Egy profi programozó úgy döntött hogy megcsinálja a saját kis életszimulátorát.(valószínű nem jött be neki az újabb Sims széria).Alec Massénak hívják az illetőt,és nagyon is komolyan gondolja a projectet,van már saját oldala,kis videók,elképzelések,és valamikor jön steamre is,korai megjelenésű státuszban.Én szurkolok neki,idáig még nem sikerült letaszítani a Simset a trónról.
Azért döbbenetes hogy mennyi mindent tervez bele.Remélem azért nem egyedül folytatja,mert nem szeretnék megőszülni mire ez kijön végleges formában.Persze az alfára majd beruházok ha kijönne steamen. Multiplayert alapból ki is zárta,szóval csak single lesz,de nem is baj,csak élvezetes legyen! Kicsit hasonlít a megboldogult facebookos simsre,már a nevét is elfelejtettem annak. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.11. 20:16:04
Zerbu : „Lesz-e teljes stílus létrehozása mintákkal, vagy csak színekkel?” Alex Masse : „Igen, meg lehet változtatni a mintákat és a textúrákat.” Alex Masse : „Tárgyak, ruhák, haj és bőr tónusok előre beállítja a könnyebb megkönnyítése érdekében, de színes színkeretet is tartalmaz a továbbfejlesztett testreszabáshoz. ” JoelP : “A szín- és textúra-testreszabás elérhető lesz mind a karakterek testreszabása, mind a készítés módban, vagy csak a készítés módban?” Alex Masse : „Mind a karakterkészítő, mind pedig a készítési módban elérhető lesz.”
Az íves falakra is helyezhetők el majd ablakok, ha az íves fal görbülete nem túlságosan nagy.
„A paralive-knek különböző kisvárosai lesznek, ahol játszani lehetnek (valószínűleg a megjelenésekor vagy később). Minden városban sok telek található otthonok számára, valamint parkok, üzletek és helyszínek. Ugyanakkor, igen, a nyitott világ azt jelenti, hogy nincs betöltő képernyő, ha másik épületbe akar látogatni. ”- Alex Masse ,
Alapból lesznek benne "L" és "U" alakú lépcsők!!! Évszakok, cicák, kutyák, lovak, íves medencék Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.08.11. 20:47:36
A játék megjelenését - a projekt nagysága miatt is - 2020 végére, 2021 elejére tervezik. Azért már a grafikán is látszik, hogy hozzányúlt, fejlesztett rajta... pl az ajtó árnyékánál a padló már visszatükröződik, valamint az ajtónál látható, hogy 3 D-s mélységet kapott.
Amúgy 2018 novembere óta fejleszti a játékot. Otthagyva munkahelyét immár teljes időben csak ezzel foglalkozik... És a nép ahogy láttam a neten eléggé rá van cuppanva a játék hírére. Most régebbi kollégákkal tárgyal, mert csapatot szeretne létrehozni a fejlesztéshez... ezeket az infókat lehet eddig tudni az ügyről. Hajrá!
Na azért az Electronic Arts-nál még nyugodtan aludhatnak,gondolom követik a fejleményeket.Ha kezd sikeres lenni ez,akkor biztos megsürgetik a Sims5-t.
Írta, hogy játsott a The Sims-el meg a Roller Coastel Tyconnal is... ezek voltak a kedvencei. Gondolom a sim 4 neki sem jött be...és előkapta a... fejszét.DDD
Ha a sims 5 ilyen betöltősdis lesz megint akkor szerintem a széria lehúzhajtja a rolót. Amúgy is már minden résznél csak ismételgetnek... vagy valami gagyiságot dobnak ránk. Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.08.11. 21:46:13
Szerintem az íves falra ajtót is lehet majd tenni, nem csak ablakot... meg mást is.
Jó neki! Egy ilyenért én is feladnám a munkahelyemet,csak küldjék továbbra is a fizut havonta :) Az viszont érdekes hogy miből él meg munkahely nélkül.Talán valaki eltartja. Amúgy a Patreon-on gyűlik neki a lóvé,egész szépen,és bárki támogathatja.Aki támogatja az majd előnyt is fog élvezni a játékban később.Kap egy-két extra dolgot.
Jól néz ki a játék,de kíváncsi lennék vajon az emberek hogy néznek ki. Nem bánnám ha végre lenne a Simsnek vetélytársa. Nagyon régen volt már egy sims klón szerű játék,csak abban nem családot kellett igazgatni,hanem egy ügyvédi irodát,de nekem az is bejött. Igaz az még talán sims 1 idején volt.
Az emberkékre én is kíváncsi vagyok...Azt írta Alex, hogy az öregedés folyamatos lesz, és tervezi a különböző magasságokat is a figurákhoz. Csak hát így mindenhez dupla animáció kell, de ahogy olvasgattam van már olyan technológia, amivel meggyorsítható a különböző méretű figurák (pl ölelés) animációjának készítése.
Alex Massé , írta a patreon.com oldalon az emberkékről: Ez hivatalos! Paralivesben egy embert Para-nak és az embereket Parafolk-nak nevezik! Az "s" betűvel rendelkező parafolkok, valamint ezek a rövid verziók: Paras, Folk és Folks!
De jó, végre nem simek.DDD :D Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.08.15. 21:30:43
Persze egyértelmű,mert a Sims név le van védve,egyből rohannának az EA ügynökök a lakására.
Amúgy van újabb videó részlet,arról hogy különböző mértékegységekkel lehet a méreteket jelölni.
Szegény ürge nem tudja mire vállalkozott,azért négyszériás sims után ilyenbe belevágni,elég kemény dió,nagyon magasra kell neki raknia a lécet hogy valamennyire sikere is legyen.Olvastam a facebookon,már most bombázzák kívánságokkal a sims rajongók.Legjobb lesz ha tényleg magához vesz pár embert,aztán belehúznak.Hiába az építkezés,ami jónak igérkezik,amúgyis az emberkék kinézetén dől el majd minden,nem véletlenül nincs róluk még kép.
Szerintem azért valamennyire tisztában lehet azzal, hogy egy ilyen összetett programot egyedül nem fog tudni belátható időn belül kiadni. Meg talán nem is a The Sims szériával akar talán versenyezni, hanem egy alternatív megoldás lenne. Szerintem látja a sims hiányosságait, és úgy gondolta, hogy másként közelíti meg a dolgot. A maxis játékába túl sok ember káricál bele, mármint a vezetés... itt meg ő maga döntheti el, hogy mi kerüljön bele a játékba... mármint ami működik is. Tehát a kutatás/fejlesztés folyamatos... de ez csak az én meglátásom. Ja, és ha a közösség kérései bele kerülnek a játékba, akkor még népszerű is lehet a játék. Csak jöjjön össze a dolog! Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.08.16. 05:22:24
Megerősítették azonban, hogy a Paralives kiterjedt mod és egyedi tartalom támogatást fog tartalmazni, ami nem meglepő, mivel a játék az Unity motorra épül.
Igen olvastam,és minden a megjelenést követő tartalom ingyenes frissítés lesz hozzá,ez alapjából odavág a Simsnek rendesen!
A Közösség részéről, A Közösségért Massé arra bátorítja a játék iránti izgalmat, hogy csatlakozzanak a Paralives Discord-hez, és osszák meg ötleteiket a tartalom típusát illetõen. Meglepte az eddig benyújtott igen nagyszámú válasz. Alig egy hónap telt el, mióta a Paralives megkezdi a marketingt, és már van egy 100 oldalas dokumentum, amelyet a rajongók készítettek, és amely tartalmazza az összes Parabook nevű ötletet. Számos javaslat ihlette Massé-t.
(google translate)
Új hír jött a játékról: Támogatva lesznek az egyedi bútorok a Paralivesban. Ezt mondta Alex: "Igen, 3D objektumokat importálhat a Blenderből (vagy más szoftverből)! - Alex Masse, Discord"
Megjegyzés: Még jó, hogy most elkezdtem gyakorlatozni az objektum készítést a Blender progival...
Egy rajongója a játéknak már kreált is egy konyhát az elképzelései alapján Parakitchen néven:
Na ez jó! Előbb kijött egy kutya a játékhoz,mint egy ember.Fel is tették a kérdést:
"Kérdezheti, miért van egy kutya Paralivesben, mielőtt emberi karakter lenne? Ki akarna élni egy kutyák nélküli világban? Tehát előbb ott kell lenniük!"
Kicsit olyan rajzfilmesnek tűnik ez is.Remélem csak concept art.Sőt valószínű.
Twitteren meg az egész Simses társaság a követői között van.Graham Nardore is.Szegény Alex.Befigyelik rendesen.Hajrá!
Ez nagyon jó hogy végre van a Simsnek konkurenciája,még ha pár ember is fogja csinálni,így talán jobban is odafigyelnek,és nem készítgetnek marhaságokat a jövőben. Csak nehogy találjanak valami olyant amiért perelni lehet Alexet.Gondolom evvel tisztában van ő is.Elég nagy kihívója lett.D Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.24. 12:02:22
Szét zabálja majd a figurám tésztaságokkal magát...DDD
Az egy dolog, hogy figyelik, úgyis ő dönti el, hogy mit oszt meg a néppel. Valószínűleg óvatos lesz, nehogy olyant rakjon bele, ami esetleg gáz lenne. Amúgy meg ma már sok olyan játék van, ami egymásra hajazgat... valamiféle klónja egy másiknak.... azt meg vannak mégis.
A maxisosok magánemberként érdeklődhetnek az ilyen iránt, nem tilthatja ettől el őket az ea/maxis, mert ez már a magánéletbe való beavatkozás lenne. Én is úgy gondolom, hogy az egyedi ötlet az nyerő lehet a simsel szemben... főleg mert a maxisnak eléggé meg van kötve a keze ez ügyben több szempontból is.
Úgy cibálod a tárgyakat, és olyan színűre pingálod, amilyenre csak akarod. Most olvasom, hogy akár "festői" rendetlenséget is összrekhatsz a tárgykból...pölö tányérokat egymásra rakhatod, a különböző színüekből. Átmértezhető lesz a polcokon, asztalokon kívül a tévék is többek között, és ehhez nem kell több ezer különböző objektum a játékban. Azt mondta, hogy azzal kezdte a játékot, hogy előbb az építés/vásárlás módra koncentrál, majd csak ezután jönnek az emberkék. Klafa... várós! Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.09.13. 19:23:54
Valóban jól néz ki,de szerintem a nagyérdemű már az emberkékre kiváncsi.Az fogja úgyis megpecsételni a játék sorsát.
Írta, hogy éppen azon dolgozik... Az biztos, hogy annak megalkotása több időt fog igénybe venn... összetettebb meló az építés/vásárlás módnál. Reméljük az is jó lesz majd.
Megerősítést nyert, hogy jönnek az emeletes ágyak is a játékhoz!!! :D
Íme videóval:
Ja, és az íróasztalok behelyezhetők lesznek a "felsőágy" alá... persze ha nincs alul még egy ágy. Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.09.24. 21:33:37
Azért nem semmi,kezdi feladni a leckét a Simsnek. Mondjuk ilyen átalakítás azért az árakat is változtatja szerintem (mármint az objekt értékét). Engem már az se zavar ha ilyen rajzolt figurák lesznek,kezd jó lenni az egész. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.25. 00:46:09
Alex azt is elmondta, hogy az ágyak amikor illeszted őket a megnyújtott felső szinthez "maguktól" fognak bepattanni a helyükre... ez tök jó. Meg az is jó, ahogy a videón látni... nem kell 50 darab ágy típus, mert ebből az egyből... ahogy húzod, mint a rétes tésztát lesz az egyszemélyes ágyból kétszemélyes ágy.DDD Az emberkéket már én is nagyon várom. Ja, és némelyik videón látni, hogy a fű is mozog a szélben... elképzelhetőnek tartom, hogy majd az emberkék haját is animálja majd ( a kopaszokét kivéve....hehe), hogy életszerűbben mozogjon a szélben, mivel már alapból lesz évszakok a játékban! Elékzeléseim szerint a figurák kinézetét illeszteni fogja, mármint grafikai látvány szempontjából- a játék kinézetének stílusához.... vagyis magam részéről nem várok fotorealisztikus kinézetű emberkéket, ment az gáz lenne egy ilyen rajzolt háttér előtt.DDD Szóval nálam komolyan várós a játék !!!
Ja, és az emeletes ágy úgy került a képbe, hogy a támogatók körében végzett egy felmérést, a legtöbben az emeletes ágyakat szeretnék alkalmazni a játékban. Tehát az, hogy így áll hozzá Alex a dolgokhoz ez már egy piri pont! Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.09.25. 06:49:21
Ha mongyuk lehet majd a falak magasságát is állítani akkor egy nyóc gyerekes család nyóc gyerekét egy szobába-egy sarokba fel lehet majd pócolni... egymás fölé. Ebből következik, hogy az ágy végébe a szobába legyen má egy medence is, hogy a felső ágyasok meg a legfelső ágyas is simán talajra érjen... vízre.DDD Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.09.25. 12:12:39
Remélem az útkeresést jól oldja meg,mert a Sims2-ben borzalom volt,a háromban is,de ott már nem annyira. Ahhoz kell azért programozói tudás. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.25. 12:15:22
Ja, főleg akkor volt borzasztó, amikor egymásba állt valakivel a simem amikor a parkban volt... vagy épp máshol tartózkodott.
Kiderült a karakterkészítő eszközök korai prototípusa.
A karakterek testreszabásának többféle módja van megerősítve. A játékosok csúszkák segítségével testreszabhatják a karaktereket, például a TS2 és a TS3. A játékosok is tudják, hogy közvetlenül kattintson testrészek és manipulálja őket, mint TS4. Alex Masse, a solo játékfejlesztő az utóbbi időben a színfalak mögött dolgozik, és megtervezte a titokzatos Parafolks-ot, amely a Paralivesben látható karakterek hivatalos neve.
A rajongók izgatottan várják a nagy felfedezést, amely a következő hónapokban játékpótkocsi formájában érkezik. Ma azonban Alex bemutatta a karakter-testreszabási eszközök korai prototípusát, amelyek elérhetőek lesznek a közelgő élet-szimulációs játékban.
A karakterek testreszabásának többféle módja van megerősítve. Ne ess pánikba; A parafolkok nem libák. A videóban megmutatjuk a karakterek testreszabási eszközeinek nagyon korai koncepcióját a Paralives-ben. A játékosoknak sok lehetőségük lesz a Paras tervezésére; az egyik a klasszikus módszer a csúszkák használatával a különféle jellemzők és testrészek alakjának és méretének ellenőrzésére, a másik módszer pedig a karakterre kattintás és húzás modernizálásának módja, akárcsak a The Sims 4.
Annak bemutatása érdekében, hogy miért lesz kétféle módszer a karakterek testreszabására, Alex nemrégiben egy Patreon közvélemény-kutatást szervezett, amelyen a rajongóknak megkérdezték, melyik a fent említett két testreszabási módszer közül jobb. Kiderül, hogy néhány ember inkább a csúszkákat részesíti előnyben, míg mások inkább a karakterre kattintva, és közvetlenül ráhúzzák. Egyesek mindkét módszert részesítik előnyben, és azt kérdezték, vajon lehetséges-e mindkettő? Nos, kiderült, hogy mi is mind; a testcsúszkák közvetlenül kapcsolódnak a „kattintás és húzás” módszerhez. Mindenki nyer!
Frissítés: A karakterek nem lesznek "alacsony poly" Alex új idézete izgalmas új részleteket derít fel a karaktertervezés tervezett stílusáról. Valószínűleg a játék környezetének jelenlegi művészeti stílusa miatt sok rajongó aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy a karakterekben nem lesz-e részletesség, vagy túl „alacsony poly” -ok lesznek-e.
A cél reális arányok és részletek, miközben egy kicsit karikatúra. Nem igazán lesznek alacsony poly - Alex Masse
Tehát kidolgozott, magas poligon számú karakterek lesznek a játékhoz...Piros pont érte!
NA ez a troll liba játék elég megtévesztő videó ide.
Ja, az. egy gágogó. Emberkét nem lehetett volna? Most majd mindenki azt gondolja: Na ez itten egy Ludas Csabika játék? Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.10.11. 12:34:41
Megvárom mig ingyen lesz az Epic Gamesen a libaszimulátor,most éppen a Surviving Mars van ingyen ottan.Érdemes oda bejelentkezni,mert minden héten van ingyenes játék,és nem is akármilyenek.
Ha közelebbről megnézzük az új képernyőképet, láthatjuk, hogy néhány bokor narancsszínűvé vált, és a fák elveszítették a leveleiket. Ez megerősíti, hogy a Paralives nemcsak az időjárási szokásokat tartalmazza, hanem a részletes évszakokat is, amelyek befolyásolhatják a játékot.
Vessünk egy pillantást a Paralivesben látható új tárgyakra és részletekre.
Hozzáadott egy hintaszék, amely a szélben remeg. Kísérteties! A párna a székhez már mostantól jön, de később előfordulhat, hogy bármilyen párnával felszerelheti a székeket.
Díszes dekoratív oszlopok láthatók a tornác tetőtámaszán, amelyet fehér burkolatok díszítenek. Alatta egy emelt alapzat vízszintes fa lécekkel van díszítve. Ez néhány finomabb részlet, amelyet az építők várhatnak a Paralivesben.
Számos Halloween dekorációt és tököt szabadon helyeztek el a telek körül, nemcsak a mennyezeten, hanem a lépcsőn is. Ezeket a dekorációkat, akárcsak a játék számos objektumát, korlátozás nélkül helyezték el, bizonyítva, hogy a Paralives-ban a kreativitás gyakorlatilag nincs korlátozva.
Ja, és a házszám tábla automatikusan hozzá fog adódni a telekhez, de a játékos döntheti el, hogy el is helyezi e a házon, vagy a telek elülső részén valahol.
Tárgyak meg növények és házak jól mutatnak,de mi van az emberekkel? Valamit már abból is mutathatna. Úgyis minden azon fog múlni. Ha csak nem egy ház építő szimulátor lesz emberek nélkül.
Én úgy szeretem ha belül lóg a papír,és nem kívül! Mindig is úgy tettem fel a tekercset! Mondjuk ha ruhában fognak kakálni a parák,akkor meg olyan mindegy hogyan áll a wc papir a falon!