Mamuttokkal, kardfogú tigrisekkel és persze a rivális törzsekkel küzdünk meg az őskorban játszódó Far Cry Primalban. A Ubisoft ma este hivatalosan is leleplezte a jövő februárban megjelenő anyagot. A Ubisoft hivatalos YouTube-csatornáján végre fény derült a Far Cry Primalra, annak ellenére, hogy a poént az IGN török részlege már délelőtt lelőtte. Minden korábbi pletyka beigazolódott: a sorozat legújabb mellékága az őskorban játszódik, ismét egy nyitott világú alkotást kapunk gyapjas mamutokkal, kardfogú tigrisekkel és rivális előemberekkel.
Főhősünk egy vadászcsoport egyetlen túlélője, balszerencséjére a tápláléklánc legalján foglal helyet. Rögtönzött fegyvereket készíthetünk és meg kell próbálnunk életben maradni a ragadozóktól hemzsegő környéken. Az előrendelők biztosan megkapják a The Legend Of The Mammoth Mission Pack DLC-t is.
A Far Cry Primal 2016. február 23-án jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ettől félek hogy nem kapunk mindig száz százalék szabad kezet,hanem teljesíteni kell küldetéseket továbbra is,és ha letérsz az útról,akkor megint kapod a figyelmeztetést! Az early acces túlélőjátékoknak hatalmas rajongótábora van,szóval ez egy kicsit meggondolatlan kijelentés volt Grebber bácsi!
fú már alig várom hogy parittyával, és lándzsával vadásszak az ősemberekkel... Na jó, nem...
Ütős kis bemutatót rittyentettek össze az Ubi-nál, de nem tudom hogy köt le hosszú távon a korábbi Far Cry-okhoz képest. Se fegyverek, se bázisok, se járművek. Bunkó, dárda, íj-nyíl, parittya. Kész, többet nem tudok elképzelni. Talán fejleszthető, megerősíthető táborhely. Megmászható csúcsok/magaslatok mint rádiótornyok a térkép felszabadításához. Egyáltalán térképet ismertek az őskorban?? A képességek persze fejleszthetőek lennének (állóképesség, gyorsaság, pontosság), de lássuk be, üresebb egy ilyen világ, mint egy "modern" játszótér. Nagy kihívás lesz célokkal és élettel megtölteni.
Ha rámennek vm sámános túlvilági cuccra, akkor még egy Shangri-la féle ökörködés meg nem hiányzik.
Nekem tetszett a 3 és a 4 is, meg az 1. rész is, úgy ahogy volt. A 4 mondjuk rókabőr a 3-hoz képest.
Tuti lesz benne itt is sámános, mágikus téma, ami az előző 2 rész leggyengébb eleme volt, szerintem.
Jobb lett volna egy dinós verzió - ha jól emlékszem megszavaztatták a közönséget és ezt választották legtöbben - olyan Terra Nova stílusban. El tudtam volna képzelni még egy vikinges sztorit is....
Star Wars időrendi szisztéma. ...?! Ha tartják a 4. grafikai szintet, több, életszerűbb poén szkiptekkel már az is megdobja a játékmenetet. Elvégre nincs sok riválisa e Címnek.
Óriási tévedésben vannak itt egy páran, ez nem egy számozott rész lesz ez egy mellékág lesz mint amilyen a blood dragon volt.
Tehát akkor jövőre 2 féle teljesen eltérő kiadás is lehet? Ez a mellékág, és a "normál" számozott?
Én megnéztem a trailert.... Engem valahogy nem "hatott meg", nem hozott lázba ez a Far Cry.
"A kissé hosszúra nyújtott felcsigázás után a Ubisoft végre lerántotta a leplet, és elmondta, mi is az a Far Cry Primal. Habár eredetileg arra tippeltünk, hogy a játék valami olyasmi mellékág lesz, mint a Far Cry 3 után kiadott Blood Dragon, a Primalt a kiadó "teljes értékű egyjátékos élményként" írja le. Ezt alátámasztja az is, hogy nem csak online, de dobozos formában is elérhetővé válik."
Lesznek benne gépfegyverek? Nem? Akkor nem érdekel.
Valójában a Primal lesz a 4. rész, tekintettel, hogy sokak szerint a 4. rész csak a 3.5. rész volt. Az 5. részről ilyen vonatkozásban még nincsenek hírek.
hát ez eddig jobban nézett ki.most meg far cry 4 szint teljesen a hud is még mindig hasonló aztán a béna katakterek mozgása meg minden ugyanolyan maradt csak most ősemberek vagyunk hát jólvan :) azthittem komolyabb lesz na mindegy Utoljára szerkesztette: Myselor, 2015.12.04. 07:55:58
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 64-bit Processzor: Intel Core i3-550 AMD Phenom II X4 955 vagy ennek megfelelő Memória: 4 GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB VRAM) AMD Radeon HD 5770 (1GB VRAM) vagy ennek megfelelő HDD: 20 GB szabad hely
A Far Cry Primal ajánlott gépigénye:
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 64-bit Processzor: Intel Core i7-2600K AMD FX-8350 vagy ennek megfelelő Memória: 8GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce GTX 780 AMD Radeon R9 280X vagy ennek megfelelő HDD: 20 GB szabad hely
x2, ez nem tűnik valós igénynek, max, ha low-on akarja futtatni az ember.
A leírásomban szereplő konfig az FC4 mindent (értsd MINDENT) maxra húzva képes kiköhögni magából 35-40 fps-t 1080p-ben. ÉS azért ez mérföldekkel jobb, mint a requirements. Viszont egy új játéknál tuti tesznek bele új dolgokat, ami erőforrás zabáló, nem indulhatunk ki abból, hogy kb. úgy néz ki mint az elődje. Utoljára szerkesztette: Rita79, 2016.01.10. 09:55:34
Én személy szerint nagyon várom már ezt a játékot. Felőlem mondjátok, hogy hülye vagyok, de én már elő is rendeltem ...a Collector's Editiont. Előrendeltem, mert a Denuvo miatt ingyen nem próbálhattam volna ki. ...és ha már megveszem, akkor legyen gyűjtői kiadás, mert nekem már az elején nagyon tetszett ez a kőkorszaki stílus, ráadásul 3 (némileg) különböző nyelvet kreáltak hozzá!! Ha ennyi pénzt és energiát rááldoztak, akkor nem hiszem, hogy megengedhetnek maguknak szaros bugokat, meg optimalizálatlan játékot. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen lesz a játékmenet... remélem, nem fogom megbánni.
Én is várom már. Tetszik ez az őskori szetting és bár volt példa rá (korai hozzáférésű szutykok keretein belül), hogy meglovagolták ezt vagy hasonló kort a játékkészítők, de most talán átütő sikert is arathatnak vele. Van pénz, technika és emberanyag rá, és ott a tapasztalat is, no meg a már bevált Far Cry rendszere.
Nekem az lenne fontos, hogy belepakoljanak egy nagyjából olyan rendszert, mint ami a State of Decay-ben van. Bázismenedzselésre értem ezt elsősorban. Ha elfoglalok egy falut pl., akkor utána az ott lévő emberek tevékenykedjenek szabadon, tudjam fejleszteni a képességeiket. Lehessen nekik feladatot adni, hogy mit gyűjtsenek be, esetleg vadásszanak, vagy képezzék magukat harcra. Aztán kiválasztva valamelyiküket, lehessen velük együtt kalandozni.
Egyrészt ezzel levennék a vállamról a farmolás terhét, másrészt lenne értelme, célja elfoglalni falvakat. Ok így is feltehetőleg lesz értelme, ha ezek nem kerülnek be, mert mondjuk az ellenséges törzs ezekről a helyekről kiszorulna és nem jelentene veszélyt, konkurenciát. Értékes vadászterületekre tennék szert én és a törzsem és nagyobb területet tudnánk birtokolni. De mennyire jobb lenne, ha még megspékelnék ezt a fentebb leírtakkal.
Azért még kettős érzések munkálkodnak bennem, mert bár várom, nagyon félek is közbe több dolog végett is. De talán még így is ez lesz az egyik legjobb őskori FPS, és ha másra igen de a hangulatára biztosan nem lesz panasz. Utoljára szerkesztette: Árnyvadász, 2016.02.05. 09:50:50
Egyébként nálam ez az első FC, amit nem veszek meg. Hullára nem érdekel ez az őskori cucc, szerintem ez teljes eltérítése a szériának. Utoljára szerkesztette: ElNano, 2016.02.07. 10:36:02
Annyira azért nem lesz eltérítve, - leszámítva persze a kor technikai lehetőségeit -, hisz ez a játék a 3. résztől egyértelműen survival game, tehát ha arra gondolsz, hogy nem lesz lehetőség "kommandózni géppityuval", akkor igazad van, de szerintem ez a játék mint mondtam a 3. résztől nem erről szól.
Nagy rajongója vagyok a sorozatnak, de ez a "kőbunkóvalrohangálokazerdőben" valahogy nem fog meg. A Ubisoft sajnos továbbra sem foglalkozik a történetmeséléssel, ezzel a környezettel, a rendelkezésére álló egyéb technikával olyan story -t lehetett volna kerekíteni aminek párja nincsen. Szondázták a közönséget korábban a soron következő Far Cry témát illetően, de ezek szerint lesz@rták magasról. Egy közepesen gyenge dramaturgiai hallgató ebből az alapanyagból mesterművet alkotott volna. És nem túlzok, sőt ki is próbálom: a 10 éves fiamnak beígérek egy lego pack -ot, ha ír egy történetet, előemberek, törzsi fejlődés, időutazás, modern fegyverek, gyarmatosítás témában. Majd közzéteszem mit hozott össze cc. 10e forintért, ami cc. 30 EUR.
Nekem az a bajom vele, hogy Far Cry sorozatba építik be. Szerintem jobb, ha teljesen önálló, különálló cím lett volna. Mert így kicsit olyan az egész, mintha a Far Cry játékmenetét játszatnák veled újra immáron ötödik alkalommal. Egyébiránt az ötlet és a megvalósítás azért rendben van, de amikor eszembe jut az amit fentebb leírtam, mindig beugrik a középszerűség a képbe.
Minden esetre már csak a kor és a hangulat miatt is ki kell próbálnom, mert nekem ez még így Far Cry-osítva is jobban tetszik, mint az előző részek. Persze az Ubisoft-tól azért nem kell túl sokat várni. Sok jó ötletük van, de igazán jó játékot még egyelőre nem tudtak csinálni belőle. Az oké, hogy AAA címekre gyúrnak ezerrel és sok új franchise jelenik meg náluk, de valamin mindig elbuknak.
Mindegy. Egy próbát megér, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.
A sniper őskori megfelelője itt a bagoly. De amúgy mintha parittya is lenne a játékban. Bár csak felületesen néztem bele a videóba, majd ha lesz több időm jobban szemügyre veszem. Fegyverválaszték az viszont rendben van. Távolságiakból például pár példa: eldobható méhkas (gránát helyett), eldobható valami, ami zöld gázt bocsájt ki, eldobható dárda, íj (akár dupla nyílvesszős lövéssel), parittya (ha nem néztem félre valamit) stb. Talán még a fejsze is eldobható. Aztán ott a bagoly, ami egy drón gyakorlatilag, mert mindent fel lehet vele előre fedezni, aztán jöhet a támadás, sőt a bagoly is tud támadni. De akár még szőnyegbombázást végrehajtani is.
Nesze neked II. Világháború mi? Őskorban sem kell szégyenkezni. Viccet félretéve ez nem rossz. Közelharci fegyverekből sincs hiány. Úgy láttam még fejleszteni is lehet őket, csak megfelelő alapanyagot kell gyűjteni hozzá. Szerintem amit lehetett azt ezen a téren kihozták belőle.
Annyit helyesbítenék ezen hogy a 2. résztől ilyen a far cry amióta szétvált az ubisoft a crytech-től és az én legnagyobb sajnálatomra megszületett és el is tűnt pár éven belül életem legjobb multiplayer játéka. Nem bántam volna ha megmarad a far cry 1 stílus meg az újabb típusú far cry-ok is akár külön cím alatt vagy az új far cry ba a régi típusú multit beépítették volna, nem hiszem hogy túlzott erőfeszítést jelentett volna és szerintem növelte volna bőven a bevételeiket. Valaki kitalálta ezeket a kiegészítőket ezekkel próbálják ideig óráig fenntartani az érdeklődést meg bevételt növelni, de szerintem a vak is látja hogy az igazi pénz a multiplayer piacban van és még ebben a gyorsan változó rengeteg új játékkal teli piacon is egy egy jó multival akár 5-10 évig is ellehet szórakozni .
A legújabb (bár pár napos) videóban egy kis összefoglalót kapunk a játékból: FC: Primal 101
Ez a trailer alapján semmi gond nincsen a játékkal. Igaz ez elmondható bármilyen játékról, még azokról is amik bűn rosszak. A gameplay videók már jobban feltárják a játékmenetet, de azokkal meg az a gond, hogy külső szemlélőként nézzük. Más amikor az ember benne van, ott van a monitoron előtted és mondjuk úgy istenigazából elkapott a hangulata. Na abból már sok minden leszűrhető.
Azt szerencsésnek tartom, hogy a konzolos verziók előbb jelennek meg. Így mire a PC-s változat megérkezik már lesz egy valamirevaló képünk arról mit is vártunk idáig. Bár azzal a bizonyos kis ördöggel még így is számolni kell. Nevén nevezve: optimalizáció és gépigény.
Mondjuk az ajánlott eléggé baráti, de ez meg nem jelent semmit. Kis bizakodást esetleg, de mivel az Ubisoft-ról beszélünk még sok meglepetés várat magára. :)
ezt az összefoglalót nézve jobban tetszik a játék. 3:25-nél az arc annyira ismerős nem? :))
FC4-ben a szakállas palira gondolsz, aki küldetéseket is adott? Nevére nem emlékszem, de rákerestem és képek alapján hozzá hasonlít a legjobban. Illetve 3:22-nél ha megállítod a felvételt, mikor lándzsával átszúrja Takkar a fickót, az hátulról kiköpött Vaas. Persze teljesen másképp néz ki, csak abban a képkockában nekem rögtön Vaas ugrott be.
Az eddigi bejelentések szerint a Primal számos korábbi Far Cry epizódhoz köthető EaterEgg-el lesz fűszerezve. Ezek közül az egyiket az eddig ismert szereplők körét várhatóan hamarosan bővítő illető személyesíti meg...
...és igen, a bunkósbot eldobható. Persze ilyen esetben azért nem árt majd pár ehhez szükséges nyersanyagot a zsákunkban tartani, hogy újat tudjunk craft-olni
Pontszámok alapján először megijedtem. Aztán beleolvastam párba, főleg a pozitívabb megítélésűekbe és szerintem rendben van ez. Ami nekem fontos volt, mint autentikus és gyönyörűen kidolgozott helyszínek, az megvan. A fegyveres harcot volt ahol gyengusnak írták, máshol elégedettek voltak vele, videókon keresztül szerintem élvezetesnek tűnik. No meg ne felejtsük el, ott volt a Dead Island, ahol szintén közelharci fegyverek voltak túlsúlyban és meglepően élvezetes volt velük harcolni. A farcryhc.hu oldalon meg ahhoz képest, hogy kevés fegyverre hivatkozott pár leírás, azért igen bő a választék. Véleményem szerint kihozták azt ebből a korból amit lehetett.
Sőt beletettek olyan bombákat is, amik biztosan nem is voltak akkoriban. Pl. a zöld gázos bomba, ami elvileg arra jó, hogy az ellenfél a saját csapattársát támadja meg. Állatokból rengeteg van és mindegyik másban jó, illetve vannak extra képességű, de egyben ritkább fajták. Sztori az nem igazán acélos, ahogy több bemutató rávilágított, de én mindig is azt mondtam egy akció orientált játéknak soha nem a sztori az erőssége. Valami legyen, a többit a látvány és a hangulat már elviszi a hátán.
Azért kíváncsi leszek a PC verzió milyen pontokat fog kapni, de alapjában véve engem már nehezen lehetne eltántorítani a vásárlástól. Szeretem ezt a kort és most lehetőségem nyílik megélni is azt a képernyő előtt.
dumám a szokásos..akik várják és/vagy soundtrack kedvelők... :)