
Bõröndökrõl jut eszembe, van amiben elemlámpa volt, az lényegesen több fényt ad. A fényerõ sorrend így alakul:
Öngyújtó>Elemlámpa>Jelzõfény
Én a készítõk helyében betennék még egy világítást biztosító eszközt. A világító rudat. Amit a barlangászok, búvárok is használnak. Meg kell hajlítani és világít zöld fénnyel. Mert a flare (jelzõfény) nagyon jó, de nagyon hamar kialszik.
Mentés betöltése után nekem sincsenek állatok, egy idõ után teremtek, de az is max egy nap volt. Rá kell rabolni a bõröndökre akkor, tele vannak csokival. :)
No észrevettem egy újabb bugot / problémát, az istenért sem találok food resourceot, itt gondolok halacskákra, nyulakra illetve a többi állatfajra. Hiába kezdek egy új játékot nem spawnolnak az állatok, és így pár nap után meghalok. Viszont ami pozitívum az a kannibálok felderítési útvonala, szerintem itt javítottak valamit, mert az elsõ fix elõtt megtaláltak bárhová telepítettem a bázisomat, most pedig szépen ki lehet õket kerülni, illetve ha elrejtem a shelteremet nem vesznek észre. Várom a következõ hotfixet :) Egyébként valaki találkozott hasonló problémával?