Üdvözlet! Nemsokára PC-re megjelenik az új MSFS,pontosan Augusztus 18.-án.Steam-en és a hivatalon MS oldalon is elérhetővé válik! Ezt követi majd az Xbox One ill.Xbox Series-re a megjelenés.
Napi szinten nézem videokat eddig nagyon meggyőző!Hibát a szimulációban nem láttam pedig erősen teszteli az a pár youtuber. Ground bug van azért de az nem érdekel,majd javítják. Gépigény még mindig kérdéses de állítólag ma kapta meg a végső optimalizáló patch-et.
nekem amivel eddig gondom van vele az a fizika vagyis annak hiánya. nincs benne semmi sérülés model, ha valami komolyabb sérülés lenne leszállás közben akkor csak kiirja egy felugro ablakban, hogy összetört a gép, ahogy a régebbi verzioban. De azért igy 2021 környékén már igazán megoldható lenne, hogy az olyan sérülések legalább ami nem teljes megsemmisüléssel jr azt vizuálisan is megjelenitse. defekt, futótörés, szárny letörés , légcsavar törés stb..
nem EZ az elsődleges célja, de szerves részét kellene képeznie, mert ha csak mindig a levegőből indulsz akkor sose tanulod meg a felszállást, ha mindig kilépsz leszállás elött sose tanulod meg a leszállásokat, ugyan igy ha az első nagyobb földetéréskor mindig csak egy figyelmeztető ablakot kapsz akkor sose tudod meg, hogy az a hiba amit elkövettél mekkora következménnyel járt volna és milyen dolgokat kellene csinálni hozzá a korrigálásához.
Meg sokkal jobban megmarad egy egy félresikerült leszállás ha látod is ,hogy mit okozott mintha csak leokézod, hogy crash.
A probléma a töréses dmg modellezéssesl, hogy félig nincs értelme megcsinálni... Ha elkezded, akkor meg jön minden sztyok vele.
Törik a futó. Bakker, akkor csúszni fog a gép valamijén...
Na, de a gép sem végtelenül kemény, akkor annak is törni és deformálódni kell, mert akkor a futótörésnek nincs értelme önmagában, mert az is további hibákat okoz..
Hajtómű is leér. Akkor az is törik?
És így tovább. Mindez csak azért, mert kitört a futó...
Minden gépre meg izmoszakasztó, mert akkor meg alrendszert is kéne modellezni hozzá. Sok gép van benne = istennek sincs rá elég erőforrása.
Ezt nem értik meg sokan. Egy apró feature önmagában sokszor értelmetlen, de iszonyatosan nagy "mellékes" igénye van. Ezért nincs pl. egyetlen HC harci szimben sem az igazi EW alapjainak modellezése se benne. Nyomokban sem. Mert, ha egy rendszerre megcsinálod, akkor mindre kéne, hogy nem eltérő modellezés legyen mögötte...
Vagy a végén lesz 1 modell, és n+1 kivétel és lesz egy bughalom ebből...
Az FS tudtommal soha nem erről szólt. Vagy korábbiban törtek a gépek és volt ennek következményének modellezése? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.08.09. 18:41:46
Balage , már bocs , de nem lehetsz ennyire 1 bites, hogy csak a semmi és a minden létezik nálad. És megint minek kevered egy HC harci szimet egy polgári szimhez?
Itt egy egyszerü ütközés modellről beszélünk, ami ha összeér valami tárgyal akkor adjon rá valami reakciót. Az utóbbi 10 évben még egy nyamvadt árkád repülős játék is tud ilyet, söt az unity vagy unreal grafmotorba bárki egy délután összerak a modellhez ilyet ha tudja mit miért kell. akkor egy ekkora studionak ne okozzon már gondot, hogy ha nagyobb a varió akkor defektet okozzon vagy kitort futoval megpördüljön . Sztem ez nem nagy kérés.
A legtöbb rendszer meg elvileg már le van szimulálva csak vizuális összetevöt kell kreállni hozzá, ha meg nincs leszimulálva az meg elég sokmindent elmondana a realisztikusságáról.
Én meg sokadszorra látom azt, hogy lövésed nincs a fejlesztésekről. Mérnökként ezek szerint nekem természetesen zsigerből feltűnnek azok a problémák, amik neked nem.
Ez a "valami reakció" az, amiből lesznek ilyenek....
Szóval ha berogy a futó, de a gép 400 km/h-val végigcsúszik a betonon és földön és egyben marad, akkor inkább meg se csinálják a futó berogyást, mert nincs értelme. Mert kapsz valamit, aminek a reakciója utána szarul néz ki. Na, de akkor itt jön, amit leírtam. Ha megcsinálod a futó berogyást (hány változatát is...?), akkor az összes többivel lehet dolgozni.
Nem tűnik fel bakker, hogy a Szu-25 és a Szu-25T átmenet milyen volt a LOMAC-nél anno? Nem inkrementálisan csinálták meg, hanem a gépet egészben kvázi. Mert érdekes módon ők sem voltak hülyék. Ha egy gépet elkezdesz ilyen módon modellezni, akkor a minimum szint, ami mellett értelme van foglalkozni vele magasra kerül. ---> Inkább meg se csináljuk.
Sokmindent írnék most, de inkább nem pazarlom az időmet rá és a topicot se . Hozod az EGO-s múltba ragadt dolgaidat és hogy mit miért nem lehet megcsinálni .
Nem azt írta, hogy nem lehet, hanem azt, hogy baromi sok plusz munkával jár ami nem biztos, hogy megéri vagy a megjelenéskor benne kell lennie a játékban hanem ráér később is.
off: amúgy hol a pélóban van a fav gomb a topikban? nem látom. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2020.08.10. 12:46:46
Kipróbálom én is majd az Xbox Pc gamepassal :) Aztán ha ott ragadok megveszem :)
Lesz majd itt valaki akinek lesz kedve röpködni multiban?Persze csak ha már látjuk mit tud a cucc.A crash megjelenítés hiánya engem sem zavar.Akkor mindenki azzal szórakozna hoy hogy tudja odaverni a földhöz,vagy valakihez minél látványosabban.Jó lesz ez így szerintem.
4k gépigényről vannak infók esetleg?
Az engem is érdekelne. Meg hogy lesz-e elérhető demó, vagy valami egyébb megoldás kipróbálni hogy fut a gépemen a cucc. Utoljára szerkesztette: LeWyTy, 2020.08.11. 19:38:11
amugy érdekes, elég csunyácska, de bőven felismerhető :D én a kisebb városokra, megyeszékhelyekre leszek kíváncsi. meg tavaly volt szerencsém végre repülni debrecenből lutonba, alig várom, hogy virtuálisan is meg tegyem azt a távott (kár hogy éjszaka mentünk, nem is ablak melett ültem.) viszont de van tervezve egy c152-vel egy sétarepülés, de csak azuton, miután itt megtanultam vele repülni :DDD azt megnézni a valóságba hogy müködik egy igazi pilótával :DDD
Köszi. Hát az autogen házaknál, utaknál valamivel jobb. Sajnos Ferihegy elég gyenge. Lehet hogy valaki megcsinálja majd. Utoljára szerkesztette: perko, 2020.08.14. 16:24:13
Abban kell reménykedni hogy Budapest is megkapja a 3D nézetet a Bing Mapsban, az biztos látványos javulást fog hozni. De már így is nagyon jó, ha azt nézzük hogy a látványt egy MI generálta 2D képekből a program pedig még egy megjelenés előtti verzió, modok nélkül. Még az is lehet hogy a videó low detail / offline módban készült és High / Online-ban jobban fog kinézni ha kedden végre mi is repülhetünk. Röviden: bizakodó vagyok. :)
Akinek Game pass (vagy microsoft storeból van), állítsa át a régiót valami kiribati-ra és igy "elindul" a játék. azért idézőjelbe, mert alapból a játék kb 1 gb méretű. beléptem a menübe, és szépen közli, hogy na most akkor letöltök 91 Gb-ot legalább elkezdte letölteni és nem este tízkor (vagy éjfélkor kell), Steameseknek csak holnaptól játszható elvileg.
Steam indulás reggel 6:00 MS store meg 12:00.Ez lehetséges?
Én már Ausztráliában letöltöttem, nem kell kapkodni, sokára lesz ez még smooth játék.
Milyen vason használod? Pont azt akartam írni, hogy csodás meg minden, de remélem nem úgy fog futni, mint az FSX, ami a mai napig használhatatlan egy 12/24magos gépen, 64GB rammal és 1070 Ti-vel. Bár tudom ez sem egy HEDT platform már, de amikor az FSX kijött, még nem is létezett. Ezen a gépen 200fps-el kéne száguldania, mivel azóta eltelt 15év.
Igen, FSX is CPU intenzív volt és mxa 1 magot/1 szálat használt ha jól emlékszem (P4-ek mentek akkoriban ha minden igaz). Viszont bíztató a multi core támogatás eszerint a video szerint Itt azt mutatja, hogy az összes core teker, tehát úgy tűnik, a sok magos CPU-knak most több értelm lesz.
Mondjuk RTX 2080 Ti-vel tolja, de 4k-ban igen jó amit látok. Főleg, hogy csak 16GB ramja van.
Na el se hiszem.Pár GB és lennt van Utoljára szerkesztette: TomStorm, 2020.08.18. 13:03:02
Tutorialt elkezdtem csinálni, 1440p high beálláétsok mellett szépen fut (konfig: 2700x, 32 gb ram, 2070S, ssd ofc).
Hány fps?
Jó nagy fos az optimalizáció
Szerintem meg épp ellenkezőleg. Sosem volt még ennyire jól optimalizált szimulátor kiadva. Ilyen grafikával az én hat éves vasamon 20-30 fps mediumon azért nem semmi szerintem...
Hja rendben van így indulásra, majd még úgyis reszelnek rajta. Nálam most crashelt kétszer NY-nél, éppen a szobrot nézegettem. Meg cimbivel mentünk egy Tököl - Siófok túrát Cessnákkal éjszaka, ez jó móka volt.
Viccelsz? Kiválóan fut! Nézd meg mit művel az FSX 15évvel a megjelenés után egy olyan hardveren, ami nem is létezett még a megjelenéskor. Ezerrel kéne tekernie, ehhez képest konfig fájlokban kell szórakozni ahhoz, hogy értékelhető módon (értsd: nem diavetítő módban) fusson.
Ez most úgy hasít mint a kés a vajban...más kérdés, hogy a rep.modell tré...mint eddig mindig.
JonasSandor
Billentyűzettel mindig is irányíthatatlan volt! Ez egy szimulátor, minimum joy kell hozzá, de inkkább egy jó HOTAS. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.08.18. 23:25:45
korabban volt egy t16000-em (csak a joystick) de a gyerkocom telibekuldte szilvalekrarral es az osszes gomb jobb-ballra ragadt plusz letorlte a kis csuszkat is :)
Hát jahh...nálam is volt meglepődés rendesen; felkészültem hogy majd tekergetem a diafilmet, erre full játszható, ráadásul medium graficson...szerintem nem akarták ennyire jóra, csak elcseszte az Asobo, release előtt nem aktiválta a speckó M$ lassító szubrutinokat. :DDDD
Jó hát nem tudtam milyenek az ilyen szimulátorok, mivel egy autószimulátort is lehet tolni néhány szériát vele, akkor itt is elkellett volna mennie. Kormány nem jó hozzá egy g923?
Amennyiben a kormánynak axiális irányban is van egy tengelye, akkor jó is lehet, de tartok tőle nincs.
Pénztárca függő. Ahogy előttem írták, HOTAS X, vagy a T16k Hotas verziója, esetleg X52 Pro, X56, ha pénz nem számít, akkor Hotas Warthog, vagy sokkal inkább egy komplett Virpil szett, de az már nagyon zsebbe nyúlós. Cserébe az egyetlen full fém mechanikás rendszer. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.08.19. 17:09:45
Hogy lehet joy tengelyeit beállítani ? Sehogy nem működik nem is látok sehol lehetőséget hogy bebindeljek mindent... VKB Gladiator ....
Nem, a repülőgépekben a szarvkormányok (vagy sidestickek [joystick]) vannak a gázkarok mellett! A szarvkormány az autóskormánytól abban különbözik a formán kívül is, hogy balra-jobbra dönteni a gépet a (a levegőben ez az irányváltásos kanyarodás) és emellett magunk felé v. hátrafelé húzva emelkedik/süllyed a levegőben. Plusz minden repülőgépben található az ún. rudder pedál, amivel az egyik lábunkkal előre tolva fog abba az irányba fordulni a repcsigép mint egy autó, a reptereken a kaputól a kifutópályáig vagy fordítva. (taxiing) ezzel tudnak mozogni. Valamint a mindkét pedál lenyomható az a ún. toe fék. (landolás után ezt is használják, a gép lefékezéséhez. De ha pl. bal toe féket nyomja le a pilóta, azzal jobban veszi be a kanyart a taxizás közben. Persze sok gyakorlással és okosan használják. Pl. Logitech/Saitek szarvkormány (és gázkar), Thrustmaster rudder pedál.
De nem azt akarom állítani, a játékban a tenglyeket a megeflelő helyre állítani, mert nem is működik a joy... A sensitivyben látja, de a játékban semmi ... Ha joy képére megyek a controllsban egy kérdőjel van és nincs is közeépen az állítgatós lista, tök üres ....
Ja, igen. Mert a játék nem állította be automatikusan, de attól be lehet állítani. Alul a baloldalon látsz egy feliratot: "Assigned", ott a jobb nyilra kattintva "all"-ra állítod és akkor már jelenik az összes parancs, a search (by name) mezőbe írd meg a kívánt parancsot, pl. throttle axis. (elég ha azt írod: 'thr' és megjelenik. aztán rákatintasz a kisablakban bekell katintani a mezőbe hogy beolvassa a megmozgatni kívánt beállítandó tengelyt, gombot. Egyszerű. :) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2020.08.19. 20:51:58