a sárkány lenyomása után vannak grimgoblinok és erősebb lények, meg persze Everfall, de az igazi bosst az utóbbiban tudod unlockolni. Utána jön new game+, de az újra csirke ellenfelekkel.
Furcsállom egyébként, hogy éppen a Bitterblack Islandet nem említed, messze az a legdurvább része a játéknak, és az első végigjátszás után tényleg keményedik (a főszál viszont reseteli az ottani haaldásodat is, szóval egy alapjátékos végigjátszáson belül kell kétszer a végére érni). Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.25. 20:46:45
Első végigjátszás megvolt. Az átvezetők animációját és a sok töltögetést félretéve, jó kis quest lett a vége. Meg utána:) Elkezdtem NG+-t de aztán inkább újrakezdtem hard-on. Végigszaladok a főszálon, aztán HM NG+-on kivesézem a játékot:) Jó dolog, hogy minden azaz MINDEN megmarad NG+-ra. A felderített térkép, a portkristályok, a quest itemek, minden. Még a pawn kinézetét is megjegyzi neked. NG+-ban egyébként minden monszter átalakul egy vadabb változatba, már a kezdő kis goblinok is grim goblinok, akiknek 3-5 csapás kell 1200-as STR mellett:) Jó lesz ez hard-on, mert normal baromi könnyű volt sajna. A főboss-t hp vesztés nélkül öltem meg... és Everfall-on is (majd meglátjátok) is végigsétáltam, levertem mindenkit.
Fel lehet venni, és leteheted máshol. Ha jól tudom maximum 10 db lehet lent egyszerre.
A letett Port Crystal-t fel lehet később venni? Vagy az már ott marad?
Végigjátszás után elölről kezdheted a meglévő karaktereddel. Megmarad a pénzed, a tapasztalatod, a pawnod, az inventoryd (-főküldetéstárgyak, de egy-egy esetben még ez is megkerülhető), az NPC-khez való viszonyod (sztori szempontból nullázódnak), sőt még a lehelyezett portcrystalok is a helyükön maradnak (és immár vásárolni is lehet belőlük, de 10-nél többet nem lehet egyszerre letenni úgyse). Illetve kapsz még egy portált
Mivel más játékokkal ellentétben a nehézségi szintet nem érinti az NG+, inkább könnyebb, gyorsabb mókázás, próbálgatás így. Persze ha elsőre easyben vagy normálon játszottad végig, akkor harddal lehet, egy kicsit fokozni. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.25. 15:34:29
Párszor már említettetek egy ún. "New Game+" opciót. Mi ez és hogy működik? Mire jó egyáltalán?
Aaz autosave-el még teleportálásnál lehet nagyot szívni. Én pont tegnap jártam így. A főszál kapcsán kellett északra caplatnom, hogy a griffet lenyomjuk.Kb. félúton támadtak ránk a banditák, jól leamortizálták a csapatot. Gondoltam, innen visszateleportálok Gran Soren-be, ott alszunk egyet a kocsmában, majd teleport vissza és folytatom. A terv jó lett volna, csak elfelejtettem Portcrystal-t letenni, mielőtt visszateleportáltam Gran Soren-be. Előtte ugyan mentettem, de teleportálás közben láttam, hogy felülírja a mentésemet egy új, automata mentés(nem checkpoint!), amikor belém hasított a felismerés, hogy mit csesztem el. De akkor már késő volt, gyalogolhattam újra egy fél napig...
A sorcerernek csak a voddspell van, amivel komoly ártalmakat letudni szednia partyról, amúgy támadóvarázslatokra van kihegyezve. A mage való inkább támogató kasztnak, hiszen ott az anodyne, spellscreen, grapnel, ami exkluzív, de az affinityket is neki érdemes használnia a sorcerer helyett, ha vna mindkettő a csapatban. Márpedig van annyi spell, hogy elférjenek bőven, de ízlés dolga, más kaszt is képes kitenni magáért.
A kasztokat valóban jól lehet próbálgatni menet közben, de nem ugyanaz, mint azzal kezdeni. Mivel az aktuális szintlépéskor a vocationtől függően nőnek a skillejeid, egy 200. szintű harcos sokkal gyengébb lesz, ha az első 100 szinten mage volt. Na meg a kezdeti blénáézása többi kaszttal nem reprodukálható.
Na kezdek belejönni. Az egyik dungeonben volt egy küklopsz. Volt. Tetszik az assassin, az új skillekkel, és a 3 csillagos broadsword-el sokkal kényelmesebb a játék. Kérdés: Sorcerernek nincs heal skillje?
Nem, hát a képen láthatod :D Nem rossz amúgy, majd idővel menőbb kinézetet kap.
Na jó, tudjátok mit? Most már tetszik a tag. Folytatom vele, jó lesz ez előtörténetnek, egyszerű halászból világmegmentő, poénból vettem neki ezt a koponyás öves cuccot és úgy néz ki, mint egy gladiátor :D Majd a városban kap új sérót meg kicsit átszabom szálkásabbra és kész, addigra formába kerül.
Újrakezdem szerintem, mert mondom kicsit debil lett a karakter kinézete, és a bőre is sokkal sötétebb, mint ahogy a generáláskor kinézett...konkrétan úgy nézek ki, mintha az egész életem abból állt volna, hogy félmeztelenül pakoltam a kikötőben :DDD A haj meg...azt hittem, hogy olyan Resident Evilös Leon haj lesz, de borzalmasan áll
Mondjuk a karakter slot gondolom azért nincs, mert igazából bármikor lehet kinézetet és classt is váltani ... arra meg nem gondoltak, h valaki egyszerre két sztorit tolna.
De szivacs, szerencsére csak két órát buktál, ne add fel! :)
Amúgy az alvás azért is hasznos, mert ilyenkor kapod jön az info ha elvitték a pawnodat kalandozni. Én pl most kaptam 10 ezer RC-t, mert valaki elvitte. Jó kis haszon :)
Ez a baj: átnéztem a várost és mentettem egy kézit. Ma beléptem, elrontottam egy apróságot, na mondom visszatöltöm. Nézem, hogy csak a checkpointot tudom visszatölteni, mondom oké, bizonyára a legutóbbi kézit is ezzel tölti, mert külön opció arra nem volt. Visszatöltöttem, erre az elején voltam amikor kimászok az ágyból. Mondom jajj ne, meg nem mozdulok nehogy mentsen egyet, de már késő volt, magától tolta az automentést és felülírta...
És akkor így: ne már, mégiscsak 2016 van, meg minden...a grafika nem érdekel, az oké, de azért mondjuk legalább 8 save slot és egy gyorsmentés kéne. Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2016.01.24. 15:11:08
Checkpoint save van a sztori bizonyos pontjain is, nem csak pihenésnél. És am ásik sem mindig manuális, mert helyszínváltásokkor vagy küldetések teljesítésekor, felvételekor is arra ment. Csak a pontosság kedvéért.
A legnagyobb problémám nekem amúőgy inkább az, hogy ha tök más karaktert akarok kezdeni, akkor törölnöm kell az előzőt pawnostól. OK, lehet backupot készíteni, de csak dühítő a gőzfelhő világában, és addig a haverok sem férnek hozzá a sokat nevelt csatlósodhoz. Persze visszaélni is nehezebb. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.24. 15:04:34
Mi a baj a mentési rendszerrel? Nem tökéletes, de teljesen használható.
Két mentés van. Egyik az alvás (rest), amit az utolsó checkpointtal tudsz visszatölteni. Másik a kézi mentés (save and continue), ami adott pozícióban ment, és halálkor vagy kilépés után tudod visszatölteni. Értelemszerűen minden lehetséges alkalomkor érdemes aludni, illetve a kézi mentést nyomogatni.
Pl 1-1 fight kimenetele végett is sokszor vissza lehet tölteni az állást, de bizonyos helyzetekben a checkpoint visszatöltés is jól jöhet. A kézi mentést vagy halállal, vagy kilépés mentés nélkül opcióval és betöltéssel lehet használni.
Amúgy rest alkalmával a felbérelt pawnok is 'frissülnek', azaz ha te már léptél 5 szintet, és a gazdájuk eközben valamikor játszott velük és azok is fejlődnek, akkor le fog frissülni az állapotuk.
Nem egy hétköznapi mentési rendszer, de lehet vele élni. Még mindig jobb, mintha tényleg csak bizonyos pontokon lehetne menteni. Azért a kézi mentést bárhol lehet használni ... harcon kívül :)
De pl azzal is lehet trükközni, hogy leteszed asztalra a játékot, és elmásolod a mentést, ami az autosave miatt lehet hasznos :) Utoljára szerkesztette: Laza, 2016.01.24. 15:01:47
A fővárosban lesz karakterátalakító. Nem olcsó, de van:)
A mentés és a checkpoint más. Ha saját mentésed van, amit nem írt még felül a checkpoint, akkor lépj ki a főmenübe mentés nélkül, majd load game. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.24. 14:20:06
Tegnap belekezdtem, de...bajok lesznek itt, érzem. Először is a karakterem nem úgy néz ki, mint ahogy a karakteralkotáskor, egy teljesen aránytalan batár állat lett belőle. Lehet később hajat váltani, esetleg kicsit a testalkatát változtatni?
A másik meg, ez a mentési rendszer egyszerűen borzalmas. Egy karakter? Ez viccnek is rossz. A másik meg ez az autosave rendszer...vissza akartam tölteni az állást, mondom last checkpoint...erre újraindulok az ágyból az elején, ahelyett, hogy betöltené a manuális mentésemet? Gyakorlatilag nem tudod visszatölteni az előző állásodat, csak ha meghalsz, akkor retry? Vagy benéztem valamit? Aztán persze rögtön rámentett és buktam vagy 2 órát. Nincs valami mód erre a borzalom mentési rendszerre? A Dark Soulsnál érthető, mert van hatása a halálnak, itt nem.
Kb ua, mint neked. Megjegyzem, a főkarinak kevesebb is elég, mint a pawnoknak, mert szorult helyzetben te még mindig észnél lehetsz velük ellentétben :)
Az normális, hogy a pawn-oknak több hp-juk van, mint a főkarakternek? A warrior csajom 25. szintű, és csak olyan 1200 hp-ja van, míg a hasonló szintő csapattársaknak jóval több. Nektek hány hp-tok volt harcossal 22-25. szint körül?
Én is összefutottam a sárkánnyal ... aztán rá kellett jönnöm, hogy így lvl29 körül még nem vagyunk egy súlycsoportban. Próbáltam volna lehúzni a healing springhez, de egy bizonyos távolság után nem jön tovább :( inkább továbbszaladtam.
Nem-nem, szedtem fel én is a táblákról küldiket és folytattam a főszálat, most épp a csontis katakombában kódorgok. Akkora, hogy jól jönne egy GPS! Másrészt nem tudtam, hogy olajlámpást is nekem kell adnom a kísérőimnek, de szerencsére valami sugallat folytán hármuknak korábban adtam, csak egyikük botorkál a sötétben.
Ezek a nyomorult escort küldik fel tudnak bni ... egyszer el kellett vinnem valakit a térkép bal alsó sarkába, már rég nem arra vagyok, most megjelent egy új küldi a táblán, persze valaki megint oda akar menni :(
Bármikor lehet oda vissza váltani classt, csak ponba kerül?
Hát akinek nincs élete az valószínűleg nonstop tolta...Könnyen el tudom képzelni.
Én még csak 32-es szintű vagyok. Fighter vocation maxon, most striderként garázdálkodom, de jobban bejön a közelharcos életforma szóval amint meglesz a 9-es vocation striderként (ott lehet venni egy nagyon jó kis encumbrance csökkentő skillt) szerintem hybrid vocationre megyek rá...assassin vagy mystic knight leszek. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2016.01.23. 14:46:04
Tudom, h erre valók, meg mivel nincs túl sok - főleg az elején, mikor először végigjárod a vadont - nem tudom miért rombolná a játékélményt (lásd előzmény, amire válaszoltam).
Nekem 19 óra játékidő alatt csak egy darab van. Legutóbb elindultam nyugatra egy escort q miatt, és igazából - bár párszor visszaportáltam meg vissza - nem akarom itt hagyni ezt a részt, mert baromi sokáig tartott ide elgyalogolni, így kénytelen vagyok most felfedezni ... megjegyzem, errefelé belebotlottam több Chimeraba meg bazi nagy ogréba is, de lvl27-en mindegyiket laposra vertük, még ha kettesével jöttek is :)
Pl az életvizes tónál simán hagytam volna egy követ, ha lenne, mert oda baromi jó lenne visszajárni feltankolni. Mindenesetre elportáltam venni vagy 30-40db üres üveget és felpakoltam belőle :)
miért lenne gáz itt is használni azt, hogy ledobok valamit majd ugyanide visszajövök ...
Lehet szerezni - és ng+-ban venni is, cak akkor már minek - portcrystalokat a játékban, azok éppen erre valók. 20-30 óra játék alatt elvileg már lehet találni párat.
A játékban a mászkélás nagyon fárasztó, de a vadon tétjéhez sokat tesz hozzá a limitáció.
Amúgy a végtelen szintes, agyon tápolt cuccokkal bíró pawnok cheat-ok eredményei? Kikerestem a legmagasabb értékelésűt, és egy végtelen szintű mage jött ki, 6+ millió RC lett volna a felbérlése :)
Az MMO-sítás pont a játék lényegét veszi el ... én mindig imádtam a felfedezős, mély dungeonos, sok ládás, titkos dolgokkal teli játékokat ... aztán egy ideig ezek szinte kihaltak, ez a játék így singleben tökéletesen visszahozza a PS2 éra legszebb pillanatait :)
Igen, ott van a csatorna, ott volt nekem a kard ... aztán megpróbáltam felszaladni toronyba, de levertek, inkább kijöttem ... nincs így értelme, hogy ott kell hagyjak egy csomó mindent.
Háát, szerintem meg baromi kevés helyre lehet utazni, és kibaszott sokat kell gyalogolni ... harcosom van, ráadásul alig tud futni ... pl a térkép nyugati részén én még nem találtam teleport helyet, és az egy elég nagy terület, onnan visszagyalogolni bárhova konkrétan halál ... sok-sok évvel ezelőtt is volt már a Diablo-ban is portál vissza a városba, említhetném a Divine Divinity-t is, miért lenne gáz itt is használni azt, hogy ledobok valamit majd ugyanide visszajövök ... ez azért a hasonló játékokban alap ... főleg, hogy itt a dungeonokban nem is lehet használni, csak kint a szabadban.
Igen, azóta én is továbbmerészkedtem, utána jön a giga csontváz meg a kis csicskái, na az durván megizzasztott, de végül levertük. A megláncolt óriásküklopsznál már jártál?
Már megcsináltad az összes többit? Mert én 30 körül vagyok, de még 1001 küldim van, egyesek ráadásul baromi messze. A nagyjából minden útba eső tábláról leszedtem az összes küldit, így sokszor azt sem toom melyiket csináljam :)
Az escort küldik idegesítenek a legjobban, azokat ált úgy csinálom meg, hogy felveszem, megnézem hova menne, majd cancelezem, és mikor arrafelé járok ahová ment volna, ledobom a teleport követ, elmegyek érte és odateleportálom ... tököm sem kísérget senkit sem, főleg hogy mindenki messzire akar menni :)
Én 24-esen voltam itt ... a kaszás mellett simán elfutottam a mögötte lévő járatba ... utána azt a páncélos élőhalottat nagy nehezen levertük ... de nem kell aggódni, mert onnan pár sarokkal beljebb megint lesz öröm és bodosság ... azon is túlszaladtam, aztán vmi csatornában a kukacok között találtam a fagyi kardot ... de mondanom se kell, hogy onnan sem tudtam tovább menni, mert ott is rongyosra aprítottak, úgyhogy inkább kiteleportáltam :D
hali ,a japán online MMO változatában / ami az idén lessz us/eu is / új Alchemist karakter : Alchemist trailer
18-as szinten már válassz másik közelharci fegyvert. A rozsdás kés ott már nem sok mindenre jó. És alapvetően fejleszd a fegyverzeted és a ruházatod is, mert azok adják a sebzés és a védelem nagy részét. Továbbá a képességek sokat nyomnak a latba szemben a nyers sebzésével a fegyvereknek.
Hmm az normális, hogy alig sebzek assassin-al level 18-on? Azokat a fegyvereket használom amiket kaptam miután kasztot váltottam, illetve egy egy csillagos slyvan bow-ot. Na most az encampment körüli banditákkal könnyen elbánok, de arrébb már szine mm-eket veszek csak a hp csíkokból. Elvileg én volnék a DPS :D Se a saurian-okat, se a banditákat, se a farkasokat nem tudom egykönnyen megölni, sőt a goblinokat sem. Persze a kezdőhelyszín környékén könnyebb dolgom van, gondolom kisebb szintűek. De most az Ancient castle romjainál vagyok, itt gyakorlatilag olyan egy némelyik bandita mintha boss lenne, alig sebzek neki, és két ütésből kinyír.
Italokat füveket maguktól használják, ha nincs az inventoryjukban, akkor adni kell nekik. Ha a help! parancsot csépeled, akkor az üygeletes gyógyítós csatlós gyógyítja a többieket. Egyébként a medicant inclination befolyásolja, hogy mennyire tekintik prioritásnak maguktól a társak gyógyítását. Varázslattal egyébként csak a HP-jük kisárgult része gyógyítható.
Ha egy pawnom megsérül, hogyan tudom meggyógyítani (nem vagyok mágus) ill rávenni, hogy ugyan igyon már egy kis hp potit? Vagy a mágust rávenni gyógyításra?
Vannak augmentációk, melyek segítenek, az egyik a teherbírásunkat növeli, a másikkal pedig automatikusan eggyel könnyebb súly kategóriába kerülünk. Foglalják a helyet más képességek elől, de legalább az egyik megéri.
A Gothicban is volt egyébként teleport, de csak a játék felétől lehetett hozzá rúnákat szerezni. Ott a játékteret átfutni viszont nem volt nagy was ist das, legalábbis időben, mert attól még megehettek :) A G2 nagyobb volt, korábban is lehetett teleportrúnákat szerezni, és több is volt. Nagy kedvenceim nekem is, azokban voltak még izgalmas és sötét éjjelek a Dragon's Dogmához hasonlóan a sok szürkeletes áléjszakás játékkal szemben. Sajnos már a G3-ban is elrontották ezt (is).
A DD-ben viszont egy idő után nagyon fárasztóvá, lélektelenné válik a császkálás, legalábbis ha sokszor feltúrja az ember.
Elsőre én is ritkán használtam, igazi vadregényes felfedezés volt úgy a játék. De new game+-ban megmaradnak a helyükön az előző végigjátszásban lepakolt portcrystalok is, ott már éltem a játék a szétteleportálásával, 100+ szint mellett amúgy is félisten az ember hardon is, leszámítva a BBI-t persze (bár ng+-ban már nem mentem vissza oda, mert ott már első végigjátszás során le lehet tudni a duplázást).
Én is warrior vagyok és a két mágusomnál mindig van hely:) Magamat meg average-en tartom. Vannak skillek amivel tudsz többet cipelni, illetve fejlesztve a cuccaidat kevesebbet nyomnak.
Nyilván kicsit karakterfüggő is a dolog. Én per pillanat a warrior karakteremmel a cuccaim 80%-át a pawnokkal cipeltetem, mégis folyamatosan meg kell fontolnom, hogy felveszek-e egy plusz élettöltőt, mert állandóan a regular és a heavy határán egyensúlyozik a megterheltség. Ha erre jön majd még egy komolyabb páncélzat (most a láncing+zubbony van műsoron), akkor ez kapásból heavy/very heavy-re változik majd. Mondanom sem kell mekkora élvezet egy heavy karakterrel túrázni, ami alapból gyök 2-vel vonszolja magát:)
Anno az all time favorit játékomban, a Gothic 1-ben még hírből se ismertük a gyorsutazást, de az a játéktér jóval kisebb is volt, mint a DD-é.
Én abszolút nem hordok magamnál ferry-t. Gyakorlatilag elveszi a játék lényegét - lásd pl. a korábban leírt sztorimban fele annyi élmény nem lett volna - gyakorlatilag semmilyen élmény - , ha az erődben meglátva a túlerőt egyszerűen csak eldurrantottam volna egy követ.
Csak onnan utazom kővel, ahol van raktáram. A gyors utazás lehetősége konkrétan tönkreteszi ezt a játékot. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.22. 19:27:21
Az én szemszögemből egy kicsit cheates ez :) Még nélküle játszottam végig, konzolon csak annak járt, aki az DD-ből hozott át mentést a DA-ba. De valójában egy idő után már úgyis ferrystone-t hordunk magunknál, amennyit nem érzünk megterhelőnek, akkor meg már egyszerűbb így.
Nézz be Gran Sorenben a kocsmába, válaszd a saját tárgyaid rendezgetése(Manage items?) opciót, azon belül a Withdraw-t és lapozz el az Item Storage oldalra!Ha minden igaz, lesz ott Neked egy Ethernal Ferrystone, amivel korlátlan számban utazgathatsz bárhová, ahol van állandó vagy általad letett Portcrystal. Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2016.01.22. 17:39:10
Van valami hatékony módszer Ferry Stone-ok szerzésére a kereskedőkön kívül? Kicsit sokallom az árukat, de a félórás sétákhoz sincs sok kedvem akárhányszor vissza akarok jutni valahonnan Grand Sorenbe.
Csak a fennmaradó Wyrm Hunt-küldetések ugranak akkor, nyugodtan folytathatod a sztorit, ha azokon már túl vagy. Nem rémlik, hogy esetleg van-e időlimites küldetés, mely éppen ettől failed lenne (szerintem nincs, de ha valami sietséget várna el, annál egyértelmű lenne), de a sima gyakós egykaptafa küldetések megmaradnak. A kísérgetősek pedig eleve kikopnak idővel, de az sem nagy veszteség. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.22. 15:42:52
Nem üresjáratról van szó, csak ha Maximilliam-mal beszélek(zöld ikon a feje fölött a Castle kertjében) és a Wyvern hunt küldetést választom, arra figyelmeztet, hogy ha ebbe belekezdek, minden egyéb küldetés ugrott.
Vannak Darwin-díjas megoldások, de többnyire az életszerűség határaon belül, és a leköésekre tudatosan is rá lehet játszani, illetve képességgel is, ami jó.
Az én csúcsom mondjuk egy másik játékban volt, amikor a Demon's Soulsban betört egy másik játékos, én már éppen legyőztem volna, de nyomtam még egy vetődést, bele a szakadékba. Szóval azóta inkább kisebb az arcom, ha "furcsa" halálokról van szó
Én mondjuk első adandó alkalommal feltúrtam a teljes térképet, de simán lehet úgy haladni, ahová a főlüldetés és az értelmesebb mellékesek visznek, legfeljebb a maradfékot később felfedezni. Szóval hacsak nem értél több-kevésbé a végére a főszálnak, tudsz még mivel fejlődni. Mellesleg a pawn guild alagsorában is vannak a táblán küldetések, From a Different Sky küldetéssorozat sok rift crytalt hozhat, és körbezavar a téképen összeszedni a térképen megjelölt javakat. De első végigjátszás során kifejezetten amiatt császkálni nem feltétlen szórakoztató.
Neee Nekem akkor volt hasonló pillanat, mikor a Pawn Guild föld alatti borospinyójába mész le első alkalommal, és a spirális kőpárkányon amin mész lefelé előbb-utóbb szembejön valami ocsmány dög, talán gólem, nem volt időm kisilabizálni a nevét. Azóta elkentem már pár fajtársa száját, magasabb szinten nem nagy durranás, de akkor, lvl 15-20 körül még elég horror volt. Kétszer kifilézett, harmadszorra épp nagyban pofozkodtunk, mikor az egyik lerohanásánál átvitte a lendület a párkányon, és akkorát csattant húsz méterrel lejjebb, hogy még kifelé jövet is visszhangzott a fülemben. Először fel se fogtam hová lett, csak kaptam az arcomba hogy level up, huszonnyócmilla XP, meg a többi.
Mivel annak idején nem néztem utána a DLC lényegének, Normal-on 17-es szinten kukucskáltam be a szigetre...Gondoltam, ez biztos valami jópofa DLC lesz, aztán az első farkastámadás után kezdtem gyanítani, hogy itt nem várnak engem welcome drink-kel. Ok, akkor még húzom a csapatomat és később visszanézek. A térkép nyugati részén érdemes szintezni? Mert arra még nem nagyon jártam és ahogy mondtam, most csak ilyen "Ölj meg ennyit!" küldetéseim vannak minimális rewardért. Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2016.01.22. 13:40:16
Elvileg a 2012-es alapjátékban még bátrabb volt a beste, a DA óta csinálja ezt rendszeresen, logikus indok nélkül. Elég idegesítő, pláne hogy farmolni úgyis lehet, még jóval hatékonyabban is, tehát ésszerű (vagy észszerű, ha haladunk a korral) magyarázat nem igazán van rá.
Egyébkélnt nekem első alkalommal úgy lett dragon forged tárgyam, hogy valahol kinyírta magát a sárkány, mielőtt valaha találkoztunk volna. Talán szívinfarktust kapott egy arrafelé virágot szedő, egyes szintű szűztől. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.22. 13:31:38
A Kaszás felbukkant, egy ütéssel szétkente a kövön a main pawnomat miközben én sikítva futkároztam körbe-körbe, majd piff, eltűnt. Kicsit bug-gyanús volt, de valószínűbb, hogy később még felbukkan, hogy befejezze amit elkezdett.
Néha a sikeres aratás után egyből eltűnik, vagy ha wakestone-nal "csaltál", de ez nem tűnik a bugnak (a menekülő sárkány az alapjáték erdejében már inkább). 100%-os biztossággal eltűnik viszont, ha elég kárt tettél benne. Nem lehet őt csak úgy mindjárt az elején lenyomni, távolról sem ;)
Nincs minimum, de az direkt nagyon kemény hely, a hardcore-abb arcok próbálkoznak nekifutni minél csirkébb szinteken. Nem tudom, hogy milyen nehézségi szinten játszod, hardon én sem mentem neki 70-es szint alatt, úgy azt simán meg lehetett lépni. Hard alatt visziont nyilván könnyebb a BBI, illetve new game+ban is gyúrhatsz rá tovább.
Óvatosan lehet kóstolgatni, én is 26-ossal mentem neki. A Kaszás felbukkant, egy ütéssel szétkente a kövön a main pawnomat miközben én sikítva futkároztam körbe-körbe, majd piff, eltűnt. Kicsit bug-gyanús volt, de valószínűbb, hogy később még felbukkan, hogy befejezze amit elkezdett. Mindenesetre sokáig nem jutottam utána, mert rövidesen visszakergetett valami morci csontvázlovag, ami úgy darálta le a társaimat (meg engem), hogy nem tudtam hogy sírjak, vagy nevessek. Kár, mert pont kezdtem volna leszakítani a nagy zsozsót, közvetlenül csontpofa előtt több cellát is találsz, amiket skeleton key-jel tudsz kinyitni, és elég combos cuccokat tartalmazó ládák vannak bennük. Ha ügyes vagy, még időben fel tudod markolni őket, csak aztán kapd a nyakadba a lábad, különben ledózerol a csontköcsög.
A DLC szigethez minimum hányas szint kell? Még csak 27-es vagyok és egy videón a srác 71-es karival ment neki a kaszásnak.Fogalmam sincs, hol fogok eddig eljutni, mert lassan már csak amolyan "Ölj meg 10 patkányt!" küldetéseim vannak.
Konzolon is ugyanúgy lehet választani elsőre a hard mode-ot, mint PC-n (csak egy DLC hozta be az alapjátékba még a Dark Arisen előtt), a speedrun az, ami mindegyik platformon csak később érhető el.
Aki kihívást keres, annak szerintem nagyon izgalmas amúgy nulláról felfedezni hardon a játékot, nálam sokat hozzátett az élményhez (sosem próbáltam hard alatt játszani vele). A new game+ szerintem ígyis-úgyis sétagalopp lesz a magasabb szintű karakter és a játékos nagyobb gyakorlata miatt, de nyilván feljebb lehet csavarni ott a nehézségi szintet. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2016.01.21. 22:05:43
Én ma elmentem a DLC területre, kolbászoltam amíg tudtam, levertem pár keményebb részt, a két bosst átfutottam, aztán egy idő után feladtam és kijöttem :) Azért hoztam magammal pár tuti cuccot :)
Amúgy az mitől függ, hogy a lerakott tárgyak között megjelennek új páncélok meg hasonlók? Most is ott volt egy sárga fullos ruha szett a kiscsajnak, tök jó statokkal, de hogy mikor került oda fingom nincs.
Nem ajánlott. Egyrészt nem is úgy van tervezve a játék (tudtommal konzolon csak a normal végigjátszása után nyílik meg), másrészt PC-n egyelőre nagyon bugos a balansz hard-on. Harmadrészt elveszi a játék varázsát, mert a játék felére kb lvl100 leszel. Dupla XP, dupla DP, dupla RC, 10x annyi gold, stb.
Szerintem ez NG+ content... Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.21. 21:03:10
Én eleve abban mentem neki, ajánlom, ha tökös vagy, nem millió HP-s ellenfelekről szól (bár az ogrék alacsony szintű party ellen sokáig húzzák). A goblinoknak pedig csak 2 másodpercig kell ütnie téged :)