A mage és a sorcerer augmentjei közül nyilván viszonylag értelemszerűen összeállíthatók a legjobbak, bár ott is van választék igény szerint, melléjük szerintem a következőkből érdemes tallóznI.
Sinew (fighter)/Leg-Strength (strider) - ha málházol egy kicsit is, minden kaszttal ajánlott legalább az egyik (apró karakterrel inkább az előbbi a jó, nagydarabbal az utóbbi)
Grit (strider) - ha gyakran fogy ki a karaktered staminája, és köpdösi ki a tüdejét, akkor ez ezen sokat segít, persze luxus erre elpazarolni egy slotot, ha lehet staminatöltő gombát is tartani magunknál
Ferocity (warrior) - 10%-kal felerősíti a botod különböző lövéseit (a varázslatokat nem), beleértve az alapot és az amúgy is elég izmos focused boltot
Bastion (warrior) - 50-nel csökkenti a bekapott fizikai sebzést (hardon 225-tel, BBI-n 112,5-tel), ez alacsonyabb karakterszinteken és hard nehézségi szinten aranyat ér, de pont ahol igazán kéne (BBI), már kevés
Stability (ranger) - széllökések ellen nagyon jó, beleértve a sárkányok és más szárnyas dögök szárnycsapásait is, így sokkal könnyebb befejezni a varázslatokat (pláne ha egynél több sorcerer próbál szinkronban elsütni valami csúnyaságot), és egyáltalán túlélni ellenük (ogrék ellen meg nyilván nem ér semmit, szóval vadászathoz ajánlott)
Fontos, a mage Inflection augmentje kerülendő, mert bugos, így nem felezi, hanem többszörözi a kasztolás közben benyelt sebzést. Rajongói javítás elvileg van rá.
Vannak még BBI-n megszerezhető, kasztfüggetlen augmentek is, azok között is akad egy-két kimondottan jó, de a legtöbb inkább szituációfüggő. Persze annak megfelelően egyébként is érdemes variálni, alkalmazkodni. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.10.05. 09:37:16
Akkor megnyugtató. Main pawnom is sorcerer. Ketten már jó dpst hozunk ki. De lehet visszaváltom őt magere healnek, és egy v két erős tank mögött castolnám a nagy spelleket.
Annál több XP-t kapsz, minél kevesebb a pawn, illetve minél alacsonyabb szintűek. (A magasabb szintűek rift crystalba is kerülnek, ha nem Steam-ismerősöké. Én a magaméhoz hasonló szintűeket szerettem magammal vinni, de néha a kedvenceim 10-15 szinttel is lemaradtak időközben.) A legfontosabb, hogy jó cuccaik legyenek, és a belőtt viselkedésük jó partyt hozzon össze, a szint is számít, de az még nem garancia. Amúgy ahogy jól esik, bárhogy lehet haladni, könnyebben vagy nehezebben.
A gólem nem mérvadó, mert az sorcererrel szenvedős, de 32. szinten BBI is az lesz, de lehet menni, ha emberkedni szeretnél, csak ne számíts sok jóra :)
Ha a rózsaszín hercegnős ruhára gondolsz, az varázslóként tényleg elég jó, akár a játék végéig is. A postgame és a BBI előtt sokkal jobb könnyű páncél nincs is.
Én is kb ezen a szinten járok de még egy madarat se tudtam legyűrni. Folytatni kéne már nagyon.
Kicsit kihalt a topik, de kérdeznék. Lvl 32 sorcererem van. Pawnok mennyivel legyenek nagyobbak általában nálam? Bitterblack szigetre mikortól érdemes menni? ( nagyon lassan öltem meg egyszer gólemet) Az normális hogy queen robe van még mindig rajtam? :D Kb ennyi am egy sárkányt is sikerült megölni nem messze a shadow forttól. Nem tudom mennyire eleje ez még :D
Ehhez a Reshade+graf tuning dologhoz van vmi leírás, v egyszerű föltelepíteni? Steames verzióm van.
Csak skillek vannak, illetve másodlagos kaszt. Az elején kicsit nehéz tud lenni a játék, de hamar isten leszel, ne aggódj:) Illeve a végén minden kaszt elérhető lesz kedvedre váltogathatsz. Egyébként függ az is hogy melyik kaszttal mennyit játszol, mert úgy fejlődik a karaktered és pawn-od. Erre vannak receptek a neten.
Csak egy saját pawn-od lehet, illetve felbérelhetsz 2 másikat. Itt jön be a jópofa online mód, mikor bérled más játékosok pawn-ját, illetve ők a tiedet és a pawn-ok tanulnak tőled/másik játékostól. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.09.13. 14:26:42
- a játékban nincs fejlődési fa, pontelosztás? csak skilleket tudok tanulni egyes oktatóktól? - most 8. szintű vagyok és a pawn guild alatt vagyok és itt feltűnően erősek az ellenfelek, szinte alig sebzem őket, pedig könnyű szinten vagyok. mi lehet az oka? felszerelést nem rég cseréltem, 3 társ is van velem, eddig nem volt gond a harccal - egy main pawnot szerkesztettem, lesz még több is amit én hozok létra vagy a másik kettő ilyen random lehet?
a megoldás annyi volt, hogy az update-k zavartak be, alapjátékkal toltam majd visszaraktam őket a karaktercsinálás után.
Radeon bug, a megoldás: "Disable all gaming-settings from the radeon-catalystcenter (or your cards equal?)." If you have Crimson then disble the gaming settings, or put the ones you can to use application instead"
Biztos az, mert Steam-esben ezt javították. Nem lefagyás van, csak elcseszték a kontrolt azon a képernyőn. Valahogy átverekedtem anno magam rajta, de már nem emlékszem hogyan.
Valaki segítene? karaktergenerálásnál kifagy. nem hallgat semmire, nevet kellene beütnöm de semmi. betöltöttem a mentett állást - gyakorlatilag elölről kezdtem - ugyanaz a hiba. update 3 van fent, valaki találkozott hasonlóval?
De kár. Legalább tervbevették az is nagy szó most min dolgoznak?
A Hunosítók Team (azaz Ardea) tervbe vette, de én úgy tudom, még nem fordítható.
Még egy olyat találtam hogy giliszták másztak ki a földből azokat hogy lehet kinyírni?
Én striker karakterrel, távolról szórtam robbanó nyílvessző esővel, miközben a Fő pawn-om, fighterként csapkodta, míg az egyik mágus gyógyított minket, a másik pedig villámokkal támadta. Így pikk-pakk ledarálható volt az oroszlán a játék eleje felé is.
Csak ketten léptek szintet. A másik 2 pawn nem fog veletek fejlődni... Néhány szintenként cseréld le őket az aktuális szintednek megfelelőre (vagy akár magasabb szintűt is hívhatsz ha van rá elég pénzed).
Sötétség: Ilyenkor aktiváld az inventoryban a lámpád....Automatikusan világítani fog a karaktered oldalán (a társaknak is lehet adni), ha kifogy akkor meg töltsd fel olajjal és világít tovább. Nappal érdemes lekapcsolni. Egyébként meg fényvarázsok is vannak, amik egy ideig világítanak neked a sötétben, de szerintem a lámpás jobb (nyilván a fényvarázshoz kell mágus, míg a lámpáshoz nem kell semmi csak a tárgy maga meg olaj).
Okés csak azért mert az oriással elbírtam azt ugyanannyi élete van neki is. Csak 2-en tudunk szintet lépkedni?,mert láttam hogy a másik kettő azon a szinten van mikor bevettem őket, és nincs pontjuk se hogy lehessen látni mikor lépnek szintet. Ez a sötétséget nem lehet kikapcsolni valahogy?,baromira idegesítő hogy nem látok semmit sem.
Melyik segítő tudja gyógyítani a csapatot is?,beakartam venni velem egyszintűeket és most nem gyógyítják egymást.
A trollt legalább letudom gyűrni azért.
Akkor azt a küldetést hagyom a fenébe olyan gyenge hozzá mint a harmatos libafos. Meg van egy barlang is a vár után nemsokkal, de amikor bemegyek akkor zárva van a kapu mivel lehet kinyitni?
Magyarosítás nem lesz hozzá? Én még az elején járok voltam 15-ös szintű is ahogy az erős ellenfelek között rohangáltam, de valamit elnyomtam azt visszarakott 12-es szintűre. Egy küldetésért mentem ami a heggyel volt körülvéve az bossharcok?,mert találkoztam egy oriással is meg az oroszlán döggel is útközbe.
Mondjuk Everfall vagy BBI az tényleg élmény, főleg ha az ember kasztot vált és más stílussal fut nekik. :)
Farmolással. Illetve én nem nevezném annak, mert részemről élményjáték volt, mikor 100x is neki estem Everfall-nak, vagy BBI-nek. Vagy csak bejártam ezredszer is a területet:)
A Risen-el próbálkoztam anno, de túl sok dolog volt, ami eltántorított és feladtam ... bár lehet csak kitartás kellett volna :) De az a karót nyelt karakter és a mozgása a harccal együtt, meg az az FPS irányítás animáció külső nézetbe ültetve (karakter feje kicsavarva, mindig arra néz, amerre a kamera, közbe a teste meg oldalra :) ) ... ha jól rémlik nem sokkal később jött a Dragon Age, az meg simán váltotta :)
Imádom a Gothic és Risen szériákat, és mikor a DD-t elindítottam, már a kezdő faluban olyan érzésem volt, mintha egy újabb Gothic rész lenne, csak jobb harcrendszerrel és kísérőkkel. Szerintem ez ugyanolyan hangulatú, mint a fentebb felsoroltak.
Azt nem tudom, hogy lehet farmolás nélkül 100+ órát beletenni, de biztosan lehet ezek szerint. Mondjuk most én is újrakezdtem, totál az elejéről, nem new game +, hanem teljes reset és hardon, de a nehézség ellenére is gyorsabban haladok most már hogy tudom, mi merre...
Folytatás lesz? Azt olvastam, hogy a Capcom a PC-s eladásoktól teszi függővé a folytatást...
Vannak jó részei ott is, de ott több bénaság jön elő, és a hagyományos tevékenységek eltűnnek. Szinte minden PB-játékban az első két fejezetben pörög le az összes mellékszál, és a játékidő nagyja nálam, utána nagyrészt a főszál összecsapottabb lezárása jön. Már pedig sosem a sztori maga jó annyira bennük. Viszont a dungeonök kalandosabbak és jobban adagoltak voltak benne a Gothic 1-2-höz képest.
De a Dragon's Dogma dungeönje a BBI-n... Na, az nagyon finom, ha nem nekünk, a belőlünk lakmározó szörnyeknek. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.04.24. 15:28:24
Én PS3-on és PC-n együtt már 300 órához közelítek a Dragon's Dogmával (éppen szombaton kaptam elő újra), de a Gothic 2-t szerintem még mindig többet nyüstöltem :)
Nem hasonlítanám semmihez, én csak annyit tudok, hogy egyik Gothic vagy Risen részbe sem öltem 150 órát. Ez mindent elmond:)
Hardon lett volna érdemes kezdeni, úgy tud helyenként nehéz lenni elsőre is (bár én sosem próbáltam alatta), a new game+ az jutalomjáték. A BBI viszont elég nehéz tud lenni második nekifutás során is, illetve fontos megjegyezni, hogy az is újrajátszható, ha egyszer a végére értél (mármint a kiegészítőnek külön, ha az alapsztorit újrakezded, akkor ezt reseteli), és az bizony jóval nehezebb lesz.
A Piranha Bytes játékaihoz való hasonlítást én is furcsállom. Azokban sokkal több élet - és épkézláb mellékküldetés, karakter - volt, hozzájuk képest a Dragon's Dogma szinte véletlengeneráltnak akciójátéknak hat (mondjuk a Gothic 3-ban is megvolt ez az érzet). Viszont a harcrendszer és a csatlósokkal nyomulással pedig erősen eltérő ízt ad neki. Nekem mondjuk az egyik kedvenc RPG-m a Gothic (az első és a második rész), és a DD is nagyon bejön, inkább a játék korai szakaszának elveszettségérzetében érzem őket a leginkább közelállónak egymáshoz. Nyilván jó pár hasonlóság következik a fantasy sandbox akció-RPG zsánerből, és a G2-ben is vannak sárkányok.
"Alapvetően annak fog tetszeni szerintem, akiknek a Gothic és a Risen széria is bejött. Nem jobb azoknál, de közel van."
Háát ..... remélem ez nem így van - és szerintem nincs is így ...... Gothic és Risen? Köszönőviszonyban sincsenek ... ha csak azt emelném ki, hogy azokban még megközelítőleg sincs olyan harc, mint ebben, akkor már sokat mondtam, de egyébként is rosszul vagyok a Gothic folytatásoktól meg a Risenektől, vicc kategória. Még a Gothic 1-2-vel elvoltam, mert nem volt más.
Ez meg inkább hajaz a jóféle japán játékok és a nyugati RPG-k keverékére ... és nyugati alatt még véletlenül sem a német RPG világ jut róla eszembe.
Egyébként hamar végigértél rajta - ha végig értél - én mondjuk 62 óránál álltam meg, de még a DLC terület felénél járok kb post dragon időkben.
Most játszottam végig, kerestem valamit, ami hasonlít a Gothic, Risen szériára és ez olyan. 43 óra alatt értem a végére úgy, hogy igyekeztem megcsinálni minden egyedi mellékküldetést és felfedeztem mindent. A pawn-ok mesterséges intelligenciája nagyon jól sikerült, imádtam, hogy milyen jól taktikáztak, meg az egész nagyon feelinges volt.
Pontokba szedve pro és kontra: + Hangulat + Pawnok (kísérők) + Hatalmas, élvezetes boss-ok + Harcrendszer, zseniális, hogy mennyire eltérő lehet a harc ha más-más skilleket teszel aktívvá. + Kihívás és kicsit old school is (pl.: limitált a teleportálási képesség, sokat kell caplatni, emiatt jobban meggondolja az ember, hogy merre menjen). + Zene
Pár negatívum: - Kevés egyedi mellékküldetés (ami nem gyűjtögetős, kísérgetős és nem része a fő sztorinak), nem tudom mennyi volt, de kb 30-40 lehetett, - Grafika, mondjuk 2012-es játék eredetileg szóval... - Lehetett volna nagyobb térkép és több helyszín - Több, jobban kidolgozott mellékszereplő sem ártott volna...
Alapvetően annak fog tetszeni szerintem, akiknek a Gothic és a Risen széria is bejött. Nem jobb azoknál, de közel van.
Amiben pedig tanács kéne az az, hogy most hogy újrakezdtem a játékot, persze hardon, így sincs benne kihívás. Mármint, 55-ös szinten fejeztem be a játékot, ezért most ezen a szinten kezdtem, plusz a Fő Pawn-om is ennyi, és persze két kísérőnek is hasonló szintűeket választottam. Nem kihívás így újra végigjátszani. Oké, lehet, hogy a B. Island hentelés, vagy az UR-dragon, kihívás lenne, de én megint végig akarok menni a sztorin, mellékküldetéseket csinálni, de ezek értelmetlenek így, mert a sima átlagos ellenfelek maradtak ugyanolyanok, mint voltak. Ezen lehet változtatni? Akár modokkal?
Én élvezem nagyon. Végigszaladtam BBI-n vagy 10x, összeszedtem a legjobb cuccokat, mostanában indítottam egy harmadik végigjátszást. Egyébként BBI + Post dragon + Post Daimon + Hard mode + Fiend Luring és garantálom hogy úgy fogod magad érezni, mint egy szűzlány ahogy egyszerre rád szabadul 2 sárkány, 4 eliminator és 4 ogre, miközben mágusok aoe-znak a pillérekről:)
Szép volt! Én meg félbehagytam. Kezdtem unni, meg túl erőssé váltunk :( Talán majd folytatom valamikor... Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2016.03.10. 13:04:59
Miért van az, hogy postgameben van olyan sárkány, akinek 10 mp alatt lecsapok a 6 csíkból 3-at, majd elrepül?
Elteleportálok, vissza, megint ott van, teljes életerőn, kezdődik elölről.
Nem rég értem el a lvl200-at, én is BBI fun köröket futok esténként, meg farmolgatok, fejlesztem a pawn-om cuccait, próbálgatom a kasztokat stb. 130 órám van benne, de szerintem belefér még egyszer ennyi:)
A zenék meg egyszerűen zseniálisak. Egyébként is általában szeretem a japán játékok zenéit, de a PS2 időszak vége után ritkán volt alkalom újat hallani. Ez viszont most üt :)
Ez a nagy zenekari előadás basszusgitárral vegyítve Isteni :)
Szintén alap :)
Én még mindig nyomom ezt a gamet, volt egy kis pihi :)
Azért a BI-n vannak szép kis tüskék. Ha Cursed Dragon jön, az elöl futok ... erre az egyik boss mellett még az is befigyel. Lvl 60-on esélytelennek tűnik :) Így is az előtte lévő helységeken csak átszaladtam :D
A mentésekkel kapcsolatban a nexuson van egy save game manager mod, nagyon hasznos, így nem kell manuálisan bohóckodni a mentésekkel. Itt a link hozzá, ha valakit érdekel.
Az őrt is meg lehet vesztegetni, aprópénzért szabad vagy.
Mondjuk ez már a játék eleje óta tudni, így nálam TC-ben be van rögzítve a mentés könyvtár helye, ha úgy érzem 'mentenem' kell, akkor ALT+TAB, és elmásolom a fájlokat, majd csinálom a próbát, akármit :)
Pl minden nagyobb esemény előtt is csináltam, a sárkány fight előtt is, mert onnan sincs vissza. Aztán meg visszatöltöttem ... kiléptem a menübe, visszamásolás, majd betöltés.
Végtelen számban lehet gyártani, de a lényeg, hogy börtönben a hátsó jobb oldali cellában van egy járat, amin meg lehet lépni:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.02.25. 19:27:07
Sajnos tényleg nem volt más út, de úgy látszik, hogy kijutottam következmények nélkül 5000 pénzből + a Grimoire másolatát újra meg tudtam venni a Black Catben, szóval megoldódott.
Más: bejutottam a herceghez. De az udvari bolondot egyik éjjel elkapom és a mellvédről belevágom a tengerbe
Gondoltam oké, csak checkpoint, kilépek és vissza, teljesen jó lesz.
Mire gondolsz? A checkpoint save-nek elvileg visszatölthetőnek kéne lennie, de azt nem sima load game-mel hozod vissza, hanem halálnál választhatod.
Manuális backupra pedig nyilván mindig van lehetőség, de nyilván nem kényelmes. Egyébként ez nem az a játék, ahol rendkívüli dolgokat buksz ezzel, vagy akkora nagy jelentősége van a szerep kijátszásának. És ezt nem dicséretnek szánom :)
Most ez mi? Mondom mielőtt odaadom a Grimoire-t, előtte lemásolom, megnézem mit tud, és ha nem ártalmas akkor megkapja. Lemásoltattam, ellőttem a másolatot egy félreeső sikátorban, semmi nem történt. Na oké, hátha csak gyenge a másolat, próbáljuk ki az eredetit, majd gyorsan kilépek a főmenübe. Használtam a könyvet, erre meteorzápor, a fél város szétrobbant, menekültek az emberek. Jött egy őr, elkapott, azonnal bevágott a börtönbe és EZ A SZAR AZONNAL MENTETT. Gondoltam oké, csak checkpoint, kilépek és vissza, teljesen jó lesz. Hát nem. A börtönben vagyok, a könyv elhasználva, küldetés bukva, eddig jó karaktert játszottam, akit most lecsuktak. Megoldható a mentésem visszaszerzése, vagy buktam?
Ha nem lehet mit tenni, akkor itt és most van ennek vége. Nagyon dühít ez az ocsmány mentési rendszer, semmit nem lehet kipróbálni, nem lehet poénkodni. Ezt egy játéktól viselem el, a DS-től, de az úgy van megcsinálva, hogy beleillik, itt indokolatlan.
Rajtad múlik. Annak is két köre van, mint az alapjátéknak. Van egy közepesen nehéz 3 utas része ami ~4 óra elsőre, majd a vége után egy Dark Souls szintű HC kör. Azután meg végtelenszer nekieshetsz, random ellenfelekkel, stb. Én kb 40 órát tettem csak a DLC-be eddig.