X1en toltam és bámulatosan festett, mint ahogy az UC4 is bámulatosan fest. Hogy a Nóti jobb optimalizáló? ez teljesen nyilvánvaló ( és szépen suhan az UC4, de vannak részek amikor a frém nem 100as nem is 1 és nem is kettő ), de ez belefér simán.
Ha szíriát nézném csak, akkor U4>RoTR>TR(2013) Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.05.16. 16:44:27
Rise of Tomb ehhez képest egy más játék. Felőlem mocsokba tiporhattok mindent ami nem UC4, de semmivel sem ront a Tomb Raider élményén. Az egy más hangulatú játék más erősségekkel, másban jobb, másban ad többet mint az UC.
x360-as verziot toltam tudod jol. ami ugyanaz a jatek, csak lastgen TR latvannyal. ateltem ugyanugy minden masodpercet a gameplay-nek, ahogy a tobbi masinan ti. az XO-sbol meg lattam eleg videot, hogy tudjam, hogyan nez ki (bar most pont nem a latvanyrol beszelunk)
esszondom en is. forgatokonyv (~rendezes) sehol sincs U4-hez kepest, de ugy a törtenet maga, ha vegiggondoljuk, egyaltalan nem rossz(abb). termeszetesen U4 >>>> RoTR, de hogy Lara kaka lenne komplett csomagkent... haaaaat.
Szerintem te nem a Rise-ra gondolsz. De ha mán rise: a szíriai rész kvázi uncharted szint. Sajnos ez a játék első 30 perce, és ott vége is. Tök jó a recept. nagyon jó a kivitelezés. Minden fasza LENNE, de nem áll össze, mert hiányzik mögüle a forgatókönyv. Nem építkezik, nem mozdul. Áll. És közben csinálja amit kell, és azt egész jól, de nem mozdul semmi. Ami az előzőre nem volt igaz, a vége akkorát ütött, mint a mozdony. Utoljára szerkesztette: Moby, 2016.05.16. 16:34:38
nemtom, TR audiovizualisan (inkl. rendezes) nyilvan nem ez a szint, de szep azert az is (PS4-en pedig lehet megszebb lesz), gameplay pedig semmivel nem marad el U4-tol, se a törtenet. sziriuszli. U4 törtenete is egy jobbfele vasarnap delutani rtl klub-os nemet kalandfilm szint. ket köztes fejezet meg az epilogus teszi kulonlegesebbe, de azok se a tartalom kulonlegessege miatt, hanem mert majd' 10 eve velünk vannak a karakterek.
Tökre nem az a lényeg, hogy milyen hibák vannak benne, hanem a jóság/hibák aránya és mértéke. Teli van a piac majdnem hibátlan középszar, feledhető játékokkal. Tolja azokat akit nem anya szült.
A Tomb Raiderről annyit (nagyon szerettem mindig is), hogy Lara Croft ezek után bevarrhatja a pináját bánatában.
Maradjunk annyiban, hogy a Rise of the Tomb Raider ehhez képest lófaszjóska.
Így igaz. A lényeg viszont az összhatás és abban számomra tökéletes. Beleélve végigélek egy kalandot megfelelő akció, akrobatika és kaland elemek egyensúlyával és ütemmel audio és vizuális orgiában. Nekem, és gondolom neked sem (sokakkal egyetemben) nem is kell több ebben a stílusban. Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.05.16. 16:20:18
Éltettem én máshol a színészi játékot, arcmimikát, mozgásokat, történetet és annak adagolását, a karakterek jellemét, sose látott fizikát, hangokat, akciójeleneteket és hogy mindenre van valami animáció, hanghatás, megjegyzés. Szóval ez már igazi játék-film. A grafikát pedig azért halljuk sokszor, mert ez az amit először észreveszel és gondolom azért is, mivel az eddigi IP-khez és a PS4-hez képest főleg lenyűgöző. Az art pedig annyira változatos, hogy minden fejezet után, sőt közben is sokszor, szíve szerint írná az ember, hogy nem hisz a szemének. :D Utoljára szerkesztette: yesname, 2016.05.16. 16:14:14
Kezdjem? bár teljesen mindegy isteni ez a játék ( is ) és ez az UC rész is, de a 9. chapter skócia elég unalmas, legalábbis túl sok élvezet nincs a szürke sziklák végeláthatlan megmászásában. Remélem ez volt az a kötelezően sablon rész ami megvan minden játékba és túl kellett rajta esni. Nomeg az AI. Itt sem jobb egy fikarcnyit sem. Hót ugyan az mint bármiben, a lopakodós rendszer detto. Katona észrevesz majd nem vesz. 5en vannak egy kis területen, 4 eltűnik és az 5. semmit nem tesz. Észrveszik h valakinek kampec, 10 sec alert aztán "evriszing iz bjúti", mennek vissza sétálni. Nyilván megoldani máshogy itt sem lehetett, de tök ugyan az mint az AC, TR vagy bármi másban, ahol azért ezekbe mindig bele van köpve hogy milyen szar. Itt is bele lehet ugyan úgy, dettó ugyan az.
Nem tudom már ki említette, hogy 14. fejezetnél szünet, mert túl sok. Gondoltam ugyan már. Most értem oda és hát... Azt a gyönyörűséget, részletességet, kivitelezést amit itt látni nem tudom feldolgozni. Ez színtiszta képtelenség. El sem merem képzelni mi lesz Darkkal ha odaér. Ott fogja feladni végleg a játékra való igényét azt mondva, hogy ezt meg sem fogják közelíteni és minden játék egyszerű és steril lesz ennek fényében. (Mellékesen nem tudom Naughty Dog-ék milyen LOD algoritmust találtak ki, de valami eszméletlen.)
Indítsd el crushing-on a játékot, aztán beszéljünk újra arról, hogy kevés az akció.
Grafika tökéletes, mutass még egy ilyet.
Nadine talán a DLC-ből kiderül, mi ezzel a gond? Diablo 3-ban is a DLC-ből derül ki a boszi sorsa.
Epikus helyszínek? Madagaskar nem elég epikus? Vagy ami utána a városban van? Tele van a játék katasztrófafilmekbe illő jelenetekkel és látvánnyal.
Sajnálom, ha nem adta neked az élményt. Talán már sok gameplay-t láttál belőle, vagy tudat alatt előre eldöntötted, hogy "nem fogok mosolyogni", akkor meg lehet bármilyen jó a stand up-os.
Jim szerk: spoiler Utoljára szerkesztette: Jim Morrison, 2016.05.16. 10:08:00
Meg olyat is hallottam már hogy hiányolták az epikus részeket, mik ezek a helyszínek ha nem epikusak? Jó nem akció tekintetében mint a Crysis/BF összeomló épületei, de ez is lehet szerintem Epikus, emlékezetes.
Hála a jó égnek! Áldom az eget (gőzöm sem volt róla) hogy Druckmanék kezébe került és erősen elmozdultak a gameplay-t illetően a Last of us irányába. Sokkal de sokkal élménydúsabb és jobb ez a realisztikusabb szál,mint az ellenfeleket ezrével ölő Drake a hegyi jetikkel és egyéb okosságokkal. A grafikai ugrást aki nem látja az vak. A remasterhez is lehet mérni,bőven érezhető a generációugrás minden tekintetben.
Még nem értem a végére, de messze nincs olyan érzésem hogy "ezt már láttuk", éppen olyan érzésem van hogy sikerült sokkal de sokkal többet adni az UC trilógiánál amiben a 2. részt leszámítva végighenteltünk mindent.
Hát az egy dolog megítélni a gamplay-t, meg szép volt a the last of us, de azért túlzásokba ne essünk, bármilyen tech van ezalatt, egyből látni az ugrást a 2 gen közt, azért a TLoU messze nem nézett ki még csak feleígy sem. és most a remaster-ről mondom ezt. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 23:29:54
Itt is maradéktalanul elégedettek vagytok a játékkal ?
Én az alap trilógiát imádom-sajnos a Golden abyss kimaradt- és vártam ezt a 4. részt is, ha nem is nagyot, de csalódtam benne egy kicsit.
A játék első fele majd nemhogy átvezető, persze magyar felirattal biztos élvezném. Az akció is kevés, míg ugye 2-3-ban meg azért panaszkodtak, hogy sok. Grafika szép-szép, de eget rengető ugrást nem látom, mint amikor az U3 után előálltak egy Last of Us-szal. Egész játék olyan " ezt már láttuk kategória" számomra.
A vége elég nyomorúságos végjátékkal zárult ott a barlangba, mintha kivágtak volna egy részt. Nadine Ross-szal is mi lett ? Ja majd a DLC-k-ből megtudjuk.
Nem nem gagyi, hanem senki nem foglalkozna ennyit vele, azok az apró dolgok apró érdekességek maradnak. Divisionban is tetszik ahogy az üvegek törnek, mégsem játszok vele és nem jutna eszembe ha most nem hoznám fel példának. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 23:03:07
Direkt nem szóltam ma már hozzá mert el akartam kerülni a vasárnapi agyérgörcsöt....De nem sikerült...Melyik játékra gondol amikor azt akarja szemléltetni micsoda érdektelen gagyi az uncharted komoly látvány nélkül?? Az Unearthed című budget kategóriás foshalmazra amivel bár nagyon az uc-t akarták majmolni baromi messze vannak minden tekintetben. Fényévekre....És ez a példa.... Komolyan agyérgörcs basszus.
Neeem. Nem a bőr szíj a lényeg, azt mondtam hogy figyeld két oldalt az óra alatt még ki is log kicsit a bőr mintha a szíjj körbemenne a kezén. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 22:40:32
Ja de én a google képtalálatok közt egyet se láttam. :D
Nézd meg kinagyítva az órát, eleve az ora latt is van a bőr szíjból egy rész, ez egyik általad említettnél sincs. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 22:27:00
A játékról ne beszéljünk mert spoiler. Ha meg vele kapcsolatban az nem "érdemi téma" hűde mintha nőből lennétek, mindig az a baj ami éppen van. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 21:29:41
Hagyjuk már ezt a bullshitet. Olyan szinten túltoljátok a marhaságot hogy fájdalmas. UC topikban mindenről van szó, csak érdemben a játékról nem, mert túl kell tolni és magasztalni minden más ellenében a világon ami eddig létezett és fog létezni. Uggyan már.
Igen, nem is ez volt a lényege annak amit mondtam, de oksa lehet helytelenül fogalmaztam, pesze kell a művésziesség, pont ezaz, hiába ez a sok apró részlet ha a látávány kevés lenne telibezsarnánk.
Emlékszel Quantum Break-re? Nem kell messzire menni. :) És az még csak nem is csúnya. :D Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 21:17:28
Az engine-nek nincs szépsége. A látványnak van. Annak meg csak egy nem is túl jelentős része az engine. Annak a használata a lényeges. UE, Frostbite, randomakármi enginekből is vannak csodaszép, és kurvaszar látvánnyal bíró játékok.
Egy szó mint száz, nagyon rég nem tudtam elüldögélni egy játék mellett úgy, hogy a controllerhez sem nyúlok, csak hallgatom a háttérzörejeket, meg bámulom a környezetet. Nagyon tetszik :)
Hát sajnos az engine a szépség mellett vonza ezen fícsörök nagy részét szóval készakarva tudnának csak példát generálni feltehetőleg.
Uncharted Golden Abyss: még csak nem is az ND csinálta. Egy olyan hardveren, ami a megjelenésekor is az alsóházi mobilteknót nyaldosta. Mégis bírja minden uncharted jóságát. Imádtam azt is. Tudom megint egy uncharted példa...
Hát erről beszélek ez a baj mind szép, és mivel ez 22-es csapda lehet nem tudjátok elképzelni azt amit írtam, van rá példa csak más játékban. :)
Vagyis mégsincsen mert ezeket a ficsöröket eleve sok dologban maga az engine és kinézet és grafika tesz lehetővé, vagyis lehet nem is lesz példa rá. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2016.05.15. 21:09:13
Áh nem. Te teljesen hülye vagy, vagy csak teteted? :D De felőlem oké, éld ki magad nyugodtan az én basztatásomon, leszarom Utoljára szerkesztette: Kongy, 2016.05.15. 21:03:40
Elmondanám tennéked, hogy a mai napig fent van egy játék a pcmen, a notebookomon, az Anachronox. Quake2 engine, és imádom, mert művészi játék :) Nem beszélve az Ultima sorozatról, de az még régebbi story.