Ez a horda,vagy purge (ami ugye a Conanban volt),itt is jelen van,csak nem tudom hogy mi okozza,véletlenszerüen jön,vagy valamit csinálni kell hozzá? Mikor kiirja hogy az erdő mozog,megjelenik egy piros kör a mapon,ahol jelzi a horda helyét.
Mindegyikbol van eleg? Coppert beolvasztottad? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.20. 22:48:30
A forge-t elméletileg az unlockolja, ha kibányásztam az első coppert. Namost van egy stack copper nálam, megvan a szén, a fa meg a kő is, de nem tudok forge-ot craftolni, mert nincs benne a craft listában... Van még valami kritérium?
A modok mennyire vbannak engedélyezve? Mert találtam pár hasznosat (hp bar pl)
Nekem azért jön be mert összefüggenek a játék mechanikák. - Szinte minden survival játékban egy üres kocka házban lakok amibe csak azt rakom ami kell soha nem díszitek. Itt ha díszített házban lakom akkor kapok buffokat - A különböző fegyverek közül mindig csak egyet szoktam használni ami szimpatikus épp, itt a különböző sebzés miatt mindet használom. - Általában átugrom a "szinteket, korokat" minden játékban pl, nem építek fából hanem egyből kőből stb. Itt esélytelen, mindent használni kell és még fejleszteni is adott "koron" belül. -Szinte mindegyik játékban pár nap alatt halhatatlan leszek, itt meg egy ütés vagyok egy új biomban régi felszereléssel.
Semmi köze a Stardew Valley-nak a terraria-hoz :) Ég és föld.
Na, már annyit megért a topik hogy találtam egy rokonlelket. Őszintén szólva van benn egy kicsi félelem hogy kimaradok valami jóból, azért is nézegetem a cuccost. Pl több Arkos haver is rá van kattanva, meg kollégák dettó, nagy lelkesedés meg invitálás hogy gyere gyere... indítom a stteamet és ott irja egy tucat ismerős neve mellett, akikkel olyanokat toltam együtt hogy Cona, Ark meg 7Days..
De hát el kell fogadnom hogy "ennyire egyedi" vagyok, hogy nekem meg nem adja :)
-------------- Hú, Stardew Valley, az is régen fenn van a listámon, szeretem a grafikai megvalóstását, meg leírás alapján emlékeztet a játékmenet egy kicsit terrariara... lehet megnézem azt :)
Ha ez segít, akkor igen, én szeretem a chill, farmolós játékokat is (Animal Crossing megy ezerrel a lányommal, de Stardew Valley-t is orrvérzésig toltam), Truck Simulator-ozok, szóval nem hogy nem zavar ha nincs non-stop action, hanem kifejezetten tetszik hogy ilyan nagy és viszonylag kihalt a térkép.
Ennyi nem vagyunk egyformak, nem kell mindenkinek ugyan az tetszen :) Nekem pl. bejovos az epitkezes, ha megunom megyek trollt utni. Tok kivancsi vagyok a hajokra is meg a hegyre ahol farkasok vannak. Nem egy vilag megvalto jatek, nem mufaj teremto darab csak jol ossze van hangolva epites, gyujtogetes, felfedezes, harc.
Én is csak néztem nagyokat hogy mi ez a nagy őrület játékmenet videók alapján... Először kérdeztem többek közt itt az sg-n is és más fórumokon is hogy mi a nagy dobás ebben a játékban, de nem igazán mondtak újat, ugyhogy én is kipróbáltam. És hát játszottam vele 3-délutánt, (őszintén megmondom a wirágboltit teszteltem.) elvittem a "főszarvasig",de én őszintén szólva ha pisztollyal kényszerítenének sem tudnék benne eredetit találni. Én is szeretek sokszor az indie polcok legeldugottab részein turkálni, mert sokszor lelek számomra igazi "gyöngyszemekre", de 3 nap Valheim után csak azt tudom mondani, hogy ha már nem játszottam 30 ilyennel egypár órákat, akkor egyel se... Szerintem is nagyon könnyű, és "áramvonalas", kicsit lassan indul be, nekem ilyen "relaxszációs gyűjtögetős" fílinget adott, de ennyi, már le is töröltem. Egyébként semmi rossz érzés vagy benyomás nem ért ezzel játszva ,egész kis hangulatos game főleg az esti erdő benne, de ezért nem veszem meg. Szintén nem "negatívkodásként", de maradok a partvonalnál, és érdeklődve figyelem hogy hova isfut ki ez a játék körüli őrület, már csak azért is, mert felbasz hogy egyszerűen nem látom hogy mi az amitől mások így szétájulnak tőle, és megint vén vaskalapos "szottyadéknak" gondolom magam ezért...XD
na ma voltam dungeonban van mar kohom :) trollal vagattam finewoodot lett jo kis ijjam pont annyi lett a fa hogy fel is tudja fejleszteni :) ja es az eldert is megtalaltam :)
Vannak fa magvak (Beech/Bükk-höz már találtam), amelyeket ha elültetsz, akkor újratelepülnek a fák az adott területen. Pár ingame nap és kész is.
Itt a mezőn az alap dögök félnek a fáklyától,simán keresztül lehet menni rajtuk az erdőn is,elfordulnak,nem támadnak meg,persze a fáklya se végtelen,szóval gyanta legyen nálunk,meg fa
Nekem egyre jobban tetszik a game,pedig csak minimális részét fedeztem fel a szerveren,aki akar jöjjön,még befér,#36-os komment.Érdekes hogy amiket napokkal ezelőtt otthagytam a terepen,még mindig úgy maradt.A tereprendezésről ne is beszéljünk,szó sincs terep respawnról egyelőre,aztán ki tudja.A kivágott fák,nem nőnek még újra,de a málnák,meg áfonyák,azért kinőnek rendesen,még ott is ahol le voltak szüretelve.
Nem kell virágboltoznom, egy haverom family sharelte, mint írtam játék után/közben nem értem hogy mi ENNYIRE jó ebben :D
Elteszem abba a fiókba ahol a minecraft van, azt majd néha rápillogok hogy mit művel a fejlesztő :)
(Redditen látom, rengetegen az építkezéssel vannak elfoglalva, na az az amivel én sose foglalkozok) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.02.19. 19:23:18
Azaz.. most hogy mondod... a nyelv, meg hogy tényleg minden szarba bele lehetett halni, és leírás - meg eü-s családtag hiján - nagyon nehéz volt benne elérni valamit :D
Nézd meg a virágbolti verziót szerintem és akkor jobb rálátásod lesz. Szerintem is kiemelkedő ebben a kategóriában méghozzá szerintem azért mert sok kaland/rpg elemet hozzáadtak a survival részhez és nem csak az van, hogy leb*sznak valahol oszt éld túl. :D
Mondjuk az se lenne rossz a piac meg a nagyok számára, ha mondjuk tanulnának abból hogy a játékok ára igencsak számít, és nem minden a UHD szuper minőségű textúra meg a milliókba kerülő videók, meg raagdoll fizika meg mi egymás :)
Na, azóta tart a szerelem nálam a műfaj iránt, az a "szaros játék" tehet róla :)
Nekem francia nyelven volt meg, közel s távol nem volt ilyen nyelvtudású ismerősöm, ezért úgy forgattam a szótárt, mintha az életem múlt volna rajta, és hát, végül is szó szerint is lehetett venni :) Annyi mázlim volt, hogy a családom eü-ben dolgozott, így a gyógyszerek, antibiotikumok, stb. esetében tudtam segíséget kérni és így tudtam, minek mi a hatóanyaga, mivel kezeljem a lázat, a törés utáni fertőzést, stb.
Uramisten, Robinson's Requiem... :) Mik elő nem jönnek... Amigán tököltem vele, de emlékszem, nem jutottam vele sokra... internet nem volt, isten tudja hogy de már az elején elakadtam rajta :D
Nem veszem annak, és teljesen jogos is a hozzáállás, hogy a véleményem jelen esetben nem mérvadó. Elfogult vagyok a stílussal kapcsolatban (amióta először játszottam 25+ éve a Robinson Requiemmel, azóta nem szabadulok), ez tény, így biztos, hogy elfogadom vagy szemet hunyok azon hibák- és/vagy unalomig ismételt mechanikák/panelek felett, amelyek felett pl egy újdonságot kereső játékos nem. Illetve, engem ez a része beránt, mást meg pont ez riaszt vissza.
Hozzáteszem, hogy stílus szeretete ide vagy oda, van nálam is olyan játék a genreből, amely egyszerűen nem szórakoztatott, kb 5-10 óráig sem élt meg és uninstall, aztán azóta se vettem elő. Kidobott pénz az ablakon.
Ami a hypeot illeti, talán az is segített a 3 misi példányt elérni, hogy a többi EA játékhoz képest eléggé baráti áron adják, nem a 30-40-es kategória, hanem "csak" a 15-20 eurós sávban található. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.19. 19:08:01
Mint láthatod, van itt olyan is, aki eddig nem öntött 100 órákat survival játékokba, és igen, lehet a "light" mechanikák miatt jön ez be, bár én inkább áramvonalasításnak mondanám. A fejlesztők bevallása szerint is inkább a Zelda volt inspiráció, a survival dolgok betolása csak plusz, és az nem a koncepció része, hogy állandóan egy csíkot kelljen nézegetni, hogy mikor kell menni almát szedni. Nekem a Dark Souls sem való, az első boss is háromszor nyírt ki itt, szóval igen, lehet az a titka, hogy light. Ha belegondolsz, nem is olyan hülyeség olyan játékot csinálni, amit sokan tudnak élvezni, anélkül hogy 100 órákat kellene beletolni (nekem az is akadály, lévén családos ember vagyok) :) Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2021.02.19. 18:48:12
Pl nekem egyből beugrott egy másik EA cucc, a Savage Lands. Halál ugyanez a lineáris fejlődési rendszer és craftolás, ugyanúgy nincs sztori, azt az meg nem durrant semekkorát se.
Nade nem célom a negatív hullámok keltése, gondoltam feljövök azt kitárgyaljuk mi az isten ennyire jó ebben a játékban :D 2 hónap múlva ránézek a steamchartsra :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.02.19. 18:37:12
Nem sértés, de amennyi EA játékot te megveszel és kipróbálsz.... nekem az már nem mérvadó hogy neked meg van és beletolsz 100 órát ;) (és tényleg nem sértegetlek, mert értékelem hogy kitesztelsz nekünk mindent)
No, hát letoltam az első bosst, unlockoltam az új recepteket, most menjek kutassak alkatrészt a kohóhoz ésatöbbi ésatöbbi.... lehet azért ilyen felkapott mert tényleg egy nagyon survival light, könnyen emészhető, szimpla mechanikák (szerintem elég easy), adja a szádba a lineáris progressiont a kapukkal (bossok). Ide a rozsdás bökőt hogy előbb utóbb jönnek az acélfegyverek :)
Irigylem a csávót, most fürdik a zsében... pedig tényleg semmi eredeti/egyedi nincs ebben a játékban azt mégis :D Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.02.19. 18:30:10
Nem tudom, lehetséges. Én mindenesetre az elsők között vettem meg, mert teljesen véletlenül belefutottam twitteren egy ismerősöm rövidebb ajánlójába, akkor láttam, hogy van ez a játék (addig még csak nem is hallottam róla) és azzal a clippel meg is győzött, hogy nekem is ki kell próbálnom. Aztán az első menetben bénáztam és meghaltam sokszor - akarom mondani, úgy csináltam mindent, mint ahogy azt megszoktam a többi survival játékban, csak itt aztán volt egy-két csavar és meglepetés, amely extra aztán be is rántott. De mondom, nem tudom meddig fog kitartani, nem hiszem, hogy a top3-as listámon az Atlas 1400 óráját, vagy az ARK/Conan 1000+ óráját veszélyzteti.
A három misi példányban biztos, hogy van nagyon (de nagyon) sok streamer és egyéb hírverő cikk által bevonzott játékos is, ezzel egyetértek. Én a műfajt szeretem, bármikor megveszem ezeket, kisebb vagyont költök folyamatosan ezekre az EA survival "szarokra" :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.19. 17:06:38
Ja, de a hype ezúttal nem mesterséges, ezért is szeretem az indie címeket. Lehet nem ebben a csoportban, de leírtam már, hogy pont hogy inkább nincs grind. Ha valamit lebontasz, visszakapod a nyersanyagot, nincs nyersanyag igénye a repair-nek, szóval ha valamit kivágsz/kibányászol, abból tuti valami új dolgot alkotsz. Toljad csak azt a sessiont :) Persze ízlések és pofonok. Én pont NEM vagyok survival fan, pont a kínkeserves mechanikák miatt, Conan tetszett a hangulata miatt, de feladtam idővel a grindot.
Nem tudnám megmondani, mert ugyanazt a paneleket használja, mint a többi, de valahogy mégsem annyira kínlódás. Lehet a balance az oka? Passz. Vagy az, hogy van némi komplexitás és logika a felhasználható cuccok rendszerében? Lehetséges, bár mondom, nem nagyon látsz semmi olyat itt, amit ne láttál volna már valahol máshol. Valahogy jól esik leülni elé és folytatni. Egyelőre, aztán majd kiderül pár hét múlva... :) (bár, én elfogult vagyok, mert imádm a genret és szinte minden survival játékot kipróbálok, sőt, a többség nálam simán garantált 500+ órás "próbára" is megnyúlik, így szerintem ezzel is elleszek egy ideig, főleg ha a tartalom is érkezik hozzá folyamatosan)
Én is early kerülő vagyok, egyrészt mert civilben szoftvertesztelő vagyok, tehát nem tesztelek ingyen másoknak - másrészt mert annyi kész játék van, hogy azokból is szemezgetni kell hogy melyikkel játtszak. Ezt family shareval "tukmálta" rám egy haver, aki tudja hogy szeretem a survival játékokat....
Nekem fakivágásból egyből a Forest jutott eszembe, ott dől ugyanigy (arra nem emlékszem sebez e).
Skacok, aki kicsit előrébb van: tegnap mentem próbakör mert kapacitált egy haver, de 2 óra után nem voltam lenyűgözve. És nem értem hogy nálam a hiba vagy túl van hypeolva mint mondjuk annó az Atlas, ahol minden Arkos haverom ráugrott amikor kijött.
Az első két óra borzasztóan uncsi volt. Üres erdő, néha egy egy kóbor állat, uncsi grind (flintet szedni borzasztó, minden állat tán 1-2 dolgot dob csak), a harcrendszer... hát kb mint a minecraft, a craftrendszer meg a tárgyak semmi extra (és elég grindszagúnak tűnik ez az upgradelés is). Survival tök basic, grafika szódával elmegy szóval:
Ark, Forest, 7days és Conan Exiles mellett ez mégis miért ilyen különleges ez a játék? Csak az eleje ilyen és valamikortól jobb lesz?
(az 1 ember munkája témát ne hozzuk fel, persze nagydolog hogy egyedül vki ilyet összehozott de attól még nem lesz élvezetesebb :) )
Megvolt a második BOSS is. Ez is simán elhullot elsőre minden gond nélkül. Úgylátom ha mindent felépítesz és felfejlesztessz amit csak találsz akkor nem probléma az aktuális BOSS fight. Csak a sebzést kell még figyelni, megütni, meglőni mindennel, és ha sárgát sebez akkor azzal adni neki. Én már túl óvatosan mini bázist építettem a közelébe kapuval mindennel ha esetleg nem sikerül.
Nagyon összerakták ezt a játékot! Kevés játék szippantott be ennyire az utóbbi időben, mint ez. Én nagyon örülök, hogy megvettem.
én earlyt csak kipróbált cégtől igyekszem venni...pl subnautica below zeró..az alap játék hatalmas meglepetés,és sztem ha 3x legalább végigvittem..nem volt kérdés hogy a below zerot is megveszem,meg is történt...viszont addig nem fogom tolni,amig hivatalosan ki nem jön az 1.0... :) egyben akarom élvezni az egészet,készen.
Én szeretem az earlyket. Olcsón meg lehet venni és tartalombővülés mindig hoz egy új színt a játékba ...
úgy legyen:) a stúdiónak van pár jó játéka,de van pár ami earlyben van még...remélem nem sokalnak be én még nem szálltam be ebbe,még várok kicsit a tartalomra. nem vagyok az early híve :) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.02.18. 17:26:57
Update 1: Hearth and Home "It will probably be pretty focused on the food preparation aspect of the game with more recipes and stuff like that, But there are also new additional building pieces."
Update 2: Cult of the Wolf "will be an update that focuses on exploration and combat with hopefully some some new fun and different encounters for the players."
Update 3: Ships and the Sea "will bring in some ship customization and try to flesh out the ocean biome a bit more, since it's not not as populated, I guess you could say, as the rest of the land biomes, so we want some more stuff to do out in the ocean."
Update 4: Mistlands Mistlands will add an entirely new biome to Valheim. "So it will be new enemies, new items, a new boss, new resources, everything, and that's what we have planned for this year. So yeah, that's quite quite a big task, but we will accept the challenge, so to speak"
A "vicc" az, hogy összesen 5-en készítik a játékot, ami egy kispályás focicsapatra sem elég, ezek meg összeraktak valamit, amit simán elvittek 2 millió példányban két hét alatt. Le a kalappal a srácok előtt, csak bírják erővel és idővel. :)
Szarvas boss kivégezve,nem olyan nehéz,csak rohadtul idegesít hogy a stamina elfogy,és nem lehet rá lőni.Közben meg jönnek a fattyúk is.D
ilyen egy terkep: https://assets2.rockpapershotgun.com/valheim%20map%20explored.jpg/BROK/resize/1920x1920%3E/format/jpg/quality/80/valheim%20map%20explored.jpg kb. 20Km atmeroju azt irja hogy 2Km tavolrol mar jelzi a kereskedot na lassan haladok mindenbol a 3-as szint fele meg oz borke kell meg csontik
Fordítás 100% (jelenleg), a fejlesztőktől függ, mikor frissítik a játékban is. Ahogy látom, a többi fordító talált már néhány szót, amik angolul jelennek meg minden nyelven, szóval attól egyelőre nem kell majd meglepődni.
Tudom hogy banális a kérdés, túl vagyok a második bosson, fém eszközeim vannak (solo játék), de nem jövök rá hogy lehet halászni? Tele vannak a folyók hallal, néha ugrál egy-kettő a parton (bug), azokat fel lehet szedni, és tök jól variálható az étrendbe, ha hús, hal és növényt is kap a karakter, egész magasra tornászható a hp, mint gombával meg gyíkfarokkal stb.. ötleteket szívesen fogadok ezügyben.. Az íjam elől szétrebbennek a halak, a lándzsával meg béna vagyok, ha bedobom a vízbe és utána mentem meg is fulladtam egyszer
Nekem meg kiirta hogy összehivta az erdő állatait,térképen meg nagy piros kör,meg jónagy hangzavar.Odamegyek igy,biztos halál,de ha többen vagyunk,jó kis xp gyüjtés lett volna.Nemtudom,ez most minden éjjel jön majd vajon,amig ki nem nyirom a szarvasistent? Az oltára körül van a piros kör,reggelre meg kiirta hogy megnyugodtak az állatok.
Akkor én tényleg hamar lenyomhattam (alap íjjal és bunkósbottal), mert semmi ilyen nem volt nekem előtte :) Egyszer jött a "mozog az erdő", és pár kobold(? fene se emlékszik a nevükre, még) lény lerohant (és le is nyomtak, váratlanul ért eléggé a támadás).
Igen, a csillagos erősebb, és nagyobbat is üt szerintem. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2021.02.17. 15:49:47
Oh bakker,micsoda meglepi hogy raktak bele ilyen purget,mint a Conanba.A szarvasisten Elykthir vagy mi a szösz a neve,összehivja az erdő lényeit az egyik éjszaka.Nézem a mapot,piros kör,kimegyek,és jönnek az állatok velem szembe,én meg visszamenekültem a házamba.De nem találtak meg.Reggelre kiirja hogy megnyugodtak az állatok,erre jön a madár,és elmondja hogy védjem az otthonomat,erősitsem meg,mert megtámadhatják az állatok.El kéne csipnem ezt az Elikhirt,ahogy néztem speciális tulajdonsággal fog felvértezni majd.
Néztem Nessaj videóját,azt nem figyeltem mit kell lerakni az asztalra,de azt észrevettem hogy vannak csillaggal is megjelölt szarvasok,különböző fokozattal,meg a többi lénynél.Gondolom azok szivósabbak,mint a Conanban.Jöttek frissitések,mert ez még tegnap nem volt,sőt már az állatok neve is magyar lett ugyebár.
Ja első halál nekem is füstmérgezés volt :) A második fulladás. A harmadik inventory nézegetés közben is fut a játék :) Negyedik pont akkor támadott meg az erdő amikor félhullán, fáradtan hazaértem futva egy troll elől.
Sajnos erről elsőként olvastam, úgyhogy már felkészülve építettem meg az első kunyhómat. Aztán tegnap a kb. negyedik megviccelt, igazából csak egy viskót pofoztam ki, beleraktam a tüzet, és kiderült hogy ennyire kicsit épületnél a meghagyott kis ablak nem elég :) Valami elterelte a figyelmem és már ki is nyiffantam... Vagyis a rendelkezésre álló térfogat is számít. Imádom.
Ja és a tenger közelébe sem mentem még, de ott meg van apály-dagály, tehát ott is óvatosan kell építkezni :) Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2021.02.17. 14:10:34
Plusz most jut eszembe, amiről már más is írt kommentet lentebb, hogy kevés játékban van szerepe a megfelelő szellőztetésnek egy bázissal kapcsolatban :)
Biztosra veszem, hogy pár méternyi kalandozás után az emberek többsége egyből épített egy kis csinos fakunyhót, padlóval, tetővel, négy fallal, zártat, hogy védje magát és a ládikájába lepakolt javait. Az is tuti, hogy le lett rakva egy ágy is a pihenés miatt, de mivel ehhez kell tűzhely/meleg is, le lett rakva tábortűz is a házban az ágy mellé - mint szinte akármelyik/bármelyik random survival játékban, hiszen nincs újdonság a nap alatt ugyebár.
Aztán meg jött a "nabaszki" felismerés, hogy ellentétben a többi játékkal, kishíján ott fulladt meg a főhősünk a saját ágyában, mert szellőztetés hiányában a kunyhót ellepte a füst, az meg se hosszú, se rövidtávon nem egészséges :)
Mint sajnos a minap megtapasztaltam, dupla halál esetén is. (feléledés után beleestem a saját magam által ásott gödörbe ) A marker a térképről eltűnik, szóval neked kell megkeresni, de ott marad minden loot. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2021.02.17. 11:34:04
Tetszik a háttérsztori, tehát hogy ledobnak egy párhuzamos világba mint valkűrt, hogy itt győzzük le az Odin által száműzött szörnyeket, amik kiolvadtak a véget ért jégkorszak következményeként. Vagymi. Kicsit olyan, mint amikor Skandar Graunt száműzték az entrópia létskíjára, a Limbora, ahonnan csak olyan küzdelmek árán lehetett visszatérni, hogy soha senkinek se sikerült. Skandinak persze igen. :)
Ja kérdés: ha meghalunk, mi történik? Remélem be lehet állítani a roguelike verziót, miszerint végleges kampec. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2021.02.17. 11:20:28
Azért valamivel jobb lett ez a banner kép mint az előző (remélem).
Ja, most látom hogy pár dolgot ismételtem, sebaj :) Jól leírtad a lényeget. Sajna a terraformálás nem az igazi, a level terrain-re pl. még nem jöttem rá hogy is működik igazából... de talán most jött el az az idő, hogy írjak majd feedback-et egy EA játék fejleszőjének. Amikor megfogadtam hogy nem fogok EA játékot venni, nem gondoltam volna hogy egyszer eljön ennek az ideje is :)
Csak a fa csapkodós dologra válaszolnék: ez az eddigi legjobb facsapkodás amit valaha játékban csináltam. Viszonylag sok fát kapsz egy nagy fából, és mivel a fák méretesek, és ha eldől, sebez, szóval van benne egy apró "izgalom faktor". Pl. ha a házad mellett csinálod, lezúzhatja valamelyest azt is. Nincs grind, mert ha valamit felépítesz, és lebontod, visszakapod a nyersanyagot. Szóval a kísérletezésnek nincs "ára". Ha kivágsz egy fát, abból tuti valami újat fogsz alkotni, eredménye lesz. Ennyi a titka a tökéletes favágós játéknak, szvsz.
Najó, plusz egy, de szerintem a zene is telitalálat. Sőt, minden nap amikor leülök elé, történik valami ami miatt csak ámulni tudok. Apróságok, de imádom akkor is. Erre vártam, már jó ideje nem találtam játékot ami ennyire elvarázsol, és ha csak bele-belekukkantok videókba, szinte nemi izgalomba jövök amikor látom hogy mennyi és milyen izgalmas kontent vár még rám. Kicsit a topikba is félve járok, mert mindent én akarok megtapasztalni először, ahogy a bossnak is tudatlanul akartam nekiugrani :)
Semmi, pont ez a lényeg, hogy nincs túlbonyolítva :) (számomra legalábbis)
Nem hardcore annyira, mint a többi, kvázi nem bünteti a játékost hanem inkább jutalmazza, tényleg aránylag egyszerű szabályokkal dolgozik. Pl nincs éhség és szomjúság miatti halál vagy debuff, ami miatt folyamatosan kaját és vizet kajtatsz, de ha figyelsz arra, jól legyél lakva, akkor jutalmaz a rendszer. Repair/javítás sem arról szól, hogy előbb beszerzel rakás nyersanyagot hogy gyárthass páncélt és fegyvert, mert megint, hogy ezeket javíttasd úgy, hogy közben megint nyersanyag után kajtatsz, mert közben a több felszerelés is kopott. A legtöbb survival játékban (szinte mindegyikkel játszottam vagy játszok, imádom a genret) a játékidőd 60-70%-a a nyersanyag utáni hajsza, mert valamelyik alrendszer miatt KÉNYSZERÍTVE vagy erre.
A többi survival elem ismerős innen-onnan (vizes ruha, eső, hideg, meleg, kifulladás, használat alapján fejlődő skillek, nyersanyagok és/vagy eszközök kombinációja, stb.), de minden reálisnak tűnik egyelőre, passzol a világhoz.
Plusz nagyon tetszik a fizika jelenléte a világban, azt hiszem senki sem számított arra, hogy fakivágás után agyonüti a kidőlő fa, vagy amikor a kivágott farönköket darabolod, az egyik elindul a lejtő és agyonnyom :) Az építésnél is számít mindez, simán összedől a viskód, ha nincs elég gerenda vagy támasz. Plusz a felszínt módosíthatod, amely megint ad egy új aspektust az egész bázisépítés dolognak.
Hja, és bár írtózom a pixelgrafikától (semmi bajom a régi játékokkal, amin felnőttem, az újkori, direkt "pixelgrafikás" stílusra gondolok), de ez most a határon mozog és sose hittem volna, hogy ezt mondom egy ilyen stílusú játékra, de pixelgrafika ide vagy oda, a Valheim gyönyörű.
Alig várom, hogy hétvégén folytassam a felfedezést, mert fél-egy óra nem elég, ha leülsz, tutira ottragadsz órákra :)
Persze vannak hibái is, de hát most jelent meg, EA a játék, van roadmap, majd kiforrja magát. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.17. 10:07:11
Mi ebben a játékban az extra, amiért érdemes belekezdeni? Alapesetben a fákat csapkodós játékokkal nem tudok játszani, nem tudom, talán bárgyúak nekem. Subnautica meg The Long Dark a top játékaim, de bármi túlélős, amiben az az alapjáték, hogy baltával kopácsolok és gyűjtöm a farönköt, az nem fekszik. Na de közben érdeklődöm, mert hátha kijön valami új a témában, ami valamiért mégis csak bevonz. Tehát visszatérve: ebben a játékban mi az extra játékelem / tartalom, ami miatt érdemes elkezdeni?
Ok, így megvan köszi, talán este be tudok nézni :) Mondjuk én szerintem az átlagnál lassabban haladok, este tudom csak 1-2 órát tolni... Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2021.02.17. 07:22:24
Steamen felül a nézet menünél (magyarra állitsd a steam nyelvét!),van olyan hogy szerverek almenü.Ha ezt megnyitod,akkor ott a kedvencek fülnél,van olyan hogy szervert felvesz.NA ide beirod,leokézod,majd rámész egy frissitésre alul,és kiválasztod a szervert a listából,aztán indítás! Ennyi.Sajna még játékon belül nem látszanak a dedicated szerverek,csak a saját inditásuak,amiket játélkon belül inditanak.