UMP45 The UMP9 has been rechambered to use 45ACP ammo and is now called the UMP45.
ezzel akkor az UMP9-et ki is veszik a játékból? Mert akkor gyorsan el kell adni a skint :D
Én már várom azt a fejlesztést végre, amikor a zónán kívül vihar, vagy valami más effekt van. Ez a sima kék gömb már lassan ciki. Utoljára szerkesztette: Running, 2019.03.21. 07:59:41
Nálam minden maxon van a játékban meg ahol lehet hangkártya beállításoknál és számomra így is halkabb a játék sokkal mint kellene lennie. De mondom, ennél az egy játéknál van csak ez, minden másban halkítani kell mert a legtöbb már fülsértően hangos 100%-on.
nálad lehet valami gubanc, mert nálam kb 60%-on van az effects, és ez már ilyen tűréshatár, hogy én is minél többet halljak. így fejből nem is tudom, itt van master volume? azt egyből le szoktam húzni minimum a felére, onnan hangolom a többit.
Fasza. Arról nincs valami infó hogy tervezik e hangosítani a játékot? Szerintem rohadt halk már nagyon régóta, és nem hallom rendesen pl. az enemy lépéseit a közelben, csak ha már nagyon közel van. Bármilyen más játékban le kell csökkentenem a hangerőt szinte teljesen mert hangosak, itt meg max hangerőn olyan mint mikor más játékban lehalkítom magamnak... Nem értem miért nem lehet feljebb húzni, ha hangosabb lenne akkor mindenki be tudná magának lőni a megfelelőre igénye szerint, de mivel alapból rohadt halk max hangerőn is, nem lehet rajta sehogy korrigálni. Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.03.20. 23:14:17
Vector- 9mm ammo, nagyobb tár kapacitás, Damage decreased from 34 to 31
The UMP9 has been rechambered to use 45ACP ammo and is now called the UMP45.
Tactical Stock can now be attached to the MK47 Mutant
Bullets Loops for Shotguns, Win94 and Kar98k have been combined into one item called Ammo Loops
Holo Sights can now attach to pistols
Increased SR body shot damage from 110% of base damage to 150% Increased SMG limb shot damage from 120% of base damage to 125%
Decreased the overall aim punch (aim sway) applied when being shot by an enemy First aid kits will no-longer heal instantly after use timer and will instead restore health over a 2 second period
Erangel loot - Increased spawn rate of AR, DMR, LMG and SMGs
Hangokat is variálták
UI-t átszabták
Added a new crosshair when using the Canted Sight to help players easily identify which scope they have equipped
Performance Optimized the Network Debug Statistics UI rendering logic to slightly improve FPS Optimized replay recording logic to slightly improve FPS during gameplay
Bug Fixes ..
Fixed an issue which caused heavy FPS drops momentarily using hotkeys to mute or change audio channels. ..
Meg egy csomó apróság. Mindenesetre, elég szépen belenyúltak megint az egészbe.
akkor vajon miért nem játszik senki vikendin? mer mi is szeretjük nagyon, de olyan hosszú lett játékot találni hogy inkább néha skipeljük (ma reggel solo fpp - vikendi 7 perc, sanhok 8 mp) csak azért lenne ez mert lejárt a season pass? dehát attól egy jó pálya, szóval valami mégis hibádzik
El kell fogadni a hibáit. Én az első naptól kezdve játszom vele. Kihagytam kb. fél évet, mostanában megint elkapott. Kb. semmit nem változott (no jó, néhol azért látszik a fejlődés, de kb. 1 patch-ban kellett volna ennyit fejlődnie, ha nem vesszük az új mapokat számításba) azon kívül h vannak új térképek. A hibák nagy része benne van ami az első nap megvolt :D. Ennek ellenére rohadt jó játék. El kell fogadni a hibáit és belekalkulálni ahol lehet a játékba. Az új pálya kellemes csalódás volt, azon felül h tél van (pont nem izgat) a pályatervezés nagyon jó, a legjobb az összes között magasan. kb. kidobhatnák az összes többit, és ezeken az alapokon építhetnének mind helyett újat. Szal tényleg érdemes elengedni pár dolgot, hagyni a fenébe és élvezni a játékot. Fortnite nekem nagyon nem bejövős. Apex-ben van valami, de valahogy nem fogott meg. Maradt a PUBG :) ÉS egy lényeges dolog.. szerintem tipikusan az a játék, amivel nem szabad egyhuzamban sokat játszani. Pár kört mész, és legközelebb 1-2 nap múlva. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2019.03.10. 12:45:00
Nem tudom te mit vártál 30 euróért, de ha azt vártad, hogy minden tökéletes lesz, akkor legközelebb átgondoltabban kell vásárolnod. Kb 17 éve probléma minden játékban a nagy mennyiségű játékos megjelenítése és azok kölcsönhatása egymásra. Semmilyen mmo, fps, akármiben nem sikerült ezt tökéletesen megoldani, és valószínűleg egy darabig még fölösleges erre számítani. Az okát ne kérdezd, egyszerűen ezek a tények, vagy megbarátkozol bele 30 euróért, vagy ne vásárolj olyan terméket, amiben 10-20 játékosnál több van egy területen, mert csalódás lesz a vége.
Én az ESO mmo-ért 30 ezret adtam, valamint havi 4000 ft-ot azért, hogy 3 évig együtt lagolhassak csapattársaimmal és a többi nokedlifejűvel a pvp szervereken. Hozzáteszem tudatosan és elfogadva, a szívem mélyén zokogva emiatt.
Jaja nyilván ezért adtam ki 30€-t a játékért :) Akkor ennyi erővel nyugodtan kéne lehessen refundot kérni bármikor, mert anno nem azért fizettem a játékért hogy évek múlva is ilyen legyen. És most ne gyere nekem azzal hogy mennyi pénzt ki lehetett termelni a játékkal. Meg anno ígéretet is tettek arra többször is hogy kijavítják a desyncet, ki is adtak egy updatet elvileg pont erre. Ennek ellenére kb ugyanolyan rossz a helyzet e téren mint a kezdetekkor. Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.03.06. 11:59:24
Legalább már tudom hogy miért halok 10-ből 8x úgy mintha prefire-be futna rám az enemy és esélyem nincs rá reagálni, meg előbb halok mint ahogy kinézne rám az enemy, vagy max látok egy centit belőle... Egyébként ez sztem elég rossz hozzáállás. Azért nem kéne ennyire mentegetni a játékot, inkább írják meg rendesen a netkódot hogy ilyen ne fordulhasson elő. Kedvencem mikor az emberek azzal jönnek hogy "már nincs desync". Én ezt eddig is folyamatosan tapasztaltam ami a videóban van, és én is gondolkodtam rajta hogy kéne egy ilyen vidit csinálni mert death camben soha nem azt látom mint "live"-ban, tehát liveban instant ki peekhs-el az enemy úgy hogy reagálni nem tudok, death camben meg simán kiáll vagy kinéz elém, én meg semmit nem láttam belőle, és még kb rá is gyújthattam volna közben, olyan reakció ideje volt valójában, viszont a szerver és netkód miatt meg instant halok az esetek nagy részében és küldöm a reportokat WH miatt... Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.03.06. 09:33:55
Tavaly is vótmá ilyen videó, a desync-es hiszti körül. Valószínűleg az a helyzet, hogy aki kevesebb ilyesmivel szeretne találkozni, keresni kell olyan játékot, ahol jóval kevesebb player öli egymást. Utoljára szerkesztette: Running, 2019.03.06. 08:03:40
Tudjuk a játék szar bugos 2 éve, engedjétek már el, ott az APEX, asse jó? Ne rinyáljatok puncik, hanem toljátok a csirkevacsikat.
Na ezt én sem vágtam, mivel nem értettem, mi az a hátralévő drop számláló. A hasalásos dolog meg nem tudom, hogy történt, de egyszer csak felállt. Tovább nem mesélem. :)
Hasalásból feláll ha olyan helyen kúszol hogy nem lenne lehetséges a hasalás. Először nem értettük hogy működik ez az új flare gun, találtunk egyet, fel is lőttük mert Pochinkiben épp csak mi voltunk, erre várunk, sehol semmi... :D Nem vágtuk hogy csak annyi drop van amennyit jelez a mapon, és azé lesz aki előbb lehívja az adott fázisban. Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.02.27. 20:26:19
Nem játszottam pubgt vagy 3 hónapja, megvan az új konfig, ideje lenne ránézni. Tegnap mondja haver, hogy várjunk még vele, most tiszta bug, úgyis jön a patch. Most akkor mi legyen?
Sziasztok!Egy Lada Niva egy hómotor egy rakétapisztoly meg pár apróságot javítottak.Lehet tudni hogy mire fel megint ez a 12 gb?A játék nincs 30 gb de eddig kb 240 gigabájtnyi javítást kellett letölteni hozzá,ez így nonszensz.
hagyjatok békén :D //nem település Utoljára szerkesztette: Jim Morrison, 2019.02.27. 11:22:48
4 percnél után van grenade cooking visszaszámláló. inventoryban mutatja apexhes hasonlóan ha olyan lőszer/cuccunk van ami nem jó semmilyen fegyverünkre itt a térképes jelölésnél van légvonal és távolság legalább kétszer annyi fps (textúrák hiánya, baromira leegyszerűsített vagy hiányzó modellek) leegyszerüsített hud hátrahagyott kocsi bejelölve marad minimapon pontosabb táska telítettség, sisak/pajzs kijelzés alapból (életcsík felett)
//A lag gondolom a vpn miatt van Utoljára szerkesztette: Jim Morrison, 2019.02.26. 15:54:47
Teszt szerveren akkor most a fegyverek szórása független az fpstől? Mik a tapasztalatok vele?
fhd-ba jó, milyen felbontást szeretnél ? :D
oké, látom közben megoldottad, így se rossz :p Utoljára szerkesztette: Szabi, 2019.02.26. 13:59:11
Tegnap Squadba utolsónak maradtam 1v1, nyertünk. Még 10 percig remegett a kezem. Kevés játék képes ezt elérni nálam, (szerintem nem is volt eddig ilyen) majdnem két év játék után.