Ezt a sablon szöveget írod állandóan, miközben nincs realitása. Az illegális kópiák megtekintése után is lehet véleményt formálni, azzal meg nem járul hozzá senki a sikerhez...
8 millió a superbowl szezonon kívül sok pénz tv-re. Több, mint pl. a Wonder Woman tévés reklám költségvetése. Persze, ez töredéke az össze reklámköltségeknek, de az amerikaiak mozgósítására költött milliók hiábavalóságának egyik bizonyítéka.
nem is értem, ez is meg a wonder csaj is rém gyenge kis film...
Nem nagyon, valószínűleg nem tudod, hogy számolják, ahhoz kellene Amerika is, a kínai bevétel nagy része pedig nem jut el a stúdióhoz. De miért fájna neki, te meg miért hisztizel? itthon senkit nem izgat, hogy pár szivarozó milliárdos veszít pár milliót egy filmen, vagy nyer. A filmesek megkapták a pénzüket, a többi irreleváns. (Az azt jelenti, hogy nem lényeges.)
Rég rossz lenne, ha 8 millió dollár valami maximum lenne. A marketing költség java tévére megy el, nem mozis trailerekre. Egy Super Bowl alatt 5 millió fél perc, és voltak duplázott, vagy hosszabb reklámok is, de 8 millióból még egy közepesen nézett sorozat alatt sem lehetne olyan sokat reklámozni, a Pókembert pedig az NBA alatt nyomták szénné, külö forgatott spotokkal.
Pedig amerikában minden jelenlegi filmnél többet költöttek tv-s reklámra. 8 millió dollárt. Jelenleg kb. 70-75 milliót hozott vissza az árából. Nem valószínű, hogy nyereség lesz a vége.