"A sorozat részei közül van olyan, mely 6 milliós eladást produkált és nem hinném, hogy a Steam bármely játéka is rendelkezik ekkora számmal."
Jézus ereje... Ezt ők sem hiszik el.. Ezek fa**parasztok de komolyan. PC-n rengedteg game megy el sokmillió felett. Sőt Witcher 3 6+ milla csak pc-re és védelem nélküli.... HAHÓ GTA5 már tetrisre is kijött miután végre kiadták pc-re mégis már a 6 millát verdesi lazán HAHÓ.... Befejezetlen örli fosok száguldoznak 4.5 millás példányokban HAHÓ..
Epic halkan mondom NEM KELL SZART készíteni és megveszik az emberek.
Geow egy tuskószim. Felszínes, az első rész óta önismétlő, középszar produkció. Sosem volt több egy agyatlan hentnél.
A 6 millával valóban csúnyán mellélőt az ürge. Még a Garry's Mod-ból is cirka 10 milla fogyott...
nyilván nem a féldolláros indikre gondolt :)
pconly AAA címből melyik büszkélkedhet 6 millás eladással? oké, megvan a witcher.... akkor szűkitsük le a súterekre: ott ki játszik ebben a ligában? ;)
nyilván az epic nem akart gtaklónt(unreal erre amugy is alkalmatlan volt), erpégét és építgetős earlyaccesst gyártani, ill. akkoriban (2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ennek még "kultúrája" sem igen volt.
ami nekem inkább szemet szúrt: mi az isten került a judgementben 60 millába?! - endzsin megvolt - assetekből rengeteg megvolt - végletekig kiismert hw/sw (x360) környezet ... és ezekután mégis a "legdrágább" rész?!?!!? naneeeeeeeeeeee.....
amugy nem gáz h eladták, a négyes igen frankó rész lett, hozta a kötelezőt és mellette az elvárható módon pompásan is néz ki :) Utoljára szerkesztette: arty, 2017.01.12. 00:14:11
Azt nem tudjuk, h mire gondolt. Te se, én se, más se. Azt tudjuk, h mit mondott. És az amit mondott hülyeség. Amúgy van egy csomó AAA cím, indie játék, shooter, nem shooter, exkluzív, nem exkluzív, ami bőven 6 milla felett van. Szal, igen, hülyeséget mondott.
"A legnagyobb érdekességet az jelenti a Microsoft frissítései kapcsán, hogy a Windows 10-hez kiadott kumulatív javítás telepítése után problémák léphetnek fel, amennyiben a felhasználó többmonitoros módban próbál 3D-s alkalmazásokat (például játékokat) futtatni. Ezt feltehetően valamikor egy másik javítással orvosolja majd a Microsoft, a tájékoztatás szerint a problémába belefutók jelenleg nem tudnak mit tenni azon túl, hogy átmenetileg visszaállnak az alkalmazások egy monitoron való megjeleníttetésére."
Aki 3 monitort használ, lehet jobb, ha átmenetileg tiltja a frissítéseket... vagy lehet persze kockáztatni is ;)
Miért lényeges, hogy csak PC exkluzív legyen? GTA5-ből csak Steam-re több ment el a Steamspy szerint 6 milliónál, és ott van még az összes dobozos és egyéb digitális terjesztőnél kapható, ami nem Steam-es.
Végülis nem annyira lényeges, ha jobban belegondolok. Nem tudom mekkora lehetett az Epic, hogy képesek lettek volna-e multiplatformot készíteni vagy platformválasztásra kényszerültek a studio mérete miatt.
GTA5 nagyon "jó" példa, csak nem tud mindenki ilyen kalibert készíteni.... és a kevésbé gigaprodukciók anno konzolon életképesebbek voltak (most is....).
Ez a lsita nyilván nem teljes (sok játékról mélyen hallgatnak a kiadók), de azért nem túl sok játék érte ám a 6 milliót PC-n. A Rockstar sem közöl soha pontos számokat, talán ezért sem került fel a wiki-s listára, de GTA 5-ből 3 milliót adtak el PC-re (ennek javát még a megjelenés után), a GTA 4-ből kicsivel többet becslések szerint. Nem tudom miről beszéltek... Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2017.01.12. 13:39:53
GTA5: "Owners: 6,422,470 - 6,699,592" és ez csak a drágább steames eladásokat tartalmazza :)
De tény, nem sok címből megy el (AAA kategóriában, megjelenés után nem sokkal) 6 milla.
Nem tudnék, szerencsére nincs is rá szükségem: van steamspy, ami "halálpontos" :) És ahogy írtam: a rokszar saját ganédombján még olcsóbb is a játék, lehet ott is eladtak pár millert...
De ez itt és most offtopik. Az EPIC képtelen GTA5-re, "nem abban utaztak". Amiben pedig igen, arra a konzol jobb platform volt. Sőt: ma is az... lenne... csakhát a könnyű portolhatóság=könnyű pénz, így megéri.