Elég nyögvenyelősen indul ez a közösségi autózás forradalom.
Szerintem jelentős különbség van az telekocsi jellegű, pl Oszkár rendszer, meg az Uber/Taxify jelentette mobilakalmazással támogatott, helyenként adósértő taxizás között.
A magam részéről a telekocsit támogatom, azt hogy a taxishiénák mellé újfajta, ráadásul kevésbé ellenőrizhető szolgáltatókat eresszünk az emberekre, kevésbé.
Biztonsági aggályok? Ennyi erővel a feleségemnek is megtilthatnák, hogy a gyerekeket iskolába és szakkörökre fuvarozza.
Egyetlen dologról szólnak az új szolgáltatásokat korlátozó törekvések mindenhol: a konkurencia kikapcsolása bármilyen eszközzel. Aki mást mond az hazudik vagy nem tud gondolkodni. Utoljára szerkesztette: tom_pika, 2017.09.12. 09:50:18
Nyilván! Ezek a szerencsétlen taxitársaságok odáig nem jutnak, hogy egy épkézláb taxi app-ot írjanak, amivel akár a beregelt taxis céget is kiválaszthatod, ha megtetszett valamelyik.
Addig meg brute-force-szal próbálják lenyomni a netes alapú szintén taxisprofilú kezdeményezéseket.
Jan 1-től azonban Pl. Mo-n is, mint minden gazdálkodó szervezet ők is e-ügyintézésre vannak kötelezve az ügyfél felé. Szal taxyfáj, Űber előnye elvileg csökkenne, de pl a MÁV fejlesztett IT rendszerének nyögvenyelősségét elszenvedve azt látom, hogy azért még sokáig ott lesz az előny azoknál akik ezt komolyan gondolják.
Ennek virágkora akkor jön majd el, amikor majd önállóan közlekedő autók lesznek a taxik (max. 15 év.). Onnantól nem lesz érdekes, hogy mivel hívod oda, viszont sofőr meg egy sem fog kelleni. Ja és a lehúzósdi is leállhat majd... Utoljára szerkesztette: AgentKis, 2017.09.14. 09:07:31
"Jan 1-től azonban Pl. Mo-n is, mint minden gazdálkodó szervezet ők is e-ügyintézésre vannak kötelezve az ügyfél felé."