utána olvastam hivatalos official szerveren 55 a max solo player nek klánnak minden plusz tag 5 thrallt add hozzá a max hoz ami 100
akkor biztos single be nyomod
(ui az előzőhöz .: bár az is fontos hova építkezem, a víz a mániám mostanában főleg mert szép is, de sose szerettem a rét közepére építkezni^^, így nem kell körbe védenem magam 50 thrall al)
Nem írtam el, nálam 300 at ír, kétszer is megnéztem, és nekem most van vagy 202/300 ha jól emlékszem ezt írja, de az biztos hogy 200 felett van már amik nekem vannak szolga/állat.
én nem játszottam vele amióta behozták ezt a dolgot csak kérdem.. tudtommal 100 thrall / játékos vagy van rá vmi taktika más kocka / zónában kell lenned ahhoz többet tegyél le?
vagy egy 0 val elírtad?
(nekem sztem 10 thrall nál talán sosem volt több egyszerre) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.03.13. 17:14:39
Tegnap benéztem a játékba, nézem elég jó összesen lehet állatom/szolgám 300 db jó meg kell gondolni. Miből mennyit szeretnénk, én eddig úgy csináltam minden állatot amit felneveltem, de nem az jött ami nekem kellett azt se dobtam el, hanem szétszórtam a területeken, védjék a dolgaimat, hidaimat stb
csak azért mondtam ha esetleg nem akarsz várni holnapig hogy kikeljen, hogy még aznap bedobhasd a karánba nevelni :) , de ez azzal jár ha nem figyelsz oda vmi ébresztőt beállítva vagy vmi hogy már csak holttestek várnak /szal óvatosan! és kuka 50 gold coin
gáz maszk al >>link<< pl. de senki nem kötelez téged arra hogy azt a 3-4 darabot kibányászd, ami a gáz növények között van de sztem be lehet futni bányászni majd kijönni ha mégis nagyon az kell :) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.03.11. 19:28:12
Köszi az ötletet, én meg azt hittem az illető az etető ládába rakja. Az a gondom a vulkán részen lehet igaz csákányozni, de van az a gáz vagy oxigén hiányos rész. El nem tudom képzelni mivel lehetne ott védekezni
rakd be a compost ba és 10 óra helyet 1 óra lesz a várási idő csak ne felejtsd ott 1 mp bél is tovább :D sztem még mindig op csákánnyal végig menni egyszer és egy jóóó darabig lesz goldod meg silvered bár én a megölt enemy -ktől mindig elveszem
Lehet az amire én gondolok, én vettem tőlük illetve tőle tojást. Meg kell várni a lejárati idejét, és utána lehet felnevelni. Én ilyet vettem 1 És ingyen termeli a goldot, meg a fémet.
A farkashoz be akarok jutni (Jhebbal Sag,wiki szerint werehyena),tavaly nagy élmény volt,igaz 4-en voltunk bent,szerintem egyedül nem sok esélyem lesz,majd meglássuk.Megtanított a midnight alchemist-re,és ha jól tudom a midnight potion kell neki hogy beengedjen.Vagy mégse? Majd ma kipróbálom,csak feljebb költözök most a zöldbe.4 lóval viszem a cuccokat. Ha jól emlékszem ő ad egy oltárt ami alapból nincs a játékban,ha teljesítjük a dungeont.
Másik meg az hogy vannak elszórva ilyen tojásárusok,különböző lényeknek a tojásait adják,azt ki lehet keltetni,vagy mi a rosebb? Nem tudtam venni,mert nem volt nálam arany. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.03.11. 02:14:38
Ja,jó poén,érdemes minden kart meghúzni,azok a szövegek! Nekem nem adott legendary fegyvert a láda.Viszont egy van,amit egy sisakos csonti adott a felső hidon,ami az unnamed citybe vezet északkeleten.
Odaérek,belülről meg kiabálnak hogy bentmaradtak,húzzam meg a kart.Mondom van itt 4 kar basszák meg,melyik az? Meghúzom az egyiket,erre halálsikolyok,meg kiabálások,meg méheket emlegetnek,aztán sorban kinyiffannak,a karok meg lent maradnak. Ki lehet őket engedni vajon? Vagy ez csak egyszeri élmény,és annyi volt nekik? Vagy egy poén a játékban.
Dicsak! Mik nem vannak! Éppen a mai frissítésben jött egy új szolga menedzselési rendszer.Na erre kiváncsi vagyok,állítólag a map is kijelzi hol vannak a szolgánk,és állataink,nem csak minket. (már amelyik followingon van)
I wanted to take a moment to introduce myself. I’m Scott Junior the new Executive Producer for Conan Exiles. I joined the Exiles project in January and I’m excited to work with the development team and with the amazing community we have. There are a lot of exciting things planned for 2020 and I wanted to give you a quick glimpse into what the team is currently working on:
Follower Management UI In today’s update we introduced the Follower Management UI. The goal of this system is to allow players to manage their Thralls in an efficient manner. You can now see where they are on the map, check their stats, rescue them if they end up in a non-retrievable location, and break bonds with them. This is the first step in our efforts to improve how Followers work in Conan Exiles. You can find more information about this feature here.
Follower Commands Step two is our Followers Part 2 update. The goal of this patch is to allow players to have greater control of how their Thralls behave. It’s too early to give exact details on how this will work, but we are planning to add Thrall Commands, rework some of their base AI, and add additional default behaviors. We also want to make Thralls and Mounts work better together, which includes allowing an active Mount and Follower at the same time. This update is still early in the process, so some of the above may move to a future update.
Thrall Limiter We will start a process of adding a Thrall Limiter feature to official servers. We have talked about this feature before, but the short version is that on Official Servers players/clans will have a max number of followers allowed. Exact numbers are still being evaluated, but you can expect an in-depth explanation of exactly how the Limiter will work before it is released. In addition, you will receive at least 2 weeks notice so you can prepare properly.
TestLive Client Changes are currently underway to how the TestLive Client is used. Updates will stay on the TestLive Client longer than they have before to give players time to give feedback, and to give us the chance to react to this feedback before the update is released. The Followers Management patch was on TestLive for three weeks and had four updates based on player testing/feedback. Thank you to everyone that has been involved in this round of testing, your input is appreciated!
Undermeshing The team is working on several ways to combat Undermeshing and other exploits that allow players to build outside the intended area. Some of these changes are risky and may have unintended side effects, so we want to make sure our solution is tested thoroughly before it’s released on all platforms. TestLive Client currently has one enabled, so give it a try and let us know if anything isn’t working properly (or try to Undermesh on the Testlive Client and let us know if you still can!).
That’s it for now. We have a lot of other great things in development that we will be communicating soon!
De türelmetlen ez a ló,nem vár meg míg végzek egy helyszínnel,visszaspawnol a drága az eredeti helyére.Gondolom a move and guardot kellett volna használnom,nem simán csak leszállni róla,és otthagyni.
unnamed city ben minden ami nem boss kis csontvázak, fekete páncélos harcosok, kis dragonok stb. itt peteket és lóvakat is húzhatsz ha csak thrall -t húzol akkor asagarth ot és a temple of frost ot ajánlja az egyik videós
ezt ajánlják mindenre mint idő per xp tekintetében lényegében ölnöd kell sokat gondolom the den be és a summoning place között is rohangálhatsz de terep miatt nehéz ott
sepermeruban túl nagy a hpja mindenennek ez is jó gondolom, de mint idő / xp tekintetében nem
ott gyilkolász sokat ahol akarsz Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.03.07. 14:39:08
Köszi a videót, sajnos nekem nem mond sokat. Mert még a feliratot sem lehet bekapcsolni. Jó lenne a beállítást tudni van-e erre lehetőség. Mert egy 3-as szintű íjásznak 699900 xp kell a 10 szinthez az azért sok. De ha jól láttam ő is aminnal teszi 20-as szintre őket.
biztos van vmi szolga xp beállítás, de én nem nyítottam meg a game et azóta, pass másik variáció >itt< első videó kb Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.03.06. 20:59:18
Sziasztok Tudtok valami jó beállítást, vagy valamit amivel a szolgáimnak gyorsabban menne az xp-jük és ezáltal gyorsabban lépnének szintet? Mert elég vicc hogy egy 9-es szintes, hogy lépjen a 10 szintre kellene 699900 xp
Tudom már a könyökötökön jön ki, megint találtam elég érdekes szolgákat, az igaz, hogy íjjászt, meg harcost. Viszont úgy volt 4 -es szintű (elit), hogy az életereje nem volt sárga körvonalas, viszont elég nehéz volt kiütni, és ami még érdekes az egyik az halálfejes státuszú, viszont egy másik ilyet már nem tudtam kiütni. Az valahogy nem lehetett, ahol a fejlesztési kövek vannak.
Igen, csak mikor megláttam a nőnek az arcát, hogy festett egyből azt hittem, hogy az az a játék. Mert a címére nem emlékeztem, csak mikor elkezdtem nézni a videót akkor döbbentem rá, hogy ez nem az a játék.
nem úgy értettem hogy amilye volt az is legyen hanem hogy ha egyszer lerakod, tedd be neki amit szeretnél utána hagyd békén mert különben csak ilyen szerver restart kor vagy estleg kilépsz 1 órára vagy mittom én mikor kb resetel a kari vhogy akkor áll helyre és tud használni mást normalisan Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.02.29. 17:52:03
Végre megtaláltam Ironman2. Én először mikor megláttam amit ajánlottál játékot, hogy ingyenes totál azt hittem hogy ez az: Hellblade.Senuas.Sacrifice
Persze, a purge hullamaiban erkezo ellenfelek a zona/biome nehezsegetol fugg. De az, hogy ki vezeti oket a vegen, ki a boss, ott mar van egy kis rng is, bar a deli folyonal nyilvan nem fog megjelenni egy vulkani nevesitett npc, mint boss.
Teljesen veletlenszeru, hogy jon e a Purge vegen szakmai szolga vagy sem. Anno irta valaki, hogy talan fugg attol is, hogy milyen helyszinen/zonaban tortenik a purge, de ezt sosem teszteltem.
Köszönöm. Mondjuk érdekes amit írsz, azért mert mikor utoljára bevédtem a területemet, nem egy ilyen 4-es szintű szolga jött, és ezeknél nem láttam azt a fehér csíkot ami az életük fölött kellene, hogy legyen. Plusz szolga szintezését csináltam egy-két hete, és találtam egy olyan területet, ahol vannak íjjászok, meg harcosok 4-es szintűek, de csak azok vannak ott. Próbáltam elkapni egy kettőt, de őket nem lehet kiütni.
Ladakbol egyedi "legendas" fegyvereket szerzel, azok a legerosebbek. Erdemes csak kiveteles alkalmakkor hasznalni ezeket :)
Javitani csak "legendas" repair kittel tudod, amelyeket T4-es (nevesitett) kovacsok gyartanak. A kisebb nehezseg az, hogy ezek a kovacsok a jatekban nincsenek jelen allando jelleggel, a Purge soran johetnek az utolso hullamban, bosskent, es akkor kell elkapnod oket (kiutni, betorni, stb.).
Ha szerencded van, akkro ilyen legendas javitocsomagot talalhatsz a vilagban, ladakban, bossokban, stb. is, akkor nem kell a Purgere varni.
Legyőztem egy olyan ellenséget ami elég erős, és halálfejes státuszú, de nem a legerősebb fajta. Szereztem tőle kulcsot ki is nyitottam a ládáját. Olyan kétkezes kardot kaptam, ami mintha sárgán világítana, vagy az aurája a kardnak ha fogom a kezemben. De már lassan tönkremegy, és nem tudom megjavítani. Viszont elfelejtettem honnan szereztem.
Black Desert Online ingyen a miénk lehet márc.2-ig!
Kardokat, meg a tőröket lehet mérgezni? Ha engem megsebeznek tőrrel, akkor még utána is fogy az életem amíg az idő le nem jár.
Köszönöm. Azzal nem volt gond adtam neki, viszont ha elhasználja akkor vissza áll alapra. Amit írsz ez érdekes erre nem gondoltam, hogy #1713 pl. ne váltogass 1 és 2 kezes fegyver között nála, ha jól emlékszek neki kétkezes tőr volt, vagy mi a neve, és egykezes kardot adtam neki.
tégy az inventory -jába nyilakat amiket elhasználhat + a meglévő inventory -jából húzd rá bal klikkel a nyilat az íjára (hogy azt tegye be és használja el) úgy működik neki, ahogy te magadnak is
Köszi Arra tudsz válaszolni, hogyan tudom kicserélni a szolgámnál az íjveszőt erősebbre? Mert hiába cserélem ki, vissza áll az alapra, amit a szolgák használnak.
Azt nem értem ha harcra kerül a sor, miért van elég sűrűn, hogy a szolgám csak sétál, vagy az íjjal, vagy az egykezes kardal, és hagyja hogy üssék és nem támad vissza?
Köszi! Nem vagyok perfect angol,csak szavak alapján tudok értelmezni,amennyit ismerek.30 év számítástechnikai ismeretemből valami rámragadt.
Ez a perkekre vonatkozik,melyik perk mit csinál a szolgáknál.Amúgy érdekes,csak belenézegettem,van pár érdekes dolog.
IRONMAN2 te értesz Angolul, nem csak olvasásra gondolok, hanem beszédben? Úgy értem találtam egy videót, amibe Angolul beszélnek, és ez a magyarra fordított címe "CONAN EXILES Legjobb és legritkább Thrall hegyezés! Minden, amit kaphat! Útmutató!" Szerintem találnál benne jó dolgokat, én még végig nem néztem, meg csak a képekből tudnék egy két dolgot kiszúrni. De ha te érted mit mond, akkor előnyben vagy, és hátha mond neked jó ötletet. videó
Ha fel vannak használva, azok a fejlesztési cuccok amik plusz fejlesztési pontot ad, hogy akár mindent ki tudjál fejleszteni. Ha resetelve van amiket kifejlesztettél, és elérhetővé tettél. Utána a pluszba hozzá adott fejlesztési pontok megmaradnak, vagy a pontok is vissza állnak alap helyzetbe?
Jók ezek a lovak,már szép állományom lett! Meg is vettem a Hyboria DLC-t,kár hogy ezeket nem lehet szaporitani,ez sajnos nem az ARK.Még előfordulhat :)
Én szívesen válaszolnék rá neked, de sajnos én sem tudom. Azt észre vettem, néha amikor szintet lép, és eléri az a szintet pl azt hiszem 10-15-20 Akkor van hogy valamije piros lesz pl -3 az ököl jelnél.
Arra erdemes figyelni, hogy amikor építkezik az ember, a bázis megközelíthető kell, hogy legyen. Pl a Purge nem úszik, se nem repül, így ha egy szikla tetejére vagy egy tó közepére felépített bázist nem tud megközelíteni, akkor ilyenkor eleve az épületen belül spawnol.
#1700 A Purge mérő minden cselekedeteddel nő. Nem csak építéssel, hanem a felfedezéssel, öléssel, kalandozással, szolgák betörésével, stb. vagyis bármit is csinálsz a játékban, azt figyelik "fentről" és egy idő után felkelti bionyos Isten(ek) figyelmét és küldi(k) a csapatokat. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.02.23. 12:54:01
Köszi Egy dolognál admilolok, de úgy érzem ennyi belefér. A fejlesztési köveket veszem fel a kis ládákból. Érdekes mert fent voltam azon a részen ahol kis LIONT lehet fogni, elértem az első vonalat a purge meter-nél, ami fehér színű volt, majd ahogy haladtam a város felé, ahol nem bántanak a vad szolgák csak ha én megtámadom őket. Ott átváltott a purge meter lila színre, és már írta is a támadást. A hogy haladtam a város felé. Csináltam videót akit érdekel nézze meg mennyi hulla van egy helyen, csak azért van a videó. con
van egy bizonyos rendszer azért mit merre támad nak ezt én nem tudom pontosan mi, max tipplek/mondok párat - ahol legtöbb időt töltöd, akár offline aludva is beleszámíthat(vagy akár régióra nézve is nézi, vagy a berendelesi zóna számít régiónak) - ahol legtöbb építő/craftol elem van elem van /bármi akár ágy bench campfire de nekem mindig egy kerekem volt (jelen esetben nekem otthon lemurinoknál mivel kb szomszédok, a többit ha utazás közben találok haza viszem, ha több jó van mint egy, nem jellemző!, lehet kellemetlen oda vissza menni sokat, de ha belegondolsz ha kész akkor ott lesz egyből ház mellet és nem kellet külön kereket építenem máshova) -mondanám hogy admin portolás miatt is lehet ez, de simán lehet hogy megfogadtad a tanácsokat és nem élsz már vele, (ezt nem tudhatom biztosra és nem akarlak gyanúsítani vele nem mintha átok lenne, hmm ki-ki hogy játszik :))
és csoportokban jönnek messziről más irányokból de ha te vmi nagy terjedelmes építésed van akkor hát ez van.. úgy van hogy a rendszer 1 épület elemet általában foundation-t x el be mint támadási pont amitől számítja a spawnolást és irányt ad hozzá szal a te építkezésed/épület elemeid és a rendszertől függ hogy fog ez lezajlani
amikor bejött a purge akkor max még a szolga betörök voltak játékban mint nagy épület elem meg a vallási épületek de kerékből elég volt a 4es a vallási meg nem volt kötelező de az is akkora mint a 4 es kerék vagy picit kisebb nem voltak itt még állat simogatók ami akkora mint a házam 3/4 e tom kicsit nehéz már normalisan megépíteni a dolgokat és lusta az ember az elején követ farmolni hogy legyen építő elem esetleg szintek a házon vagy vízre építeni a bázist megértem én sem szeretem, hiszen mindenki letesz mindent gyorsan a gyors fejlődés a fontos majd kéöbb jobb szerszámokkal fellehet mindent húzni stb.
Hát halljátok ez úgy szar ahogy van, kb 7 hullám volt, és hiába van lerakva kő alap, nem blokkolja őket simán megjelennek a rabszolga kerék közvetlen közelében. Nem is értem miért így van, miért nem jönnek csoportokban messziről, nem is lehet védekezni ellenük így. Most egy kerékhez rakjak egy csomó állatot meg embert is, de ez vicc. A kereket nem tudom olyan helyre rakni, hogy ne jelenjenek meg mellette. És itt nem a keréken van a hangsúly, de ahol bázisom van ott bárhol megjelenhetnek hiába van körbe kerítve. Igen közben megjelent a #1696. Csak akkor én már írtam az új hozzászólást. Utoljára szerkesztette: T62A, 2020.02.22. 21:05:42
157 óránál járok, és most támadnak 3x. De nem értem mert olyan helyen támadnak ahol csak egy szolga betörő kerék van. Nem értem csináltam helyekre hidat, akkor azt is tudják támadni? Én azt hittem ott támadnak ahol ágy van lerakva mint az éledési pont.
Játék indítása alatt van videó is, mutat egy olyan részt ahol egy férfi a sivatagban egy nőt leszed a keresztről. Majd neki adja a szerszámát, és közben megtámadja egy sivatagban élő állat minek a farok vége része, mintha penge lenne. Az állat nevét nem tudom, de ezt az állatot is meg lehet szerezni?
Majd kipróbálom,visszaveszem a light armort,kiváncsi leszek hogy ez valami bug-e,vagy szórakozik velem a játék.D
Lehet olyan állatot tamedni amit nem szabad szabadon engedni? Ez lehet hülye kérdés, de nem egy videóban/helyen látok ketrecben állatot. Ezt is néztem a játékban, hogy ki tudom-e őket ütni azzal a kézi szerszámmal amivel a vad szolgákat kábítom el. De náluk nem működik, hogyan kerül bele a ketrecbe, vagy ér valamit az a ketrec? Van haszna, vagy csak látványelem?
Ezért szoktuk azt csinálni, hogy nem a kiütött szolgát visszük a kerékhez, hanem a kereket a szolgához :) Gyorsabb és biztonságosabb, ha leraksz egy-egy közepes kereket a környéken és saját kézzel behúzod oda te magad. A kötelet figyeld, ha az elszakad/kopik, akkor elengeded a szolgát. Illetve, a játék bugos abból a szempontból, hogy a szolga vonszolását ha félbehagyod valami miatt (megtámadnak, véletlenül elengeded, stb.), akkor ha másodjára meg akarod fogni és folytatni a vonszolást, van, hogy beesik a felszín alá. Azt vagy egy reloggal oldod meg, vagy elmész nagyon messzire (render/megjelenítési távolságon kívülre) és onnan térsz vissza - ekkor, ha szerencséd van, akkor megjelenik a felszín felett a szolga és folytathatod.
Kipróbáltam ha emberrel huzatom a kiütött embert, akkor is tud védekezni. Viszont visszaszámlálót vagy bármi olyan dolgot nem láttam, ami mutatná, hogy mikor számíthatok a felébredésére a kiütött embernél. És elég sokáig húzattam a földön, szegénynek szerintem bőr se maradt a testén, csak vicc. Jó egy pár követ lefejelt.
Pedig csak a specko maszk ved az ellen, a sima light armor nem.
szerk:pedig ad furaságokat a játék,most én is észrevettem egyet,mert light armorban voltam,és immunis lettem a homokviharra,meg se kottyant.Mikor megcsináltam a medium armort (ami alapban van az armored benchben),akkor már egyből ment is le az életem a homokviharban. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.02.21. 02:12:54
single player? single player ben olyan a játék mint saját szerver, kilépsz belépsz restartol a szerver pl. nyersanyagok is újra ott leszenek ércek fák stb.
multiban meg olyan standard beállítással 10-15 perc szokott lenni mire felkel, de csak akkor megy a számláló ha vki a közelben van te vagy egy másik játékos (a táv nem tudom mekkora) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.02.20. 20:39:38
Létezik olyan parancssor, amit ha bemásolok oda ahova kellene, ugyan úgy kapnának XP azok az emberek/állatok is akik a mód által követnek, és harcolnak?
Egyébként direkt csináltam ezt, mert ha működött volna akkor csak oda kötöm őket, és tudom hogy otthon lesznek ha hazamegyek, nem kellett volna az egész utat végigvezetni. Mert szerintem ha ember után kötöm, akkor az támadás alatt nem biztos, hogy védekezik is, de majd ezt is tesztelem.
Én nem tudom IRONMAN, mert én még embert felébredni nem láttam azok közül akiket kiütöttem. Olyat igen aki eltűnt, kiütöttem, oda kötöttem egy lóhoz, majd kiléptem a játékból, utána vissza, és nem volt ott. De ez csak egy tesztvolt, hogy ilyen esetben ott lesz-e még. .......................... A kötél végén szerintem ott volt a szolga, csak nem húzta hanem át szpanolt a ló a bázisra. Akkor húzta volna, ha együtt jövünk vissza a bázisra.
Egyébként simán elképzelhető,mert nemsokáig tart a kábulás.Ha felébred,akkor elengedi a kötelet.Én is most jó messziről húztam be egy szolgát,izgultam is nehogy felkeljen,mert olyan helyen vittem át,ahol azért vannak ellenséges állatok.
Amúgy alakitottak látom a térképen.Olyan helyen vannak táborok,ahol eddig nem is voltak,meg is lepődtem rajta. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.02.20. 14:59:09
Tegnap kipróbáltam valamit. Az egyik lovat átraktam egy olyan helyre, hogy tudjam ha majd visszajön hogy hol lesz. Utána követésre raktam, a módosra. Elmentünk így de én egy másik lóval, kiütöttem egy embert, és a másik lóra raktam, hogy húzza majd. Utána otthagytam mindegyiket, a lovat is meg a kiütött embert is. Én meg egy másik loval tovább mentem, abban reménykedtem hogy haza húzza az embert. Mire hazaértem a bázisra a ló ott volt, de az ember nem. Csak egy hosszú kötél lógott ki a bázison kívülre. Nem jött össze az ötlet.
elnézést, ha félre írtam vmit tudatában vok vele Iron (főleg mivel belinkelted..)
Stan amit Iron írt az eléggé sűrített ez kb. a dvd-k hátuljára való összefoglalónak
a játékban a giant king és a witch queen táblák érdekesebbek sztem jól elmagyarázza a háborút az óriások és emberek közi konfliktust / szövetséget hogy vált az ember rabszolgává maga a területek ahogy kinéznek, miért úgy néznek ki épületekről/helyekről is ír stb. pl. a brimstone folyónál az ember fák és a jungelnél a sok hajó darab stb. stb. mindenről ír vhol a játék vmit fajokról épületekről régióról a régi időről stb. :) (nem olyan jó az angol tudásom szal nem akarok rosszat mondani és nincs is kedvem fordítással foglalkozni) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.02.19. 02:43:43