Akciósan viszont az alapjáték 70-75-80 százalékos leárazáson van, a legújabb DLC-k (Kozákok, Mare Nostrum) max 25 százalék kedvezménnyel vehetők meg. Úgy már bőven drágább a DLC, mint az alapjáték. :-) (Nemrég vettem meg akciósan - bár jóval régebben játszom vele :-D - majdnem 18k-t hagytam ott akcióban egy kb. három éves játékért. Úgyhogy tudom mit beszélek. És nem vettem meg minden DLC-t, csak a lényegeseket.) Szóval árképzésben nagyon agresszív, nagyon tud a Paradox, igaz az EU sorozat meg is éri a pénzt. Remélem ez a játék is ilyen lesz. Utoljára szerkesztette: Lysandus, 2016.05.12. 13:28:39
Azzal is szoktam játszani, de annak a játéknak a DLC-i sem kerülnek annyiba mint a játék maga. Ha pl most akarnám megvenni, az alap játékot, akkor az 37 euró. A legdrágább DLC meg 15.
A játékra és a megjelenő DLC-kre:) A soundtrack, az art book, egy ikon a fórumra meg ilyenek nem érdekelnek. Főleg, hogy a játék megjelenése után 14,6 mp-el már a tört verzió is letölthető volt, akkor nyílván ezek a digitális tartalmak is. Azért érdekelt, mert nem mindegy, hogy 40 vagy 70 eurt adok érte, úgy, hogy gyakorlatilag az ezután megjelenő tartalmakat is ugyanúgy meg kell vennem. Azt hittem itt is úgy van mint a manapság divatos Season Passok esetében. Megveszed aztán örülhetsz mert mindent megkapsz most és mindörökké.
Na de ezután inkább, konkrétan a játékról beszéljünk, ami jó lett na...:)
Hát ha nem próbálod ki a DLC-ket, elvagy nélkülük, de ha kipróbálod akkor már simán játszhatatlan lesz a játék az újítások miatt. Végig játszottam az EU4-gyel a dlc-k során, tudom miről beszélek. :D ők az a cég, akik ugyan drágán adják a dlc-ket, viszont tényleg rendes tartalmat hoz.
A Paradox üzletpolitikáját ismerve a jövőbeli dlc-k egyáltalán nincsenek benne az árban. Egy-egy nagyobb dlc annyiba kerül náluk, mint maga az alapjáték. És lényeges játékmenetbeli változtatások vannak bennük. Utoljára szerkesztette: Lysandus, 2016.05.12. 11:14:52
Szerintem felesleges dlc re számítani, amíg nincs dlc.
Isteni ez az játék, már csak 1 processzor kéne hozzá:(
Ty. Ezt a steamen is le van írva. Azért kérdeztem mert csodálkozom, hogy igazából csak némi "semmit érő" digitális tartalom a különbség. Azt gondoltam, hogy itt is úgy van mint más játékoknál, hogy a jövőben megjelenő DLC-k már be vannak építve az árba. Vagy rohadtul nem veszem észre a szövegben? Vagy azokat egyesével kell megvenni majd? Esetleg ingyenesek lesznek? Igazából ez érdekelne.
Ezt a foglalást nem teljesen értem, csináltam egy szövetséget, indítottam egy háborút, az elején kijelöltem milyen bolygókra tartok igényt. A háborúnak vége lett erre nem én kaptam a bolygókat. Hanem létrejött egy új faj azon a területen. Ez a terület foglalás hogy megy pontosan?
na találtam egy bugot:
volt egy két rendszerrel rendelkező faj, hadat üzentem neki, hogy megszerezzem a határomhoz közeli rendszerét, miután elkezdtem bombázni és már úton voltak a szárazföldi csapatok átadta a bolygót és szőrén-szálán eltűntek, anyabolygó pop-ostúl, flottástul, csak a lerohant bolygón maradtak meg. o0
Skacok van valami community tőlünk? Valami brigádot kéne csinálni. :) Jó volna egy SG galaxy gamet összelőni és nyomni.
Talán nem totál nyírja ki, csak hozzá kell igazítani mindig. Jó az is macera eléggé. Tény, hogy hátrány a sok patch meg DLC.
Szerintem ésszerűbb lenne ezeknél a játékoknál (EU4, Hoi4, Stellaris stb) inkább egy magyar wiki félét csinálni, ahol a játékmenet és egyéb dolgok le vannak írva.
wow, azt néztétek, hogy a szárazföldi erőkhöz is kehet különböző "brigádokat" csatolni mint a HOI-nál? o0
Üdv Megvenném a játékot csak nem tudom mi a különbség a Nove edition és a Galaxy edition között?
2-3 ember viszonylag hamar lefordíthatná szerintem. Csak pont ebben a műfajban ez valahogy nem szokott összejönni, szinte egyikhez sincs magyarítás, kivéve a SinS of Solart, a GalCiv2 alapjátékot, meg talán az ősrégi MoO2-t.
Ez a játék mondjuk tényleg megérdemelné, a gond inkább az -én ezért sem kezdenék bele-, hogy jön még egymillió DLC, és ezekkel szépen át szokták variálni a szövegfájlokat, ami sok esetben kinyírja még az eredeti fordítást is, hacsak nem updateli valaki állandóan. Talán majd 4év múlva ha lesz egy kész, all DLC-s Complete/Gold verzió a végleges szöveggel..
Jönnek, jönnek! Van már mod, amivel 30-ra -sőt, akár 999-re- emelhető a kolonizálható és közvetlenül irányítható bolygók száma. Akinek netán erre lenne szüksége. Meg sok más is pedig még csak most jött ki a game.
Teljesen rendben van, 3 év nem sok idő. Esetleg nézz szét, hogy van-e a recruitolható tudósok között +10% researchet adó, azzal csökkentheted picit az időt.
Gyorsítani a Social, Engineer, vagy Physics pontok növelésével tudsz. Vagy a bolygókon lévő Tile-ok/Mezők dolgoztatásával, rájuk építésével, vagy különböző lakatlan bolygók, stb. mellé telepített Research Stationökkel.
Illetve vannak még Edictek, az elején érdemes bekapcsolni, ami+30%-ot ad Social-re, minden másra pedig -10%-ot.
De a legfontosabb, hogy amíg nem találtál neked megfelelő bolygót, addig tök felesleges kifejleszteni a kolonizáló hajót, csak 3 évre lefoglalod a Social fejlesztésedet. :) Persze ha meg épp felfedezel egy alkalmas bolygót, és nem dobja fel a játék a következő random 3-asban a tech-et, akkor meg szopó.
De ettől szép az élet a játékban, hazárdírozol, és nagyot nyersz, vagy biztosra mész, és lassan gyarapodsz.
---
A Surface tabon a kéken növekvő csík lesz az új populáció, az ott lévő emberke áttetsző. Meg tudod fogni, és átrakni máshová, még mielőtt "megszületik", így egyből ott fog dolgozni, ahol szeretnéd.
---
Ha az űrharc nem tetszik, akkor várd ki, amíg a földi harchoz érsz. :D
Mindemellett szerintem az űrharc elég jó lett, még ha nem is irányítható közvetlenül. Talán ebben az egyben lesz hátrányban a MoO-hoz képest, de ez ugye nem 4X játék, hanem GS/4X hibrid. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.05.11. 18:14:07
igen a tech fejlesztés eleinte nagyon lassú az áttetsző pop kék csíkkal aki növekszik, de egy füllel balra (ahol a kormányzó képe van) megnézheti, hogy hány %-al fejlődik a popot, várhatóan mennyi idő múlva lesz belőle teljes értékű.
ja, a combat egyelőre elég egyszerű, kockadobás + a hajó paraméterei. ami nem csak a tűzerő, hiába csak azt látod, mert pl ha már van deflectorod, de a másik félnek nincsen, vagy úgy manővereznek a hajóid mint egy isten, akkor a kétszer akkor tűzerővel rendelkezőt is le tudod győzni.
Most kezdtem el , van 1-2 kérdésem. Az elsö techet a colony shipre rakom , de 3 év mire kifejlesztem .. ez teljesen rendben van játék időben ? Hogy lehet egy tech treen belül gyorsitani a kutatásokat.
hol látom mikor lesz ujabb populáciom egy planetan ?
Combat az tényleg ennyi hogy lövik egymást damage számok nélkül ? végén egy egyszerü összegzés ?
köszi
Ez a játék hatalmas, teljesen elveszíti az ember az időérzékét. Az egyetlen fájó pont számomra, hogy nem irányíthatod teljesen a birodalmadat, egy idő után szét kell szabdalnod szektorokra, amit már nem irányíthatsz 100 %-ban. De ettől eltekintve a jelenlegi legjobb űrstratégia.
Sziasztok,
Magyar billentyűzeten, hogy az istenbe nyitom le a konzolt? o.O
Én is belenéztem a fájlokban és valóban van benne anyag, de azért közel sem annyi, mint egy szerepjátékban. Néhány technikai információ: - Sima Notepad++ programmal szerkeszthetőek a lokalizációs fájlok - 24 fájlban tárolja a szövegeket, amik együttvéve 1,62 Mb-ot nyomnak - Az 1,62 Mb-ot nem tiszta szövegmennyiségként kell értelmezni, mert rengeteg helyet elvesznek a szövegekhez tartozó ID-k nevei, meg egyéb szövegeken belül található hivatkozások (akár egy számbeli értékre, akár egy technológiára) - A karakterekről pedig: nem szereti a hosszú ő-t és ű-t, ezek helyeire kérdőjelet rak, de a hullámos társaikat meg tudja jeleníteni, így azok használhatóak helyettük
Remélem lesz olyan jó a játék, mint amilyen Victoria 2 lett. Előre szólok, hogy nem fordítom le, legalább is az elkövetkezendő 1 évben nem. :D Utoljára szerkesztette: Prttp, 2016.05.11. 16:34:15
Akkor a szuper tech-emnek nincs sok értelme. :-) Beszarás ez a game...Mióta várunk egy ilyen játékra, nem is tudom. Egyszerűen lerakhatatlan. Belegondolni is merész, mi lesz ha jönnek a minőségi modok (Star Trek, StarGate stb.). Ereszthetjük össze őket.:-)
A teljes tech tree-t nem adják ki, és fajonként, FTL módonként különböző lesz, így a féregjáratok által felvázolt határok védelme is "értelmetlen", hiszen a féregjáratokon való utazás, csak egy a háromból.
Lehet több kolóniád is mint 5, sőt. Viszont ha többet akarsz irányítani, akkor bűntetés jár érte (kevesebb nyersanyagot termelnek, ha jól emlékszem), de ezt úgy tudod orvosolni, hogy szektorokat hozol létre, amik majd megoldják a saját dolgaikat. De a szektorhoz bármikor adhatsz hozzá bolygót, vagy ki is léptethetsz belőle...
Én épp most kaptam le, és próbálgatom értelmezni azt, hogy mit csinálok :D
Nemcsak hogy jó pont, hanem egyszerűen semmi másnak nincs értelme :) Na de nem viszem félre tovább a topikot, beszéljünk a játékról (nekem most kúszik fel, belekukkantok, hátha eltereli a figyelmem az Assassin Creedről :) )
Mondjuk számomra nem az a lényeg, hogy stream-ről vagy kész videóról van szó, inkább az, hogy a készítő felkészült-e a játékból. És e-tekintetben sajnos siralmas a kép. Nem értem, minek csinál valaki videót egy olyan játékról, amit akkor látott életében először, fogalma nincs semmiről, sokszor hülyeségeket beszél és már a menürendszernél elakad félórákra (most arra ki sem térek, hogy magyarul beszélni képtelen embereknek milyen szinten van önbizalmuk). A másik "kedvencem", amikor percekig vacilál valaki azon, hogy milyen nehézségi fokozatot válasszon, vagy egy kapcsolót hova állítson. Az ilyet már meg sem tudom nézni, annyira idegesít ez a tesze-tosza határozatlan szenvedés. A Stellaris streamet nem láttam, nem erről mondtam véleményt, csak általánosságban értendő az irományom
Én kiirtottam őket azon az egy helyen ahol találkoztam velük. :-) Nekem egyébként bejönnek a robotok, nincs velük túl sok gond, 100% happy mindig és dolgoznak mint a barom. Ércbányába teszem őket főként.
Közben úgy túnik, hogy energia kreditek maximális számát csak technológiával lehet növelni, ami annyiból nem jó, hogy ha épp nem keveri be a szükséges tech-et, akkor nincs mit tenni. Legalábbis én más módját nem találtam a bővítésnek.
várjál-várjál, lehet, nem egy dologról beszélünk: amire én gondoltam, az az, h miért néz valaki egy olyan közvetítést, ahol olyan emberek játszanak, akik indokolatlanul sok pénzt keresnek, egy olyan tevékenységgel, amiben ő (javítva, az adott egyén) sosem voltak igazán kiemelkedőek. :) Utoljára szerkesztette: Renegade, 2016.05.10. 16:10:34
Hát, ha mindenáron sportközvetítéshez akarod hasonlítani, akkor egy olyan focimeccshez hasonlítanám, ahol a játékosok most látnak először labdát és próbálják kitalálni hogy mit is kéne csinálni vele... mondjuk annyi hogy az lehet esetleg vicces a bénázásuk miatt, ez viszont....
Egyrészt az előadó stílusa lehet, ami megfogja az embert. Matyinéninél nálam ez nem játszik, de Scott Manleyt például bírom, egy-egy ebéd időre vagy 10 perces szünetre flash játék helyet, őt szoktam berakni (nem szó szerinti stream, de ugyan úgy vágatlan, szóval gondolom a hasonlóságba belefér): https://www.youtube.com/watch?v=bhLKM2HPLJQ
Tanulni már sikerült egy-egy CK2-es játékból, persze tényleg nem ez a legjellemzőbb ezekre a videókra, de néha néha egy-egy stratégia vagy egy opció, amit eddig nem vettél észre, előjöhet. Órákig bújni egy huzamba viszont már szerintem sem egészséges.
Ezt a streaminget sose értettem, hogy miért működő "üzletág"... miért jó nézni azt ha más játszik ahelyett hogy az ember maga is játszik? Mert ha még valami felépitett átgondolt review lenne ahol tanítana valamit az OK, de azt nézni valós időben hogy ő is csak ismerkedik egy játékkal mire jó?
Nem bántásiból írtam konkrétan erre, hanem úgy általában a streaming műfajra... Fiamtól kapok agyvérzést, amikor a bikaerős gépén szabadidőban azt bámulja órákon át hogy hogyan ökörködik vki a minecraftban ahelyett hogy ugyanebben az időben effektive játszana... és tudom hogy nem tanul belőle sokat, megnéztem 1-2 ilyen videót és zéró infótartalom...
a térkép meg tényleg nagy, én large galaxyst választottam 27 fajjal (ebből 6 előnnyel indul) és 20 év után 3 kolóniát pár űramőbát, egy középkori fajt,meg két szomszédot tudok felmutatni :)
én most tipródom azon, hogy nekik menjek-e, mert bár túl sok vizet nem zavarnak, de mégis csak elkergetik a felderítő hajókat
meg találtam egy középkorban lévő fajt, egyelőre csak nézegetem őket, de nem bántom a teheneiket.
ja Lammaer: meg úgy képzeld, hogy sokat merít a Paradox a régi játékaikból, szóval, pl, az alap emberi faj, az olyan, hogy nem pakolgathatod a pop-okat jobbra, balra, meg nem rohanhatsz le szerencsétlen középkori világokat, ha ilyet akarsz, akkor játszani kell az államformával, stb.
mivel alapesetben csak 5 kolóniád lehet, ezért itt másról fog szólni a történet, vazallusokat hozol létre, szövetségre lépsz, federációba tömöríted a szövijeidet, gondolom agy full agresszív fajjal és kellő türelemmel megléphető egy hatalmas egységes galaxys, csak a fene tudja hogyan :)
Mennyire követelmény élvezhetőség szempontjából az óriás méretű galaxis?
Több 4x is azzal hirdette magát (mint pl aDistant World) hogy több 100-1000 csillagrendszer van a játékban, hogy ez mennyire epic meg jó, és kisebbekkel nem is jó a játék. Nekem ez hátrány, mert én nem nagyon szeretem az automatikára bizni a játékot, plusz attól nem lesz jobb a játékélmény hogy 10 ellenséges rendszer helyett mondjuk 100at kell leverni. Szóval én jobban kedvelem a kisebb játékteret, csak ne az legyen az ára hogy nem lehet kiteljesedni...
Hát, ami reviewt megnéztem, mindegyik külön kiemelte hogy elég jó minőségű lett a cucc bugok szempontjából, ami ugye paradoxnál igen meglepő. Persze biztos lesz patch, de jól játszható foltok nélkül....
Ha abból indulok ki, hogy már mekkora az eltérés az alap EU4 és a jelenlegi DLC-kkel felhízlalt verzió között, akkor itt is még tovább fog bővülni a játék. El tudom képzelni, hogy mélyítik majd a gazdasági, katonai, politikai, kereskedelmi részt. (ergo van a játékba valamilyen kereskedelem?) Ennek hátránya, hogy a Paradox DLC-k nem 2 forintosak telejes áron.
Én még kivárok a játékkal, biztos lesz hozzá még 20 patch is. :)
Sziasztok, Imperium Galactica 2 óta ez lenne az első űrstratégia amit kipróbálnék szóval nem nagyon vagyok tapasztalt ebben a stílusban. Én inkább egy harcolós-hódítós-tech buzi fajt indítanék (márha életképes egy ilyen) elsőre. Mit javasoltok, mit állítsak be az elején (amikor létrehozom a fajt).
a rockpapershotgunon meg a spacesectoron is jó kritikát kapott, bár nem győzik hangsúlyozni, hogy ez nem egy szimpla 4X, hanem egy GS 4X hybrid.
egy idő után visszakeveri a kutatás kártyákat (hogy az összeset vagy csak néhányat az passz), próbáld meg elcserélni a felesleget valamire, amire szükséged van (ez lehet nem kézzelfogható dolog is.
Nálam most épp káosz van, mert az eddig kiváló vezető csaj 78éves korában meghalt, utána meg csupa érdekes emberek jöhetnek csak. Leginkább most egy viszonylag fiatal, az építészet iránt érdeklődő felfedező típust támogatok, remélem megválasztják. A többi jelölt eleve öreg. :-D
A tech-tree szokható, de jobb szeretném látni a teljes fát. Nekem is bedobott viszonylag hamar egy különleges tech-et (Hyperlane Mapping), nagyon jó, a galaxis térképen berajzolja a féregjáratokat(??? arra még nem jöttem rá, hogy csak bizonyos pontokon mehetnek a hajók egyik rendszerből a másikba, vagy bárhol) Ha az előbbi verzió az igaz, akkor ez a tech elvileg arra jó, hogy meg tudom tervezni a határok védelmét terjeszkedéskor, mert így már látom hol kapcsolódnak a rendszerek (a felfedezetlenek is).
Egy kis segítség is kéne: Nem találom, hogyan tudom bővíteni az energia kreditek tárolóit? Folyamatosan kiabál, hogy elértem a maximumot, de az épületeknél nem találok semmit amivel ez bővíthető lenne. Csak az ásványokhoz találok silókat. Kutatásnál sincs ilyesmi a felajánlott 3-3-3db fejlesztés között.
hát ezt én sem értem, tele van egy csomó aprósággal már az elején:
a politikusoknak vannak ígéreteik, amik ha teljesülnek jár értük plusz befolyás egy bolygóért szárazföldön, levegőben és űrben megy a harc az anomáliák egyre több plusz infót adnak a letűnt fajokról (az se mindegy ki van megbízva a feltárással) a pop-okkal való játék nagyon ötlete a frakciók megjelenése teljesen új a műfajban (ha csak nem vesszük ide a SOTS AI lázadását) összevadászni és jó ütemben cserélgetni a vezetőket (az elején tipródik az ember, hogy akkor 2 specialista vagy 1 outpost) odafigyelni a várható élettartalmukra a kutatás, mint random (űrkutatásnál nálam másodikra beadta az egyik ritka (lila) kutatást: a civil szektor is kolonizálhassa az űrt, emiatt tuti sok fejfájása lesz még a vezetőknek.
és akkor hol van még a játék közepe, ahol már gondolom a popok jönnek mennek (pláne a szabadelvű emberek) jön majd a dráma a hisztiző frakciókkal (aka összes sci-fi, ami arról szól, hogy függetlenedni akarnak a kolóniák a földtől)
az endgame őrületekről meg gondolom csak okkal annyit mondtak, hogy a hyperűr az nem játék
egyelőre úgy tűnik (nyilván picit elfogultan), hogy az ember kapott egy MOO + SOTS + "álmok amiket senki nem mert belerakni" GS 4X-et.
nekem eddig a jobban irányítható harc hiányzik egyedül: ha már hagytam a rakétákat mint faji fegyver, akkor ne akarják már lerohanni a közelharci ellenséget
nekem is tetszik, nem bántam h megvettem, 2 óra játék után azt mondom h végre vmi ütős 4x és ugye idén még lesz MoO 3 is, ami szintén élvezetes. Azt viszont nem értem h amcsi IGN miért csak 6.3-at adott, számomra ez nagy lehúzás még úgy is h igazából rétegjátékról van szó, mert ha vannak is hibái akkor is egy csomó tartalom és remekül működő ötlet van benne. Tehát nem igazán értem, csak arra tudok gondolni h aki írta a cikket nem szereti a stratégiai játékokat, vagy a PC-t, néha azt látom h pár PC exkluzív réteg játék rohadtul le van húzva vagy be sincs mutatva, de persze ezt lehet csak én képzelem be.
Esetleg magyar nyelvű oktatóvideót nem szeretnél csinálni? szívesen megvágom illetve segítek amiben tudok
Belenéztem a localizációs fájlokba, irdatlan mennyiség! Különösen az eventek, de a többi sem kevés. Itt ránézésre több tízezer sorról van szó. Nem tudom ki fogja bevállalni, eddig szinte egyet sem fordítottak le ebben a műfajban, csak a GlaCiv2-höz van egy fordítás de ott is csak az alapjátékhoz. Ráadásul ha jól tudom, azt is 2 évig készítette sunsetjoy. És mivel Paradox, borítékolható egy rakat DLC is, amit szintén le kellene majd fordítani. Jó hír viszont, hogy pofon egyszerűen fordítható, nem kell mókolni a fájlokkal! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.05.09. 23:04:53
Még annyit, hogy emberi fajjal tolom, demokráciában, így időnként választások vannak ahol leadhatom a szavazatom. Eddig egy békés csajt támogattam, mert pártolja a jólétet (remélem ezáltal gyorsabb a betelepülés) és a kutatást. Gondolom később, pl. háborús helyzetben már jobb lesz egy olyan tagot támogatni, aki kicsit agresszívebb és bónuszolja pl. a gyártást. Volt olyan anomália amit sajnos nem tudtam kivizsgálni, mert nem volt elég képzett scientist-em. Ezeket bukni lehet, mert időre megy a dolog, ha bizonyos időn belül nem vizsháljuk ki, akkor ugrott a lehetőség. A kolonizált bolygókon előfordul élővilág, ezeket egyelőre nem teljesen értem. A tile-okon látszanak, de csinálni nem tudok vele semmit. A kutatásnál lehet fejleszteni olyat, amivel ezek kiirthatók?? kipucolhatók?? tanulmányozhatók??, ezt egyelőre nem tudom. Dzsungel irtás tech-et már kifejlesztettem, de eddig ennyi. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.05.09. 22:34:57
Na, így masszív 3 óra játék után, teljesen el vagyok bűvölve! Virágvert próbáltam, de be is húzom a steamen, mert ezt tényleg megéri. És olvasható! Még nekem is (igaz, nem FHD-ban járatom mert úgy már nehezen tudnám olvasni)!
Végtelenül jól kezelhető, átlátható az egész felület. Érdekes ez a scientist ship-es megoldás, nagyon hangulatos ahogy kutatni kell a nyersanyagok után, de főleg az anomáliák, hajóroncsok tanulmányozása ötletes.Nincs külön harcrendszer (mint pl. GC-ben), de szerintem nem is kell ide. Vannak kalózok is, bár ez nem túl egyedi. A diplomáciát még nem igazán tudtam kipróbálni, mert egyelőre csak egy agresszív gyíkféleséggel keveredtem kommunikációba, de ők kvázi azonnal hadat üzentek, úgyhogy túl sok diplomáciára velük nem volt még mód. AI-ról sem tudok sokat mondani. A gyíkok deklarálták a háborút, de ez egy agresszív faj, gondolom azért (okot mondjuk nem adtam rá). Ezen kívül annyi dolgom volt AI-val, amikor az Alpha Centauri-t kolonizáltam és építettem ott bányákat, akkor megtámadott pár kalóz. Eléggé az elején jártam még, így nem számítottam erre és nem volt védelmem, úgyhogy a kolónián kívül az összes bányámnak lőttek. Aztán ráfejlesztettem a rakétatech-re, csináltam egy erősebb korvettet, legyárottam egy flottát és kivertem őket a rendszerből. Azóta csend van. Jelenleg 3 rendszerem van, 3 kolonizált bolygó, 2 flotta és annyi bánya amivel egyelőre pozitív az egyenlegem minden téren. Élvezetes játék, na. Nem csalódtam!
Két dolog zavar egyelőre: 1. A zoom nem jó, ezt már a videóban is láttam. Egyetlen görgetésre is túl nagyot "ugrik", néha idegesítő. 2. A tech tree nem látszik teljes egészében. Vagy csak én nem találok valamit. Minden kutatási területnél van 3db aktuálisan választható tech, és bár azt még írja, hogy a kifejlesztésével mit old fel utána, de tovább már nem látom. Ezt így nem szeretem, mert nem látom mire érdemes fejleszteni az adott szituációban. A hosszabb távú fejlesztési stratégiát nem tudom így megtervezni. Ha mégis láthatóvá lehet tenni csak nem tudok róla, szóljatok please!