Nem feltétlen a konfigoddal van gond. Nekem simán megy nagyrészt Epic beállítások mellett, Kasshyyk-on pl. mégis beröccent időnként.
Én 19 óránál járok jelenleg, kérdés hogy mennyi van még kb. hátra spoilerben irom hol járok (mert mégiscsak egy 5 napja kijött játékról beszélünk). Szóval innen mennyi van még:
Jelenleg ilumon járok, meglett a Split Saber, ami nekem nem olyan nagy durranás, azt hittem rendesen lehet majd Sentinel stílusban Dual-wieldezni, de TESCO gazdaságos megoldás lett a vége.
:) Sajna a konfigom határát feszegeti ez a játék. Kis meglepetés. Szaggatott játékmenet, pont olyan sűrűséggel, hogy már idegesítsen. Hát nem tudom mi lesz, egyelőre küzdök azon a sziklás első bolygón, aztán meglátom.
24 óra lett a vége, a story zseniális, imádom, a többit meg kénytelen voltam végigszenvedni, azért néhány óra után már egészen élvezetés volt az irányítás, csak ez a sok szpatás a korai odaéréssel ne lenne..
teljes árért kevés lenne, így premierben okés, most még van időm NFS-t is befejezni :D
Aha voltak. Képesség helyes használata után beadja. Elég sok ellenfélnél. Erősebbeknél is természetesen, de a leírás is ad támpontot.
Master91: Nyírd ki magad (vesd a mélybe mondjuk) és ha jön a respawn, akkor hátha valami értelmesebb helyre rak vissza (előző mentési pont), ahonnan vissza tudsz menni a hajóhoz.
Jelenleg én is itt tartok. Visszamentem Kashyyk-ra, a Zeffo-n végeztem, de azért nem teljesen. 78%-on áll a mutató. De most elég volt belőle. Kibaszott nagy ez a pálya. Egy darabig nem akarom látni. :)
Bogano-ra is benéztem Kashyyk előtt. (Érdemes volt. Most olyan helyekre is eljutottam, ahová eddig nem és még új mini boss ellenfelet is találtam. Meg Jaro Tapal lézerkard kinézetet. De ez a bolygó is csak 88%, bár az egyik sziklán ott van egy érdekes óriás lény, aminek nevére már nem emlékszem, de gondolom ehhez is majd vissza kell idővel jönni. Egyelőre nekem úgy tűnt jelenleg megközelíthetetlen. (Nyilván kell még egy képesség, hogy elérjem, mondjuk nagyobb ugrásra gondolok.)
14 óra eddig. Remélem dupla ennyi lesz a végéig. Én elég alaposan megnézek mindent. Már csak a grafika miatt is, érdemes nézelődni. És persze a titkok, ládák sem egy utolsó szempont.
Zeffo bolygón meglett a force push, eljutottam hogy akkor irány kashyyyk. Nem vissza mentem a hajóra, hanem elkalandoztam.... lecsúsztam 1 gleccseren, és a 'crash site'-ra jutottam. mentem egy darabig, de zsákutcának tűnik, droidnak kéne képesség talán hogy túltöltsem a generátort és megnyíljon új út....
mit csináljak? vissza akarok jutni a hajóra hogy elutazzak kashyyykra
Eddig is voltak ilyen kivégzés animáciok a játékban? mert nekem most adta be elöször majdnem 10 óra után.
Second Sister eddigi megnyilvánulásai alapján erősen sanszos, hogy csak szórakozott vele kicsit, mint a macska az egérrel, csak itt most szivacs volt, mert elfutott az egér.
Meg nekem még az fura, hogy jópár óra (ami valószinűleg inkább heteket ölel fel) után sem találják őket, ugye eléggé úgy néz ki mintha a nyomában loholnának, pedíg kb. elöttünk járnak, am
Nem az a kérdés, hogy tud-e róla vagy nem, hanem hogy odaérnek-e időben. Kikötő lezárás nem nagyon segített volna (nem is onnan menekült el), a bolygó teljes blokádjához meg picit több erőforrásra lett volna szükség.
Nekem az volt fura amúgy, hogy a droid miatt azt hittem van felvételük és egyből be tudják azonosítani ki volt az (aztán lehet csak az inkvizítor játszadozott vele, azért nem vitték el egyből).
Nem lenne rossz elmélet, csak ugye ha figyeltél a kutaszdroid szurja ki, ergó a fél birodalom tud róla, ott alapból volt egy "helyörség" nyilván, hogy figyeljék lop-e valaki vagy ilyesmi, semmibe nem telt volna a helyi kikötőt lezárni mondjuk.
Próbálj beszélgetni a társaiddal vagy egyszerűen nyisd meg a holomapot és kéne ott lennie új bolygónak/küldetésnek.
#197: kb fél nap se telik és sietniük kell, mert különben lelépne a főhős, alapból meg szerintem egy random bolygón ahova bontani visznek dolgokat nem sok birodalmi van (bár pont pár napja jött ki új star wars könyv, ahol ugyanúgy Braccaról lépnek le, csak akkor a First Order elől :D)
Engem eddig egy dolog zavar. (Nem vészes persze.) Az zavar amikor cél nélkül kell bolyongani olyan területeken, ahová nem szól küldetés, de azért szeretném felfedezni a pályának azt a részét is. Aztán van amikor kiderül később, ide vissza kell jönni. Szerintem jobb lett volna ha inkább lezárták volna ezeket a részeket. Így is óriási egy bolygón lévő pálya mérete, de célirányosabb, élvezetesebb, ha azért járok egy helyszínen, mert oda szól egy feladat.
Szóval én ezeket az "üresjáratokat" annyira nem szerettem meg. Persze oké, vannak itt is dobozok, emlékek, fejlődéshez (gyógyító kapszula, életerő növelés, erősáv növelés) szükséges tárgyak, de nálam egy picit laposabb hangulattal rendelkeztek ezek a részek.
Az, hogy vissza kell jönni egy már alaposan bejárt helyszínre sem túl okos megoldás. Nem feltétlenül rossz, csak ekkora pályaméreteknél már állandó térkép használatot követel. Nem beszélve arról újra végig kell harcolni a már bejárt szakaszokat. Oké ez nyilván xp szempontjából nem rossz, de inkább időhúzás ez a készítők részéről.
Az ügyességi elemek sokasága nekem nem volt eddig unalmas. Alapvetően vegyesen vannak gondolkodtató, felfedező, ügyességi és harci részek benne, no meg a főnökök elleni harcok.
Jelenleg ott tartok, hogy Kashyyk bolygóról vissza kellett menni a Zeffo-ra, de már így is 10 óra környékénél járok és még egyik bolygó sem 100%-os. Nagyon nem. Még az első se, mert hiányzik képesség ami kell oda. Egyelőre úgy érzem jó lenne 100% megcsinálni a játékot. Ez azoknál a játékoknál szokott nálam előfordulni amik nagyon tetszenek.
Jedi: FO is ilyen. Nem tökéletes, de nagyon össze van rakva.
Lépegetős résznél, konkrétan az egész megvalósítás olyan volt, mint egy filmnél. Nem hittem a szememnek.
Nekem még az lenne a kérésem, dolgozzák fel a Dark Forces játékot U4 motorral és akkor SW ügyileg rendben is lennék egy darabig. A Fallen Order meg tartson sokáig és akkor fülem ér majd bokáig. :)
Másik amit elfelejtettem leírni, sikerült Zeffo-n egy crash-t előidéznem. pár stormtrooperrel harcolva visszahátráltam a liftbe ami mögöttem volt, és ekkor szállt el a gyözedelmi zászló a játéknál.
Erősen esélyes. Mondjuk a platformer részekkel nekem kezd tele lenni a hócipőm, eddíg a game 50%-a ugra-bugra (Kashhyyk-on most végeztem este remélhetőleg). A platformozással nem lenne lenne bajom ha 4-ed ennyi lenne, de ez, hogy a bolygókon majdnem 15 méterenként van egy feneketlen szakadék, vagy épp valami hegycsúcson szambázol és ha rosszul ugrasz kampó...
Másik ami uncsi és kilóg a lóláb hogy spórolni akartak, az az hogy a bolygókra vissza kell mászkálni, és nem csak azért mert most megszerezted xy képességet és most ki tudod nyitni azt a bizonyos ajtót.
Ami pozitív eddíg:
A story eddíg tetszik az első plot twist megvolt nekem már, a purge trooperek elleni harc élvezetes és a birodalmi rohamosztagosok akik az elején még erősnek érződtek most már inkább a töltelék szerepben fényeskednek. Kashhyyk-on a menekülös csúszkázást kifejezetten élveztem.
Viszont ez a hagyjuk meglépni a Jedi-t bracca-ról az nem úgy ment volna ha a filmekben is látható birodalom módjára vislekednek. Ott akkor eleve a Mantissal le se tudtak volna jönni a bolygóra, mert bolygózár, hajók se ki - se be, csak miután át lettek ellenőrizve.
Olyan problémával találkozott már valaki, hogy a Main objective hogy térjek vissza a hajóra, de nem történik semmi, így nem tudok továbbhaladni. Ötlet?
Hétvégén eltudtam kezdeni én is, olyan bő 5 óra után (Alap bolygó + Zeffo van “kész”). Az első bolygón a béka bossz meglepett, de 4-5re lement azért :D Eddig igazából tetszik: grafika nagyon szép, jól fut, a helyszínek is jól kidolgozottak. A harcrendszer szintén renben van. Kicsit-ugrabugrás sokszor (platformer), amit szoknom kell, de kibirható és vannak jó részei. Kozmetika cicomázás meg plusz pont. Sztori eddig érdekesnek tűnik, és a voiceacting is. Szóval elégedett vagyok eddig, ez egy jó 8-8,5/10es lesz majd szerintem, egy jó akció-kaland játék, némi soul beütéssel. Remélem a következő single SW játék egy komolyabb aRPG lesz ezek után. Amúgy akarva akaratlanul a játék közben nekem az jutott eszembe, hogy ez szerintem egy TPS Titanfall spinoffnak indult :)
Szerintem túl is tolták már az ugrálást, most vagyok a vukiknál de már unom ezeket a részeket, sokkal de sokkal több harc kelett volna inkább. Ez igy gyak a harcrendszert leszámitva egy tomb raider játék az sw univerzumban.
Mindenképp! Vannak. Nagyon. (bármelyik Souls like játékot megeszi e téren) Souls / Sekiro Jedi Master szinttől simán. Nem, inkább több féle ellenfél van. Skill fa alapú. Változó, 16+ óra Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2019.11.17. 19:02:47
sziasztok Gondolkodom hogy kipróbáljam-e? Ami érdekelne: Vannak shortcutok? Mennyire változatos a térkép és az ellenfelek? A harcrendszer milyen? (dodge vagy parry?) A játék nehézsége eltudja érni a Soulslike szintet? Vannak szintjei az ellenfeleknek? Fejlődési rendszer milyen? Kb milyen hosszú a játék?
olvasd el még egyszer.. így nincs sok értelme spoilerbe tenni.. :'DD
számtalanszor éreztem már úgy a játékban hogy túl korán jutottam el valahova és még hiányzik egy képesség.. gondolom majd lesz egyszer erőugrás is és át lehet jutni
ez talán az egyik legnagyobb bajom továbbra is a játékkal, ez ilyen kamu megoldás hogy hosszabbnak tűnjön a játékidő :-/
Amiknek totál semmi értelmük nincs az a ruha meg kard alkatrészek, semmi pluszt nem adnak csak skin az egész, kár hogy ezzel a lehetöséggel nem éltek.
Jah graf nálam is szép. Meglepően magasan viszi stabilan a gép. Amúgy Zeffo-n a ventillátorokat hol kell bakpcsolni? Azt nem találtam meg így mikor elmentem az ottani vaulthoz nem tudtam felmenni oda és visszafele nem lehet menni.
Zeffo nem kicsi. Két órát kalandoztam rajta és nemrég fedeztem fel újabb területeket, de még így is 34% csak a teljesből amit bejártam. Ha itt teljesen végzek, akkor visszamegyek az első helyszínre, mert sok mindent még nem tudtam megcsinálni. Illetve kinyírom a randa mini boss lényt. Volt amikor majdnem megvolt, de így erősebben nagyobb esélyem lesz.
Felülről egy lyukból rá lehet ugrani és sebezni. Kicsit Sekiro-s megoldás, mert sok életerő lemegy neki, de még így is baromi agresszív az a dög.
A játék nagyon jó lett. 5 órám van eddig benne és nem unatkoztam. U4 remek választás volt, már csak a fizikai puzzle-ok miatt is és fantasztikusan néz ki. Futással sincs gond szerencsére. Mesés vagyis Epic beállítások mellett se. (2 dolog csak medium és high.)
munkapadot... majd egyszer csak kétpengés lett a kard, hirtelen megértettem, hogy miért volt az alap markolat olyan mintha letépték volna a végét :DD
meglepően jól megcsinálták az egy és két penge közti váltást, ott vettem véletlenül észre hogy tudom magam healelni.. előtte mindig visszamentem meditálni a körbe.. :D
a droid szokásos szerethető karakter, de azért jobban kedveltem Iden Versio-ét, az legalább tudott repülni és nem kellet minden ládához oda ninjázni.. :P Utoljára szerkesztette: Szabi, 2019.11.16. 19:18:45
Én Zeffon vagyok, most kezdeném, de lehet, hogy inkább Dathomirra váltok. :)
Igen én alapot toltam mod nélkül, és kivégzéseknél volt darabolás.
Am igen mióta egérke a jogok tulajdonosa azóta Jangó lefejezés stb, pedíg nem állt rosszul a szériának, eleve egy fegyverről beszélünk ugye majdnem mindent képes átvágni.
Arra meg, hogy a sw játéknak nem áll jól a soulsborne stílus nem értek egyet, pont hogy a párbajozás egyfajta művészet, stílus, időzítés, reakciók, stb kényes egyensúlya, a filmekből és a sorozatokból is pont ez tetszett, hogy szépen meg tudták oldani, a párbaj jeleneteket.
Jah és kis survey a végére (mert újrakezdtem, hála a nincs quicktravel megoldásnak zsákutcába futottam ahonnan nem tudtam kijönni) ki merre ment elsőnek, Zeffo vagy Dathomir?
Emlékeim között a Jedi Knightban meg a Jedi Academy-ben lehetett kaszabolni. Vagy azt csak mod segítségével lehetett? Az biztos, hogy ott simán félbe lehetett vágni az ellenfelet, legalábbis én emlékszem rá.
Nyilván korhatári szempontok, meg a Star Wars univerzumhoz is jobban passzol, ha nem mennek át szó szerint hentelésbe. Lehet hogy pár év múlva készülnek olyan Star Wars filmek, amik direkt vállalják a bélben dagonyát, hogy stimulálják az addigra telítődő rajongótábort, akkor majd lehet csinálnak ahhoz passzoló játékokat is.
Az a hivatalos am bullshit indok, hogy: "mert mégiscsak embereket látunk az ellenfelekben és embereket nem vagdalunk csak úgy hétkoznaponta" vagy valami ilyesmi, lényeg, hogy teher autónyi lótúró, sztem a modellekkel akartak így spórolni.
Am ha valaki törölni akarja a mentést ingame nincs rá opció, bal és jobb egérgombbal is betölti, ha viszont bemész a felhasználó/mentett játékok/respawn/JediFallOrder mappába ott ott van a mentés dátummal órával ellátva, simán delete majd lomtárból is kidobni, és mikor indítod ne is NE A CLOUD SAVE-RE BÖKJ mert akkor felülirja a cloud-ban lévő régebbivel az újat ha kezdtél. Ezután simán game indít és vagy continue, vagy load journey és ott lesz az újabb mentés, vagy ha nincs ilyened még akkor start new journey. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2019.11.16. 17:21:44
De hogy miért csak az állati ellenfeleket lehet szétkaszabolni, az embereket meg nem? :D Érthetetlen, ha már egyszer belerakták a kettévágás lehetöségét.
Nem vagyok DS rajongó tehát meg se vettem. Legalább megtudtam. EA játékot meg elvből sem veszünk. Annyi ezt legalább normálisan megcsinálták és nem babazsúr lett belőle ha jól értem a hozzászólásokat.
pfúú annyira idegesítő hogy nincs egy minimális útmutatás se hogy mit kéne csinálni... bolyongok, találok olyan helyeket ahol még nem kéne lennem, mert nincs meg egy képesség hogy tovább juthassak.......
Természetesen "story mod"- ban vagy "easy"-n, vagy mi volt a köv. neve is menne, Huszonéve játszom már, itt maga a "soulslike" játékmechanika, és ez még pluszban a SW-univerzumba ültetve az, amitől engem kiráz a hideg. :) Ez van. Mint mondtam ez legyen az én bajom, és még mielőtt kezdenénk elmenni a : "ha ez neked ez nem jön be/nem tetszik béna vagy" irányba, fejezzük is be. :) Nálam a játékbeli kihívás, ha arra vágyom egy HC RPG-ben, vagy Stratégiai játékban szokott megjelenni. Az SW nálam filmben, és játékban is a könnyedebb kikapcsolódást jelenti. Ennyi. Mint mondtam, akinek bejön élvezze, részemről lezárva. Flame off. :)
Ez egy EA játék, a legkönnyebb fokozaton egy gyerek képességeihez van igazitva a nehézség, ha ott se megy neked az már vastagon user error és nem a játék hibája.
Mert szeretem a SW univerzumot. És mert most visszaütött az a szokásom, hogy egy ideje amelyik játékon "megakad a szemem", direkt nem nézem meg a huszonhatezer "előzetest", bétatesztet, "hírmorzsákat", mert mint a mozifilmeknél, tele lett a tököm azzal hogy ez "spoilerek" tömkelegével jár... Igazi "Pure" élmény egy új telepítés után, ez a mottóm, és eddig nagyon jól bejött, pl. az The Outer Worlds, hogy csak a legutóbbit említsem. :) Ezt most megszívtam, de no problem, mert már vissza is kaptam a pénzem. :) Egyébként én valami Jedi Outcast/Academy - szerű játékban reménykedtem, az Academy szerintem a mai napig a legjobb "lézerkardozós" játék. A The Force Unleashed is jó lett volna, de Starkiller "ultragagyi" történetét ami kb. mintha értelmi fogyatékosoknak készült volna egyszerűen nem vette be a gyomrom, azt nem bírtam sokáig, a 2- őt meg már messziről kerültem...XD Hátha egyszer majd lesz JA2. :) Ez a "Star Souls" játékmenet meg véleményem szerint annyira hiányzott az SW - univerzumnak, "mint üveges tótnak a hanyattesés", szerintem jóval több SW univerzum rajongó van a földön mint "soulslike fan", ez egy rétegjáték lészen bármilyen jól is sikerült esetleg, és szerintem abszolúte nem is illik hozzá, de legyen ez az én bajom. :) Akinek meg bejön, annak jó játékot ! Utoljára szerkesztette: Ssenkradlive, 2019.11.16. 13:08:38
Csak 1 tipp nem tudom Zeffo után is van-e esetleg jeges csúzdázós rész, de ott érdemes időnként főleg kanyarok elött szánt szándékkal nekimenni a falnak, mert az lelassít, én jártam úgy, hogy lassítás nélkül bementem a kanyarba, kicsúsztam külső ívre, ott dobott 1 hupli rajtam egyet és zúgtam is lefele a szakadékba ami a külső ív mellett volt, szóval csak óvatosan.
Tipp 2 . Másik meg nem véletlen hangoztatták ezt a "dark souls szerű a harc" dolgot, csak úgy berohanni, hogy akkor én most lekaszabolok mindenkit nem éri meg, jobb körülnézni harcok elött, én jártam úgy hogy beugrottam aztán csak néztem hogy honnan jött még 4-5 ellenfél.
Tipp 3. A target lockot akkor érdemes használni csak sztem ha max 3-4 ellenfél van, és abból kevesebb a ranged mint a melee enemy, könnyen visszájára sülhet, hogy egy-egy ellefél után forgolódik az ember. Jah és a block / parry / evade tényleg hasznos, pl. az a skill amivel evade (kitérés) után még egyet rúgni lehet ellenfélbe nekem életmentő volt párszor.
Nah jó itt nem 20 óra lesz a végigjátszás. Zeffo-n tutira a rossz irányba mentem, van 1 rész mikor jönnek a gépágyús stormtrooperek, nah amerről jönnek arra nem szabad menni. Jah és mivel nincs quick travel hogy ok visszamegyek a pálya elejére és akkor ott nem jobbra hanem balra megyek, ráadásul még "gyalog" se tudok visszajutni ezért kezdhetem újra....
Nah Zeffo-n csak túljutottam a nyamvadt rakétás szemétládán. Most épp a sziklafalban lévő kőzúzókat próbálom kitalálni, hogy merre és hogyan. Az első 2-n már sikerült átvergődni magam. van egy olyan érzésem, hogy nem ebbe az irányba kellet volna jönni először.
Neaggódj ha kellően sokszor leesel előbb-utóbb visszatesz. Engem pl. ami nagyon megszivatott a 2-ik bolygón a rakétavetős akivel elsőnek összefutunk és van még pár haverja.
Ilyenkor örülök, hogy nagy DaS fan vagyok, master szinten haladok mint kés a vajban, viszont a platform elem tényleg kicsit sok már, szerencsére ha leesek valahonnan nem kell visszamenni a checkponthoz.
na jó, továbbra is sajnálom hogy ilyen lett, de kezdem megszokni és szinte már élvezni, csak amikor valami random baromság miatt meghalok és vagy negyed órával visszadob egy checkpointhoz, na ott változatosan szidom a készítőket...... nagy pofával fullos nehézségen indultam, de ha sikerült legkönnyebben végigpörgetni már elégedett vagyok.. :D
Utólag a HP csík alapján a barlangos valszeg valami mini boss, illetve az alapján, hogy olyan láda van ott amit még nem is tudok unlockolni, lehet nem is gáz, hogy kb 1 órát szenvedtem vele...
Na ez nekem akkora refund mint a ház.... Ez ilyen "Dark Soulsos reflex ugra-bugra", meg "Prince of Persiás falon ugra bugra", f@szom fog ilyenekkel szenvedni munka után...XD Nem akarok megbántani senkit, tudom hogy ezeknek a játékoknak is nagy a rajongótábora, és elhiszem hogy nagy élmény ezekkel sok időt beleölve megtanulni játszani, de én a gyerekem születése óta magam előtt is bevallva már igazi "kazuár" gémer vagyok, én élvezettel szeretem eltölteni azt a pár órát amit játékra szánhatok, nem sűrű f@rokszopkodással...XD Tehát Star Wars univerzum ide, régen jött jó "fénykardozós" játék oda, ez bizony nekem kimarad. Amúgy biztosan fasza game, jó játékot mindenkinek aki nyomja... Utoljára szerkesztette: Ssenkradlive, 2019.11.15. 22:57:09
Na igen, az elsö bolygón ott is hagytam egyelöre jó pár lootot, mert nem jutottam el/át hozzá. Még a nehézséget is lejjebb vettem, mert azzal a nagy böhöm békával sose tudtam elbánni magasabb nehézségen. Mire kiöltötte a nyelvét, amit támadhattam érdemben, addigra halott voltam. :) Sztori módban viszont sima liba. :)
pfúúú sose szerettem az ilyen ugri-bugri falon mászkálós játékokat, ha ez végig ilyen akkor kiszenvedős lesz.. :-/
ott a loot előttem és 30 perce próbálom kitalálni hogy-hogyan kéne feljutni hozzá.. WTF...
Itt az ugrálós és ügyességi részekre értettem a hasonlóságot. A fénykardozás terén egyértelmüen a Jedi Knight és Jedi Academy-vonalat hozták vissza. Mivel még csak az elején vagyok, így nem tudom, hogy lesz-e benne részünkröl lövölde vagy csak fénykardozás, de így is jó a játék. Grafika vonalon meg teljesen rendben van.
Az Uncharted témához nem tudok hozzá szólni mert azzal nem játszottam de a Tomb Raider harcrendszeréhez egész biztos nincs sok köze inkább tényleg a Dark Souls ugrik be az embernek. A platform elemek hasonlóak de annak ugye semmi köze a harchoz. Viszont, hogy a játékról is írjak abszolút jogosak a magas pontszámok az utóbbi idök legjobb sw játékát sikerült összehozniuk és amire végképp nem számitottam, hogy a story is darkos, legalábbis a miki egér mércéhez mérve.
Lézerkardozás meg az erö használat, hogy jön össze az olyan lövöldével mint az Uncharted? ezt kifejthetnéd, mert én nem látok összefüggést egy dark soulos harcrendszer meg egy shooter között.
Én is kipróbáltam, sajnos nem volt annyi idöm rá, mint szerettem volna, de este nekiesek tüzetesebben is. Eljutottam addig, hogy felszednek a Mantissal és elmegyünk a "bázisra". Namármost, az eddigi részbe is belesürítettek a készítök elég sok akciót. Azt már ennyi idö alatt is látni lehet (kb. 1 órát tettem bele max.), de a játék eléggé az Uncharted és az új Tomb Raider-vonalon alapszik, mind mozgásdinamikát, mind harc tekintetében. A fénykardozás jó móka lesz, azt már most látom, Jedi Master-en kezdtem el a játékot, mit ne mondjak, oda kell figyelni. A jó öreg Jedi Knight/Jedi Academy jutott eszembe. :) Nem is akarom tudni, milyen a Jedi Grand Master nehézség. :)
Mindent összevetve, számomra megérte az érte kiadott pénzt.
Jön le boxon. Ez tipikusan az a játék, amit kanapéról fejjel lefelé lógva akarok játszani, kontrollerrel, szóval pc skip most. 20 p és lent is van.
Easy Allies is adott ár egy 9-et. Itt is csak jókat olvasok.