2017 Q2-ben jelenik meg a Tripwire Interactive új FPS-e, amely immár a vietnámi háborús hadszíntéren fog játszódni, az automata fegyverek korában. A korábbi játékokhoz hasonlóan marad az akár 64 fős ütközetmód, de a készítők ígérete szerint lesznek kisebb, 16 fősre tervezett pályák a kompetitív versenyek szerelmeseinek is.
A Steam-en a Deluxe Edition jelenleg nevetséges 21 euró, ezért kapunk skineket és zárt béta hozzáférést csütörtöki naptól. Itt a játék oldala: http://store.steampowered.com/app/418460/Rising_Storm_2_Vietnam/
Ki viszi, ki veszi? Én szerintem rávetődöm a héten. A RO franchise-nál nálam mindig kicsit rezgett a léc, hogy nem túl hardcore-e (különösen a késleltetett kill feedet nem tudtam soha megszeretni), de most, hogy a BF1-ről kiderült, hogy egy hatalmas casual fosrakás, jól fog esni valami komolyabban vehető online móka. A grafikát meg majd megszokom, igazából csak a gyenge mozgásanimációk zavartak mindig a RO-k alatt dolgozó (jól rémlik, hogy Source?) engine-ben, de végül a RO2-ben meg a Rising Storm-ban is hamar megszoktam. Jó lesz ez.
Én szintén befizetek a héten rá. Az RO2-ben és a Rising Stormban is van már pár órám (az RO1 kimaradt sajnos). Az tuti h ezzel is el fogok szórakozni, főleg 21 euróért. Remélem a 16 fős pályák is jönni fognak, az azért csapat alapon kompetitívabb, és valami klánosdi dolog is kisülhet belőle.
Aham, nekem azért is vonzó, mert a baráti társaságomból gyakorlatilag csak nekem van úgy-ahogy up to date gépem, ez meg talán a haverok őskonfigjain is el fog futkározni.
Na ma hazaértem konferenciáról, egyből megvettem. Egyelőre pozitívak a tapasztalatok, viszont azt senki ne várja, ha az RO2 jól futott, akkor ez is ugyanúgy fog.
Ez már DX11 elvileg... biztos megy még a próbálkozás a béta státusz alatt. No meg ilyenkor még driver felől sincs optimalizálás, legalábbis az AMD tuti nem csinál profilt béta programhoz.
Egyelőre ez tart vissza a vásárlástól... a RO2 esetében sem voltak a vége felé classic szerverek, azt még nagy nehezen feldolgoztam, de ez így mellbevágó! :D
Kipróbáltam... hát nem tudom... még nem találtam olyan szervert ami ne lenne tele mindenféle ikonnal. Kicsit vegyesek az érzéseim egyébként is, valahogy nem hozza azt a húúúúha érzést amit a RO2 hozott.
én most pozitívan csalódtam. az elmúlt 2-3 hétvégén már nem néztem rá, de most már a fix 60 fps megvan maxon, nagyjából eltűnt az állandó stuttering, szebbek lettek a textúrák, nem érzem úgy a lagot, mint korábban, reszponzívabb az egész.
Nekem jobban bejön, mint a RO2. Egyébként visszavettek a fegyverek sebzéséből a hetedik beta wave után? Mintha gyakoribb lenne, hogy egy-két lövéstől sem fekszik meg az ellen.
Lehet én öregszem, de ez az egész egy baszott nagy káosz... tiszta BF... :(
A Supremacy mód az, nem is játszom, mert borzalom. A Territories viszont nagyon jó.
Na a commanderre voltam kíváncsi! Sajnos ha nem szólsz be ingame, hogy jelöljenek bombázási koordinátákat, neked kell kicaplatni a harctérre és távcsővel bespotolni. Ami ugye elég tré! Az enemy folyamat kontaktban volt, így mindig tuti befutó volt a napalm. Nálam max a végén eszméltek fel erre a lehetőségre, sajnos későn! De még így is nyertünk, hogy alig maradt spawnalásra ticket.
első alkalommal sikerült rpg-sként spawnolnom, az első lövés evör telibe verte egy cobra farkát kb 200 méterről, pedig a dzsungelből, lombkorona alól saccoltam meg. zsír!
nekem is ez volt a probléma. működik már rendesen?
tegnap este pont elkezdtem játszani, első map, erre felment a pingem vagy 300-ra, ki is vágott a server. később derült csak ki, hogy a nagyon okos steam úgy gondolta, hogy lerántja nekem a 1.2 gb-os soundtracket, pedig le van tiltva a játék közbeni töltés.
Sosem volt gondom vele, lekopogom! Más: Valamiért nekem piszkosul pixeles a játék pedig szinte ultran van minden! Még a youtube videókban is szebb a képe! Utoljára szerkesztette: etejedu, 2017.06.02. 21:31:22
Rosszul raktam be de nem is tudom feltölteni mert tul nagy és nincs kedvem szarozni vele, viszont a steamen nyilvánossá tettem a képeket! Maci vagyok ott.
Áháá. Hát én nem látok rajtuk semmi furcsát, ennek ilyennek kell lennie :) Ha arra gondolsz, hogy helyenként elmosódott a kép, az a depth of field miatt van, a szem fókuszálását próbálja szimulálni, tehát ha egy 100 méterre lévő fát nézel, akkor a kezedben tartott fegyver elmosódott lesz és vice versa. Ha ez a gond, ezt ki tudod kapcsolni a grafikai beállításokban.
Nem, nem elmosódott hanem konkrétan kis kockák vannak a távolban, de a fák lombján lehet látni igazán. Kb olyan mint PUBG-ben ha nincs bekapcsolva az anti aliasing. Ott többen panaszkodtak rá! Itt is az van hogy amit lehetne szépen látni , pl kuksoló manus egy picit mozog nem tudom kivenni hogy csak a környezet vagy tényleg van ott valaki pedig kéne látnom a különbséget. Videókon faszán kiveszem de itt borzasztoan kell fókuszálnom. 24 colos 144 hzes monitoron ennek nem kéne problémának lennie. Lehet monitorbeállítási gond? Mert én tisztán látom a képeken a pixelesedést! Utoljára szerkesztette: etejedu, 2017.06.02. 22:17:17
Hát nem tudom, kérdezz meg még pár fórumozót, mert lehet, hogy én vagyok a vaksi, de én tényleg nem látok semmi rendelleneset.
engem inkább az zavar, hogy hiába 50-60% a cpu és gpu kihasználtsága, egyes mapokon mégis stuttering van és 40-50 fpsre esik, pl hue city-n, meg a folyós supremacy pályán.
Akkor passz! :) Én egy 4770K + 980Ti párossal játszom, 60 alatt még nem láttam FPS-t úgy, hogy minden maxon van. Ja és a kártya még egyszer sem volt maximum óra jelen, és így is csak 40-50% a kihasználtsága.
4690k + gtx 970, 2 éves win 8.1-en. nem tudom, hogy jobban járnék-e win 10-zel, sok negatívat is hallottam már játékokkal kapcsolatos teljesítményről, eddig még halogattam a váltást.
Sőt! Menet közben válthatsz oldalt illetve a végén újra lehetsz mondjuk az amcsikkal, nincs megkötés! Ezért van hogy valamikor az egyik oldalon másfélszer többen vannak! Nem tudom ez éledési időben jelent e valamit, mert ha igen akkor nem számítana, szépen tudná balanszolni a játék az egyenlőtlenséget!
nem lehetnek másfélszer annyian, mert kettővel többnél már fullt jelez, és csak a másik oldalra enged lépni. hacsak nem valami elcseszett custom serveren láttad, lehet nincs is ilyen beállítás.
jelenlegi kedvenc bugom, az összes többi kritikán aluli dolog mellett: ha a cobra megszórja rakétával a dshka-t és te épp a közelben vagy, vagy a látómeződben van, akkor instant crashel a játék! :DDd ja, az összes köcsög csapattársnak meg, aki még felszállás előtt kilő pisztollyal a cobraból, szívesen kiszabnék pár év végbélrákot. remélem most csak a megjelenés miatt jelent meg ez a legalja, féreg réteg.
a kezdeti lelkesedés után kissé kiábrándultam. úgy érzem, mintha az utolsó beta hétvégén jobb lett volna az egész játék, főleg az optimalizáció. szóval: - fos optimalizáció, gyakorlatilag két magon fut - folyamatos stuttering, főleg hue cityn, song ben sok helyen szimplán szar az fps emellé - memory leak, egyre rosszabb a teljesítmény ha nem indítod újra a játékot - gyakran crashel a játék, nálam sokszor mapváltáskor, meg a már említett dshka bug, röhej. - nyögvenyelős karakter mozgás, minden láthatatlan élben megakad, fekvésből sprint bug. a fegyverváltás is kínszenvedés, van hogy háromszor nyomom be a számot és akkor sem vált. - hitreg bug, vagyis amit annak vélnek, még a fejlesztőknek sincs lövése. valaki feldobta, hogy lehet nem is hitreg bugos, hanem a sebzés. velem is megtörtént sokszor, egyes lövés vagy sorozat, mindegy, hallod is ahogy a lövéseid landolnak, és semmi sebzés, simán lelő az ellenfeled. - zavaros, átláthatatlan ui. tudom, kb ugyanaz, mint régen, de olyan baltával faragott az egész. kommunikálni alig lehet, chatet nem látod, a spawnscreen rálóg mindenre, stb.
sorolhatnám még, de ezek már vagy kényelmi funkciók, vagy játékosokhoz köthető bosszúság. pl nagyon díjaznám, ha külön billkiosztás lenne a helikopterekhez, semmi szükség, hogy össze legyen rendelve a gyalogos irányítással, és sokkal hatékonyabban lehetne repülni. ha nem futna ilyen szarul az egész, akkor szemet tudnék hunyni a többi dolog felett, mert még így is jól szórakozok, de ez gáz, hogy u3 engines játék manapság így jöjjön ki, félkészen. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2017.06.06. 14:59:54
Az optimalizációval nekem nincs bajom, vaj simán fut minden térképen fix 60 FPS-l, két CPU mag 30-40% körül, kettő 15-20% körül, és a maradék 4 szál is 5-10% körül. A GPU meg malmozik... szerintem a 4K fix 60 FPS is simán meglenne a 980Ti-l. Memory leak-t sem tapasztalok, igaz nekem 16GB rendszer memóriám van.
Azokat a bugokat sem tapasztaltam amiket felsoroltál, pedig tegnap viszonylag sokat játszottam... talán egyszer volt olyan, hogy úgy éreztem én lőttem előbb de mégis én haltam meg. Amit furcsállok, hogy még egyszer sem volt "együttes" találatom... RO2-l sokszor előfordult, hogy reflexből pofán lőttük egymást és mentünk mindketten a levesbe. Itt úgy érzem az alapján dönt, hogy ki lőtt előbb... ugyanez érvényes gránát dobásra is. Bedobom közéjük a gránátot, lelőnek dobás közben vagy után, gránát robban, és semmi...
A karakter animáció, elakadás tényleg vicc, ezen bőven lenne mit javítani. Az én kedvencem az, amikor teljesen véletlenszerűen rám dobja az SL-t... végre megszerezem a mesterlövész slotot, erre én leszek az SL, és ezzel ennyi is volt a messziről történő commander vadászatnak! :) Mondjuk emlékeim szerint már az előző résznél is beígérték, hogy a mesterlövész karaktert átdolgozzák, abból sem lett semmi.
No meg lehet én megyek rossz szerverre, de alig valahol van bekapcsolva(?) a normális lövedék átütés... simán lehet bujkálni a vékony falak mögött is. Ennek és még pár alap dolognak alapértelmezettnek és nem kikapcsolhatónak kéne lennie... nem egy helyen találkoztam azzal is, hogy miután lelőnek, megmutatja honnan lőttek! Ne már... ezekkel egy ostoba lövöldévé degradálják, így is eléggé bazári lett az előző részekhez képest. Gondolom ezért is kerültek elő a gyökerek akiket említettél... mostanra mondjuk már alapnak kéne lennie, hogy a csapattárs lelövése esetén respawn! Ha nem is az első, de a második után... Utoljára szerkesztette: Solt, 2017.06.06. 15:46:07
- az optimalizáció pedig nem rossz, ott szerintem nálad lesz a baj. Nekem 4590-nel semmi teljesítménygondom nincs, memory leak-et sem tapasztalok, fut a játék, mint az olajozott golyó. Esetleg próbálj meg egy vinyósöprögetést, netán ha belefér, win újrarakást. - crash nekem eddig egyszer volt, ha jól rémlik az is mapváltáskor, de átmeneti megingásnak fogtam fel, mert azelőtt, és azóta sem történt hasonló - a karaktermozgás tényleg kicsit esetlen, de nekem úgy rémlik, ez mindig a RO játékok sajátja volt - ilyen hitreg anomália viszont nekem is gyakran van, van, hogy istennek se akarnak megfeküdni az emberek, M16-tal egy sorozat arcba, aztán még ő lő le AK-val. Úgy rémlik, ilyen a béta wave 7-ben még egyáltalán nem volt, az open bétában figyeltem fel rá először, hogy mintha sokszor nem úgy sebeznének a fegyverek, mint kéne. - az UI szintén nekem is nagy szívfájdalmam, de ezt meg sem mertem említeni, mert féltem, hogy a RO veteránok lehurrognak :) Tudom, mindig ilyen volt, de nem értem, miért nem lehet egy normális UI-t csinálni ehelyett a spártai sufnibarkács stílus helyett. No mindegy, az idő nagy részében úgyis minimális UI van csak a képen, de azért egy normális arculat és dizájn hatalmasat dobna a felhasználói élményen meg a minőségérzeten
Én mindenesetre a hibáival együtt élvezem, és még egyszer, teljesítményproblémákat illetőleg szerintem próbálj meg kicsit tisztogatni a gépeden, mert a te konfigoddal simán kéne mennie, bármi akadás nélkül.
sajnos ezek nem egyéni anomáliák, dugig van vele a reddit/fórum. néha előkerül pár ember, akinek simán fut, úgy látszik ti a szerencsések közé tartoztok, de a többségnek a péló másik vége jutott. nagyon bízom benne, hogy az első patch nagy segítség lesz, és az új rendering engine beválik.
Eddig nem figyeltem fel rá de tegnap minden a nyakamba zúdult, elakadás, nem vált fegyvert, előbb lövöldözés én hálók, gránát nem robban halál után stb... Az ördögöt festetted a falra! :) Visszatérve a tegnapi balanszra: de szarul osztja szét, simán váltok menet közben oldalt...Igaz custom szerver volt.
ugye-ugye, a leggyorsabban betöltő, snipert lenyúlók átka? :DD squad, player neve, jobbra a slot szélén kis nyíl, klikk. promote to sl, kick, stb. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2017.06.08. 11:31:57
Commandernek bombázási célpontot miért csak távcsővel lehet kijelölni? Nem túl életszerű! Azt még megértem hogy az SL úgy ad meg de egy elviekben akár kilométerre lévő parancsnok? Vagy hogy volt a vietnámi háborúban? Vagy azért van így hogy ne legyen túl egyszerű?
Nem tudom miért nincs külön billentyűzet beállítás a helikopterre! Lehet más igen de én nem tudom irányítani vele a madarat! Így elég szívás lőni. Amúgy nálam otvar szarul megy, össze vissza repül...Hát még eltalálni egyáltalán vmit! Azt sem tudom miért más és más fegyvernként az érzékenység??? Ráadásul pont a snipernél hihetetlen gyors! Mintha elfelejtené az egér beállításokat!