Ez egy apró földi bázis. Az számít miből építem a csatlakozót. Egyébként 46 szel turbina hozza az áramot.
Szia! Mi az a bázis? Egy másik hajó vagy voxelhez kapcsolt létesítmény? Van elég energiája?
Ami mindenképp ajánlott, hogy a hajód akkumulátorait töltésre állítod dokkolás után. Így biztos, hogy töltődni fog, ha van honnan. Ezt a kapcsolót beteheted a toolbar-ba is. Akár csoportba rendezve is, ha több akku van. Ami nagyon fontos, hogy, ha bolygón vagy, akkor ne felejtsd el visszakapcsolni hibrid vagy kisülés módba, különben le fog esni a hajó lecsatlakozás után. Szóval még lecsatlakozás előtt kell átkapcsolni.
Sziasztok. Nem rég vettem meg a játékot és volna egy problémám. Csináltam egy hajót és a bázison is és a hajón is van dokkoló. Szépen dokkol is zöld a színe de nem tölti a hajó akkumulátorait. Már végig néztem egy rakás videót ki hogy csinálja és nem jövök rá mi a gond. Tudnátok ebben segíteni?
Szia! Köszönöm a tippeket, ha hazaértem, kipróbálom őket. A szortírozó biztos nem okozza (soha nem használtam még), inkább a másik, a komponensek mérete lehet a ludas, mert a hajóépítésnél tuti nem vettem figyelembe, hogy nagy csövön kellene eljutnia a csatlakozóhoz a nagyobb dolgoknak (pl. darabolásnál a nagyobb alkatrészeknek).
Szia! Elképzelhető, hogy egyes helyekre nem elosztót, hanem szortírozót tettél?
A másik, ami inkább elképzelhető, mint ez a bagatel baki, hogy nem vetted figyelembe a komponensek méretét. Mert van nekik. És kis hajónál számít. Mind a konténereken, mind a csatlakozón van nyílás kis csőnek és nagy csőnek is. Kis csövön a kis dolgok mennek át. Nagy csövön pedig minden. Az olyan, mint a "nagy cső" komponens, nem fog átmenni kis szállító csövön. Ezt biztosan tudom. Ha jól emlékszem, akkor a rakéta sem megy át a kis csövön. Szóval erre mindenképp figyelni kell.
Azt nem tudom, hogy az állomás elemei miért jelennek meg sárgán neked. Biztos valami frissítés, már rég játszottam vele. Egyrészt a konnektorral csatlakozni kell az állomáshoz. Zölden világít a konnektor amúgy fehér része. Ha csak sárga, akkor már csatlakozásra kész, de nem csatlakoztattad. Másrészt az inventoryban a felső részen tudod választani, hogy mit láss. Jól kell beállítani. De a konténereknél van láthatósági kapcsoló is. Ha véletlen kikapcsoltad a lista láthatóságot, akkor nem fog ott megjelenni.
Amikor konnektorral csatlakozol az állomáshoz, akkor az állomás a hajó energiaforrását is használni fogja. Nehogy csúnya meglepetés érjen, hogy indulnál, de nincs nafta a hajóban, mert az állomás elhasználta. Viszont az állomás így képes feltölteni az akkukat is.
Teljesen természetes dolog, hogy a tornyok behúzzák a lőszert. Kell nekik, ha lőni kell. A szállító szalag használata kikapcsolható tornyonként. Másik megoldása a TIM használata, amivel minden tárolásra képes blokk szabályozható. A finomító és gyártó egységek is. Így megmondhatod a tornyoknak, hogy egyszerre mennyi lőszer lehet bennük. Mindig "max"-on tarthatod hajóid reaktorában az uránt is. Nem kell a fent említett esettől félni. Kivétel, ha az állomásodnak sincs már uránja.
Sziasztok! Kis blokkos hajók építésénél futottam bele két bugba?, amit nem értek... Szóval megépítem a hajót, és nem tudok anyagot továbbítani egy nagyblokkos állomásra, hiába csatlakozom rá. A kisblokkos hajó felépítése szabályszerűnek tűnik, mindent összekötök mindennel (konténer+szállítószalag, szállítócsövek, stb.), azonban csatlakozáskor csak a kishajó elemeit látom, az állomás elemei nem jelennek meg sárgán, mint ahogy szoktak, és nem is tudok anyagokat mozgatni közöttük. Ez az egyik.
A másiknak hasonló gyökere lehet, szabályszerűen építem meg (szerintem) a kishajót, és az elemei között (konténer/csatlakozó/stb.) képtelen vagyok anyagokat mozgatni. De nem ennyire egyszerű, van amikor tudok.. Pl. van két konténerem, az egyikből tudok a csatlakozóba árut mozgatni, a másikból nem, de pl a két konténer között ide-oda tudom pakolgatni a cuccokat, ha pedig géppuskalőszert teszek bárhova, azt a géppuska torony bárhonnan kiszívja magának... Idegesítő Vélemény, mi lehet a baj?
Igen, az lesz. Már ugyis ideje lenne rendbe tenni a dolgaimat. Mindenfelé szétszórva, félig festet stb.
Építés közben színezed. Majd elmented a végén BP-be és azt töltöd be, ha megint építeni akarod.
Köszönöm a választ. Sajnos olyan a hajóm,hogy mindenféle szinekből áll a mentésben és épités után átszinezéshez vissza kell bontani pár elemet. Biztam benne van erre valami egyszerübb megoldás is.
Szia! Tudtommal nem. Át kell színezned. Ha egy színű az egész, akkor a Shift vagy Ctrl segédekkel gyorsan megteheted, nem kell kockánként. Ha többszínű, akkor kockánként kell, ahogy épp építed. Korábban kerestem programot a színek változtatása miatt is, meg az építés miatt is, de amit találtam, az túl macerás volt. Lehet, hogy azóta van már valami egyszerűbb is, utána kell nézned.
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni,hogy be lehet valahogy állitani azt hogy amit a kivetitőból megépitek, annak a szine ne az eredeti szin legyen hanem egy másik választott szin ?
The time to “build your friends” is on the horizon. Coming later this year we will explore a future full of automated and animated allies and enemies. Our end goal for this Major update is to completely change what a “grid” is and redefine the “enemy” and “AI” experience.
We are currently in the process of creating tools that will empower your creativity like never before. We believe this may be one of the most impactful updates we have ever released and we cannot wait to see the workshop come ALIVE with new creations.
This update will not only reshape many major elements of gameplay, but it will also serve as a basis for continued exploration of the “NPC” concept. These powerful new mechanics will create new engineering opportunities and serve as a foundation for future upgrades and improvements to the existing PvE content.
It is still early in development, so stay tuned for more information as we get closer to release!
Nah ez lesz azaz update amitől kb az összes mod működésképtelen lesz :D Utoljára szerkesztette: thebestgergo, 2022.06.07. 14:27:10
Az összes DLC akciós a SpaceEngineers store-ban. Jobb ajánlat, mint steam-en. Július 7 után a normál árat megemelik.
Elég régóta játszom win-eken. A legtöbb játékom több win telepítést is túlélt már és w7-ről w10-re is költöztek. A steam könyvtárat lementem, rendszert újra rakom (évek óta nem volt rá szükségem), telepítem a steam-et, visszamásolom a steam könyvtárat a helyére és kész is. A mentéseket meg ugye úgy kell mindenhonnan összevarázsolni, ha sok játéka van az embernek. Plusz a rendszert is csak nagy ritkán frissítem. Játékot nagyon ritkán befolyásol. Soha nem volt dll problémám emiatt. Kivétel talán azon időszak volt, amikor virágbolti verziókkal szórakoztam. De már jó pár éve nem teszem. Lassan 1 évtizede. Az is kivétel, ha valamilyen ccleaner és társai segítségével takarítgatja az ember a rendszert. Ilyenkor lehet, hogy 1-2 dll elvész. Sajnos volt ilyenem is. Azóta csak és kizárólag uninstaller-rel szedek le programot, így a rendszer és a többi program ép marad. A .net frame vagy visual c++ úgy emlékszem, hogy a rendszer frissítéseivel is jön. Ha nem, akkor leszedhetőek m$ oldaláról. De ma már nem sok olyan játék van, amely ne csinálná meg magától. Ha mégis akad, akkor szól, hogy mi a gondja. Ha több játékkal is játszik az ember, akkor valamelyik biztos, hogy fel fogja tenni és onnan már automatikus a dolog. Jelen esetben még hibaüzenet sincs. Bár elvileg van egy log fájl, ahol lehet némi infó. Mivel VonGabo nem jelentkezett, így gondolom, hogy vagy megoldotta a gondot vagy annyira nem fontos neki ez a játék, más elfoglaltsága van. Azzal nincs gond, hogy segíteni akarsz. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2022.05.31. 20:38:41
Bocs de nem szándékozom vitatkozni semmiről, főleg nem egy op rendszerről. Egy játék,hogy meg nem indul el annak sok oka lehet és sokszor olyan oka is amiről ugy tünhet hogy semmi köze hozzá. Példának okáért telepités közben vannak olyan win szolgáltatások amik ha nincsenek telepitve nem indul el valami. Gondolta volna bárki,hogy egy windows fax szolgáltatásnak mi köze van egy játékhoz ? Semmi. Csak annyi,hogy az a szolgáltatás telepit egy adott nevü .dll fájlt ami ha nincs a gépen nem indul el az a játék. Ez ugyan nem space engineeres volt és nem ma történt de ez létező probléma. A fő játék amivel játszok ugyanezt csinálja ha nincsenek telepitve a visual c++ ok. Azon kivül egy másik játéknál szintén ezt a hibát okozza ha egy x nevü programban aminek szintén semmi köze hozzá, be van kapcsolva egy "rejtözés a hálozaton" nevü funkció. De igazad van. Bocsi bele wauztam. Csak segitenni szerettem volna. Utoljára szerkesztette: RaeApofisz, 2022.05.31. 18:34:02
Ez a családi fiók vagy kölcsönadott játék esetleg bekeverhet. Ha friss telepítés után valami félre lett nyomva. Az, hogy a mentés hol készült, teljesen mindegy, mert a játék sem indul el, nemhogy a mentésig eljutna. Ha új elérési útja van, akkor max nem lesznek meg a mentések. A mod-okkal ugyanez a helyzet. Sőt. A steam letölti, amit le tud, de a világban neked kell kiválasztani. Ami meg nem lesz meg egy mentésben, az hiányozni fog és kész. De ettől a játéknak el kell indulnia legalább a menüig.
Megkérlek, hogy win vita topicot ne itt akarja indítani! A többieket megkérem, hogy ne is reagáljanak rá, mert törölve lesznek azok a hozzászólások! Mindenkinek van saját véleménye, mindenki elmehet a win topicba elmesélni, ez itt a SpaceEngineers topic. Ha a játék indításával kapcsolatos a tapasztalat, akkor természetesen van itt helye.
Bocsi,hogy közbe kommentelek. Nálam kicsit más volt a sztori. Win7-et használtam és gondoltam ideje win10 re cserélni. Eredeti nekem a win7 és a win10 is. Felraktam mellé a drivereket és mindent. Aztán játszani szerettem volna másik játékkal ami detto ugyanigy viselkedett. Napokig keresgéltem neten is és a gépemen is,hogy mi a franc baja lehet. De aztán volt egy dolog ami ganyus lett. Most se tudom az volt-e a gond de szerintem igen. A játék mentése még win7 alatt történt amit már viszont nem tudott win10 alatt visszahozni mert valamelyik könyvtár mappa neve vagy helye, nem tudom, de megváltozott. Mintha emlékezett volna arra hogy Apofisz win7 el játszik és win10 alatt más valakinek hitt engem. Amugy én utálom win10 et, ma is win7-et használok és tökéletesen müködik minden. Csak az érdekesség kedvéért egy más jellegü dolog. Gmail és facebook, -on lehet használni két faktoros hitelesitéshez usb biztonsági hardver kulcsot. Ez egy kis kütyü, amolyam usb ujlenyomat olvasó. Ilyent használtam facebookon. Nem gondoltam rá,hogy kikéne kapcsolnom op rendszer csere elött. Amikor megpróbáltam win10 alatt bejelentkezni fb-re nem ismert fel. Hiába nyomkodtam ezt a usb kütyüt. Aztán saját biztonságom érdekében magyarázattal letiltott az fb. Azota se sikerült vissza szereznem, ujjatt kellett csinálnom. Csak tipp VonGabo számára. Próbáltad,hogy inditás elött leiratkozol az összes modról és törlöd a maradék mappát, és ugy inditod el a játékot ? Én arra tippelnék felvagy iratkozva valamire, amit inditáskor leszeretne tölteni de valamiért nem tudja. Pl megszünt az a mod. Esetleg valami steam beállitás,... családi fiók, ilyesmi ?
Ha visszaugrik alapállapotra, akkor már nem fut a játék. Ha kép sincs, akkor egyáltalán nem tudja elindítani a játékot, csak megpróbálja. Próbáld meg a saját könyvtárából indítani, akkor mit csinál? C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SpaceEngineers\Bin64
Gondolom a Steam friss.
Van neki egy log fájlja is. Abba is érdemes lenne belenézni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2022.05.19. 15:52:20
A feladatkezelő párhuzamos figyelése még nem volt meg. Azonban ha a steamen belül indítom a játékot akkor kb 2-3 másodpercig kiírja hogy fut utána vissza ugrik alapállapotra. Nem jelenik meg kép és nem is indul el a játék.
Feladatkezelőben mit látsz? Elindul a játék és úgy marad vagy egy idő után bezáródik? A HDD azért elég rendesen meg tudja toldani az indítási időt. A tényleges játék indulása előtt megjelenik egy kép, majd jön a játék. Ez nálam jelenleg kb. 5s volt. Ami igencsak sok idő. Szóval HDD-nél lehet, hogy sok percet kell várnod. Amikor váltottam HDD-ről SSD-re, akkor a HDD-nél vártam vagy két percet, SSD-n meg éppen csak megjelent a kép és már indult a játék.
Valós a meglátás természetesen a steam-ről beszéltem, A win 10 egy frissítés után folyamatosan kék halált halt ezért kellett újrahúzni, igen ennek volt értelme azóta stabil.
"Az SE több okból nem indulhat el. Hibaüzenet nélkül ezt elég nehéz lesz meghatározni. Így először a rendszer körül kellene körbenézni. Minden driver fenn van? Nyilván fent vannak, ha a többi programnak nem volt baja, csak az SE nem indult el.
Aktuálisak? Lásd fent
A W10 a legfrissebb? Igen SSD-n vagy HDD-n van a játék? HDD, bár ez a kérdés csak sebesség szempontjából lehet fontos, csak zárójelben jegyzem meg, hogy ezzel a konfiggal már több száz órám van a játékban. A mod-okat is letöltötte a steam, amire fel vagy iratkozva? Igen A játék indításánál nem nő meg az internet adatforgalmad? nem A steam a játékok első indításánál mindig futtat egy beállítást. Ez nálad lefutott? Igen Van elég virtuális memória? Az SE legalább 4GB-ot igényel. Akkor is, ha nem fogja használni. Van, korábban is futott a játék.
Szia! Először tisztázzuk, hogy ki, miről beszél. Steam, ahol játékokat vehetsz, a kliens segítségével telepítheted és futtathatod őket. Egyéb funkciói is vannak. Néha gőznek is szokták becézni, mert a steam magyarul gőzt jelent. Stream-elni olyan emberek szoktak, akik a játékukat online, valós időben osztják meg más emberekkel. Az SG nálam általában a StarGate-et jelenti. Ennek a játéknak a rövidítése SE. De a fórum is SG, viszont nem újratelepíthető.
Win 10-et általában nem kell újrahúzni. De, ha már megtetted, akkor megkérdem: Volt értelme? Megjavult, ami nem volt jó? Ez csak úgy kíváncsiságból érdekel.
Az SE több okból nem indulhat el. Hibaüzenet nélkül ezt elég nehéz lesz meghatározni. Így először a rendszer körül kellene körbenézni. Minden driver fenn van? Aktuálisak? A W10 a legfrissebb? SSD-n vagy HDD-n van a játék? A mod-okat is letöltötte a steam, amire fel vagy iratkozva? A játék indításánál nem nő meg az internet adatforgalmad? A steam a játékok első indításánál mindig futtat egy beállítást. Ez nálad lefutott? Van elég virtuális memória? Az SE legalább 4GB-ot igényel. Akkor is, ha nem fogja használni.
Ha előtte működött akkor a telepítés során ment félre valami. Hibaüzenetet dob? Ha semmi más megoldás nem lesz akkor le kell gyalulni a teljes gépet és kezdeni előlről. Olyan nagy gond nem lehet.
Mint írtam már korábban is mindent megcsináltam ami a streamen fent van megoldás képen. Ez az első javaslat. A géppel van probléma, ez azért sántít, mert gyakorlatilag ez az egy progi nem akar elindulni minden más gond nélkül megy a stream és online játékok egyaránt. És újra is telepítettem a játékot.
Sziasztok! Van egy megoldásra váró problémám remélem tud valaki segíteni. Közel ezer órát játszottam már a játékkal, de sajnos újrakellet húznom a win 10 oprendszert, azóta nem indul el a játék. Végig csináltam már a stream fórumon javasoltakat, újra telepítettem többször is a játékot semmi eredmény. Van valakinek jó megoldási javaslata? Ha már kifizettem, játszanék a játékkal.
Nincs neked energiaellátási problémád? Ennyi hajtóművel szerintem simán tudnia kellene lebegni két nagy konténerrel is.
Lehet, hogy a nanite mod-nak van valami bugja. És lehet, hogy a múltkor én is pont ebbe ütköztem bele. Vagy inkább: A játékba betettek egy korlátozó hülyeséget. Valami PCU a neve vagy mi. És minden blokknak van egy ilyen értéke, neked meg van egy max értéked, amit, ha elérsz, akkor nem építhetsz tovább. Ezt lehet, hogy meg tudja kerülni a kivetítés és a nanite építő. De használni már nem engedi. Még a limit előtt én leraktam vagy 20 nanitét egymás mellé és mind működött. Utoljára meg már nekem is szenvedés volt, ha többet építettem közel egymáshoz. Elvileg a limit állítható a világ beállításaiban.
Esetleg kreatív módban töltsd be a hajót, szedd le az NFC-t és mentsd el a BP-t. Így a játékodban eleve NFC nélkül tudod megépíteni. A kis drónos szállítók építése szintén így menne, bár kis blokkot nagy blokkal nem lehet összekapcsolni. Szóval oda kell egy külön kis blokkos kivetítő egy merge blokkal. Erre a merge blokkra épül rá a drón merge blokkja és ehhez a drón többi része. A merge blokk leválasztásával a drón máris repülhet. A remote control blokknál kell keresni az autopilóta lehetőségeket. Távirányítani pedig kétféleképpen tudod. Az egyik, hogy lézer antennát szerelsz a saját hajódra és a másikra is. Összehangolod őket és amíg látják egymást, addig távirányítható. A hatótávot jelenleg nem tudom, asszem ez változott az idők során, utána kell nézni. Ha viszont a lézer útjába kerül valami, akkor a kapcsolat megszakad. Ellenben ezek nem láthatóak a HUD-on. A másik módja, hogy antennát szerelsz rá. Ennek, ha jól tudom, akkor 50 km a hatótávja. Legalábbis a nagynak. De lehet, hogy változott. Viszont 50 km-es körzetben mindenki tudni fogja, hogy merre van a hajód. Bár single-ben ez úgysem számít. Az NPC amúgy is megtalálnak. Természetesen a hajóra kell a remote control blokk is, hogy távirányítani tudd. Azon keresztül fog menni a dolog, így megfelelő irányba tedd le. És kelleni fog kamera is a hajóra, különben nem fogod látni, hogy mi van előtte, ha már kiment a karaktered látótávjából.
Köszönöm. Igen egy olyan hajót épitettem amin van nanite. Azon kivül van össze szerelő és kivetitő is rajta. Önmagára rátudom vetiteni a hajót és bármikor megtudom épiteni újra, ha tulzottan sérült. Bányászni is szoktam vele, bár az kicsit lassú. A bontással csak az a baj,hogy a hajóm nem bir el annyi súlyt amennyit elfér a két nagy teher konténerben. Vagy elszállitom valahova és kipakolok vagy ott helyben felhasználom valamire, vagy.... tök jó lenne ilyen kis mini hajók, drónok amiket haza tudok küldeni. De azt csináltam, hogy elkezdtem össze gyüjteni azt a mennyiséget ami kell hogy megépitsek egy tök ugyanolyan hajót amim már van. Azzal csak az az egy kis apró gond van,hogy nekem ugy tünik van valami limit a nanite használatában. Hogy egy embernek csak egy lehet talán... nem tudom, de ha kettő van egymáshoz közel valamelyik mindig leáll. Egyet elinditok akkor a másik leáll. Vagyis a többi hajót már nanite nélkül kéne megépitenem. De még nem jutottam azzal semmire, hogy valahogy táv vezéreljem, automatizáljam. Azt még megkell tanulnom.
Megoldható, bár scriptelés nélkül elég nehéz lesz. Én akkor már azt csinálnám, hogy a hajóra tennék egy nanite repair modult és, ahogy fogy a hely, úgy rakosgatnám le a konténereket a hajón. A gyár meg majd megépíti. Az alkatrészeket elemeire csak az összeszerelő tudja bontani. És csak az tud újakat előállítani, de egy időben a két funkció nem működik. A gyorsaság miatt esetleg két összeszerelőt érdemes építeni. Bár eddigi tapasztalataim alapján a bázisok és hajók nem adnak annyi értékes nyersanyagot, amennyi az embernek kellene. Természetesen a hajtómű komponens mindig jól jön, de konténerből sem nagyon tudsz többet összerakni, mint amennyi volt az objektumon. Ellenben rengeteg acéllemezed lesz. Amúgy kis blokkos konténerbe sokkal kevesebb cucc fér, mint nagy blokkosba. És a drónokhoz is kell hajtómű komponens. Egy hajtómű nélküli bázison ilyet nem fogsz találni. Ha esetleg gravitációban csinálnád, akkor meg nem lesz elég motor a sok hajtóműhöz. És akkor valamivel tankolni is kell a járgányokat. Űrben még esetleg kivitelezhető, bolygón viszont alaposan meg kell tervezni a drónt és az útvonal sem 1 pontból fog állni. A nanite hátránya, hogy túl gyors ahhoz, hogy jól ki tudd gondolni a dolgokat. Előnye, hogy gyorsan lehet vele építeni, ha már tudod, hogy mit akarsz építeni.
Köszönöm a választ. 1 hajóm van amin van egy nannite szerkezet. Kalóz bázist tettem ártalmatlanná és arra gondoltam lekéne bontani,hogy ne vesszen kárba. Még a töredékét se bontottam le mikor már túlsúlyos lettem. Aztán az jutott eszembe milyen egyszerü lenne 1 konténeres kis drónokat gyártani, amik ha megtelnek haza küldöm öket. Még ugyan nincs fix bázisom csak ötlet szintjén született meg ez a gondolat. Az is elég lenne ha egy fő bázison landolna, nem kéne hogy dokkoljon. Közben folyamatosan dolgozna nanite, bontaná a kalóz bázist, esetleg le is darálná az alkatrészeket nyersanyaggá. Közben gyárthatna is ilyen kis drónókat ott helyben a nanite. Utoljára szerkesztette: RaeApofisz, 2022.05.14. 16:44:34
Szia! Van robotpilótára lehetőség. Ha jól tudom, akkor scriptelni sem kell. Csak távirányító kell rá. A blokk pontos nevére most nem emlékszem. Elvileg még dokkolni is tud. Én amúgy inkább egy nagy bontóhajóval mennék eleve és nem kézzel bontogatnám. Persze ehhez először célszerű teljesen ártalmatlanná tenni. A hajókövetés már más kérdés. Az szerintem csak script segítségével megy. Ennél talán egyszerűbb megoldás, ha konnektorral csatlakoznak a fő hajódhoz. Így az anyag eleve átküldhető rájuk. Kijelzőn meg figyelemmel kísérheted mindegyik telítettségét. Másik megoldás, hogy merge blokkot használsz. Ilyenkor a kis hajók hajtóművei is segítenek téged, míg a konnektor esetén vagy ki kell kapcsolni őket vagy a tehetetlenségi csillapítást kell kikapcsolni, különben éppen, hogy akadályozni fogják a haladásod. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2022.05.13. 14:53:15
Sziasztok. Valaki tudna javasolni olyan modot vagy szkriptet, ha egyáltalán van olyan, hogy egy adott koordinátára el lehet küldeni automatán egy hajót ? Valami olyasmit szeretnék,hogy gyártok sok kicsit nyersanyag szállitó hajót és ha megtellik haza küldöm. Pl pirate bázist ha lebontok. Vagy valami olyasmit amivel követ engem a saját másik hajóm.
New Camera Overlay Added Weldless Armor Skin Added Corrugated Metal Armor Skin Added new Blocks - Base Game
New Armor shapes (S + L grid, Light + Heavy, 10 shapes, 40 blocks total) T Junction Conveyor (S + L grid, 2 blocks total) Round Windows (S + L grid, 4 shapes, 16 blocks total) Small advanced rotor (S grid, 1 block) Conveyor Converter (S grid, 1 block) Half Cover Wall Mirror (L grid, 1 block) Plushie Engineer (S grid, 1 block) Ladder Shaft (L grid, 1 block) Reinforced Conveyors (S + L grid, 3 shapes, 6 blocks total)
Ezért a tartalomért nem is lett volna szép pénzt kérni. Ahogy látom, az alap játékelemek variációit bővíti. És "all Major updates are free". A DLC-kbe is került új blokk. Természetesen az kapja meg, akinek a DLC megvan.
Üdv A helyzet hogy én is szívesen játszanék együtt másokkal. Dc:Bagoly#6727 Én inkább szerepjátékos vagyok, illetve közösen szeretek együtt játszani másokkal. Minden mód megvan, mindegyik tetszik, régóta játszom a játékkal! Támogatom a fejlesztőket, megveszek mindent amit piacra dobnak, Marek Rosa jól eltalálta a goodAi-t tudtátok hogy magyar nyelven is lehet beszélni vele? Egy béna chatbot szinten áll!
Február 3-án jelentős frissítés jött Warfare 2 Broadside néven. Változtattak a játékmechanikán. Javítottak a harcokon. Új fegyvereket és lőszert kaptunk. Valamint pár új egyéb blokkot is. A Beacon hatótávja 200 km lett és JD-nél kiválasztható célnak. Új kezdés és még pár egyéb dolog.
Hogy ne csak az ingyenélőknek legyen jó, jött egy ilyen nevű DLC (Pack) is. Hajtómű, reaktor, hangárajtó, új skinek és egyebek találhatóak benne.
A TIM nem bírja az értékeimet és állomásomat rendesen kezelni. Beállítottam, hogy 200k lemezig meg se álljon, de 107k-nál nem nagyon akar többet csinálni. Pedig van anyag is hozzá, meg jó 200 összeszerelő, amit használhatna. Az inventorys kijelzőt meg nem használhatom, mert lefagy a script. Pedig Load-ra 0%-ot ír. Mindig.
Hali! Van még valaki a vanilát játszik? egyedül nem olyan mókás :) Monolith-szerveren vagyok. Utoljára szerkesztette: ntamas94, 2022.01.10. 15:53:47
Szia! Érdekesen néz ki. A toolbar ikonok színesek? Meg a G-re előjövők? Ha jól értem, akkor te csinálod a szervert? Milyen hosszútávra van tervezve a dolog? Szeretek szerveren játszani, de az időm elég kaotikus. Van, amikor minden nap tudok játszani egy kicsit, van amikor akár egy egész napot is átjátszhatok, máskor meg hétköznap egyáltalán nem, csak hétvégén. Nagyon ritkán, de van, amikor a hétvége is kimarad. Most is utoljára vasárnap játszottam, igaz, akkor 11 órát. Azóta semmi, bár némi szerencsével úgy néz ki, hogy holnap megint leülhetek játszani.
Sziasztok! Van egy kiválóan beállított magyar szerver nem hostingos tehát garantáltan nem laggos. Wipe a közel jövőben nem várható. Szerver neve [EU/HUN] MonolithSE PVP
Van, de nem túl pörgös az se https://www.facebook.com/groups/208752136284296
Köszönöm! Ezt akarttam tudni...kár vele foglalkoznom. Nagyon bonyolúltnak tünt. Szép napot!
Lehet, hogy régiek a videók, a játék azóta változott. Jobban jársz, ha építesz egy frankó bányászhajót és magad csinálod, mint drónozol. Itt nem hiszem, hogy nagyon foglalkozott ilyennel bárki is. Scriptet kell írni rá, ahhoz meg C-ben tudni kell programozni. Volt olyan tagunk, akkor tudott scriptet írni, de sajnos ellépett Minecraft-ba és azóta sem jött vissza.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy automata banyászdrónt építsek? Minden meg van hozzá.... Ezer videót megnéztem,de valahogy elveszek a beállítasokban. Nekem nem ugyan azok a beállítasi lehetősegek vannak mint a videókban... Annyi megy hogy tudom távvezérelni a szerkezetet...de hát az nem nagy kunszt Vagy dlc nelkül nem lehet? Az is nagy segítség lenne ha tudnátok egy oldalt ahol le van írva. Előre is köszönöm.
Nincs mit. Ezért van ez a fórum Írj ha problémába ütközöl. Szép napot neked is.
Nagyon kedves és rendes ember vagy Gergő!! Sok kellene belőled Magyarországra. Tisztelettel köszönöm hogy fáradoztál azért hogy nekem segíts!!!! Minden megoldódott! Vannak aszteroidák!!, Szép napot neked.!! Üdvözlettel Bíró József
Nem tudom mi lehet a probléma. Csináltam egy gyors videót nálam, hogy megy. Még kell neki pár perc mire feldolgozza a HD felbontást.
Amint a videón lehet látni az aszteroidák csak abban a pillanatban jelennek meg amikor kiteleportálom a karaktert. Ugyanis csak akkor generálódnak le ha ott vagy.
Bármit csinálok egy aszteroida sincs mindent a leírtaknak megfelelően csinálok. 4000 km-ig mentem fel ott sem volt
Fent vagyok 76km en egyetlen aszteroida sincs
Teljes törlés után néző és kísérleti mód bepipálva Utoljára szerkesztette: Profi1000, 2021.10.13. 11:06:29
A kísérleti mód is fekete nem lehet bejelölni
Végigcsináltam amit írtál és a viveót is nincs egy db aszteroida sem.
A kísérleti módot kapcsold be nyugodtan nem lesz semmi. Én mindig bekapcsolva tartom. Az aszteroida sűrűséget fel szoktam venni maxra.
Ami baj még hogy a néző módot csak a kísérleti mód bekapcsolása után engedné nah ezt nem engedi sötét tehát nem tudom bepipálni
Nagyon köszönöm hogy segítesz. Vásárolt játékról van szó. Az összes dlc-vel. Töröltem teljesen mindent. Ha elkezdem új játék egyéni játék ezen belül túlélés majd a fejlett beállításokban a szerszámok hatékonyságát másra véve aszteroida normál sűrűségre van állítva azaz végtelen. Aztán kiválasztom a föld nevű bolygót a bázissal. Majd indítok a játékot eddig van hiba????
Nem szeretem magyarul használni a játékot, de most átraktam. Szóval, Játék betöltése, Beállítások módosítása, Fejlett, "Néző engedélyezése"
By default its F8 for 'free' spectator view (F6 to exit spectator), and CTRL+SPACE to teleport to the current position.
A pálya betöltése előtt nem tudok mást állítani csak hogy kreatív vagy túlélés a fejlett beállításokban pedig nincs olyan ami leírtál. Ha elindítom a pályát akkor az alt F10 re már jön a menű de nem tudok gyorsan teleportálni
Teleportálni úgy tudsz, hogy a pálya betöltése előtt a beállításokban bekapcsolod a spectator lehetőséget, átrakod kreatívra, elindítod a játékot, F8-at lenyomva kerülsz nézelődő módba, ilyenkor nem a karakterrel mozogsz. ALT-ot nyomva tartva a görgővel tudsz sebességet növelni. Szóval pillanatok alatt ki lehet repülni bárhova. Utána ALT+F10, jobb felső sarok legördülőmenüben "Entitás lista", és ott va na gomb, hogy "teleportáljon ide". Ha nem öltél bele sok időt kezdj új pályát. Sajnos csak ennyit tudok mondani. Milyen modokat használsz? Utoljára szerkesztette: thebestgergo, 2021.10.13. 08:25:31
51000-en vagyok és csak két bolygó van előttem egy aszteroida sincs!
Szia Gergő köszönöm hogy időt szánsz rám! EarthLike pályát indítottam ami egy félkész bázist ad! Próbáltam a kreatívban teleportálni de nem megy nem tudom hogyan kell. Alt F10 az meg van de a teleport beállítások nem akarnak összejönni!
Hát ez érdekes. Most indítottam egy alap pályát. Spectator segitségével gyorsan kiteleportáltam magam. 40 ezer felett már egyből láthatóak voltak az aszteroidák. Állítsd át kreativra a pályád és teleportálj ki az űrbe nézz szét. Ha nincs lehet az egyik mod okozza. Bár én olyat még nem láttam. Melyik pályát indítottad?
Alap beállítás volt csak a szerszámok gyorsaságát állítottam át ill biztonságos környezetet állítottam. Néztem videókat másnál 22000m- nél már vannak. Én voltam már 45000-en nincs egy darab sem.
Szerintem létező világnál már nem lehet módosítani, de ha alap beállításokon indítottad a világot akkor is lennie kellene aszteroidáknak. Utoljára szerkesztette: thebestgergo, 2021.10.12. 14:24:12
Ha esetleg leírnád hogy hol van a beállítás azt megköszönném! :)
Julian sajnos nincs a beállításokban lehetőség állítani az aszteroida sűrűséget! De 40Km nél tovább is mentem ott se találtam egyet sem!
Köszönöm szépen holnap megnézem a beállításokban.
Szia! 40 km-nél éppen csak a gravitációs teret hagytad el, ha jól emlékszem. Repülj tovább. A világ beállításainál meg lehet adni, hogy milyen sűrűn jelenjenek meg aszteroidák. Ott tudsz rajta állítani, ha nagyon kevés jelenne meg. Az egyéb égitesteket meg látnod kellene a bolygóról. De lehet, hogy rossz oldalán vagy.
Sziasztok nem régen kezdtem el játszani! Modokat használok ,túlélés van beállítva a földön tolom! Egy űrhajóval felmentem kb 40000m ig de egyetlen aszteroidával vagy kisbolygóval sem találkoztam! Mi lehet a baj? Várom tisztelettel a válaszaitokat! Szép napot nektek!!
A szimetrikus építkezés tényleg jó móka szoktam használni hajóépítésnél. Kopaszt is próbáltam meggyözni, de ő a szenvedés nagy híve inkább háromszor körberepüli az objektumát mire egyszer rendesen megépíti. És akkor hangoztatja hogy ez a játék időmiliomosoknak való :)
Asszem kiírja, ha alapanyag hiány miatt nem tudod letenni. De nem kell a teljes blokkhoz az anyag. Elég, ha csak az első eleméhez megvan nálad az anyag. A legtöbbször acéllemez és beltéri lemez kell. Az üveghez gerenda.
A kreatív egy kicsit más. Ott beletehetsz dolgokat a voxel-ba. Csak sajnos azokkal gond lesz. Ha még nem tettél le nagy antennát hajó belsejében, akkor nem tudod, mi a legrosszabb.
A letételnél tényleg van finommozgás. Ezt be tudod állítani, asszem mindjárt helyben egy billentyűvel. Az is állítható, hogy a blokkot forgassa magától egy "megfelelő" irányba vagy ne. Ha nem jelennek meg a billentyűparancsok a HUD-on, akkor a "h" nyomogatásával lehet elővarázsolni. Nem tudom, melyek a konkrét betűk, melyekkel nálad ezek kapcsolhatóak. A billentyűkiosztást amúgy is érdemes áttanulmányozni. Kreatívban lehet tükörben építkezni, de több tengely is megadható, így lehet egyszerűen szimmetrikusan építeni dolgokat.
A másik Vagy én vagyok a gyagya vagy most ezek szerint ez így működik.? Ha aktív a tereptárgyak másolása a játékban és le szeretném tenni a másolt objektumot valahová lehet valahogy finom hangolt beállítást csinálni vagy ez a kb 25 fokos ugrálós beállítás létezik? Régebben mintha lehetett volna kis mozgásokkal meghatározni hova szeretném letenni a másolt alakot.
akkor lehet ez a gond:) tényleg zavaró az a dolog is ha pl egy kavics belsejében épp egy fúrót szeretnék leteni egy dugatyúra és látom hogy piros elkezdhetek gondolkodni hogy vagy alapanyag hiány vagy belelóg a fúró valahol a falba ebbe az esetben sajna nem tudom teljesen körbelátni a fúró határait hogy lássam merre van a probléma így elég macerás az építkezés :) a vicc az hogy kreatív módba ilyenkor meg símán lerakja a fúrót a falba a játékot nem érdekli hogy belelóg és nem fog elindulni vagy szétrázódik :)
A kulcs a "meghajtó modult"-ban keresendő. Vagyis gondolom a hajtóműre gondoltál. Ami baromi nagy, 3x3x3 kocka. Lehet, hogy a mod-olt hajtómű még nagyobb. Sajnos a lerakásnak, illetve illesztésnek van egy maximális hatótávja. És ekkora blokkok esetén nagyon kicsi a mozgástér a lerakás és a már belelógok a lerakás helyébe között. Ha meg messze vagy, akkor azért nem megy. Elvileg az egérgörgővel ezt a határt ki lehet tolni vagy épp közelebb hozni. De csak bizonyos keretek között. Ha egy blokk már "ragasztható" lenne a másikhoz, de nem olyan az oldala, akkor is piros keret jelenik meg, mint mikor valami az útjában van és azért nem lehet letenni.
Arra gondolok hogy hiába jelölöm ki azt a blokott egérrel amire pl az meghajtó modult akarom feltenni marad a szabad forgatási lehetőség és nem igazodik az elem a kijelölt blokk mellé mint amikor az alap kockát illeszted a másik oldalához. Lehet hogy modhibába estem de nem az első mod használatakor jelentkezett ez a jelenség. köszi megtaláltam a leírást odafennt :) igaz már a kedvenceim közt volt.