Sziasztok! A magyarítással kapcsolatos dolgokat mostantól a következő honlapon érhetitek el: https://devlupius.wixsite.com/home (rendeznem kellett az infókat valahol az átláthatóság miatt)
Mennyivel jobb es szebb lenne a vilag, ha hozzad hasonlo emberek lennenek tobbsegben, azok, akik nem csak varjak a sult galambot es sopankodnak, hanem fogjak magukat, es tesznek valamit a cel erdekeben, alkotnak es gyarapitanak :)
Oszinte elismeresem, gratulalok a hozzaallasodhoz es sok kitartast kivanok a projekt befejezesehez!
Az online projekt kudarcba fulladt, de nem adtam fel, a szikra mely egykor oly fényesen izzott, most ismét felragyogott és fényével utat mutatott a pusztaságot átszelő homokviharban. Fáradtan néztem a magam mögött hagyott útra, az újaimmal formált szövegek érthető mondatokban forrtak egybe, amik magyarázatot adtak mindarra, mit eddig homály fedett. Az útnak még nincs vége, s bolond lennék, ha azt hinném, hogy a megpróbáltatásaimnak már vége, de tudom, ezt a szolgaságot önként vállalom, és senki sem szabhat határt ennek e világon.
Official szervereken (de szerintem ez most mar default allapot mindenhol, ha az adminok nem allitjak at), az onallo "terulet foglalo" epuleteket le lehet bontani. A "dismantle" elemeket lebonto gomb mellett (ami eddig is volt) megjelent a "demolish" is, amely eddig nem votl es amellyel az egesz epuletet le lehet dozerolni. A kerdes annyi csupan, hogy van e arrol valakinek infoja, hogy mi alapjan valik egy-egy epulet (vagy foundation halmaz) lebonthatova, vagy mi kell ahhoz, hogy ne tudja barmelyik arra jaro jatekos szetkapni azt?
Az vilagos, hogy a fobb bazisokhoz nem tud senki sem hozzanyulni. Viszont a hatarmenti kis orbodek, vagy 2x2-es hazikokat minden tovabbi nelkul el lehet pusztitani. Fugg esetleg a tulaj utolso belepesetol? Az epitmeny nagysagatol? Felhasznalt elemek (foundationok, falak, stb.) szamatol? Errol keresnek infot, de egyelore nem nagyon talalok kezzel foghato adatokat, csak tippeket es "talan..." okfejteseket.
Vagy ez meg mindig a multkori ninja decay rendszer maradvanya es inkabb bug jelenleg, mint ficsor? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.08. 09:15:05
Ha még nem lett volna:
szervert amin voltunk full wipe és pvp let kéne megint keresni egy pve szervert
Én ezt használom lassan 3 éve. Instant küldik a key-t. Soha nem volt még gondom vele. Olyan 15-20 gamét vettem már tőlük biztos (nem merem megszámolni, hogy mennyit #csodalk] ). A bankkártyás fizetés meg free és nincs más költsége. Továbbá szerintem az egyik legolcsóbb.
Bár jelenleg nem egy nagy deal, mert ugyan 30 eur helyett csak 22, de a sunyi kis árusító oldalak tesznek még rá 2-3 EUR "biztosítást", úgy meg már nem annyival olcsóbb hogy megérje (5 EURért nem éri meg bíbelődni)
Amúgy nincs baj ezekkel a kulcsárusító oldalakkal, sokszor vásároltam rajtuk, csak most még nem olyan telítődött az exile piac hogy adják olcsón (meg még nem is volt nagy sale)
Majd jön a nagy tavaszi sale, azt biztos lesz ez i s olcsóbb...
Eredeti áron én pl. elég drágának tartom a játékot, de ezért mentem el az egyik CD-kucs árúsító oldalra, ahol kb. -30% volt olcsóbb, mint Steamen. Így már nem sajnáltam rá a pénzt.
Hozzateszem, hogy a 202-es szerverem tegnap delutan 15:00 ora nem elerheto, tobb mas hivatalos szerverrel egyetemben, vagyis szuperek a tervek, meg minden, de jo lenne mar a supportot es a technikai oldalt is rendbe tenni, mert egy nyomorult komment nem sok, annyi jelzes nem jott a funcomtol. Hatha nem jatszak el megint mindazt, mint a csunyan megbukott AoC kapcsan csinaltak. Kar lenne a jatekert, van benne potencial rengeteg. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.06. 16:01:15
Én nem tudom,de mióta újra van tervezve az egész játék telepitése,rendszere,azóta iszonyat lassan tölti be a pályát.
Azt vettem észre ha tűz fele nézek vagy a közelébe megyek, akkor 10-15 Fps, egyébként 40-50. Amikor belépésnél a szerverre nem tudok forogni, tárhely kinyit becsuk megoldja. A kannibálok egyszer csak a tűznél teremnek a semmiből.
a pókok, hiénák respwnját a material respawnál belehet állítani a server settings-ban. a default az 1-es, minél kisebbre veszed annál lassabb lesz a spawn. nekem 0.5-ön volt, úgy az általad leírt problémák megszűntek, a mostani patchig. Most 0.1-re állítva van kb ugyan olyan respawn time mint a patch előtt.
Nem csak single van gond, a (re)spawn es strukturak megjelenitese elegge erdekes a jatekban.
Ha nincs senki sem a kornyeken, akkor pl az adott kornyeket kiuriti a rendszer. De online szerveren is. Vagyis ha epp senki sem jar egy npc tabor kozeleben, akkor egy darab npc sincs ott. Hirtelen beszaladsz, ures a terulet, de meg a satrak sincsenek ott. Azan egyszer csak megjelennek, elobb a satrak, aztan a nepek.
Sot, ha az ellenfeleket nezzuk, akkor az meg elmebetegebb :) rengetegszer lehet latni, hogy megy egy ures helyre (tavolrol annak tuni), ahol hirtelen megjelenik 2 darab ellenseg (mondjuk egy hiena es egy pok). Kozelebb erve mar latod a sziluettjeit, de meg mindig tisztes tavolsagbol. Aztan ha meg kozelebb ersz, az egy-egy hienarol es pokrol kiderul, hogy az valojaban 4-4 darab, akik ahogy kozel ersz, elkezdenek elindulni sugariranyban.
De peldaul az is vicces, hogy ha banyaszol vagy farmolsz valami nyersanyagot egy kornyeken, akkor kb. 1 perc alatt spawnol mindig, minden ott elo ellenfel. Ekkor mar nem egyszerre, hanem az eredetileg kijelolt helyeiken. Ez akkor tud gaz lenni, amikor epp 5-6 pok el a kornyeken, es mire vegzel az utolsoval, respawnolt az elso. A mereg meg dolgozik, gyogyitalok es dancer buffok ide vagy oda.
Van mit csiszolni meg a rendszeren :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.05. 15:27:08
ja a spawnolásról még annyit, hogy ahogy már lentebb is írtam vannak ezek a láthatatlan zónák, és ha egy zónán átmész, majd vissza akkor azonnal visszaspwnol minden, npc, mob, fa, kő bokor stb. még ott is ahol előzőleg már beépítetted a terepet. vicces mikor egy böhöm nagy szikla meg egy csomó fa van a trónterem közepén :S
a respawn time most nagyon gyors, hiába rakom a csúszkát max-ra. az új patch óta nagyon radom lett az npc táborokba a spawn, ezelött pl mindig volt legalább egy lvl3-as crafter v. dancer thrall, most van hogy be se spawnolnak. a kedvencem, mikor bemegyek, egy darab npc sincs, majd egyszer csak megjelenik az összes. akkor jön a futás :d majd vissza megyek és halott az összes :(
Vissza térve az fps dropra, sikerült kiderítenem, hogy a régió váltással van kapcsolatban, a játék elindításakor nem tölt be a teljes map, hanem mikor a-ból b-be átmész akkor tölt csak be, ilyenkor egy pillanatra meg áll a játék, pl. a stygiai városnál van egy ilyen pont, a város előtt 60fps, átlépve egy láthatatlan határt egyből le esik 6-8 fps-re. a vissza lépek ez előző régióra vissza áll a 60 fps. Mivel ahogy mondod nálad online módban nincs ilyen hiba, valszeg ez is a solo mód egy hiábája :( Megjegyzés: két hete játszok ezzel a karival, egy egész várost építettem már, nincs szívem törölni a saját szervert. sajna elég nagy hülyeség, hogy ahhoz hogy soloban játsszon az ember ugyan úgy privát szervert kell üzemeltetni, mint ha online játszana.
Nalam nincs ilyen gond, bar gyengebb a konfigom, de stabilan fut high beallitasokkal sok-sok oran keresztul.
Viszont ha mar singleben jatszol, akkor megkerdeznem, hogy a respawn time single jatek eseteben is kurva gyors? Illetve, hogy az egyes (nem blokkolt) taborok es "varosok" single jatekban is vagy spawnolnak vagy nem? Marmint, ez most egy altalanos bug a motorban, vagy csak online szerverekkel van a gond? Nem akartam felszintezni es jatszani offline annyit, hogy ezt megnezzem magam is, ezert inkabb rakerdezek :)
Új Vanilla PvP szerver indult tegnap reggel. Szerverteremből fut, lagg-mentes és jelenleg 35 férőhelyes. Aggódni felesleges a szükségtelen WIPE miatt (a hivatalos WIPE-t persze nem lehet kikerülni) és 1 hónap múlva megszűnik mert elfogy anyuci zsebpénze (6 éve folyamatosan üzemeltetek magunknak játékszervereket). Mivel új a szerver, így a kezdetekben egy csendesebb (PvE) játék várható - de csak addig míg nem rohamozza meg mindenféle játékos. TeamSpeak3-on szobát tudunk biztosítani, jelszóért vagy bármi más kérdésért Steamen vegyetek fel (rocco027).
További kellemes hétvégét! Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2017.03.05. 11:51:59
Nektek az utolsó patch óta nincs eszméletlen nagy FPS drop-otok? Mert nálam azóta játszhatatlan lett a játék, a gépem az ajánlott felett van. 4k mhz-es i7-es proci 16gb ram, 1070 8gb-s video kártya, a patch előtt stabil 60-80 fps-em volt, most meg a belépés után 15-20 perccel lefeleződik, és a végén 6-8 fps-re csökken, ha kilépek visszalépek újra jó lesz. Solo módban játszom.
A hatodik lépésben nem futott le valamiért a frissítő lekérdezés, bemásoltam ezeket a sorokat a doksi végére. Este szánok rá még pár órát, kipróbálok még egy módszert ami már körvonalazódott a fejemben. Addig úgysem nyugszok amíg ezt a folyamatot nem tudom 10 perc alá vinni hiba nélkül
Jött az új frissítés és át kellett gondolnom az egész fordítási folyamatot mert túl bonyolult lett.
Most így néz a magyarításmenete: - kiexportálom a szövegeket a kimentett fájlból egy txt-be - importálom egy access táblába sorszámozással (neve: ALAP) - készítek belőle egy új táblát (CSOPORT) amiben csoportosítm a szavakat mivel sokszor szerepel benne ugyanaz - Az így kapott táblában a memo tip. mezők csonkolódnak, azaz 255 karaktertől elveszik a szöveg - létrehozok az ALAP és a CSOPORT táblában egy-egy mezőt (strin/255) ezek lesznek az egyedi azonosítok - összekötöm a kát táblát és az úk mező alapján átrakom a teljes szövegelet a CSOPORT táblába - most a régi csoport táblát (a meglévő fordítást) összehasonlítom a friss csoport táblával és az új szavakat hozzáfűzőm az új táblához - a régi magyarítás táblát összekötöm az új CSOPORT táblával a (string/255) alapján és befrissítem az elkészült szövegeket az új táblába - ezt a táblát kirakom excelbe és feltöltöm (ezért néz most ki másképp)
második fejezet: a feltöltés.
- A magyarítást tartalmazó excel táblát betöltöm egy access táblába - ezt a táblát összekapcsolom az ALAP táblával (string/255) alapján és befrissítem oda a magyar szövegeket. - Törlöm az ALAP táblából a sorszám és string/255 oszlopokat - formázással kirakom txt fájlba a tábla tartalmát - ezt beimportálom a játék szöveg fájlba és visszamásolom a játék könyvtárába
Ez így rövidebb mint ahogy eddig csináltam, ja és ezt mind a négy fájlal meg kell csinálni. Persze valamilyen szinten tudom ezt automatizálni az accessben, viszont a folyamatot kitalálni és tesztelgetni eltart egy ideig.
valami fura történt, történt az "items_fordítás" fájl kinézete megváltozott. Mi történt? Látom sok lefordított tartalommal bővült, de teljesen átrendeződött és a forrásszövegek hiányosak.
ne ne ne...... ok köszi :-) ez valami lengyel szerver eddig hibátlanul ment nem volt semmi gond na jó ........ karakter készítés.. ok........ akkor megyek :-(
A hivatalos szerveren igy jartunk egy hete kb. Azota nem volt ilyen gond.
ha nem válaszoltok fél óránkét kivégzek egy Titanosaur :-))))))))))))))))))))))))))))))) bocskösz. :) Utoljára szerkesztette: Futocsiga84, 2017.03.03. 18:47:05
hali. Nekem a pecs (14gb) után azon a szerveren amin voltam azt úgy hozta be hogy karakter készítés. egyből kiléptem !! :-) ügye ez most nem komoly hogy buktam mindent ????? :-)
Érintőlegesen mindenki csak a zsákokat súrolta :D . Gyakorlatilag úgy történt, hogy a gerilla patch után asszem két stationnál egy az egyben eltűnt minden. A többinél meg egy-egy ember méretű bazi nagy zsákokban voltak a cuccok, és a ládák helyén is. Nyilván hüledeztem! De nem csináltam ládákat meg semmit, max szedtem ki belőlük. Aztán még vagy fél órát bóklásztam és utána is ott voltak a zsákok.
De benyomtam a dúrcit és kiléptem ! Meg eldöntöttem vagy fél évet várok és nem cseszem el az időmet erre. Aztán másnap beléptem :D és természetesen semmi nem volt ott, de jobbára meg tök mindegy. Valószínűleg amiket mos is építettem ez lesz a sorsa, legalábbis az esély meg van rá. De akkor unistall és majd egyszer megint előveszem.
A tapasztalatról meg annyit, hogy igen tudom x ideig van csak loot. Sőt ez elég hektikus mert valamikor egyből eltűnik (bug). Az új kedvenc bug-om: a pók 1 méterrel a föld fölött rohangál a levegőben..... Utoljára szerkesztette: mérlegjakab, 2017.03.03. 18:28:23
Ertem. Mindenesetre en feltetelezem, ha mar oltart epit, kereket (amihez akkor mar vaskohot is stb.), akkor elert remelhetoleg olyan fejlettsegi es foleg tapasztalati (es itt gyakorlatra gondolok, nem XP-re) szintre, hogy tudja, a ledobott cuccokat tarolo (loot bag - vagy mi a neve igy hirtelen) csak par percig marad aztan eltunik :)
De lehet neked van/lesz igazad, meglatjuk. MIndenesetre a korai decay rendszer most megtrefalt sokunkat, de hat ez van, aki EA cimmel jatszik, az keszuljon fel ilyenre is :) (meg mindig jobb, mint egy ujabb szerver wipe) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.03. 16:09:07
Tudom, de erről bővebben olvashatsz is a facebook oldalukon. Dolgoznak az ügyön stb. mérlegjakab azt említette hogy vele máskor is előfordult és zsákokról beszélt. :) Szóval a zsák fogalmát kéne tisztázni mert ha valóban csak kidobálja a ház sarkába a cuccokat akkor mindig elfog tűnni perceken belül, patch ide vagy oda
Nem. Egyszeruen a tegnapi patch utan rengeteg embernek eltuntek azok a cuccai, amelyeket a foldre rakott, es nem foundationra. Oltarok, Wheel of Pain, dobozok, sot, single foundationok is. Azt mondjak, hogy a decay rendszer vegre bekerult, csak kisse bugos es amiatt van. Nem tudom. Az biztos, hogy a szerveren amin jatszok (official 202-es), 40 emberbol 39 panaszkodott, hogy eltunt valamije.
En megusztam 2 kerekkel es 1 oltarral, de van akinek fullra pakolt heavy ladaja tunt el, a tobbi nagyobb oltarrol es a hozza rendelt arch papokrol nem is beszelve.
A vicc az, hogy az Arkban a foldre pakolni cuccokat es foldon allva klilogolni a biztonsagos a ceiling/foundation bug miatt, itt meg pont forditva. Most nalunk az egesz szerver koveket grindel es "lebetonoz" mindent :D
Az egyetlen pozitivum, hogy a kinai/thaifoldi vpnnel nalunk jatszo faszkalapok blokkolo foundationjai is eltuntek, bar ezeket ugyis visszarakjak kesobb.. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.03. 15:53:05
Ha zsák alatt azt érted amit kidobsz a földre és zsákba tömöríti a cuccokat akkor az persze hogy eltűnik. A kidobott tárgyak pár percen belül eltűnnek, ez így van jól. Máskülönben szarrá lenne terhelve a szerver. Nem véletlenül találták ki a ládát mint tárolási lehetőség. Ha meg ládára gondolsz akkor könnyen lehet hogy kiraideltek, már ha pvp szerveren játszol. Vannak olyan raiderek akik szeretik földig rombolni az épületet és nem csak a loot-ért mennek....
Nekem kb 2-3 héttel ezelőtt tűnt el minden, két lépcsőben. Mikor jött a patch minden craftoló station eltűnt és tároló láda. Egyedül a camapfire nem, az megmaradt. Na most ezek mind épületen belül voltak (a kis "kastélyomban" :)) , tehát platformon és a helyükön egy nagy zsákban volt asz összes cucc amiket gyűjtögettem ill. craftoltam. Továbbá, hogy még érdekesebb legyen megmaradt a rabszolga kerekem ill. az altar és a benne lévő cuccok. Ezek meg épületen kívül voltak a homokban. Nyilván nem örültem, hogy rakhatok össze mindent, de legalább minden material megmaradt. Aztán másnap beléptem a játékba és eltűnt az összes zsák...... meg a benne lévő cuccok és nem kevés volt.
Szóval nem véletlenül szüneteltettem, legalább a szerzett skill pontok és az épület nem veszett el (akkor valószínű reflex uninstall). Tnap, beléptem mert hiányzott a game, meg megnéztem történt-e valami változás, mert azért én eléggé csípem a Conant. Aztán újra megcsináltam mindent ami eltűnt. De ha megint ez lesz, hogy volt zsák meg a ninják akkor sokkal több szünet lesz. Utoljára szerkesztette: mérlegjakab, 2017.03.03. 13:00:09
Nalunk (202) eltunt az osszes altalunk epitett oltar es kerekbetores kinzo alkalmatossag, illetve eltuntek az egyedul allo foundationok.
Azt irjak masok, hogy kvazi amit a foldre raktunk, azok tuntek el, amit epuletbe vagy alapzatra epitettel, az megmaradt. Lesz ebbol hiszti, erzem :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.03. 11:54:09
Szerintem a harcos thrallok semmit nem érnek, legalább is tier 3-ig biztos. Nekünk ilyenek voltak a bázisunkon és simán bejöttek. Egy sziklafal oldalára építettük ahova hídon lehet bejönni szemközti magaslatról. A híd bejáratánál volt 2 T3-as fighter, a bázis meg telerakva archerekkel, hogy lőjék a betolakodókat míg a figterrel van lefoglalva. Lótúrót nem használt. A crafterek viszont hasznosak.
Mondjuk a játék is még merő bughalom, a hidat hiába bontottuk le állandóan visszaspawnolt meg a hozzá vezető lépcső is, volt amikor emiatt tudtak bejönni. Tudom, hogy ez még early acces ami inkább alfa státuszt jelent de azért van pár olyan hiba/glitch ami miatt az egész játék, főleg pvp szerveren, full broken.
Viszont az alap elképzelés nem rossz, bár fuckomról beszélünk szóval az, hogy helyre is lesz téve sajnos nem garantált. :(
Totál megőrültek hogy az egész játékot újra kell leszednünk,tényleg 14 gb-t tölt most.Akkor újragondolták az egész fájlszerkezetet,lehetőleg gyorsabb is lesz tőle a játék.
Hát igen. Nálam most a játék pihen egyéb okok miatt, de remélem mire visszanézek már ez javítva lesz. Engem is ez zavar a legjobban hogy blokkolhatóak az npc-k és a másik hogy sokszor meghalnak maguktól. De a bossok is, aki tudja a folyamatot hogy lehet NPC-t öletni az lényegében minden gond nélkül kiszedheti a halott Boss tetemét. A harmadik óriási hiba hogy nagyon olcsó az isten leidézés és emiatt a pvp szerverek teljes káoszba fulladnak nyitás után max 1 héttel. Szóval vannak még szomorú dolgok, de ha tartja a tempót a funcom akkor szerintem hónapokon belül leülteti az összes többi túlélős mókát.
PLEASE NOTE: Graphical materials and assets were re-calculated in this build, resulting in a large download size (~14gb). We apologize for the inconvenience!
Hat igen. A gond az, hogy official szerveren jatszok (bar valoszinuleg ujrakezdem en is valahol, normalisabb kozegben - ha mas nem, singleben), ahol a gyokerek szinte az osszes npc spawn helyet blokkoljak, hiaba allitotta be a tavolsagot a funcom. Az altalad emlitett "kaloz hajoet" is, ugy meg nehez :)
Látom elkezdtétek betörni a szolgákat. Adok pár tipped, infót megint :)
A betörők közül a második tier-t viszonylag hamar ellehet érni, ahol egyszerre 4 szolga törhető. Mind egyszerre készül szóval nem egymás után!
Alapból III alá ne adjatok! Semmibe! Hülyeség, időpazarlás. De próbáljatok meg inkább egyedi névvel ellátottat szerezni (ezek a 4-esek). Például jobb felső sarokban található egy nagy szikla hajó, azon az összes féle-fajta NPC megtalálható szó szerint. Egyedi nevesek is lehetnek (4es) és hármasok is. (4es van harcosból és íjjászból is) Például már a III-as kovács tud gyártani erősebb fegyvert a 20asnál, ami azért jó mert a 20as vas kardot alapból csak a 31-es kardra érdemes lecserélni. De alapjáraton meggyorsítják illetve olcsóbbá teeszik a kraftot. Tényleg nem érdemes III alá adni szóval tessék keresgélni, ne érjétek be kevesebbel.
Közelharcost én nem ajánlom, jelenleg nagyon buták. Pazarlás és könnyen leölhető. Szóval íjjászok tömkelegét a bázis falára és minden állomásra minimum III-as szolgát, még a tábortűzbe is (de inkább az üsthöz). A harcosok legyen az íjjász vagy közelharcos mikor leteszed addig nem lesz fegyver a kezébe amíg nem agrozza be valami. Onnantól kezdve előveszi és már végleg amíg csak él fegyver lesz a kezébe, még ha felveszed-leveszed akkor is.
Egyedül a táncos nincs kidolgozva rendesen mert az 1-es is ugyan azt tudja mint a 4-es. A táncos csak az átkot szedi le rólad amit a kezdőn kívül az összes barlangba, vagy démonok lakta helyen folyamatosan kapsz. (lila csík életnél és staminánál)
az szép azt hitem tetek be valami újdonságot erre csak szinte fix az egész
A new patch is out! Please restart your games and update your servers to make sure you're on the latest version.
Changelog:
TL;DR (Patch Highlights)
EXPLOIT FIX: You can no longer jump on top of exploding jars -not without consequences that is... EXPLOIT FIX: You can no longer repeatedly harvest your own body EXPLOIT TEMPFIX: Temporarily disabled the pike alternate attack while we fix the exploit Item names and item descriptions localizations are fixed Servers should now startup faster Asian servers are now running on hardware located in Asia. The game databases have been transferred over so the only change should be improved latency / lower ping for Asian players Added region-specific button for renting game servers from our preferred partner G-portal for Europe, Russia and Asia
Server Settings
Added ability to restrict PvP time on a server Added ability to set start time, end time and specific days for when PvP is enabled on a server Added ability to restrict when players may damage buildings owned by other players Added ability to set start time, end time and specific days for when players may damage the buildings owned by other players Added ability to restrict avatar summoning on a server Added ability to set start time, end time and specific days for when avatars can be summoned Added ability to modify damage caused by NPCs Added ability to modify damage caused by players
Server Browser
Last played server is sorted to the top of the serverlist Favorite servers are now marked with a star in front to more easily distinguish them Official servers are sorted to the top when using the "internet" filter Playercount now sorts by current players first and max players second Added region-specific button for renting game servers from our preferred partner G-portal for Europe, Russia and Asia Show Invalid Servers should no longer get situations where it hides valid servers Valid servers can no longer be shown incorrectly as invalid
Performance and Tech Fixes
Servers should now startup faster Game client memory optimizations Fixed crashes related to server startup Possible fix for an issue with server startup that could result in server wipes. Please let us know if this issue persists!
General Bug Fixes and Improvements
You can now partially repair buildings if you don't have all the different ingredient types Placeables can now auto-align with the ground if you press the middle-mouse button. This will be rebindable in the next patch (see Known Issues) It should now be possible to destroy Mitra and Set altars again Add stronger hit confirm to arrow hits, both to object hit and to crosshair Crossbows should now fire properly Captured Thralls should now spawn once again Relic rocks in starting desert now have collision Added item icons to the ingame cheat menu as well as highlighting on the currently selected item
Balance and Gameplay Fixes
EXPLOIT FIX: You can no longer jump on top of exploding jars -not without consequences that is... Fixed more issues where accessing underwater corpses was not possible Fixed some issues with Explosive Jar damage to buildings. Some pieces would block damage weirdly, and you could have the wrong pieces taking damage or being destroyed. Wells should no longer block building around them EXPLOIT FIX: You can no longer repeatedly harvest your own body EXPLOIT TEMPFIX: Temporarily disabled the pike alternate attack while we fix the exploit
Text and Localization
New Dialogues and Translations Add Subtitles to all Voiced Lore objects in the game Item names and item descriptions localizations are fixed
Visual Improvements
Added two new female hairstyles Added one new male hairstyle Fixed various floating rocks and grass issues Tweaked size of fiber bed and added a destructible mesh Added missing weapon trails for certain weapons Various tweaks to river volumes
Known Issues
Newly added binds or redefined default binds from us will not be updated if a player has changed their default keybindings. They have to delete their Input.ini to get the new bindings. We're working on a fix for this issue. You can get a female player characters with male voices. This is fixed in the next patch. Some players are unable to build shrines in single-player mode NPCs can sometimes chase players into the water.
egy javításhoz oda írták már hogy big, akkor egy kilőve, igaz az még csak bug javítás volt meg bugot hozott is, igy is fel lehet fogni Utoljára szerkesztette: drop, 2017.03.02. 16:42:22
7 nagy frissítést terveznek 2018 elejéig,kettőt vagy hármat az év első felében,a maradékot meg 2018 elejéig,amikor is teljes értéküvé akarják tenni a játékot. Lesznek saját tamelhető állatok is mint az ARK-ban (irják is),az hogy mennyi,vagy milyen,majd később derül ki,lényeg hogy most nem jönnek sürün frissítések,7 db lesz,de az kőkemény update.
ok én csak abból indultam ki hogy összeszedtem egy harcost betörtem és utána nem volt nála semmi fegyó :-) ebből kiindulva ha összeszedek egy íjjászt akkor nála se lesz íj. vagy rosszul gondolom? :-)
Miert ne lenne? Csak keress olyan tabort, amelyben vannak es hurcold el :) Barmennyi szolgad lehet, csak meg kell talalnod oket es be kell tornod oket a kerekben. (egyetlen limit a kerek minosege, mert a kezdetiben csak 1-1 szolga torheto be egy adott idoben a gepben, de egymas utan akar 100 is, elvileg a kesobbi tierek kerekeivel egyszerre tobb is mehet majd parhuzamosan - ilyenem nincs meg, csak cseten hallottam/olvastam rola)
En is osszeszedtem mar vagy 6-7 archert, van koztuk ket II-es, egy III-as a tobbi alap I-es. Csak mentem, taborokat fosztogattam es hurcoltam haza oket. Arra figyelni kell, hogy az eszmeletre verestol kezdve talan 5-10 perced van, hogy kerekhez erj, mert kulonben eltunik a kotel vegerol. Egyszer legalabbis vittem egyet magammal banyaszni is, aztan hopp, megszokott (despawnolt) a draga. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.03.02. 13:43:44
aham... akkor nekem nem lesz íjászom ? :-( mert én egy harcost fogtam el akinek volt fegyvere mikor harcoltam vele, de miután elkészült semmije nem volt ott állt csupaszon várva az ököl harcra.
Sajnos egyelore nem. Csak lerakod oket aztan neznek ki a fejukbol, vagy neha harcolnak automatikusan, de mast nem lehet veluk csinalni.
kösz a részletes infót fel is tudom fegyverezni őket ? :-)
Ijaszok: bazisnak en a falaira raktam oket, orbodekba :) Folyamatosan tisztan tartjak a bazisom kornyeket (rengeteg a pok, hiena es orrszarvu). Ez az elonyuk. A hatrany (nem nekem, masoknak), hogy lonek kerdezes nelkul a jatekosokra is :D Sot, atlonek neha a szomszed bazisra is. Egyelore ennyit tudnak.
Harcosok: ugyanaz, mint az ijasz, csak melee harcosok. Ha kozel jon valaki megtamadjak.
Szakmai szolgak: Eddig csak Blacksmith es Carpenter szolgat sikerult elkapnom. Ezek elvileg adnak uj recepteket, de en nem kaptam (mind a ketto csak I-es), viszont gyorsitjak a gyartasokat, amely 50 darabos vas alkatreszeknel fontos lehet.
Vannak tancosok (dancers), eddig csak egyet talaltam, az is bebugzott amikor felvettem es at akartam rakni masik helyre. Azota "bad entry" es hasznalhatatlan. Addig viszont adott buffot, ha mellette alltam, es eltavolitotta a corruptiont (bizonyos barlangok es npc varosokban szerzel ilyen debuffot, ha sokaig vagy benn/lenn).
Van meg ket papom is (mitra high priest es mitra arch priest), de mivel YoG szolgaja vagyok, egyelore nincs ilyen oltarom, oket egy faladaban tarolom :D
ok majd megnézem ha haza érek köszi. azért haladok vele de néha nehéz rájönni hogy mit miből és hova kell tenni hogy ki tudjam kraftolni. ok ott van a wiki de nem valami nagy segítség tegnap sikerült már befognom illetve legyártani egy rabszolgát de még nem látom sok értelmét mert le tudom rakni azt ott van meg ügye fel tudom venni az eszköztárba. lehet még valamit kezdeni vele? meg fel fegyverezni mert eddig csak ott áll ahova teszem mint egy tuja :-)) íjász rabbal már találkoztam, elég messziről elég pontosan lő majdnem kinyírt a rohadék :-)
Hatha csak megjelenitesi bug. A recepteket is lehet "rendezni", probald meg, hogy a legujabbak legyenek elol, hatha akkor elokerulnek a hianyzok.
nem a kard nincs ott de ok vágom mester :-)
:-) de azt vágom hogy görgethető mert ott van lentebb a kard amit ki akarok kraftolni :-) és miutám felodja dolgokat egymás után teszi be a listába ha jól emlékszem. lehet hogy bug volt akkor, sajna nem indítottam újra de akkor ma ránézek hátha. köszi segítséget :-)
Vagy bug, vagy gorgesd lentebb a recepteket es ott lesz alul :) (nem hulyenek nezes miatt, de elsore sokan nem veszik eszre, hogy gorgetheto a receptek/kezzel craftolhato cuccok listaja)
Sziasztok. valamit nem értek ..... lehet szerverek között különbség hogy milyen cuccaid lehetnek,? mert már nekem meg van a Furnace de nincs a kraftolható cuccok között a Blacksmith's Bench pedig úgy néztem ha meg van az olvasztó akkor az fel oldja a Blacksmith's Bench -et is. De sehol nincs!!! :-( köszi a helpet :-)
Ez egy Boss. Ez a csontsárkány (láttam valaki azt hiszi ebből van csont verzió pedig ez maga a csont verzió). Demon Blood-ot és Dragon Bone-t dob. Démon vérb a robbanó köcsöghöz kell, a Sárkány csont meg még nem jó semmire, később elméletileg az lesz a tier 4 armor alapanyaga talán. Egyedül esélytelen leölnöd, ha csak nem használsz ki egy glitchet / bugot a sok ezer közül, de alapesetben ez az egyik legkeményebb lény és max tierben lévő klánnal kell nekimenni...
Szövegek (google docs - xls) - egy online xls munkafüzet. A HUN oszlopba kell a fordítást beleírni. Az ENG oszlopba tilos a szöveget módosítani! (az az azonosító) A "C" oszlop a megjegyzés, oda mehet a javítás, javaslat és ötlet.