Sokszor ki se tudom használni. Amúgy ő 3x van előnyben te minden más körben. 1 nem lenne elég, mert itt nincs lapelőnyöd akkor se ha másodikként mész. 2 lenne talán az optimális, de ha azt nézzük mennyivel egyszerűbb átvenni a board controlt és hogy sokszor ki se használják a 3 chargot a 3 se olyan vészes. Ha szimplán kivennék akkor annak lenne hatalmas előnye végig a meccsen aki kezd.
Ezt a három plusz mana dolgot remélem kurva gyorsan kiveszik a játékból mert eszméletlen unfair.
Köszi a válaszokat.
Esélytelen a wipe hisz már lehet pénzért packokat venni.
Olvastam redditen hogy ahogy a solo aréna rankod nő, úgy lesz egyre nehezebb. Rank1-en vagyok grand champion vért izzadva mentem egy 9-1-et és kevesebb rewardot kaptam mint azelőtt 3 pakli/lap (2 pakli meg 1 epic lett belőle) meg 2 szütyő, azelőtt 3 szütyő járt, 2ben gold volt 1ben meg gem. Bár mintha az egyiknél mindig írta volna hogy promotion csak rank1en már nincs hova előrelépni :). Okosan megcisnálták hogy csak ideig óráig érje meg ai ellen solo arénázni. Bár így se olyan rossz a reward.
Versusban eddig csak egy 2-3at meg 0-3at mentem :D. Ott hány győzelem után éri meg?
Zozo, Shep felvehetlek titeket?
A shopban a Redeem codes részhez nektek van kódotok? Illetve honnan lehet szerezni oda valamit?
Jelenleg 5ös (Igaz itt meg is akadtam 1 win-1 loss így nehéz előrejutni ) vagyok ahogy haladok előre egyre kevesebb az aggro, igaz azelőtt sem dominált szóval nem igazán érzem gáznak a jelenlétüket.
A story boss nekem is csak harmadjára sikerült, megváltoztatott zöld/lila deckel. Épp ez a probléma, hogy annyira nem akarják megvárakoztatni a játékost, hogy alapból ilyen differenciával indul a keresés vagy, ha nem talál pár mp alatt rangod belit akkor növeli a lehetséges ellenfelek skáláját. Az egyéb online kártyajátékoknál(kivéve HS) szerintem is többen vannak, de messze nem elegen. Nem kapott elég reklámot a játék. Vegyük példaként a Dead by Daylightot. Aznap mikor kijött majdnem a legnézettebb játék volt a twitchen. Ez mikor open bétába jött (amiről a hs fórumban értesültem, hisz reklám nem volt) alig találtam meg twitchen, talán 200nézővolt összesen, ahogy most ma reggel is. Annyi lett volna a dolguk,hogy pár nagyobb névnek fizetni kellett volna, hogy játsszon pár órát a játékkal legalább kipróbálás szempontjából és máris jönnének a tömegek,köztük a kisebb streamerek is és mikor eléri a fix 10k feletti online nézettséget akkor lehetne szó arról, hogy ez a játék nem tűnik el a süllyesztőben. Akkor beindulna az e-sport része ami arra ösztönözné az embereket, hogy nekik is sikerülhet csak a lapkészlet hiányzik, tehát vennék a packokat. Enélkül a többi online tcg sorsára jut, a hexhez is évente 1kieget terveznek, de mire odaérnének a végén az se jön ki, mert nem éri meg.
Nekem az másodjára meglett, valamelyik alap deckkel nyomtam le.
Na most volt 2 jó meccsem, de megint ilyen 7-esekkel rakott össze, ennyire szerintem nincsenek kevesen, pláne, hogy pár mp alatt talál játékost, szerintem már most többen vannak, mint az 1 éves Magic Duelsben bármikor is.
Annyira effektív removaljai és lényei vannak amivel az INT deckem képtelen tartani a lpést:(
Az, hogy 7-en van kb semmit nem jelent. Ki tudja mióta játszik. Már legendben is vannak minimum 80-an (#74 streamelt). Igazából így este 6 felé kicst hs-eztem és a közben alap a stream nézés, 10kör alatti meccset csak elvétve láttam. A másik kérdés a lapkészlet. Lehet most hatásosabb az aggro(bár én ezt nem tapasztaltam), de mint az a streamből is világossá vált számomra, a jól összerakott deckeknél már inkább a control dominál (ott is van 1-2 erősebb aggro, de nem 80-20-as matchup, mint a másik kártyajátékban).
Egy hét után számomra korai lenne feladni egy gyűjtögetős játékot, hisz a játéktudás és a lapkészlet is fejlődik.
Amúgy nagyon érdekesek a vélemények a hivatalos fórumon is. Valaki szerint nagyon random, mások szerint nem. Valaki a rewardokra panaszkodik mások örülnek, hogy milyen kegyes a játék. Én még mindig tartom azt az álláspontot, hogy jelenlegi ismereteim alapján sokkal inkább ez, mint a hs, főleg így a mai adventure bejelentés után. Inkább ebbe ölöm majd az időm, pedig elég világos, hogy ebből nem lesz nagy e-sport és hatalmas mennyiségű játékostábor.
1 hét után úgy vélem ez sem lesz az én játékom, mert túlságosan lény alapú az egész, másrészt ok, hogy szerintetek nincs annyi aggro de ennek némileg ellent mond a decklistes oldal ahol 2 oldalon keresztül csak aggro van :) Ja nyilván ha le tudnám szedni őket nem zavarna a dolog de ha még a mana előny is nála van akkor elég problémás, meg nyilván nem véletlenül van már 7-en, annyira nem lehet szar az a deck. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.08.06. 21:37:45
9-esként 7-essel? HS-ben is megtörténik az első pár napban akkor szerintem itt is bőven várható volt, hisz jóval kisebb a játékosbázis. Az aggro meg bőven kezelhető annyi minionon van guard, gain, shackle(azt hiszem ez a neve) vagy olyan ami ezeket adja. Ráadásul ott a lapelőny ami a rúnáknak köszönhető és a prophecy lapok amik még azt is lehetővé teszik, hogy az ellenfél körében védekezz. Aoe tényleg hiány, inkább az egy targetes leszedések, illetve a value tradek oldják meg a boardot, ami szintén nem nehéz ha azt nézzük,hogy lapelőnyünk lesz ha az ellenfél támad. Annyi a lényeg,hogy szépen leszeded őket és az enemyt 25hp fölött tartod, hogy ne húzzon lapot amég nincs egy fix boardod amit már nem tud megoldani vagy amég nem tudod 1 kör alatt megölni(aggroban kevesebb a prophecy).
Nyilván van olyan is amit írtál, de jóval kevesebb,mint a hs-ben.
Hát úgy látom ez a játék is meghalt nálam. Összerak 9-esként 7-essel ráadásul full aggro, semmi mást nem csinált csak nyomta kifele a chargeos és egyéb aggro szarokat és 6-7 kör alatt szétalázott, mert az marha nagy vicc, hogy egy szaros aoe lap is epic vagy rare.
Elég jó a reward eddig majdnem egy hét alatt már 6 legendary-t kaptam (a story módos alap legendeket nem számítva). Hs-ben fél év kellett egy legendhez :). Adoring fanból 2-t is, legalább az egyik szines így töhető maxért. Utoljára szerkesztette: erasmus4, 2016.08.06. 19:30:12
A kártya fejlesztésnél azt döntöd el hogy melyiket kapod meg előbb. A másikat is ugyan úgy kinyithatod packból vagy lecraftolhatod.
Btw tegnap láttam egy kommentet aki szerint ez erősen p2w lesz, mert a jó deckek drágák. Épp most fejeztem be egy 6-3-as versus arénát 3pack, 105 gold, 75dust. Lehet drágábbak a deckek de nagyon erős a rewardolás. Ezen felül azt is megcáfolnám, hogy a versus arena nehéz. Kettőt mentem 4 és 6 win. Ráadásul a draft tudásom 0-hoz konvergál, úgy nézett ki a dolog, hogy a kékeknek prioritást adtam, tehát a kicsit gyengébb kékeket az egyéb szín felett vettem kii, hogy minél biztosabb legyen a szinergia. Véleményem szerint sokkal élvezhetőbb és ezáltal könnyebb is, mint a hs-ben. Ott mindig csak a rewardot vártam annyira nem szerettem.
Elég jó, hogy olyan dolgokra is figyeltek, hogy pl. az aréna kommentátor csávó szinkronja ugyanaz, aki az Oblivionban is volt :)
Passz, erre még nem találtam választ, mondjuk egyenlőre elég könnyen meghoztam minden döntést.
Időközben végigvittem, az egész kampányban csak a főboss ölt meg egyszer, szóval elég könnyű volt, viszont szépen gyűlnek a lapjaim :) Vannak ezek a fejleszthető lapok, amiknél választani lehet. Na most itt ha egyszer eldöntöttem, hogy mondjuk a lethal vagy guard verzió közül a guard verziót választom, akkor attól kezdve, hogy fejlesztve lett az a lap a guard irányba már csak guardosat nyithatok belőle? Vagy megkaphatom az alap verziót mondjuk egy packból és újra dönthetek, hogy adott példányt melyik irányba fejlesztem?
Minden színhez fog adni 1-et és 2 neutralt asszem, a 3. neutralt meg az 1. solo arena után.
Wow, a kampány azért elég kemény lapokat ad :D Már van 5 legendarym csak ebből...:D
A solo illetve a versus aréna jutalom rendszere közt van különbség? Kicsit unalmas és könnyű a solo (elsőre 9win), de farmolásra jó lehet ha a másik aréna nem fizet jobban.
Van olyan lap, hogy Arrow in the knee, hát szakadok :DDDD Az egyik lap meg azt mondja, hogy: I used to be an adventurer like you :D Zseniális utalások :D
Barat hozzaadas meg nem mukodik, vagy csak mi vagyunk nyomorekok?
Elsőre nagyon jó, viszont a story mode túl könnyű. 16.résznél vagyok a 9.résznél kaptam ki, mikor bejön az új deck és váltottam rá. Aztán viszont annyira bejött az a deck, hogy csak azzal játszottam, a lapok váltogatásával. A ketté osztott board is tetszik, főleg hogy mikor a jobb oldal stealthet kap 1turnre. Remélem nem csak a story mode különlegessége. A lapkészlettel se lesz gond szerintem. Legalábbis eddig elég szépen szórja a lapokat, köztük a legendarykat is amit nem is igazán értek.
Véleményem szerint a hs megizzasztásához viszont kevés ez a játék. Általában mikor elérhetővé válik egy játék mindenki számára akkor megrohamozzák és mennek a streamek is ezerrel. Jelen esetben ez úgy nézett ki, hogy délután 2-kor ránéztem twitchre és össz ha volt 500 néző a streameken akkor talán sokat mondok. Nem volt elég reklám mögötte és nem ütött nagyot az érkezés. Lehet mondani, hogy béta de szerintem most kellett volna bevonzani minél több embert.
Na, bejön a game, elsőre nyertem is rankeden. :)
Múlthét vasárnap vettem észre, hogy kaptam invet azóta, van ez, igaz melóba most semmi nincs szóval napi 2 solo aréna, meg 5-6 vs meccset toltam :D.
Hát én ha hátrányban vagyok ő meg kifogyott, inkább nem is támadok amíg nem tudok vissza erősödni, mert felhúz hirtelen 2-3 lapot aztán meg is nyerte. Ja és a retkes 1/1-es lény ami random sebez halálkor 3-at, mindig arcot sebez, sosem a lényét.
Hogy a frászba lettél pár nap alatt 24? 1 hete játszom, jó nem sokat, napi 2-4 meccs de még csak 13-on vagyok, 10 után úgy beállt, hogy szerintem nem is nő .)
Pár napja játszok story után mentem Vs arénát 2-3 lett, akkor még agynélkül mentem arcra ha nem volt lény amit üssek kapta is a lapokat az ellen :D. Viszont szerintem lehet haladni vele rank 24 vagyok most kaptam meg a 24-esért járó legendaryt. pvp-ben rank 7-en járok, kék zöld deckel. Amit tudok tanácsolni az elején ne vs arénát menjetek hanem solo-t 4-szer vertem végig, van hogy a boss előtt akad egy ellen aki totál countereli a decket ált. azon bukok 3-at. De olyankor is kapok 2 decket halom aranyat, gemet. A napikról, én még nem kaptam Versus aréna q-t. Ilyen thief guidles-t kaptam amiből jöt bonus q is, nyerj vörös-zöld deckel 3-at, játsz ki x prófécia lapot stb.
Igazad van amúgy. Mentem egy versust amint befejeztem az act 2-t, hogy mire számítsak és hát elég fontosak, hogy legyenek erős és effektív lapjaid, amit láttam az llenfelemtől az ellen esélyem sem volt, pedig minden lapom betettem ami elérhető volt:D(így nehéz lesz gyűjteni a goldot győzelmekkel:D)
Az aggro stratégia nem tudom mennyire lesz kifizetődő. A rúna rendszer és a random instant spellek eléggé felborítják az átlagos aggró felfogást. Az nagyon nem mindegy, hogy 3-4x-es laphátrányba sodrod magad, főleg aggrónál öngyilkosság ez. Nyilván lesz aggro, de én úgy gondolom, hogy nagyon specializált lapokkal fognak csak műkdni, szóval nem hiszem, hogy elég lesz majd egy rakás 1-2 manás lény a pakliba és go face all the time. Én már most amikor először játszottam azt éreztem, hogy azok a lények amiknek 2 életereje van szinte nem érnek helyet, ha nincs releváns text rajta vagy esetleg sac.outletnek jók. Nem teljesen állja meg ez az állítás a helyét, mivel itt van egy árnyék oldal is a táblán:D
Ha jól tudom HS-ben sok lap azért nem számít játszhatónak, mert ha nem csinál azonnal valamit akkor abba kell reménykedni, hogy túl élje a kört. Ugye ott ez elég valószinűtlen szokott lenni, nyilván itt sem tudod abszolút garantálni, de az árnyék oldal miatt egy körig a lényeitől minimum meg tudod óvni:)
HS-t csúnyán lealázza ez a játék már most is.(Ez se anyagilag,se játékos és hype ügyileg nem fog soha jelentkezni, de mint kártyajáték ami még mindig casual kategória, sokkal jobb.) Csak ne essenek ugyan abba a random mániába amibe a blizzard esett. Plussz itt lore alapú az egész, nálam ez is piros pont.:)
Én meg az egészet egy normális rpg kiadásban. Nem is kell, hogy open world legyen, sőt ne is legyen belülnézetes. Legyen inkább egy jó kis klasszikus izometrikus RPG:)
Jó de én nem akarok ilyen aggrot nyomni, most is amivel elértem a 9-et az egy control mage volt, de kellenek még bele lapok, még commonból is, nem hogy a többiből :) Ja és amúgy már van decklist éppen elég, de hát ugye hiába, ha lapjaid meg nincsenek hozzá :) Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.08.05. 15:00:55
Az a legrosszabb ebben a játékban ,hogy marhára az számít, hogy kinek milyen lapjai vannak. HS az egyik véglet, ahol a legolcsóbb szarokkal is lehetsz jó, ez meg a másik, gyenge lapokkal ne is nagyon akarjál semmit. Ezek a kvesztek is, nyerjél 3-at versusban 40 goldért, meg húzzál 10x plusz lapot 40 goldért. Most láttam egy aréna 3 wint 60 aranyért, aha köszi, biztos nem nyomom el :) Nekem nagyon úgy tűnik ,hogy ez p2w lesz, ill a felső házban el lehet bohóckodni ingyen is, nyilván. Na nem baj, még mindig ott a Magic (már amikor megy a szerver .9) Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.08.05. 14:16:41
Milyen fajt indítottatok az elején? Én Argóniait, imádom őket. Bár lecserélhető, csak érdekel :D
Hát nem tudom, szerintem a jutalmazás gyenge, hiába játszom már kb 1 hete a lapkészletem alig nőtt, ráadásul a szintlépés is embertelenül belassul 10 után, pedig nem 15 szint van hanem legalább vagy 45-50, már ha igaz az amit írtak az egyik streamen, hogy van lap ami 45-ös szinten fejlesztődik. Azt viszont nem tudom ,hogy rankeden ha eléred a szintet azt megjegyzi (mage ugyanis már megvan) vagy csak az számít, hol állsz a hó végén? Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.08.05. 13:07:51
Azt néztem én is, rengeteg reward van. Sajna felkelt a pici, szóval egyelöre pihenöpályára kerül a játék, majd este, ha mindenki alszik, folytatom. :D Egyébként "ranked"-ben van reward? Vagy csak szintre megy egyelöre?
már a story módban érdemes saját deckre váltani egy idő után, legalább szokod. Én pl egy S/W deckkel elég kényelmesen végigvertem a tutorialt, majd még kényelmesebben lementem R8-ra. Kis HS múlttal nem lesz nagy gond.
Aréna:
Versus: mint HS, 30 lap, aztán hadd szóljon Solo: 30-38 lap, majd rájössz, miért. :)
Solo arénát érdemes gyorsan megcsinálni, az első bossfight után megkapod az édibédi rajongót, ami egy mókás (meg RNG heavy) legendary. :)
kezdők vs régiek: itt duplán büntetve van a kezdő játékos, mert a lapkészlet előny mellett még az is bejátszik, hogy bizonyos lapok szintet lépnek és az upgradelt lapok igencsak jók, a lapok szintlépése meg attól függ, hogy hány órát játszottál eddig (a játékos szintje).
RNG: piszok nagy, jön-e a Prophecy, ha kell, ki kezd (itt 3 coin jár, ha második vagy), milyen a kezed, felhúzod-e a combot vagy sem, itt ugye 50/3 a pakli, nem 30/2 (legendaryból itt is csak egy lehet a pakliban).
Viszont az egésznek van egy nagyon klassz hangulata, hihetetlenül jól lehet combozno, HS rugó játékosok imádni fogják. :)
ja, eleinte érdemes skippelni a VS aréna küldiket, mert ott a rutinos játékosok hatalmas előnyben vannak, én pl elég jól elboldogulok HS arénában, de csak másodikra lett meg a nyerj 3 Versus arénát küldi.
ja: jutalmazás: piszkosul nagy, szintet léptél? 5 csillió jutalom, 3 győzelmenként x gold + lap, láttál már aréna meccset, még sok csillió jutalom. :)
Azt hiszem, elszóltam magam a könnyüvel kapcsolatban, a 13. fejezet csak másodjára lett meg, most meg már 3. futok neki a 14. fejezetnek. :)
Hát ha már végigmentél a storyí azután érdemes. Mert addig nagyon csak arról szól a pakliépítés, hogy belerakod az összes lapod amid van két attribútumból.
Ez mondjuk igaz, bár én tegnap le akartam tölteni a Launchert, de valami hibát jelzett, így nem sikerült, ma gondoltam leülök HS-ezni, de elötte megnéztem, hogy megy-e a launcher, ment, letöltöttem a játékot (Legends) és azóta azzal szórakozom. :) Kb. másfél-két órája. Most járok a 13. fejezetnél, elöször megcsinálom a teljes sztorit, aztán jöhet szóló aréna. A Versus Battle módba édemes saját decket csinálni vagy el lehet lenni a gép által a sztori alatt generált deckekkel is?
Szerintem rossz úton járnak, ha a HS-től akarnak dirketbe elcsalni embereket. A többségben fel sem merül, hogy otthagyja a hs-t a legends kedvéért, maximum játssza mellette. De olyan hypot,szociális médiai jelenlétet soha nem fog elérni mint a hs és megdöbbenésemre ez sok embernél fontos... Arról nem is beszélve, hogy aki már x éve játszik hs-el az nehezebben hagyja ott a kollekciója és az eltöltött idő miatt.
Azt nem tudom, hogy fogják ezt a két lane-s megoldást telefonra átvinni, hogy még jól is olvasható legyen. Tableten még csak-csak, de telón, hát...
Egyébként a fejezetek igencsak könnyüre sikeredtek, nem is nagyon tudsz meccset bukni, vagy igen? Utoljára szerkesztette: hawkie22, 2016.08.05. 11:25:33
Én most jutottam túl a 10. fejezeten, szóval még nagyon az elején vagyok, de már most tetszik ez a két lane-s megoldás. A paklikészítésnél még én se látom teljesen át a rendszert, de majd meglátjuk, mi sül ki ebböl. Magic-kel sose játszottam, viszont nem feltétlen írnám fel negatívumnak, hogy picit a HS-re hajaz, ezzel próbálnak meg embereket elcsalogatni a HS-töl, szvsz.
Első benyomások: - A story mód rendkívül ötletes, szinte azonnal kedvem támadt újra elővenni a Skyrimet ahogy haladtam:) - Nagyon szépek és stílusosak az artok, bár azért nekik van miből dolgozni, nem csak a seggükből kell előrántani egy fw-t. - A kezelőfelület elég letisztult és hangulatos, nem a leggyorsabb, de illik a TES világhoz. - Érdekesek akártyák, bár még elég kevés a keyword, de még nem látom át rendesen, hogy a jövőben mennyire lehet majd ezt még fokozni. - A random effekteket eléggé visszafogottan használják ami jó. - DE! van és amit nem értek, hogy miért? Amiket én felfedeztem azok tipikusan azok amiken csak ront a randomitás, főleg ha hs-hez hasonlóan decken kívülről idéznek pl. Ráadásul sok ilyen effeknek a játékban benne van a nem random effektesített változata. Példűául nem értem a temetőből miért random lényt summonnol vissza a választás helyett vagy miért random kreátúrát hoz le a x/x-es token megoldások helyett. Mert ott vannak a summon 1/2-es lényt magával képességek. -Nem értem miért akar ennyira a hs-re hajazni. De tényleg olyan triviális dolgokról van itt szó, mint a ritkasági rendszer egy az egyben ugyan az mint hs-ben, nem elég, hogy ugyan azt az elnevezést használják, de még a színeik is ugyn azok.(tudom, hogy pl ritkaság besorolás és beszinezési fronton nehéz nagyot forradalmasítani, de pl ha a magic rendszerét használják senki nem szólja meg, vagy ha kitalálnak valami egyedit, de ez, hogy egy az egyben átveszik a HS rendszerét a legbutább dolog szerintem.) De lyan apróságoknál is zavart mint a pack nyitás.Miért is kell ugyan olyan formában kinyitni egy packot mint hs-ben?
Engem ez jobban be tud vonzani, mint a hs, de még mindig nagyon messze van egy Magic-től ilyen szempontból nálam.
Más téma:
A játékmenet érdekes ezekkel a lanekkel, a random effektek már most zavarnak a játékba(nem érzem a létjogosultságát ezeknek).
Illetve érdekelne, hogy itt milyen egy működőképes deck, mert ugyan láttam a koncepciókat rajtuk, de első próbálkozás után kiégtem:D Ez a sok új kártya egy új kártyajátékban nagyon leterheli az agyat:)
Eddig tetszetős, rewardok szépen jönnek, szintlépés után pakli, 3 győzelem után, gold +lap. Mentem 1 versus és 2 solo arénát, VS-ben 3-3 lett, aztán 2-3 soloban, majd 7-3 de úgy hogy kikaptam legelsőnek valami undeades paklitől, levertem az összes többit, és 3adjára, halála előtt behúzott egy prophecy guardot, majd megölt :D. Amúgy rank 9re érve már nem ész nélkül mennek arcra, hanem szépen felépítik a board controllt aztán lehetőleg 1-2 körön belül akarnak kivégezni.
ja, a játék legszimpatikusabb előnye: beton stabil netkapcsolat.
míg a HS teljesen behülyül, ha menet közben játszol, képtelen normálisan kezelni a cella és technológia váltásokat, addig a Legend simán online marad akkor is ha pocsék lefedettségi területen vonatozol.
kíváncsi leszek egyéb játékmódokban alkalmazható lesz-e némelyik story-mód vs beállítás..az act 9 a kalózokkal most nagyon meg tud szivatni a letett lapok jobbra balra tologatásával :)
Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a béta miatt ilyen a dolog, aztán lehet, hogy mégsem, a mailben azt írták, nem lesz több accwipe, gyanús volt, hogy nem csak a bétára értik.
keveset hs-eztem..nagyon keveset..épp annyit,hogy legyen az egész kártyás világra rálátásom a gwent-en kívül.. most nyomtam egy vs-t..volt egy lapja,amivel betámadt,közben magát is gyógyította egyidejűleg,mikor már azt számoltam,hogy épp sikerül kinyírnom,akkor hirtelen felszívta magát 12 hp-val és megölt :)
a story mod az nagyon jó volt, meg könnyű is, pont jó arra, hogy megismerje az ember a játékot a kivitelezés nekem tetszik (grafika, hangok, kártyák), de ez ugye ízlés dolga ami viszont nagyon furcsa, hogy a játék nagyon bőkezűen szórja a jutalmakat, pár óra játék után kb annyi lapja lesz az embernek, mint fél év HS után. o0 A gold meg a dust is túl sok szerintem. Lehet, ez a béta miatt van, nem tudom.
Duel: hát a fene tudja, érzésre összeraktam egy decket, amivel simán lementem R9-ig (itt már jár jutalomkártya hó végén).
viszont elnézve a lapokat, beszarás milyen kombó deckeket lehet csinálni, ha a ember ráérez majd :)
nickem qetuol, mint a HS-ben. de még nem játszottam sokat (3 meccset), csak letöltöttem tegnap este. viszont egyelőre nem fogott meg a dizájn. főleg a minionok grafikája, animációja és szövegei azok, amikben nem látok fantáziát, de majd még később nyilatkozom.