jaa nem olvastam vissza, azt hittem a denuvo 'krekkelésbe' akartok belevágni :D Játékfejlesztés jóa, én már csináltam már kis platformert évekkel ezelőtt, de ma már UE4 vagy cryengine motorral még egyszerűbb az élet. UE4 nagyon jó minden szempontból, rengeteg doksi, tutorial, ingyen assetek vannak hozzá (csak úgy mint Unityhez), de az én szívem a cryengine-hez húz. Bár ha komolyan gondoljátok nyitni kéne hozzá egy másik topikot! :) "SG fórumozók hivatalos játéka"
Wow. Akkor ennek mi lesz a lenyege? Szivbol fog jonni, vagy csak egy penzpumpa lesz? :D
jah a rebootoknak nagy keletje van manapság. pályás játékot emígy is könnyebb csinálni, bár egy jó sztorival talán jobban meg lehetne fogni az embereket. gondolkodtam már azóta ilyen RPGMaker szerűségben az sincs tiltva szerintem a steamen, ha már mod-ot is fel lehet rakni.
viszont szerintem elég ebben a topicban az off, kéne egyet nyitni a saját fórumban.
viccet félretéve, belevághatunk ^^ biztos érdekes dolog és sokat lehetne belőle tanulni. Mondjuk elég lenne valami könnyebbel kezdeni, nem egyből Denuvo val :D Csak melyik játékkal kezdjük? Valami régit kéne keresni
az a baj, hogy sztem Jim Morrisonon kívül nincs olyan a topicba akinek lennének értékelhető programozási skilljei :D viszont pont ettől lenne érdekes a kísérlet. ja és ne feledjük a steam green lightba beküldés 100$, pont azért, hogy spameket ne küldjenek be, de az igaz, hogy csak egyszer kell kifizetni aztán bármennyi játék beküldhető, meg ha ilyennek megérte :D
Pont erről beszélek. 30-40 perces "játékok" is tele vannak buggal nem tudsz továbblépni mert behal lefagy kilépked crashel. É nem 50 órás atom összetett game-ek ezek hanem nyomod az előre gombot azt nézelődsz... Szánalom. Ingyen kulcsért egy kupac szart is beszavaznak steamre az meg hagyja ,mert neki még több pénz....
Nagy kár, hogy idáig süllyedt a PC-s játékipar - mindig csak egy "kicsivel" szerettek volna többek kicsalni az emberekből (először az exp. pakkokkal, majd a DLC-kkel és az online, meg a f2p szarsággal)...
Sokszor elgondolkodtam már össze kéne állni páran. Valami ingyenes engine-el összedobunk egy órás rakás szart. Rákurjuk 15 euros cédulát várunk 2 hetet majd ömlesszük minden létező bundleba. Ugyis lesz a 2 hét alatt sok hülye aki teljes áron megveszi majd + 10k eldás bundleból tuti pénz. A visszhang meg kit érdekel otthagyjuk a vérbe
Ja, van ilyen is, de van a másik oldala, aki early access címen akar lehúzni értéktelen fos játékokkal.... Aztán nem is fejlesztik a hulladékot, de te azért adj ki érte 20 eurót a semmire.
Oké EA motorra nem futja, hogy legalább látványos legyen a szar :)
Lehet, nem sűrűn nézem de van egy két érdekes cucc. Oké igen sokan akik azt gondolják semmi teljesítménynel is kereshetnek. Vajon honnan tanulták ezt :)
azért hagyjuk már ezt az indiebe a szívüket is beleteszik kézműves dumát :D nem azt mondom, hogy ne fordulna elő, mert elég sokszor igen, mondjuk egy Kerbal Space Programban látszik a téma iránti elhivatottság stb. viszont nem tagadhatjuk le hogy valamelyik csak crowfunding, early access pénzpumpa, meg olyan is van ahogy írták, hogy 1-2 jó kép egy jobban sikerült videó és mindegy már, hogy mennyit hoz, mert úgy is pluszban jön ki, mert 3 haverral ült össze és összedobták...
mondjuk a péktől sem veszed meg a nyers vagy szénné égett kenyeret, addig a játékgyártóknál simán megveheted sajnos a tanulási folyamatuk elején is az eredményt :D
"Értéktelen indie fos címekbe valakik idejüket és szívüket teszik bele nagy money nélkül. " Bármennyire is fáj ,de nem.Aki a bundlek között éli az életét tudja,hogy nagyon nem.
Az nem szívbeleadás ,hogy miután kiadtad le se szarod a vásárlokat és lelépsz a p...ba.. Az nem szívbeleadás ,hogy a legotvarabb létező ingyenes engine-re össztákolsz egy 30 perces szart ami kb minden betöltésnél crashel meg kilépked ,de szarsz a népre és lelépsz.Steam-en lévő kb több ezer indie szarból alig van pár száz ami értelmes.
A lényeg legyen benne kártya arra harap a nép.Úgyse játszik velük senki csak a program futtatja a kártyák miatt... Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.08.03. 00:00:35
Értéktelen indie fos címekbe valakik idejüket és szívüket teszik bele nagy money nélkül. Kéretik nem degradálni őket. Bár a Bio ölne ennyi lelkesedést bele a Dragon Age címbe. Emlékezve rá valamikor ők is a szívüket tették bele. :)
" De bezzeg a noname szarokat nem védik ezzel, ömlenek az értéktelen fos indie címek a torrentoldalakra" Azért mert azokat kb 500$-ból összedobja bárki és 3 nap után tolhatod bundleba akkor is tömény bevételed lesz.
Aki pénzt akar "maxolni" az denuvozik.....
Nyilván ezek az 500$-os cégek nem fognak denuvot venni. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.08.02. 23:24:02
Gyakorlatilag minden egyes kis picsa cím, ami érdekelne, azt a denuvo védi... :DDD Zseniális. De bezzeg a noname szarokat nem védik ezzel, ömlenek az értéktelen fos indie címek a torrentoldalakra.
most láttam, nemár baszki, egy játék amit ki is akarok próbálni ... :D siethetnének már az ufók azzal a denuvo crackkel
Hát, már az önmagában egy "védelem", hogy a mostani játékokhoz havonta jön ki egy új DLC, meg egyáltalán, mire "játszhatóvá" teszik azt a publikus bug-tengert, amit játékként/termékként kiadnak... (emiatt, akár 0-ról is kezdhetné "újraírni" a cracker a feltörni kívánt dolgot) Sz'al, megértem, hogy nem kapkodnak a törésekkel sem!
fixálnád a repedését (mikor a kínai szövegeket fordítottuk mindig repedésnek fordította a google a cracket)
egyébként állítólag megvan nekik a just cause meg a tomb raider emulator, de nem kapkodják el a publikálást, mert akkor javítanak a védelmen. sztem most az lesz hogy évente egyszer kinyomják a releaset, vagy nem tudom.
láttad te a végét?nem fogok spoilerezni és lehet hogy csak én vagyok úgy vele hogyha valamit megcsinálok valamivel végzek akkor szeretem ha annak van értelme még ha szarul is alakul de azt utálom amikor pofán fosnak érted?mintha van egy kurva jó csaj felszeded levetkőzteted készen állsz a dologra és mikor belemerülnél a jóba közli hogy stop megjött a mikulás.eléggé hervasztó a dolog bár ez számodra ismeretlen gondolom ami nőkkel kapcsolatos.(csak egy példa nem jártam még úgy na:D) Utoljára szerkesztette: Myselor, 2016.07.22. 10:11:28
Neked nem jön be ennyi. Egy mestermű pedig. Minden bitjén látszik a 6 évnyi fejlesztés. "ennek meg mi értelme volt egy rakás szar " Pont ez benne a jó ,hogy "egyénre szabott" az egész vagy hogy mondjam. Azt látsz bele amit gondolsz.. Két hét alatt 110k adtak el belőle ami elég szép.
Épp ezért nem vettem még meg. 6000 Ft egy 4 órás játékért, - aminek az újrajátszhatósága... hát hagyjuk - szerintem pofátlanság. 2-3eFt-ért elgondolkodnék azért.
ma az egész reddit thread egy livestreamre veri a nyálát, amit a 3dm-esek csináltak elvileg, és megmutatták ahogy a csicsicsudi tomb raider fut steam nélkül. mit össze nem szerencsétlenkednek ezzel a denuvoval :D
Aha, csak régen akár egy év is eltelt mire kapott valami egy kis akciót, most meg pár hónap és már fél áron van a kevésbé kelendő cucc. COD árai miért tartják magukat, mert úgy is fogy szépen. Ha valamit nagyon akcióznak az nem véletlen.
Ahogy a mozifilmnek is kijönnek bluray-en lefutásuk után, a játékokat is akciózzák ha a roham elmúlt. Semmi újdonság nincs ebben. 50, de még 1000 éve is így volt. A kereslet csökkenésével jönnek az akciók. Szimpla üzleti modell. Másrészt ahogy írtam én nem tudom: van aminél növeli, van aminél nem. Én nem feketén-fehéren látok... Csupán szimpla emberismeret és logika alapján nagy valószínűséggel növeli. Van ahol számottevően, van ahol nem. De hogy minél és mennyivel ezt nem tudhatjuk. Ehhez párhuzamos világra lenne szükség. :D Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.07.08. 14:55:11
Szerintem fölösleges ilyenről vitatkozni. senki sem tudja
Olvasod is amit írok? Egyébként én is vissza tudok kérdezni ,hogy te honnan tudod, hogy ... De leírom még egyszer példa: TR kb. 800e db, ennyit a 2 évvel ezelőtti rész is tudott ennyivel a megjelenés után, ahogy más hasonlóan népszerű AAA címek is. Az akciózásokat meg nem tudod cáfolni, nem véletlenül vannak. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.07.08. 14:49:26
Ismét: honnan tudod? Nélküle lehet csak 400 ezer lenne. Főleg hogy konzolon aki akart, már játszott vele. A lényeget nem érted, de nem is fogod csak hajtod a vak hülyeséget folyamatosan. Persze van olyan, aminek az eladásán nem növel(ne) számottevően, de van amién igen. Nem fekete és fehér a világ. Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.07.08. 14:47:05
Hát marhára nincsenek milliós eladások, ez itt a gond 100 ezres nagyságrendekről beszélünk. Az új TR pl ilyen 800e, na ilyen címek denuvo nélkül is hozták ezeket a számokat.
Dehogynem. Magamból kiindulva tudom simán meg lehet állni.
Anno minden szart (ÉRTSD JÓL MINDEN LÉTEZŐ játékot) lewarezoltam és kb együltő helyembe végigtoltam snit jöhet a következő és így tovább.Most meg nem szedek le semmit se pedig játszanék velük mert mind mind tetszik. Inkább tolom azokat ami megvan steam-en.
Szóval nálam a Denuvo egy dolgot ért el pörgetem a már megvett játékaimat kifelé...Szóval köszönöm itt is nekik jól jött a dolog.
#585: Nem vagyok mindenki. De aki warezos az megállja aki nem állja meg az csira arcú meg minden más csak nem warezos. Mondhatni szégyent hoz a warezosokra nézve. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.07.08. 14:44:07
Honnan tudod mennyi fogyott volna Denuvo nélkül? :) Vagy gondolj arra, hogy ami Denuvo nélkül 1,5 millió eladott példány lenne az Denuvoval 2-2,5 millió. Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.07.08. 14:39:27
De mennyit? Ez a nem mindegy, nem látom ,hogy a denuvos eddig fel nem tört cuccok rekord eladásokat produkálnának ,vagy legalább jóval magasabb számokat mutatnának. Pár 10e-től ilyen max 100e-ig terjed és akkor lényegében ott vagyunk ,hogy szinte semmit nem hozott. Ha olyan jól fogynának akkor nem lennének ezek a játékok is a megjelenést követő 2-3 hónapon belül már 25-35%-os akcióban, mert minek, ha teljes áron is jól fogy. Úgyhogy én nem érzem, a D megváltó szerepét.
"De hoz. Azokra gondolj, akik mindent amit lehet warezolnak. Azt is ami komolyan érdekli őket, mert minek megvenni ha nem muszáj. Ebből van a legtöbb. Főleg középrétegben, de felsőbb életszínvonalban is található szép számmal." Az ilyen ember ne hívja magát warezosnak mert lerúgom. Az igazi warezos a végsőkig kitart és vár hátha....
azért a Far Cry pont a lehető legrosszabb példa :D hoztad volna fel a Hitmant, Just Causet, Tomb Raidert eskü nem szólok be, de a Far Cry épp akkorát váltott most a két rész között kb mintha a Call of Duty kiadta volna az a Rómás részt amit lehet sg cikkek között olvasni és nem feltétlenül tetszik ez olyannak aki a 3-4-et szerette Far Cryból.
De hoz. Azokra gondolj, akik mindent amit lehet warezolnak. Azt is ami komolyan érdekli őket, mert minek megvenni ha nem muszáj. Ebből van a legtöbb. Főleg középrétegben, de felsőbb életszínvonalban is található szép számmal. Na most aki pl. Far Cry-t szereti és komolyan érdekli ezen rétegből, most megvette. Egyébként nem tenné, mert ugye minek is... Az, hogy hibásan jelennek meg játékok, szoftverek eddig is létezett és ezután is fog. Nem ezen múlik és nem köztelező megvenni 0 day semmit sem. Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.07.08. 14:24:35
Mivel nincs időgép se párhuizamos univerzumokat nem tudunk - egyelőre - elérni, erről soha nem lesz megbzható infó, mivel nem tudsz AB tesztet csinálni (ugyanazt a játékot védelemmel árulni és védelem nélkül is). Szóval marad az elméletgyártás, hogya végén a kiadó jóljárt e vagy sem a védelemmel.
igen értem, és ezerrel több eladás miatt tuti nem fogja senki alkalmazni, mert a kalóz verziónak is van egy reklám értéke és talán többen megveszik. szerintem úgy járnának legjobban a játék gyártók, hogy epizodikus címeknél fél év után, 4-5 év alatt fejlesztett részeknél 1-2 év után maguk tennék ingyenesen elérhetővé a játékot... ezzel bevonzva egy nagy tábort akit megszeretik és meg fogják venni a következő részt is, mert nem fognak fél-1-2 évet várni hogy ingyenesen elérhető legyen... ennek lenne a legnagyobb marketing potenciálja meg megdobná az eladásokat.
de ezt nem látja be sok fejlesztő, sok meg nem is folytatásban gondolkodik csak egyszeri cím... aztán próbálják 1 év múlva pár dollárért rásózni az emberre, miközben gondolhatod mennyi jut el hozzájuk bundle után... abból is csak a steam keres :D
Te lehet, hogy nem fogod megvenni, de a 12 éves Ödönke, ha nem tudja lerántani nCore-ról, megy és szól anyunak, hogy kéne ez a játék.
Amúgy az is lehet, hogy hosszútávra terveznek a kiadók. Feltéve, hogy nem fogják feltörni, illetve ha fel is törik, be lesz foltozva, így az emberek rá fognak kényszerülni a megvételére. Esetleg történhet az ellenkezője, hogy a játékosok fellázadnak, és nem fognak venni játékokat - nos, annak is meglenne a következménye. :) (Bár ez elég valószínűtlen.)
Az ok, de a lényeget érted, nem? Minek költesz valamire ami nem hoz semmit? Ennyi erővel az ablakon is dobálhatnák kifele azt az összeget, persze a Denuvosoknak is meg kell élni valamiből .D Csak azt tudom mondani ,hogy hiába rakja rá a feltörhetetlen védelmet ettől még nem fogom megvenni teljes áron, mert már nincs meg a bizalom feléjük, max nem játszom vele, ennyi. Ami meg tudod hogy jó arra meg nem kell védelem úgyis megveszik a milliók lsd. W3. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.07.08. 13:16:22
de ez a 100 ezer dolláros ára egy AAA címen vicc sztem a fejlesztési+marketing költségek mellett, indieknek meg olcsóbban adják, szóval szerintem csak terjedni fog és egyre többen használják
Aha. Eddig volt x eladásom teszem azt védelem nélkül, de én gondoltam egyet és megvettem 10e euroért (ilyesmi ár rémlik a kisebb csomagnál) a denuvot és ráraktam a játékaimra, majd ugyanúgy csak x darabot adtam el belőle, na jó legyen x+1000 és akkor így tök jól jártam? Hát nekem nem úgy tűnik. Mielőtt valaki leszúrna, nem a védelmekkel van bajom ,hanem azzal hogy egyre több az átverés, félkész játékok, túlárazott DLC-kkel, optimalizáltalan cuccok, ötlettelen 0 alkotások és akkor még demo sincs? Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.07.08. 13:14:00
A játék elküldi az egyedi hardveradataidat a szervernek, amit az aztán felhasznál a kulcs kódolására. A kódolt kulcsot elküldi a gépednek, és a játék a gépeden lévő egyedi hardverinfók alapján tudja dekódolni. Ezért van az, hogy ha valamilyen hardvert cserélsz a gépedben, akkor újra kell aktiválni. Lényegében ezt írta le.
Szóval (elvileg) nem kell hozzá élő netkapcsolat minden egyes futtatásnál, csak a legelsőnél, illetve ha a dekódolásra használt információk megváltoznak. Utoljára szerkesztette: FartingSquirrel, 2016.07.08. 13:06:09
ez kurvára értelmezhetetlen. most itt privát és publikus kulcspárról van szó vagy szimmetrikus kulcsról? mert szerintem előbbi. És valszeg nem is egy kulcspár hanem több. Aki érti, írja már le.
Szóval röviden összefoglalva ha jól értem kb annyi hogy a programkód egyes részei el vannak kódolva - tehát úgymond ki kell kódolni ahhoz hogy futtatható legyen, amit egy online aktivációs folyamattal lehet elérni.
Viszont akkor igaz az a tétel hogy DENUVOs játékot kizárólag élő netkapcsolattal lehet csak futtatni? (a vége felé említik hogy a kikódoló kulcsokat offline is tárolja vmi cacheban, tehát lehet hogy egy darabig elzötyög offline is, nemtom)
ez csak a patent, hogy mit is ir le: "ELI5 version some code in the exe is encrypted using a key(ex: the beginning of game code), therefore without the special key,that section of game code cannot be decrypted, therefore the game will never run. when a game begins the activation process, it sends some information to the activation servers such as your unique hardware info. the activation servers will then use this info to encrypt the plaintext key. the activation servers will then return this encrypted key back to the game. the game now takes this encrypted key, decrypts it using your unique hardware info .the game now has the plaintext key. the plaintext key is then used to decrypt the game code and the game will run normally. its why when you change your hardware,you need to reactivate. since the game keeps a cache of the encrypted key it received during activation(its in dbdata), when it tries to decrypt it when you launch the game, it will fail since the hardware info used to encrypt the key differs from the hardware info used to try to decrypt the key."