A lengyel City Interactive bejelentette, hogy folytatódik a Sniper: Ghost Warrior sorozat, melynek új epizódja valamikor 2016 első felében várható. PC mellett PS4-re és Xbox One-ra is megjelenik a játék.
A City Interactive bejelentette Sniper: Ghost Warrior 3-at, melynek helyszíne ezúttal egy kelet-európai konfliktus lesz. Bár az első és a CryEngine által hajtott második rész sem ért el kritikailag sikereket, a sorozat közel 5,5 milliós eladott példányszámmal büszkélkedhet, ezzel pedig a kiadó legsikeresebb címe. A harmadik rész fejlesztésében részt az ex-Rebellionos Steve Hart is, akinek van már tapasztalata a témában, hiszen a Sniper Elite V2 fejlesztésében is közreműködött. A fejlesztők sandbox játékmenetet és óriási bejárható területeket ígérnek, de ezen kívül nem sok információt osztottak meg a játékról.
Mostmár minden esélyük megvan, hogy harmadjára végre csináljanak valami jó sniperes játékot, mert hiánycikk nagy is, főleg AAA kategóriában. Még egy esélyt adok nekik. Az Alien Rage-nél én már láttam azt a pici törekvést a cégnél, mégha egy egyszerű Quake & UT klón is lett, de szó-szó működött a móka, szóval egyáltalán nem kell temetni.
De ha ezt is elszúrják, hát akkor tényleg már nem sok jövőt jósolok már nekik sem. Játékot készítő játékfejlesztőknek már semmiképp, az is biztos!!!
A City az low budget kategória. Nem kell tőlük túl sokat várni, és inkább a saját korábbi játékaikhoz kell hasonlítani az újabban megjelent stuffjaikat és úgy már látható hogy van fejlődés. De hiába licencelnek motorokat nem tudnak belőle annyit kihozni mint a tulaj, ez nyilvánvaló. Hogy csak kettőt említsek, a Jupiter engine és a Cry 3.0.
A Fear első része jobban meg van csinálva mint a Secure Tomorrow, pedig az egy Fear után 3 évvel kiadott city-s játék. Ergó feleannyit se tudtak kihozni ugyanabból az engine-ből mint a Monolith. Vagy másik példa: Enemy Front... Cry 3-ast használ de nem néz úgy ki mint a Crysis első része ami Cry engine 2-es.
Szóval a saját képességeikhez mérten nézve nem lett ez a Sniper sorozat annyira gány, és szerintem még tudnak fejlődni, de a nagyokat sosem fogják beérni, hacsak le nem cserélődik a teljes csapat.
Annak örülök, hogy a játékkészítők végre felfedezték a Kaukázust is, viszont ezzel az 1-2 lövéses koncepcióval kapcsolatban valahogy negatív előérzetem van.
Én játszottam a kettővel és egyel is. Nem feltétlen 1-2 lövés volt azokban.Igaz a célpontot mindenképpen 1 találattal kell likvidálni, de amig eljutottal addig lövöldözhettél persze csak ésszel...mert ha kiszúrtak akkor fail lett a mission. Multiban viszont sok volt a csiter..
A Ghost Warrior első része a mai napig etalon (patch után), és messze felülmúlja a szénnéhype-olt Sniper Elite szériát..... A Ghost Warrior 2-vel hibáztak, gyenge lett,oda lett a szabadság érzete is. Úgy tűnik a 3 jó lesz. Hiába budget kategória kismilliószor több élmény van benne mint az agyatlan széthype-olt Xray lövöldében....
Miért a pc világ Asylumja a City Interactive? Nem akarnak jó játékot összehozni? Vagy a torrent miatt, szarnak az egészbe és a "nesze nektek, úgyis letöltitek" hozzállással gyártják le a játékokat?
Minimális rendszerkövetelmények Operációs rendszer: Windows 7/8.1/10 64-bit Processzor: i5 6600K 3.5 GHz vagy AMD FX-6350 3.9 GHz Memória: 8 GB RAM Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB vagy AMD Radeon HD 7850 2GB DirectX 11 Merevlemez: 50 GB szabad hely Online netkapcsolat, legalább 512 kbps vagy gyorsabb
Ajánlott rendszerkövetelmények Operációs rendszer: Windows 10 64-bites Processzor: AMD FX 8350 Wraith vagy Intel Core i7 4790 vagy ezzel egyenértékű Memória: 16 GB RAM Videokártya: AMD Radeon RX 480 4GB vagy NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB DirectX 11 Merevlemez: 50 GB szabad hely Online netkapcsolat, legalább 512 kbps vagy gyorsabb
A Sniper: Ghost Warrior 3 április 4-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
"A fejlesztő csapat bejelentette, hogy február 3-án egy ingyenes demó lesz elérhető a PC-s játékosok számára, amelyben két kisebb küldetést csinálhatunk meg."
Ennyit tudni csak. Szerintem csak szeretnék látni mik a visszajelzések,hogy fogadják az emberek.Mert 2 hónap alatt komoly hibákat nem igen fognak javítani.
"bepkenHUN értékelése a steamen: erről a játékról rengeteg vicces videót fogunk látni a youtube-on :) - és őszintén mondom, inkább töltöm majd az időmet ezek megtekintésével, minthogy még egy percet játszak ezzel a hulladékkal... fél óráig bírtam, egyszerűen játszhatatlan. a közelében nincs annak a szintnek, ami manapság akár csak az "open beta" címet megérdemelné. és ez bár az én szubjektív véleményem, de sajnos valószínűnek tartom, hogy sokan éreznek hasonlóképp az első pár perc játék után. egyébként így már értem, hogy miért kapod meg az összes DLC-t előrendeléskor, illetve miért küldtek rögtön 4 db (!!!) kulcsot egy "előzetes regisztrációt igénylő" beta teszhez.... :)" Utoljára szerkesztette: Kaslerka, 2017.02.03. 12:13:06
Szerintem annyira azért nem rossz, sőt vannak benne egész jó dolgok, pl. az elhasználódó hangtompító, nagy terület, néhol egészen hardcore is tud lenni, sajnos az AI az irtó gyenge. Hangulata egyébként megvan, szóval a sniper érzést egész jól adja de tény ,hogy nem egy csúcs kategóriás játék.
szerintem meg jó, kicsit far cry, de nekem tetszik mondjuk én ghost játékba tolom úgy nagyon jó
" de tény ,hogy nem egy csúcs kategóriás játék" Has (mert háttal nem kezdünk mondatot) aki ezt várja az valahol valamit nagyon benézett.. Ez City más cégen a múltban ennyi szarral már 7x csödbementek volna ők nem és gyere csak jobbak. Megnéznék tőlük valami Open World rpg-t...
Az a baj ,hogy üres a pálya, az AI botrányos, ha visszatöltöd a checkpointot mindenki feléled és jelöli őket újra a térképen. Ez így eléggé komolytalan. Kicsit olyan mint egy Wildlands kínai hamisítvány :)
Ja és nekem pl. a szálkereszt állítás sem működik (még a gombokat is átállítottam hátha), pedig hát ugye pont ez lenne az egész alapja.
Este kipróbáltam. 10 perc után töröltem. Lehet, hogy jó játék, de miután az én gépemen LOW-ban is tetü lassú volt, megváltunk egymástól...
Nekem (igaz gtx 660 ti-vel) low és médium között stabilan 50-60 fps között fut tükörsimán 1680x1050-en.
Added an FOV slider > You can find it: Option Menu > Settings > Video Added a Motion Blur On/Off toggle > You can find it: Option Menu > Settings > Video > Advanced options Fixed Heart beat sound Fixed various extreme navigation issues Made the Buggy Vehicle destructible Fixed the KTR assault rifle aim position Fixed some issues with using ladders Fixed discovering new Points of Interest Fixed saving issues of completed Points of Interest Fixed issues with settings changes not saving properly Fixed animation - sprint to zoom blend Fixed animation - fast select prams unify Tweaks in bows animations Multiple mission scripting fixes Various ambient sound fixes Wolf sound fixes Removed green blood elements in wolf attack Repaired character voice in the Deep Ending mission Repaired bush sounds for player Fixes some keyboard binding issues Fixed some of the cases with rain inside the building Some localization fixes Many other minor fixes
Készül hozzá a magyarítás
Help! A Most Wanted részben van egy olyan gomb, ami elvileg megmutatja az éppen kijelöltet a térképen. De nekem nem mutat semmit sem egyiknél sem. Ez normális? Vagy később megmutatja őket, még eléggé a játék elején vagyok az Act. 1-ben. Ha ez a gond akkor O.K. de ha egyszerűen nem működik akkor meg minek rakták egyáltalán bele???
Szerintem bugos, nekem sem működik rendesn, hol mutatja, hol nem.